News 2022-03-27, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1406 days to global Nuclearwar+suicide

Anders Fogh mener ikke, Vesten har forstået Putins trussel

Anders Fogh does not think the West has understood Putin's threat

Андерс Фог не думает, что Запад понял угрозу Путина

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

23 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

11 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

___ quote begin ___

Søndagens prædiketekst: John 6,24-37

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+6.24-37&version=BPH

35 Jesus svarede: „Jeg er det brød, der giver liv. Ingen af dem, der
kommer til mig, vil nogen sinde sulte; og den, der tror på mig, vil
aldrig mere tørste. 36 Men som jeg har sagt jer før: I tror det ikke,
selv om I har set mig. 37 Dog er der nogle, som vil komme til mig,
nemlig alle dem, som Faderen giver mig, og dem vil jeg aldrig vise bort.

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

Sunday Sermon Text: John 6:24-37

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+6.24-37&version=ERV

35 Then Jesus said, “I am the bread that gives life. No one who comes to
me will ever be hungry. No one who believes in me will ever be thirsty.
36 I told you before that you have seen me, and still you don’t believe.
37 The Father gives me my people. Every one of them will come to me. I
will always accept them.

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Текст воскресной проповеди: Иоанна 6:24-37

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+6.24-37&version=ERV-RU

35 Тогда Иисус ответил: «Я и есть хлеб, дающий жизнь. Кто придёт ко Мне,
никогда не будет голоден, и, кто поверит в Меня, никогда не будет
томиться жаждой. 36 Но Я и раньше говорил вам, что вы Меня[b] видели, и
всё равно не верите. 37 Каждый, кого Отец даёт Мне, придёт ко Мне, и Я
никогда не отвергну приходящего ко Мне,

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Текст недільної проповіді: Івана 6:24-37

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+6.24-37&version=ERV-UK

35 Ісус відповів: «Я і є той хліб, що дарує життя. Хто до Мене
приходить, ніколи не буде голодний, хто вірить у Мене, той ніколи не
буде спраглий. 36 Я й раніше казав вам, що бачите ви Мене[a], але й досі
не вірите.

37 Кожен прийде до Мене, кого Отець Мій дасть Мені, і Я ніколи не
прожену того, хто прийде до Мене.

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2022-03-27-01-27-41/

Omtrentlige data for meteorens synlige bane
Emne Værdi Kommentar
Start højde 103 km
Slut højde 84 km
Kurs 19 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 32 grader Lodret: 90, horisontalt: 0
Fart 30 km/s Ved tilsynekomst
R.A. 12t 25m (186.3°) Radiant rektascension
Dekl. - 1° 42m ( -1.7°) Radiant deklination

2022-03-27, CET 01:27:41, GMT 00:27:41
_________________1-27

Hmm ...(memory on from) ...

Subject: Found Cyg A DATA (104 at 119-156) -
Re: Found connection between 1335, 185 and 8,043 (ET-Homestar-DATA)
- Was: ICJ T-4h01m -
Re: News 2022-03-16, ... 1417
News:dk.videnskab
Date: Sat, 19 Mar 2022 04:05:49 +0100
23894 <6235488e$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
Cygnus A
https://sites.google.com/view/cygnus-a/g-lat/23-94
https://sites.google.com/view/cygnus-a/g-lon/23-94
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-8xx/23-894
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/U3HOrFfDqus/m/m1ZnjuSRAAAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/zTkM6oSKAAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/dFs-SMhn6YA/m/llwX9bg2AQAJ>>

> Hmm ... (23 => 22) ...
>
> IF
>
> 185_1335 / 23 = 58,043
> _45
> 140_1290 / 23 = ...
> _30
> 110_1260 / 23 = ...
> 000_1150 / 23 = 50,000
>

> AND ...
>
> 176 / 22 = 8 + 119 = 127 Cygnus A galactic longitude
> [...]

Hmm ...

2022-03-27, CET 01:27:41, GMT 00:27:41
_________________1-27

127 + 41/60 = 127,683...
Star-map-2___+150
____________= 277,683... (7-stjernen DATA, galaktisk længdegrad)

Hmm ...

114 years after Tunguska-1908

36 years after the Chernobyl-1 accident

3327 days after ET-warning-to-Russia-2013-02-15

44 days after (ET-?)-Mayday-program on

32 days after Putin-666 war of aggression on Ukraine

23 days after Sodom-warning-to-Russia

18 days after Indian unarmed nuclear-missile attacked Pakistan

11 days after The International Court of Justice ...

