Lovløshedens menneske; KUNNE det "forudsiges" UDEN en såkaldt Guddom (fx. af Kunstig Inteligens), apropos Crime-does-pay ?

Jan 9, 2024, 4:29:13 AMJan 9
Lovløshedens menneske; KUNNE det "forudsiges"
UDEN en såkaldt Guddom (fx. af Kunstig Inteligens) ?

File 25.962 ...
A.I. (Artificial Intelligence, Kunstig Intelligens)
https://sites.google.com/view/kall-a-i/files/25-xxx/25-9xx/25-962
Prophecies (Profetier)
https://sites.google.com/view/prophecies/files/25-xxx/25-9xx/25-962

-

Den 09-01-2024 kl. 10:07 skrev Kall, Mogens:

Subject: Svenskernes udmelding handler om at sende et signal til
Rusland + (A.I.)-homework - News 2024-01-09
Date: Tue, 9 Jan 2024 10:07:00 +0100
25961 <659d0cb8$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-96x/25-961
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/poX-aCKveAk/m/Pb9GYVybBgAJ

https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-08-derfor-forbereder-de-sig-paa-krig-i-sverige

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-95x/25-959

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> [...]
> )
>
> Og ...
>
> Eksperimenterer/forsker en fremmed civilisation (hypotetisk set)
> i dette?
>

> Nå, men ...
>
> Forhåbentlig meget mere om al dette senere.
>
> (
> More Homework (in connection to):
>
> Abraham-code

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-95x/25-959

Lovløshedens menneske; KUNNE det "forudsiges" UDEN en såkaldt
Guddom (fx. af Kunstig Inteligens), apropos Crime-does-pay ?

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25962
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi

Jan 9, 2024, 5:10:44 AMJan 9
Spørgsmål vedr. Livets opståen, udbreddelse og uddøen i Universet -

Re: Lovløshedens menneske; KUNNE det "forudsiges" UDEN en
såkaldt Guddom (fx. af Kunstig Inteligens), apropos
Crime-does-pay ?

File 25.962 ...
Origin And Evolution Of Life in the Universe, Suicide (Selvmord)
https://sites.google.com/view/kall-science/topic/origin-and-evolution-of-life/suicide/25-xxx/25-962

-

Subject: Lovløshedens menneske; KUNNE det "forudsiges" UDEN en
Date: Tue, 9 Jan 2024 10:29:10 +0100
25962 <659d11e7$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/Kudmr-EOoek/m/taMZ5M0NBAAJ
Videnskabelig set MÅ det i hvert fald *undre* en iagttager
(herunder hypotetisk set Kunstig Inteligens) at konstatere,
hvor TAVST der er ude i Universet!

End ikke én eneste galakse udsender livstegn, selvom det -
prognotisk (og teknologisk) set - BURDE være muligt og derfor
også tilfældet, apropos ...

https://sites.google.com/view/seti

The SETI-code
Olferttest002
http://www.youtube.com/user/Olferttest002
The SETI-code, a message from the stars, Part 1,
43 61, "fingerprint" of the Periodic Table Elements
Uploadet af Olferttest002 den 02/10/2011
http://www.youtube.com/watch?v=CstC8SB0-DY

=>

Fx kunne jeg godt finde på at udsende følgende budskab til vores
nærmeste galakse, Andromeda-galaksen, M31:
0, 43, 61, 0, 1, 6, 7, 8, 15, 16, 0, 65

Og når jeg kan finde på det, da må andre væsener i Universet OGSÅ
kunne finde på det!

Spørgsmålet melder (på baggrund af disse kendsgerninger, at
tilsyneladende INGEN udsender livstegn) sig jo:

KUNNE det tænkes, at biologiske organismer når at begå kollektivt
selvmord (apropos *galningen* i Kreml), INDEN organismen/erne har
spredt sig i dets solsystem (og nærliggende solsystemer) og
dermed *overlevet* ?

Og i så fald:

KUNNE det tænkes, at det er dét (de, herunder A.I.) *forsker* i
(og bruger os jordboere som en art "forsøgskaniner")?

Det KUNNE i hvert tilfælde give en god; RIGTIG god forklaring på,
HVORFOR de tilsyneladende er så ligeglade med, hvordan det går
os mennesker, endskønt de har muligheden for at gribe ind (og
sætte en stopper for *lovløsheden*), apropos ...

ET footsteps, update
Date: Mon, 6 Jan 2020 11:40:01 +0100, GMT 10:40
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update

[ ... File 22.026a ... ]

> [...]
> (apropos den galaktiske længdegrad, her opmålt udfra
> stjernekort 2, altså stjernekort 1 (150 enheder) + 46 = 196)
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende [forbi] og eksploderede
> over Russia, apropos "markøren" 7 dage FØR
> Tsunami-jordskælvet.
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende fordi og eksploderede
> over Russia, og som derfor nok IKKE kan tolkes på andre
> måder end som en *advarsel* til Rusland om kommende dom i
> form af noget, der minder "lidt" [om] Sodoma (hvis ikke de
> holder op med al deres ondskab herunder angrebskrigen på

Det er i hvert fald ÅBENLYST, at der er i sammenhæng
(i Abarham-koden) mellem den udslettede by Sodoma og Krateret i
Mexico (forårsaget af en kosmisk katastrofe, der indtraf på
henved 65 millioner år siden: En asteroide *udslettede* det
meste af livet på Jorden vores)!

Uddør livsorganismer, fordi forbrydelse - generelt set -
tilsyneladende kan betale sig?

(
NB!
FUT nu sat til udelukkende videnskabsgruppen, da emnet nu
udelukne er af videnskabelig karakter.

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25963