Kina har en interesse i, at Rusland ikke taber den her krig - News 2023-03-20

- Kina har en interesse i, at Rusland ikke taber den her krig,
siger TV2s korrespondent

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Fortvivlede rekrutter klagede til Putin tre gange, nu
klager de ikke mere - News 2023-03-19
Date: Sun, 19 Mar 2023 09:15:37 +0100
25052 <tv6gb7$2tu94$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/roxxxqIPej4/m/Bzpu2HZ7AQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Nordkorea hævder, at 800.000 har meldt sig til at bekæmpe USA
I dag kl. 17.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-19-nordkorea-haevder-at-800000-har-meldt-sig-til-at-bekaempe-usa

Kommentar:

Og du er helt sikker på, at det ikke var 800.000 milliarder ?

-

I går kl. 19:17
Museer har travlt med at ændre værker fra russiske til ukrainske. Men
det er ikke alle, der roser det
https://www.dr.dk/nyheder/kultur/museer-har-travlt-med-aendre-vaerker-fra-russiske-til-ukrainske-men-det-er-ikke-alle

-

Wagner-leder truer med at dumpe lig i russisk borgmesters hjem efter forbud
I går kl. 19.36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-19-wagner-leder-truer-med-at-dumpe-lig-i-russisk-borgmesters-hjem-efter-forbud

Bare vent, I svin, på at vi bliver nødsaget til at komme og
tage os af jer

Wagner-soldat om myndighederne i byen Gorjatjij Kljutj

-

I går kl. 20:22
Øriges premierminister: Verden må redde os i Stillehavet fra udslettelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oeriges-premierminister-verden-maa-redde-os-i-stillehavet-fra-udslettelse

Kommentar:

Vær *realister*:

Hvis antarktis smelter, da vil verdenshavene stige med 66 meter!

Så Danmark vil fx. stå så godt som *under* vand (i hvert fald
Sjælland og de andre øer)!

-

I går kl. 21:28
Finlands præsident forsvarer at gå med i Nato før Sverige: Skulle vi
have sagt nej til Ankara?
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/finlands-praesident-forsvarer-gaa-med-i-nato-foer-sverige-skulle-vi-have-sagt-nej

-

USA har brug for en frisk start, mener Mike Pence: - Præsidenten
svigtede mig
I går kl. 22.32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-19-usa-har-brug-for-en-frisk-start-mener-mike-pence-praesidenten-svigtede-mig

-

DR S149 man 20 mar 07:48:40
19.marts dr.dk/nyheder 23:45

MIKE PENCE ER STADIG SKUFFET

I går kl. 23:45
Mike Pence er stadig skuffet over Trump: Præsidenten svigtede mig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mike-pence-er-stadig-skuffet-over-trump-praesidenten-svigtede-mig

Kommentar:

Ja!

KUN blåøjede idioter stemmer på sådan en *lovovertræder*!

-

DR S152 man 20 mar 07:48:40
20.marts dr.dk/nyheder 05:24

TAIWANS EKSPRÆSIDENT BESØGER KINA

I dag kl. 05:24
Taiwans ekspræsident bryder årelang stime og besøger Kina
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/taiwans-ekspraesident-bryder-aarelang-stime-og-besoeger-kina

-

Podcast: Nord Stream-mysteriet
I dag kl. 05.37
https://nyheder.tv2.dk/2023-03-17-podcast-nord-stream-mysteriet

-

Først lod svaret til at være oplagt, men siden er flere mistænkte kommet
i spil: Hvem står bag Nord Stream-eksplosionen?
I dag kl. 05.40
https://nyheder.tv2.dk/2023-03-14-foerst-lod-svaret-til-at-vaere-oplagt-men-siden-er-flere-mistaenkte-kommet-i-spil-hvem

-

DR S155 man 20 mar 07:48:41
20.marts dr.dk/nyheder 06:01

TOPREPUBLIKANER OPFORDRER TIL RO

I dag kl. 06:01
Republikansk toppolitiker opfordrer til ro i tilfælde af Trump-anholdelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/republikansk-toppolitiker-opfordrer-til-ro-i-tilfaelde-af-trump-anholdelse

-

I dag kl. 06:10
Xi besøger Putin i Moskva – og omverdenen følger spændt med
https://www.dr.dk/stories/1288510966/xi-og-putin-moedes-mens-omverdenen-kigger-med/

Kommentar:

*Psykopater* har det med at rotte sig sammen (for at legitimere
hinandens *diktatur*). Ihukom fx. Hitler og Mussolini.

