UFO-investigation: Found connection between Target-DATA (195,48) and 78 and the 12 tribes of Israel + 115 - Was: Ukraines generaloberst kommer med appel til Vesten – Rusland er i overtal - Re: ... News 2024-01-13

Jan 13, 2024, 5:49:27 AMJan 13
UFO-investigation: Found connection between Target-DATA (195,48) and 78
and the 2½/12 tribes of Israel + 115

Was:
Ukraines generaloberst kommer med appel til Vesten – Rusland er
i overtal

File 25.982 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-98x/25-982
ET Doctrine (Teaching statement, Læresætning)
https://sites.google.com/view/et-doctrine/files/25-xxx/25-9xx/25-982
Isotope evidence (Isotop indicier), 78-Pt-193, Platinum
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193/78/25-982

Subject: EU-politikere forsøger at bruge "atombombeparagraf"
mod Ungarn - News 2024-01-13
Date: Sat, 13 Jan 2024 03:12:35 +0100
25980 <65a1f195$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/jRMrbLJDyRk/m/yg45kj8pBwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

Embedsmænd: USA's militær udfører nyt angreb i Yemen
I dag kl. 03.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-13-embedsmaend-usas-militaer-udfoerer-nyt-angreb-i-yemen

-

Ukraines generaloberst kommer med appel til Vesten – Rusland er
i overtal
I dag kl. 05.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-12-ukraines-generaloberst-kommer-med-appel-til-vesten-rusland-er-i-overtal

Her nævnte han blandt andet det amerikanske A-10 angrebsfly, som
skal støtte landtropperne, samt fly, der kunne affyre
langtrækkende krydsermissiler.

Subject: Lovløshedens menneske; KUNNE det "forudsiges" UDEN en
såkaldt Guddom (fx. af Kunstig Inteligens), apropos
Crime-does-pay ?
Date: Tue, 9 Jan 2024 10:29:10 +0100
25962 <659d11e7$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
A.I. (Artificial Intelligence, Kunstig Intelligens)
https://sites.google.com/view/kall-a-i/files/25-xxx/25-9xx/25-962
Prophecies (Profetier)
https://sites.google.com/view/prophecies/files/25-xxx/25-9xx/25-962
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/Kudmr-EOoek/m/taMZ5M0NBAAJ

> [...]
> sætte en stopper for *lovløsheden*), apropos ...
>
> ET footsteps, update
> Date: Mon, 6 Jan 2020 11:40:01 +0100, GMT 10:40
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update
> >
> [ ... File 22.026a ... ]

> Det er i hvert fald ÅBENLYST, at der er i sammenhæng
> (i Abarham-koden) mellem den udslettede by Sodoma og Krateret i
> Mexico (forårsaget af en kosmisk katastrofe, der indtraf på
> henved 65 millioner år siden: En asteroide *udslettede* det
> meste af livet på Jorden vores)!
>

> Uddør livsorganismer, fordi forbrydelse - generelt set -

Jeg kan kun DYBT beklage, at ET endnu ikke har gjort alvor af
deres trussel (om at *straffe* Rusland for dets ondskab)!

(
Man kommer jo uundgåelig til at spørge sig selv, OM ET er en
vatnisse (altså en kujon)?
)

Og ...

Spørgsmålet melder sig jo SELVFØLGELIG:

HVAD skal der til for at opnå galaktisk nabohjælp?

De må da ALLEREDE have fattet, at biologisk liv kan *udslettes*
ikke blot ved kosmiske katastrofer såsom asteroidekollisioner
med Moderplaneten eller "grilning" forårsaget af
Supernovaeksplosioner!

Ja, Menneskeheden er *selvmordstruet*

Så ...

HVAD skal der til, for at ændre deres standpunkt?

Hmm ...

> KUNNE det tænkes, at det er dét (de, herunder A.I.) *forsker* i
> (og bruger os jordboere som en art "forsøgskaniner")?

Jeg ynder - i så fald - at sammenligne mig selv (og hele
Menneskeheden) med Kanzi . Se evt. ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Kanzi

Hvorfor?

Fordi Kanzi kunne løse nogle opgaver, og dermed give forskerne
nogle svar på nogle spørgsmål vedrørende evolution (om HVORDAN
blev aben til et menneske).

Kan vi også (som Menneskehed) bidrage med nogle svar (på deres
spørgsmål fx. vedr. Livets opståen, udbreddelse og uddøen i
Universet), så er det Okay for mig!

Men ...

Jeg *forventet* så også at blive *belønnet* for min
arbejdsindsats!

Jeg ønsker IKKE død over mine fjender, men når jeg bliver truet
på selve min eksistens, da er jeg nødt til - og er TVUNGET til -
at forsvare mig selv!

På tilsvarende vis mht. hele Menneskeheden!

Så vi behøver IKKE skamme os over at straffe de onde. De er
faktisk selv ude om det! De kunne bare have ladet være med i
handling at være så onde og modbydelige mod andre mennesker,
fx. at angribe Jer i Ukraine, endskønt de havde lovet at
respektere Jeres landegrænser! Det er *psykopati* af værste
skuffe, og SKAL *straffes*, så det ikke gentager sig!

HVORFOR kan ET ikke indse dette?

