UFO-News: Found 80 at Hebron. Prøv ikke at fratage nogen muligheden for deres ret til selv at vælge! - News 2023-07-22

UFO-News:
Found 80 at Hebron

Prøv ikke at fratage nogen muligheden for deres ret til selv at vælge!

File 25.417 ...
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-4xx/25-41x/25-417
ET-Bible
https://sites.google.com/view/et-bible-f-001/files/25-xxx/25-4xx/25-417

Subject: ET-Break (Was: Tyrkiet fordømmer afbrændinger). Navalnyj
fordømmer Ruslands krig efter retsmøde - News 2023-07-21
Date: Fri, 21 Jul 2023 08:39:24 +0200
25411 <u9d96s$352t8$1...@news.eternal-september.org>
Blasphemy (Blasfemi)
https://sites.google.com/view/blasphemy/files/25-xxx/25-4xx/25-411
Freedom of expression (Ytringsfrihed)
https://sites.google.com/view/kall-freedom-of-expression/files/25-xxx/25-4xx/25-411
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/JTTViqWJc3U/m/j7JTV3CNCAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(NB! Andagtsteksten nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 1. juni
2023, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

=== citat start ===

Ordet for 2023-07-22

Prøv at være mildere

"Tværtimod færdedes vi med venlighed blandt jer."
1 Thes 2,7

Bulldozere er gode til at rive ting ned, men de er uduelige, når
det handler om at bygge noget.

Med dette i baghovedet kan du prøve at spørge dig selv, "Bruger
jeg styrken i min personlighed og magten i min position til at
gennemtrumfe min vilje overfor andre mennesker, så jeg får dem
til at gøre tingene på min måde?"

Hvis svaret er ja, må du forstå dette:

Dem, der er de mest kontrollerende, er ofte dem, der selv er
bange for at blive kontrolleret!

Et spørgsmål:

Hvad frygter du ville ske, hvis du behandlede andre med respekt
og overvejede deres input, ideer og valg?

Er frygt og intimidering den eneste måde, du kan forestille dig
at holde fast i relationer på?

Ville du helst gøre dig fortjent til andres kærlighed ved at
være betænksom, eller er du villig til at slå dig til tåls med
frygtsom underordnelse?

Hvis du har brug for det, så tal med en ven eller en rådgiver,
og prøv at finde ind til de dybere lag, der styrer din opførsel.

Prøv, den næste uge, ikke at kritisere eller fratage nogen
muligheden for deres ret til selv at vælge.

Husk at selv Gud giver folk dette valg.

Og du er ikke Gud.

Kør videre med denne udfordring de næste to uger, eller så længe
det tager dig at få kontrol over din kontrollerende attitude.

Paulus var produktiv nok til at skrive alle brevene og kraftfuld
nok til at oprejse de døde, alligevel sagde han, "... færdedes
vi med venlighed blandt jer. Som en mor tager sig af sine børn."
(v 7)

Når folk begik fejl, sagde Paulus, "... skal I, som har ånden,
hjælpe ham til rette med mildhed; og se til, at du ikke selv
bliver fristet." (Gal 6,1)

Så ordet til dig i dag er:

Prøv at være mildere og mere venlig.

=== citat start ===

Keywords (Nøgleord):

Prøv ... ikke at ... fratage nogen muligheden for deres ret
til selv at vælge.

Husk at selv Gud giver folk dette valg.

... (ET *Copyright* program on) ...

