Skibe fra Ruslands flåde blev set tæt på gaslæk - News 2022-09-29, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1222 days to global Nuclearwar+suicide

Skibe fra Ruslands flåde blev set tæt på gaslæk

Den svenske kystvagt melder om fjerde læk

En torpedo, en dykkeraktion eller hjælp fra en drone? Ekspert
mistænker denne russiske flådeøvelse i Østersøen

USA annoncerer endnu en kæmpe våbenpakke til Ukraine

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

217 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

209 days after Sodom-warning-to-Russia

197 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-8xx/22-852
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ

[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar

> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

=>

Ær den, der æres bør (fremfor djævelen og alle hans dæmoner):

https://www.youtube.com/watch?v=S6p_tI6qy2w&list=RDEMpMUk9yk_GKveUvN2FUYAGQ&index=2
https://www.stillestunder.com/s/Jeg-er-din-o-Gud-Stillestunder.pdf

Drag mig, drag mig nærmere til dig
Til dit kors, o Herre kær
Drag mig, drag mig nærmere til dig

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

Hvordan kan jeg hjælpe?
How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller
Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or
Red Cross Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или
Красный Крест Украины

Notat tirsdag den 7. juni

Forleden dag spurgte en af mine naboer om hjælp med at klippe
hendes hæk, og det færdiggjorde jeg så i dag og aftalte med
hende, at hun sender et beløb enten til Læger uden Grænser
eller Den danske Ukraine komite (apropos Operations Dagværk,
hvor skoleelever arbejder gratis en dag og belønningen for
arbejdet så sker i form af en pengeindsamlingen, som går til
et godt formål).

Så det er også en måde at samle penge ind!

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ...

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Dagens EL-priser (i Danmark):

https://elberegner.dk/elpriser-time-for-time/

Kilde: Nordpool
(Priser vises i kr./kWh og er ekskl. transport, afgifter og moms).

Morgendagens EL-priser vil være tilgængelig kl. 13 hver dag.

See also ...
https://www.nordpoolgroup.com/en/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/ALL1/Hourly/

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

UCB ...
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

___ quote begin ___

Ordet for 2022-09-29

Omvendelsens velsignelse 1)

"... Guds godhed vil føre dig til omvendelse."
Rom 2,4

Når du opdager, at du er på den forkerte vej, giver omvendelse dig
mulighed for at lave en U-vending og køre videre i rette spor. Hvilken
velsignelse. Det er ikke sådan, at omvendelse øger Guds længsel efter at
være sammen med dig; det øger bare din kapacitet til at være sammen med
Ham. Nogle gange tror vi, vi er nødt til at omvende os, fordi Gud er
vred på os og har brug for tid til at køle lidt af. Eller vi tror, at
omvendelse er en måde, hvor vi kan straffe os selv, så Gud vil være
mindre streng over for os. Det er ikke omvendelse, det er dårligt
selvværd! Dårligt selvværd får dig til at tro, at du er så lidt værd, at
din respons er ligegyldig. Men med omvendelse forstår du, at fordi du
har så stor en værdi hos Gud, så er din respons vigtig.

Paulus siger: "Guds godhed vil føre dig til omvendelse." Når du elsker
Gud, er din største frygt ikke, at Gud vil såre dig, men at dine
handlinger vil såre Ham. Da David havde slået Urias ihjel, efter at have
været i seng med hans hustru, gik der et helt år, før han angrede og
omvendte sig. Han måtte tvinge sin hjerne til ikke at tænke på det.
Hvilken miserabel måde at leve på. I sin omvendelsesbøn, sagde han: "...
min synd har jeg altid for øje." (Sl 51,5) Derefter råbte han: "Rens mig
med isop for synd, vask mig hvidere end sne ... Skab et rent hjerte i
mig, Gud, giv mig på ny en fast ånd ... Lad mig atter frydes over din
frelse ..." (v 9-14) Det resulterede i, at Gud tilgav ham og slettede
alt hans synd, og David gik videre i livet og blev Israels største
konge. Ser du, omvendelse er ikke bare til glæde for Gud – det er til
din fordel!

___ quote END ___

Own devotiontext:

___ quote begin ___

Ezekiel 40
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eze+40&version=BPH

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

Ezekiel 40
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eze+40&version=ERV

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Слово на 2022-09-29

Благословение покаяния 1)

«…Божья благость приведет вас к покаянию».
Римлянам 2:4

Когда вы понимаете, что находитесь на неправильном пути, покаяние
позволяет вам развернуться и продолжить движение по правильному пути.
Какое благословение. Дело не в том, что покаяние увеличивает желание
Бога быть с вами; это просто увеличивает вашу способность быть с Ним.
Иногда мы думаем, что нам нужно покаяться, потому что Бог гневается на
нас и ему нужно время, чтобы остыть. Или мы думаем, что покаяние — это
способ наказать себя, чтобы Бог был менее строг к нам. Это не раскаяние,
это заниженная самооценка! Низкая самооценка заставляет вас думать, что
вы так мало стоите, что ваша реакция не имеет значения. Но с покаянием
вы понимаете, что, поскольку вы имеете такую ​​большую ценность для
Бога, ваш ответ важен.