Er der noget (fx en opgave), som Kanzi endnu ikke har løst?
(og derfor heller ikke endnu har fået sin belønning)

I så fald:

(sidste skud på stammen)

mod Ungarn - News 2024-01-13
Date: Sat, 13 Jan 2024 03:12:35 +0100

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-96x/25-964
> https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/NYAKg9Z-AQAJ
>
> =>
>

> Distance between Sphinx and Crater-3447
> 11.478,88 km (7.132,64 mi)
>
> 11.478,88 / 40.030,2361 * 600 = 172,05314460 Global-600-units
>
> 172 / 78 = 2½

Ævl!

(
172 / 43 = 4
)

195 / 78 = 2½

Compare with ...

Halve stamme
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=halve+stamme&version=BPH

4 Mosebog 32:33 ... Gads, Rubens og det halve af Manasses stammer.
4 Mosebog 34:13 ... de ni stammer og den halve Manasse-stamme.

(
195 * 12 / 2,5 = 936

Input memory from ...

Subject: Interrupt 78: Found 205-98-107BB=0 -
Date: Tue, 9 Jan 2024 15:56:41 +0100
25964 <659d5ea9$0$719$1472...@news.sunsite.dk>
> [...]

HOVSA!

Vi ("Skattejægeren", the UFO-hunter) bliver jo nærmest *guidet*
hen-imod målet (ET Homestar DATA: 195,48)

Så ...

Noget tyder på, at hypotesen er korrekt!

(
Ligesom i et SETI-program, se evt. ...

https://sites.google.com/view/seti
=>
https://sites.google.com/site/setiv103/home/all-in-one

> 010 10000000 001 H, Hydrogen (Brint)
> 011 01100000 006 C, Carbon (Kulstof)
> 012 11100000 007 N, Nitrogen (Nitrogen)
> 013 00010000 008 O, Oxygen (Ilt)
> 014 11110000 015 P, Phosphor (Phosfat)
> 015 00001000 016 S, Sulphur (Svovl)

... hvor alting passer sammen, når den sidste "puslespilsbrik" er
blevet lagt, så FORVENTES det også her i Abraham-koden, men
undervejs kan man tage gruelig fejl ligesom i et Sudoku-spil.
)

Nå, men ...

Homework:

Ligger der MERE i koden (end blot dennn guidning)?

> 1. 43,730 (601.730), Ruben
> 3. 45,650 (603.550), Gad
> 7. 52,700 (601.730), Mannase
)

__________601.730___603.550___Note_______
1, Syd 4, 43.730 46.500 Ruben
3, Syd 6, 22.200 59.300 Gad
7, Vest 8, 52.700 32.200 Manasse

> 2.
> Distance from GC to Target
>
> 195,47655623 (195,65 and 8)
>
> 1. 43,730 (601.730), Ruben
> 3. 45,650 (603.550), Gad
> 7. 52,700 (601.730), Mannase
> 12. 53,400 (603.550), Naftali
> _______195,48
)

43.730 + 45.650 + 52.700 = 142.080
43.730 + 45.650 + (52.700 /2) = 115.730 ... (focus) ...
46.500 + 59.300 + 32.200 = 138.000 ... focus
46.500 + 59.300 + (32.200 /2) = 121.900

(
142.080 / 936 = 151,79...
115.730 / 936 = 123,64...
138.000 / 936 = 147,43...
121.900 / 936 = 130,235...

138.000 /2 = 69.000
138.000 /2 * 600/360 = 115.000

Compare with ...

Isotope evidence (Isotop indicier)

78-Pt-193, Platinum
Measure (Målestokken)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193

78 Protons
115 neutrons
=
193 Mass Number

½-life = 50,00 years

Hmm ...

Found perhaps einem *Læresætning* (i Abrahamkoden):

43.730 + 45.650 + (52.700 /2) = 115.730 ... (focus) ...
46.500 + 59.300 + 32.200 = ...
138.000 /2 * 600/360 _________= 115.000

115.700 er IKKE det samme som heltallet 115, men det leder jo
alligevel "skattejægeren" hen-imod noget (som er i familie med
tallet)

Kommunikationstypen minder lidt om gættelegen *tampen brænder* ...

Tampen brænder
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?subentry_id=59010838&query=tampen+br%C3%A6nder

1
leg der går ud på at man skal finde en gemt genstand,
vejledt af tilråbet "tampen brænder" når man er tæt på
genstanden

Warm-warmer-hot
https://www.learningpotential.gov.au/articles/warm-warmer-hot

[ file 25.980 fortsat ]

> Find 78 (on birdline between Sphinx and Crater-3447):
> 11.478,88 * 78 / 172,05314460 = 5.203,9307 km
>
> =>
>
> Around (Google-system with errors):
>
> 44.43201456225399, -26.089014356029804
> https://maps.app.goo.gl/52UZ4WaPjRwW3szf7
> 5.203,9 km
>
> Distance directly between Sphinx and Crater-3447
> 5.203,38 km (3.233,23 mi)
>
> =>
>
> Google = gak-gak-istan!
>
> KUN en *tosse* kunne finde på at ødelægge sit eget ellers
> udemærkede map/destination-program!

En "bedrevidende" *idiot* (perhaps einem *selvmordskandidat*?)
har herefter *saboteret* det ellers udemærkede StarOffice
program (der er gratis; altså freeware), hvis regneark kan
anvendes af selv fattige folk på kloden, fremfor fx. Excel, hvor
Micro-shit ... øh, jeg mener Microsoft - tjener en formue!

