Ruslands ambassadør i USA efter dronestyrt: 'Vi ønsker ikke en konfrontation'. Svar: Jo! - News 2023-03-15

Ruslands ambassadør i USA efter dronestyrt:
'Vi ønsker ikke en konfrontation'.
=>
Svar: Jo!

Nord Stream-eksplosionerne:
Antennelignende objekt fundet tæt på rørledningen

Subject: Kall-kloak-service - News 2023-03-14
Date: Tue, 14 Mar 2023 08:06:35 +0100
25037 <tup6de$7p2t$1...@news.eternal-september.org>
Kalls-kloak-service
https://sites.google.com/view/kalls-kloak-service/files/25-xxx/25-0xx/25-037
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/RIkeMoETBQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I går kl. 19:51
Nord Stream-eksplosionerne: Antennelignende objekt fundet tæt på
rørledningen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nord-stream-ekplosionerne-antenne-lignende-objekt-fundet-taet-paa-roerledningen

-

DR S164 ons 15 mar 08:03:35
14.marts dr.dk/nyheder 20:21

RUSLAND: DRONE VAR PÅ VEJ MOD KRIM

I går kl. 20:21
Rusland benægter, at jagerfly har været i kontakt med amerikansk drone
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-benaegter-jagerfly-har-vaeret-i-kontakt-med-amerikansk-drone

-

I går kl. 22:34
Rusland og USA skændes om kollision i luften: 'Skamløs overtrædelse af
international lov'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-og-usa-skaendes-om-kollission-i-luften-skamloes-overtraedelse-af

-

I går kl. 23:06
Zelenskyj afskediger tre regionale guvernører
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-afskediger-tre-regionale-guvernoerer

-

I dag kl. 00:11
Ruslands ambassadør i USA efter dronestyrt: 'Vi ønsker ikke en
konfrontation'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-ambassadoer-i-usa-efter-dronestyrt-vi-oensker-ikke-en-konfrontation

Subject: Frygtens imperium -
Was: Ytringsfrihed og blasfemi
Date: Thu, 14 Feb 2008 10:22:23 +0100
07357b <_KTsj.2$XV...@news.get2net.dk>
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/VTcNZMZ81Y0/m/BNdFr2q42RsJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1QMLFx7SIxc/m/BNdFr2q42RsJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/Z7nsPqsU1nQ/m/BNdFr2q42RsJ

> === citat start ===
>
> DR1 s137 tir 12 feb (2008, CET) 09:54:59
>
> 06:49 (CET, red.)
>
> Russiske bombefly over USS Nimitz
>
> To russiske bombefly var lørdag så tæt
> på det amerikansk(e) hangarskib USS
> Nimitz, at ...
>
> === citat slut ====

Ævl!

I har ikke bestilt andet i efterhånden MANGE år!

Og det ender med Jordens undergang, hvis I ikke holder op med
denne Jeres magtsyge *galskab*, apropos ...

> [...]
>
> 18
> ... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
> så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

DR S167 ons 15 mar 08:03:35
15.marts dr.dk/nyheder 06:32

AFTALE OM UKRAINEFOND PRÆSENTERES

I dag kl. 06:32
Finansministeriet fremlægger aftale om Ukrainefond i dag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/finansministeriet-fremlaegger-aftale-om-ukrainefond-i-dag

-

2023-03-15 kl 09.19
25 min. siden
Følg med live: Regeringen præsenterer aftale om Ukrainefond
https://www.dr.dk/nyheder/politik/foelg-med-live-regeringen-praesenterer-aftale-om-ukrainefond

-

DR S170 ons 15 mar 08:56:56
15.marts dr.dk/nyheder 08:55

RUSLAND TIL USA: STOP OVERFLYVNING

2023-03-15 kl 09.19
24 min. siden
Rusland til USA: Stop fjendtlige overflyvninger ved vores grænse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-til-usa-stop-fjendtlige-overflyvninger-ved-vores-graense

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

9. mar. 2023 kl. 21:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5592784
Camilla Markvardsen
Omfattende angreb: Rusland brugte hypersoniske missiler

__________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.46
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-14-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

12 min siden (Time now CET 19.13)
Syriens præsident på besøg i Moskva

________________________________

(Time now CET 19.13)

2023-03-15 kl 09.19
24 min. siden
Rusland til USA: Stop fjendtlige overflyvninger ved vores grænse

TV2:
2023-03-14 kl 18.56
Far får fængsel i syv år for gentagne voldtægter af datter
I dag kl. 17.20

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25041

Internt dokument afslører Moskvas planer for destabilisering af Moldova

Ukrainske styrker er klar til at tage Leopard-kampvogne i brug

NATO har orienteret allierede om Sortehavshændelsen

Rusland finder mystisk "antenne" ved sprængt rørledning – et kalkuleret
træk fra Putin, siger korrespondent

