Wagner-gruppens hovedkvarter hævdes angrebet - flere døde - News 2022-12-12

Kall, Mogens

Wagner-gruppens hovedkvarter hævdes angrebet - flere døde

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Analytiker taler Stoltenberg-kommentar om frygt for
storkrig ned - News 2022-12-11
Date: Sun, 11 Dec 2022 08:11:08 +0100
24795 <tn3vqd$1t0bq$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/mjwIfA76_4Q/m/VqMyPZ6gAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> [...]
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 on

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Rusland kommer med begrundelse for invasion af Ukraine
11. dec. 2022, 19:16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-11-rusland-kommer-med-begrundelse-for-invasion-af-ukraine

-

I dag kl. 19:54
Ukraine får hjælp af internationale eksperter til at undersøge seksuel
vold i Kherson
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-faar-hjaelp-af-internationale-eksperter-til-undersoege-seksuel-vold-i

-

I dag kl. 20:22
Isnende kulde i Ukraine efter angreb på kraftværker: 'Hvordan kan det
lade sig gøre i det 21. århundrede?'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/isnende-kulde-i-ukraine-efter-angreb-paa-kraftvaerker-hvordan-kan-det-lade-sig-goere

-

Russerne har fokus rettet mod overraskende mål, og det kan blive en
fordel for ukrainerne
11. dec. 2022, 21:45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-11-russerne-har-fokus-rettet-mod-overraskende-maal-og-det-kan-blive-en-fordel-for

-

I går kl. 22:57
Zelenskyj har talt med Macron: Han støtter vores fredsplan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-har-talt-med-macron-han-stoetter-vores-fredsplan

-

Wagner-gruppens hovedkvarter hævdes angrebet - flere døde
11. dec. 2022, 23:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-11-wagner-gruppens-hovedkvarter-haevdes-angrebet-flere-doede

-

DR S115 man 12 dec 08:01:27
12.december dr.dk/nyheder 04:21

UKRAINE: WAGNER-BYGNING RAMT

I dag kl. 04:21
Ukrainsk guvernør: Vores styrker har angrebet 'et hovedkvarter' for
Wagner-gruppen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukrainsk-guvernoer-vores-styrker-har-angrebet-et-hovedkvarter-wagner-gruppen

-

DR S114 man 12 dec 08:01:27
12.december dr.dk/nyheder 05:26

BIDEN LOVER HJÆLP TIL UKRAINE

I dag kl. 05:26
Biden lover Zelenskyj at styrke Ukraines luftforsvar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-lover-zelenskyj-styrke-ukraines-luftforsvar

-

DR S121 man 12 dec 08:01:27
12.december dr.dk/nyheder 07:42

IRAN HENRETTER UNG MAND

2022-12-12 kl 08.18
36 min. siden
Iran henretter mand for at være en del af protesterne mod præstestyret

+

Iran henretter ung mand efter protester mod præstestyret
12. dec. 2022, 07:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-12-iran-henretter-ung-mand-efter-protester-mod-praestestyret

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

17. nov. 2022 kl. 20:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4889735
Morten Top
Dagens overblik

______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
11. dec. 2022, 05:20
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.04
Internationalt hold undersøger påståede sexforbrydelser af russiske styrker

Kl. 19.30
Situationen forbedrer sig i Odesa efter droneangreb

51 min siden (Time now CET 22.21)
Ukraine: Russisk beskydning beskadigede flere byer natten over

21 min siden (Time now CET 22.21)
Wagner-gruppens hovedkvarter hævdes angrebet - flere døde

(Time now CET 08.28)

Deadline:

DR text-TV:
122

DR:
2022-12-12 kl 08.18
11 min. siden
Nye tal: Inflationskurven knækker for første gang i år

TV2:
Søren Skou færdig som topchef i Mærsk
12. dec. 2022, 08:18
Opd. 12. dec. 2022, 08:21

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24800

Kall, Mogens

"Wargames" Le GRAND over and out!

