UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne - (Videnskab news samlet fra 20 februar 2021)

Science Newsfiles DATA-arkiv ...
https://sites.google.com/view/kall-science/files
https://sites.google.com/view/kall-science/files/23-xxx/23-907

-

Astronomibladet.dk http://www.astronomibladet.dk/ or
Videnskab.dk http://videnskab.dk/ or
DR, TV2 skriver, at ...

Vigtigste overskrifter:

UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
sådan finder astronomerne flere svar

Mælkevejens centrum er blevet scannet for aliens, og der er
dødstille

Forskere finder ‘trojansk’ asteroide (2020 XL5), der er røget ind
i Jordens bane om Solen

-

100 sekunder i midnat: 'Dommedagsuret' 2022 er fortsat tæt på
udryddelse
https://videnskab.dk/kultur-samfund/taet-paa-midnat-vil-dommedagsuret-rykke-historisk-taettere-paa-udryddelse

-

Mange har mystiske drømme, før de dør
https://videnskab.dk/kultur-samfund/mange-har-mystiske-droemme-foer-de-doer

Det er på høje tid, at vi anerkender betydningen af disse
oplevelser, mener forskere.

-

Stort studie: Svalbard smelter hurtigere end nogensinde før
https://videnskab.dk/naturvidenskab/stort-studie-svalbard-smelter-hurtigere-end-nogensinde-foer

-

NASA-jubel: James Webb-rumteleskopet er kommet ‘på plads’ i rummet
https://videnskab.dk/teknologi-innovation/nasa-jubel-james-webb-rumteleskopet-er-kommet-paa-plads-i-rummet

-

Fra: Videnskab.dk <nyh...@nyhedsbrev.videnskab.dk.cut
Date: tor. 27. jan. 2022 kl. CET 07.17

Hvordan opstod Hitlers jødehad?
https://videnskab.dk/kultur-samfund/hvordan-opstod-hitlers-joedehad

Den tyske diktator Adolf Hitler havde ansvaret for, at omkring
seks millioner jøder blev gasset eller på anden vis omkom under
2. verdenskrig.

-

DR S174 fre 28 jan 21:56:53
28.januar dr.dk/nyheder 18:21

ASTRONOMER OPDAGER 'SPOOKY' OBJEKT
Spooky, virkelig mærkeligt og
fuldstændig uventet.

Sådan lyder nogle af de ord, australske
astronomer brugte, da de tidligere på
ugen opdagede et tilsyneladende hidtil
ukendt himmelfænomen, der udsendte
kraftige radiosignaler i et helt minut
med 18 minutters mellemrum.

Holdet bag tror, at signalet stammer
fra et roterende objekt, og ikke, som
nogle måske kunne foranlediges til at
tro eller håbe radiosignaler fra en
fremmed civilisation, der prøver at
komme i kontakt med os på tværs af
universet.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/astronomer-opdager-spooky-objekt-i-rummet-den-her-observation-er-unik

... Og det er faktisk rimelig tæt på os - omkring 4.000 lysår væk.
Det er i vores galaktiske baghave.

-

Ny »milepæl« inden for fusionsenergi,
og røntgenteknologi skal forbedre fødevarer
https://videnskab.dk/teknologi-innovation/ny-milepael-inden-for-fusionsenergi-og-roentgenteknologi-skal-forbedre

-

Paxlovid: Sådan virker Pfizers coronapille
https://videnskab.dk/forskerzonen/krop-sundhed/hvordan-virker-pfizers-coronapille

En ny antiviral pille forhindrer 89 procent af indlæggelser. Det
skal dog bruges sparsomt for ikke at føre til resistens.

[ ... ]

Resistens udvikles ved evolution i lyntempo

-

Forskere finder ‘trojansk’ asteroide, der er røget ind i Jordens
bane om Solen
https://videnskab.dk/teknologi-innovation/forskere-finder-trojansk-asteroide-der-er-roeget-ind-i-jordens-bane-om-solen

Asteroiden har fået navnet 2020 XL5

-

Vandet på Jorden var i Solsystemet, før Jorden eksisterede, hævder
nyt studie
https://videnskab.dk/naturvidenskab/studie-vandet-paa-jorden-var-i-solsystemet-foer-jorden-eksisterede

-

Får Himalaya til at blegne: Forsvundne superbjergkæder var tre
gange længere
https://videnskab.dk/naturvidenskab/nyt-studie-superbjergkaeder-satte-gang-i-livets-udvikling-paa-jorden

-

Gennembrud: Mand med overskåret rygmarv går igen takket været
implantat
https://videnskab.dk/teknologi-innovation/gennembrud-mand-med-overskaaret-rygmarv-gaar-igen-takket-vaeret-implantat

-

Ikke set før: Chimpansemor behandler sin søns sår med insekter
https://videnskab.dk/naturvidenskab/se-videoen-chimpansemor-behandler-sin-soens-saar-med-insekter

-

Tand fra menneske fundet i fransk grotte lægger 10.000 år til
vores historie i Europa
https://videnskab.dk/naturvidenskab/mennesketand-fundet-i-fransk-grotte-laegger-10000-aar-til-vores-historie-i-europa

Nye fund tyder på, at mennesket har boet i Europa i 54.000 år - og
overlappet med neandertalerne i 10.000 af dem.

+

DR S116 tor 10 feb 09:13:45
10.februar dr.dk/nyheder 08:45

TAND FRA GROTTE ÆNDRER HISTORIE
En mennesketand, som er fundet i en
fransk grotte, kommer nok til at rokke
ved Europas historie.
Den gængse opfattelse ved forskere har
været, at de første bosættelser med
moderne mennesker i Europa faldt sammen
med at neandertalerne forsvandt for
omkring 40.000 til 45.000 år siden.

Men nu viser det sig, at de første
bosættelser skal rykkes cirka 10.000 år
tilbage, skriver Videnskab.dk som
refererer til et studie, der er udgivet
i Science Advances.
Det er helt konkret fundet af
tandrester, som har ført til den nye
opdagelse. De er dateret til 10.000 år
før forskerne har troet, at det moderne
mennesker bosatte sig i Europa.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mennesketand-fra-fransk-grotte-aendrer-europas-historie

-

Kunstig intelligens laver ‘skattekort’ over 300.000 skjulte
meteoritter
https://videnskab.dk/naturvidenskab/kunstig-intelligens-laver-skattekort-over-300000-skjulte-meteoritter

-

Nyt studie: Aber kan måske også føle præstationspres
https://videnskab.dk/naturvidenskab/nyt-studie-aber-kan-maaske-ogsaa-foele-praestationspres

-

Vildt billede: Hubble-foto viser galakse, der stjæler solsystemer fra en
anden galakse
https://videnskab.dk/naturvidenskab/vildt-billede-hubble-foto-viser-galakse-der-stjaeler-solsystemer-fra-en-anden-galakse

-

»Et absolut monster«: Forskere finder den største galakse nogensinde
https://videnskab.dk/naturvidenskab/et-absolut-monster-forskere-finder-den-stoerste-galakse-nogensinde

Ifølge ScienceAlert er galaksen 16,3 millioner lysår lang, og det
gør dermed Alcyoneus til den største galakse, der nogensinde er
fundet.

-

Mælkevejens centrum er blevet scannet for aliens, og der er
dødstille
https://videnskab.dk/teknologi-innovation/maelkevejens-centrum-er-blevet-scannet-for-aliens-og-der-er-doedstille

Kommentar:

Tætheden af stjerner øges jo tættere vi kommer galaksens centrum.

Og dermed bliver afstanden til supernovaer også mindre.

En dødkedelig forstad, hvor der ingenting foregår (som vores med en
afstand på 26.000 lysår ind til galaksens centrum), er et perfekt
sted for biologisk højerestående livsformer (som vores), der ikke
tålet kosmisk stråling fra supernovaer.

Men ...

Da vi heller ej hører noget fra andre galakser, må vi nok indse,
at livet i universet er ret sjældent.

Og derfor SELVFØLGELIG skal ødelægges af Psykopatus-Putin og alle
hans skøre riddere fra helvedets forgård - *djævletilbedere*!

-

Hvad består universet af?
https://videnskab.dk/teknologi-innovation/hvad-bestaar-universet-af

Ifølge de nyeste tal udgør stjerner, galakser og gasskyer kun
omtrent 5 procent af, hvad der findes i universet - så hvad er
resten?

-

Dinosaur-dræbende asteroide ramte om foråret
https://videnskab.dk/naturvidenskab/fisk-afsloerer-det-var-foraar-paa-den-nordlige-halvkugle-da-dinosaurerne-blev

Det er en vigtig ny brik i vores forståelse af, hvad der skete for
66 millioner år siden, lyder det fra begejstrede danske forskere.

-

Forsker: Dette frygter Putin allermest
https://videnskab.dk/kultur-samfund/forsker-dette-frygter-putin-allermest

»Det er ikke en militær intervention, Putin frygter,« siger
Rusland-forskeren Jakub M. Godzimirski.

[ ... ]

Rusland kan kun ødelægges indefra

»Putin frygter ikke en militær intervention mod sit regime. De har
mere end 6.000 atomvåben klar som respons. Det, Putin frygter mest,
er på hjemmebanen. Han har selv sagt det; Rusland kan kun ødelægges
indefra,« forklarer Jakub Godzimirski.

»Mange siger, at det, styret i Rusland frygter mest, er en
farverevolution, som de havde i Ukraine, Georgien og Armenien.«

-

Forsker: »Rusland er blevet et klassisk diktatur«
https://videnskab.dk/kultur-samfund/norsk-forsker-rusland-er-blevet-et-klassisk-diktatur

Vladimir Putin omgiver sig med færre og færre rådgivere. De, der er
tilbage, fortæller Putin, hvad de tror, ​​han ønsker at høre, ifølge
diktaturforsker.

Kommentar:

Problemet er jo, når man kun har nikkedukker, at ingen tør advare
om faren for global atomkrig!

Og da Psykopatus-Putin himself (ifølge ham selv) ikke evner at føle
smerte/fare, kan nhan *fejlberegne* situationen (ligesom Hitler
gjorde) og dermed opstarte 3. Verdenskrig!

Tillad mig derfor her at gentage følgende *opfordring*:

Subject: [ ET-Break
Was: I kan fjerne ham (fx. ved en operation valkyrie) og
spare verden fra undergang!
Was: Вы можете убрать его (например, операцией валькирия)
и спасти мир от уничтожения! ]
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 21 Feb 2022 10:33:12 +0100
23468 <62135c5a$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/QFpqEKimAQAJ

https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3393322

> [...]
> счет других?
>
> Вы можете убрать его (например, операцией валькирия) и спасти
> мир от уничтожения!
>
> Потому что ...
>
> Психопат-Путин НЕ способен изменить курс. У него что-то не так в
> голове!
>

> And then I heard a voice from Heaven said (perhaps the voice
> of our galactic nighbor ET):
> А потом я услышал голос с Небес (возможно, голос нашего
> галактического соседа ET):
>
> (2022-02-21, Monday, day no 52, CET 10:28, GMT 09:28)
> (2022-02-21, понедельник, день № 52, CET 10:28, GMT 09:28)

-

Mystiske glaskugler fundet på Månens bagside
https://videnskab.dk/naturvidenskab/mystiske-glaskugler-fundet-paa-maanens-bagside

-

Langt større end vores galakse: Gigantiske chokbølger går tværs
gennem rummet
https://videnskab.dk/naturvidenskab/langt-stoerre-end-vores-galakse-gigantiske-chokboelger-gaar-tvaers-gennem-rummet

Ifølge ScienceAlert indeholder Abell 3667 mindst 550 forskellige
galakser, ...

-

Militært angreb på Ukraine kommer efter et bombardement af russiske
løgne
https://videnskab.dk/kultur-samfund/militaert-angreb-paa-ukraine-kommer-efter-et-bombardement-af-russiske-loegne

Statsstyrede medier og Putins støtter har i årevis spredt falske
historier om, at Ukraine begår folkemord og er en nazistisk
marionetdukke.

-

»Der er ingen rationel måde at retfærdiggøre denne krig,« skriver
russiske forskere i åbent brev
https://videnskab.dk/kultur-samfund/der-er-ingen-rationel-maade-at-retfaerdiggoere-denne-krig-skriver-russiske-forskere-i

Ansvaret for, at en ny krig bryder ud i Europa, hviler ene og alene
på Rusland, skriver russiske journalister og forskere.

-

Forsker: Putin angriber Ukraines særskilte historie og afslører sit
imperialistiske instinkt
https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/putin-angriber-ukraines-saerskilte-historie-og-afsloerer-sit-imperialistiske-instinkt

Invasionen er blot seneste led i Putins forsøg på at slette Ukraines
identitet, skriver historiker.

-

Mange historiske paralleller til Hitlers Tyskland i 1930'erne,
siger forsker om Ruslands invasion i Ukraine
https://videnskab.dk/kultur-samfund/mange-historiske-paralleller-til-hitlers-tyskland-i-1930erne-siger-forsker-om

Putin opfører sig som en tsar og bruger retorik til at
retfærdiggøre, at han har startet en ulovlig krig mod Ukraine,
siger professor.

-

Stonehenge: Sådan blev monumentet brugt som solkalender, ifølge
ny teori
https://videnskab.dk/kultur-samfund/stonehenge-saadan-blev-monumentet-brugt-som-solkalender-ifoelge-ny-teori

Idéen om, at Stonehenge skulle være en kalender er ikke ny, men i
et nyt studie foreslår en britisk arkæolog, hvordan kalenderen
blev brugt.

-

Diktaturforsker: Vi bør ikke tale om Rusland, som om det er et land som
Norge
https://videnskab.dk/kultur-samfund/diktaturforsker-vi-boer-ikke-tale-om-rusland-som-om-det-er-et-land-som-norge

Ruslands ageren handler ikke om landets interesser. Det handler om
diktatoren Putins interesser, pointerer professor.

Det handler om Putins egne interesser

Diktaturer oplever oftere kriser

Kan Putin fjernes?

Arrangerer valg til at dekorere facaden

Forskellige former for diktaturer

Personalistiske diktaturer

Er demokratiet i tilbagegang?

Demokrati i verden er faldet

=>

(Google-auto-translation unedited)

Dictatorship researcher: We should not talk about Russia, as if it is a
country like Norway

Russia's action is not about the country's interests. It is about the
dictator Putin's interests, the professor points out.

It's about Putin's own interests

Dictatorships more often experience crises

Can Putin be removed?

Arranges choices to decorate the facade

Different forms of dictatorships

Personalist dictatorships

Is democracy in decline?

Democracy in the world has fallen

=>

(Google-auto-translation unedited)

Исследователь диктатуры: Не надо говорить о России, будто это такая
страна, как Норвегия
02 марта 2022 г.

Действия России не касаются интересов страны. Речь идет об интересах
диктатора Путина, отмечает профессор.

Речь идет о собственных интересах Путина

Диктатуры чаще переживают кризисы

Можно ли убрать Путина?

Определяет варианты отделки фасада

Различные формы диктатуры

Персоналистские диктатуры

Демократия в упадке?

Демократия в мире пала

-

Forskere: Putins krav om et neutralt Ukraine er dødsdømt ved
fredsforhandlingerne
https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/forskere-putins-krav-om-et-neutralt-ukraine-er-doedsdoemt-ved-fredsforhandlingerne

KOMMENTAR: Det er spild af kostbar tid at mudre de diplomatiske farvande
med en efter al sandsynlighed uopnåelig 'løsning', skriver forskerne.

'Finlandisering' af Ukraine?

'Neutralitets-forgængere'

Neutralitet blev krænket

Hvis land er det egentlig?

Minder om Budapest-memorandummet?

Tilbagevenden til diplomatiet?

Proaktive sanktioner overfor Rusland

=>

(Google-auto-translation unedited)

Researchers: Putin's demand for a neutral Ukraine has been condemned to
death in peace talks

COMMENT: It is a waste of precious time to dredge the diplomatic waters
with an in all probability unattainable 'solution', the researchers write.

'Finlandization' of Ukraine?

'Neutrality predecessors'

Neutrality was violated

Whose country is it really?

Remember the Budapest Memorandum?

Return to diplomacy?

Proactive sanctions against Russia

=>

(Google-auto-translation unedited)

Исследователи: требование Путина о нейтральной Украине было приговорено
к смерти на мирных переговорах
02 марта 2022 г.