Subject: Ruslands ambassadør i USA efter dronestyrt: 'Vi ønsker
ikke en konfrontation'. Svar: Jo! - News 2023-03-15
Date: Wed, 15 Mar 2023 09:23:06 +0100
25041 <turv98$q0gj$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/t-GUMe01rCY/m/vYyKnT5nBAAJ
Putin forlanger dansk samarbejde i sag om Nord Stream-sabotage
I går kl. 18.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-14-putin-forlanger-dansk-samarbejde-i-sag-om-nord-stream-sabotage

-

Russisk jagerfly kolliderer med amerikansk militærdrone
I går kl. 19.18
Opd. I går kl. 23.41
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-14-russisk-jagerfly-kolliderer-med-amerikansk-militaerdrone

-

Rusland finder mystisk "antenne" ved sprængt rørledning – et kalkuleret
træk fra Putin, siger korrespondent
I går kl. 20.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-14-rusland-finder-mystisk-antenne-ved-spraengt-roerledning-et-kalkuleret-traek-fra

-

TV 2 besøger sårede soldater ved Bakhmut: - Når jeg er klar igen, så
skal jeg selvfølgelig tilbage
I går kl. 22.34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-14-tv-2-besoeger-saarede-soldater-ved-bakhmut-naar-jeg-er-klar-igen-saa-skal-jeg

-

Amerikanske droner over Sortehavet hjælper Ukraine til at angribe
Rusland, siger russisk ambassadør
I dag kl. 07.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-15-amerikanske-droner-over-sortehavet-hjaelper-ukraine-til-at-angribe-rusland-siger

Kommentar:

Ævl!

Krim er IKKE russisk territorium (om det skulle være tilfældet,
at dronerne medvirker her til efterretninger)!

I har INTET legitimt ærinde på Ukrainsk territorium!

-

2023-03-15 kl 09.38
Ny aftale om milliardstor Ukraine-fond
36 min siden
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-03-15-ny-aftale-om-milliardstor-ukraine-fond

[...]

Kl. 20.00
Russisk kampfly "ramte ikke" amerikansk drone, hævder Rusland

Kl. 20.00
Russisk kampfly "ramte ikke" amerikansk drone, hævder Rusland

Kl. 20.15
Det Hvide Hus indkalder russisk ambassadør

Kl. 20.27
Pentagon: Dronekollision har "sandsynligvis beskadiget" russisk kampfly

Kommentar:

Dronerne BØR fremover udstyres med noget, der *beskadiger*
nærgående kampfly, så de holder nallerne væk!

Kl. 21.07
FN arbejder på at sikre Ukraines kornaftale

Kl. 21.16
Ukrainske styrker er klar til at tage Leopard-kampvogne i brug

Kl. 21.31
Rusland planlægger ikke en ny mobilisering af soldater, hævder Peskov

Kl. 21.47
Russisk ambassadør ankommer til Washington efter dronekollision

Kl. 22.31
Russisk region opruster grænsebeskyttelse med våben og tropper

Kl. 22.39
Zelenskyj fyrer tre guvernører

Kl. 23.10
Putin kommer med opsigtsvækkende udmelding om Tyskland

Kl. 23.14
København er tæt på at blive venskabsby med Kyiv

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.39
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.42
Ukraine afviser meldinger om, at kvaliteten i den ukrainske hær er forringet

Kl. 06.15
Regeringen indkalder til Ukraine-pressemøde

Kl. 06.43
Ukraine inviterer DeSantis efter kontroversielle udtalelser

Kl. 07.45
Internt dokument afslører Moskvas planer for destabilisering af Moldova

Kl. 08.06
Ruslands hær skal genopbygges med 400.000 soldater

Kl. 08.42
Tysk og britisk luftvåben opsnapper russisk fly nær grænsen til estisk
luftrum

58 min siden (Time now CET 09.49-51)
Om ti minutter er der Ukrainepressemøde fra Finansministeriet

46 min siden (Time now CET 09.49-51)
Danmark opretter Ukrainefond på syv milliarder kroner

44 min siden (Time now CET 09.49-51)
159 folketingsmedlemmer stemmer for Ukrainefond

41 min siden (Time now CET 09.49-51)
Troels Lund Poulsen: Det er en langvarig situation i Ukraine

39 min siden (Time now CET 09.49-51)
Låne- og garantiordning for danske virksomheder der vil investere i Ukraine

37 min siden (Time now CET 09.49-51)
Støttepartier: Ruslands invasion et af de mørkeste kapitler i vores historie

35 min siden (Time now CET 09.49-51)
De Radikale Venstre: Glæder sig over fonden – ikke finansieringen

30 min siden (Time now CET 09.49-51)
Dan Jørgensen forsvarer brug af ulandsbistand

24 min siden (Time now CET 09.49-51)
Lars Løkke Rasmussen spørges ind til Jon Stephensen

17 min siden (Time now CET 09.49-51)
Pressemødet afrundes

9 min siden (Time now CET 09.49-51)
Overblik over aftale om Ukrainefond

(Time now CET 09.49-51)

2023-03-15 kl 09.19
24 min. siden
Rusland til USA: Stop fjendtlige overflyvninger ved vores grænse

TV2:
2023-03-15 kl 09.30
Her er Nationalbankens nye dom over danskernes økonomi
17 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25042

Russiske borgere står ikke uden ansvar for krigen, siger statsminister
Mette F.