Павел говорит: «Благость Божья приведет вас к покаянию». Когда вы любите
Бога, ваш самый большой страх не в том, что Бог причинит вам боль, а в
том, что ваши действия причинят Ему боль. Когда Давид убил Урию после
того, как переспал с его женой, прошел целый год, прежде чем он
раскаялся и раскаялся. Ему пришлось заставить свой мозг не думать об
этом. Какой жалкий образ жизни. В своей покаянной молитве он сказал:
«... мой грех я помню». (Пс 51,5) Потом возопил: "Очисти меня иссопом от
греха, омой меня белее снега... Сердце чистое сотвори во мне, Боже, дай
мне снова дух твердый... Дай мне вновь возрадоваться спасению Твоему
.." (ст. 9-14) Это привело к тому, что Бог простил его и стер все его
грехи, и Давид продолжил жизнь и стал величайшим царем Израиля. Видите
ли, покаяние нужно не только для удовольствия Бога — оно для вашего блага!

___ цитата КІНЕЦЬ ___

+

___ початок цитати ___

Иезекииль 40
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eze+40&version=ERV-RU

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Иезекииль 40
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eze+40&version=ERV-UK

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

DR S166 ons 28 sep 21:28:16
28.september dr.dk/nyheder 16:33

GEORGIEN: FÆRRE KAN KRYDSE GRÆNSEN

I går kl. 16:33
Rusland begrænser antallet af bilister, der kan krydse grænsen til Georgien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-begraenser-antallet-af-bilister-der-kan-krydse-graensen-til-georgien

-

DR S167 ons 28 sep 21:28:16
28.september dr.dk/nyheder 16:52

VIL HAVE LÆKAGESAG I SIKKERHEDSRÅD
Rusland vil nu have FN's Sikkerhedsråd
til at tage sagen op om gaslækagerne ud
for Bornholm.

Det oplyser udenrigsministeriet i
Moskva.

- Rusland agter at indkalde til et
officielt møde i FN's Sikkerhedsråd i
forbindelse med provokationerne om
gasledningerne Nord Stream 1 og Nord
Stream 2, skriver udenrigsministeriet
ifølge Ritzau.

Rusland er et af de fem permanente
medlemmer af FN's Sikkerhedsråd.

I går kl. 16:52
Rusland vil have sag om gaslækager taget op i FN's Sikkerhedsråd
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-have-sag-om-gaslaekager-taget-op-i-fns-sikkerhedsraad

-

EU foreslår ny runde sanktioner mod Rusland
28. sep. 2022, 16:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-28-eu-foreslar-ny-runde-sanktioner-mod-rusland

-

DR S168 ons 28 sep 21:28:16
28.september dr.dk/nyheder 16:15

EU FORESLÅR NYE RUSLAND-SANKTIONER

I går kl. 17:02
Europa-Kommissionen foreslår nye sanktioner mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/udland/europa-kommissionen-foreslaar-nye-sanktioner-mod-rusland

-

Rusland vil have sag om gaslækager taget op i FN's Sikkerhedsråd
28. sep. 2022, 17:08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-28-rusland-vil-have-sag-om-gaslaekager-taget-op-i-fns-sikkerhedsrad

-

I går kl. 17:14
Sikkerhedsklodser sat op foran stort gasanlæg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sikkerhedsklodser-sat-op-foran-stort-gasanlaeg

-

DR S169 ons 28 sep 21:28:16
28.september dr.dk/nyheder 17:43

TJEKKER PROTESTERER MOD NATO OG EU
En demonstration, som blandt andet er
organiseret af højreekstremister og
kommunister, har i dag fået titusindvis
af tjekker på gaden i Prag for at
protestere mod regeringens håndtering
af de stigende energipriser samt
landets medlemskab af Nato og EU.

I går kl. 17:43
Titusindvis af tjekker protesterer i Prag mod Nato- og EU-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/titusindvis-af-tjekker-protesterer-i-prag-mod-nato-og-eu-medlemskab

-

Københavns Politi skal efterforske gaslækager – udelukker intet på forhånd
28. sep. 2022, 18:45
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-09-28-koebenhavns-politi-skal-efterforske-gaslaekager-udelukker-intet-paa-forhaand

-

I går kl. 20:24
Flygtende russere mødt af demonstranter i Georgien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flygtende-russere-moedt-af-demonstranter-i-georgien

-

172 Sikkerhedsråd mødes om gaslækager

I går kl. 20:25
FN's Sikkerhedsråd diskuterer gaslækager på fredag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-sikkerhedsraad-diskuterer-gaslaekager-paa-fredag