1406 days to global Nuclearwar+suicide

Hvor sandsynligt er det, at en atomkrig bryder ud?
https://videnskab.dk/kultur-samfund/atomkrigen-er-taettere-paa-os-end-nogensinde-foer-skal-du-vaere-bange

Atomvåben er selvmord, når to atommagter sidder på hver sin side af
bordet, men Rusland og USA nedtrapper tilsyneladende ikke deres konflikt

(
How likely is it that a nuclear war will break out?

Nuclear weapons are suicide when two nuclear powers sit on opposite
sides of the table, but Russia and the United States do not seem to be
reducing their conflict
Насколько вероятно, что разразится ядерная война?

Ядерное оружие - это самоубийство, когда две ядерные державы сидят по
разные стороны стола, а Россия и США похоже не уменьшают свой конфликт

Putin-666 kan IKKE tåle at tabe (fordi han blev mobbet som lille)!

Så han vil nok foretrække at kaste en atombombe fremfor at tabe anigt!

Og når ilden først er tændt, da kan den IKKE slukkes! Menneskeheden uddør!

Men det forstår en *uansvarlig* *møgunge* jo ikke, førend det er for sent!

Så prognosen er rigtig, RIGTIG dårlig!

Det KLOGESTE er derfor fortsat at fjerne Putin-666 fra magten!

(
Comment:

Putin-666 can NOT stand to lose (because he was bullied as a child)!

So he would probably prefer to drop an atomic bomb rather than drop a niche!

And once the fire is lit, it can NOT be extinguished! Mankind is dying out!

But an *irresponsible* *lad* does not understand it until it's too late!

So the prognosis is really, REALLY bad!

The WISEST thing is therefore to continue to remove Putin-666 from power!
Комментарий:

Путин-666 НЕ терпит проигрыша (потому что над ним издевались в детстве)!

Так что он, вероятно, предпочел бы сбросить атомную бомбу, чем сбросить
нишу!

А раз разгоревшийся огонь потушить нельзя! Человечество вымирает!

Но *безответственный* *пацан* этого не понимает, пока не станет слишком
поздно!

Так что прогноз действительно, ОЧЕНЬ плохой!

САМОЕ МУДРОЕ поэтому продолжать отстранение Путина-666 от власти!

Ukraine skubber russerne tilbage: - De har spredt deres styrker alt for
tyndt, siger ekspert
26. mar. 2022, 11:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-26-ukraine-skubber-russerne-tilbage-de-har-spredt-deres-styrker-alt-for-tyndt-siger

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
26. marts 2022, 12:28
Opdateret 26. marts, 12:28
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-26-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

Danish summertime begins CET 03, GMT 01

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

7 min. siden (Time now CET 21.01)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620023
Sean Coogan
Russere bliver konfronteret med brutale krigsbilleder på gaden i Georgien

i går kl. 21:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620099
Sean Coogan
Ukrainere forsøger at redde værker fra bomber og missiler

i går kl. 21:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620224
Sean Coogan
Ukraine: Rusland har angrebet atomfacilitet

i går kl. 22:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620319
Sean Coogan
Koncert under jorden i Kharkiv: "Ekstremt vigtigt midt i mørket, der
omgiver os"

i går kl. 22:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620436
Sean Coogan
Overblik og tak for nu

Danish summertime begins CET 03, GMT 01

i dag kl. 06:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620806
Simon Andersen Nielsen
Morgenens overblik fra Ukraine

i dag kl. 06:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620843
Simon Andersen Nielsen
USA lover at tage 100.000 ukrainske krigsflygtninge ind

i dag kl. 07:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620852
Simon Andersen Nielsen
Præsident Zelenskyj med ny opsang til Nato: Hvor bliver de kampvogne og
fly af?

i dag kl. 07:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620908
Simon Andersen Nielsen
Ekspert om kampe ved ukrainsk grænseby: 'Det er det hidtil tydeligste
eksempel på, at russerne er pressede'

i dag kl. 08:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620919
Simon Andersen Nielsen
Det hvide hus trak hurtigt i land: 'Bidens kommentar om Putin risikerer
at eskalere konflikten'

i dag kl. 09:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3620988
Simon Andersen Nielsen
Russisk ambassadør i Danmark: 'Ingen grund til at tale om atomkrig'

Kommentar:

Kreml end ikke fatter, hvad det er, som man har gjort ved at tage hele
planeten som gidsler (åbnet brønden til Afgrunden°)!

Først når det er for sent (og vi alle er døde), fortryder I alt det
onde, som I har gjort!

*Uansvarlighed* hedder det på dansk!

(
Russian Ambassador to Denmark: 'No need to talk about nuclear war'

Comment:

The Kremlin does not even understand what it is that has been done by
taking the entire planet hostage (opened the well to the Abyss °)!

Only when it's too late (and we are all dead) do you regret all the evil
you have done!