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.10
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 22.26
USA begynder træning af ukrainske F-16-piloter inden for "nogle
uger"

_________________________

(Time now CET 02.05)

UFO-investigation News:

Dagens andagt fra BibelLæserRingen er taget fra 1. Krønikebog 15

Og heri står der noget interessant (mht. UFO-efterforskningen):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Chr+15.9&version=BPH

Første Krønikebog 15:9, Bibelen på hverdagsdansk

(David fører Arken til Jerusalem)

9
fra Hebrons slægt: 80 mænd anført af Eliel;

Compare with ...

https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang
+
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/hebron/test-3

Hebron-test-3

30,4217 km to Jerusalem
50,0000 km to Sodom-test-3

Punktet i Hebron er *beregnet* udfra Big-Bang DATA; idet den
galaktiske breddegrad er på 80,4216... (målt i 600-tal-systemet)

Heltallet 80 er blevet fundet i tilknytning til Arken; idet
Arken stod i Shiloh i 480 år fra Udvandringen fra Egypten og frem
til Salomons Tempel blev opført:

Shiloh (Israel), version 041.002.006
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/shiloh

1,2 Global-600-units to Atlit-Yam-zero

80,00000000 km to Atlit-Yam-zero (40.000-system))

Navnet Eliel nævnes i alt 10 gange i hele Bibelen:

https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=Eliel&resultspp=250&version=BPH

1 1. Chr 5,24
2 1. Chr 6,18-23
3 1. Chr 8,19-21
4 1. Chr 8,22
5 1. Chr 11,26-47
6 1. Chr 11,26-47
7 1. Chr 12,12

8 1. Chr 15,9 .................. (focus)

9 1. Chr 15,11
10 2. Chr 31,12-13

Og ...

De andre tal, der nævnes i kapittel 15 er følgende:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Chr+15&version=BPH

Første Krønikebog 15, Bibelen på hverdagsdansk

David fører arken til Jerusalem

[ ... ]

5 Fra Kehats slægt: 120 mænd anført af Uriel;

6 fra Meraris slægt: 220 mænd anført af Asaja;

7 fra Gershons slægt: 130 mænd anført af Joel;

8 fra Elitzafans slægt: 200 mænd anført af Shemaja;

9 fra Hebrons slægt: 80 mænd anført af Eliel;

10 og fra Uzziels slægt: 112 mænd anført af Amminadab.

"Anhold" 130

Compare with ...

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-0xx/25-09x/25-090

__________, Tara- 70
Abraham- 0, Tara-130
Abraham-75, Tara-205

[ ... ]

130 * 360/600 = 78

[ ... ]

78-Platine-193, 115 neutrons [½-life = 50 years]

(
-80 + 120 = 40
-80 + 220 = 140
-80 + 130 = 50 ................. (focus)
-80 + 200 = 120
-80 + 112 = 32
)

Forskellen mellem de 2 tal (130 og 80) er på 50, og det kan ikke
udelukkes, at der ér en sammenhæng BÅDE mht. halveringstiden på
isotopet 78-Pt-193 OG distancen fra Hebron til Sodoma.

I så fald har vi at gøre med en simpel *kryptering*; idet
50-tallet ér *skjult*!

Hmm ...

+80 + 120 = 200
+80 + 220 = 300
+80 + 130 = 210
+80 + 200 = 280
+80 + 112 = 192

120 + 220 + 130 + 200 + 80 + 112 = 862

862 / 6 = 143,66...

Compare with ...

14 (144, 1400, 144.000),
Chandrasekhar limit
(Chandrasekhars grænsemasse)
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/14

> Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser indiciet:

Hmm ...

220 + 80 + 130 = 430

Compare with ...

43 (430)
Markpointer 43
https://sites.google.com/view/markpointer/4x/43

Markør 43 er et ret vigtigt markørtal, fordi ...

[ ... ]

Det *afslører* kendskab til moderne atomfysik!

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Hypotese-forslag: Atlit-Yam_Shiloh 80 km => 48 enheder -
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-2xx/24-25x/24-256

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance

> I disse filer angives distancen til at være på:
>
> 48 * 50 (78-Platin-193, ½-life 50 år)
> =
> 2400 lysår (lightyears)

Un moment, s'il vous plaît!

2023-07-22 kl 02.10
I går kl. 23:27
Ukraine fyrer sin ambassadør i Storbritannien

TV2:
2023-07-22 kl 02.10
Putin truer Polen: Vi reagerer med alle midler
I går kl. 23.01

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25417