КОММЕНТАРИЙ: Исследователи пишут, что копаться в дипломатических водах
с, по всей вероятности, недостижимым «решением» — пустая трата
драгоценного времени.

«Финляндизация» Украины?

«Предшественники нейтралитета»

Нейтралитет был нарушен

Чья это страна на самом деле?

Помните Будапештский меморандум?

Вернуться к дипломатии?

Активные санкции против России

-

Internetbrugere afslører Ruslands militære aktivitet
https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/internetbrugere-afsloerer-ruslands-militaere-aktivitet

Sociale medier, big data, smartphones, lavprissatellitter og Twitter er
i dag vigtige redskaber i efterretningsanalytikernes værktøjskasse.

https://twitter.com/Forrest_Rogers/status/1496254107660738568
Forrest Rogers
@Forrest_Rogers
Putin convened an unscheduled meeting with his Security Council in
Moscow on Monday. The meeting was broadcast at 5 pm. But what time was
it really held? Let's look at some participants' watches. Sergei Shoigu
& Sergei Lavrov prep at 11:45. #OSINT #UkraineRussia #Russia #Ukraine

Putin indkaldte mandag til et ikke-planlagt møde med sit sikkerhedsråd i
Moskva. Mødet blev sendt kl. 17.00. Men hvad tid blev det egentlig
holdt? Lad os se på nogle deltageres ure. Sergei Shoigu & Sergei Lavrov
forbereder sig kl. 11:45. #OSINT #UkraineRussia #Russia #Ukraine

Путин созвал внеплановое заседание Совета безопасности в Москве в
понедельник. Встреча транслировалась в 17:00. Но в какое время она
действительно проводилась? Давайте посмотрим на часы некоторых
участников. Подготовка Сергея Шойгу и Сергея Лаврова в 11:45. #OSINT
#УкраинаРоссия #Россия #Украина

-

Venus fra Willendorf: Berømt stenalder-statuette kan være rejst flere
tusinde kilometer, mener forskere
https://videnskab.dk/kultur-samfund/venus-fra-willendorf-beroemt-stenalder-statuette-kan-vaere-rejst-flere-tusinde

-

Diktatorens dilemma: Putins angreb på Ukraine kan i sidste ende fremme
demokrati i Rusland
https://videnskab.dk/kultur-samfund/diktatorens-dilemma-putins-angreb-paa-ukraine-kan-i-sidste-ende-fremme-demokrati-i

En historisk tendens får diktatorer til at begå fejl. Også Putin er
offer for denne tendens, og det kan ende med at koste ham embedet, mener
forsker i diktaturer.

-

Skal jeg købe jodtabletter i tilfælde af et atomudslip?
https://videnskab.dk/krop-sundhed/skal-jeg-koebe-jodtabletter-i-tilfaelde-af-et-atomudslip

Salget af jodtabletter er røget i vejret efter invasionen af Ukraine.
Men er jodtabletter nødvendige her i Danmark, spørger en læser.

-

Hvor stor er risikoen for, at Rusland bruger atomvåben?

Putin har truet med at bruge atomvåben, hvis Vesten kommer ukrainerne
til undsætning. Men hvor stor er risikoen for, at den russiske præsident
gør alvor af truslen?

https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/hvor-stor-er-risikoen-for-at-rusland-bruger-atomvaaben

Kommentar:

Hidentil har Psykopat-Putin-666 gjort brug af sine konventionelle våben.
Der var en grund til at 120.000 -200.000 russiske soldater skulle holde
"øvelse" lige op til Ukraines grænse!

Og han har også holdt øvelse med ruslands atomare forsvar!

En psykopat, der er ligeglad med sine skakbønder, vil også være ligeglad
med andre tab!

Det er heri, at det *sindssyge* kommer ind i billedet!

Han hjerte er koldt, følelsesforladt, bittert! *Kynismen* har taget
overhånd, som om der er et *mindreværdskompleks*, der skal kompenseres for!

Han drives således af hævnfølelser (fremfor sund fornuft)!

-

Hvad risikerer demonstranter i Rusland ved at protestere mod krigen?

Putin har pålagt stadig strengere begrænsninger for, hvem der kan
organisere en protest, hvor folk kan protestere og hvornår.

https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/hvad-risikerer-demonstranter-i-rusland-ved-at-protestere-mod-krigen

-

Kunne dinosaurerne have levet i dag, hvis asteroiden ikke havde ramt?

Det er der god sandsynlighed for, at de ville, men mennesket ville
omvendt ikke være her, lyder det fra forskere.

https://videnskab.dk/naturvidenskab/kunne-dinosaurerne-have-levet-i-dag-hvis-asteroiden-ikke-havde-ramt

-

Mister Putin sit greb om magten, i takt med at krigen i Ukraine skrider
frem?

I hvilken retning går det denne gang? Millioner skriver under på
underskriftsindsamlinger mod krigen, og folk fortsætter med at samles på
gaden på trods af risikoen.

https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/mister-putin-sit-greb-om-magten-i-takt-med-at-krigen-i-ukraine-skrider-frem

-

Grønlandsk kæmpekrater er millioner af år ældre end antaget
https://videnskab.dk/naturvidenskab/groenlandsk-kaempekrater-er-millioner-af-aar-aeldre-end-antaget

Ny datering af Hiawatha-meteorkrateret i Grønland begraver
tidligere spekulationer om, at nedslaget skulle være sket i
menneskets levetid.

58 millioner år.

-

Militæraktioner i Tjernobyl kan få katastrofale konsekvenser for
mennesker og miljø i nærområdet
https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/militaeraktioner-i-tjernobyl-kan-faa-katastrofale-konsekvenser-for-mennesker-og

Atomkraftværket Tjernobyl blev indtaget af russere 24. februar.
Forsker forklarer, hvilke konsekvenser eventuelle kamphandlinger
i området kan få.

-

Dansk astrofysiker leverer vigtig brik til stor gåde om sorte
huller
https://videnskab.dk/teknologi-innovation/dansk-astrofysiker-leverer-vigtig-brik-til-stor-gaade-om-sorte-huller

Studiet giver den første mulige forklaring på en spektakulær
opdagelse, der blev gjort i 2019, om to kolliderende sorte huller.

-

Danske forskere løfter sløret for gigantiske vulkanudbrud i fortiden
16. mar. 2022, 13:22
https://nyheder.tv2.dk/klima/2022-03-16-danske-forskere-loefter-sloeret-for-gigantiske-vulkanudbrud-i-fortiden

Anders Svensson, der er lektor på Niels Bohr Instituttet på Københavns
Universitet, har med et stort forskerhold kortlagt vulkanudbrud 60.000
år tilbage ved at sammenligne iskerner fra Antarktis og Grønland.

-

Kan Vladimir Putin blive henrettet for krigen i Ukraine?
https://videnskab.dk/kultur-samfund/kan-vladimir-putin-blive-henrettet-for-krigen-i-ukraine

Ja – men jura-forskere ridser andre, mere sandsynlige scenarier op.

-

Hvor stort er universet?
https://videnskab.dk/naturvidenskab/hvor-stort-er-universet

Selvom universet næppe er uendeligt, er det umuligt at sige,
præcis hvor stort det er - men matematiske modeller og
tankeeksperimenter kan hjælpe.

To universer: Det synlige og resten

-

UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
sådan finder astronomerne flere svar
https://videnskab.dk/teknologi-innovation/ufoer-pentagon-rapporten-har-aabnet-porten-til-mysterierne-saadan-finder

I mange år har UFO'er været et emne, som de fleste seriøse
videnskabsmænd ikke har ønsket at beskæftige sig med – men det er
måske ved at ændre sig.

See perhaps also ...

How to build Your own radio-telescope and radio-lighthouse
Sådan bygger du dit eget radio-teleskop og radio-fyrtårn
https://sites.google.com/site/kallast08/

Og knæk evt. SETI-koden ...
https://sites.google.com/site/setiv103/home
https://sites.google.com/site/setiv103/home/seti-test-program

(Signalet skal snart "affyres" ud i Rummet til bl.a. Andromeda-tågen,
vor nærmeste nabo-galakse, M31.)

Meget af koden er allerede brudt, så opgaven er forholdsvis nem!

Den, der kommer først til mølle, vinder hovedpræmien på 10.000 dask!
(Der kan også vindes 1000 dask på mindre del heraf!)

Så ... Why not (tjene nogle hurtige penge) ? ... :-)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23907

1947-06-24-UFO-USA -

Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
(Videnskab news samlet fra 20 februar 2021)

File 23.917 ...
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/1947-06-24/23-917

-

Subject: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
Date: Mon, 21 Mar 2022 08:41:36 +0100
23907 <62382c31$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://sites.google.com/view/kall-science/files/23-xxx/23-907
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/0JhasO7iAQAJ
> [...]

> I mange år har UFO'er været et emne, som de fleste seriøse
> videnskabsmænd ikke har ønsket at beskæftige sig med – men det er

Her skrives der bl.a. ...

https://videnskab.dk/teknologi-innovation/ufoer-pentagon-rapporten-har-aabnet-porten-til-mysterierne-saadan-finder

> ... 24. juni 1947, da Kenneth Arnold fra sit lille privatfly
> så ni skinnende objekter med en fart, han anslog til 2.000 km
> i timen, da han fløj nær vulkanen Mount Rainer i Staten
> Washington.

Se evt. ..

Kenneth Arnold UFO sighting
https://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Arnold_UFO_sighting

Datoen er IKKE en tilfældighed; idet ...

https://da.wikipedia.org/wiki/24._juni

24. juni er dag 175 i året

Dette tal (175) *genkendes* fra Abraham-koden:

https://sites.google.com/view/abraham-c

> Abraham-175 = distance from Crater-Mexico to Temple-Jerusalem

Og ...

Undersøger vi *gerningsstedet* ...

Mount Rainier
https://da.wikipedia.org/wiki/Mount_Rainier
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/mount-rainier

-121,7603 46,8528
46.8528°, -121.7603°
https://goo.gl/maps/dpPsXcJbXPhov6Mj9

... da opdager vi, at afstanden herfra og over til Krateret (i
Mexico) er på ca. 4.049,05 km.

Dette svarer til (i deres 600-tal-system) ...

4.049,05 * 600 / 40.030,2361 = 60,69

Compare with ...

Markpointer 61
https://sites.google.com/view/markpointer/start/6x/61

Så ...

Måske er UFO-hændelsen *autentisk*!

Tidspunktet:

year____time____Note
6265 -4319 -144
6121 -4175 Adam
4465 -2519 Sinflood
4014 -2068 Sodom
3393 -1447 Exodus
2913 -967 1. Temple begun
2906 -960 1. Temple completed
2532 -586 1. Temple END
2462 -516 2. Temlpe completed
1950 -4 Born of Jesus
1917 30 Jesus died
1877 70 2. Temple END
39 1908 Tunguska
-39 1986 Chernobyl
-51 1998 Marree Man
-66 2013 2013-02-15 Russia

Hmm ...

1947 - 1908 (Tunguska) = +39 år
1947 - 1986 (Tjernobyl) = -39 år

39 * 2 = 78

Compare with ...

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
Measure (Målestokken)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193
+
Measuring Stick (Målestok)
https://sites.google.com/view/measuring-stick/

(
1908-06-30, day no 182
1947-24-06, day no 175, day-delta = 7
1986-04-25, day no 115, day-delta = 67 (and 60)
)

Afstande (distance) to ...

198,00007774 Global-600-units to Ara-Jer-A-w-coast
167,99977884 Global-600-units to M. Everest
163,00560671 Global-600-units to Nazareth

198 / 9 = 22
167 / 9 = 18,555...
163 / 9 = 18,111...

(198,00007774 - 198) * 40.030.236,1 / 600 = 5,19 meter

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23917

1947-07-04-UFO-USA (Roswell, Area 51) -

Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
(Videnskab news samlet fra 20 februar 2021)

File 23.919 ...
(Roswell, Area 51)
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/1947-07-04/23-919
70 week-years (åruger)
https://sites.google.com/view/70-week-years/files/23-xxx/23-9xx/23-919
Markpointer 61
https://sites.google.com/view/a-markpointer/61

-

News:dk.videnskab
Date: Mon, 21 Mar 2022 08:41:36 +0100
> [...]

> og rygterne om en nedstyrtet UFO i Roswell i New Mexico var
> bare med til at gøre UFO'erne endnu mere interessante.

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Senior Hamas official calls on members of Palestinian
diaspora to kill Jews -
Re: 2019 uge 29 (news samlet)
Date: Tue, 16 Jul 2019 10:14:30 +0200, GMT 08:14
21652 news:5d2d876e$0$701$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/1947-07-04/21-652
Was:
Roswell 1947 (Area 51)
Was (before the Google-vandalismus):
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/roswell-1947/21-652
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/qMWVWqGjtHw/YACQPcDGDQAJ

[ ... ]

> Datoen 1947-07-04 svarer til ...
>
> https://da.wikipedia.org/wiki/4._juli
>
> 4. juli er dag 185 i året i den gregorianske kalender
> (dag 186 i skudår).
>

> https://da.wikipedia.org/wiki/7._juli
>
> Begivenheden
>
> [ ... ]
>
> 1947 - Det hævdes, at en nedstyrtet UFO er fundet ved
> [...]

(
Google har desværre ødelagt links

See instead:
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/185-000
+
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/000-galactic-maps/600-185-0
)

I mellemtiden er der dog kommet ny viden frem vedr. tallet 185:

Subject: Found Your markpointer (1569-1260-205-104) -
Re: Found Cyg A DATA (104 at 119-156) -
Re: Found connection between 1335, 185 and 8,043 (ET-Homestar-DATA)
- Was: ICJ T-4h01m -
Re: News 2022-03-16, ... 1417
Date: Sun, 20 Mar 2022 11:23:10 +0100
23903 <62370090$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
Cygnus A
https://sites.google.com/view/cygnus-a/g-lat/23-903
Markpointer 104 (43 + 61)
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/104/23-903
Markpointer 205 (144 + 61)
https://sites.google.com/view/markpointer/2x/205/23-903
Markpointer 309 (104 + 205)
https://sites.google.com/view/markpointer/3x/309/23-903
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-9xx/23-903
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/dFs-SMhn6YA/m/gBZNbSudAQAJ

Og ...

Med hensyn til "logik-kredsløbet" (185 + 10 = 195) er der også
kommet nyt frem:

Subject: 1947-06-24-UFO-USA -
Date: Tue, 22 Mar 2022 06:12:43 +0100
23917 <62395ace$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/1947-06-24/23-917
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/HgSdu2MpAgAJ

> [...]
>
> https://da.wikipedia.org/wiki/24._juni
>
> 24. juni er dag 175 i året
>

> Dette tal (175) *genkendes* fra Abraham-koden:

185 - 10 = 175

De to UFO-hændelser i 1947 kan altså godt hænge sammen, og i så
fald skla deres valg af tal-værdier med sor sandsynlighed forstås
ud fra Abraham-koden.

Året 1947 KAN have en relation til Tunguska-hændelsen i 1908, idet ...

23917 <62395ace$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
> [...]

Day in the year:
1947-07-04, day no 185, day-delta = 0
1908-06-30, day no 182, day-delta = 3
1947-24-06, day no 175, day-delta = 7 (and 10)
1986-04-25, day no 115, day-delta = 60 (and 67 and 70)

Compare with ...

70 week-years (åruger)
https://sites.google.com/view/70-week-years/

7
62
1
=
70

Aha!

=>

70 - 9 = 61
Hmm ...

=>

Homework-1:

Tilbage står nu at undersøge, OM der også kan tilvejebringes
DATA-informationer ud fra *gerningsstedet*.
Bemærk at det befinder sig ca. 100 km fra Roswell (hvilket
svarer til ca. 1½ Golbal-600-units; altså et temmelig stort tal
i Abraham-måle-opstillingen)!

Homework-2

Input:

Input Abraham-code, File 23.912

Subject: Found 144 -
Re: Found Little-bird-(2013-02-15)-singing -
Re: Found 144 -
Re: Found Your Marree-Man-footstep at Nazca-line 191 -
Re: Age of Universe -
Re: Abraham-koden
Date: Mon, 21 Mar 2022 15:03:14 +0100
23912 <623885a3$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-9xx/23-91x/23-912
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/23-xxx/23-9xx/23-912
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan):
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/23-xxx/23-9xx/23-912
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/J5vLg962edQ/m/fvyqAcL3AQAJ

> 191,00099037 - 47,00056276 = 144,00042761
> _____________________________144,00654327
>
> Tallene er *identiske*!

