ET-Break (Was: Kina beskylder Storbritannien for dit og dat) - News 2023-05-22

ET-Break (Was: Kina beskylder Storbritannien for dit og dat)

File 25.228 ...
China (Cannibalistan)
https://sites.google.com/view/kall-china/files/25-xxx/25-2xx/25-228
Crime against Humanity (Forbrydelse mod Menneskeheden)
https://sites.google.com/view/crime-against-humanity/files/25-xxx/25-2xx/25-228
Crime does NOT pay
https://sites.google.com/view/kall-crime-does-not-pay/files/25-xxx/25-2xx/25-228

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: ET-Break (Straffen kommer snart,
Скоро пенальти, Россия-матушка) - News 2023-05-21
Date: Sun, 21 May 2023 09:02:09 +0200
25226a <u4cflg$1f6an$1...@news.eternal-september.org>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-2xx/25-226
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/SplUMYOrcbE/m/7syYlg3aAgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> [...]
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf
[ ... ]
> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S175 man 22 maj 06:29:52
21.maj dr.dk/nyheder 22:40

VIL HAVE HISTORISK PANDEMIAFTALE

I går kl. 22:40
WHO-direktør håber på historisk pandemiaftale ved verdenssamling
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/who-direktoer-haaber-paa-historisk-pandemiaftale-ved-verdenssamling

Kommentar:

Daglig beder jeg om, at Gud også vil hjælpe os med at indrette
vores samfund på en sådan måde, at vi ikke er så sårbare overfor
pandemier og epidemier, om ikke at opbruge Jordens resourcer og
ødelægge vores klima.

Et eksempel:

På et hospital er der en elevator, man skal bruge for at komme
rundt i bygningerne. Denne betjenes af en knap, og det er så her,
at *smittespredningen* sker!

*Idiotisk* indretning!

Og dét må vi lave om på, så *når* næste pandemi er en
kendsgerning, da ... bla, bla, bla.

-

Rusland: F-16-leverancer vil sætte spørgsmålstegn ved Nato's rolle
I dag kl. 05.32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-22-rusland-f-16-leverancer-vil-saette-spoergsmaalstegn-ved-natos-rolle

Kommentar:

Ævl! Det siger du bare i håbet om, at vi som feje kujoner
stikker halen mellem benene, så du lettere som et rovdyr kan
fortære dit bytte.

Ukraine har ret til at forsvare sit territorium (ligesom
alle andre nationer har, herunder os i Danmark og Sverige)!

Du ville have ret i din påstand, HVIS flyene bliver brugt til at
angribe selve Rusland, mern det gør de ikke, fordi det har
Præsidenten - Må Gud vor Far i Himlen° være hans sjæl nådig og
give ham en speciel plads i De Levendes Land° - lovet os! Flyene
skal KUN bruges til at smide Jer ud af Ukraine, da I IKKE er
velkomne af "uforklarlige" grunde, *tyveknægteØ*!

Og jeg råder Jer til at forlade Ukraine OG Georgien ØJEBLIKKELIG,
for I har muligvis OGSÅ nu fået Jer en fjende i galaksen; én,
der (ligesom os) også HADER uret som pest, apropos Sodoma
(=> Tunguska-1908 og 2013-02-15 => You-name-it)!

KUN en *tåbe* frygter ikke havet!