Mette F. advarer om andre lande i Putins sigtekorn:
De har nærmest ikke et forsvar

Russisk kampfly skudt ned nær Bakhmut, siger Ukraine

Navalnyj dedikerer sit bidrag til Oscar-film til dem, der bekæmper
diktaturer

ikke en konfrontation'. Svar: Jo! - News 2023-03-15
Date: Wed, 15 Mar 2023 09:23:06 +0100
25041 <turv98$q0gj$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/t-GUMe01rCY/m/vYyKnT5nBAAJ
2023-03-15 kl 10.08
35 min. siden
Regerings nye Ukraine-fond afsætter syv milliarder kroner til det
krigsramte land
https://www.dr.dk/nyheder/indland/regerings-nye-ukraine-fond-afsaetter-syv-milliarder-kroner-til-det-krigsramte-land

-

Danmark sender maskingeværer og missiler til Ukraine
I dag kl. 10.23
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-03-15-danmark-sender-maskingevaerer-og-missiler-til-ukraine

-

I dag kl. 10:40
Britiske og tyske kampfly har afvist russisk militærfly
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britiske-og-tyske-kampfly-har-afvist-russisk-militaerfly

-

Tusindvis af civile nægter at forlade Bakhmut - for mange er
alternativet endnu værre
I dag kl. 11.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-14-selvom-deres-hjem-bliver-bombet-naegter-indbyggere-i-ukraines-farligste-by-at

-

I dag kl. 11:29
Fond på syv milliarder skal hjælpe Ukraine: Det skal pengene bruges til
https://www.dr.dk/nyheder/indland/fond-paa-syv-milliarder-skal-hjaelpe-ukraine-det-skal-pengene-bruges-til

-

I dag kl. 11:16
Cyberangreb har udviklet sig til 'våbenkapløb' - men kan Danmark følge med?
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/cyberangreb-har-udviklet-sig-til-vaabenkaploeb-men-kan-danmark-foelge-med

-

Militæranalytiker: - Enten var det en dårlig pilot, eller også var
kollision med drone forsætlig
I dag kl. 12.16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-15-militaeranalytiker-enten-var-det-en-daarlig-pilot-eller-ogsaa-var-kollision-med

-

I dag kl. 12:39
Radikale er imod finansiering i ny Ukraine-fond - nogle af pengene
kommer fra u-landsbistand
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/radikale-er-imod-finansiering-i-ny-ukraine-fond-nogle-af-pengene-kommer-fra-u

-

I dag kl. 12:40
Sydkorea vil sætte arbejdsugen op fra 52 til 69 timer
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sydkorea-vil-saette-arbejdsugen-op-fra-52-til-69-timer

-

DR S177 ons 15 mar 16:58:01
15.marts dr.dk/nyheder 15:02

ZELENSKYJ TAKKER FOR UKRAINEFOND

I dag kl. 15:02
Zelenskyj takker for dansk Ukrainefond på syv milliarder: 'Bringer
freden nærmere'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-takker-dansk-ukrainefond-paa-syv-milliarder-bringer-freden-naermere

-

DR S115 ons 15 mar 16:57:57
15.marts dr.dk/nyheder 16:02

RUSLAND VIL BJÆRGE DRONEFLY

I dag kl. 16:02
Rusland vil forsøge at bjærge nedstyrtet amerikansk dronefly
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-forsoege-bjaerge-nedstyrtet-amerikansk-dronefly

-

De kæmpede i Ukraines blodige brændpunkt – nu behandles de i Danmark
I dag kl. 16.35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-14-de-kaempede-i-ukraines-blodige-braendpunkt-nu-behandles-de-i-danmark

-

DR S116 ons 15 mar 16:57:57
15.marts dr.dk/nyheder 16:54

ARGENTINAS SKOVE BRÆNDER

I dag kl. 16:54
Argentinas skove brænder i den varmeste sommer siden 1969
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/argentinas-skove-braender-i-den-varmeste-sommer-siden-1969

-

2023-03-15 kl 18.03
31 min. siden
Amerikansk stjerneforsker: Vi vælger de helt forkerte ledere
https://www.dr.dk/nyheder/politik/amerikansk-stjerneforsker-vi-vaelger-de-helt-forkerte-ledere