-

I går kl. 20:44
Sabotage på gasledninger viser ømt punkt i overvågningen under vand
https://www.dr.dk/nyheder/indland/sabotage-paa-gasledninger-viser-oemt-punkt-i-overvaagningen-under-vand

-

173 USA advarer Rusland om konsekvenser

I går kl. 21:01
USA advarer Rusland om nye konsekvenser, hvis annektering gennemføres
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-advarer-rusland-om-nye-konsekvenser-hvis-annektering-gennemfoeres

-

En torpedo, en dykkeraktion eller hjælp fra en drone? Ekspert
mistænker denne russiske flådeøvelse i Østersøen
28. sep. 2022, 21:06
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-09-28-en-torpedo-en-dykkeraktion-eller-hjaelp-fra-en-drone-ekspert-mistaenker-denne

Kommentar:

Man må gå ud fra, at de allerede HAR anbragt lignende
sprængstoffer på vores infrastruktur ude i havene (EL-kabler,
gasledninger m.m.) all round the globe!

Og i så fald ér der tale om en *krigserklæring*, og det vil udløse
artikel 5 i NATOs forsvarspagt!

Så ...

Lyt til mit råd, Putin-666:
Послушай моего совета, Путин-666:

Skynd dig at få genstandene fjernet, hvis du vil undgå 3. Verdenskrig
Спешите удалить предметы, если хотите избежать Третьей мировой войны.

(
Og så må vi bagefter finde ud af, HVORFOR vi *tilsyneladende* ikke
har hørt noget fra dem siden den 15. feb. 2013.

Homework:

Forklaringemodel 1:
Der er tale om AI; altså kunstig intelligens (der ikke fatter,
hvad der er op og ned i realiteternes verden)!

Forklaringsmodel 2:
De ønsker at overtage planeten (efter vor civilisations selvmord)!
Og her er vi åbenbart vor egen værste fjende!

DR S174 tor 29 sep 07:51:32
28.september dr.dk/nyheder 21:27

RYSTELSER OVERVÅGES DØGNET RUNDT
De Nationale Geologiske Undersøgelser
for Danmark og Grønland (Geus) har
siden tirsdag døgnovervåget rystelser i
den danske undergrund. Ifølge Geus er
der i Danmark normalt ikke seismiske
hændelser, der kræver overvågning
døgnet rundt.

- Men på grund af denne ekstraordinære
situation har Geus siden tirsdag
formiddag den 27. september overvåget
for hændelser døgnet rundt og
fortsætter foreløbigt med dette,
skriver Geus på deres hjemmeside.

Geus' direktør, Flemming Larsen, sagde
på et pressemøde i dag, at man
døgnovervåger, så man hurtigere kan
varsle om usædvanlige hændelser.

I går kl. 21:27
Rystelser i undergrunden overvåges døgnet rundt efter gaslæk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rystelser-i-undergrunden-overvaages-doegnet-rundt-efter-gaslaek

-

I går kl. 21:39
To militærhelikoptere fra Uganda styrtet ned: Mindst 22 dræbt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-22-draebt-i-militaerhelikopterstyrt

-

15 milliarder liter varmt vand hældes ud i Lillebælt i stedet for at
varme huse op
28. sep. 2022, 21:44
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-09-28-15-milliarder-liter-varmt-vand-haeldes-ud-i-lillebaelt-i-stedet-for-at-varme-huse

-

Kunsten at skabe kaos uden at få skylden: - Man skal være rigtig vågen
for at opdage, at det her foregår
28. sep. 2022, 21:51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-28-kunsten-at-skabe-kaos-uden-at-faa-skylden-man-skal-vaere-rigtig-vaagen-for-at

-

Dansk Oscar-kandidat smidt ud af Tyrkiet og fordømt af iranske myndigheder
28. sep. 2022, 22:14
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-09-28-dansk-oscar-kandidat-smidt-ud-af-tyrkiet-og-fordoemt-af-iranske-myndigheder

-

Gaslækage giver markant klimabelastning - hvorfor sætter man ikke ild
til det?
28. sep. 2022, 22:15
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-09-28-gaslaekage-giver-markant-klimabelastning-hvorfor-saetter-man-ikke-ild-til-det

-

USA's flåde melder sig klar med bistand ved gaslækager
28. sep. 2022, 22:24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-28-usas-flade-melder-sig-klar-med-bistand-ved-gaslaekager

-

DR S175 tor 29 sep 07:51:32
28.september dr.dk/nyheder 22:42

ZELENSKYJ TAKKER FOR STØTTEN
Den ukrainske præsident Volodymyr
Zelenskyj fortæller ifølge Reuters i
sin daglige videotale, at han i dag har
talt med lederne for Storbritannien,
Canada, Tyskland og Tyrkiet i i et
forsøg på opfordre til mere militær
støtte og skrappere sanktioner mod
Rusland som en reaktion på de såkaldte
folkeafstemninger i de fire regioner i
den sydøstlige del af Ukraine.