-

USA kritiserer israelsk ministerbesøg på Tempelbjerget
I dag kl. 05.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-22-usa-kritiserer-israelsk-ministerbesoeg-paa-tempelbjerget

-

DR S115 man 22 maj 06:29:49
22.maj dr.dk/nyheder 06:27

PALÆSTINENSERE MELDER OM DRÆBTE

2023-05-22 kl 07.24
56 min. siden
Palæstinensere melder om tre dræbte i flygtningelejr på Vestbredden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/palaestinensere-melder-om-tre-draebte-i-flygtningelejr-paa-vestbredden

-

2023-05-22 kl 07.24
2 min. siden
Kina beder Storbritannien om at stoppe bagtaleri efter kritisk
udtalelse fra Sunak
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-beder-storbritannien-om-stoppe-bagtaleri-efter-kritisk-udtalelse-fra-sunak

Kommentar:

Kina er desværre et *diktatur*, og SKAL derfor hurtigst mulig
afvikles (bl.a. fordi diktaturstater har vist sig at være en
trussel mod verdensfreden, apropos Hvideruslæands medvirken
under Putins angrebskrig på Ukraine den 24. februar 2022)!

Så ...

Gå hjem og vug!

Du skal for Retten° og kræves til regnskab for dine forbrydelser
bl.a. med Menneskeheden!

Anklagepunkt 1: Kannibalisme
Kommunisterne har myrdet anderledestænkende kinesiske
statsborgere og stjålet deres indre organer!

IKKE mere psykopat-pis her på denne viores planet!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2023-05-22, Monday, day no 142 (223 left), CET 07L:42, GMT 05:42)
- "Amen!"

CET 07:46
- "Crime against"

humanity

(Nå, UNDSKYLD, ET. Jeg kom til at afbryde dig. Sorry)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.40
Rusland: F-16-leverancer vil sætte spørgsmålstegn ved NATO's rolle

Kl. 05.58
Protest over Ukraine-krigen ved filmfestival i Cannes

33 min siden (Time now CET 08.06)
Ukraine melder om luftalarm i hele Ukraine og angreb mod flere byer i nat

Kommentar:

Bare fordi du kan gøre det onde mod andre, er det IKKE
ensbetydende med, at du SKAL gøre det onde mod andre!

Gid du som *straf* må få AL dit eget lort i knolden i form af
Tunguska-19089 mig her og der og alle vegne på russisk
territorium, satans yngel, *djævletilbedere*!

6 min siden (Time now CET 08.06)
Atomkraftværk i Zaporizjzja kører nu på nødgenerator

(Time now CET 08.06)

Deadline:

DR text-TV:
115

DR:
2023-05-22 kl 07.24
2 min. siden
Kina beder Storbritannien om at stoppe bagtaleri efter kritisk udtalelse
fra Sunak

TV2:
2023-05-22 kl 07.30
Karsten Hønge til grønlandsk folketingsmedlem: - Kan du ikke dansk? Du
har gået i skole i Danmark, du burde forstå det
I dag kl. 06.12

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25228

Regeringen overvejer F-16-donation

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: ET-Break (Was: Kina beskylder Storbritannien for dit og dat) -
News 2023-05-22
Date: Mon, 22 May 2023 08:07:13 +0200
25228 <u4f0qg$239fu$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tt3r2grdySQ/m/KW3u16IlAwAJ
2023-05-22 kl 08.20
13 min. siden
Energipriserne er for høje: Flere landsbyer vil nu lave små, lokale
fjernvarmeanlæg
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/nordjylland/energipriserne-er-hoeje-flere-landsbyer-vil-nu-lave-smaa-lokale

-

DR S121 man 22 maj 11:33:18
22.maj dr.dk/nyheder 09:08

RUSSISK LUFTANGREB MOD DNIPRO

I dag kl. 09:08
Rusland fortsætter offensiv med luftangreb mod Dnipro
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-fortsaetter-offensiv-med-luftangreb-mod-dnipro

-

DR S125 man 22 maj 11:33:19
22.maj dr.dk/nyheder 10:47

REGERINGEN OVERVEJER F-16-DONATION

I dag kl. 10:47
Regeringen har endnu ikke besluttet, om der skal doneres danske F-16
kampfly til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/regeringen-har-endnu-ikke-besluttet-om-der-skal-doneres-danske-f-16-kampfly-til

+

Regeringen overvejer at sende kampfly til Ukraine
I dag kl. 11.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-22-regeringen-overvejer-at-sende-kampfly-til-ukraine

Kommentar:

Man kan altid starte i det små ved fx at donere 1 fly.