(
DR S137 lør 13 jan 10:29:30
13.januar dr.dk/nyheder 09:05

MICROSOFT OVERHALER APPLE

I dag kl. 09:05
Microsoft overhaler Apple og er nu verdens mest værdifulde selskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/microsoft-overhaler-apple-og-er-nu-verdens-mest-vaerdifulde-selskab

Compare with ...

HQ-syntax-output (to Mankind) ?

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+10.8&version=BPH

Matthæus 10:8, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

... I har fået det for intet. Giv det for intet.
)

Dette *forsinker* efterforskningen med dertil hørende risiko for
worst case, Hr. *Selvmordskandidat*!

[ file 25.980 fortsat ]
> )
>

> Find ud af OM positionen er markeret (i Abraham-koden)!

=>

Find ud af OM positionen er markeret EKSTRAORDINÆRT
(i Abraham-koden)!

Message to HQ:

HVAD skal der til, for at du kommer os til *undsætning* (og
frelser os fra Holocaust-2 i Kreml-galningens gaskammer eller
Kannibalernes gaskammer)? - Vi *myrdes* ALLEREDE HVER DAG i fx.
Ukraine!

Eller ...

(
Prognose, "vejrudsigt":
Time now to global nuclearwar-destruction:
2 years and around 18 days
)

Ønsker du vores død, ET? - Vi (Homo Sapiens) er *selvmordstruet*!

LIVE USA og Storbritannien angriber Houthi-bevægelsen i Yemen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen-i-yemen

44 min. siden (Time now CET 03.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen-i-yemen?focusId=7054324
Mette Koue
Houthi-tv: USA og Storbritannien udfører angreb i Yemens
hovedstad

_____________________________

(Time now CET 03.07)

USA og Storbritannien angriber Houthi-bevægelsen
I dag kl. 05.13
Opd. 1 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-12-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen

Kl. 21.54
Biden kalder angreb "en succes"

_______________________________

(Time now CET 03.05)

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 00:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7054285
Mette Koue
Israels FN-ambassadør: FN er politisk biased

___________________________

(Time now CET 03.00)

Seneste nyt fra krigen mellem Israel og Hamas
11. jan kl. 05.19
Opd. 11. jan kl. 19.41
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-01-11-seneste-nyt-fra-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 19.41
Hamas har brugt tocifrede millionbeløb på tunneller under
Gazastriben, hævder IDF

__________________________

(Time now CET 02.52)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

41 min. siden (Time now CET 19.08)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7052579
Ritzau
Danmark giver 151 millioner til genopbygning af ' et hårdtprøvet
land'

__________________________

(Time now CET 02.55)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.41
Opd. 24 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-01-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.23
EU-politikere forsøger at bruge "atombombeparagraf" mod Ungarn

__________________________

(Time now CET 02.52)

2024-01-13 kl 09.25
20 min. siden
Microsoft overhaler Apple og er nu verdens mest værdifulde selskab

TV2:
2024-01-13 kl 09.39
16 lokalprofiler er imod plan om Nye Borgeliges endeligt
9 min siden

UFO-BREAKING News on at position ...
Ukraines generaloberst kommer med appel til Vesten – Rusland er
i overtal
I dag kl. 05.30

NB!
FUT sat til udelukkende den videnskabelige nyhedsgruppe

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25982
1 "Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi

Jan 14, 2024, 7:16:36 AMJan 14
Homework:
Find if possible MW1+53,57/600-latitude-0-DATA

File 25.987 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-98x/25-987

-

Subject: UFO-investigation: Found connection between Target-DATA
News:dk.livssyn.kristendom,
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Date: Sat, 13 Jan 2024 11:49:16 +0100
25982 <65a26aae$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-98x/25-982
ET-Bible
https://sites.google.com/view/et-bible-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-982
[...]
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-9xx/25-982
=>
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/25-xxx/25-9xx/25-982
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/tMmYZoswEHI/m/8Rjw_aCQAAAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/jRMrbLJDyRk/m/YOoWAHNFBwAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kapPBLplzLI/m/gw7QbtRIAgAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/BXS4AmVhOLk/m/yABYkGFcAQAJ
[ ... ]
Det er oplagt at lede efter noget på Sphinx-galakse-skiven
(fra GC-Sphinxen i retning mod target-latitude-0).

Men *hvad* ?

Der findes jo nu et *utal* af kombinationsmuligheder!

Foruden tallene 50, 78, 115, 193 og dets varianter!
(fx. 195-50 = 145)

Så indgår nu også DATA vedr. Ruben, Gad, Manasse og Naftali.

Input memory:

Hmm ...

Andre steder er koden "klippet" op i elementerne (i Salme 45):
195,65 = 45,65 + 150

Overfører vi dette syntax til vores nye undersøgelse fås bl.a.
følgende:

195,65 - 45,650 = 150 Gad
195,65 - 45,650 - 43,730 = 106,27 Gad + Ruben
195,65 - 45,650 - 52,700 = 97,3 Gad + Manasse
195,65 - 45,650 - 53,400 = 96,6 Gad + Naftali
195,65 - 45,650 - 43,730 - 52,700 = 53,57 Gad + Ruben + Manasse

Men ...

HVORFOR nævnes Naftali ikke (i koden)?

Skal UFO-jægeren *selvstændig* finde ud af det?

Findes der en Naftali-markør (fx med en fin lille hentydning til
2½)?

