ET-Break - Was: Zelenskyj til verdens ledere: - Terrorister har ingen ret til at have atomvåben - News 2023-09-20

ET-Break

Was:
Zelenskyj til verdens ledere: - Terrorister har ingen ret til at
have atomvåben

File 25.590 ...
Beating (Tæv, tæsk, prygl, røvfuld)
https://sites.google.com/view/kall-beating/files/25-xxx/25-5xx/25-590

"Other" news:

Zelenskyj fra FN's talerstol:
'Rusland gør global fødevaremangel til et våben'

Rusland og USA: Stop kamphandlingerne i Nargorno-Karabakh

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Ukraines spionchef forudser succes i krigen inden for
en måned - News 2023-09-19
Date: Tue, 19 Sep 2023 09:24:39 +0200
25588 <uebibn$28ake$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/rxt55u5f6zU/m/jhhqD-AnAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

[ ... ]

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Midtvejsstatus på FN’s verdensmål: ’Jeg tror ikke, vi når dem’
I dag kl. 16:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/midtvejsstatus-paa-fns-verdensmaal-jeg-tror-ikke-vi-naar-dem

FN-rapport forudser, at kun 12 procent af verdensmålene nås i 2030.

-

DR S115 tir 19 sep 18:27:58
19.september dr.dk/nyheder 16:33

HUMANITÆR BISTAND TIL NIGER

I dag kl. 16:33
Danmark genoptager den økonomisk støtte til Niger efter militærkup
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-genoptager-den-humanitaere-bistand-til-niger-efter-militaerkup

-

På kanten af Europa er en 'gammel' krig blusset op igen: 'Stop
krigshandlingerne øjeblikkeligt'
I dag kl. 17:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/paa-kanten-af-europa-er-en-gammel-krig-blusset-op-igen-stop-krigshandlingerne

Efter en langvarig blokade af Nagorno-Karabakh indleder
Aserbajdsjan nu en “antiterroraktion” i regionen

-

Danmark vil hente seks F-35-kampfly hurtigt hjem fra base i USA
I dag kl. 17.40
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-09-19-danmark-vil-hente-seks-f-35-kampfly-hurtigt-hjem-fra-base-i-usa

... forsinket. ...

Det kan potentielt udskyde donationen af danske F-16-kampfly til
Ukraine, fordi de nye F-35 kampfly skal overtage deres opgaver.

-

2023-09-19 kl 18.46
F-16-bidrag går ind i ny fase: Danmark kan hjælpe med
landingsbaner og vedligehold
49 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/politik/f-16-bidrag-gaar-ind-i-ny-fase-danmark-kan-hjaelpe-med-landingsbaner-og-vedligehold

Ukraine har brug for at få bygget en fysisk infrastruktur til de
nye kampfly, siger Troels Lund Poulsen.

-

2023-09-19 kl 18.47
20 min. siden
Udenrigsministeriet advarer danskere i Armenien og Aserbajdsjan
efter kampe
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsministeriet-advarer-danskere-i-armenien-og-aserbajdsjan-efter-kampe

-

DR S121 ons 20 sep 07:18:36
19.september dr.dk/nyheder 18:44

BIDEN HOLDT TALE VED FN
Ved FN's Generalforsamling i New York
har den amerikanske præsident, Joe
Biden, holdt tale. Her siger han blandt
andet, at verdens ledere bør stå sammen
mod Rusland, skriver Ritzau.

- Tillader vi, at Ukraine bliver
opdelt, er der intet land, som er
sikkert, siger han.

Præsidenten understreger i sin tale
også, at Ruslands invasion af Ukraine i
det hele taget er en krænkelse af FN's
grundlæggende love om suverænitet og
territorial integritet. Joe Biden talte
også om Kina og rivaliseringen mellem
de to lande.

I går kl. 18:44
Biden beder verdens ledere stå sammen mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-beder-verdens-ledere-staa-sammen-mod-rusland

-

Bryllupsdans med Putin blev starten på stor nedtur – nu tager
tidligere minister det sidste skridt
I går kl. 20.02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-19-bryllupsdans-med-putin-blev-starten-paa-stor-nedtur-nu-tager-tidligere-minister-det-sidste-skridt

Nu har den tidligere østrigske udenrigsministers privatliv igen
kastet et kritisk lys på Østrigs forhold til Rusland

-

Zelenskyj fra FN's talerstol:
'Rusland gør global fødevaremangel til et våben'
I går kl. 21:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-fra-fns-talerstol-rusland-goer-global-foedevaremangel-til-et-vaaben

Den ukrainske præsident mener, at Rusland bruge fødevarepriserne
som et våben til at få anerkendt land, man har erobret fra
Ukraine.