- Tak, allesammen, for jeres klare og
uomtvistelige støtte. Tak for jeres
forståelse for vores position. Ukraine
kan ikke og vil ikke tolerere russiske
forsøg på at erobre nogen del af vores
land.

I går kl. 22:42
Zelenskyj takker for støtten efter at have ringet rundt til allierede
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-takker-stoetten-efter-have-ringet-rundt-til-allierede

-

Rusland hylder afstemningerne i Ukraine:
- Resultatet er klart, velkommen hjem!
28. sep. 2022, 23:10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-28-rusland-hylder-afstemningerne-i-ukraine-resultatet-er-klart-velkommen-hjem

Kommentar:

Det står enhver frit at rejse (hjem) til Rusland, men IKKE at
*stjæle* nabolandes territorium!

Og ...

Hypotetisk set:

Så længe Rusland er i krig, da kan landet blive angrebet (fx. i
Moskva).

Jeg ville i hvert fald gøre det (som hævn/straf), hvis jeg var en
ukrainer (eller georgier eller tjetjenier), der havde mistet min
familie pga. Putin-666s massemord!

Så ...

I er ved at få Jer flere fjender end hvad klogt er, skønner jeg.

-

I går kl. 23:36
Irans præsident: Ung kvindes død har gjort alle kede af det - men kaos
er uacceptabelt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/irans-praesident-ung-kvindes-doed-har-gjort-alle-kede-af-det-men-kaos-er

Kommentar;

Jeres land er et *diktatur* (og skal derfor afskaffes)!

-

DR S176 tor 29 sep 07:51:32
29.september dr.dk/nyheder 05:08

IRANSK DRONEANGREB I IRAK
I et iransk droneangreb har 9
personer mistet livet i det nordlige
Irak, mens 32 er blevet efterladt
såret. Det skriver det statslige
irakiske nyhedsbureau INA ifølge det
tyske nyhedsbureau dpa.

En række kurdiske partier var
tilsyneladende mål for droneangrebet,
blandt andet KDPI, som er et parti for
iranske kurdere. KDPI, som er en
venstreorienteret gruppe, er forbudt i
Iran.

Oplysningen om angrebet kom igennem INA
fra den kurdiske regions
sundhedsminister Saman Barzinji.
Den kurdiske regionale regering
fordømmer angrebene.

I dag kl. 05:08
Iransk droneangreb dræber 9 og sårer 32 i det kurdiske Irak
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iransk-droneangreb-draeber-9-og-saarer-32-i-det-kurdiske-irak

-

Seneste nyt om gaslækage i Østersøen
29. sep. 2022, 05:20
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-09-29-seneste-nyt-om-gaslaekage-i-oestersoeen

-

Irans præsident advarer demonstranter: - Kaos er uacceptabelt
29. sep. 2022, 05:24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-29-irans-praesident-advarer-demonstranter-kaos-er-uacceptabelt

Kommentar:

I er IKKE folkevalgte, og derfor IKKE landets ejermænd!

-

I dag kl. 05:48
Aleksej er rejst til Danmark for at undgå russisk militærtjeneste: 'Jeg
tror, at det er måden at redde mit liv på'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/aleksej-er-rejst-til-danmark-undgaa-russisk-militaertjeneste-jeg-tror-det-er-maaden

-

DR S115 tor 29 sep 07:51:29
29.september dr.dk/nyheder 06:15

KYSTVAGT MELDER OM FJERDE LÆK
Den svenske kystvagt melder ifølge
Svenska Dagbladet om et fjerde læk på
Nord Stream 1 og 2.

Den fjerde læk har været kendt siden
tirsdag, oplyser det svenske
søfartsvæsen ifølge Aftonbladet.

Ifølge det svenske søfartsvæsen ligger
den fjerde læk mellem de to utætheder
på Nord Stream 1, men stammer fra Nord
Stream 2, der løber parallelt.

I dag kl. 06:15
Svensk kystvagt melder nu om fjerde læk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-kystvagt-melder-nu-om-et-fjerde-laek

-

Svensk kystvagt melder om en fjerde læk på Nord Stream
29. sep. 2022, 06:27
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-09-29-svensk-kystvagt-melder-om-en-fjerde-laek-paa-nord-stream

-

Nyhedsbrev fra Jyllands-Posten
Date: tor. 29. sep. 2022 kl. CET 08.06, GMT 06:06
Subject: Medie: Skibe fra Ruslands flåde blev set tæt på gaslæk ...

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
28. sep. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-09-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 18.36
USA: Alt er på bordet med hensyn til sanktioner

Kl. 20.17
USA annoncerer endnu en kæmpe våbenpakke til Ukraine

.. våben og udstyr til Ukraine på i alt 1,1 milliarder dollar ...

Kommentar:

Merci.

Kl. 22.16
Finland vil begrænse russere og undersøge muligheden for grænsehegn

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
29. sep. 2022, 05:07
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-09-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.16
Ukrainere forlader besatte regioner for ikke at kæmpe for Rusland

Kl. 06.16
Premierminister giver løfter til Zelenskyj

.. Storbritannien "aldrig vil anerkende russiske forsøg på at
annektere dele af Ukraine".

