UFO-afdeling hos Pentagon har ikke fundet fremmed liv - News 2022-12-17

UFO-afdeling hos Pentagon har ikke fundet fremmed liv

13.173 forseglede dokumenter om Kennedy-mordet offentliggøres

Ny forskning: 27 procent af alle arter kan uddø før 2100

Subject: Ukraine skal have Patriot-missilerne, så de kan forsvare
sig selv! - News 2022-12-16
Date: Fri, 16 Dec 2022 05:58:58 +0100
24829 <tngtuj$3agvk$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/5bxIJi8M5J4/m/FBKqCQHyAwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

> [...]
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S157 fre 16 dec 07:33:55
16.december dr.dk/nyheder 06:41

DOKUMENTER OM KENNEDY-DRAB FRIGIVES

54 min. siden
Tusindvis af forseglede dokumenter om Kennedy-mordet offentliggøres
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tusindvis-af-forseglede-dokumenter-om-kennedy-mordet-offentliggoeres

-

DR S160 fre 16 dec 22:49:45
16.december dr.dk/nyheder 07:37

FLERE DRÆBT AF MISSIL I UKRAINE

I går kl. 07:37
Adskillige meldes dræbt af missilangreb i Ukrainsk landsby
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/adskillige-meldes-draebt-af-missilangreb-i-ukrainsk-landsby

-

TV 2s usynlige hjælper i Ukraine kan ikke tale med sin far om krigen
16. dec. 2022, 08:53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-15-tv-2s-usynlige-hjaelper-i-ukraine-kan-ikke-tale-med-sin-far-om-krigen

-

I går kl. 09:05
opdateret I går kl. 10:01
Ukraine melder om massive angreb på flere byer
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-melder-om-massive-angreb-paa-flere-byer

-

DR S164 fre 16 dec 22:49:45
16.december dr.dk/nyheder 09:25

TENNISSTJERNE DONERER TIL UKRAINE

I går kl. 09:25
Tennisstjerne donerer præmiepenge til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tennisstjerne-donerer-praemiepenge-til-ukraine

-

Russiske angreb rammer vandforsyning i alle dele af Kyiv
16. dec. 2022, 10:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-16-russiske-angreb-rammer-vandforsyning-i-alle-dele-af-kyiv

-

DR S173 fre 16 dec 22:49:45
16.december dr.dk/nyheder 12:27

ÅRETS KOLDESTE DAG, KOLDEST I 12 ÅR

I går kl. 12:27
Årets koldeste dag blev koldeste decembermåling i 12 år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/aarets-koldeste-dag-blev-koldeste-decembermaaling-i-12-aar

-

DR S114 fre 16 dec 22:49:42
16.december dr.dk/nyheder 14:17

UKRAINE: VI NEDSKØD 60 RAKETTER

I går kl. 14:17
Ukraine: Vi har skudt 60 ud af 76 russiske raketter ned
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-vi-har-skudt-60-ud-af-76-russiske-raketter-ned

-

DR S117 fre 16 dec 22:49:42
16.december dr.dk/nyheder 14:54

NYE EU-SANKTIONER MOD RUSLAND

I går kl. 14:54
EU løfter sløret for niende sanktionspakke mod Rusland: Rammer både
virksomheder og medier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-loefter-sloeret-niende-sanktionspakke-mod-rusland-rammer-baade-virksomheder-og

-

DR S118 fre 16 dec 22:49:42
16.december dr.dk/nyheder 15:12

JAPAN FORDOBLER MILITÆRUDGIFTER
Japan vil nu fordoble sit militær-
budget inden for de næste fem år. Det
sker på grund af øgede trusler fra Kina
og Nordkorea.

I går kl. 15:12
Japan fordobler udgifterne til militæret
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/japan-fordobler-udgifterne-til-militaeret

-

Dansk Sprognævn og en jury kårer Kyiv som årets ord
16. dec. 2022, 16:19
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-12-16-dansk-sprognaevn-og-en-jury-karer-kyiv-som-arets-ord

-

I går kl. 17:07
Ukraine advarer: Rusland planlægger en ny, stor offensiv i det nye år
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-advarer-rusland-planlaegger-en-ny-stor-offensiv-i-det-nye-aar

-

DR S126 fre 16 dec 22:49:12
16.december dr.dk/nyheder 19:35

GRINER: HÅRD KAMP I RUSSISK FÆNGSEL

I går kl. 19:35
Basketstjerne efter fangeudveksling: 'Jeg gravede dybt for at bevare min
tro'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/basketstjerne-efter-fangeudveksling-jeg-gravede-dybt-bevare-min-tro