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Wagner-gruppens hovedkvarter hævdes angrebet - flere døde -
News 2022-12-12
Date: Mon, 12 Dec 2022 08:29:39 +0100
24800 <tn6l93$26a5h$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qiXtyc9_aYU/m/x3u0LjXwAQAJ

[...]

__________________________

(Time now CET 08.28)

Et udsagn (som står for egen regning):

Hvis Gud ikke greb ind under Auschwitz (men tillod millioner af
jøder at blive gasset); HVORFOR skulle Han så gøre det nu (hvis Han
findes)?

(
Hertil kunne en så sige, at Gud tillod Auschwitz, fordi jøderne
skulle straffes, fordi de korsfæstede Gud (ved at henrette Jesus)!

Men det gør bare det hele endnu værre, fordi så er Gud slet ikke
god (som Jesus ellers hævdes at have sagt, jævnfør Matt 19,17).
Enhver skal måske hæfte som sin *egen* synd, men IKKE andres. Og da
slet ikke noget, som forfædre eventuelt har begået!
)

Ergo er vi muligvis direkte på vej mod Le GRAND SUICIDE, så længe
Putin-666 (og andre voldsmænd) er ved magten!

Åh ...

Gid jeg dog kunne få "Robotten" ude i Rummet til at indse dette,
men det HAR den måske allerede gjort (og er ligeglad)!

Den var jo OGSÅ her i vort solsystem under Auschwitz (apropos de
fundne indicier i forbindelse med Tunguska-1908)!

Ja! Det er korrekt:

Barack Obama var en vatnisse, fordi ...

I forbindelse med Syrien-krigen, trak han en streg i sandet og
sagde: Hertil og ikke længere!

Assad gik alligevel længere ved at bombe med nervegifte.

Men INTET skete! Assad blev IKKE straffet!

Så kom narcissisten til magten, og han holdt sit ord: Assad blev
straffet, og herefter har Assad IKKE bombet med nervegifte.

I 2013 den 15. februar var der en, der trak en streg i sandet ...
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-a
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

Vedkommende sagde herigennem: Hertil og ikke længere!

Men hvad er der sket sidenda?

Putin-666 har angrebet Ukraine, stjålet Krim-halvøen og truet os
alle med atomkrig!

Men han er IKKE blevet straffet (endskønt har er *skyldig*)!

Ordet *vatnisse* "strejfer" mit sind!

Og *konklusionen* må derfor blive, at vi alle omkommer (hvis ikke
denne "Robot" omprogrammeres)!

"Wargames" Le GRAND over and out!

Åh ...

HVORFOR er verden indrettet så sindssygt, Gud?

Man kan jo ikke andet end løbe skrigende bort!

Og skal vi ikke holde en fest, mens folk bliver gasset i
Auschwitz-2 ?

Hvis denne verden er gak-gak, HVORFOR skulle en hypotetisk næste
verden så være bedre, Gud?

Nu vil jeg bestemt IKKE påstå, at Du er en tyran, der ligefrem kan
finde på at torturere vantro folk i helvede (som det står skrevet i
Koranen), men ...

Når/hvis man har *undladt* at komme folk til hjælp fx. i Auschwitz
(endskønt man havde magtbeføjelserne hertil);...

HVORDAN mon Evigheden så bliver sammen med sådan en?

Ville jeg føle *væmmelse* ved at se mig selv i spejlet i denne
Evighed?

Ja, Herre! Jeg er bange for det!

Jeg ville føle mig som en *hykler*!

Og hvad skal jeg så med det evige liv, hvis blot det er en smerte
dagen lang?