*Irresponsibility* is the name of the game in Danish!
Посол России в Дании: «Не надо говорить о ядерной войне»

Комментарий:

В Кремле даже не понимают, что такого сделали, взяв в заложники всю
планету (открыли колодец в Бездну°)!

Только когда уже слишком поздно (и мы все мертвы), ты сожалеешь обо всем
зле, которое ты сделал!

*Безответственность* — это название игры на датском языке!
)

i dag kl. 09:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3621047
Simon Andersen Nielsen
Voldsom brænd i Lviv er nu slukket

8 min. siden (Time now CET 10:32)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3621191
Simon Andersen Nielsen
Unicef: Mere end halvdelen af Ukraines børn er lige nu på flugt

(Time now CET 10:32)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. mar. 2022, 05:07
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.24
Ifølge Ukraine er over 5000 personer blevet evakueret lørdag

Kl. 21.37
Atomforskningsanlæg under russisk beskydning, siger Ukraine

Kl. 22.21
Russisk tennisspiller sender klart signal

Kl. 22.54
Schweizisk forsikringsselskab fjerner Z fra sociale medier

Kl. 23.13
Udenrigsminister: Russiske oligarker kan fortsætte forretninger i Tyrkiet

Kl. 23.16
Anders Fogh mener ikke, Vesten har forstået Putins trussel

Kommentar:

Nej, fordi så havde de smækket pengekassen i ØJEBLIKKELIG (OGSÅ hvad
angår køb af gas)!

Desværre forværrer dette prognosen mht. atomkrig!

(
Anders Fogh does not think the West has understood Putin's threat

Comment:

No, because then they had slammed the cash register IMMEDIATELY (ALSO as
regards the purchase of gas)!

Unfortunately, this worsens the forecast for nuclear war!
Андерс Фог не думает, что Запад понял угрозу Путина

Комментарий:

Нет, потому что тогда хлопнули кассой СРАЗУ (ТАКЖЕ, вплоть до покупки
газа)!

К сожалению, это ухудшает прогноз ядерной войны!
)

New Link ...

Danish summertime begins CET 03, GMT 01

Seneste nyt om krigen i Ukraine
27. mar. 2022, 05:10
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-27-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.14
- Mange kvinder og børn dræbt

Kl. 05.15
Beder om 1 procent af NATO's kampvogne og fly

Kl. 05.17
Ingen indvendinger længere

USA har ikke længere indvendinger mod, at Polen overdrager jagerfly til
Ukraine for at hjælpe landet med at afværge den russiske invasion. Det
siger Ukraines udenrigsminister, Dmytro Kuleba, i en skriftlig udtalelse
til nyhedsbureauet AFP.

Udmeldingen kommer i kølvandet på et kort møde mellem Ukraines
forsvarsminister, Oleksij Reznikov, og den amerikanske præsident, Joe
Biden, i Polen lørdag.

Kommentar:

Kan I også bruge en (dansk) F-16 fly?

(
No objections anymore

The United States no longer has any objections to Poland handing over
fighter jets to Ukraine to help the country avert the Russian invasion.
This was stated by Ukrainian Foreign Minister Dmytro Kuleba in a written
statement to the AFP news agency.

The announcement comes in the wake of a brief meeting between Ukraine's
Defense Minister Oleksij Reznikov and US President Joe Biden in Poland
on Saturday.

Comment:

Can you also use a (Danish) F-16 aircraft?
Больше нет возражений

Соединенные Штаты больше не возражают против того, чтобы Польша передала
Украине истребители, чтобы помочь стране предотвратить российское
вторжение. Об этом заявил министр иностранных дел Украины Дмитрий Кулеба
в письменном заявлении информационному агентству AFP.

Это заявление было сделано после короткой встречи министра обороны
Украины Алексея Резникова и президента США Джо Байдена в Польше в субботу.

Комментарий:

Вы также можете использовать (датский) самолет F-16?
)

Kl. 05.39
Polen: "Meget bevægende" tale fra Biden

Kl. 05.55
Ukraine siger, at de har generobret to byer

Kl. 06.30
Russisk generalløjtnant meldes dræbt

Ifølge en vestlig embedsmand, er Jakov Rezantsev den syvende russiske
general, der er blevet dræbt i Ukraine, og den anden generalløjtnant.

(
Russian lieutenant general reported killed

According to a Western official, Yakov Rezantsev is the seventh Russian
general killed in Ukraine and the second lieutenant general.
Сообщается, что российский генерал-лейтенант погиб

По словам западного чиновника, Яков Резанцев — седьмой российский
генерал, убитый на Украине, и второй генерал-лейтенант.
)

Kl. 07.11
12 journalister meldes dræbt siden krigens start

Kl. 08.02
Rusland fokuserer på Østukraine, siger efterretningstjeneste

Kl. 09.04
USA vil tage mod 100.000 flygtninge

48 min siden (Time now CET 10.10)
Rusland: Vi har ødelagt brændstofdepot

Kommentar:

Husk at ALT skal *erstattes*!