-

DR S125 ons 20 sep 07:18:36
19.september dr.dk/nyheder 21:34

UKRAINSKE BØRN I BELARUS

I går kl. 21:34
Knap 50 børn er ankommet til Belarus fra russiskbesatte områder
i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/knap-50-boern-er-ankommet-til-belarus-fra-russiskbesatte-omraader-i-ukraine

-

Danmark kæmper om medlemskab i "handlingslammet" sikkerhedsråd
I går kl. 22.13
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-09-19-danmark-kaemper-om-medlemskab-i-handlingslammet-sikkerhedsraad

-

- Denne krig skal blive den sidste, siger Zelenskyj
I går kl. 22.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-19-denne-krig-skal-blive-den-sidste-siger-zelenskyj

Ondskab kan man ikke stole på, lød det fra den ukrainske
præsident, som for første gang optrådte på FN's
generalforsamling.

Kommentar:

Gid det var så vel, men så længe ondskaben bor i menneskets
indre og kommer til udtryk i form af *sygelig* trang til
dominans, da vil krige desværre fortsætte i Universet, apropos
Darwins Udviklingslære.

Dét, vi Menneskeheden, forhåbentlig kan gøre, er, at lade Lov
(apropos ICJ) herske over denne Alfa-han-*tyran*!

Men det kræver sammenhold, ligesom dengang abe-hunnerne rottede
sig sammen og kanøflede den tyraniske alfa-han og afsatte ham og
valgte en mere blød afla-han som efterfølger, hvorved måske
Homo Sapiens opstod som art!

-

I går kl. 23:26
EU tilbageholder nødhjælp til Somalia efter anklager om tyveri
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-tilbageholder-noedhjaelp-til-somalia-efter-anklager-om-tyveri

-

USA og Rusland kræver kamphandlinger stoppet i Nagorno-Karabakh
I dag kl. 05.16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-20-usa-og-rusland-kraever-kamphandlinger-stoppet-i-nagorno-karabakh

+

I dag kl. 01:32
Rusland og USA: Stop kamphandlingerne i Nargorno-Karabakh
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-og-usa-stop-kamphandlerne-i-nargorno-karabakh

[ ... ]

Du kan læse mere om konflikten i artiklen her.

[
På kanten af Europa er en 'gammel' krig blusset op igen:
'Stop krigshandlingerne øjeblikkeligt'
I går kl. 17:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/paa-kanten-af-europa-er-en-gammel-krig-blusset-op-igen-stop-krigshandlingerne

Efter en langvarig blokade af Nagorno-Karabakh indleder
Aserbajdsjan nu en “antiterroraktion” i regionen
]

Kommentar:

Hmm ... (input memory from) ...

Nagorno-Karabakh
https://en.wikipedia.org/wiki/Nagorno-Karabakh
=>
Nagorno-Karabakh-krigen
https://da.wikipedia.org/wiki/Nagorno-Karabakh-krigen
=>
Nagorno-Karabakh-krigen
https://no.wikipedia.org/wiki/Nagorno-Karabakh-krigen
=>
Nagorno-Karabakh-konflikten
https://no.wikipedia.org/wiki/Nagorno-Karabakh-konflikten
=>
Grensekonflikten mellom Armenia og Aserbajdsjan (2021–)
https://no.wikipedia.org/wiki/Grensekonflikten_mellom_Armenia_og_Aserbajdsjan_(2021%E2%80%93)

(
ICJ, INTERNATIONAL COURT OF JUSTICE
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/180/180-20211129-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/node/202558 (english)
180-20230222-SUM-01-00-EN
https://www.icj-cij.org/sites/default/files/case-related/180/180-20230222-SUM-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/sites/default/files/case-related/180/180-20230222-SUM-01-00-FR.pdf
)

Noget tyder på, at den Internationale Domstol desværre IKKE har
afsagt dom vedr. grænsedragningen mellem de 2 lande!