Kommentar:

Når hele dette her Putin-666-lort er forbi, og - hvis vi altså har
overlevet - freden atter har sænket sig, så ... (memory on from
Sønderjylland *besat* af Tyskland i årene 1864-1920) ... skal der
IKKE stemmes endnu engang om, hvor grænsen skal gå! Den ér
ALLEREDE fastsat en gang for alle (i årene umiddelbart efter
Sovjetunionens sammenbrud)!

Kl. 07.37
Flere lande forkaster Ruslands forsøg på at overtage territorium

51 min siden (Time now CET 08.52)
Særligt én gruppe flygter fra Putins mobilisering, vurderer efterretning

(Time now CET 08.52)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-09-29 kl 07.56
7 min. siden
Regeringen vil gøre det strafbart at køre bil med lattergas i blodet

TV2:
En omfattende sag om stalking er i gang – mand tiltalt for overtrædelse
af tilhold 57 gange
28. sep. 2022, 06:22
Opd. 29. sep. 2022, 08:05

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24532

Ukendte droner flyver over dansk olie- og gasfelt

Was:

217 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

209 days after Sodom-warning-to-Russia

197 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Subject: Skibe fra Ruslands flåde blev set tæt på gaslæk -
Date: Thu, 29 Sep 2022 08:56:09 +0200
24532 <th3fia$k0eb$2...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/yd_KIwS3SbU/m/uG6azhoPBQAJ

[ ... ]
[ ... ]

Ukrainere forlader besatte regioner for ikke at kæmpe for Rusland
29. sep. 2022, 08:17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-29-ukrainere-forlader-besatte-regioner-for-ikke-at-kaempe-for-rusland

-

Trusselsvurdering er ”meget høj” – sådan kan dansk energi rammes
29. sep. 2022, 08:51
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-09-28-trusselsvurdering-er-meget-hoej-saadan-kan-dansk-energi-rammes

-

15 milliarder liter varmt vand hældes ud i Lillebælt i stedet for at
varme huse op
28. sep. 2022, 21:44
Opd. 29. sep. 2022, 09:11
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-09-28-15-milliarder-liter-varmt-vand-haeldes-ud-i-lillebaelt-i-stedet-for-at-varme-huse

-

I dag kl. 09:33
Ukrainere på flugt i Danmark får millioner til kulturhus
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainere-paa-flugt-i-danmark-faar-millioner-til-kulturhus

-

DR S122 tor 29 sep 17:47:11
29.september dr.dk/nyheder 10:45

UKRAINERE RISIKERER INDKALDELSE

I dag kl. 10:45
Ukrainske mænd i tusindvis risikerer en indkaldelse til den russiske hær
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukrainske-maend-i-tusindvis-risikerer-en-indkaldelse-til-den-russiske-haer

-

Læk på gasledninger: Det ved vi, og det mangler vi svar på
29. sep. 2022, 11:08
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-09-29-laek-paa-gasledninger-det-ved-vi-og-det-mangler-vi-svar-paa

-

I dag kl. 11:40
Britisk organisation: Over 1.700 miljøaktivister er blevet myrdet siden 2012
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britisk-organisation-over-1700-klimaaktivister-er-blevet-myrdet-siden-2012

-

Russerne vil bruge helt bestemt video af Biden til at overbevise verden,
siger ekspert
29. sep. 2022, 11:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-29-russerne-vil-bruge-helt-bestemt-video-af-biden-til-at-overbevise-verden-siger

Putin går offensivt til værks efter gaslækager i Østersøen, siger
ekspert.

Kommentar:

Putin-666 tror fejlagtigt, at han kan holde folk fast i en klemme
og dermed afpresse dem!

Manden fatter ikke, at hans egen troværdighed er gået tabt (pga.
hans *løgne* om bl.a. ikke at angribe Ukraine)!

-

DR S124 tor 29 sep 17:47:11
29.september dr.dk/nyheder 11:42

FJERDE LÆK ER MINDRE END
Der er opdaget endnu en lækage på en
gasrørledning i Østersøen i den svenske
økonomiske zone. Det bekræfter den
svenske søfartsstyrelse til DR.

Pressemedarbejder i den svenske
søfartsstyrelse Sara Eriksson siger til
DR, at omfanget af fjerde læk er
betydeligt mindre end de tre tidligere.
Derfor har den ikke været synlig på de
sveneske myndigheders radar.

- Kystvagten opdagede det, fordi de
sejlede forbi i båd.

Det er også grunden til, at
informationen om et fjerde læk først er
kommet ud nu.