Filosofien her er, at 1*30 NATO-lande = minimum 30 fly. Og dét
kan Ukraine sagtens bruge nu og her til at smide *tyven* ud!

Så hellere donere små mængder i dag fremfor i morgen, fordi hver
dag koster menneskeliv (der IKKE kan erstattes, no matter what)!

Man kan jo ALTID donere MERE senere!

-

2023-05-22 kl 12.24
52 min. siden
Firmaet bag Facebook og Instagram får milliardbøde af EU
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/firmaet-bag-facebook-og-instagram-faar-milliardboede-af-eu

-

2023-05-22 kl 12.28
Facebook-ejer straffes med milliardbøde for brud på dataregler
18 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-22-facebook-ejer-straffes-med-milliardboede-for-brud-paa-dataregler

[...]

Kl. 08.38
Rusland på vej med ny ”elite” flygruppe til Ukraine

Kl. 09.12
Rusland med luftangreb flere steder i nat – mindst én dræbt

Kl. 09.59
Prigozjin: Vi forlader Bakhmut

Kl. 10.17
Danmark overvejer donation af F-16-fly til Ukraine

Kl. 11.04
Danmark vil være vært for fredsmøde

Kl. 11.29
Russisk tv-vært viser stjålet byskilt fra Bakhmut frem under
udsendelse

34 min siden (Time now CET 12.31)
Atomkraftværk tilbage på elnettet

(Time now CET 12.31)

Deadline:

DR text-TV:
128

DR:
2023-05-22 kl 12.24
15 min. siden
Alvorlig påkørsel efterforskes som drabsforsøg

TV2:
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25229

Troels Lund Poulsen er optimistisk omkring F-16-fly efter dagens
forhandlinger

Oversete nyheder i går:

Biden: Ukraines suverænitet er ikke til diskussion

Biden er blevet forsikret om, at F-16-fly kun vil kæmpe i Ukraine

-

Kall, Mogens skrev:

News 2023-05-22
Date: Mon, 22 May 2023 08:07:13 +0200
25228 <u4f0qg$239fu$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tt3r2grdySQ/m/KW3u16IlAwAJ
Video viser ukrainske soldater patruljere i Bakhmut, mens Putin hylder
Wagner-gruppens erobring
I dag kl. 12.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-22-video-viser-ukrainske-soldater-patruljere-i-bakhmut-mens-putin-hylder-wagner-gruppens-erobring

-

Belarusisk blogger er benådet kort efter otteårig fængselsdom
I dag kl. 13.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-22-belarusisk-blogger-er-benaadet-kort-efter-otteaarig-faengselsdom

-

DR S131 man 22 maj 17:59:05
22.maj dr.dk/nyheder 14:56

GUVERNØR HÆVDER UKRAINSK ANGREB

... Ukraine hævder
derimod, at russere står bag.

I dag kl. 14:56
Russisk guvernør anklager 'ukrainsk sabotagegruppe' for at indtage byen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-guvernoer-anklager-ukrainsk-sabotagegruppe-indtage-byen

-

Russisk grænsepost på grænsen til Ukraine angrebet
I dag kl. 15.12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-22-russisk-graensepost-paa-graensen-til-ukraine-angrebet

-

Analytiker om angreb på russisk side: - Det vil skabe usikkerhed
i de russiske rækker
I dag kl. 15.59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-22-analytiker-om-angreb-paa-russisk-side-det-vil-skabe-usikkerhed-i-de-russiske-raekker

-

DR S136 man 22 maj 17:59:06
22.maj dr.dk/nyheder 16:39

EU INDFØRER NYE SANKTIONER MOD IRAN

I dag kl. 16:39
EU indfører nye sanktioner mod Iran
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-indfoerer-nye-sanktioner-mod-iran