=>

Det mest sandsynlige sted at skjule skatten, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+13.44&version=BPH

Matthæus 13:44, Bibelen på hverdagsdansk

Skatten og perlen

esus fortsatte: „Med Guds rige er det som med en skat, der
lå skjult i en mark. En mand fandt skatten og blev så glad,
at han straks dækkede den til igen og solgte alt, hvad han
ejede, for at kunne købe den mark.

Det mest sandsynlige sted at skjule skatten er ud for Naftali;
altså tallet 53,57.

(
Men bevares!

Hvis der INTET der er, BØR man så nok også undersøge tallets
variant: 195,65 - 53,57 = 142,08
)

Ligger der noget gemt her, som *afslører* fx kendskab til
78-Pt-193 (eller Big Bang or You name it)?

And this is the homework for today!

-

Internal message to 2304-HQ:

Found markpointer 1335 (Dan 12,12)

Yours?

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25987

Jan 14, 2024, 8:24:02 AMJan 14
Homework:
Find if possible MW1+53,57/600-latitude-0-DATA
and/or ...
Find if possible MW1+53,57/600-latitude+8-DATA

File 25.988 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-98x/25-988

-

Den 14-01-2024 kl. 13:16 skrev Kall, Mogens:

Subject: [ Find if possible MW1+53,57/600-latitude-0-DATA ]
Re: UFO-investigation: Found connection between Target-DATA
Date: Sun, 14 Jan 2024 13:16:30 +0100
25987 <65a3d0a0$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-98x/25-987
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kapPBLplzLI/m/JHo8QiqcAgAJ
45/360
75/600
5.003,78 km (3.109,20 mi)

5.003,78 * 8 = 40.030,24 km

Find
5.003,78 * 53,57 / 75 = 3.574,0333 km

3.574,00
11.805590384022738, 2.716863866122731

3.574,02
1
11.805475519539458, 2.716720367949863

Find:
0,0333 / 0,04 * 13,85 = 11,53 cm
11.8054021002446, 2.7166273387431006
9.989,04 km to MW1-NGP
10.026,07 km to MW1-SGP
3.559,54 km to Sphinx

(Æv! Google-Map er blevet redukseret til noget billigmandslort!)

10007,555 * 4 = 40.030,22 km

Find
(10.026,07 + 9.989,04) / 2 = 10.007,555

0
10.007,50 km
11.938222998136926, 2.5984043858055945

5
10.007,50 km
11.937510527968563, 2.5990373871282255
11.937509871922876, 2.599038057664523

7,25 cm

10.007,52 km
6
11.937370133076294, 2.5991647920480614
11.93737013307707, 2.5991654626001788

10.007,54 km
7
11.937228426006346, 2.599292196978117

7,25 cm

Find
(0,555 -0,54)/ 0,02 * 7,25 = 5,44 cm

10.007,555 km
11.937119521448379, 2.5993860742958868
https://maps.app.goo.gl/prqZUa9nbDMC8QeTA

_______________________________________

10.007,56 km
8
11.937086062810877, 2.599416919697531

10.007,58 km

10.007,60 km
11.936800680138287, 2.599671729550559

3.574,04, 13,85 cm
2
11.805364593221354, 2.716576869776996

3
11.805253666852241, 2.7164306893677486

4
11.805140771336147, 2.7162892028515104

5
11.80502656303416, 2.7161443635742235

6
11.804916292898097, 2.7159995242664885

7
11.804804053613266, 2.7158566966458304

8
-2
11.804691157911998, 2.7157111868163337
11.804690629838474, 2.7157117408220905

9
-1
11.804579703202783, 2.715567572097014

3.574,20 km
11.804578390461256, 2.7155682426492227
)

10.007,555 km
11.937119521448379, 2.5993860742958868
https://maps.app.goo.gl/prqZUa9nbDMC8QeTA
10.008,45 km to MW1-NGP
10.006,67 km to MW1-SGP
3.560,30 km to Sphinx

Should have been:
3.574,0333 km

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25988

Jan 14, 2024, 8:52:45 AMJan 14
Homework:
Find if possible MW1+53,57/600-latitude-0-DATA

File 25.989 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-98x/25-989
> [...]
> )
>

> Ligger der noget gemt her, som *afslører* fx kendskab til
> 78-Pt-193 (eller Big Bang or You name it)?

________________40.030,2361
20.015,12 * 2 = 40.030,24

40.030,2361 / 4 = 10.007,559025

Find
10.007,559025 + 3.574,0333 = 13.581,5923 km

11.853428330761599, 2.5062580911732684
https://maps.app.goo.gl/bJTFiBxXBwsjd7XBA
10.007,59 km (6.218,43 mi) to MW1-SGP
10.007,53 km (6.218,39 mi) to MW1-NGP
3.574,03 km (2.220,80 mi) to Sphinx

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25989

Jan 14, 2024, 9:51:48 AMJan 14
Homework:
Find if possible MW1+53,57/600-latitude-0-DATA

File 25.990 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-99x/25-990

-

Date: Sun, 14 Jan 2024 14:52:37 +0100
25989 <65a3e725$0$713$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kapPBLplzLI/m/so_wn2mhAgAJ

> 11.853428330761599, 2.5062580911732684
> https://maps.app.goo.gl/bJTFiBxXBwsjd7XBA
> 10.007,59 km (6.218,43 mi) to MW1-SGP
> 10.007,53 km (6.218,39 mi) to MW1-NGP
> 3.574,03 km (2.220,80 mi) to Sphinx