Øv!

Nå, men ... bedre sen end aldrig!

Time to do "business", ET?

-

I dag kl. 02:52
Muslimske lande kritiserer koranafbrændinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/muslimske-lande-kritiserer-koranafbraendinger

-

DR S133 ons 20 sep 07:18:37
20.september dr.dk/nyheder 06:25

BRAND NÆR LUFTHAVNEN I SOTJI

Der er udbrudt brand tæt på lufthavnen
i den russiske by Sotji, der ligger ud
til Sortehavet.

I dag kl. 06:25
Brand nær lufthavnen i Sotji
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/brand-naer-lufthavnen-i-sochi

-

DR S135 ons 20 sep 07:18:37
20.september dr.dk/nyheder 07:17

ERDOGAN OG NETANYAHU MØDTES

I dag kl. 07:17
Erdogan og Netanyahu stod ansigt til ansigt i sjældent møde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/erdogan-og-netanyahu-moedtes-ansigt-til-ansigt-i-sjaeldent-moede

-

DR S137 ons 20 sep 09:14:21
20.september dr.dk/nyheder 07:55

UKRAINE HAR SKUDT DRONER NED

I dag kl. 07:55
Ukraine: Vi har skudt 17 ud af 24 russiske droner ned i nat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-vi-har-skudt-17-ud-af-24-russiske-droner-ned-i-nat

-

DR S138 ons 20 sep 09:14:21
20.september dr.dk/nyheder 08:13

JOURNALISTER ANGREBET I UKRAINE

I dag kl. 08:13
Svenske journalister udsat for droneangreb i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svenske-journalister-udsat-droneangreb-i-ukraine

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 17:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6457905
Nanna Nørby Hansen
Joe Biden: FN-generalforsamling er 'formørket af krigens skygge'

5 min. siden (Time now CET 18.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6458271
Anna Danielsen Gille
Biden beder verdens ledere stå sammen mod Rusland

i går kl. 22:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6459828
Anna Danielsen Gille
Zelenskyj i FN: Rusland bruger mad som våben

i dag kl. 02:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6460133
Jakob Høstrup
Kim Jong-Un tilbage i Nordkorea efter russisk rundtur

i dag kl. 04:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6460192
Rasmus Christiansen
Iran beskylder USA for at være medvirkende til krigen i Ukraine

Kommentar:

Sikke noget ævl!

Du (og præstestyret i Iran) kan bare ikke tåle, at der findes en
*autoritet* i denne verden, som du ikke kan *kontrollere* (i din
*sygelige* trang efter magt)!

i dag kl. 05:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6460202
Rasmus Christiansen
Zelenskyj opfordrer Trump til at dele sin fredsplan: Stop med at
spilde tiden

i dag kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6460357
Rasmus Christiansen
Velkommen til livebloggen

i dag kl. 06:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6460380
Rasmus Christiansen
Rusland: Brændstofstank i brand i Sotji

i dag kl. 07:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6460457
Rasmus Christiansen
Ukraine: Har nedskudt 17 ud af 24 russiske droner i nat

i dag kl. 07:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6460577
Rasmus Christiansen
Rusland: Brand i brændstofstank er nu slukket

i dag kl. 08:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6460604
Rasmus Christiansen
Zelenskyj skal deltage i særligt møde i FN's Sikkerhedsråd i dag

57 min. siden (Time now CET 09.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6460698
Rasmus Christiansen
Ukraines førstedame: Over 19.000 ukrainske børn tvangsfjernet af Rusland

(Time now CET 09.33)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.36
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-19-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 16.55
Vesten kan ikke tillade overtagelse af Ukraine, siger Biden

Kl. 17.23
USA indfører nye sanktioner mod iranske droner

40 min siden (Time now CET 18.54)
Storbritannien donerer yderligere "titusindvis" af
artillerigranater til Ukraine

21 min siden (Time now CET 18.54)
Svenske journalister angrebet af dronemissil i Ukraine

Kl. 18.38
Journalisters bil totalskadet efter missilangreb

Kl. 19.34
Erdogan: - Krigen kommer ikke til at få en vinder

Kommentar:

Nej, ikke så længe du hjælper Rusland, endskønt det er dem
(eller rettere sagt: Putin), der er aggressoren!

