Den fængslede oppositionsleder Navalnyj er alvorligt syg - News 2023-04-12

Den fængslede oppositionsleder Navalnyj er alvorligt syg, siger advokat

Subject: ET-break to Cannibalistan: Warning sent to you earlier! -
News 2023-04-11
Date: Tue, 11 Apr 2023 03:43:50 +0200
25106 <u12e0m$2fmkt$1...@news.eternal-september.org>
Belarus (Hviderusland)
https://sites.google.com/view/kall-belarus/files/25-xxx/25-1xx/25-106
Cannibalistan (China)
https://sites.google.com/view/kall-china/files/25-xxx/25-1xx/25-106
License to kill
https://sites.google.com/view/licence-to-kill/files/25-xxx/25-1xx/25-106
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/KDKvQ-4Y9JM/m/DimjsIxtEQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Hun blev sendt til Danmark under krigen – nu græder hun for ukrainske børn
I dag kl. 08.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-11-hun-blev-sendt-til-danmark-under-krigen-nu-graeder-hun-for-ukrainske-boern

-

Kim Jong-un gennemgår angrebsplaner mod Sydkorea og varsler mere
offensiv afskrækkelse
I dag kl. 11.36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-11-kim-jong-un-gennemgaar-angrebsplaner-mod-sydkorea-og-varsler-mere-offensiv

-

I dag kl. 13:30
Ukrainsk forsvarsminister: Lækkede indeholder både sandheder og usandheder
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukrainsk-forsvarsminister-pentagon-laek-indeholder-baade-sandheder-og-usandheder

-

DR S158 tir 11 apr 16:01:46
11.april dr.dk/nyheder 14:09

FN: OMKRING 8.500 ER BLEVET DRÆBT

I dag kl. 14:09
FN: Omkring 8.500 civile er blevet dræbt i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-omkring-8500-civile-er-blevet-draebt-i-ukraine

-

I dag kl. 14:14
Russisk medie: Wagner-leder er officielt på vej ind i russisk politik
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-medie-wagner-leder-er-officielt-paa-vej-ind-i-russisk-politik

-

Vulkanudbrud i Rusland dækker flere landsbyer i aske og støv
I dag kl. 15.08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-11-vulkanudbrud-i-rusland-daekker-flere-landsbyer-i-aske-og-stoev

-

2023-04-12 kl 07.48
I går kl. 18:18
Min ven er anklaget for folkedrab
https://www.dr.dk/nyheder/udland/min-ven-er-anklaget-folkedrab

-

I går kl. 18:47
Macron bliver beskyldt for at give 'en propagandasejr' til Kina
https://www.dr.dk/nyheder/udland/macron-bliver-beskyldt-give-en-propagandasejr-til-kina

-

I går kl. 19:48
Privat aktør vil jagte gas i Nordsøen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/privat-aktoer-vil-jagte-gas-i-nordsoeen

-

I går kl. 20:13
Op til 100 frygtes dræbt af luftangreb i Myanmar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/op-til-100-frygtes-draebt-af-luftangreb-i-myanmar

-

I går kl. 20:22
Formodet læk af USA's hemmeligheder begyndte i obskure fora for gamere
https://www.dr.dk/nyheder/udland/formodet-laek-af-usas-hemmeligheder-begyndte-i-obskure-fora-gamere

-

I går kl. 22:14
En krig i krigen: Rusland forfølger ukrainske menigheder i besatte områder
https://www.dr.dk/nyheder/udland/en-krig-i-krigen-rusland-forfoelger-religioese-menigheder-i-besatte-omraader-i

-

Russiske regioner frygter angreb – aflyser parader "for ikke at
provokere fjenden"
I går kl. 22.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-11-russiske-regioner-frygter-angreb-aflyser-parader-for-ikke-at-provokere-fjenden

-

Billede af pilot spredte tendens til hel befolkning og blev symbol på
kampen mod overmagten
I går kl. 22.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-11-billede-af-pilot-spredte-tendens-til-hel-befolkning-og-blev-symbol-paa-kampen-mod

Taiwan har ikke været bleg for at tage alle tænkelige våben i
brug for at afskrække sin kinesiske nabo fra en invasion.