-

Militæranalytiker: Krig i Ukraine kan eskalere snart
16. dec. 2022, 20:12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-16-militaeranalytiker-krig-i-ukraine-kan-eskalere-snart

-

I går kl. 20:14
Journalister og EU kritiserer Elon Musk og Twitter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/journalister-og-eu-kritiserer-elon-musk-og-twitter

-

Stifter af Wagnergruppen anklager Frankrig for at stå bag attentat
16. dec. 2022, 20:24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-16-stifter-af-wagnergruppen-anklager-frankrig-for-at-staa-bag-attentat

-

DR S128 fre 16 dec 22:49:12
16.december dr.dk/nyheder 20:33

KHARKIV UDEN STRØM

I går kl. 20:33
Kharkiv uden strøm efter russisk angreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kharkiv-uden-stroem-efter-russisk-angreb

-

I går kl. 21:29
EU er klar med niende omgang sanktioner: 'Det her er noget, der gør ondt
på Rusland'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu-er-klar-med-niende-omgang-sanktioner-det-her-er-noget-der-goer-ondt-paa-rusland

-

Ny forskning: 27 procent af alle arter kan uddø før 2100
16. dec. 2022, 22:04
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-12-16-ny-forskning-27-procent-af-alle-arter-kan-uddo-for-2100

+

DR S132 fre 16 dec 22:49:12
16.december dr.dk/nyheder 22:28

DYR OG PLANTER KAN UDDØ INDEN 2100

I går kl. 22:28
Rapport: 27 procent af verdens dyr og planter kan uddø inden år 2100
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rapport-27-procent-af-verdens-dyr-og-planter-kan-uddoe-inden-aar-2100

-

I går kl. 23:57
UFO-afdeling hos Pentagon har ikke fundet fremmed liv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ufo-afdeling-hos-pentagon-har-ikke-fundet-fremmed-liv

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 08:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5070761
Morten Top
Nye luftangreb mod Ukraine

i går kl. 09:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5070804
Morten Top
Adskillige dræbt i østukrainsk landsby

i går kl. 09:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5070857
Morten Top
Poltava er uden strøm

i går kl. 09:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5070928
Morten Top
Folk søger tilflugt i parkeringskælder, men 'griner og joker'

i går kl. 09:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5070959
Morten Top
Strømafbrydelser varslet i Kyiv

i går kl. 10:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5071049
Morten Top
To døde efter angreb

i går kl. 10:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5071153
Morten Top
Billeder: Kyivs metro bruges som beskyttelsesrum

i går kl. 11:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5071299
Morten Top
EU på vej med økonomisk hjælp til Ukraine

i går kl. 11:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5071378
Morten Top
Ukraine: Hospital i Kupjansk ramt af missil

i går kl. 11:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5071390
Morten Top
Luftalarm afblæst i stort set hele Ukraine

i går kl. 11:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5071449
Morten Top
Fire dræbte og ni sårede i Kherson

i går kl. 12:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5071582
Morten Top
Middagsoverblik

(Time now CET 02.05)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
16. dec. 2022, 05:14
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-16-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.52
Mindst otte døde efter granatangreb

Kl. 07.02
USA vedtager nyt forsvarsbudget

Kl. 07.22
Varsel om luftangreb i flere ukrainske regioner

Kl. 07.45
Putin besøger Hviderusland

Kl. 08.27
Russiske missilangreb på ukrainsk infrastruktur

Kl. 09.11
Tennisstjerne donerer millioner i præmiepenge til Ukraine

Kl. 10.27
Store dele af Ukraine er uden strøm

Kl. 13.21
Mere end 40 missiler sendt mod Kyiv

Kommentar;:

Bl.a. derfor skal Ukraine have Patriot-missilerne!

Kl. 13.27
Vil tage tid at få strøm tilbage

Kl. 14.00
Stifter af Wagnergruppen anklager Frankrig for at stå bag attentat

Kl. 15.18
EU godkender niende sanktionspakke mod Rusland

Kl. 15.36
Mindst to dræbt og otte såret i russiske missilangreb

Kommentar:

Hvorfor findes der ikke en Gud, som sætter en stopper for al denne
ondskab/slangeyngel ?