I dag kl. 11:42
Fjerde læk på gasledning er betydeligt mindre end de tidligere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fjerde-laek-paa-gasledning-er-betydeligt-mindre-end-de-tidligere

-

DR S125 tor 29 sep 17:47:11
29.september dr.dk/nyheder 13:05

INGEN ØGET MILITÆRTRUSSEL

I dag kl. 13:05
Forsvarsminister: Ingen øget militærtrussel som følge af gaslækager
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forsvarsminister-ingen-oeget-militaertrussel-som-foelge-af-gaslaekager

-

Putins talsmand svarer igen på rygter: Der var flere skibe fra NATO
29. sep. 2022, 13:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-29-putins-talsmand-svarer-igen-pa-rygter-der-var-flere-skibe-fra-nato

-

DR S126 tor 29 sep 17:47:11
29.september dr.dk/nyheder 13:41

MF FORDØMMER AFSTEMNINGER I UKRAINE

I dag kl. 13:41
Mette Frederiksen fordømmer 'på det kraftigste' såkaldte
folkeafstemninger i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-fordoemmer-paa-det-kraftigste-saakaldte-folkeafstemninger-i

-

I dag kl. 12:31
Talsmand: Putin vil annektere ukrainske territorier i morgen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/talsmand-putin-vil-annektere-ukrainske-territorier-i-morgen

-

DR S128 tor 29 sep 17:47:11
29.september dr.dk/nyheder 14:38

ENERGISTYRELSEN BEKRÆFTER GASLÆKAGE
Det ene rør på Nord Stream 2 har ikke
én, men to lækager,bekræfter
Energistyrelsen nu til Ritzau.

I dag kl. 14:38
Energistyrelsen bekræfter fjerde gaslækage i Østersøen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/energistyrelsen-bekraefter-fjerde-gaslaekage-i-oestersoeen

-

DR S131 tor 29 sep 17:46:41
29.september dr.dk/nyheder 15:06

FINLAND LUKKER GRÆNSEN FOR RUSSERE

I dag kl. 15:06
Finland lukker grænsen for russiske turister ved midnat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/som-sidste-eu-naboland-til-rusland-finland-lukker-graensen-russiske-turister

-

USA advarer Rusland og sender 18 effektive missilsystemer til Ukraine
29. sep. 2022, 15:19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-29-usa-advarer-rusland-og-sender-18-effektive-missilsystemer-til-ukraine

-

DR S133 tor 29 sep 17:46:41
29.september dr.dk/nyheder 15:53

GASLÆK PÅ 32 PCT. AF CO2-UDLEDNING

I dag kl. 15:53
Se de nye optagelser: Gaslæk svarer til 32 procent af den årlige danske
CO2-udledning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/energistyrelsen-gaslaekager-svarer-til-32-procent-af-den-aarlige-danske-co2

-

DR S134 tor 29 sep 17:46:41
29.september dr.dk/nyheder 16:01

ANGRIBER IRANS AMBASSADE I OSLO

I dag kl. 16:01
Demonstranter angriber Irans ambassade i Oslo
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/demonstranter-angriber-irans-ambassade-i-oslo

-

Nordmænd frygter tilsvarende gasangreb på nyåbnet Baltic Pipe
29. sep. 2022, 16:40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-29-nordmaend-frygter-tilsvarende-gasangreb-paa-nyaabnet-baltic-pipe

-

I dag kl. 16:47
PET-chef undgår efterforskning om brud på tavshedspligt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pet-chef-undgaar-efterforskning-om-brud-paa-tavshedspligt

-

2022-09-29 kl 18.21
20 min. siden
Ukendte droner flyver over dansk olie- og gasfelt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukendte-droner-flyver-over-dansk-olie-og-gasfelt

Kommentar:

NATOs artikel 5 i tilfælde af, at Danmark er angrebet.

UANSET hvad USA mener og gør, kan Danmark sænke russiske
krigsskibe (fx. mensde sejler gennem Storebælt), så Putin-666 gør
klogt i at holde nallerne væk fra alt, hvad der er dansk!

Ligeledes mht. Norge, antager jeg!

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
28. sep. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-09-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.06
Duma-formand til russerne: I skal ikke flygte

Kl. 11.07
Hvornår annoncerer Putin annektering af ukrainske regioner?

Kl. 12.14
Dato sat for Putins officielle annektering af ukrainsk territorium

Kl. 13.38
Finland lukker grænsen for russiske turister

Kl. 14.34
Mette Frederiksen fordømmer "folkeafstemninger" i Ukraine

Kl. 16.19
Ukrainsk efterretningstjeneste frygter atomangreb

(Time now CET 18.18)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-09-29 kl 18.21
2 min. siden
At 'to millioner' tilskuere så dansk Tour-start er grebet ud af det blå

TV2:
Anmeldelse af PET-chef for brud på tavshedspligt er blevet afvist
29. sep. 2022, 17:55

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24533

Date: Thu, 29 Sep 2022 08:56:09 +0200
24532 <th3fia$k0eb$2...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/yd_KIwS3SbU/m/uG6azhoPBQAJ

[ ... ]
[ ... ]