-

Russisk oppositionsleder er alvorligt syg, siger advokat
I går kl. 22.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-11-russisk-oppositionsleder-er-alvorligt-syg-siger-advokat

-

går kl. 23:20
Joe Biden er landet i Nordirland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/joe-biden-er-landet-i-nordirland

-

DR S175 ons 12 apr 07:39:16
12.april dr.dk/nyheder 05:20

WAGNER-LEDER HÆVDER BAKHMUT

I dag kl. 05:20
Wagner-leder hævder at have kontrol med 80 procent af Bakhmut
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-leder-haevder-have-kontrol-med-80-procent-af-bakhmut

-

Griner udgiver næste år bog om tiden bag tremmer i Rusland
I dag kl. 05.28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-12-griner-udgiver-naeste-ar-bog-om-tiden-bag-tremmer-i-rusland

-

CIA-direktør: Rusland risikerer at blive en kinesisk koloni
I dag kl. 06.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-12-cia-direktor-rusland-risikerer-at-blive-en-kinesisk-koloni

-

DR S114 ons 12 apr 07:39:12
12.april dr.dk/nyheder 07:25

NAVALNYJ ER BLEVET SYG

2023-04-12 kl 07.48
23 min. siden
Den fængslede oppositionsleder Navalnyj er alvorligt syg, siger advokat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/den-faengslede-oppositionsleder-navalnyj-er-alvorligt-syg-siger-advokat

Både advokaten og talspersonen skriver, at de ikke kan udelukke,
at Navalnyj er blevet forgiftet [IGEN].

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 08.30
Rusland flytter kontroversielt våben til hårdt ramte styrker

Kl. 09.30
Ukraines premierminister besøger Canada

Kl. 09.59
Putin-kritiker står til 25 års fængsel: - Jeg fortryder ingenting

Kl. 11.28
Ungarns udenrigsminister er i Moskva

Kl. 13.07
Kreml om fængslet amerikansk journalist: - Han blev taget på fersk gerning

Kl. 13.26
Flere end 8000 civile dræbt i Ukraine

Kl. 14.01
Flere end 11 millioner ukrainske flygtninge er rejst til Polen

Kl. 14.38
Ukraine vil have flere våben og mindre fokus på lækager, siger
Zelenskyj-rådgiver

Kl. 15.14
Rusland vil gøre det sværere at undgå militæret – indkalder digitalt

40 min siden (Time now CET 16.28)
Wagner-leder hævder: Vi kontrollerer mere end 80 procent af Bakhmut

17 min siden (Time now CET 16.28)
Ukraines forsvarsminister sender særlig tak til Danmark

Kl. 16.53
Hærchef kommer med kryptisk melding om ukrainsk modoffensiv

Kl. 17.35
USA støtter os fuldt og helt, fastslår Ukraines udenrigsminister

Kl. 17.56
Ukraine ønsker Indien i rollen som fredsmægler

Kl. 19.04
Ukraine benægter Wagner-leders påstand

Kl. 19.18
Rusland har angrebet massivt i den sydøstlige del af landet, siger Ukraine

Kl. 19.55
Canada lover ny militær støtte til Ukraine

Kl. 20.38
Efterretninger: Her angriber Rusland i Ukraine

Kl. 20.57
Ukraine har tirsdag afvist 50 russiske angreb

Kl. 21.18
Biden har talt med forældrene til tilbageholdt journalist

Kl. 22.24
Zelenskyj med klar opfordring i tale: - Ikke tid til at hvile på laurbærrene

Kl. 23.01
Russiske regioner aflyser militærparader af frygt for angreb

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.11
CIA-direktør: Rusland risikerer at blive en kinesisk koloni

Kl. 06.13
Rusland testaffyrer interkontinentalt ballistisk missil

Kl. 06.50
Pentagon-lækage: Serbien har sendt våben til Ukraine

Kl. 07.12
Berlingske trækker korrespondent ud af Rusland

3 min siden (Time now CET 08.26)
Klassificerede dokumenter viser amerikansk skepsis for en hurtig
ukrainsk sejr