Løsningen bliver at *boykotte* dem begge!

-

Xi Jinping opfordrer til "pragmatisk" løsning på krigen i Ukraine forud
for topmøde med Putin
I dag kl. 06.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-20-xi-jinping-opfordrer-til-pragmatisk-loesning-paa-krigen-i-ukraine-forud-for

Kommentar:

Se nedenfor.

-

DR S158 man 20 mar 07:48:41
20.marts dr.dk/nyheder 07:26

VÅBENPRODUCENT ER FORDOBLET I VÆRDI

47 min. siden
Våbenproducent er fordoblet i værdi siden krigens start - er nu blandt
Tysklands førende aktier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vaabenproducent-er-fordoblet-i-vaerdi-siden-krigens-start-er-nu-blandt-tysklands

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

9. mar. 2023 kl. 21:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5592784
Camilla Markvardsen
Omfattende angreb: Rusland brugte hypersoniske missiler

__________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-19-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 15.08
Finsk præsident forsvarer NATO-medlemskab uden Sverige

Kl. 16.01
Mariupols byråd fordømmer Putins besøg

Kl. 16.57
Serbiens præsident kritiserer arrestordre på Putin: Den vil kun forlænge
krigen

Kl. 17.49
Rusland hælder 20 ton hvede ud på vej i Mariupol, hævder rådgiver

5 min siden (Time now CET 19.03)
Tre personer dræbt i raketangreb i Zaporizjzja, hævder ukrainske embedsmænd

Kl. 20.16
Museum ændrer titler og omtaler på værker fra russisk til ukrainsk

Kl. 21.17
Putin dagen før møde med Xi Jinping: Forholdet har aldrig været bedre

Kl. 21.32
Putin: Rusland er åben for en løsning på krigen, men nægter Ukraines
ultimatummer

Kl. 22.53
Mere end 400.000 russiske granater er blevet uskadeliggjort, hævder
Zelenskyj

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

06.07
Xi Jinping på statsbesøg i Rusland

06.40
Kina opfordrer til "pragmatisk" løsning på krigen

Kommentar:

*Urealistisk* fordi ...

Man belønner i så fald *tyveri* af Ukrainsk territorium!

Og det passer jo netop lige ind i Cannibalistans *tyveri* af
Tibet, HongKong og sidenhen - hypotetisk set - Taiwan!

*Tyveknægte* har det med at holde sammen!

Vær *realister*

Hvis man først begynder at belønne *tyveri*, da kan det blive
en skrue UDEN ende, fordi møgunger har det med at vil ha' mere!

Verdenshistorien har eksempler herpå, hvort galt det kan gå:
Stalin og Hitler *tyveri* at Polen i 1939.

-

07.07
USA er skeptisk over for Kinas intentioner

07.52
- Kina har en interesse i, at Rusland ikke taber den her krig, siger
TV2s korrespondent

08.04
EU skal drøfte ammunition til Ukraine

08.12
Ukrainekrigen sender våbenproducent på tysk aktieindeks

58 min siden (Time now CET 09.28)
Analytiker: Kina er "neutral med russiske nuancer"

40 min siden (Time now CET 09.27)
Ukraine afværger knap 70 angreb på et døgn

13 min siden (Time now CET 09.26)
Ukrainere til TV2: Uanset, hvem der angriber os, vinder vi

8 min siden
Kina afviser beskyldninger fra USA

Kommentar:

Who cares?

(Time now CET 09.36)

Deadline:

DR text-TV:
144

DR:
2023-03-20 kl 08.13
26 min. siden
Malawis præsident beder om hjælp til at håndtere stormen Freddys
konsekvenser

TV2:
2023-03-19 kl 08.57
Igen i år slår finnerne os som verdens lykkeligste folk
I dag kl. 06.45

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25054

Blinken: Verden bør ikke lade sig narre af Xis fredsplan

Regeringen vil hjælpe ICC

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Kina har en interesse i, at Rusland ikke taber den her
krig - News 2023-03-20
Date: Mon, 20 Mar 2023 09:37:12 +0100
25054 <tv95vo$3f05s$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qMhcud0bizU/m/Ti1rajnLAQAJ
DR S160 man 20 mar 10:00:12
20.marts dr.dk/nyheder 08:21

TIDLIGERE AUSTRALSK SOLDAT SIGTET

I dag kl. 08:21
Tidligere australsk soldat er sigtet for mord i forbindelse med
udsendelse til Afghanistan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tidligere-australsk-soldat-er-sigtet-mord-i-forbindelse-med-udsendelse-til