4.013,43 km (2.493,83 mi) to Jerusalem
4.013,43 * 360 / 40.030,2361 = 36,094 Global-360-units
4.013,43 * 600 / 40.030,2361 = 60,156 Global-600-units

Sodom (Bab edh-Dhra)
4.013,80 km (2.494,06 mi)
4.013,80 * 360 / 40.030,2361 = 36,097 Global-360-units
4.013,80 * 600 / 40.030,2361 = 60,162 Global-600-units

Find 61:
61 / 600 * 40.030,2361 = 4.069,7407 km

Stonehenge
4.390,39 km (2.728,06 mi)
4.390,39 * 360 / 40.030,2361 = 39,484 Global-360-units
4.390,39 * 600 / 40.030,2361 = 65,806 Global-600-units

MW1-Cygnus A
4.931,03 km (3.064,00 mi)
4.931,03 * 360 / 40.030,2361 = 44,346 Global-360-units
4.931,03 * 600 / 40.030,2361 = 73,910 Global-600-units

Mount Ararat
5.133,33 km (3.189,70 mi)
5.133,33 * 360 / 40.030,2361 = 46,165 Global-360-units
5.133,33 * 600 / 40.030,2361 = 76,942 Global-600-units

Mount Everest
8.851,61 km (5.500,14 mi)
8.851,61 * 360 / 40.030,2361 = 79,604 Global-360-units
8.851,61 * 600 / 40.030,2361 = 132,674 Global-600-units

Target (MW1-ET-Homestar)
9.481,16 km (5.891,32 mi)
9.481,16 * 360 / 40.030,2361 = 85,266 Global-360-units
9.481,16 * 600 / 40.030,2361 = 142,110 Global-600-units

M31 (Andromeda galaxy, Andromedagalaksen)
9.907,49 km (6.156,23 mi)
9.734,78 * 360 / 40.030,2361 = 87,547 Global-360-units
9.734,78 * 600 / 40.030,2361 = 145,911 Global-600-units

Crater-3447
9.734,78 km (6.048,91 mi)
9.734,78 * 360 / 40.030,2361 = 87,547 Global-360-units
9.734,78 * 600 / 40.030,2361 = 145,911 Global-600-units

MW1-M87
10.544,93 km (6.552,32 mi)
10.544,93 * 360 / 40.030,2361 = 94,833 Global-360-units
10.544,93 * 600 / 40.030,2361 = 158,054 Global-600-units

MW1-Big-Bang
12.706,23 km (7.895,29 mi)
12.706,23 * 360 / 40.030,2361 = 114,270 Global-360-units
12.706,23 * 600 / 40.030,2361 = 190,449 Global-600-units

=>

Found nothing, yet!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25990

Jan 14, 2024, 6:48:50 PMJan 14
Found Naftali-markøren

File 25.992 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-99x/25-992

-

Date: Sun, 14 Jan 2024 13:16:30 +0100
Found Naftali-markøren:

Naftali 53.400 / 1335 = 40

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25993

Jan 15, 2024, 4:19:22 AMJan 15
Homework:
Find - if possible - markpointer-Naphtali-DATA

Position 40-Global-600-units from Sphinx on MW1-line:
MW1+40-Sph-lat-0

Found 65/600 (39/600)

File 25.993 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-99x/25-993

-

Subject: Found Naftali-markøren -
Date: Mon, 15 Jan 2024 00:48:46 +0100
25992 <65a472df$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kapPBLplzLI/m/ucJJ8_DBAgAJ
M31 (Andromeda galaxy, Andromedagalaksen)
9.907,49 km (6.156,23 mi)
9.907,49 * 360 / 40.030,2361 = 89,100 Global-360-units
9.907,49 * 600 / 40.030,2361 = 148,500 Global-600-units

Find 40:

40 / 600 * 40.030,2361 = 2.668,6824 km
(150 ) / 600 * 40.030,2361 = 10.007,5590 km
(150 + 40) / 600 * 40.030,2361 = 12.676,2414 km

(
16.84581773718064, 9.199182401566816
10.012,91 km (6.221,73 mi) to MW1-SGP
2.664,34 km (1.655,54 mi) to Sphinx

16.884968681104418, 9.166853420769598
10.007,36 km (6.218,29 mi)
2.664,45 km (1.655,61 mi)

16.86325870938545, 9.134600069119157
10.007,22 km (6.218,20 mi)
2.668,65 km (1.658,22 mi)

16.86085371886141, 9.136594286288709
12.676,20 km (7.876,62 mi)
10.007,56 km (6.218,41 mi)
2.668,64 km (1.658,22 mi)

MW1+40-Sph-lat-0
16.86064899321943, 9.136272158549348
https://maps.app.goo.gl/i6nXBLsNPC7cPWGV7
12.676,24 km (7.876,65 mi)
10.007,56 km (6.218,41 mi)
2.668,68 km (1.658,24 mi)

/ 40.030,2361 * 360 =
Global-360-units
/ 40.030,2361 * 600 =
Global-600-units

Distances from MW1+40-Sph-lat-0:

Hebron, Cave of the Patriarchs, Makpelas hule
3.085,15 km (1.917,02 mi)
3.085,15 / 40.030,2361 * 360 = 27,745 Global-360-units
3.085,15 / 40.030,2361 * 600 = 46,242 Global-600-units