Kl. 19.56
Letland lukker grænseovergang til Belarus

Kl. 20.17
Zelenskyj til verdens ledere: - Terrorister har ingen ret til at
have atomvåben

Kommentar:

Nej, SELVFØLGELIG ikke!

HVORFOR?

Fordi det jo så - før eller sidenhen - ender med et kollektivt
atomart selvmord!

Og dét er jo IKKE så smart, NAVNLIG set i lyset af, at liv i
Universet åbenbart er YDERST sjældent (idet vi jo INTET indtil
nu har hørt fra andre; ej heller dem langt borte i fjerne
galakser)!

KUN en *idiot* løber så stor en risiko, at lade *uansvarlige*
møgunger (herunder sindssyge, bl.a. psykopater) besidde dødsens
farlige våben!

Så ...

De SKAL *afvæbnes*, ET (HVIS vi (altså Menneskeheden) skal have
en chance for at overleve!

Kl. 20.36
Zelenskyj kritiserer nogle europæiske lande for "politisk teater"

Kl. 21.47
Rusland hævder at have ramt ukrainske positioner fra helikopter

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.03
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.02
Brand i russisk sortehavsby

Kl. 06.30
Lavrov er landet i New York

Kl. 07.27
Zelenskyj kommer med klar opfordring til Trump

Kl. 07.40
Olieraffinaderi ramt "adskillige" gange

Kl. 08.04
Rusland svækket ved Bakhmut, vurderer briter

25 min siden (Time now CET 09.46)
Varmt forhold mellem sanktionspressede lande

... Rusland og Iran ...

Kommentar:

Det samme sagde Hitler i hans *propagandakrig*. Men HVOR er han
nu...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2023-09-48, Wednesday, day no 263 (left 102) CET 09:47, GMT 07:47)
- "Spørger jeg!"

Nå da da!

Det lyder interessant, ET!

Skal disse *møgunger* have tæv nu?

(Time now CET 09.46)

Deadline:

DR text-TV:
140

DR:
2023-09-20 kl 09.13
1 min. siden
Volvo stopper produktion af dieselbiler næste år

TV2:
2023-09-20 kl 09.17
Video viser sammenstød ved udskældt stutteri – hesteaktivist anholdt
efter voldsepisode
I dag kl. 05.41

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25590

Våbenhvile i Nagorno-Karabakh
=>
Fint! Mød os ved Haag-Domstolen ICJ!

File 25.591 ...
Ceasefire (Våbenhvile)
https://sites.google.com/view/kall-ceasefire/files/25-xxx/25-5xx/25-591

-

Subject: ET-Break - Was: Zelenskyj til verdens ledere: -
Date: Wed, 20 Sep 2023 09:54:09 +0200
25590 <uee8f1$2rbq5$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ztRnyNxbVhw/m/HmeiJHf6BAAJ
Under krigen i Ukraine har Europa øget indkøb af
atomkraftteknologi fra Rusland drastisk
20. september kl. 12:22
https://ing.dk/artikel/under-krigen-i-ukraine-har-europa-oeget-indkoeb-af-atomkraftteknologi-fra-rusland-drastisk

Kommentar:

Det lyder FULDSTÆNDIG idiotisk!

Var det netop ikke meningen, at Rusland skal *boykottes*, så de
slet ikke har råd til at financere deres vanvittige *egoistiske*
krig!

HVORFOR har man ikke gjort indkøbene fra andre atommagter fx.
Frankrig, England og USA ?

DR S144 ons 20 sep 14:33:42
20.september dr.dk/nyheder 10:43

VIL HVAD SVAR FRA ZELENSKYJ

I dag kl. 10:43
Formanden for Repræsentanternes Hus vil stille Zelenskyj til
ansvar: Hvad bruger I vores penge på?
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/formanden-repraesentanternes-hus-vil-stille-zelenskyj-til-ansvar-hvad-bruger-i-vores

-

DR S143 ons 20 sep 14:33:42
20.september dr.dk/nyheder 10:11

UKRAINSKE BØRN ER TVANGSFJERNET

I dag kl. 10:11
Ukraines førstedame: Børn bliver fortalt, at de ikke er
ukrainske
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraines-foerstedame-boern-bliver-fortalt-de-ikke-er-ukrainske