-

DR S161 man 20 mar 10:00:12
20.marts dr.dk/nyheder 09:26

MYNDIGHEDER JAGTER SEPARATIST

I dag kl. 09:26
Indiske myndigheder intensiverer jagten på separatist
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/indiske-myndigheder-intensiverer-jagten-paa-separatist

-

2023-03-20 kl 10.30
3 min. siden
Løkke håber, at EU-landene i dag bliver enige om at købe krudt og kugler
i fællesskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/loekke-haaber-eu-landene-i-dag-bliver-enige-om-koebe-krudt-og-kugler-i-faellesskab

-

2023-03-20 kl 10.45
- Uanset, hvem der angriber os, vinder vi, siger ukrainere til TV 2
43 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-20-uanset-hvem-der-angriber-os-vinder-vi-siger-ukrainere-til-tv-2

28 min siden (Time now CET 10.48)
Ukraine forlanger, at Rusland overgiver sig

-

DR S168 man 20 mar 18:33:09
20.marts dr.dk/nyheder 11:37

REGERINGEN VIL HJÆLPE ICC

... efterforskning af
internationale forbrydelser i Ukraine, ...

I dag kl. 11:37
Regeringen vil sende kriminalteknikere til International Straffedomstol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/regeringen-vil-sende-kriminalteknikere-til-international-straffedomstol

-

Fredsmægler på statsbesøg i Rusland – Ukraine må nøjes med en telefonsamtale
I dag kl. 12.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-20-fredsmaegler-paa-statsbesoeg-i-rusland-ukraine-maa-noejes-med-en-telefonsamtale

-

DR S171 man 20 mar 18:33:09
20.marts dr.dk/nyheder 13:20

RUSLAND ÅBNER STRAFFESAG MOD ICC

I dag kl. 13:20
Rusland åbner sag mod international domstol efter arrestordre mod Putin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-aabner-sag-mod-international-domstol-efter-arrestordre-mod-putin

Kommentar:

Gak-gak!

-

DR S172 man 20 mar 18:33:09
20.marts dr.dk/nyheder 13:30

VINDMØLLEPROJEKTER GENOPTAGES

I dag kl. 13:30
Yderligere fire havvindmølle-projekter genoptages i åben dør-ordning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/yderligere-fire-havvindmoelle-projekter-genoptages-i-aaben-doer-ordning

-

Danmark vil træne ukrainske soldater
I dag kl. 14.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-20-danmark-vil-traene-ukrainske-soldater

-

DR S175 man 20 mar 18:32:38
20.marts dr.dk/nyheder 14:22

DANMARK TRÆNER UKRAINSKE SOLDATER

I dag kl. 14:22
Danmark træner ukrainske soldater som del af EU-mission
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-traener-ukrainske-soldater-som-del-af-eu-mission

-

I dag kl. 14:35
Estlands forsvarsminister: EU vil sende en million artillerigranater til
Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/estlands-forsvarsminister-eu-vil-sende-en-million-artillerigranater-til-ukraine

-

DR S115 man 20 mar 18:33:06
20.marts dr.dk/nyheder 16:28

GRØNLAND REPRÆSENTERET I NATO

I dag kl. 16:28
Grønland bliver for første gang repræsenteret i Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/groenland-bliver-foerste-gang-repraesenteret-i-nato

-

Menneskeheden er på tynd is - og den smelter hurtigt, siger
generalsekretær om klimarapport
I dag kl. 17.14
https://nyheder.tv2.dk/klima/2023-03-20-menneskeheden-er-paa-tynd-is-og-den-smelter-hurtigt-siger-generalsekretaer-om

-

I dag kl. 17:37
Krigsforbrydelser skal tilføjes til dansk straffelov
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krigsforbrydelser-skal-tilfoejes-til-dansk-straffelov

-

2023-03-20 kl 19.04
Blinken: Verden bør ikke lade sig narre af Xis fredsplan
3 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-20-blinken-verden-bor-ikke-lade-sig-narre-af-xis-fredsplan

Xi Jinpings besøg antyder, at Kina ikke mener, Rusland bør
holdes ansvarlig for krig i Ukraine, siger Blinken.

[...]

8 min siden (Time now CET 09.36)
Kina afviser beskyldninger fra USA

___________________________

(Time now CET 19.10)

Deadline:

DR text-TV:
120

DR:
2023-03-20 kl 18.41
8 min. siden
Økonom: Naivt at sige, at bankkrise ikke rammer Danmark

TV2:
2023-03-20 kl 19.04

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25055