Kl. 17.57
Droner set ved dansk gasfelt i Nordsøen
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-09-29-seneste-nyt-om-gaslaekage-i-oestersoeen

-

Politiet undersøger droneaktivitet ved dansk gasfelt
29. sep. 2022, 18:33
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-09-29-politiet-undersoeger-droneaktivitet-ved-dansk-gasfelt

-

I dag kl. 20:09
Zimbabwisk forfatter dømt for at opildne til vold ved at holde et papskilt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zimbabwisk-forfatter-doemt-opildne-til-vold-holde-et-papskilt

-

I dag kl. 20:10
Nu ændrer myndighederne kurs: Opdagede først sprængning ved gasledning
efter 32 timer
https://www.dr.dk/nyheder/politik/nu-aendrer-myndighederne-kurs-opdagede-foerst-spraengning-ved-gasledning-efter-32

-

I dag kl. 20:24
DR's korrespondenter: Derfor er en gaslækage i Østersøen en kæmpe
international krise
https://www.dr.dk/stories/1288510966/hele-verden-reagerer-p-nord-stream-sabotagen/

-

DR S141 tor 29 sep 21:12:18
29.september dr.dk/nyheder 21:10

PUTIN: 'INTERNATIONAL TERROR'
"En international terrorhandling mod
gasrørledningerne" og "sabotage uden
fortilfælde".

Sådan har den russiske præsident
Vladimir Putin omtalt lækagerne på
gasrørledningerne Nord Stream 1 og 2 i
en telefonsamtale med Tyrkiets
præsident, Recep Tayyip Erdogan.
Det fremgår ifølge Reuters af en
udtalelse fra den russiske regering.

Putins talsmand, Dmitrij Peskov, har
også tidligere omtalt lækagerne som en
terrorhandling, og han har afvist, at
det skulle være Rusland, der stod bag.
I morgen er der møde i FN's
Sikkerhedsråd, hvor lækagerne på
russisk opfordring skal drøftes.

I dag kl. 21:10
Putin kalder eksplosioner ved Nord Stream-rørledninger 'en international
terrorhandling'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-kalder-eksplosioner-ved-nord-stream-roerledninger-en-international

Terrorangrebene mod beboelsesbygninger i Rusland 1999
https://da.wikipedia.org/wiki/Terrorangrebene_mod_beboelsesbygninger_i_Rusland_1999

=>

Russian apartment bombings
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_apartment_bombings

... by Vladimir Putin, who was prime minister at the time,
boosted his popularity greatly and helped him attain the
presidency within a few months.

[ ... ]

Three FSB agents who had planted the devices at Ryazan were
arrested by the local police.[6] The next day, FSB director
Nikolay Patrushev announced that the incident in Ryazan had
been an anti-terror drill and the device found there contained
only sugar.[7]

Google auto-oversættelse:

... af Vladimir Putin, som var premierminister på det
tidspunkt, øgede hans popularitet meget og hjalp ham med at nå
præsidentposten inden for få måneder.

[ ... ]

Tre FSB-agenter, der havde plantet enhederne i Ryazan, blev
arresteret af det lokale politi.[6] Dagen efter meddelte
FSB-direktør Nikolay Patrushev, at hændelsen i Ryazan havde
været en anti-terrorøvelse, og den enhed, der blev fundet der,
indeholdt kun sukker.[7]

Kommentar:

Mistanken er, at Putin-666 stod bag terroren. Formålet var at
fremstå som stærk mand (og dermed vinde præsident-valget) og
*legitimere* angrebskrigen på Tjetjenien!

=>

Russian government involvement theory
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_apartment_bombings#Russian_government_involvement_theory
)

Idioten prøver at gentage "succesen" (at give andre skylden) og så
fortsætte angrebene (på vores olie- og gas og EL-installationer)

Date: tor. 29. sep. 2022 kl. CET 21.06, GMT 19:06
Subject: Ekspert efter dansk drone-melding: »Alle alarmlamper
blinker nu. Der er skruet op for bekymringerne« | Mystiske droner
set ved dansk gasfelt i Nordsøen

»Uautoriseret droneaktivitet« ved dansk gasfelt - ekspert peger på
mistænkt
29/09/2022 KL. 19:35
Opdateret kl. 20:10
https://jyllands-posten.dk/indland/ECE14450293/uautoriseret-droneaktivitet-ved-dansk-gasfelt-ekspert-peger-paa-mistaenkt/

En ekspert i hybrid krigsførsel tøver ikke med at tegne en linje
fra Nord Stream-eksplosioner til droneflyvninger i Nordsøen. »De
siger: ”Vi ved, hvor I bor."«

Kommentar:

Putin-666 prøver at gentage "succesen" (at give andre skylden) og
så fortsætte angrebene (på vores olie- og gas og EL-installationer)
med dertil hørende risiko for 3. verdenskrig!