(Time now CET 08.26)

Coming up UFO-investigation news:

Found markpointer 18 at Sodom-DATA

2023-04-12 kl 07.48
11 min. siden
Onsdag starter tør, men regnen kommer

TV2:
2023-04-12 kl 08.13
Skrottede møllevinger graves ned – ny metode kan give dem nyt liv
36 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25108

USA: Balkan er blevet "forgiftet" af russisk desinformation

Subject: Den fængslede oppositionsleder Navalnyj er alvorligt syg -
News 2023-04-12
Date: Wed, 12 Apr 2023 08:28:58 +0200
25108 <u15j3b$2u9f6$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/s8oHTHsS9u0/m/0Btp1bDLEQAJ
I dag kl. 08:34
Vestas er havnet i milliardtvist med finsk selskab om russiske vindmøller
https://www.dr.dk/nyheder/politik/vestas-er-havnet-i-milliardtvist-med-finsk-selskab-om-russiske-vindmoeller

-

Medier: Læk afslører Nato-styrkers tilstedeværelse i Ukraine
I dag kl. 10.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-12-medier-laek-afslorer-nato-styrkers-tilstedevaerelse-i-ukraine

Det beretter de britiske medier BBC, Sky News og The Guardian.
Medierne henviser til et læk af et dokument, der er dateret den
23. marts i år.

-

DR S126 ons 12 apr 14:57:18
12.april dr.dk/nyheder 12:55

RUSLAND TAGER AFSTAND FRA VIDEO

I dag kl. 12:55
Rusland tager afstand fra video af halshugning af ukrainsk krigsfange
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-tager-afstand-fra-video-af-halshugning-af-ukrainsk-krigsfange

-

Ruslands "brændende sol" skal redde vingeskudt luftstyrkes ære
I dag kl. 13.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-12-ruslands-braendende-sol-skal-redde-vingeskudt-luftstyrkes-aere

-

I dag kl. 13:41
Kvælning i gasmasker og 'snydehenrettelser': Rapport dokumenterer
omfattende tortur af ukrainere i besatte områder
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kvaelning-i-gasmasker-og-snydehenrettelser-rapport-dokumenterer-omfattende-tortur-af

-

Ukraine forbereder tilbagetrækning fra Bakhmut med nye skyttegrave
I dag kl. 15.14
https://nyheder.tv2.dk/tech/2023-04-12-ukraine-forbereder-tilbagetraekning-fra-bakhmut-med-nye-skyttegrave

-

2023-04-12 kl 16.27
Fange i ukrainsk uniform halshugges på video – verden skal se den, siger
Zelenskyj
12 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-12-fange-i-ukrainsk-uniform-halshugges-paa-video-verden-skal-se-den-siger-zelenskyj

-

I dag kl. 17:15
Rusland vil gøre det sværere at slippe uden om militærtjeneste
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-vil-goere-det-svaerere-slippe-uden-om-militaertjeneste

-

I dag kl. 17:33
Danfoss-materiel solgt til brug i russiske våbenskibe: Nu er sagen lukket
https://www.dr.dk/nyheder/penge/danfoss-materiel-solgt-til-brug-i-russiske-vaabenskibe-nu-er-sagen-lukket

-

Ukraines ambassadør i Danmark kommer med kryptisk svar om hemmelige
NATO-soldater
I dag kl. 17.57
https://nyheder.tv2.dk/2023-04-12-ukraines-ambassadoer-i-danmark-kommer-med-kryptisk-svar-om-hemmelige-nato-soldater

-

DR S137 ons 12 apr 18:07:08
12.april dr.dk/nyheder 18:05

USA INDFØRER NYE RUSLAND-SANKTIONER

I dag kl. 18:05
Flere amerikanske sanktioner mod firmaer og personer, der har hjulpet
Rusland i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-amerikanske-sanktioner-mod-firmaer-og-personer-der-har-hjulpet-rusland-i