Det bliver MEGET dyrt for Rusland (i morgendagens verden)!

(
Russia: We have destroyed fuel depot

Comment:

Remember that EVERYTHING must be *paid back*!

It will be VERY expensive for Russia (in tomorrow's world)!
Россия: Мы уничтожили склад горючего

Комментарий:

Помните, что ВСЕ должно быть *оплачено*!

Это будет ОЧЕНЬ дорого для России (в завтрашнем мире)!
)

3 min siden (Time now CET 10.17)
Tusinder evakueret til Rusland

Mellem 20.000 og 30.000 indbyggere i den russisk belejrede havneby
Mariupol er mod deres vilje blevet evakueret til Rusland. ...

*Uslingen* i Kreml tror fejlagtigt, at hvis bare man fjerner
befolkningen, så kan man stjæle dennes territorium!

Tænk hvis man gjorde det samme med Rusland?

Så ville man begræde alt dette onde!

Kun onde mennesker gør den slags ting!

Putin-666 ér rendyrket *ondskab* (og derfor muligvis Antikrist)!

(
Thousands evacuated to Russia

Between 20,000 and 30,000 inhabitants of the Russian besieged port city
of Mariupol have been evacuated to Russia against their will. ...

Comment:

(
The *bastard* in the Kremlin mistakenly believe that if you just remove
the population, you can steal its territory!

What if you did the same with Russia?

Then one would mourn all this evil!

Only evil people do that kind of thing!

Putin-666 is pure *evil* (and therefore possibly the Antichrist)!
Тысячи эвакуированы в Россию

От 20 000 до 30 000 жителей осажденного русскими портового города
Мариуполя были эвакуированы в Россию против их воли. ...

Комментарий:

У *услингенов* в Кремле ошибочно считают, что если просто убрать
население, то можно украсть его территорию!

Что, если бы вы сделали то же самое с Россией?

Тогда бы оплакивали все это зло!

Так поступают только злые люди!

Путин-666 чистое *зло* (а значит возможно Антихрист)!
)

(Time now CET 10.17)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
175

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-26 kl. 20.47
14 min. siden
Ukraine: Over 5.000 bygninger ødelagt indtil videre

TV2:
Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
26. marts 2022, 12:28

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23960

Ukraines udenrigsminister: USA har ikke længere indvendinger mod
overdragelse af kampfly fra Polen

Ukraine's Foreign Minister: The United States no longer has any
objections to the transfer of fighter jets from Poland

Глава МИД Украины: У США больше нет возражений против переброски
истребителей из Польши

[...]

11 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 27-03-2022 kl. 10:37 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-03-27, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1406 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Mar 2022 10:37:30 +0200
23960 <6240224d$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_TfuDtTn6J8/m/SgV-PywIAgAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
Russerne siger, at de vil skifte strategi, men er de ved at give op?
26. mar. 2022, 13:35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-26-russerne-siger-at-de-vil-skifte-strategi-men-er-de-ved-at-give-op

-

Flere danskere investerer nu i våben: – Djævelen har de gode argumenter
lige nu, siger ekspert
26. mar. 2022, 14:04
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-25-flere-danskere-investerer-nu-i-vaaben-djaevelen-har-de-gode-argumenter-lige-nu

-

Regeringen vil alligevel huse ukrainere i udsatte boligområder
26. mar. 2022, 14:16
Opd. 26. mar. 2022, 14:45
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-26-regeringen-vil-alligevel-huse-ukrainere-i-udsatte-boligomraader

-

Putins forsvarsminister viser sig for første gang i over to uger
26. mar. 2022, 15:30
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-26-putins-forsvarsminister-viser-sig-for-forste-gang-i-over-to-uger

-

Rusland overtager Tjernobyl-ansattes by nord for Kyiv, siger Ukraine
26. mar. 2022, 16:52
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-26-rusland-overtager-tjernobyl-ansattes-by-nord-for-kyiv-siger-ukraine

-

Fem såret efter kraftige eksplosioner ved Lviv
26. mar. 2022, 18:17
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-26-fem-saaret-efter-kraftige-eksplosioner-ved-lviv

-

En polsk grænseby har fået afgørende strategisk rolle for Ukraine
26. mar. 2022, 19:02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-26-en-polsk-graenseby-har-faaet-afgoerende-strategisk-rolle-for-ukraine

-

ANALYSE: Biden sværger til sammenholdet, men skaden er sket
Mirco Reimer-Elster
USA- og Tyskland-analytiker, cand.mag i amerikanske studier.
26. mar. 2022, 19:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-26-analyse-biden-svaerger-til-sammenholdet-men-skaden-er-sket