-

DR S145 ons 20 sep 14:33:43
20.september dr.dk/nyheder 11:10

HÅRDERE STRAF PÅ VEJ TIL KVINDER

I dag kl. 11:10
Ny lov i Iran vil hæve straffen til kvinder, der bryder
påklædningsregler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-lov-i-iran-vil-haeve-straffen-til-kvinder-der-bryder-paaklaedningsregler

-

DR S146 ons 20 sep 14:33:43
20.september dr.dk/nyheder 11:18

VÅBENHVILE I NAGORNO-KARABAKH

I dag kl. 11:18
Forsvarsministerium:
Der er indgået våbenhvile i Nagorno-Karabakh
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forsvarsministerium-der-er-indgaaet-vaabenhvile-i-nagorno-karabakh

Subject: ET-break (Authorities-2) - Was: Tjetjenien: Ramazan
Kadyrov i kritisk tilstand, siger sikkerhedstjeneste -
News 2023-09-16
Date: Sat, 16 Sep 2023 10:39:09 +0200
25581 <ue3pjf$3oevj$1...@news.eternal-september.org>
Authorities-2
Courts
Authorities-1, Øvrigheden-1
ICC, International Criminal Court
http://www.icc-cpi.int/Menus/ICC?lan=en-GB
ICJ, International Court of Justice
http://www.icj-cij.org/homepage/
Authorities-2, Øvrigheden-2
https://sites.google.com/view/kall-p/courts/authorities-2/25-581
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-5xx/25-581
Nuclear-strike-force *razed to the ground*
(Atomangrebsstyrke *jævnet med jorden*)
https://sites.google.com/view/nuclearweapons-razed-to-ground/files/25-xxx/25-5xx/25-581
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/WPbKpklLfdU/m/jvmTuWGsAgAJ

+

Date: Wed, 20 Sep 2023 09:54:09 +0200
> [...]
>
> Efter en langvarig blokade af Nagorno-Karabakh indleder
> Aserbajdsjan nu en “antiterroraktion” i regionen

[ ... ]

> Noget tyder på, at den Internationale Domstol desværre IKKE har
> afsagt dom vedr. grænsedragningen mellem de 2 lande!

> [...]
[ ... ]
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
> the voice of ET):
> (2023-09-48, Wednesday, day no 263 (left 102) CET 09:47, GMT 07:47)

Fint!

Mød os ved Haag-Domstolen ICJ (så *Retfærdighed* kan ske
fyldelst, fremfor partiskhed og det, der er værre)!

[...]

____________________________

(Time now CET 09.33)

[...]

146

DR:
2023-09-20 kl 15.01
1 min. siden
Britisk politibetjent tiltalt for drab på sort mand i London

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25591

ET-Break (Level one): Russisk Su-34-kampfly styrtet ned

File 25.592 ...
Beating (Tæv, tæsk, prygl, røvfuld)
https://sites.google.com/view/kall-beating/files/25-xxx/25-5xx/25-592
Level (one)
https://sites.google.com/view/kall-level/files/25-xxx/25-5xx/25-592

-

Date: Wed, 20 Sep 2023 09:54:09 +0200
25590 <uee8f1$2rbq5$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ztRnyNxbVhw/m/HmeiJHf6BAAJ
Iran vil straffe kvinder med op til ti års fængsel
I dag kl. 10.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-20-iran-vil-straffe-kvinder-med-op-til-ti-aars-faengsel

-

Våbenhvile indgået mellem de stridende parter i Nagorno-Karabakh
I dag kl. 11:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vaabenhvile-indgaaet-mellem-de-stridende-parter-i-nagorno-karabakh

Ifølge lokale myndigheder er tæt på 100 civile blevet dræbt i
den genopblussede konflikt.

-

Armeniere klar til at diskutere omstridt region efter kampe
I dag kl. 11.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-20-armeniere-klar-til-at-diskutere-omstridt-region-efter-kampe

-

DR S148 ons 20 sep 15:09:06
20.september dr.dk/nyheder 12:30

ISRAELS FN-AMBASSADØR TILBAGEHOLDT

- Iranske kvinder fortjener frihed nu.