אבינו
אֶת לֶחֶם חֻקֵּנוּ תֵּן לָנוּ הַיּוֹם
https://www.youtube.com/watch?v=_DYCO1vOXMA

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24802

Kall, Mogens

Den 12-12-2022 kl. 14:50 skrev Kall, Mogens:

Subject: "Wargames" Le GRAND over and out! -
Re: ... News 2022-12-12
Date: Mon, 12 Dec 2022 14:50:52 +0100
24802 <tn7bjt$2823k$1...@news.eternal-september.org>
Wimp (Skvat, Vatnisse)
https://sites.google.com/view/kall-wimp/files/24-xxx/24-8xx/24-802
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qiXtyc9_aYU/m/Ff2uIAMFAgAJ

> 2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 on
>
> 2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1
[ ... ]
Godt, helt ærlig:

KAN tiden have slået en krølle, forstået på den måde, at det, som vi
er kommet i kontakt med (ude i Rummet), er vor egen civilisation
(fra *Fremtiden*)?

(
Mange science fiction film kommer ind på dette emne, fx. ...

USS Nimitz - forsvundet i Stillehavet
The Final Countdown (1980) HD
https://www.imdb.com/title/tt0080736/
https://www.dailymotion.com/video/x7tmbf3

See also ...
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/uss-nimitz-verschollen-ist
)

Det vil i hvert fald kunne *forklare*, HVORFOR de med så stor
sikkerhed anvender meter-systemet (endskønt det IKKE var opfundet,
dengang Sphinxen, Pyramiderne og Templet i Jerusalem blev bygget)!

Og ...

Det vil OGSÅ kunne *forklare* deres tilsyneladende passivitet,
apropos tankeeksperimentet om at rejse tilbage i tiden og myrde
fx. sin bedstefar.

Nå, men ...

Det får vi jo nok ikke lige med det samme noget svar på!

(
Hmm ...

Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-7xx/24-79x/24-799
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-7xx/24-799

> 30.003577, 33.87425
> https://goo.gl/maps/CwGZsZT7kZhHkr4GA
> 263,6101 to Sphinx-tail-2 (29.975264385, 31.13722439)
> 263,5673 to Sphinx

262,9998 km to 1-km-from-P1-to-Jerusalem

https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater/crater-sphinx-50

263 - 367,25 = -104,25
_____________________104
263,5673 - 367,25 = -103,6827

and/or ...

440,035 * 360/600 = 264,021
____________________263
____________________263,5673
Delta_________________0,4537 (0,75616...)
)

[...]
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24803

Kall, Mogens

Meldinger om eksplosioner på Krim-halvøen

-

Kall, Mogens skrev:

News 2022-12-12
Date: Mon, 12 Dec 2022 08:29:39 +0100
24800 <tn6l93$26a5h$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qiXtyc9_aYU/m/x3u0LjXwAQAJ
DR S126 man 12 dec 13:29:09
12.december dr.dk/nyheder 10:15

BØRN RISIKERER AT DØ AF SULT

I dag kl. 10:15
Hundredtusinder af børn i Yemen trues af sygdom og sult
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hundredtusinder-af-boern-i-yemen-trues-af-sygdom-og-sult

+

Hundredtusinder af børn i Yemen trues af sygdom og sult
12. dec. 2022, 10:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-12-hundredtusinder-af-born-i-yemen-trues-af-sygdom-og-sult

-

I dag kl. 11:03
Aarhus Kommune afværger hver dag op mod 30.000 digitale angreb: Nu skal
nyt kraftcenter skrue op for sikkerheden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/aarhus-kommune-afvaerger-hver-dag-op-mod-30000-digitale-angreb-nu-skal-nyt

-

1,5 millioner uden strøm i weekenden efter droneangreb på ukrainsk storby
12. dec. 2022, 11:45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-12-15-millioner-uden-stroem-i-weekenden-efter-droneangreb-paa-ukrainsk-storby

-

DR S140 man 12 dec 16:08:38
12.december dr.dk/nyheder 16:07

INGEN DATA LÆKKET VED HACKERANGREB

43 min. siden
Hackere fik ikke data med sig, da de angreb Forsvarets hjemmesider
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hackere-fik-ikke-data-med-sig-da-de-angreb-forsvarets-hjemmesider

[...]