-

I dag kl. 21:22
Nasa viser historiske billeder af asteroidesprængning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nasa-viser-historiske-billeder-af-asteroidespraengning

-

Mobilisering laver sprækker i Putins fortælling: - Hans
propaganda-apparat har ikke været imponerende
29. sep. 2022, 22:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-29-mobilisering-laver-spraekker-i-putins-fortaelling-hans-propaganda-apparat-har-ikke

Afstanden mellem propaganda og virkelighed vokser

-

Putin kalder sabotage af Nord Stream international terror
29. sep. 2022, 22:25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-29-putin-kalder-sabotage-af-nord-stream-international-terror

-

FN's chef fordømmer Putins plan om at annektere ukrainsk land
29. sep. 2022, 22:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-09-29-fns-chef-fordommer-putins-plan-om-at-annektere-ukrainsk-land

-

2022-09-29 kl 22.40
8 min. siden
LÆS SVARENE fra DR's korrespondenter: Hvordan reagerer verden på
gaslækagen - og hvem står mon bag?
https://www.dr.dk/engagement/taet-paa/stil-spoergsmaal-til-drs-korrespondenter-hvad-betyder-gaskrisen-for-hele-verden

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
28. sep. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-09-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 18.48
FN's generalsekretær: - En farlig optrapning

Kl. 20.07
Ukrainske styrker har opnået kontrol over hele Kupjansk

Kl. 20.23
Putin: Sabotage på Nordstream 1 og 2 er "international terrorhandling"

Kommentar:

Nej! Det er - med MEGET stor sandsynlighed *dig*, der står bag
(og kommer til at bøde for det, hvis du angriber os)!

(Time now CET 18.18)

[...]

Måling giver britisk Labour en sensationel stor føring
29. sep. 2022, 22:36

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24534

T-10 on?

File 24.556 ...
T-10
https://sites.google.com/view/kall-t-10/files/24-xxx/24-5xx/24-556
Nuclearwar + nuclearwinter
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/24-xxx/24-5xx/24-556

-

Date: Thu, 29 Sep 2022 08:56:09 +0200
24532 <th3fia$k0eb$2...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/yd_KIwS3SbU/m/uG6azhoPBQAJ
I den forbindelse melder der sig et spørgsmål:

Har robotten [eller hvad vi nu skal kalde den] *før* prøvet
at hidse os op mod hinanden?

[
Underforstået at det er *dem*, der (i denne *hypotese* og
INTET mere end det) har foretaget sabotagen.
]

Hmm ...

Faktisk troede ikke så få i Rusland, at meteoren (der
eksploderede over Rusland den 15. februar 2013) kom fra
USA!

Sandsynligheden for denne forklaringsmodel skønner jeg dog
til at være mindre end 3%.

Så ...

97% er sandsynligheden altså FORTSAT, at det er Putin-666, der
står bag. Vewdr. dette se evt. fx. fil ...

Subject: Putin-666 prøver at gentage "succesen" med dertil hørende
risiko for 3. verdenskrig -
Re: Skibe fra Ruslands flåde blev set tæt på gaslæk -
Date: Thu, 29 Sep 2022 22:56:20 +0200
24534 <th50pk$ohf5$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/yd_KIwS3SbU/m/lK4XsIhpBQAJ

)

> )

Subject: News 2022-10-07, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1212 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Fri, 7 Oct 2022 11:16:42 +0200
24554 <thoqpr$3kv5p$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/TJxqF_k2M2Y/m/yrsenf-3BwAJ

+

T-10
https://sites.google.com/view/kall-t-10
Was
(before the Google-vandalismüs/destruction 2021-09-01):
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/t-10

> [...]
>
> Kort fortalt har hovedpersonen i filmen fået alvorlige
> problemer og i et desperat forsøg på at eliminere
> eksistens-truslen, opstarter hun en nedtælling (T-10), hvor
> en atombombe detoneres (T-0). Sidste *fortrydelsesret*
> (annullering af nedtællingen) sker til tiden T-5.
>
> Undervejs i denne nedtællingsprocesse fortryder hun og
> forsøger at stoppe nedtællingen, men desværre overskrides
> deadline-punktet (T-5) ... :-(
>

> T-5 symbolet benyttes herefter gennem årene til at beskrive
> "Titanic"'s (dvs. menneskehedens) kollisionskurs. Se fx...

)

T-10...

Og netop i det samme hørte jeg en røst sige:
(2022-10-07, Friday, day no 280, CET 22:30, GMT 20:30)
- "Open gates"

?

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24556

Arh! Det er nu ikke helt korrekt, fordi ...

Input memory from ...

https://sites.google.com/view/et-footsteps/1986-04-25
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/chernobyl-disaster-tjernobylulykken
Was (before the Google-vandalismus):
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/chernobyl-disaster

Tjernobyl-katastrofen indtræffer 78 år efter Tunguska
på dag nr. 115 (GMT-time)

Og disse to tal *genkender* vi fra UFO-efterforskningen. Se
evt. ...

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
Measure (Målestokken)