-

Det Hvide Hus går i rette med Biden straks efter historisk tale
26. mar. 2022, 19:57
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-26-det-hvide-hus-gaar-i-rette-med-biden-straks-efter-historisk-tale

-

Biden tordner mod Putin: - For guds skyld, denne mand kan ikke blive ved
magten
26. mar. 2022, 18:48
Opd. 26. mar. 2022, 19:58
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-26-biden-tordner-mod-putin-for-guds-skyld-denne-mand-kan-ikke-blive-ved-magten

-

I går kl. 20:53
Biden talte direkte til russerne: 'For guds skyld, denne mand må ikke
blive ved magten'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/biden-talte-direkte-til-russerne-guds-skyld-denne-mand-maa-ikke-blive-ved-magten

-

I går kl. 21:02
Russere bliver konfronteret med brutale krigsbilleder på gaden i Georgien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russere-bliver-konfronteret-med-brutale-krigsbilleder-paa-gaden-i-georgien

-

Her affyres missiler fra russisk krigsskib og rammer mål langt inde i
Ukraine
26. mar. 2022, 21:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-26-her-affyres-missiler-fra-russisk-krigsskib-og-rammer-maal-langt-inde-i-ukraine

Kommentar:

Bare rolig. Vi er IKKE Hitler, og vi har IKKE noget ønske om at angribe
Rusland (fordi vi er IKKE *tyveknægte* som dig. Vi lider IKKE af
*kleptomani*)!

Men ...

Forestil dig, at vi nærede et sådant ønske, så er det nu (at du er mest
sårbar), fordi du er ved at opbruge din beholdning af raketter, tanks
med mere!

(
Here, missiles are fired from a Russian warship and hit targets deep
inside Ukraine

Comment:

Do not worry. We are NOT Hitler, and we have NO desire to attack Russia
(because we are NOT *thieves* like you. We do NOT suffer from
*kleptomania*)!

But ...

Imagine that we nurtured such a desire, then it is now (that you are
most vulnerable) because you are about to deplete your inventory of
rockets, tanks and more!
Здесь ракеты запускаются с российского военного корабля и поражают цели
в глубине Украины

Комментарий:

Не волнуйся. Мы НЕ Гитлер, и у нас НЕТ желания нападать на Россию
(потому что мы НЕ *воры* как вы. НЕ страдаем *клептоманией*)!

Мужчины ...

Представьте, что мы лелеяли такое желание, то это сейчас (что вы
наиболее уязвимы), потому что вы вот-вот истощите свой запас ракет,
танков и прочего!

Biden var helt oppe i det røde felt, siger retorikprofessor efter
opsigtsvækkende tale
26. mar. 2022, 22:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-26-biden-var-helt-oppe-i-det-rode-felt-siger-retorikprofessor-efter-opsigtsvaekkende

-

Biden talte til hele verden, men måske mest af alt til Polen
26. mar. 2022, 22:51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-26-biden-talte-til-hele-verden-men-maaske-mest-af-alt-til-polen

-

Rusland efter Bidens opfordring om at vælte Putin: - Det er ikke op til
ham at beslutte
26. mar. 2022, 23:22
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-26-rusland-efter-bidens-opfordring-om-at-vaelte-putin-det-er-ikke-op-til-ham-at-beslutte

Kommentar:

I er end ikke *demokratisk* valgte. I har *snydt* Jer til magten!

I har taget hele det russiske folk som gidsler og nu også resten af verden!

Det kan ikke andet end gå galt med Jer ved magten!

Så det klogeste (I nu kan gøre) er at begå selvmord, så vi andre kan få
lov at leve i fred og ro!

(
Russia following Biden's call to overthrow Putin: - It is not up to him
to decide

Comment:

You are not even * democratically * elected. You have * cheated * you to
power!

You have taken all the Russian people hostage and now also the rest of
the world!

It can only go wrong with you in power!

So the wisest thing (you can do now) is to commit suicide so that the
rest of us can be allowed to live in peace and quiet!
Россия после призыва Байдена свергнуть Путина: - Не ему решать

Комментарий:

Вы даже не *демократически* избраны. Вы *обманули* вас до власти!

Вы взяли в заложники весь русский народ, а теперь и весь остальной мир!

Это может пойти не так только с вами во власти!

Так что самое мудрое (вы можете сделать сейчас) — покончить жизнь
самоубийством, чтобы остальным из нас было позволено жить в мире и покое!