12. dec. 2022, 08:50
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.28
Ukraines præsident plejer diplomatiske forbindelser, mens der er hårde
kampe i Østukraine

Kl. 08.39
Internationale medier: Meldinger om eksplosioner på Krim-halvøen

Kl. 09.30
Hviderusland vil næppe invadere Ukraine, vurderer tænketank

Kl. 10.21
EU nærmer sig niende sanktionspakke mod Rusland

Kl. 14.14
Ukraine kæmper med "betydeligt strømunderskud" ifølge statsligt
energiselskab

Kl. 14.17
EU-lande enige om yderligere milliarder til våben til Ukraine

44 min siden (Time now CET 17.03)
Norsk fly skygget af russisk kampfly

(Time now CET 17.03)

Deadline:

DR text-TV:
140

DR:
2022-12-12 kl 16.50
41 min. siden
Søren Gade forsvarer V-kovending i minksag: 'Det var nødvendigt'

TV2:
Venstre-profiler bakker op om Ellemanns løftebrud: - Det er prisen på grisen
12. dec. 2022, 16:35

[...]
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24804

Kall, Mogens

Eksperter tvivler på det iranske retssystem: Demonstranter bliver
henrettet i 'rekordfart' for at afskrække

Britisk minister åben for længererækkende våben

-

Kall, Mogens skrev:

News 2022-12-12
Date: Mon, 12 Dec 2022 08:29:39 +0100
24800 <tn6l93$26a5h$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qiXtyc9_aYU/m/x3u0LjXwAQAJ
I dag kl. 17:04
Eksperter tvivler på det iranske retssystem: Demonstranter bliver
henrettet i 'rekordfart' for at afskrække
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eksperter-tvivler-paa-det-iranske-retssystem-demonstranter-bliver-henrettet-i

-

I dag kl. 18:13
EU-landene vedtager nye sanktioner mod Iran
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-landene-vedtager-nye-sanktioner-mod-iran

-

I dag kl. 19:00
Ukraine-indsamling skulle gå til død dansk kriger - pårørende har ikke
fået en krone
https://www.dr.dk/nyheder/ukraine-indsamling-skulle-gaa-til-doed-dansk-kriger-paaroerende-har-ikke-faaet-en-krone

-

DR S146 man 12 dec 22:07:22
12.december dr.dk/nyheder 20:10

VÅBENHANDLER I HØJRENATIONALT PARTI

I dag kl. 20:10
Fangeudvekslet våbenhandler har meldt sig ind i højrenationalistisk
parti i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fangeudvekslet-vaabenhandler-har-meldt-sig-ind-i-hoejrenationalistisk-parti-i

+

Løsladt russisk våbenhandler melder sig ind i ultranationalistisk parti
12. dec. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-12-loesladt-russisk-vaabenhandler-melder-sig-ind-i-ultranationalistisk-parti

-

I dag kl. 20:45
Kinesisk overvågnings-app lukket ned: I to år har den styret kinesernes liv
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kinesisk-overvaagnings-app-lukket-ned-i-aar-har-den-styret-kinesernes-liv

-

I dag kl. 21:05
Putin aflyser stor årlig begivenhed: 'Han tør ikke at stille sig op'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-aflyser-stor-aarlig-begivenhed-han-toer-ikke-stille-sig-op

-

2022-12-12 kl 22.28
27 min. siden
Nummerpladestrid antænder nye uroligheder i Kosovo
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nummerpladestrid-antaender-nye-uroligheder-i-kosovo

-

2022-12-12 kl 22.28
4 min. siden
G7-lande enige om at styrke Ukraines militær
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/g7-lande-enige-om-styrke-ukraines-militaer

[...]

Kl. 17.24
Britisk minister åben for længererækkende våben

Kl. 20.01
Forventer hundredtusindvis af flygtninge til Europa

Kl. 20.49
Russere er i panik i Melitopol, hævder eksil-borgmester

(Time now CET 22.50)

Deadline:

DR text-TV:
149

DR:
2022-12-12 kl 22.28
4 min. siden
G7-lande enige om at styrke Ukraines militær

TV2:
I en uge har ny chatbot vakt vild opsigt – nu advarer virksomheden bag
12. dec. 2022, 21:41

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24805