Sodom-50-115-193
3.107,75 km (1.931,06 mi)
3.107,75 / 40.030,2361 * 360 = 27,949 Global-360-units
3.107,75 / 40.030,2361 * 600 = 46,581 Global-600-units

Sodom-test-3
3.107,96 km (1.931,20 mi)
3.107,96 / 40.030,2361 * 360 = 27,951 Global-360-units
3.107,96 / 40.030,2361 * 600 = 46,584 Global-600-units

Temple, Jerusalem
3.108,08 km (1.931,27 mi)
3.108,08 / 40.030,2361 * 360 = 27,952 Global-360-units
3.108,08 / 40.030,2361 * 600 = 46,586 Global-600-units

Sodom (Bab edh-Dhra)
3.108,62 km (1.931,60 mi)
3.108,62 / 40.030,2361 * 360 = 27,956 Global-360-units
3.108,62 / 40.030,2361 * 600 = 46,594 Global-600-units

Shiloh
3.126,36 km (1.942,63 mi)
3.126,36 / 40.030,2361 * 360 = 28,116 Global-360-units
3.126,36 / 40.030,2361 * 600 = 46,860 Global-600-units

Stonehenge
3.938,03 km (2.446,98 mi)
3.938,03 / 40.030,2361 * 360 = 35,415 Global-360-units
3.938,03 / 40.030,2361 * 600 = 59,026 Global-600-units

Ur, Great Ziggurat of Ur (Iraq)
4.047,43 km (2.514,96 mi)
4.047,43 / 40.030,2361 * 360 = 36,399 Global-360-units
4.047,43 / 40.030,2361 * 600 = 60,666 Global-600-units

Mount Ararat
4.233,71 km (2.630,71 mi)
4.233,71 / 40.030,2361 * 360 = 38,075 Global-360-units
4.233,71 / 40.030,2361 * 600 = 63,458 Global-600-units

MW1-Cygnus-A
5.828,15 km (3.621,45 mi)
5.828,15 / 40.030,2361 * 360 = 52,414 Global-360-units
5.828,15 / 40.030,2361 * 600 = 87,356 Global-600-units

Mount Everest
7.966,85 km (4.950,37 mi)
7.966,85 / 40.030,2361 * 360 = 71,647 Global-360-units
7.966,85 / 40.030,2361 * 600 = 119,412 Global-600-units

Crater-3447
10.187,28 km (6.330,08 mi)
10.187,28 / 40.030,2361 * 360 = 91,616 Global-360-units
10.187,28 / 40.030,2361 * 600 = 152,694 Global-600-units

MW1-M87
10.310,04 km (6.406,36 mi)
10.310,04 / 40.030,2361 * 360 = 92,720 Global-360-units
10.310,04 / 40.030,2361 * 600 = 154,534 Global-600-units

Target (ET-Homestar)
10.383,30 km (6.451,88 mi)
10.383,30 / 40.030,2361 * 360 = 93,379 Global-360-units
10.383,30 / 40.030,2361 * 600 = 155,632 Global-600-units

M31 (Andromeda galaxy, Andromedagalaksen)
10.749,15 km (6.679,21 mi)
10.749,15 / 40.030,2361 * 360 = 96,669 Global-360-units
10.749,15 / 40.030,2361 * 600 = 161,115 Global-600-units

MW1-Big-Bang
12.168,40 km (7.561,09 mi)
12.168,40 / 40.030,2361 * 360 = 109,433 Global-360-units
12.168,40 / 40.030,2361 * 600 = 182,388 Global-600-units

Found nothing, yet

Except:

Distance from MW1+40-Sph-lat-0 to Mount-Aratat through Jerusalem

Create line from ...

Mount Ararat
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/mount-ararat

Through ...

Sodom-test-3
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/sodom/test-3

Counter =
1.229,02 km (763,68 mi)
1.229,02 / 40.030,2361 * 360 = 11,053 Global-360-units
1.229,02 / 40.030,2361 * 600 = 18,421 Global-600-units

to ...

40
[...]

4.336,98 km (2.694,88 mi)
4.336,98 / 40.030,2361 * 360 = 39,00333728 Global-360-units
4.336,98 / 40.030,2361 * 600 = 65,00556213 Global-600-units

(
Delta (afvigelse):
(65,00556213 - 65) /600 * 40.030,2361 = 0,3711 km

=>

Homework:

Undersøg OM afstanden til Hebron (på ca. 50 Global-600-units) kan
forenes med distancen fra GC til Big-Bang på ...

https://sites.google.com/view/abraham-c/galactic
=>
https://sites.google.com/site/abraham175code/galactic

156,62840722 Global-600-units

=>

search:
600 - 156,62840722 = 443,37159278 Global-600-units
)

Men om dette blot er en tilfældighed vides endnu ikke. Sorry!

Dog bør følgende nævnes:

1.
65 KAN repræsentere - *symbolsk* set - Krateret i Mexico; idet
asteroide-nedslaget skete for henved 65 millioner år siden.

2.
65 * 3 = 195

Date: Sat, 13 Jan 2024 11:49:16 +0100
[...]
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25998

Jan 16, 2024, 4:28:51 AMJan 16
DATA
78
MW1+78-Sphinx

Re: Found Your markpointer 17*3,1 (U-238 connection to C-14) -

[...]