Find age of Universe

Use also DATA from ...

Distance to Ur (Iraq):
123,00749657 glaobal-360-units

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23919

2013-02-15-meteor-attack-Russia

Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
(Videnskab news samlet fra 20 februar 2021)

File 23.929 ...
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/23-xxx/23-9xx/23-929
Milky Way (Mælkevejen), distance
https://sites.google.com/view/kall-objects/milky-way/distance/23-929

-

News:dk.videnskab
Date: Mon, 21 Mar 2022 08:41:36 +0100
> [...]
>

> I mange år har UFO'er været et emne, som de fleste seriøse
> videnskabsmænd ikke har ønsket at beskæftige sig med – men det er

Input DATA from ...

News:dk.videnskab
Date: Mon, 21 Mar 2022 15:03:14 +0100
> [...]

[ ... ]

> [...]
>
> Dette punkt er i forbindelse md et andet (der hvor Nazca-lines møder
> Yucatán-lines. Afstanden er på 80,4 Global-600-units (hvilket
> svarer til Big Bang DATA).
>
> Herfra er der 47,00056276 Global-600-units til Nazca-lines (Big
> Bang 0-0) og 191,00099037 Globale-600-units til Nin-13,7718
>

> 191,00099037 - 47,00056276 = 144,00042761
> _____________________________144,00654327
>
> Tallene er *identiske*!
>

> Midlertidig konklusion:
>
> Objektet 2013-02-15 gør os altså muligvis opmærksom på en
> måleopstilling (i Abraham-koden), som peger på Universets alder!

and ...

Subject: 1947-07-04-UFO-USA (Roswell, Area 51) -
Date: Tue, 22 Mar 2022 11:25:33 +0100
23919 <6239a420$0$699$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/CC0I4HU6AgAJ

> Find age of Universe
>
> Use also DATA from ...
>
> Distance to Ur (Iraq):
> 123,00749657 glaobal-360-units

Det interessante her er, at der faktisk er 2 måder, som tingene
kan opmåles ud fra.

Og spørgsmålet er derfor, OM de når frem til selvsamme resultat?

Let's try:

Distance from ...

(Present day:)
Xcambo-crossing-Square-line
-91,07644909 8,62032321
8.62032321, -91.07644909
https://goo.gl/maps/P7evwRmN5DbevZqW7
123,00749657 Global-360-units to Ur (Iraq)

=>

(In the past)

Xcambo-crossing-Square-line
-91,06554044 8,62032321
8.62032321, -91.06554044
https://goo.gl/maps/b4z9aujRaj8A9NZh8
123,00000000 Global-360-units to Ur (Iraq)
1,1994 km to present day (Google-system)
1,1993 km to present day (40.030,2361-system)

Omregnes dette til 'hvor lang tid, der er gået', da bliver
regnestykket følgende:

(
https://sites.google.com/view/abraham-c/topic/plate-tectonics

At Equator:
0,040702397766089353 meter/year
)

1.199,3 / (0,040702397766089353 * Cos (8,62032321) ) = ...
1.199,3 / (0,040702397766089353 * 0,98870327762447 ) = 29.801,8 year

Dette er IKKE realistisk, fordi vi ALLEREDE har et *indicium* på,
at årstallet (som vi skal finde) er år 1447 før vores tidsregning.

Hmm ...

Men KUNNE tidsangivelsen så evt. betyde noget andet?

-23483,8 -4319 -144
-23627,8 -4175 Adam
-25283,8 -2519 Sinflood
-25734,8 -2068 Sodom
-26355,8 -1447 Exodus ................... (focus) .....
-26835,8 -967 1. Temple begun
-26842,8 -960 1. Temple completed
-27216,8 -586 1. Temple END
-27286,8 -516 2. Temlpe completed
-27798,8 -4 Born of Jesus
-27831,8 30 Jesus died
-27871,8 70 2. Temple END
-29709,8 1908 Tunguska
-29787,8 1986 Chernobyl
-29799,8 1998 Marree Man
-29814,8 2013 2013-02-15 Russia

Compare with ...

Milky Way (Mælkevejen)
https://sites.google.com/view/kall-objects/milky-way
https://sites.google.com/view/kall-objects/milky-way/distance/21-155

> 26.000 ± 1.400 lysår
> 26.400 ± 1.0 kly
> 26.490 ± 100 ly
> 25.766 ± 2600 ly

-26355,8 -1447 Exodus ................... (focus) .....

Hmm ...

(
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=26.&version=BPH

7 Bible results for “26.” from Bibelen på hverdagsdansk.

1
4 Mosebog 4:38-41
2630

2
Dommer 20:14-15
26.000 mand ...700 våbenføre mænd

3
Første Kongebog 16:8
Judas 26. regeringsår ... to år.

4
Første Krønikebog 7:40
26.000 våbenføre mænd.

5
Anden Krønikebog 11:21
Rehabeam havde i alt 18 koner og 60 medhustruer, som fødte ham
26 sønner og 60 døtre, men han elskede Ma’aka mere end nogen af
de andre.

6
Anden Krønikebog 26:11-12
2600 kaptajner for regimenterne.

7
Anden Krønikebog 35:8
2600 stykker småkvæg og 300 stykker hornkvæg.
)

Hmm ...

(
-23483,8 -4319 -144
-23627,8 -4175 Adam
-25283,8 -2519 Sinflood
-25734,8 -2068 Sodom
-26355,8 -1447 Exodus ................... (focus) .....

=>

26355,8 / (4319 - 1447) = 9,1768...
___________________________9,6 ............ Cyg A DATA
26355,8 / (4175 - 1447) = 9,6612...
26355,8 / (2519 - 1447) = 24,5856...
26355,8 / (2068 - 1447) = 42,44...
)

Un moment, s'il vous plaît

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23929

Found 115 at Ur (238 - 123) -
Re: 2013-02-15-meteor-attack-Russia -
Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
(Videnskab news samlet fra 20 februar 2021)

File 23.939 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-9xx/23-93x/23-939
Markpointer 47
https://sites.google.com/view/a-markpointer/47
Markpointer 115
https://sites.google.com/view/a-markpointer/115
Markpointer 123
https://sites.google.com/view/a-markpointer/123
Markpointer 144
https://sites.google.com/view/a-markpointer/144
Markpointer 191
https://sites.google.com/view/a-markpointer/191
Markpointer 238
https://sites.google.com/view/a-markpointer/238

-

Subject: 2013-02-15-meteor-attack-Russia -
Date: Wed, 23 Mar 2022 15:01:22 +0100
23929 <623b2834$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/vEMWgdGUAgAJ
Nå!

Der hører åbenbart MERE med til historien; idet ...

191 - 47 = 144 ... (1,44 solmasser)
191 + 47 = 238

apropos isotopet 92-Uran-238

Netop dette stof er oprindelig blevet dannet i
supernova-eksplosioner, så mder er - med andre ord - en
sammenhæng mellem de 2 tal!

Sammenkæder vi nu det med Tunguska-1908, da KAN uran-atom
også her dukke op; idet ...

2000 - 1908 = 92

Spørgsmålet er der nu, OM vi kan finde en-eller-anden *markør*,
som BEKRÆFTER dette.

Find Sphinx-Jerusalem-Milky-Way Latitude 0 for ...

80,4
Xcambo-Calakmul crossing Square-r.a.l-Crater-18km

=>

124,6779087871970 -47,8689602635209

=>

-81,265385 -38,366561
-38.366561, -81.265385
https://goo.gl/maps/hEe2jH9epYpkMPC5A

Input DATA from ...

Markpointer 92
https://sites.google.com/view/a-markpointer/92

92,00618461 Global-360-units between Big-Bang and Abydos
92,00065234 Global-360-units between 18-18 and Sphinx-SGP

and ...

Input DATA from ...

Markpointer 238
https://sites.google.com/view/a-markpointer/238

... (directory does NOT exist, yet) ...

Hmm ...

KANSKE tallet 123 alligevel også skal bruges, fx. ...
123 - 92 = 31
123 + 92 = 215

238 - 123 = 115

Compare with ...

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
Measure (Målestokken)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193

78 Protons
115 neutrons
=
193 Mass Number

½-life = 50,00 years

Nå da da!

Einem *fuldtræffer*!

Un moment, s'il vous plaît!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23939

Distance from Tunguska to Yellowstone

118,99267611 Global-600-units

23940

Found MORE markpointers:

81,00926810 Global-360-units to Big-Bang
161,99723124 Global-600-units to Calakmul-X-367,256363004

162 / 2 = 81

23941

38,98009080 Global-360-units to Chernobyl

=>

39 * 2 = 78 (apropos 78-Platine-193)

Hmm ...

Does they have a *time-machine* ?

23942

More DATA:

91,49847076 Global-600-units to Sphinx
91,49940899 Global-600-units to Sphinx-3447

92,34303899 Global-600-units to Sph-144-80,4217
93,41334925 Global-600-units to Sph-144

=>

92 / 600 *40.030,2361 = 6137,9695

Find 6137,9696 km from Tunguska

29.814417418493047, 30.79260552291374
30,79260552291374 29,814417418493047
https://goo.gl/maps/dFCCf6UfdnDGMP8V8
92,00000789 Global-600-units
37,7685 km to Sphinx

6137,9696 / 37,7685 = 162,516...

=>

6137,9696 / 162 = 37,8887
__________________37,7685
Delta______________0,1202

Epicentret from Tunguska skal muligvis flyttes 120 meter bort fra Sphinxen'

Og dog!

Det er påfaldende så tæt tallet kommer på 91,5 ud for Sphinxen-3447

Som om Tunguska "sladrer" om målepunktet Exodus (for 3447 år siden)

Men HVAD kan tallet 37,7685 så dække over?

Found:

37,99770176 Global-600-units to Centauri, Alpha

Hmm ...

81 + 38 = 119 ( 238 / 2 )

More DATA:

57,00968425 Global-600-units to Ur-Flood
93,99838069 Global-600-units to 18-18
222,96758946 Global-600-units to Nazca-BB-0-0

Hmm ...

38
39
57
81
94
119
162
223

38 + 39 + 57 + 81 + 94 + 119 + 162 + 223 = 813
_______________off_____________off_______= 570
off____________off_______________________= 694
off____________off_______off_____________= 575
off____________off_____________off_______= 532
off____________off_______off___off_______= 413 - 600 = -187
=>
_________________________119 * 2 = 238

_____39*2 = 78
__________57*2 = 114
____________________94*2 = 188
_____________________________________223*2 = 446

Hmm .-..

223 - 39 - 57 = 127 (Cygnus A DATA)

Un moment, s'il vous plaît!

23943

21 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

9 day after The International Court of Justice ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

-

Den 25-03-2022 kl. 07:58 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-03-25, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1408 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Fri, 25 Mar 2022 07:58:14 +0100
23950 <623d6807$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Orx80zv4Xe4/m/ufL-0ZdlAQAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.
)

44
- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 09:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3609482
Camilla Markvardsen
Militæranalytiker: "Putin er kravlet enormt højt op i et træ"

i dag kl. 09:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3609647
Camilla Markvardsen
Gazprom: Vi pumper masser af gas via Ukraine til EU

i dag kl. 10:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3609669
Camilla Markvardsen
Tyskland: Import af russisk olie vil være halveret til sommer

i dag kl. 10:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3609761
Camilla Markvardsen
USA og EU har indgået en stor aftale om flydende naturgas

i dag kl. 10:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3609901
Camilla Markvardsen
Mariupols myndigheder: 300 kan være dræbt i teater

i dag kl. 11:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3610130
Camilla Markvardsen
Overblik: Formiddagens nyt om Ukraine-konflikten

i dag kl. 12:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3610326
Camilla Markvardsen
FN: Vi får stigende information om massegrave i Mariupol

i dag kl. 12:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3610567
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine håber at kunne evakuere civile fra Tjernihiv i morgen

i dag kl. 13:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3610632
Katrine Bang Ramsbæk
Flere end 250.000 ukrainske flygtninge er ankommet til Tyskland

i dag kl. 13:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3610803
Katrine Bang Ramsbæk
Ryborg om naturgas aftale: Betydningen af aftalen er begrænset - det
handler om signalet

i dag kl. 14:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3611089
Katrine Bang Ramsbæk
En beretning om livet i den ukrainske hovedstad

i dag kl. 14:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3611146
Katrine Bang Ramsbæk
FN: 1.081 civile er blevet dræbt i Ukraine

i dag kl. 14:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3611279
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland vil fokusere på total 'frigørelse' af Donbas

Kommentar:

Drop det! Alt, hvad vi kan forhandle om, er Putin-666 overgivelse til
domstolen!

i dag kl. 15:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3611397
ANDERS SVENDSEN
Tesfaye: Der kan komme mere end 100.000 ukrainske flygtninge til Danmark

i dag kl. 15:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3611422
Katrine Bang Ramsbæk
Biden er ankommet til Polen

45 min. siden (Time now CET 16.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3611631
Katrine Bang Ramsbæk
Polsk præsident forsinket på grund af nødlanding

18 min. siden (Time now CET 16.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3611794
Katrine Bang Ramsbæk
Her har de russiske styrker kontrol

(Time now CET 16.23)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. mar. 2022, 05:18
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

29 min siden (Time now CET 16.11)
Rusland bryder tavsheden - påstår tabstal på 1.351 soldater

_______________________

(Time now CET 16.11)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
148

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-25 kl. 08.05
4 min. siden
Etiopien erklærer våbenhvile i Tigray for at åbne for hjælp

TV2:
Butikker varsler yderligere prisstigninger på dagligvarer
25. mar. 2022, 07:38

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23952

Found 92 (at Ur) and 78 and 144

File 23.962 ...
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-9xx/23-962

-

Subject: Found 115 at Ur (238 - 123) -
Date: Thu, 24 Mar 2022 13:43:21 +0100
23939 <623c676c$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-9xx/23-939
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/TzdUKiTfAgAJ
Found 92 (at Ur)

91,98986932 Global-600-units between Ur and Sph-MM_Africa South-coast

Dette bestyrker mistanken om, at ...

(distancen 123 + 115 = 238)

... det ér Uran-238, der indirekte peges på!

Dernæst:

65,99233528 Global-600-units between Ur and Sph-Tunguska-lat-0

Og her er *krypteringskoden* følgende:

66 + 78 = 144

23962

ET-Tunguska-1908-*Copyright*

Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
(Videnskab news samlet fra 20 februar 2021)

File 23.967 ...
Tunguska
https://sites.google.com/view/et-footsteps/1908-06-30
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/23-xxx/23-9xx/23-967
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-9xx/23-93x/23-967
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-9xx/23-967

-

News:dk.videnskab
Date: Mon, 21 Mar 2022 08:41:36 +0100
> [...]
>

> I mange år har UFO'er været et emne, som de fleste seriøse
> videnskabsmænd ikke har ønsket at beskæftige sig med – men det er

Interrupt RETURN from ...

Subject: ET! How many *bully bank* can we get for goodwill
191±47=144/238 + 123+115=238 + 92 + 66+78=144 ? -
Re: News 2022-03-27, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1406 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Mar 2022 12:41:25 +0200
23963 <62403f58$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_TfuDtTn6J8/m/-ohoQ-8OAgAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/v1TDKOzrbNc/m/7kWyaRIXBQAJ

> ET! Hvor mange *bøllebank* kan man få for goodwill 191±47=144/238 +
> 123+115=238 + 92 + 66+78=144 ?
>
> ET! How many *bully bank* can we get for goodwill 191±47=144/238 +
> 123+115=238 + 92 + 66+78=144 ?
>
> ET! Сколько *хулиганских банков* мы можем получить за доброжелательность
> 191±47=144/238 + 123+115=238 + 92 + 66+78=144 ?