Kl. 17.03
USA vil sende flere våben til Ukraine

... at tilbyde Ukraine Patriot-missilforsvarssystemet ...

Kommentar:

Gud *velsigne* USA, for nogen må jo stoppe al denne ondskab! Ellers
omkommer vi alle, hvis denne ondskabens slangeyngel fortsætter med
at hærge/terrorisere og dermed tyrannisere vor planet!

Kl. 17.24
Brittney Griner har forladt medicinsk militærfacilitet

Kl. 18.05
Ukraines premierminister: Rusland vil efterlade os uden lys, vand og varme

Kommentar:

Hvorfor findes der ikke en Gud, som sætter en stopper for al denne
ondskab/slangeyngel ?

Ønsker Gud os virkelig omkommet i et globalt atomragnarok (for det
bliver jo *konsekvensen* af det her, hvis det får lov at fortsætte) ?

Og jeg er bange for, at svaret er 'ja', apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+13.12&version=BPH

Esajas 13:12, Bibelen på hverdagsdansk

Når dommen er fuldbyrdet, er der ikke mange tilbage. Til den
tid er mennesker sjældnere end det fineste guld.

=>

Я сделаю так,
    что найти живого человека будет так же сложно,
    как отыскать чистое золото!

Det er prisen for Kreml-uslingens ondskab, skønner jeg!

Og kan Gud være så LIGEGLAD med os skabninger ?

Og kan Han (i så fald) kalde sig Kærlig (jævnfør 1.John 4,8.16) ?

HVOR er (i så fald) *Barmhjertigheden* og *Nåden* blevet af ?

Kl. 18.24
Zelenskyj og den ukrainske befolkning tildelt Charlemagne-prisen

Kl. 19.24
Kroatien afviser lovforslag om at træne ukrainske soldater

Et flertal på to tredjedele var nødvendigt for at vedtage forslaget.
Blandt parlamenters 151 pladser, stemte 107. 97 støttede forslaget.
10 stemte imod.

Kl. 19.38
Ukraines elnetoperatør ophæver undtagelsestilstand

Kl. 20.06
Ukraine har brug for flere generatorer for at klare sig igennem
vinteren, siger premierminister

Kl. 20.54
USA: - De eneste provokerende foranstaltninger bliver truffet af Rusland

Kl. 21.11
Ukrainske virksomheder får lån på to milliarder dollar

Kl. 21.48
Dødstal efter russisk missilangreb fredag stiger: Mindst 3 dræbt og 13 såret

Kl. 22.37
Moldova forbyder midlertidigt seks tv-kanaler på grund af udsendelser om
Rusland

(Time now CET 02.05)

2022-12-17 kl 00.53
I går kl. 23:57
UFO-afdeling hos Pentagon har ikke fundet fremmed liv

News missing/destroyed between 2022-12-16 kl 07.36-10:26, idiots!

TV2:
Engell til Ellemann: - Du kunne lige så godt kalde dig kejser af Kina
16. dec. 2022, 22:42

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24831

Den 17-12-2022 kl. 02:37 skrev Kall, Mogens:

Subject: UFO-afdeling hos Pentagon har ikke fundet fremmed liv -
News 2022-12-17
Date: Sat, 17 Dec 2022 02:37:20 +0100
24831 <tnj6gi$3fuu7$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/xh8GaH2EsUs/m/fwQy8ZQ1BAAJ

> [...]

>     что найти живого человека будет так же сложно,
>     как отыскать чистое золото!
>
> Det er prisen for Kreml-uslingens ondskab, skønner jeg!

Hørt (vist nok) i Forsvarsministeriet:

(
Baggrundsviden:

Subject: Håb for psykopater ? - Dumt spørgsmål til gruppen
Date: Fri, 8 Aug 2008 06:08:19 +0200
7754 news:489bc6a5$0$90264$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/psychopathy/07-754
https://sites.google.com/site/kallfiles0000/07-000/07-7xx/07-75x/07-754
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/M-SfqPOcDnc/m/PBvupOqfEhsJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/M-SfqPOcDnc/m/PBvupOqfEhsJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab.psykologi/c/M-SfqPOcDnc/m/PBvupOqfEhsJ
)

Vi skal få dig til at *indse*,
at du er stukket af (fra den Lukkede)!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24832