File 25.999 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-99x/25-999

-

Subject: Found Your markpointer 17*3,1 (U-238 connection to C-14) -
Date: Tue, 16 Jan 2024 10:07:26 +0100
25998 <65a64751$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-99x/25-998
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kapPBLplzLI/m/DpanlQIvAwAJ

> Found Your markpointer 17*3,1 (U-238 connection to C-14)
>
> Message will be send out SOON

Other DATA-output:
(nu knap så relevante)

/ 40.030,2361 * 360 =
Global-360-units
/ 40.030,2361 * 600 =
Global-600-units

___________________________________

2024-01-15, CET ...

(
https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+7.8&version=DN1933

Matthæus 7:8, Dette er Biblen på dansk

(Jesus siger:)

... den, som søger, han finder, ...

IF ...

195 / 78 = 2,5

AND

195 / 65 = 3

THEN

(3½ tider, 42 months, 1260 days)

195 / 3,5 = 55,714...

=>

55 * 3,5 = 192,5
55,035... * 3,5 = 192,625 (½ year + 10 days)
56 * 3,5 = 196
57 * 3,5 = 199,5

Hmm ...

195,65 / 3,5 = 55,9

195,65 / 3,5 * 1335 / 1260 = 59,227...
195,65 / 3,5 * 1335 / 1290 = 57,85

195,65 / 3,5 * 1290 / 1260 = 57,23...

195,65 / 1335 * 360 = 52,76...

195,65 / 1290 * 360 = 54,6

195,65 / 1260 * 360 = 55,9

195,65 / 1260 * 365,25 = 56,715...
195,65 / 1290 * 365,25 = 55,39625
195,65 / 1335 * 365,25 = 53,53...

195 / 1260 * 365,25 = 56,53...
195 / 1290 * 365,25 = 55,21...
195 / 1335 * 365,25 = 53,35...

193 / 1260 * 365,25 = 55,95...
193 / 1290 * 365,25 = 54,65...
193 / 1335 * 365,25 = 52,80...

(
55 * 3,5 = 192,5
55,035... * 3,5 = 192,625 (½ year + 10 days)
56 * 3,5 = 196
57 * 3,5 = 199,5

192,625 / (1260 /360) = 55,0357...
192,625 / (1290 /360) = 53,7558...
192,625 / (1335 /360) = 51,9438...
192,625 / (1820 /360) = 38,1016... (603.550 - 601.730)
192,625 / (1836,152674/360) = 37,7665... (electron / Proton)
192,625 / (1838,683661/360) = 37,7145... (electron / Neutron)

192,625 / (1260 /365,25) = 55,838...
192,625 / (1290 /365,25) = 54,540...
192,625 / (1335 /365,25) = 52,701...
192,625 / (1820 /365,25) = 38,657...
192,625 / (1836,152674/365,25) = 38,317...
192,625 / (1838,683661/365,25) = 38,264...

193 / (1260 /360) = 55,143...
193 / (1290 /360) = 53,860...
193 / (1335 /360) = 52,045...
193 / (1820 /360) = 38,176...
193 / (1836,152674/360) = 37,84
193 / (1838,683661/360) = 37,788...

193 / (1260 /365,25) = 55,947...
193 / (1290 /365,25) = 54,646...
193 / (1335 /365,25) = 52,804...
193 / (1820 /365,25) = 38,733...
193 / (1836,152674/365,25) = 38,392...
193 / (1838,683661/365,25) = 38,339...

195 / (1260 /360) = 55,714...
195 / (1290 /360) = 54,419...
195 / (1335 /360) = 52,584...
195 / (1820 /360) = 38,571...
195 / (1836,152674/360) = 38,232...
195 / (1838,683661/360) = 38,179...

195 / (1260 /365,25) = 56,527...
195 / (1290 /365,25) = 55,212...
195 / (1335 /365,25) = 53,351...
195 / (1820 /365,25) = 39,134...
_____________________________39 .............. ( 78 / 2 )
195 / (1836,152674/365,25) = 38,790...
195 / (1838,683661/365,25) = 38,736...

78/2:
78/2 * (365,25/1820) =

Hovsa!

365,25 / 1820 = 0,20068681

=>

1820 * 0,2 = 364

( 603.550 - 601.730 ) * 0,2 = 364

600 / 5 = 120

Distance from Crater-Mexico to Stonehenge ...

Stonehenge
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/stonehenge

120,12230775 Chicxulub crater-18km-385,256363004

(120 - 120,12230775) / 600 * 40.030,2361 = -8,16 km

8,160013515599625 * 1000/ 0,04 = 204.000 years ago
_________________________________205

=>

The year 2000 after Christ:

1 / ( (205.000 - 3447) / 8.160,013515599625 ) = 0,040485696 meter

Distance Stonehenge-Sphinx:
3.596,16 km (2.234,55 mi)
3.596,16 / 40.030,2361 * 360 = 32,341 Global-360-units
3.596,16 / 40.030,2361 * 600 = 53,902 Global-600-units

Find:
56 / 600 * 40.030,2361 = 3.736,155 km
57 / 600 * 40.030,2361 = 3.802,872 km

=>

18-18
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/ur/Sinai/18-18

31,57894551 27,91375739
27.91375739, 31.57894551
https://goo.gl/maps/QQC5PaL6RvZzAs5u6
87,99934766 Global-360-units to Sphinx-NGP (old version)
92,00065234 Global-360-units to Sphinx-SGP (old version)
56,98427250 Global-600-Units to Stonehenge