Danish summertime begins CET 03, GMT 01

-

Vi har været for naive over for Putin, siger Anders Fogh
27. mar. 2022, 05:18
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-27-vi-har-vaeret-for-naive-over-for-putin-siger-anders-fogh

-

Krigen splitter nationen - her er nogle af Ruslands skjulte stemmer
27. mar. 2022, 06:06
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-24-krigen-deler-den-russiske-befolkning-min-far-beskylder-mig-for-at-stoette-nazister

-

I dag kl. 06:45
'Hvis ikke jeg skulle hjælpe, hvem skulle så': Fire ukrainske flygtninge
er flyttet ind i Hareskovby
https://www.dr.dk/stories/1288510966/christian-huser-flygtninge/

-

I dag kl. 06:48
Dyrlæger tilbyder gratis hjælp til ukrainske kæledyr
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dyrlaeger-tilbyder-gratis-hjaelp-til-ukrainske-kaeledyr

-

I dag kl. 06:50
Biden talte om frihed og demokrati i Warszawa: 'Hovedbudskabet til
Ukraine er, at de har Vestens opbakning'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/biden-talte-om-frihed-og-demokrati-i-warsawa-hovedbudskabet-til-ukraine-er-de-har

-

I dag kl. 08:14
Rekordmange samler ind til danske og ukrainske børn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rekordmange-samler-ind-til-danske-og-ukrainske-boern

-

Angreb var direkte hilsen til Biden, siger borgmester - og han kan have
ret, mener dansk ekspert
27. mar. 2022, 08:48
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-27-angreb-var-direkte-hilsen-til-biden-siger-borgmester-og-han-kan-have-ret-mener-dansk

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
27. marts 2022, 10:29
Opdateret 27. marts, 10:29
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-27-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 10:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3621191
Simon Andersen Nielsen
Unicef: Mere end halvdelen af Ukraines børn er lige nu på flugt

10 min. siden (Time now CET 11.02)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3621235
Simon Andersen Nielsen
Britisk forsvarsministerium: Flere russiske tropper ser ud til at bevæge
sig imod Donbas-regionen

3 min. siden (Time now CET 11.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3621280
Simon Andersen Nielsen
Ukraines udenrigsminister: USA har ikke længere indvendinger mod
overdragelse af kampfly fra Polen

(Time now CET 11.36)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
5 min siden (Time now CET 10.43)
Blinken slår fast: USA kræver ikke regimeskifte

... i Rusland, ...

Kommentar:

Men det gør vi!

Så længe *gidseltageren* (Putin-666) er ved magten, er vi alle i
UNØDVENDIG *livsfare* (bare fordi idioten blev mobbet som lille)!

(
Blinken is clear: the United States does not require a regime change

... in Russia, ...

Comment:

But we do!

As long as the *hostage-taker* (Putin-666) is in power, we are all in
UNNECESSARY *life-threatening* (just because the idiot was bullied as a
child)!
Blinken ясна: США не требуют смены режима

... в России, ...

Комментарий:

Но мы делаем!

Пока *захватчик заложников* (Путин-666) у власти, мы все в НЕНУЖНО
*опасно для жизни* (просто потому, что над идиотом издевались в детстве)!
)

20 min siden (Time now CET 11.35)
Har ramt et oliedepot

(Time now CET 11.35)

[...]

2022-03-27 kl. 11.06
I dag kl. 09:20
Store dele af udbrændt boligejendom er ved at blive revet ned: 'Området
er meget farligt', siger politiet

TV2:
Storbrand er slukket - dele af etagebygning skal rives ned
27. mar. 2022, 10:16
Opd. 27. mar. 2022, 11:02

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23961

ET! Hvor mange *bøllebank* kan man få for goodwill 191±47=144/238 +
123+115=238 + 92 + 66+78=144 ?

ET! How many *bully bank* can we get for goodwill 191±47=144/238 +
123+115=238 + 92 + 66+78=144 ?

ET! Сколько *хулиганских банков* мы можем получить за доброжелательность
191±47=144/238 + 123+115=238 + 92 + 66+78=144 ?

Info:

Subject: Found 92 (at Ur) and 78 and 144 -
Re: Found 115 at Ur (238 - 123) -
Re: 2013-02-15-meteor-attack-Russia -
Re: UFO'er: Pentagon-rapporten har åbnet porten til mysterierne -
(Videnskab news samlet fra 20 februar 2021)
Date: Sun, 27 Mar 2022 12:26:44 +0200
23962 <62403be8$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-9xx/23-962
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/rfSGGlni3PQ/m/6ZfDE-19AwAJ

Date: Sun, 27 Mar 2022 10:37:30 +0200
23960 <6240224d$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_TfuDtTn6J8/m/SgV-PywIAgAJ

[ ... ]
> [...]

https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

Ukraines udenrigsminister: USA har ikke længere indvendinger mod

____________________________

(Time now CET 11.36)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
20 min siden (Time now CET 11.35)
Har ramt et oliedepot