Previous findings:
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/

1.
Big Bang:
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang

Found Big Bang DATA at Sphinx-Jerusalem-line:
Found Big Bang DATA at Sphinx-Marree-Man-line:
Found Big Bang DATA at Sphinx_Jerusalem-line at South America West coast:

2.
Isotop 78-Platin-193:
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/78-pt-193

Found isotop 78-Platin-193 DATA at Crater (Mexico):

3.
ET-Homestar:
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/et-homestar/gal-lon

Found ET-Homestar- DATA at 2013-02-16-lat-0 and Sph-South-America-Eastcoast:

Create line:

1.
From ...

2013-02-15, Russia: Chelyabinsk meteor
Chelyabinsk meteor
https://en.wikipedia.org/wiki/Chelyabinsk_meteor
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/other/russia/2013-02-15
61,41 55,15
55.15, 61.41
https://goo.gl/maps/aShtHjvWQ5hgB5iR7

To ...

On Sphinx-Jerusalem-Milky-Way-line at position ...

SouthAmerica-Westcoast
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/sphinx/jerusalem
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/sphinx/jerusalem/196-3
196,31509386 SouthAmerica Westcoast
-72,91004162 -36,50159231
-36.50159231, -72.91004162
https://goo.gl/maps/qeao2L24vd1tS99Y7

Distance:
16.012,8218 km (Google-system)
144,00654327 Global-360-units

Picture:
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/144

Compare with ...

14 (144, 1400, 144.000),
Chandrasekhar limit
(Chandrasekhars grænsemasse)
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/14

> Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser indiciet:
[ ... ]
>...> ... som Chandrasekhar beregnede til 1,44 gange Solens masse.
Dette resultat kunne også formuleres sådan, at en fast stjerne med en
masse større end denne kritiske værdi ikke kan eksistere. Så hvis man
har en fast stjerne med 1,4 solmasser og tvinger den til at modtage
yderligere 0,1 solmasse, vil der ske noget drastisk ... (nova- og
supernova-eksplosioner).

> Vi har altså at gøre med en astronomisk størrelse, som gør sig
gældende på samme måde *overalt* i Universet, og som derfor glimrende
kan anvendes som en art "målestok" i et SETI-program mht. interstellar
kommunikation!

> (I forvejen benyttes for øvrigt disse Supernova-1A som de kaldes til
at bedømme afstande i Universet.)

(
> Chandrasekhar's limit mass of 1.44 solar masses indicated:
[...]
> ...> ... which Chandrasekhar calculated to be 1.44 times the mass of
the Sun. This result could also be formulated in such a way that a solid
star with a mass greater than this critical value cannot exist. So if
you have a solid star with 1.4 solar masses and force it to receive
another 0.1 solar mass, something drastic will happen ... (nova and
supernova explosions).

> So we are dealing with an astronomical quantity, which applies in the
same way * everywhere * in the Universe, and which can therefore be used
excellently as a kind of "measure" in a SETI program in terms of
interstellar communication!

> (Incidentally, these Supernova-1As (as they are called) are already
used to judge distances in the Universe.)
)

ET-*Copyright* ?

Dette punkt er i forbindelse md et andet (der hvor Nazca-lines møder
Yucatán-lines).
This point is related to another (where Nazca-lines meet Yucatán-lines).

Afstanden er på 80,4 Global-600-units (hvilket svarer til Big Bang DATA).
The distance is 80.4 Global-600-units (equivalent to Big Bang DATA).

Create line:

2.
From ...

On Sphinx-Jerusalem-Milky-Way-line at position SouthAmerica-Westcoast
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/sphinx/jerusalem/196-3

To ...

Big Bang DATA object
Yucatán crossing Nazca-lines
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/b-b/yucatan-nazca
Xcambo-Calakmul-line (Yucatán) crossing Square-150-line (Nazca)
-91,07644909 8,62032321
8.62032321, -91.07644909
https://goo.gl/maps/P7evwRmN5DbevZqW7

Distance:
80,40333728 Global-600-units

Create line:

3.
From ...

Big Bang DATA object
Yucatán crossing Nazca-lines

To ...

Chicxulub-crater area at Xcambó-Calakmul-line
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater/xcambo/calakmul
Calakmul-X-367,26 (Use this)
-89,3444720999565 21,3784637253842
21.3784637253842, -89.3444720999565
https://goo.gl/maps/peuwy5xWWUTWwJMG8

Distance:
21,44468824 Global-600-units

=>

+(21,44468824 / 80,40333728 * 600) + 0 = 160,02834434
-(21,44468824 / 80,40333728 * 600) + 600 = 439,97165566
___________________________________________focus

=>

_______________Big Bang DATA
-(21,44468824 / 80,42166667 * 600) + 600 = 440,00812870

Compare with ...

Big Bang, Cosmic background radiation
https://sites.google.com/view/kall-objects/b-b

Galactic
600-number-system:
longitude 440,035
latitude +80,42166667

ET-*Copyright* ?

Create line:

4.
From ...

Big Bang DATA object
Yucatán crossing Nazca-lines

Nazca-lines position:

N-BB-0-0
Nazca-Big-Bang-galactic-600-system-longitude-0-latitude-0
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/nazca/n-bb-0-0
-75,15161332098 -14,7449596
-14.7449596, -75.15161332098
https://goo.gl/maps/JZrH53FLacLroxH27
40,00000000 angle at Spiral between Square and N-BB-0-0
61,23307714 angle at N-BB-0-0 between Square and Spiral
78,76694287 angle at Square between Spiral and N-BB-0-0
180,00002001 all-in-one

Distance:
47,00056276 Global-600-units

Create line:

5.
From ...

Big Bang DATA object
Yucatán crossing Nazca-lines

To ...

Age of Universe, Nineveh-13.77
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/nineveh/nineveh-13-77
34,94782201 31,6579068
31.6579068, 34.94782201
https://goo.gl/maps/dbvpv7Hzk1dhG4Jz6

Distance:
191,00099037 Global-600-units

=>

> [...]

(Chandrasekhars grænsemasse)
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/14

> Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser indiciet:

191,00099037 + 47,00056276 = 238,00155313

Compare with ...

92-U-238, Uranium
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/92-u-238

Picture
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/92/238

Netop dette stof er oprindelig blevet dannet i supernova-eksplosioner,
så der er - med andre ord - en videnskabelig sammenhæng mellem de 2 tal!
Precisely this substance was originally formed in supernova explosions,
so there is - in other words - a scientific connection between the 2
numbers!

Create line:

6.
From ...

Big Bang DATA object
Yucatán crossing Nazca-lines

To ...

Great Ziggurat of Ur (Iraq)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/ur
46,10316059886719 30,96273917556672
30.96273917556672, 46.10316059886719
https://goo.gl/maps/z7rqf1MQ3covB5WT8

Distance:
123,00749657 Global-360-units
205,01249428 Global-600-units

=>

123,00749657 + 115 = 238,00749657

[...]

7.
From ...

Great Ziggurat of Ur (Iraq)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/ur

To ...

On Sphinx-Jerusalem-Milky-Way-line at position ...

071,5112 - Africa southcoast (Ivory Coast, Elfenbenskysten)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/sphinx/jerusalem/071-5
-5,90510741 5,01668653
5.01668653, -5.90510741
https://goo.gl/maps/hYVHKhG4my72Ytny9

Distance:
[...]

Tallet 92 er blevet fundet andre steder:
The number 92 has been found elsewhere:

Markpointer 92
https://sites.google.com/view/a-markpointer/92

92,00618461 Global-360-units between Big-Bang and Abydos
92,00065234 Global-360-units between 18-18 and Sphinx-SGP

Og tanken er nu MEGET nærliggende, at Tunguska OGSÅ hentyder til dette;
idet ...
And the thought is now VERY obvious that Tunguska ALSO alludes to this;
as ...

2000 - 1908 = 92

Hvis vi målet fra datoen 30. juni 1908, da bliver tallet: 91½

Create line:

7.
From ...

Tunguska (Russia 1908)
https://da.wikipedia.org/wiki/Tunguska-eksplosionen
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/tunguska
101,95 60,916667
60.916667, 101.95
https://goo.gl/maps/QGvcU6VVho8Q9UNe7

To ...

Sphinx body version 37
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/sphinx
31,1376683424940 29,9752719383631
29.9752719383631, 31.1376683424940
https://goo.gl/maps/Y62PXngUtsoNffk6A

Distance:
91,49847076 Global-600-units

KUNNE det tænkes, at Tunguska peger på Sphinxen (som jo er centrum for
hele den galaktiske opmåling)?
COULD Tunguska point to the Sphinx (which is the center of the entire
galactic survey)?

7.
From ...

Great Ziggurat of Ur (Iraq)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/ur

To ...

Sph-Tunguska-Lat-0
Tunguska-1908, Sphinx-galactic-latitude-0
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/tunguska/lat-0
94,01082723 39,12666993
39.12666993, 94.01082723
https://goo.gl/maps/o4WFcum14xqjqiWC9

Distance:
65,99233528 Global-600-units

=>

65,99233528 + 78 = 143,99233528

> [...]

(Chandrasekhars grænsemasse)
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/14

> Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser indiciet:

https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/78-pt-193/78

Wow! - Einem *fuldtræffer*!

Tunguska-1908 er altså - med andre ord - med stor sandsynlighed IKKE en
tilfældighed, men nogen har (ude fra Rummet) kastet en genstand (is
eller sten)!
Tunguska-1908 is thus - in other words - in all probability NOT a
coincidence, but someone has (from space) thrown an object (ice or stone)!

Download Spreadsheet/Regneark ...
Tunguska,043.001.004.sxc
https://drive.google.com/file/d/17DPfge058DbURZ7oRp8RfPku3kDTrpLF/view

END of ET-Tunguska-1908-*Copyright*

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23967

Found markpointer 18 and 115*2 (at Yucatán-halvøen)

Was:
ET-Tunguska-1908-*Copyright*

Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
(Videnskab news samlet fra 20 februar 2021)

File 23.997 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-9xx/23-99x/23-997
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-9xx/23-997

-

Subject: ET-Tunguska-1908-*Copyright* -
Date: Mon, 28 Mar 2022 08:35:38 +0200
23967 <6241573c$0$699$1472...@news.sunsite.dk>
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-9xx/23-96x/23-967
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-9xx/23-967
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/oP7k7eS_AwAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/7ye3hkUWb_o/m/_u1JYz1YBQAJ
Noget, der ikke blev undersøgt (i første omgang), er,
OM der findes et markør-system i nærheden af Krateret
på Yucatán-halvøen (Mexico) og/eller udfor Nazca-linjerne:

Eksempelvis KUNNE linjen *forlænges* ud for Nazca-linjerne fra
47 enheder til 50

(
3.158,32 km

3.158,32 / 40.030,2361 * 600 = 47,339016319216763250616950520559

-14.9112373, -75.03095422
)

(
N-BB-0-0
-75,15161332098 -14,7449596
-14.7449596, -75.15161332098
https://goo.gl/maps/oC7hRSFMKUwzi8aj7
3.135,7395 km (Google-system)
47,00056276 Global-600-units to BB_Yucatán_crossing_Nazca-lines

=>

Find 47:

3.135,7395 * 47 / 47,00056276 = 3.135,70195
Delta_______________________________0,03755

-14.744686583734087, -75.15181379827091
https://goo.gl/maps/APxF8jAQXpLRDmyWA

Distance Square-47
4,5666 km

4,5666 / 3.135,7395 = 0,001456307196436 (1/686,66830902641)
4,5666 / 3.135,7395 * 47 = 0,068446438232513 Global-600-units

1 / 8.765,97841310 globe-unit
)

(
3.158,32 * 2 + (3.158,32 * 50 / 47,339016319216763250616950521) =
9.652,493 km
)

50+
-16.22816405436484, -74.06557128855174

-16.2288748813898, -74.0665047118402

-16.22883175198543, -74.06634846445682

-16.228838870943864, -74.06633173932696

SA-coastline
-15.843345473327451, -74.35015516084744
3.285,0920 km

3.285,0920 * 47,00056276 / 3.135,7395 = 49,23915801 global-600-units

______________________________________

Create line

From ...

Big Bang objects
[...]

to ...

Calakmul-X-367,26 (Use this)
-89,3444720999565 21,3784637253842
21.3784637253842, -89.3444720999565
https://goo.gl/maps/peuwy5xWWUTWwJMG8
18,0000 km to Crater
367,25636300 km (40.030,2361-system)
367,2564 km (Google-system)

Distance:
1.430,7273 km
21,44468824 Global-600-units

1.430,7273 / 21,44468824 = 66,717094881

1.430,7273 / 18 = 79,48485

-

35,2
115 latitude-600-system-from-NorthPole
-89,3993632885575 21
21, -89.3993632885575
https://goo.gl/maps/g65sqpGQYiRU8iox7
42,4664 km to Calakmul-X-367,26
35,2102 km to Xcambo
324,7898 km to Calakmul
1.388,2598 km to BB-80,4

-

126,68
Crater-S (NASA DATA)
-89,516667 20,184733723338685
20.184733723338685, -89.516667
https://goo.gl/maps/Ka1E5j1aKvKdrCYn9
133,9386 km to Calakmul-X-367,26
126,6821 km to Xcambo
135,1316 km to Crater
233,3178 km to Calakmul
1.296,7887 km to BB-80,4

Calakmul-X-367,26
0_____________180
0--50--78-115-360-367,26
0-100-156-230-360-

0,0000 km Calakmul-X-367,26

35,2102 km to Xcambo

50,0000 km
-89,40905930967948 20,932855537616458
20.932855537616458, -89.40905930967948

78,0000 km
-89,44506877154016 20,683306015672038
20.683306015672038, -89.44506877154016

100,0000 km (50 * 2)
-89,47328117758194 20,4872257407404
20.4872257407404, -89.47328117758194

115,0000 km
-89,49247557138709 20,353532748959946
20.353532748959946, -89.49247557138709

156,0000 km (78 * 2)
-89,54476579769457 19,988092017926437
19.988092017926437, -89.54476579769457

230,0000 km (115 * 2)
-89,63854178543568 19,328481162095052
19.328481162095052, -89.63854178543568

360,0000 km
-89,80147621330264 18,169589550519174
18.169589550519174, -89.80147621330264

367,2564 km Calakmul

Xcambo
0_____________180
0--50--78-115-360-367,26
0-100-156-230-360-

Calakmul:
0_____________180
0--50--78-115-360-367,26
0-100-156-230-360-

Nå da da!

Der var sørme en *gevinst* IGEN:

Create line:

from ...

Big Bang DATA object
Yucatán crossing Nazca-lines
(BB-DATA object (Yucatán cr. Nazca))

[...]

Distance from

to (on this line) ...

230,0000 km (115 * 2)
-89,63854178543568 19,328481162095052
19.328481162095052, -89.63854178543568
https://goo.gl/maps/Do3QMm1u4XFCM1beA
1.200,7262 km to BB-DATA object (Yucatán cr. Nazca)
17,99729281 Global-600-units to BB-DATA object (Yucatán cr. Nazca)

18-tallet er et markør-tal:

https://sites.google.com/view/markpointer/1x/18

Men man kunne også ***kryptere*** sit kendskab (til tallene
61 og 43) ved at trække dem fra hinanden.

Og 61 - 43 giver tallet 18

Og ...

115-tallet er vores målestok:

[...]

At 115-tallet her er blevet ganget med 2, kan muligvis skyldes,
at DATA'erne (vi har fundet oppe ved Krateret) ligeledes er
blevet ganget med 2 (som en art *kryptering*). Se evt. ...

2.
Isotop 78-Platin-193:
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/78-pt-193
Found isotop 78-Platin-193 DATA at Crater (Mexico)

Dernæst ...

Det blev desværre IKKE fremhævet tydelig nok, at markørtallet 205
OGSÅ "tittede" frem:

> Create line:

> [...]

Dette tal består af tallet 144 og 61

Og det vil sige, at 144 IGEN er blevet anvendt!

Første gang (vi fik mistanke om 205-markørsystemet) var i
bibelen (ud for Abrahams far Teras død 205 år, Gen 11,32).

Det interessante her er, at der står bl.a. følgende:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+11.26-&version=BPH

1 Mosebog 11:26-32, Bibelen på hverdagsdansk

31
Tera tog sin søn Abram, sin svigerdatter Saraj og sit
barnebarn Lot med sig og forlod sin hjemby Ur ... Tera blev
205 år gammel og døde ...

Byen *Ur* nævnes (lige ved siden af markør-tallet 205)!

Og det er jo netop hertil, at vi har målt 205-enheder!

Det kan næppe være en tilfældighed!

Nogen har med fuld overlæg skrevet *koden* i Bibelen, så at en
eventuel UFO-jæger sidenhen kan følge sporet (ligesom når en
jæger følger et dyrespor)!