-

2023-05-22 kl 18.10
Rusland forbereder "elite-luftstyrke" i Ukraine ifølge efterretninger
3 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-22-rusland-forbereder-elite-luftstyrke-i-ukraine-ifoelge-efterretninger

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 09:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5942770
Sean Coogan
Velkommen

i går kl. 09:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5942782
Sean Coogan
Putin: Kampen om Bakhmut er slut

i går kl. 10:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5942795
Sean Coogan
Hvad sagde Zelenskyj egentlig?

i går kl. 10:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5942820
Sean Coogan
USA løfter sløret for ny milliardhjælp

i går kl. 10:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5942860
Sean Coogan
Lille strategisk betydning - men store tab

i går kl. 11:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5942935
Sean Coogan
Zelenskyj: Der er ikke noget tilbage i Bakhmut. Kun jord og en masse
døde russere

i går kl. 11:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5942963
Sean Coogan
Biden: Ukraines suverænitet er ikke til diskussion

i går kl. 11:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5942976
Sean Coogan
DR har besøgt ukrainsk stilling nær Bakhmut - men efter en halv time
måtte man væk

i går kl. 11:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5942986
Sean Coogan
Ukraine: Vi har stadig kontrol over dele af Bakhmut

i går kl. 12:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943109
Sean Coogan
Zelenskyj: Bakhmut er ikke erobret af Rusland

i går kl. 12:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943133
Jakob Slyngborg Trolle
Zelenskyj: Billeder fra Hiroshima minder mig om Bakhmut

i går kl. 12:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943162
Jakob Slyngborg Trolle
Vil ikke gå i detaljer om ukrainsk modoffensiv

i går kl. 13:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943296
Jakob Slyngborg Trolle
Hinter til F-16-fly

i går kl. 13:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943323
Jakob Slyngborg Trolle
Biden er blevet forsikret om, at F-16-fly kun vil kæmpe i Ukraine

Kommentar:

Men Ukraine har faktisk ret til (i selvforsvar) at kæmpe på russisk
jord, endog Moskva (ligesom Rusland ALLEREDE har angrebet Kyiv.

Men ...

Det må bare ikke ske med våben doneret af os, for ellers kan man
med berettigelse anklage os for at føre indirekte krig mod Rusland!

i går kl. 13:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943407
Sean Coogan
DR's udsendte: Ukrainere tror stadig, at der er meget at kæmpe for
omkring Bakhmut

i går kl. 14:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943704
Sean Coogan
Ukrainsk topgeneral: Ukraine kontrollerer en "ubetydelig" del af
Bakhmut, men rykker frem i forstæderne

i går kl. 14:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943818
Sean Coogan
V-ordfører: Danmark skal aktivt søge værtskab ved muligt fredstopmøde

i går kl. 15:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5944303
Sean Coogan
Zelenskyj: Vores folk er i Bakhmut

i går kl. 15:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5944362
Sean Coogan
V-ordfører: Positivt, at Zelenskyj lægger op fredsproces

i går kl. 16:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5944406
Sean Coogan
Tak for nu

[...]

Kl. 14.10
Angreb på russisk grænsepost, siger guvernør

Kl. 14.37
Putin er informeret om angreb på russisk jord

Kl. 14.56
Ukraine: Ingen ukrainere deltog i angrebet

Kl. 16.05
Ukraine bekræfter angreb af russiske grupper inde i Rusland

53 min siden (Time now CET 18.26)
Troels Lund Poulsen er optimistisk omkring F-16-fly efter dagens
forhandlinger

Kommentar:

Som tidligere sagt i dag:

[...]

Og ...

Man kan jo ALTID donere MERE senere!

(Time now CET 18.26)

Deadline:

DR text-TV:
137

DR:
2023-05-22 kl 18.05
7 min. siden
Køge Bugt-kommuner bekymrede over badesikkerheden

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25230