___________________________

(Time now CET 11.35)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23963

Date: Sun, 27 Mar 2022 10:37:30 +0200
23960 <6240224d$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_TfuDtTn6J8/m/SgV-PywIAgAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 11:31
USA's udenrigsminister afviser, at amerikanerne vil af med Putin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-udenrigsminister-afviser-amerikanerne-vil-af-med-putin

-

I dag kl. 11:51
Russisk ambassadør: Vestens frygt for russisk atomangreb er "fuldstændig
ubegrundet"
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-ambassadoer-vesten-fordrejer-sandheden-om-muligt-russisk-atomangreb

-

Rockstjerner er draget i krig: - Vi er vågnet op til en ny virkelighed
27. mar. 2022, 11:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-27-rockstjerner-er-draget-i-krig-vi-er-vaagnet-op-til-en-ny-virkelighed

-

I dag kl. 12:04
Ukraines udenrigsminister: USA har ikke længere indvendinger mod
overdragelse af kampfly fra Polen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraines-udenrigsminister-usa-har-ikke-laengere-indvendinger-mod-overdragelse-af

-

Opsigtsvækkende bemærkning fra Biden fjerner fokus fra hans mål, siger
kommentator
27. mar. 2022, 12:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-27-opsigtsvaekkende-bemaerkning-fra-biden-fjerner-fokus-fra-hans-maal-siger

-

Blinken: Regimeskifte i Moskva er ikke USA's strategi
27. mar. 2022, 12:46
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-27-blinken-regimeskifte-i-moskva-er-ikke-usas-strategi

-

Gigantisk ishylde på Antarktis er brækket af - men det opsigstvækkende
er gletsjeren bag
27. mar. 2022, 12:48
https://nyheder.tv2.dk/klima/2022-03-27-gigantisk-ishylde-paa-antarktis-er-braekket-af-men-det-opsigstvaekkende-er

-

I dag kl. 13:50
Pro-russiske separatister varsler folkeafstemning i Luhansk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pro-russiske-separatister-varsler-folkeafstemning-i-luhansk

-

Tidligere topdiplomat om Bidens tale: Følelserne løb af med ham
27. mar. 2022, 15:41
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-27-tidligere-topdiplomat-om-bidens-tale-folelserne-lob-af-med-ham

-

Bidens udtalelse var ikke en fejl - og her er årsagen, ifølge eksperter
27. mar. 2022, 15:46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-27-bidens-udtalelse-var-ikke-en-fejl-og-her-er-aarsagen-ifoelge-eksperter

-

I dag kl. 15:48
USA slår fast: Vi opfordrer ikke til regimeskift i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-slaar-fast-vi-opfordrer-ikke-til-regimeskift-i-rusland

-

Efter årelang Tibetsag kommer afgørelsen nu: Blev politiet presset til
at bryde loven?
27. mar. 2022, 16:09
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-25-efter-aarelang-tibetsag-kommer-afgoerelsen-nu-blev-politiet-presset-til-at-bryde

-

I dag kl. 16:39
Macron advarer mod "eskalerende ordkrig" mellem Nato og Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/macron-advarer-mod-eskalerende-ordkrig-mellem-nato-og-rusland

-

Macron advarer mod konfliktoptrapning, efter Biden kaldte Putin en slagter
27. mar. 2022, 17:12
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-27-macron-advarer-mod-konfliktoptrapning-efter-biden-kaldte-putin-en-slagter

-

I dag kl. 18:46
Forhandler: Nye møder mellem Rusland og Ukraine i morgen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forhandler-nye-moeder-mellem-rusland-og-ukraine-i-morgen

-

To oliedepoter ødelagt af russerne: Et signal til Vesten om at holde sig væk
27. mar. 2022, 19:49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-27-to-oliedepoter-oedelagt-af-russerne-et-signal-til-vesten-om-at-holde-sig-vaek

-

Gav koncert midt i krigsplaget by: - Der findes en fremtid for vores land
27. mar. 2022, 19:50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-27-gav-koncert-midt-i-krigsplaget-by-der-findes-en-fremtid-for-vores-land

-

2022-03-27 kl. 20.06
2 min. siden
Korrespondent: Langt fra sikkert at forlade Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/korrespondent-langt-fra-sikkert-forlade-mariupol

[...]