-

2023-03-15 kl 18.03
13 min. siden
Trump-rival er skeptisk over for støtten til Ukraine – og han er ikke alene
https://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-rival-er-skeptisk-over-stoetten-til-ukraine-og-han-er-ikke-alene

-

Mette F. advarer om andre lande i Putins sigtekorn: - De har nærmest
ikke et forsvar
I dag kl. 18.12
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-15-mette-frederiksen-gaester-lippert

-

I dag kl. 18:23
FE tror på langvarig krig i Ukraine: Uden vores hjælp bliver det svært
https://www.dr.dk/nyheder/politik/fe-tror-paa-langvarig-krig-i-ukraine-uden-vores-hjaelp-bliver-det-svaert

-

Voldsomme gadekampe redder oppositionsleder fra anholdelse – indtil videre
I dag kl. 19.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-15-voldsomme-gadekampe-redder-oppositionsleder-fra-anholdelse-indtil-videre

Pakistanske ...

-

DR S120 ons 15 mar 20:55:33
15.marts dr.dk/nyheder 19:56

NAVALNYJ GLÆDER SIG OVER OSCAR-FILM

I dag kl. 19:56
Navalnyj dedikerer sit bidrag til Oscar-film til dem, der bekæmper
diktaturer

-

2023-03-15 kl 21.19
109 ukrainske soldater er blevet behandlet i Danmark – men læger blev
overrasket over skaderne
58 min siden
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-03-15-109-ukrainske-soldater-er-blevet-behandlet-i-danmark-men-laeger-blev-overrasket

-

2023-03-15 kl 21.10
30 min. siden
Danmark er et af de lande, der giver flest penge til Ukraine, og det er
der god grund til
https://www.dr.dk/nyheder/politik/danmark-er-et-af-de-lande-der-giver-flest-penge-til-ukraine-og-det-er-der-god-grund

-

2023-03-15 kl 21.20
Dagens overblik: Russisk kampfly kolliderede med amerikansk drone
28 min siden
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-03-15-dagens-overblik-russisk-kampfly-kolliderede-med-amerikansk-drone

[...]

Kl. 10.12
Danmark sender endnu en stor donationspakke til Ukraine

Kl. 11.00
Finlands præsident rejser til Tyrkiet torsdag

Kl. 11.15
Ukrainsk soldat dømt til 12 år i straffekoloni

Kl. 11.28
Kina, Iran og Rusland begynder fælles militærøvelser i dag

Kl. 12.19
Polen: Ukraine vil modtage kampfly fra flere lande

Kl. 12.38
Forholdet mellem USA og Rusland er i 'beklagelig tilstand', siger Kreml

Kl. 13.05
Volodymyr Zelenskyj takker Danmark for Ukrainefond

Kl. 13.15
Amerikansk drone er ikke blevet bjærget

Kl. 13.34
Putin vil slå hårdt ned mod forsøg på at destabilisere landet

40 min siden (Time now CET 15.01)
Kollision med drone var en "aggressiv, usikker og risikabel" handling

14 min siden (Time now CET 15.02)
Rusland vil forsøge at bjærge amerikansk drone

Kl. 15.25
Dronesituation viser Putins "parathed til at udvide konfliktzone",
advarer Ukraine

Kl. 16.16
Syriens Assad tilbyder Putin sin støtte

Kl. 16.47
Putin vil øge våbenproduktionen

49 min siden (Time now CET 18.14)
Løkke "øver sig i diplomatiets kunst" og afviser Putins ønske

36 min siden (Time now CET 18.14)
Forsvaret vurderer, at krigen vil vare i årevis

Kl. 18.30
USA: Dronehændelse over Sortehavet var sandsynligvis en ulykke

Kl. 18.53
Wagner har erobret område nord for Bakhmut, hævder Prigozjin

Kl. 19.12
Russiske borgere står ikke uden ansvar for krigen, siger statsminister

Da russiske soldater krydsede den ukrainske grænse og indledte
krigen for et år siden, blev det fremhævet af danske politikere,
at den russiske præsident, Vladimir Putin, var hovedansvarlig
for krigen.

Men de almindelige russiske borgere kan ikke længere se sig fri
for deres eget ansvar, mener statsminister Mette Frederiksen (S).

Kl. 19.23
Dronehændelse med Rusland "undersøges", siger Blinken

Kl. 19.27
Samtale mellem USA og Rusland om sammenstød over Sortehavet

Kl. 20.09
Russisk kampfly skudt ned nær Bakhmut, siger Ukraine

(Time now CET 21.25)

2023-03-15 kl 21.10
17 min. siden
Japansk youtuber smidt ud af parlamentet - han mødte aldrig op på arbejde

TV2:
2023-03-15 kl 21.14
Forurenet antibiotikum kan være solgt tidligere end først antaget
20 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25043