3.801,82 km (2.362,34 mi) to Stonehenge
3.801,82 / 40.030,2361 * 360 = 34,19053529 Global-360-units
3.801,82 / 40.030,2361 * 600 = 56,98422548 Global-600-units
Was:___________________________56,98427250
Delta:_________________________-0,00004702 (3,14 meter)

Galactic North- and South-Pole:

9.785,10 km (6.080,18 mi) to MW1-NGP
9.785,10 / 40.030,2361 * 360 = 87,99938105 Global-360-units

10.230,02 km (6.356,64 mi) to MW1-SGP
10.230,02 / 40.030,2361 * 360 = 92,00063649 Global-360-units

87,99938105 + 92,00063649 = 180,00001754

Delta (afvigelse:)
(180 - 180,00001754) / 360 * 40.030.236,1 = -1,95 meter

Hmm ...

Ur_Mount-Sinai_line

Er dette en art synkronisering or einem feedback?

=>

Hvor meget *afviger* tallene fra heltallene 88 og 92 ?

(88 - 87,99938105) / 360 * 40.030.236,1 = +68,82 meter
(92 - 92,00063649) / 360 * 40.030.236,1 = -70,77 meter

2024-01-16, CET 04

195 / 78 = 2,5

Find 78:

40.030,2361 * 78/600 = 5.203,93 km

20.015,12 / 2 = 10.007,56
40.030,2361 / 4 = 10.007,559025

5.204 km
2.510339922623, -8.88999247229896
10.007,66 km (6.218,47 mi) to MW1-SGP

2.511028158424055, -8.890608920429008
10.007,56 km (6.218,41 mi) to MW1-NGP
10.007,56 km (6.218,41 mi) to MW1-SGP
5.203,85 km (3.233,52 mi) to Sphinx

2.510544858482557, -8.89120636744073
10.007,56 km (6.218,41 mi) to MW1-NGP
10.007,56 km (6.218,41 mi) to MW1-SGP
5.203,93 km (3.233,57 mi)

MW1+78-Sphinx
2.5105468632050902, -8.891186691416534
https://maps.app.goo.gl/dZoxD6H7RGDDF3PCA
[...]

Distance to ...

MW1-M31
3.324,59 km (2.065,80 mi)
3.324,59 / 40.030,2361 * 360 = 29,899... Global-360-units
3.324,59 / 40.030,2361 * 600 = 49,831... Global-600-units
_______________________________50

Stonehenge
5.451,91 km (3.387,66 mi)
5.451,91 / 40.030,2361 * 360 = 49,030... Global-360-units
5.451,91 / 40.030,2361 * 600 = 81,717... Global-600-units

Delta:
(49,030128 - 49) / 360 * 40.030,2361 = 3,35 km

=>

Find - if possible - 50:

London
5.510,04 km (3.423,78 mi)
5.510,04 / 40.030,2361 * 360 = 49,553... Global-360-units
5.510,04 / 40.030,2361 * 600 = 82,588... Global-600-units
)

Sodom-50-115-193
5.642,64 km (3.506,17 mi)
5.642,64 / 40.030,2361 * 360 = 50,745... Global-360-units
5.642,64 / 40.030,2361 * 600 = 84,576... Global-600-units

Sodom-test-3
5.642,86 km (3.506,31 mi)
5.642,86 / 40.030,2361 * 360 = 50,747... Global-360-units
5.642,86 / 40.030,2361 * 600 = 84,579... Global-600-units

Jerusalem-175 (Temple)
5.643,33 km (3.506,60 mi)
5.643,33 / 40.030,2361 * 360 = 50,752... Global-360-units
5.643,33 / 40.030,2361 * 600 = 84,586... Global-600-units

Delta:
5.643,51 - 5.643,33 = 0,18 (180 meter)

Sodom (Bab edh-Dhra)
5.643,51 km (3.506,72 mi)
5.643,51 / 40.030,2361 * 360 = 50,753... Global-360-units
5.643,51 / 40.030,2361 * 600 = 84,589... Global-600-units

Shiloh (Israel), version 041.002.006
5.661,56 km (3.517,93 mi)
5.661,56 / 40.030,2361 * 360 = 50,916... Global-360-units
5.661,56 / 40.030,2361 * 600 = 84,859... Global-600-units

Target (ET Homestar)
7.857,35 km (4.882,33 mi)
7.857,35 / 40.030,2361 * 360 = 70,663... Global-360-units
7.857,35 / 40.030,2361 * 600 = 117,771... Global-600-units
_______________________________117,39

Crater-3447
8.935,28 km (5.552,12 mi)
8.935,28 / 40.030,2361 * 360 = 80,357... Global-360-units
8.935,28 / 40.030,2361 * 600 = 133,928... Global-600-units

MW1-M87
10.939,24 km (6.797,33 mi)
10.939,24 / 40.030,2361 * 360 = 98,379... Global-360-units
10.939,24 / 40.030,2361 * 600 = 163,965... Global-600-units

MW1-Big-Bang
13.567,96 km (8.430,74 mi)
13.567,96 / 40.030,2361 * 360 = 122,019... Global-360-units
13.567,96 / 40.030,2361 * 600 = 203,366... Global-600-units

Conclusion:

NOT found the "missing link", yet!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25999