-

I dag kl. 18:35
Løkke efter omstridt Macron-udtalelse: 'Jeg ville selv have udtrykt mig
på en anderledes måde'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/loekke-efter-omstridt-macron-udtalelse-jeg-ville-selv-have-udtrykt-mig-paa-en

-

Luftangreb på landsby dræber 100 i Myanmar
I dag kl. 18.50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-12-luftangreb-paa-landsby-draeber-100-i-myanmar

-

I dag kl. 19:40
Læk giver ny hovedpine for USA: Dokument placerer Nato-specialstyrker i
Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/laek-giver-ny-hovedpine-usa-dokument-placerer-nato-specialstyrker-i-ukraine

-

Nye usikkerheder om Ukraines modoffensiv – imens graver russerne sig ned
I dag kl. 20.06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-12-nye-usikkerheder-om-ukraines-modoffensiv-imens-graver-russerne-sig-ned

[...]

Kl. 09.18
Ukraine forbereder tilbagetrækning fra Bakhmut med nye skyttegrave

Kl. 09.44
Medier: Læk afslører NATO-styrkers tilstedeværelse i Ukraine

Kl. 10.51
Zelenskyj reagerer på halshugningsvideo af krigsfange

Kl. 12.21
Rusland graver sig ned i det sydlige Ukraine

Kl. 12.50
Velforberedte russere kan tvinge Ukraine i en anden retning

Kl. 14.17
Rusland har angrebet ukrainske reserver ved Bakhmut, siger
forsvarsministerium

Kl. 15.01
Rusland tager afstand fra grum video og vil undersøge ægthed

Kl. 15.25
Video af halshugning møder international fordømmelse

40 min siden (Time now CET 16.34-5)
Russisk journalist kalder udgivelse af video af halshugning "belejlig"
for Ukraine

27 min siden (Time now CET 16.34-5)
Video af halshugning møder fordømmelse: - Værre end ISIS

20 min siden (Time now CET 16.34-5)
Stop med at dele halshugningsvideo, bønfalder ukrainsk minister

4 min siden (Time now CET 16.34-5)
Wagner-leder afviser at stå bag halshugning i video

11 min siden (Time now CET 16.58)
Der er ingen NATO-tropper i Ukraine, fastholder ukrainske og spanske
forsvarsministre

Kl. 17.01
Ukraine afviser Ruslands påstand om, at det kontrollerer 80 procent af
Bakhmut

Kl. 17.16
Den serbiske regering afviser at have solgt våben til Ukraine

Kl. 17.31
Ukraines premierminister på besøg i USA

Kl. 17.46
Rusland hævder at have stoppet Ukraine fra at bryde igennem til Bakhmut

Kl. 17.59
USA's nye Rusland-sanktioner rammer over 20 lande

Kl. 18.49
Årsdagen for Yuri Gagarins historiske rumrejse: - Jorden er for lille
til konflikt

Kl. 19.04
Wagner-leder opfordrer det russiske samfund til at blive fuldt
mobiliseret til krig

Kl. 19.25
Ukraine: Mere end 100.000 børn er blevet sendt til Rusland for
"medicinsk behandling"

Kl. 19.49
Belarus udleverer russisk far til pige, der lavede tegning mod krigen i
Ukraine

Kl. 20.02
Russisk kampfly har eskorteret et tysk fly fra grænsen, siger Rusland

Kl. 20.38
Ungarn underskriver nye energiaftaler med Rusland

54 min siden (Time now CET 21.48)
Zelenskyj mødtes med amerikanske politikere

31 min siden (Time now CET 21.48)
Liz Truss: - Vi bør fremskynde Ukraines medlemskab af NATO

14 min siden (Time now CET 21.48)
USA: Balkan er blevet "forgiftet" af russisk desinformation

(Time now CET 21.48)

2023-04-12 kl 21.39
5 min. siden
Dronning Margrethe viser sig for første gang efter operation

TV2:
2023-04-12 kl 21.44

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25110