Danmark BURDE øge forsvarsbudgettet til 2% (og IKKE først i år 2030)! - News 2023-07-09

Danmark BURDE allerede nu her i år øge forsvarsbudgettet til mindst
to procent af BNP (og IKKE først i år 2030)!

Subject: Biden har sagt ja til at forsyne Ukraine med
klyngebomber - News 2023-07-08
Date: Sat, 8 Jul 2023 08:46:26 +0200
25374 <u8b0o1$1lueg$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Y5W5HJ0BCBs/m/e1WeNw0IBAAJ

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I dag kl. 20:00
Zelenskyj har fem tidligere Azovstal-kommandører med hjem fra
Tyrkiet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-har-fem-tidligere-azovstal-kommandoerer-med-hjem-fra-tyrkiet

-

DR S170 lør 08 jul 20:42:50
8.juli dr.dk/nyheder 20:41

22 DRÆBT UNDER LUFTANGREB I SUDAN

I dag kl. 20:41
Mindst 22 dræbt under luftangreb i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-22-draebt-under-luftangreb-i-sudan

-

Tidligere russisk præsident anklager Biden for "usunde
fantasier" og advarer om nuklear dommedag
I dag kl. 21.11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-08-tidligere-russisk-praesident-anklager-biden-for-usunde-fantasier-og-advarer-om-nuklear-dommedag

Ruslands tidligere præsident Dmitrij Medvedev sender trusler og
fornærmelser mod USA's præsident Joe Biden.

Kommentar:

Ligesom Sovjetunionen bygger hele Putins *skindemokrati* på
*frygt*!

Og det ender jo SELVFØLGELIG galt, når man opfører sig så
*uansvarligt* (som en forkælet møgunge, der står og skaber sig
og stamper i gulvet og derved *laver en scene*)!

Det er IKKE en voksen værdigt!

-

Hvidhajer kan lugte blod på to kilometers afstand – og i
fremtiden kan den komme forbi danske farvande
I dag kl. 21.31
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-07-08-hvidhajer-kan-lugte-blod-paa-to-kilometers-afstand-og-i-fremtiden-kan-den-komme-forbi-danske-farvande

Kommer fra Middelhavet

... hvidhajen trives i farvand, der er mellem 10 og 20 grader.

-

I dag kl. 21:47
Canada og Storbritannien kritiserer klyngebomber som reaktion på
USA's plan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/canada-og-storbritannien-kritiserer-klyngebomber-som-reaktion-paa-usas-plan

-

2023-07-08 kl 23.35
Putin-talsmand raser over tyrkisk udlevering af ukrainske "helte"
31 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-08-putin-talsmand-raser-over-tyrkisk-udlevering-af-ukrainske-helte

-

DR S172 søn 09 jul 08:14:44
9.juli dr.dk/nyheder 06:07

MEXICANSK JOURNALIST ER FUNDET DØD

I dag kl. 06:07
Savnet mexicansk journalist er fundet død
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/savnet-mexicansk-journalist-er-fundet-doed

+

Savnet mexicansk journalist er fundet død i landområde
I dag kl. 06.32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-09-savnet-mexicansk-journalist-er-fundet-doed-i-landomraade

-

Ukraine får omstridte bomber – men hvad vil det betyde for krigen?
I dag kl. 06.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-08-ukraine-faar-omstridte-bomber-men-hvad-vil-det-betyde-for-krigen

-

To teenagere blev fundet dræbt i en forladt bygning – men her
stopper enigheden om, hvad der skete
I dag kl. 06.38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-07-to-teenagere-blev-fundet-draebt-i-en-forladt-bygning-men-her-stopper-enigheden-om-hvad-der-skete

16-årige Tihran Ohannisjan døde 24. juni i den russisk-besatte
by Berdjansk. Ifølge russerne var han terrorist.

-

2023-07-09 kl 08.33
Polen går amok i militær oprustning – og lægger pres på Danmark
31 min siden
https://nyheder.tv2.dk/2023-07-03-polen-gaar-amok-i-militaer-oprustning-og-laegger-pres-paa-danmark

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.31
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-08-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 20.42
Rusland: Tyrkiet har forbrudt sig på aftale

Kl. 21.43
Pres på Rusland for ny kornaftale
Lyn-analyse

Kl. 22.19
Ukrainske officerer fra Azovstal-stålværket hyldes

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.29
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-09-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.43
Rusland: Tyrkiet bryder fangeaftale og sender ukrainere hjem

Kl. 06.43
Tænketank: Ukraine i offensiven på tre fronter

34 min siden (Time now CET 08.46)
Polen opruster med 1000 ekstra soldater langs grænse til Belarus

6 min siden (Time now CET 08.46)
Polen lægger pres på Danmark – skal bruge flere penge på militæret

Til sammenligning vil Danmark efter planen først i 2030 leve op
til NATO-kravet.

Derfor appellerer Polen nu til NATO-medlemmerne, herunder
Danmark, om at følge trop og øge forsvarsbudgettet yderligere
end de to procent af BNP.

Subject: Lyver Jesus, oder was ? + et *profetisk* ord
Date: Sun, 9 Jul 2023 08:03:52 +0200
25376 <u8dik7$22g9n$1...@news.eternal-september.org>
Was würde Jesus dazu sagen ?
https://sites.google.com/view/was-wurde-jesus-dazu-sagen/files/25-xxx/25-3xx/25-376
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Y5W5HJ0BCBs/m/7BLorMArBAAJ

> Det hænder desværre nogen gange, at vi mennesker (selv kristne)
> *misforstår* og taler forbi hinanden, fx. et ægtepar!
>
> Forleden dag hørte jeg således ...

Når man har lovet noget, da BØR man også indfri sine løfter.
Ellers er man jo IKKE til at stole på!

Så ...

Danmark BURDE allerede nu her i år øge forsvarsbudgettet til
mindst to procent af BNP (og IKKE først i år 2030)!

Ellers er der jo tale om en art *nasseri*, og dét kan vi IKKE
være bekendt!

(Time now CET 08.46)

2023-07-09 kl 08.30
Festival har i årevis tilbud politikere gratis billetter:
Nu opfordrer kommunaldirektøren til, at de takker nej
14 min. siden

TV2:
2023-07-09 kl 08.33
Polen går amok i militær oprustning – og lægger pres på Danmark
31 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25377

Carl Alex Friis Nielsen

Fint nok; men skulle vi ikke lige prøve at finde nogen der gider at være
soldat først og udfylde de 30% af eksisterende stillinger som ikke er
besat i forsvaret før vi begynder at investere i udvidelser?
Jeg er helt med på at øge budgettet; men pengene skal ligsom også
anvendes effektivt så vi også reelt får mere forsvar ud af dem.