Download Spreadsheet/Regneark:
BB-80,4-Xcambo,043.001.004.003.sxc
https://drive.google.com/file/d/19B84SnoYDrLAwdMOKpettOcVSpd9W4as/view

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23997

Hypotese-forslag:

Ligesom der findes en Sphinx-Jerusalem-Milky-Way opmåling,
så findes der muligvis en anden, som benytter sig af de fundne
DATA (80,4) ud for Mellemamerikas vestkyst.

Det repræsenterer måske Big Bang i en anden opmåling!

KANSKE de 80,4 er Big-Bang-DATAoplysninger målt fra *deres*
synsvinkel (ET Homestar position).

Det kan i hvert fald måske give en forklaring på, HVORFOR der
tilsyneladende mangler 0,02-enheder (t tallet 80,42166667)!

23998

Midlertidig status-opgørelse

Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
(Videnskab news samlet fra 20 februar 2021)

File 23.999 ...
https://sites.google.com/view/kall-a-i/files/23-xxx/23-9xx/23-999

-

News:dk.videnskab
Date: Mon, 21 Mar 2022 08:41:36 +0100
> [...]
>

> I mange år har UFO'er været et emne, som de fleste seriøse
> videnskabsmænd ikke har ønsket at beskæftige sig med – men det er

Indicierne (på, at der er tale om et besøg ude fra Rummet) hober sig
op, men ...

Der er noget galt!

De opfører sig IKKE, som vi mennesker må forventes at gøre
(når/hvis man har *magtbeføjelser* til at hindre det onde i at
ske)!

De blander sig (tilsyneladende) ikke, endskønt ... (holocaust und
so weiter) ...!

Den eneste fornuftige forklaring på denne adfærd er nok, at
der er tale om *kunstig* intelligens (herunder MANGLENDE evne til
at *elske* og holde af andre individer)!

Det eneste, der modsiger dette, er advarslen, der blev givet til
Rusland den 15. februar 2013 (samtidig med, at en asteroide fløj
forbi til *markør-tiden* 104 år efter Tunguska-1908). Se evt. ...
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-a
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23999

Search area in relationship to 205/Ur/Haran:

File 24.030 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-0xx/24-03x/24-030

-

Den 03-04-2022 kl. 18:39 skrev Kall, Mogens:

Subject: Found markpointer 18 and 115*2 (at Yucatán-halvøen) -
Re: ET-Tunguska-1908-*Copyright* -
News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab
Date: Sun, 3 Apr 2022 18:39:23 +0200
23997 <6249cdbd$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/enKDHyZyXJQ/m/fMvEPs9EEAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/MtCKJSXGBgAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/7ye3hkUWb_o/m/Uwfurrq9BwAJ

[ ... ]
Search area in relationship to 205/Ur/Haran:

Distance Ur_BB-80,4
13.677,83 km

13.677,83 * 600 / 40.030,2361 = 205,01248055

Distance Karan-(Harran)_BB-80,4
12.766,32 km

12.766,32 * 600 / 40.030,2361 = 191,35015794

205,01248055 - 191,35015794 = 13,66232261

123 / 13,66232261 = 9,00286163

Distance Ur_Karan-(Harran)
925,27 km

925,27 * 600 / 40.030,2361 = 13,868566712

205,01248055 / 13,868566712 = 14,78252835

191,35015794 / 13,868566712 = 13,79739968
______________________________13,77

205,01248055 + 13,868566712 = 218,881047262

191,35015794 + 13,868566712 = 205,218724652

(205 - 205,218724652) * 40.030,2361 / 600 = 14,5927 km

13,77 * 40.030,2361 / 600 = 918,6939 km

13,77 * 13,77 + 0 = 189,6129

13,77 * 13,77 + 13,77 = 203,3829

Hmm ...

13,77 * 14,77 = 203,3829

X^2 + X = 205

=>

X = 13,8265487818944

13,8265487818944 * 14,8265487818944 = 204,9999999999999

=>

13,8265487818944 * 40.030,2361 / 600 = 922,4667

=>

On Ur_BB-80,4_line:

37,92065306406587 35,66934154842774
35.66934154842774, 37.92065306406587
https://goo.gl/maps/xwUomz6YmAJVgn4u7
922,4667 km to Ur (Google-system)

Create line from Karan-(Harran) ...

31.26987783220283, 34.15453056462888

31.258505951930175, 34.188176226593896

31.263213666226232, 34.17227062632942

31.261783006267617, 34.17407304160387

Create line from Ur via Nineveh to Haran

Distance
1.031,89 km

1.031,89 * 600 / 40.030,2361 = 15,46665871

Create line from Haran ... vinkelret på Ur_BB-80,4_line:

Skæringspunkt:
35.611136214130326, 38.03408317200729
910,3432 km

910,3432 * 600 / 40.030,2361 = 13,64483384

Distance ca...
165,13 km to Haran

165,13 * 600 / 40.030,2361 = 2,47507908

205,01248055 / 2,47507908 = 82,83067891

191,35015794 / 2,47507908 = 77,31072493

13,66232261 / 2,47507908 = 5,519953977

13,868566712 / 2,47507908 = 5,603282264

Hmm ...

13,64483384
13,66232261

De to tal er næsten ens!

Delta:
13,64483384 - 13,66232261 = 0,01748877

0,01748877 * 40.030,2361 / 600 = 1,1668 km

205,01248055 / 1,1668 = 175,70490277

191,35015794 / 1,1668 = 163,99567873 .......... 164 ?

13,66232261 / 1,1668 = 11,70922404

13,868566712 / 1,1668 = 11,88598450

Found nothing!

Hmm ...

Was:
Search area in relationship to 205/Ur/Haran

Memory on from:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1%20Mosebog%2012&version=BPH

1 Mosebog 12, Bibelen på hverdagsdansk

Gud udvælger Abram

1
Herren havde sagt[a] til Abram: „Forlad dit land, dine
slægtninge og din fars hjem, og tag af sted til det land, jeg
vil vise dig.

2
Jeg vil velsigne dig og gøre dig til stamfar for et mægtigt
folk. Jeg vil gøre dig kendt vidt omkring, og du skal blive
til velsignelse for mange.

3
Jeg vil velsigne dem, der velsigner dig, og forbande dem, der
forbander dig. Og gennem dig vil alle jordens folkeslag blive
velsignet.”

4
Abram rejste nu videre til det land, Herren havde talt om, og
Lot fulgte med ham. Abram var 75 år, da han forlod Karan.

5
Han rejste til Kana’ans land sammen med sin kone Saraj og sin
nevø Lot, og han tog alle sine ejendele med og de slaver, han
havde erhvervet sig i Karan.

6
De fortsatte ind i landet og kom til Sikem, til Mores
egetræ.[b] ...

Haran-Sikem ?

Shechem (Sikem)
Tel Baata
https://no.wikipedia.org/wiki/Sikem
https://en.wikipedia.org/wiki/Shechem
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/other/israel/shechem
35,281993 32,213618
32.213618, 35.281993
https://goo.gl/maps/PFL4noiBSTkCQ7y56
Km:
467,0040 Km to Giza P2
360°:
0,49972296 Global-360-units to Tall el-Ha.
0,98336564 Global-360-units to Sodom (Bab edh-Dhra)
0,98213234 Global-360-units to Sodom-test-3
7,99995771 Global-360-units to Ur-lat-0
98,99342701 Global-360-units to Mount St. Helens
600:
1,03981517 Global-600-units to Nin-13,7718 .... (104 ?) ...
1,17354366 Global-600-units to Hebron, Cave ... (117,39 ?) ...
6,99201136 Global-600-units to Sphinx
6,99264292 Global-600-units to Giza P1 N
6,99976817 Global-600-units to Giza P2
7,00594322 Global-600-units to Giza P3 S
7,00789680 Global-600-units to Giza PQ1 W
7,00728249 Global-600-units to Giza PQ2
7,00669479 Global-600-units to Giza PQ3 E
6,99492403 Global-600-units to Step Pyramid
153,00069310 Global-600-units to BB lat-0
164,98904502 Global-600-units to Mount St. Helens

(
Det er bemærkelsesværdigt, at Pyramiderne ligger næsten på linje!

6,99201136 Global-600-units to Sphinx
6,99264292 Global-600-units to Giza P1 N
6,99492403 Global-600-units to Step Pyramid
6,99976817 Global-600-units to Giza P2 .......... (center ?) ...
[...]

0,00023183 delta

0,00023183 * 40.030,2361 / 600 = 0,0155 km

Afvigelse:
15,5 meter

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1%20Mosebog%2012&version=BPH

Abram og Saraj i Egypten

)

Distance:
9,29569811 Global-600-units to Haran
5,57741886 Global-360-units to Haran
620,1816 km to Haran (40.030,2361-system)

=>

13,868566712 / 9,29569811 = 1,49193385
191,35015794 / 9,29569811 = 20,58480769
205,01248055 / 9,29569811 = 22,05455450 ... (22 ?) ...

and ...

13,868566712 + 9,29569811 = 23,16426482

191,35015794 / 23,16426482 = 8,26057548
205,01248055 / 23,16426482 = 8,85037717

=>

205,01248055 / 22 = 9,31874912
____________________9,29569811
Delta_______________0,02305101

0,023051006 * 40.030,2361 / 600 = 1,5379 km

(
Find Sikem lines

Sikem
32.213618, 35.281993

Ur-West-line:
West
32.24560419936689, 34.82459719602704
)

Hmm ...

Distance Sikem-Ur
1.033,91 km
15,49702347 Global-600-units

15,5 * 48 = 744
_______48 * 3 = 144
_______48 * 12,5 = 600

Temple-Jerusalem ligger 90,341° (vinkelret 90°) i forhold til denne linje.

Men da punktet i Sikem IKKE er opmålt 100% nøjagtigt (da det ikke
vides), KUNNE punktet godt *flyttes*, så det passer til Jerusalem.

I så fald KUNNE punktet blive:

35,2788887834 32,213618
32.213618, 35.2788887834

(
Distance Ur-Haran-Sikem
1.545,45 km

1.545,45 * 600 / 40.030,2361 = 23,16424009

205 / 23,16424009 = 8,84984783
)

Hmm ...

Josefs grav findes lige i nærheden (faktisk på fuglelinje):

https://en.wikipedia.org/wiki/Joseph%27s_Tomb

32.21328, 35.28506
https://goo.gl/maps/HUsJLUP9Nfp1CAEb9

Midlertidig konklusion:

Der er tilsyneladende ingen umiddelbar code at finde i
forbindelse med bibelens beretning om Abrahams far Tera (og
markørtallet 205) og Haran.

(
Sikem, derimod, ser interessant ud i forhold til Sphinxen og dets
pyramider.

Download Spreadsheet/Regneark ...
Shechem (Sikem),043.001.004.003.sxc
https://drive.google.com/file/d/1PIO1BHMx-DyJTdIc1oZxX6VZq2oX76IW/view
)

Og dog!

Haran befinder sig i en afstand på 191,35022105 Global-600-units
til vores Big-Bang-DATA-målepunkt (Xcambo-Calakmul-line (Yucatán)
crossing Square-150-line (Nazca)).

Og KUNNE antyde noget vedr. de føromtalte 191-enheder ...

Man KUNNE nemlig stille sig følgende spørgsmål:

HVOR peges der på, HVIS tallet 191 udskiftes med 191,35022105 ?

(NB! Positionen ud for Haran ej 100% sikker!)

HVAD peges der så på ?

Så det undersøger vi lige:

Create line

From ...

[...]

Find (on Sphinx-Jerusalem-line) km-counter:

12.743,0255 * 191,35022105 / 191,00099037 = 12.766,3251 km
)

35,33081123353936 31,817664179888336
31.817664179888336, 35.33081123353936
https://goo.gl/maps/34eEALriBPHQMx3r7
191,35023100 Global-600-units to BB-DATA (Yucatán crossing Nazca)
191,35022105
__0,00000995 delta (afvigelse fra ønsket position)

(0,00000995 * 40.030,2361 * 1000 / 600 = 0,66 meter)

Distance to Temple-Jerusalem
10,041 km (Google-system)
879,2060 km to Nineveh (Google-system)
13,17813138 Global-600-units to Nineveh
175,00242972 Global-600-units to Xcambó

(
(175,00242972 - 175) * 40.030,2361 * 1000 / 600 = 162,10 meter

Find 175 at ...

Xcambó
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater/xcambo
Xcambó, The Temple of the Cross, Center of the Pyramid-north
-89,353871 21,313795
21.313795, -89.353871
https://goo.gl/maps/b3itwUCsGDPZFYYq6

11.675,6473 * 175 / 175,00242972 = 11.675,4852 km

21.313795, -89.35169703391996
https://goo.gl/maps/ZEASoMM2aQVcDRcx8
224,65 meter to Xcambo

224,65 / ( Cos(21,313795) * 0,040702397766089353) = ...
224,65 / ( 0,93160374124752 * 0,040702397766089353) = 5.924,5 years

=>

Out Year
393,5 -4319 -144
249,5 -4175 Adam
0______________________________________ focus-1
-1406,5 -2519 Sinflood
-1857,5 -2068 Sodom
-2478,5 -1447 Exodus ____________________ focus-2
-2958,5 -967 1. Temple begun
-2965,5 -960 1. Temple completed
-3339,5 -586 1. Temple END
-3409,5 -516 2. Temlpe completed
-3921,5 -4 Born of Jesus
-3954,5 30 Jesus died
-3994,5 70 2. Temple END
-5832,5 1908 Tunguska
-5910,5 1986 Chernobyl
-5922,5 1998 Marree Man
-5937,5 2013 2013-02-15 Russia

Hmm ... (*krypteringsnøgle* at Yucatán = 2)

=>

5.924,5 / 2 = 2962,25 years

Out Year
3355,75 -4319 -144
3211,75 -4175 Adam
1555,75 -2519 Sinflood
1104,75 -2068 Sodom
483,75 -1447 Exodus
3,75 -967 1. Temple begun
____0________________________________________________ focus
-3,25 -960 1. Temple completed
-377,25 -586 1. Temple END
-447,25 -516 2. Temlpe completed
-959,25 -4 Born of Jesus
-992,25 30 Jesus died
-1032,25 70 2. Temple END
-2870,25 1908 Tunguska
-2948,25 1986 Chernobyl
-2960,25 1998 Marree Man
-2975,25 2013 2013-02-15 Russia

Æv!

Jeg havde håbet på en fuldtræffer; noget, der kunne have afsløret
hele måleopstillingen (-1447, Exodus)!

Hmm ...

Er der noget, som er blevet overset ?

Hmm ...

47 Nazca

191 Nineveh-13,7718

18 + (115*2) Yucatán

205 Ur

144 + 43 = 187
144 + 61 = 205

205- 187 = 18 ... (x*2) ... ?
)

Download Spreadsheet/Regneark ...
Haran-191,35,043.001.004.004.sxc
https://drive.google.com/file/d/1LOq2wkMaJOFBTuouwfNNGEm9zzWr3kt2/view

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24031

Found Your markpointer 43 (at Nazca, Haran-118):
118,00546071 - 75 = 43,00546071

File 24.034 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-0xx/24-03x/24-034

-

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab
Date: Sun, 3 Apr 2022 18:39:23 +0200
> [...]
>

> Byen *Ur* nævnes (lige ved siden af markør-tallet 205)!
>

> Og det er jo netop hertil, at vi har målt 205-enheder!

Xcambó-Calakmul-line

[...]