I dag kl. 12:30
Israels FN-ambassadør forsøgte at afbryde Irans tale ved
generalforsamling i New York
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israels-fn-ambassadoer-forsoegte-afbryde-irans-tale-ved-generalforsamling-i-new-york

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 10:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6461153
Maja Lærke Maach
Formanden for Repræsentanternes Hus vil stille Zelenskyj til ansvar:
Hvad bruger I vores penge på?

i dag kl. 11:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6461264
Rasmus Christiansen
Storbritannien: Ukraine nærmer sig forsyningsrute ind til Bakhmut

i dag kl. 12:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6461594
Rasmus Christiansen
Tænketank: Russernes tab er 'steget markant' i Zaporizjzja

Kommentar:

Map:

Zaporizjzja
https://maps.app.goo.gl/KacvuNEUvYfFWfV19

(Time now CET 15.44)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.03
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.21
Russer anholdt for at forgifte soldaters vand

... som var tiltænkt mobiliserede soldater i den russiske hær.

Kl. 10.49
Russisk kampfly styrtet ned

Et russisk Su-34-kampfly er onsdag styrtet ned under en
træningsflyvning i den russiske Voronezj-region. Det oplyser det
russiske forsvarsministerium ifølge det statslige nyhedsbureau
Tass.

Flyet havde en besætning på to, som skød sig ud og overlevede,
fremgår det.

Ifølge ministeriet styrtede flyet omkring klokken 10 langt fra
beboelse, og årsagen kan have været en funktionsfejl. Russisk
militær bruger flittigt Su-34-flyene til at sende missiler mod
Ukraine.

Det russisk medie Shot har på Telegram bragt et billede, som
ifølge mediet viser flyet, der er styrtet ned på en mark.

[
https://t.me/shot_shot/57167
]

Kommentar:

Sukhoj Su-34
https://da.wikipedia.org/wiki/Sukhoj_Su-34

Jomfruflyvning 13. april 1990
I aktiv tjeneste 20. marts 2014 (officielt)

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/view/hacker-attack/topic

2023-09-07, CET 08:26, GMT 06:26
2023-09-14, CET 21:59, GMT 19:59

=>

2023-09-20
2023-09-07, T+13
2023-09-14, T+6

Map:

Voronezj
51.66825290013105, 39.19214019697013
https://maps.app.goo.gl/PoGNnDaobx35k8yG9
2.289,62 km (1.422,70 mi) to Sodom (Bab edh-Dhra)
3.842,97 km (2.387,91 mi) to Tunguska-1908
1.515,52 km (941,70 mi) to 2013-02-15, Russia: Chelyabinsk meteor

[
2.289,62 * 360/40.030,2361 = 20,591... Global-360-units
3.842,97 * 360/40.030,2361 = 34,561... Global-360-units
1.515,52 * 360/40.030,2361 = 13,629... Global-360-units

2.289,62 * 600/40.030,2361 = 34,318... Global-600-units
3.842,97 * 600/40.030,2361 = 57,601... Global-600-units
1.515,52 * 600/40.030,2361 = 22,716... Global-600-units

Hmm ...
2.289,62 * 600/40.030,2361 = 34,318... Global-600-units (Sodom)
3.842,97 * 360/40.030,2361 = 34,561... Global-360-units (Tunguska-1908)

]

T-...

?

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2023-09-20, Wednesday, day no 263 (left 102) CET 15:52, GMT 13:52)
_ "Level"

52
- "one"

Level 2:

2.289,62 * 600/40.030,2361 = 34,318... Global-600-units (Sodom)
3.842,97 * 360/40.030,2361 = 34,561... Global-360-units (Tunguska-1908)

?

Der kan komme MEGET mere lort!...

CET 16:15
- "Skulle jeg hilse og sige!"

Okay!

Så det er altså Beating (Tæv, tæsk, prygl, røvfuld)

Thank You, Sir!...

CET 16:17
- "[You are] welcome."