I dag kl. 11:45
KGB-agenten og komikeren: Så forskellige er Ruslands og Ukraines
præsidenter
https://www.dr.dk/nyheder/webfeature/putin-og-zelenskyj

I dag kl. 11:50
Russisk ambassadør: Dansk frygt for atomvåben er ​​'anti-russisk hysteri'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-ambassadoer

I dag kl. 11:59
Weekend midt i en krig: For første gang siden invasionens begyndelse
åbner zoologisk have i Odesa
https://www.dr.dk/nyheder/udland/weekend-i-odesa

i dag kl. 12:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3621369
Simon Andersen Nielsen
Middagsoverblik fra en indtil videre stille dag i Ukraine

i dag kl. 13:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3621588
Simon Andersen Nielsen
Pro-russiske separatister varsler en snarlig folkeafstemning om,
hvorvidt Luhansk skal være en del af Rusland

i dag kl. 13:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3621678
Simon Andersen Nielsen
Ukrainsk militær: Russiske styrker forsøger at splitte Ukraine op i to

i dag kl. 14:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3621823
Sean Coogan
Ukraine: Russisk folkeafstemning ville ikke være legitim

i dag kl. 15:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3622033
Sean Coogan
USA slår fast: Vi opfordrer ikke til regimeskift i Rusland

i dag kl. 15:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3622108
Sean Coogan
Lektor: Polske kampfly ville ikke nødvendigvis gøre den store forskel

i dag kl. 15:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3622404
Sean Coogan
Ekspert: Biden-kommentar var nok en fejl

i dag kl. 16:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3622518
Sean Coogan
Macron advarer mod "eskalerende ordkrig" mellem Nato og Rusland

i dag kl. 16:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3622775
Sean Coogan
Familie overlevede teaterangreb i Mariupol: 'Granaterne faldt om ørerne
på os'

i dag kl. 16:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3623016
Sean Coogan
Korrespondent: Langt fra sikkert at forlade Mariupol

i dag kl. 17:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3623107
Sean Coogan
Ukrainsk ambassadør langer ud: Rusland er en terrorstat ledet af en
krigsforbryder

i dag kl. 18:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3623383
Sean Coogan
Korrespondent: Bidens rådgivere ærgrer sig uden tvivl

i dag kl. 18:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3623476
Sean Coogan
Røde Kors: Svært og farligt at forlade Mariupol

i dag kl. 18:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3623552
Sean Coogan
Friske billeder viser ødelæggelserne i Kharkiv

i dag kl. 18:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3623556
Sean Coogan
Forhandler: Nye møder mellem Rusland og Ukraine i morgen

52 min. siden (Time now CET 20.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3623825
Sean Coogan
Kommentator: Biden-kommentar var en ren foræring til Putin

45 min. siden (Time now CET 20.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3623884
Sean Coogan
Kharkiv forsøger at beskytte vartegn

(Time now CET 20.04)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 11.14
To oliedepoter ødelagt

Kl. 12.01
Rusland vil splitte Ukraine i to, siger efterretningschef

Kl. 12.11
Luhansk vil måske snart "stemme" om at blive del af Rusland

Kl. 13.08
Ukraine tilbyder at opbevare europæisk gas

Kl. 13.37
Macron advarer mod retorisk konfliktoptrapning

Kl. 14.50
Tidligere USA-ambassadør: Biden lod sig gribe af sine følelser

Kl. 14.51
Ukraine vil ikke anerkende afstemning i Luhansk

Kl. 15.21
Separatister i ukrainsk udbryderregion forbereder folkeafstemning

Kl. 15.45
Ukrainsk minister: Korneksport går værre og værre hver eneste dag

Kl. 16.26
Ukraines udenrigsminister opfordrer til boykot af fransk kæde

- Hvis Auchan ignoerer 139 myrdede ukrainske børn ...

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1508050539887669255

Kl. 17.03
Ukrainsk menneskeretskommissær: Brande ved Tjernobyl giver forhøjet
radioaktivitet i luften

Kl. 17.57
Fra mandag skal Kyivs lejligheder ikke længere opvarmes

Kl. 18.48
Måling: Halvdelen af ukrainerne er klar til at gå i kamp

5 min siden (Time now CET 20.10)
Rusland advarer medier om ikke at bringe interview med Zelenskij

(Time now CET 20.10)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23964

8h17m since the ET-Tunguska-*Copyright* found

________________________1:27
Date: Sun, 27 Mar 2022 12:26:44 +0200
__________________________33:16
_______________________20:44
________________________8:17

)

Date: Sun, 27 Mar 2022 10:37:30 +0200
23960 <6240224d$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_TfuDtTn6J8/m/SgV-PywIAgAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

24 min. siden (Time now CET 20.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3624230
Sean Coogan
Zelenskyj: Ukraine er klar til at diskutere neutral status

13 min. siden (Time now CET 20.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3624294
Sean Coogan
Erdogan opfordrer til våbenhvile forud for nye forhandlinger

(Time now CET 20.39)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Under 1 min siden (Time now CET 20.28)
Zelenskij er klar til at diskutere udbryderregions neutralitet

(Time now CET 20.28)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23965