7,2564, Xcambó

42,4664, 115 lat from NorthPole

50

78

100

115

133,9386, Crater-S

134,2393, Cyg-A

156 (78*2)
97,99026975 Global-600-units to SA-75-Cyg-A
97,99388453 Global-600-units to 75
174,99116626 Global-600-units to Göbekli Tepe (Turkey)
360°:
70,01190798 Global-360-units to North Pole
109,98809202 Global-360-units to South Pole
104,99469976 Global-360-units to Göbekli Tepe (Turkey)
106,00328832 Global-360-units to Temple
106,00257443 Global-360-units to Temple-3447

(385,256363004 / 2 = 192,628181502)

192,628181502
-89,59129527328516 19,661610181294048
19.661610181294048, -89.59129527328516
https://goo.gl/maps/9hgc6hby1LPrLYZt6
600:
174,00259304 Global-600-units to Sphinx
174,00121738 Global-600-units to Sphinx-3447
198,99123695 Global-600-units to Centauri, Alpha
177,01151961 Global-600-units to J173608.2-321635
169,99273860 Global-600-units to MC75-ME225-cr-Ara-Jer
169,99097221 Global-600-units to MC75-ME225-cr-Ara-Jer-3447
61,98923849 Global-600-units to Monkey
174,00259304 Global-600-units to Sphinx
173,99485257 Global-600-units to Giza P1 N
173,99357472 Global-600-units to Giza P2
173,99373515 Global-600-units to Giza P3 S
173,99342650 Global-600-units to PQ1 W
173,99400505 Global-600-units to Giza PQ2
173,99463772 Global-600-units to Giza PQ3 E
177,00133969 Global-600-units to Tel Motza temple
360°:
101,99564316 Global-360-units to MC75-ME225-cr-Ara-Jer
101,99458333 Global-360-units to MC75-ME225-cr-Ara-Jer-3447

193
-89,59176699390252 19,658296914086687
19.658296914086687, -89.59176699390252
https://goo.gl/maps/o2V8C4S9R4Nrwp2z5
600:
174,00669371 Global-600-units to Sphinx
174,00531801 Global-600-units to Sphinx-3447
198,99680244 Global-600-units to Centauri, Alpha
177,01584905 Global-600-units to J173608.2-321635
169,99462881 Global-600-units to MC75-ME225-cr-Ara-Jer
169,99286239 Global-600-units to MC75-ME225-cr-Ara-Jer-3447
174,00669371 Global-600-units to Sphinx
173,99895335 Global-600-units to Giza P1 N
173,99767521 Global-600-units to Giza P2
173,99783536 Global-600-units to Giza P3 S
173,99752663 Global-600-units to PQ1 W
173,99810519 Global-600-units to Giza PQ2
173,99873788 Global-600-units to Giza PQ3 E
177,00566866 Global-600-units to Tel Motza temple
360°:
101,99677729 Global-360-units to MC75-ME225-cr-Ara-Jer
101,99571743 Global-360-units to MC75-ME225-cr-Ara-Jer-3447

230 km (115*2)
197,99659820 Global-600-units to Centauri, Proxima
17,99729281 Global-600-units to Xcambo-Calakmul crossing Square-150-line
61,49283558 Global-600-units to Square ... (=> ME-M.Ararat 61½?) ...
360°:
106,99775373 Global-360-units to M.Ararat

(18 - 17,99729281) * 40.030.236,1 / 600 = 180,62 meter

(600 - 197,99659820 - 17,99729281 - 106,99775373 = 277,00835526)

385,256363004 (192,625*2)
-89,83288789661638 17,944426663819964
17.944426663819964, -89.83288789661638
https://goo.gl/maps/23XwtNkSKN8S2PSU9
128,00930354 Global-600-units to Sph-Crater-18km-e
170,99991386 Global-600-units to Çatalhöyük (Turkey)
110,00773639 Global-360-units to Abu Simbel (Egypt)

386 (193*2)
-89,83381066005933 17,93779760241812
17.93779760241812, -89.83381066005933
https://goo.gl/maps/PXJW3vHVtnQeYdQ57
128,00946141 Global-600-units to Sph-Crater-18km-e
171,00898439 Global-600-units to Çatalhöyük (Turkey)
110,01207348 Global-360-units to Abu Simbel (Egypt)

Xcambo-Calakmul crossing Square-150-line
-91,07644909 8,62032321
8.62032321, -91.07644909
https://goo.gl/maps/P7evwRmN5DbevZqW7
1.430,7261 km to Calakmul-X-367,26

(
1.430,7261 + 0,18062 = 1430,90672 km

-91,07665698947675 8,618717348437464
8.618717348437464, -91.07665698947675
)

=>

BB-80,4-18-230km
-91,07657 8,618701
8.618701, -91.07657
https://goo.gl/maps/4ZGAifLCwxgHgAbY9
1430,9069 km to Calakmul-X-367,26 (Google-system)
18,00000000 Global-600-units to 230-367-Calakmul-X

Create line from ...

[...]

46,99843743 Global-600-units to BB-80,4-18-230km
3.135,5978 km to BB-80,4-18-230km (Google-system)

(
Find 47:
3.135,5978 * 47 / 46,99843743 = 3.135,70205 km

47
-75,15106325226425 -14,745736104437261
-14.745736104437261, -75.15106325226425
)

47:
47-N-BB-0-0
-75,151055216 -14,74572621
-14.74572621, -75.151055216
https://goo.gl/maps/M4Hq3DJmNwKU9yxp8
360°:
45,01942737 Global-360-units to Cygnus A
144,53628787 Global-360-units to Big Bang
0,09996233 Global-360-units to Nazca-BB
90,01443567 Global-360-units to Waun Mawn
118,00546071 Global-360-units to Haran (Turkey)
600:
118,98420438 Global-600-units to A S-coast
210,99839129 Global-600-units to M87
141,00874883 Global-600-units to Stone-(Spain)
191,01900709 Global-600-units to Nin-13,7718
191,00115192 Global-600-units to Nin-13,7909
190,99268017 Global-600-units to Nin-13,80
190,98290444 Global-600-units to Nin-13,8105

Hmm ...

18+230km to Crater-area
47 to Nazca
191 Nineveh-13,77-area
123-205 to Ur-(205-Haran-75)
118 to Haran

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+12&version=BPH

1 Mosebog 12, Bibelen på hverdagsdansk

4
Abram rejste nu videre til det land, Herren havde talt om, og
Lot fulgte med ham. Abram var 75 år, da han forlod Karan.

Syntax:
205 - 75 = 130

(
Tera 130 da Abraham bliver født, men oplysningen MANGLER i
bibelen, så man KAN komme til at *misforstå* teksten og
fejlagtigt antage, at Tera er 70 år. Se evt. Gen. 11,26 ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+11.26&version=BPH
)

=>

118,00546071 - 75 = 43,00546071

(
KANSKE det *skjulte* tal 60 (fra Tera-70 + 60 = 130) er en fin
lille hentydning til tallet 61 (og dermed 43 apropos kendskab til
atomfysik).
)

-

Homework:

Beregn udfra ovenforstående DATA deres oplysninger om Universets
alder og sammenlign med Haran-118,00546071-afvigelsen
(NB! Dette punkt ej 100% nøjagtig opmålt)!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24034

Square = 48,23 (=> 2412 lightyears away from us)

Re: Found Your markpointer 43 (at Nazca, Haran-118) ...
18 and 115*2 ...
ET-Tunguska-1908-*Copyright* -
Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne ...

File 24.036 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-0xx/24-03x/24-036
Distance to us (ET Homestar)
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/et-homestar/distance

-

Den 11-04-2022 kl. 11:23 skrev Kall, Mogens:

Subject: Found Your markpointer 43 (at Nazca, Haran-118) -
Re: Found markpointer 18 and 115*2 (at Yucatán-halvøen) -
Date: Mon, 11 Apr 2022 11:23:54 +0200
24034 <6253f3ad$0$702$1472...@news.sunsite.dk>
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-0xx/24-034
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/LWg7hEgDIAAJ

[...]

Life-4 (at Nazca-lines)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/life-4
-74,91095506 -14,82646235
-14.82646235, -74.91095506
https://goo.gl/maps/LKNdtTwnNajrU1mB9

to ...

[...]

on Big-Bang-DATA-80,4-line
-11.598954643064445, -83.91425850319482
)

-11.599043924555566, -83.9140264921125

2.976,7602 km to Sph-SA-Westcoast

2.976,7602 * 600 / 40.030,2361 = 44,61767639 Global-600-units
5.364,1090 * 600 / 40.030,2361 = 80,40085979
Delta____________________________35,78318340

Find:

1a
-18.61191064023045, -81.2051295157188
2.148,3975

(NB! Opmåling MEGET unøjagtig!)

2.148,3975 / 2.976,7602 * 44,61767639 = 32,20162122

80,40085979 - 32,20162122 = 48,19923857

1b
Target
45,6518
2.976,7602 * 45,6518 / 44,61767639 = 3.045,7539 km

-11.0341173704908, -84.0787797011542

=>

(
3.135,7020 * 600 / 40.030,2361 = 47,00000258 global-600-units
)

Nazca (on Square-150-line)
-14.727814560313478, -75.16404291170727
2,4323 km

(
Square
4,7080 km

2,4323 / 4,7080 = 0,5166312659303
2,4323 / 4,7080 * 187 = 96,61004673
)

2.
48
2.976,7602 * 48 / 44,61767639 = 3.202,4189 km

-9.707968906566212, -84.562499701313

Nazca (on Square-150-line)
-14.68318010456854, -75.19638853341954
8,4937 km

(
Square
4,7080 km

8,4937 / 4,7080 = 1,80409941...
8,4937 / 4,7080 * 187 = 337,36658879
)

4
Monkey
-14.706890183050229, -75.13827085450943

on Big-Bang-DATA-80,4-line:
-9.400317747236077, -84.67411355152778
3.238,7515

3.238,7515 / 2.976,7602 * 44,61767639 = 48,54457754

Nazca (on Square-150-line)
-14.671951692570536, -75.20452451143792
10,0190 km

(
Square
4,7080 km

10,0190 / 4,7080 = 2,12807986...
10,0190 / 4,7080 * 187 = 397,95093458
_________________________600
Delta____________________202,04906542
)

4
50

2.976,7602 * 50 / 44,61767639 = 3.335,8530 km

-8.577934632787104, -84.97145727598775

=>

Nazca (on Square-150-line)
-14.640099592356506, -75.22759550521995
14,3429 km

(
Square
4,7080 km

14,3429 / 4,7080 = 3,04649533...
14,3429 / 4,7080 * 187 = 569,69462617
)

[...]

through ...

Square

(
and/or ...

[...]

-55,07065 -37
-37, -55.07065
https://goo.gl/maps/6x9Zz97bELG5Ltrx9
94,55072930 Global-600-units to BB-80,4-18-230km

___

Find on this line 90° to Life-4:

-75,0356863147855 -14,904708464704807
-14.904708464704807, -75.0356863147855
angle = 92,09600425°

op
-75,0380487732799 -14,901456026595833
-14.901456026595833, -75.0380487732799
https://goo.gl/maps/Z4ysro27Qpf15eLV6
93,67705155°

(delta = 441,55 meter)

ned

441,55 * 3,67705155 / (93,67705155 - 92,09600425) = 1026,92 meter

=>

-75,03254933368804 -14,909013011781784
-14.909013011781784, -75.03254933368804
89,99862700°

-75,03255240191531 -14,909021547558046
-14.909021547558046, -75.03255240191531
89,99478263

-75,03255709578094 -14,909016363730082
-14.909016363730082, -75.03255709578094
89,99734081

-75,03256111909432 -14,909010531923464
-14.909010531923464, -75.03256111909432
90,00017590

ned, op

-75,0325607 -14,90901086
-14.90901086, -75.0325607
90,00000984

-75,03255868855348 -14,909012843285959
-14.909012843285959, -75.03255868855348
89,99902377

-75,03255774744898 -14,909013739242997
-14.909013739242997, -75.03255774744898
89,99857720

-75,03254701861324 -14,909027994769794
-14.909027994769794, -75.03254701861324
89,99161644

-75,032560429656 -14,909011147329155
-14.909011147329155, -75.032560429656
89,99986770
90 - 89,99986770 = 0,0001323

(
-14,909010531923464, -75,03256111909432
-14,909011147329155, -75,032560429656
-14,9090108396263095,-75,03256077437516
)

-14.9090108396263095, -75.03256077437516
-75,03256077437516 -14,9090108396263095
90,00002180°

=>

on Big-Bang-DATA-80,4-line:

(
-82,57162042 -19,760768
-19.760768, -82.57162042
)

-81,10664157855682 -18,860906909976126
-18.860906909976126, -81.10664157855682
2.118,8321 km

2.118,8321 / 2.976,7602 * 44,61767639 = 31,75847519

(
Hmm ... (input memory-syntax from) ...'

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-1xx/23-17x/23-177

> 144 - 80,42166667 = 63,5783 km to Sphinx
)

80,40085979 - 31,75847519 = 48,6423846

Hmm ...

80,40085979 - 48 = 32,40085979

32,40085979 * 2.976,7602 / 44,61767639 = 2.161,6901 km

=>

80,4-48
-18.499949627951423, -81.24931347474653
2.161,6901 km to Sph-SA-Westcoast

North from Nazca !

Hmm ...

Square ?

on Big-Bang-DATA-80,4-line:

(
-82,523727 -19,4471627
-19.4471627, -82.523727
90,00000001°
)

-81,19777364440596 -18,630536068991553
-18.630536068991553, -81.19777364440596
48,23237982 Global-600-units to BB-80,4-18-230km

=>

48,23237982 * 50 = 2411,619 lightyears away from us

(
Hmm ...

Muligvis vil resultatet blive næsten det samme, SELVOM målepunktet
ud for Sydamerikas vestkyst ændres lidt (pga. de tektoniske pladers
bevægelser igennem 3500 år).

Det KUNNE i hvert fald give en god *forklaring* på konstruktionen!
)

Homework:

Monkey ?

Spiral-2 ?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24036

65,85 million years (Age of Crater, Mexico) ?

Re: Square = 48,23 ...
43 (at Nazca, Haran-118) ...
18 and 115*2 ...
ET-Tunguska-1908-*Copyright* -
Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne

File 24.038 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-0xx/24-03x/24-038
Age of Crater (Mexico)
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/age-of/crater

-

Subject: Square = 48,23 (=> 2412 lightyears away from us) -
Date: Mon, 11 Apr 2022 18:41:19 +0200
24036 <62545a32$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/gcamCicbIAAJ

Hmm ...

Compare with ...

https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/hebron/test-3

=>

Search for connection:

31.328437307766848, 35.22614077463578
30,42 km to Sodom
50,00 km to Jerusalem

on BB-80,4-18-230_Sph-SA-Westcoast_line:

-2.6661482851706033, -87.07641999538504
https://goo.gl/maps/YifZfkGPb6R5r5Qy9
1.331,0439 km to BB-80,4-18-230

1.331,0439 * 600 / 40.030,2361 = 19,95057781 Global-600-units

80,4216667 - 19,95057781 = 60,47108889

_______________

0 km to BB-80,4-18-230

=>

(
Jerusalem
31.778005175860358, 35.23535490800492
)

80,4080
31.430265441597356, 35.15503165337321
41,0000 km to Sodom

80,4175
31.430326030951985, 35.15490362173199
41,0140 km to Sodom

(
Find:

(80,4175 - 80,4080) = 0,0095
(80,42166667 - 80,4175) = 0,00416667

0,00416667 / 0,0095 * 0,0140 + 0 = 0,00614
0,00416667 / 0,0095 * 0,0140 + 41,0140 = 41,02014 km
)

Present day (J2000)

80,4217
31.430352873169632, 35.15484794137308
https://goo.gl/maps/PBAZk3iuNZvx3icK7
41,0291 km to Sodom
39,3926 km to Jerusalem

(
BB-80,4-18-230

Cos(8,618701) = 0,9887075209379

https://sites.google.com/view/abraham-c/topic/plate-tectonics

Move position:
3447 * 0,040702397766089353 * 0,9887075209379 = 138,7168 meter east

=>

-3447 years (Exodus)
8.618701, -91.07530999407555
https://goo.gl/maps/ydfKCheUfMD2z2Wq7
)

The Past (-3447 years, Exodus)

80,4217
31.430341438094036, 35.15485460273543
https://goo.gl/maps/s4TrKBksXNj9Bpac8
41,0188 km to Sodom
39,4029 km to Jerusalem

_______________

50 km

=>

(
Crater

Cos(21,4000956747233) = 0,93105520657577

https://sites.google.com/view/abraham-c/topic/plate-tectonics

Move position:
0,040702397766089353 * 0,93105520657577 = 130,628 meter east

0,03789617936023548193360298477681
0,03789617936023549

=>

-3447 years (Exodus)
21.4000956747233
21.4000956747233, -89.51550376462401
https://goo.gl/maps/R566jvo7fvXdxZ8Z9
)

(
Jerusalem
31.778005175860358, 35.23535490800492
)

=>

Crater-3447
79,9490
31.528278357754807, 35.11683054366848
50,0000 km to Sodom
29,9490 km to Jerusalem

Find:

80,4217
31.524770363251257, 35.113706438927686
50,0000 km to Sodom
30,4217 km to Jerusalem

(
17.064475275768103, -94.2520933573967
17.080725620222804, -94.2160474620681

(45.566,88 - 45.568,47) * 41,52 = -66,0168

Find:
-45.632,8968

16.538295955910826, -94.0044344300031
16.539401924533276, -94.00489325476886

16.54634107774759, -94.00795020212342

16.56555661123485, -94.01497032885528
)

16.54634107774759, -94.00795020212342
937,1083 km to BB-80,4-18-230

937,1083 * 600 / 40.030,2361 = 14,04600709

80,40 + 14,04600709 = 94,44600709

(
Calakmul-X-367,26 (Use this)

In the past (-3447, Exodus)
21.3784637253842, -89.34321118241752
130,628 meter east from present day
)

On Xcambo-Calakmul-line:

In the past (-3447, Exodus)
20.726902581151496, -89.43754200792662
73,1088 to Calakmul-X-367,26-3447
65,8488 to Xcambo-3447

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24038

Map structure hypothesis:

Searchstring

75 (Size ratio (in distance) between local galaxy group and Cyg-A)

and ...