Japan opruster drastisk – peger på to lande

News 2022-12-17
Date: Sat, 17 Dec 2022 02:37:20 +0100
24831 <tnj6gi$3fuu7$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/xh8GaH2EsUs/m/fwQy8ZQ1BAAJ
Ukrainere tager nødløsninger i brug: - Vi er nødt til det på grund af de
forbandede russere
17. dec. 2022, 06:43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-13-ukrainere-maa-klare-vinteren-uden-lys-og-varme-det-her-er-vores-modstand-mod

-

DR S139 lør 17 dec 13:15:38
17.december dr.dk/nyheder 09:26

TYSKLAND ÅBNER FLYDENDE GASTERMINAL

I dag kl. 09:26
Tyskland åbner terminal for import af flydende gas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyskland-aabner-terminal-import-af-flydende-gas

-

Snart kan Danmarks største gasby blive opvarmet med vand fra undergrunden
17. dec. 2022, 09:52
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-12-17-snart-kan-danmarks-stoerste-gasby-blive-opvarmet-med-vand-fra-undergrunden

To selskaber skal undersøge mulighederne for at få geotermiske
varme i Holbæk, hvor knap halvdelen af husene opvarmes af naturgas.

-

Japan opruster drastisk – peger på to lande
17. dec. 2022, 10:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-17-japan-opruster-drastisk-peger-pa-to-lande

-

DR S141 lør 17 dec 13:15:38
17.december dr.dk/nyheder 11:01

LUFTALARMERNE HYLER I UKRAINE

I dag kl. 11:01
Luftalarmerne hyler over hele Ukraine: 'Gå i beskyttelsesrummene'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/luftalarmerne-hyler-over-hele-ukraine-gaa-i-beskyttelsesrummene

-

Putin og hans generaler mødes for at aftale strategi i Ukraine
17. dec. 2022, 12:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-17-putin-og-hans-generaler-modes-for-at-aftale-strategi-i-ukraine

-

Brand på olieraffinaderi i Fredericia
17. dec. 2022, 12:01
Opd. 17. dec. 2022, 13:38
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-12-17-brand-pa-olieraffinaderi-i-fredericia

+

DR S143 lør 17 dec 13:15:38
17.december dr.dk/nyheder 12:14

OLIERAFFINADERI I BRAND

I dag kl. 12:14
Olieraffinaderi i Fredericia er i brand
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/olieraffinaderi-i-fredericia-er-i-brand

-

DR S144 lør 17 dec 13:15:38
17.december dr.dk/nyheder 13:01

USA INVESTERER I THULEBASEN

2022-12-17 kl 13.59
58 min. siden
USA investerer milliarder i Thulebasen i Grønland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-investerer-milliarder-i-thulebasen-i-groenland

+

USA investerer tocifret milliardbeløb i Thulebasen
17. dec. 2022, 13:36
https://nyheder.tv2.dk/2022-12-17-usa-investerer-tocifret-milliardbelob-i-thulebasen

-

DR S148 lør 17 dec 19:06:47
17.december dr.dk/nyheder 15:53

CIA-CHEF: FLERE RUSSISKE ANGREB

I dag kl. 15:53
CIA-chef forventer flere russiske angreb mod Ukraines infrastruktur
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/cia-chef-forventer-flere-russiske-angreb-mod-ukraines-infrastruktur

-

2022-12-17 kl 19.43
24 min. siden
Kom med til melodi grand prix i en metro i Kyiv
https://www.dr.dk/stories/1288510966/eurovision-i-metro-i-kyiv/

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

16. dec. kl. 12:07
_________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine 17. december
17. dec. 2022, 08:12
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-17-december

Kl. 08.11
Region ramt af russiske angreb 79 gange på en dag

59 min siden (Time now CET 09.20)
Ti ukrainske sange dyster på underjordisk metrostation

Kl. 10.13
Putin holder strategimøde om Ukraine

Kl. 11.18
Vandforsyningen er tilbage i Kyiv

Kl. 12.17
Luftalarmer hyler over hele Ukraine

53 min siden (Time now CET 14.27)
Lille dreng på halvandet år fundet død efter missilangreb

Kl. 16.24
CIA: Rusland vil ikke forhandle

36 min siden (Time now CET 19.48)
Russiske propagandavideoer skal få unge mænd til at melde sig

(Time now CET 19.48)

2022-12-17 kl 19.43
24 min. siden
Kom med til melodi grand prix i en metro i Kyiv

TV2:
Verdens øjne hviler på Kinas genåbning: - Det er det, alle har ventet
på, siger Jens Lundgren
17. dec. 2022, 19:25

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24833