(Time now CET 10.49)

Deadline:

DR text-TV:
154

DR:
2023-09-20 kl 15.35
29 min. siden
Sprøjtemidlet Roundup skal kunne bruges i 10 år mere, mener EU-Kommissionen

TV2:
2023-09-20 kl 15.36
Mange skoler har fået trusler om drab - 20-årig anholdt
58 min siden
Opd. 55 min siden

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25592

Date: Wed, 20 Sep 2023 09:54:09 +0200
25590 <uee8f1$2rbq5$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ztRnyNxbVhw/m/HmeiJHf6BAAJ
DR S159 ons 20 sep 17:18:57
20.september dr.dk/nyheder 16:41

RØRLEDNING-UNDERSØGELSE FÆRDIG I ÅR

I dag kl. 16:41
Sverige håber at være færdig med Nord Stream-undersøgelse ved
årsskiftet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-haaber-vaere-faerdig-med-nord-stream-undersoegelse-ved-aarsskiftet

-

DR S160 ons 20 sep 17:18:57
20.september dr.dk/nyheder 16:47

POLEN INDKALDER UKRAINSK AMBASSADØR

I dag kl. 16:47
Polen indkalder ukrainsk ambassadør til samtale i strid om korn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polen-indkalder-ukrainsk-ambassadoer-til-samtale-i-strid-om-korn

-

I dag kl. 18:11
Ukraine vil have fjernet Ruslands vetoret i FN's Sikkerhedsråd
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-vil-have-fjernet-ruslands-vetoret-i-fns-sikkerhedsraad

-

2023-09-20 kl 19.24
Rusland afviser at have svigtet sin allierede - men foregår der et spil
i kulissen?
55 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-20-rusland-afviser-at-have-svigtet-sin-allierede-men-foregaar-der-et-spil-i-kulissen

I Rusland bliver armensk premierminister gjort til syndebuk for
ny uro. Han advarer omvendt om, at "bestemte folk" opfordrer til
kup i Armenien.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 16:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6462365
Birgitte Skovlund Asmussen
Sverige håber at være færdig med Nord Stream-undersøgelse ved
årsskiftet

i dag kl. 16:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6462382
Rosa Uldall
Polen indkalder ukrainsk ambassadør til samtale i strid om korn

i dag kl. 17:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6462434
Birgitte Skovlund Asmussen
Ukraine: Vores styrker har ramt en russisk kommandopost

Ukrainske styrker har ramt en kommandopost i Sortehavet nær byen
Sevastopol på Krim-halvøen onsdag morgen.

Kommentar:

Map:

Sevastopol
44.613737880451505, 33.63798035604613
https://maps.app.goo.gl/6kVKshEmod1Srfhz7

i dag kl. 17:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6462582
Birgitte Skovlund Asmussen
FN's generalsekretær: Ruslands krig i Ukraine forværrer
geopolitiske spændinger

... og øger atomtruslen i verden".

48 min. siden (Time now CET 19.31)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6462776
Rosa Uldall
Ukraine vil have fjernet Ruslands vetoret i FN's Sikkerhedsråd

(Time now CET 19.31)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.03
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 11.47
Rusland vil styrke bånd til Nordkorea på alle områder

Kl. 12.53
Ukraine: Sabotører har smadret to russiske fly

Kommentar:

https://t.me/DIUkraine/2861

18 вересня 2023 р

18. September 2023

Kl. 13.27
Putin bekræfter rejse til Kina

Kl. 14.01
Rusland melder om missilangreb på Krim

46 min siden (Time now CET 16.36)
Polen protesterer over Zelenskyjs kommentarer

... forbyde import af ukrainsk korn ...

Kl. 17.00
Ukrainske styrker rammer russisk flådes kommandopost på Krim,
hævder militær

Ukrainske styrker har onsdag angrebet den russiske Sortehavsflådes
kommandopost nær Sevastopol på Krim.

Kl. 17.20
Video viser Lavrov ankomme til New York

Kl. 17.32
Ruslands krig i Ukraine "forværrer geopolitiske spændinger",
siger FN-chef

Kl. 17.38
Nu holder Zelenskyj tale i sikkerhedsråd: - 574 dage med smerte

Kl. 17.57
Zelenskyj opfordrer til ændringer i FN

25 min siden (Time now CET 19.34)
Zelenskyj forlader møde inden Lavrov begynder tale

(Time now CET 19.34)

Deadline:

DR text-TV:
161

DR:
2023-09-20 kl 19.18
26 min. siden
Rådet for Grøn Omstilling dumper aftale: 'CO2-lagring er spild af
skatteborgernes penge'

TV2:
2023-09-20 kl 19.23
Efter ulykke med dyretransporter: - Vi gør alt, hvad vi kan
24 min siden

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25593