209,25881789 (Arc-distance between BB and Cyg-A)

File 24.045 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-0xx/24-04x/24-045
Map-structure
https://sites.google.com/view/abraham-c/hypotheses/map

-

Subject: [ Hypotese-forslag ]
Date: Sun, 3 Apr 2022 19:03:17 +0200
23998 <6249d357$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-9xx/23-99x/23-998
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/pmXpAnPHBgAJ

> Den 03-04-2022 kl. 18:39 skrev Kall, Mogens:

[
File 23.997

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab
Date: Sun, 3 Apr 2022 18:39:23 +0200
23997 <6249cdbd$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
]

> [...]
>
> Det kan i hvert fald måske give en forklaring på, HVORFOR der
> tilsyneladende mangler 0,02-enheder (t tallet 80,42166667)!

2022-04-12, Tuesday

Create new "Milky Way" lines

Start at position:

(Big Bang DATA galactic latitude 0)

440,035 Global-600-units (Galactic) longitude
0,035 Global-600-units (Galactic) latitude

Big Bang objects
[...]

Find latitude +90°:

89,93201898°
-24,034080106467147 -68,5999652587724
-68.5999652587724, -24.034080106467147
10.000,0000 km

(
Find:

90 / 89,93201898 * 10.000 = 10.007,5592 km

90,00000159°
-23,86424611903029 -68,62800681155157
-68.62800681155157, -23.86424611903029

Find:

90 / 90,00000159 * 10.007,5592 = 10.007,5590 km

89,99999884
-0,00000116
-23,8642534761626 -68,62800606602168
-68.62800606602168, -23.8642534761626

Delta:
-23,86424611903029 -68,62800681155157 +159
-23,8642534761626 -68,62800606602168 -116
0,00000735713231 0,00000074552989 +275

-23,86424611903029 - (0,00000735713231 * 159/275) = -23,8642503727904256
-68,62800681155157 + (0,00000074552989 * 159/275) = -68,628006380499743

90,00000000°
-23,86424611903029 -68,62800681155157 +159
-23,8642503727904256 -68,628006380499743

)

Lat +90°
-23,8642503727904256 -68,628006380499743
-68.628006380499743, -23.8642503727904256
https://goo.gl/maps/W9jBUHpbC8Tvt33B9

(
Lat +93,18145213°
-15,46477 -69,73747851
-69.73747851, -15.46477
10.361,32 km
)

Longitude 260,035 (440,035 - 180°)
Lat 0°
Anti-BB-80,4-18-230km
88,92343 -8,618701
-8.618701, 88.92343
https://goo.gl/maps/NbhxTG3G4exMyVoa9
20.015,1182 km to BB-80,4-18-230km

Lat -90°
156,1357496272095744 +68,628006380499743
+68.628006380499743, 156.1357496272095744
https://goo.gl/maps/NKPJLVdC1xnJa5a59

BB-80,4-18-230km
-91,07657 8,618701
8.618701, -91.07657
https://goo.gl/maps/4ZGAifLCwxgHgAbY9
40.030,2365

Found Anti-target ...

Anti-Target (Sphinx-Temple-galactic-600)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/target/anti
109,585567 +40,939687
+40.939687, 109.585567
https://goo.gl/maps/zeRnfSSqw5tHypA4A
7.813,3183 km to Stonehenge
117,11123350 Global-600-units to Stoneheng

at position ...

(
Latitude:

109,73576104062428 40,88467031439238
40.88467031439238, 109.73576104062428
https://goo.gl/maps/skWuHypV6AYLLYtu9

53,08504534 Global-360-units
88,47507557 Global-600-units
)

-53,08504534 Global-360-units latitude
-88,47507557 Global-600-units latitude

(
Longitude:

88,72482332843987 -8,544245911444387
-8.544245911444387, 88.72482332843987
179,78997639 Global-360-units to BB-80,4-18-230km
299,64996065 Global-600-units to BB-80,4-18-230km

=>

440,035 - 299,64996065 = 140,38503935 Global-600-units longitude
440,035 - (600 - 299,64996065) = 139,68496065 Global-600-units longitude
)

83,81097639 Global-360-units longitude
139,68496065 Global-600-units longitude

or ...

84,23102361 Global-360-units longitude
140,38503935 Global-600-units longitude

=>

BB-MM, Target:

53,08504534 Global-360-units latitude
88,47507557 Global-600-units latitude

263,81097639 Global-360-units longitude
439,68496065 Global-600-units longitude

or ...

264,23102361 Global-360-units longitude
440,38503935 Global-600-units longitude

"Arrest"/"Anhold":

439,68496065 Global-600-units longitude
439,4900__________________________________________Giza-BB-DATA
__0,19496065_delta________________________________time ?

0,19496065 * 40.030,2361 / 600 = 13,0072 km

13.007,2 / 0,040702397766089353 = 319.568,4 years

Hmm ...

(300 - 299,64996065) * 40.030,2361 / 600 = 23,3536 km

23.353,6 / 0,040702397766089353 = 573.764,7 years
__________________________________319.568,4
__________________________________254.196,3

Hmm ...

Crater:
130,78095024 Global-600-units to BB-MM,L-90
-19,21904976 Global-600-units latitude

(
-85,269563 9,6459523428892
9.6459523428892, -85.269563

=>

-85,269563 10,608339065
10.608339065, -85.269563

=>

-85,56630832896458 10,509661781452838
10.509661781452838, -85.56630832896458
9,58832628 Global-600-units to BB-80,4-18-230km
)

(
9,58832628 Global-600-units local longitude
19,21904976 Global-600-units latitude

Hmm ...

19,21904976 / 2 = 9,60952488
__________________9,58832628 local longitude
Compare with _____9,59233333 Cygnus A galactic latitude
__________________9,5924165 Cygnus A galactic latitude

=>

(19,21904976/2 + 9,58832628) / 2 = 9,59892558

Hmm ...

Distance from BB-80,4-18-230km
21,44906074 Global-600-units to Crater
12,86943645 Global-360-units to Crater

-

440,035 - 9,58832628 Global-600-units to BB-80,4-18-230km
=
430,44667372 Global-600-units BB-MM longitude
)

Crater:
430,44667372 Global-600-units BB-MM longitude
-19,21904976 Global-600-units BB-MM latitude

258,268004232 Global-360-units BB-MM longitude
-11,531429856 Global-360-units BB-MM latitude

Crater, BB-MM
258,268004232 -11,531429856

Sphinx

(
Lat

25,633679363365648 13,322777593305682
13.322777593305682, 25.633679363365648

25,643824 13,32277759
13.32277759, 25.643824
151,49691455°

=>

122,48033585 global-600-units to BB-MM,L-90
-27,51966415 global-600-units latitude
-16,51179849 global-360-units latitude
)

(
Lon

26,176720437125816 15,105917892623017
15.105917892623017, 26.176720437125816
148,40282534°

Delta:
206,4280 km

151,49691455 - 148,40282534 = 3,09408921

206,4280 * 1,49691455 / 3,09408921 = 99,8695 km

Find

25,90059867621151 14,185608318278483
14.185608318278483, 25.90059867621151
149,99999029 Global-600-units to BB-MM,L-90
150,00000971 Global-600-units to BB-MM,L+90

25,900591 14,1856044
14.1856044, 25.900591
https://goo.gl/maps/3uTqk1k8kFNDRbGJ9
189,10026872 Global-600-units to BB-80,4-18-230km

440,035 - 189,10026872 = 250,93473128 Global-600-units longitude
)

Sphinx, BB-MM:

250,93473128 Global-600-units longitude
-27,51966415 global-600-units latitude

150,560838768 Global-360-units longitude
-16,51179849 global-360-units latitude

Find:

bet Per
148.9765258648 -14.9002614291

Jerusalem
?, -19,34909187

____________________

Find

Jerusalem

28,539077030336077 13,08342364364039
13.08342364364039, 28.539077030336077

28,75496 13,3645
13.3645, 28.75496
150,00020592°

0,00020592 * 40.030,2361 / 600 = 0,0137384 km

28,754991531829557 13,364611342938726
13.364611342938726, 28.754991531829557
150,00001349°

Lat-0
28,754994 13,36461907
13.36461907, 28.754994

Jerusalem, BB-MM, lat-0
193,91905187 Global-600-units to BB-80,4-18-230km

=>

Jerusalem, BB-MM
246,11594813 Global-600-units longitude
-32,24848645 global-600-units latitude

147,66956888 Global-360-units longitude
-19,34909187 global-360-units latitude

____________________

2022-04-13, Wednesday

Hmm ...

Jerusalem-Bethlehem-linjen og Jerusalem-M.Sinailinjen går begge
næsten galaktisk nord-syd

Og ligeledes mht. Target-BB-80,4-18-230km (Yucatán crossing
Nazca-lines)

De målte 80,4 (Big Bang DATA) KUNNE således (ud for Sydamerikas
vestkyst) snildt *ændres* til lidt mere-eller-mindre, eller hvad
med et lidt større spring til fx. 80,0000 apropos ...

Shiloh (Israel)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/shiloh
1,2 Global-600-units to Atlit-Yam-zero
Km
80,00000000 km to Atlit-Yam-zero (40.000-system))
80,0604 km to Atlit-Yam-zero (40.030,2 Google-system)
80,06407429 km to Atlit-Yam-zero (40.032,0371441158 Mk-system)

Og det leder så frem til en NY *hypotese^*:

KAN det tænkes, at der herigennem alle disse fundre "fragmenter"
hentydes til et-eller-andet?

Fordi ... (input memory from) ...

Subject: [ 65,85 million years (Age of Crater, Mexico) ? ]
Re: Square = 48,23 ...
43 (at Nazca, Haran-118) ...
18 and 115*2 ...
ET-Tunguska-1908-*Copyright* -
Date: Tue, 12 Apr 2022 03:41:28 +0200
24038 <6254d8cb$0$699$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/ZUlEUNY9BgAJ

> Find:
>
> 80,4217
> 31.524770363251257, 35.113706438927686
> 50,0000 km to Sodom
> 30,4217 km to Jerusalem
[ ... ]
> 16.54634107774759, -94.00795020212342
> 937,1083 km to BB-80,4-18-230
>
> 937,1083 * 600 / 40.030,2361 = 14,04600709
>
> 80,40 + 14,04600709 = 94,44600709

47 + 14 = 61

Compare with ...

https://sites.google.com/view/abraham-c/galactic
=>
https://sites.google.com/site/abraham175code/galactic

[ Distance between Orion, Epsilon and M45 (7-star)]

60,96910294 Global-600-units

Hypotesen er altså, at der findes endnu en galaktisk opmåling (og
at denne ér skjult, men kan fremskaffes ved hjælp af et
*karakteristisk* galaktisk DATA-sæt)?

Hmm ...

De måle 60,96910294 er ret *lokale* og derfor UBRUGELIGE (lige så
snart vi kommer udenfor vor galakse)!

Mere velegnet er derfor nok Big-Bang-DATA i forhold til et andet
*velkendt* objekt (fx. Cygnus A)

I så fald bliver søge-strengen følgende:

https://sites.google.com/view/abraham-c/galactic
=>
https://sites.google.com/site/abraham175code/galactic

[ Distance between Big Bang and Cygnus A ]

209,25881789 Global-600-units

Denne DATA-oplysning vil nemlig kunne fattes af så godt som HELE
vor lille galaksehob (bestående af ca. 30 galakser), da vi alle
bevæger os i SAMME RETNING (i forhold til ekkoet fra Big Bang), ...

Samtidig med at Cygnus-A OGSÅ befinder sig i SAMME RETNING (i
forhold til os), da afstanden ud til Cyg A er så stor (ca. 750
millioner lysår), mens vor lille galaksehob i udstrækning er på ... hmm ...

Den lokale galaksegruppe
https://da.wikipedia.org/wiki/Den_lokale_galaksegruppe

=>

Local Group
https://en.wikipedia.org/wiki/Local_Group

The Local Group is the galaxy group that includes the Milky
Way. It has a total diameter of roughly 3 megaparsecs
(10 million light-years;

... mens vor lille galaksehob i udstrækning er på blot 10 millioner
lysår.

Forholdet er altså ca. 1 til 75

75 ?

Dét tal ligger som fragment (i Abraham-koden) MANGE steder!

Er der (også i denne sammenhæng) tale om en fin lille hentydning ?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24045

½-life of 78-Pt-193 = 50,00210907 y ?

File 24.049 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-0xx/24-04x/24-049
78-Pt-13, ½-life
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/isotop/78-pt-193/50

-

Den 12-04-2022 kl. 03:41 skrev Kall, Mogens:

Re: Square = 48,23 ...
43 (at Nazca, Haran-118) ...
18 and 115*2 ...
ET-Tunguska-1908-*Copyright* -
Date: Tue, 12 Apr 2022 03:41:28 +0200
24038 <6254d8cb$0$699$1472...@news.sunsite.dk>
> [...]
[ ... ]

Subject: Map structure hypothesis -
Date: Wed, 13 Apr 2022 09:47:10 +0200
24045 <62568001$0$692$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/4BpkNiqbIAAJ
> https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/ZUlEUNY9BgAJ

> [ ... ]

> 47 + 14 = 61

2022-04-13 Wednesday

Re: Square = 48,23 ...
43 (at Nazca, Haran-118) ...
18 and 115*2 ...
ET-Tunguska-1908-*Copyright* -
Date: Tue, 12 Apr 2022 03:41:28 +0200
24038 <6254d8cb$0$699$1472...@news.sunsite.dk>
> [...]
[ ... ]
> 16.54634107774759, -94.00795020212342
> 937,1083 km to BB-80,4-18-230
>
> 937,1083 * 600 / 40.030,2361 = 14,04600709
>
> 80,40 + 14,04600709 = 94,44600709

Crossing Xcambo-Calakmul-line
-89,43381540422513 20,761503665509956
20.761503665509956, -89.43381540422513
https://goo.gl/maps/cBqGKX9Qnz42uUZ56
69,2266 km to Calakmul-X-367,26 (Use this) (Google-system)
61,9714 km to Xcambo (Google-system)

Find

61
20.770160758716866, -89.43255798381752 Present day

(
Crater
21.4000956747233, -89.51550376462401 -3447 years
21.4000956747233, -89.51676469267

-89,51550376462401 - -89,51676469267 = 0,00126092804599

=>

-89,43255798381752 + 0,00126092804599 = -89,43129705577153

20.770160758716866, -89.43255798381752
20.770160758716866, -89.43129705577153 -3447 years
https://goo.gl/maps/8LQskQmeHV7igvpe8
)

61, -3447 years
20.770160758716866, -89.43129705577153
https://goo.gl/maps/8LQskQmeHV7igvpe8

Find new 50:

(
Jerusalem-175 (Temple)
31.778005175860358, 35.23535490800492

> 80,4217
> 31.524770363251257, 35.113706438927686
> 50,0000 km to Sodom
> 30,4217 km to Jerusalem
)

80,4349
31.525275092437166, 35.1134220830604

80,4183 km
31.525275092437166, 35.11357266272444

80,4349 - 80,4183 = 0,0166

14,21 meter

14,21 / 0,0166 * (80,42166667 - 80,4183) = 2,882 meter

80,4207
31.525279671514973, 35.11354051330676

80,4216
31.525280824538203, 35.11354116776344

=>

80,4217
31.525179052953785, 35.113572697211104
https://goo.gl/maps/qiwVEU5wYQTzZkuD8
50,0368 km to Sodom (Google-system)

78-Platine-193 ½-life = 50,0368 ?

Men, men, men ...

Placeringen af Sodom er dersværre IKKE så nøjagtig!

Så ...

HVIS målingen denne eksisterer (i Abraham-koden) da må der
forefindes et *støttepunkt* (fx. 14,0000), der *bekræfter*
måleopstillingen.

_______________________________

2022-04-14, Thursday

IF

230 km (115 * 2) + 18 = ...

THEN

47 km = ... (115*2 + 18) ...
47 km = ... ( X + ?) ...

=>

(
Find 50:

180
88,92343 -8,618701
-8.618701, 88.92343
https://goo.gl/maps/ncswFTQJ3HRTWPNA6

Square
Center of the square
-75,17618673518064 -14,711057110793766
-14.711057110793766, -75.17618673518064
46,92943255
3.130,9939 km to BB-80,4-18-230km

50 / 46,92943255 * 3.130,9939 = 3.335,8531 km

=>

-74,07498684852969 -16,217005232536064
-16.217005232536064, -74.07498684852969
)

50
-74,0749781 -16,21699609
-16.21699609, -74.0749781
https://goo.gl/maps/sk7QynTj6obaLKQt8
3.335,8538 km to BB-80,4-18-230km
50,00000000 Global-600-unitsd to BB-80,4-18-230km
204,8599 km to Square

=>

Square = 205 km

=>

Find new ½-life-50

(
3.130,9939 + 205 = 3335,9939 km

-74,0742154482275 -16,218028115266023
-16.218028115266023, -74.0742154482275
https://goo.gl/maps/YVHiAcvQqaRYqbV57
50,00210907 Global-600-unitsd to BB-80,4-18-230km
205,0000 km to Square
)

78-Platine-193 ½-life = 50,00210907 years ?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24049

Found indicia no 1 (SETI-structure between BB and Cyg-A)

File 24.054 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-0xx/24-05x/24-054

Date: Wed, 13 Apr 2022 09:47:10 +0200
24045 <62568001$0$692$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/4BpkNiqbIAAJ
Afstanden fra Sphinxen til Big-Bang-80,4 (i Mellemamerika) er på ...

0 - 187,39607577 = 187,39607577 -3447-BB-80,4_Sphinx
209,25881789 - 187,39607577 = 21,86274212
_______________________________21,54464452 Sphinx_Ur
Delta___________________________0,3180976

0 - 187,68946249 = 187,68946249 -3447-BB-80,4_Ur-18-18
209,25881789 - 187,68946249 = 21,5693554

(
Found 166:
0 - 187,57308898 = 187,57308898 -3447-BB-80,4_Step Pyramid
187,57308898 - 21,5693554 = 166,00373358
)

Distance from Ur to ...

Global-600-units_Delta__________Object
21,45712640 -0,11222900 Step Pyramid
21,54464452 -0,02471088 Sphinx
21,54868020 -0,02067520 Giza P1 N
21,55441309 -0,01494231 Giza P2
21,55879588 -0,01055952 Giza P3 S
21,55892108 -0,01043432 Giza PQ3 E
21,55963779 -0,00971761 Giza PQ2
21,56034867 -0,00900673 Giza PQ1 W ....... (focus) ....
21,59071188 +0,02135648 Luxor T.
21,66731019 +0,09795479 18-18
22,21622049 +0,64686509 Abydos
23,98883978 +2,41948438 Ur-18-18
25,87900525 +4,30964985 Abu Simbel

-0,00900673 * 40.030.236,1 / 600 = -600,9 meter

Wow!

-3447-BB-80,4_Ur-18-18
12.522,0882 km (Google-system)

Ur-18-18_Ur
14.122,5532 - 12.522,0882 = 1.600,465 km

Ur_Giza PQ1 W
15.561,9972 - 14.122,5532 = 1.439,444 km

Find:

15.561,9972 + 0,6009 = 15.562,5981

Found:

15.562,6190

(
-3447-BB-80,4_Ur-18-18
12.522,0882 km (Google-system)

Ur-18-18_Ur
14.122,5532 - 12.522,0882 = 1.600,465 km

Ur_Sphinx
15.559,9480 - 14.122,5532 = 1437,3948 km

Sphinx_Giza-P1-N
15.560,4955 - 15.559,9480 = 0,5475 km

Giza-P1-N_Giza-P2
15.560,9839 - 15.560,4955 = 0,4884 km

Giza-P2_Sphinx
15.561,6583 - 15.560,9839 = 0,6744 km

Sphinx_Giza-P3-S
15.562,6190 - 15.561,6583 = 0,9607 km
)

Delta:

15.562,6190 - 15.562,5981 = 0,0209 km (20,9 meter)

(
Distance-Test:

15.562,6190 - 1.600,465 = 13.962,154 km

13.962,1540 * 600 / 40.030,2361 = 209,27411917
__________________________________209,25881789
Delta_______________________________0,01530128

0,01530128 * 40.030,2361 / 600 = 1,021 km
)

Nå!

Der er blevet talt 1 km for meget!

=>

Find:

15.562,6190 - 1,021 = 15.561,598

Found:

15.561,5905

(
[...]

15.560,4952 - 15.559,9480 = 0,5472 km

Giza-P1-N_Sphinx
15.561,0424 - 15.560,4952 = 0,5472 km

Sphinx_Giza-P1-N
15.561,5896 - 15.561,0424 = 0,5472 km
)

15.561,5980 - 15.561,5896 = 0,0084 km

Men ...

Da der er en lille forskel på buegraderne, når vi målet med
Google-systemet på Jordkloden (i forhold til himlen/the-Sky),
BØR beregningen lille tjekkes:

Distance målt i Global-600-units:

____________ Big Bang
209,25881789 Cygnus A

____________ -3447_BB-80,4-18-230km
187,68946249 Ur-18-18
21,56935540

____________ Ur, Iraq
21,54464452 Sphinx
0,02471089

____________ Sphinx
0,00818665 Giza P1 N
0,01652424
0,00833760
0,00015095

0,00015095 * 40.030,2361 / 600 = 0,010071 km (10,07 meter)

Idéen er altså, at de føromtale 209,26 enheder er sammensat
(ligesom de tidligere sammensatte enheder på 144+47=191 m.fl)
af 2 enheder (denne gang dog *adskilte*) + 3 små ekstra enheder
(apropos de 3 Queen-pyramider ?)

HVIS indiciet holder stik, da må målepunktet (som repræsenterer
Big Bang) med stor sandsynlighed befinde sig ud for SydAmerikas
Vestkyst (tallet 80,4 i Sphinx-Jerusalem-Milky-Way) eller
Big-Bang-80,4 (i Mellemamerika).

Men umiddelbart er der ikke her noget a finde!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24054

Found 209,1-4 + Stonehenge-38 and 144 (at Crater-A75-MM-Big-Bang)

Crater-A75-MM: Found 209,1-4 -
Re: Map structure hypothesis ...
18 and 115*2 ...
ET-Tunguska-1908 ...
Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har ...

File 24.061 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-0xx/24-06x/24-061
Map-structure
https://sites.google.com/view/abraham-c/hypotheses/map
Crater-Africa75-line
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/MM/Crater-Africa75

-

Subject: Re: Map structure hypothesis -
Date: Fri, 15 Apr 2022 13:25:57 +0200
24054 <62595647$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/535rvXzrAAAJ
Suggest:

Crater = GC

Africa-75 = galactic longitude 440,035 latitude 0

=>

Find Big Bang

(
2022-4-16, Saturday

ET mexican crater *copyright*

4.397,0925

-90,44932 20,633267
20.633267, -90.44932

20.183372551567498, -89.51686530794485

67,00771040 Columnas -90,44932 20,633267
65,90657170 Templo de las Columnas -89,647375 20,248059

67 - 115 = -48

2022-4-17, Sunday
)

Create line

from .-..

Crater to Africa-75 (near M.Cameroon)

10.679,59 km

10.679,59 / 40.030,2361 * 600 = 160,07285053
_______________________________-600
_______________________________-439,92714947

Find on this line position

(600 - 440,035) / 600 * 40.030,2361 = 10.672,3945

4.1281189381191945, 8.55730675408935

Create line from

lon-440,035 lat-0
4.1281189381191945, 8.55730675408935

near Izmir (Western Turkey)

Find-90°
49.249739283044946, 36.673136609879535

Find on this line position:

80,42166667 / 600 * 40.030,2361 = 5.365,4972 km

=>

34,20893435783248 47,00103189216369
47.00103189216369, 34.20893435783248
80,42166353 Global-600-units to Africa75
158,19231924 Global-600-units to Crater
10.554,1265 km to Crater (40.030,2361-system)
10.554,1266 km to Crater (Google-system)

Find
https://sites.google.com/site/abraham175code/galactic
Distance from GC to Big Bang
156,62840722 Global-600-units

156,62840722 / 158,19231924 * 10.554,1266 = 10.449,7870 km

47.58536878477642, 33.12943086777872
10.450 km to Crater

Find:

10.449,7870 + 5.365,4972 = 15.815,2842

Crater-A75-MM-Big-Bang
33,06545395583311 47,53304187921445
47.53304187921445, 33.06545395583311
https://goo.gl/maps/yHqU5E7D1LZcXkzu7
156,62841004 Global-600-units to Crater
80,42171306 Global-600-units to Africa-75 (M.Cam75)
37,99338933 Global-600-units to Stonehenge

38 ?

38 / 2 = 19

Hmm ... (memory on from)

Izmir
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/izmir
https://sites.google.com/site/abraham175code/izmir
19,00522405 Global-600-units to Mount Sinai
39,92296516 Global-600-units to Stonehenge

0 + 19 = 19 distance between Izmir and M.Sinai
19 + 19 = 38 distance between Stonehenge and Crater-A75-MM-Big-Bang
19 + 38 = 57
19 + 57 = 76
19 + 76 = 95
19 + 95 = 114
19 + 114 = 133
19 + 133 = 152
19 + 152 = 171
19 + 171 = 190

Wow!

Found markpointer 144

[...]
144,03597681 Global-600-units to BB lat-0
209,16966251 Global-600-units to Crater lat-0
209,41586326 Global-600-units to Target lat-0

(209,16966251 + 209,41586326) / 2 = 209,292762885
____________________________________209,25881789
Delta_________________________________0,033944995

Okay!

(Kortet er en anelse unøjagtig, hvilket muligvis skyldes, at
det teoretiske punkt Africa-75 skal flyttes lidt)

Der er nu nok indicier på, at måleopstillingen eksisterer, og det
vil så sige, at vi nu har MINDST 2 galaktiske kort!

Og vi må derfor omorganisere vores DATA:

Create maps:

Milky Way (Mælkevejen)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/MM

Sphinx-Jerusalem-line
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/MM/Sphinx-Jerusalem

Crater-Africa75-line
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/MM/Crater-Africa75

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24061

Download Spreadsheet/Regneark ...
MW-Crater-A75-Big-Bang,043.001.004.010.sxc
https://drive.google.com/file/d/1ddkowfBSyHrnsYv8CuCH8L48H97TtPcI/view

24062

Homework

Den 14-04-2022 kl. 08:49 skrev Kall, Mogens:

Subject: ½-life of 78-Pt-193 = 50,00210907 y ? -
Re: Square = 48,23 ...
43 (at Nazca, Haran-118) ...
18 and 115*2 ...
ET-Tunguska-1908-*Copyright* -
Date: Thu, 14 Apr 2022 08:49:58 +0200
24049 <6257c418$0$678$1472...@news.sunsite.dk>
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-0xx/24-049
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/M410G9mNAAAJ

Milky Way 0:

M87_Big-Bang

https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/mw/m87-bb

MW0-M87

0,00000000 0,00000000

0.00000000, 0.00000000

https://goo.gl/maps/87uhFbbCYW9gn5Gd7

MW0-BB

27,565277676 0

0, 27.565277676

https://goo.gl/maps/t9EPxwBkdSWKgB8w8

3.065,1238 km to MW0-M87 (Google-system)

45,94212946 Global-600-units to MW0-M87

MW0-GC near

-76,81707088425127 73,78616171703669

73.78616171703669, -76.81707088425127

https://goo.gl/maps/KFQDtnHUNSrWXHUs9

MW0-NGP near

-13,62878992133302 -7,472534661928657

-7.472534661928657, -13.62878992133302

https://goo.gl/maps/Tw64QVzq66iWGSi26

MW0-SGP near

166,37121007866698 +7,472534661928657

+7.472534661928657, 166.37121007866698

https://goo.gl/maps/To1jTDNsTuoFaYMU9

MW0-lon-90-lat-0 near

74,45460227028308 14,305293952358374

14.305293952358374, 74.45460227028308

https://goo.gl/maps/EyGGwPuCe3T5cHf6A

MW0-lon-180-lat-0

103,18292911574873 -73,78616171703669

-73.78616171703669, 103.18292911574873

https://goo.gl/maps/RRPeu5KQe837MqRs6

MW0-lon-270-lat-0

-105,54539772971692 -14,305293952358374

-14.305293952358374, -105.54539772971692

https://goo.gl/maps/BiyvU5HVCauwa1uE9

2022-05-05

https://en.wikipedia.org/wiki/Cosmic_microwave_background

galactic longitude 264.021 ± 0.011,
galactic latitude 48.253 ± 0.005

2022-05-08

Delta MW0-SouthAmerica-Eastcoast_Westcoast
=
49,80194320 Global-600-units

Find 50:

3322,7368 * 50 / 49,80194320 = 3335,9510

-73,05053351877906 -36,53866396025804
-36.53866396025804, -73.05053351877906
https://goo.gl/maps/pi3daeg8F6D5toZw6
50,00000374

=>

BB-80,4-18-230km
80,37968313 - 80,42166667 = -0,04198354

Delta
0,04198354 * 40.030,2361 / 600 = 2,8010 km

80,40085769 - 80,37968313 = 0,02117456

0,02117456 + 80,40085769 = 80,42203225

80,42203225 - 80,42166667 = 0,00036558

Delta
0,00036558 * 40.030,2361 / 600 = 0,0244 km

=>

Find new 50

Hmm ...

75 + 50 = 125

=>

Find 127 (Cygnus A DATA)

and

Find 127 (+ 150 = 277) (7-Star DATA)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24172

Den 09-05-2022 kl. 19:31 skrev Kall, Mogens:

Subject: [ Homework ]
Re: ½-life of 78-Pt-193 = 50,00210907 y ? -
Re: Square = 48,23 ...
43 (at Nazca, Haran-118) ...
18 and 115*2 ...
ET-Tunguska-1908-*Copyright* -
Date: Mon, 9 May 2022 19:31:23 +0200
24172 <62794feb$0$702$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/pdFFCi63BAAJ
Found ET-*Copyright*:

-74,46448044594 -36,90028342
-36.90028342, -74.46448044594
https://goo.gl/maps/uk8RR5SwefkMwjTc9

Message will be send out soon!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24178

Date: Wed, 11 May 2022 19:05:16 +0200
24178 <627becce$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/Ewl2xCpMBgAJ
2022-05-12

Distance
from
367-Xcambo-230 km
Yellowstone
51,00042137 Global-600-units

and ...

Distance
from
Yellowstone
North Pole
76,00000000 Global-600-units

51,00042137 + 76,00000000 = 127,00042137¨

Yellowstone hotspot
https://en.wikipedia.org/wiki/Yellowstone_hotspot
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/other/usa/yellowstone-hotspot

-110,67 44,43
44.43°N 110.67°W
https://goo.gl/maps/jDUPxbnoB8Dczc8a9
360°:
28,99972736 Global-360-units to Calakmul-X-367,256363004
600:
51,01396174 Global-600-units to 367-Xcambo-230 km
75,95000000 Global-600-units to North Pole
224,05000000 Global-600-units to South Pole

(29 - 28,99972736) * 40.030,2361 / 600 = 0,0182 km

Blot sølle 18 meters unøjagtighed!

Del-konklusion:

Vi har her muligvis fået en *bekræftelse* på punktets
Calakmul-X-367,256363004's eksistens

Y-230
18 to BB-80,4-18-230km
51 to Yellowstone Hotspot