Jonah-40-syndrome (Counter on => Penalty kick (Straffespark) ?) - The Escape-code - News 2023-07-03

Jonah-40-syndrome (Counter on => Penalty kick (Straffespark) ?)

Was:
The Escape-code

File 25.358 ...
Jonah-40-syndrome
https://sites.google.com/view/jonah-40-syndrome/files/25-xxx/25-3xx/25-358

Subject: Neutrale Østrig går med i europæisk samarbejde om
luftforsvar - News 2023-07-02
Date: Sun, 2 Jul 2023 07:42:00 +0200
25356 <u7r2n9$3859a$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/XFhKD5JvLdM/m/RAgXm_fnBAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Meteor observation i Danmark:

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-07-03-02-17-18/

Dato: 2023-07-03
Klokken: 02:17:18 Dansk sommertid, UTC+2

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne Værdi Kommentar
Kurs 244 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 24 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

Compare with ...

https://sites.google.com/view/abraham-c

> +217,48739899 Distance from Mount Everest to Chicxulub crater

217 + 18/60 = 217,3

(217 - 217,48739899) * 60 = 2023-07-03-02-17-29,2439394
_______________________________________02-17-18
Delta:_______________________________________11 sekunder

244 * 600/360 = 406,66... (-193,33..)

24 * 600/360 = 40

Hmm ... (memory on from 2023-07-02, CET xx:xx) ...

... (50) ...

And ...

Jonah (40)
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/jonah-40

I det gamle Testamente nævnes en profet ved navn Jonas.

Han blev sendt til datidens verdenscentrum, byen Nineve,
med en advarsel om, at byen ville blive jævnet med jorden
om 40 dage, hvis ikke menneskene der omvendte sig fra
deres onde gerninger.

Symbolet blev dannet udfra denne frist på 40 dage.

[
*1
]

[
*2

And ...

Subject: Vestens kritik af modoffensiv pisser mig af, siger
Ukraines militærchef - News 2023-07-01
Date: Sat, 1 Jul 2023 08:36:14 +0200
25354 <u7ohgu$2rm7j$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Vwo5nx7Rvio/m/JacYg1icBAAJ

> http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?
>
> === citat start ===
>
> Ordet for 2023-07-01
>
> Når du bliver angrebet 1)
[ ... ]

> [...]
>
> Last memory:
> Cuba-krisen 1962
> Yom Kippur-krigen 1973
> )
>
> Time now (to global destruction):
> T - 2 years and around 7 month
>
> Escape-Finder-program on (Stay alive)!
>
> Found Big-Bang DATA:
>
> Longitude
> 440,0372 (between Jerusalem and Sphinx via Giza-P1-north)
>
> Latitude
> around 80 (between Jerusalem and Sodom via Hebron)
>
> Marree Man on birdline (between Sphinx and MW1-Big-Bang-position)

Hmm ... (searchstring on:) ...
]

[
*1:
Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2023-07-03, Monday, day no 184 (left 181), CET 07:48, GMT 05:48)
- "Counter on"

[
2*:
NB! Mellemliggende tekst var da allerede nedskrevet
]

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/view/hacker-attack/topic

2023-06-24, CET 16:02, GMT 14:02 (Wagner Rebellion on at same
time!)

Ist das einem *straffespark*, oder was, mein Herrn?
]

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(NB! Andagtsteksten nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 1. juni
2023, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

=== citat start ===

Ordet for 2023-07-02

Når du bliver angrebet 2)

"... og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro."
1. Joh 5,4

Modgang er ofte fjendens forsøg på at franarre dig de
velsignelser, Gud har til dig i den kommende periode og
'årstid'.

Hvis du er under angreb, skal du gøre disse tre ting:

[1]
Rejs dig og kæmp imod.

Du vil blive fristet til at trække dig tilbage eller blive
skræmt og passiv, specielt hvis du er blevet såret.

Det skal du ikke.

Et såret dyr er blot en invitation til angreb.

Satan elsker generte, frygtsomme typer, men dem, der virkelig
kæmper, skræmmer ham.

Så vær frimodig og proklamér løftet: "... I skal stå Djævelen
imod, så vil han flygte fra jer." (Jak 4,7)

[2]
Brug alle dine våben.

Biblen siger, "Vore kampvåben er ikke verdslige, men mægtige for
Gud til at bryde fæstningsværker ned.

Vi nedbryder tankebygninger." (2 Kor 10,4)

Bøn er et våben - brug det dagligt.

Og bed sammen med andre.

Ét menneske kan ikke mangedoble tro; den vokser, når to eller
flere kommer sammen. (Se Mat 18,19)

Du skal vide, hvem forbederne er i dit liv, for de har
indflydelse hos Gud.

Skriftsteder er også et våben, så brug dem. "Grib... åndens
sværd, som er Guds ord." (Ef 6,17)

Find ud af, hvad Guds Ord siger om din situation, og brug det
som et våben til at slå fjenden ned.

[3]
Prøv at se det store billede.

Mange ting er ikke, som de ser ud ved første øjekast.

Du skal derfor se ud over øjeblikket, og undersøge om noget godt
er ved at blive født frem indeni dig.

Efter modgang kommer velsignelse og yndest, så ret igen dit blik
ind på det store billede.

Paulus oplevede angreb på angreb, og sagde: "For vore lette
trængsler her i tiden bringer os i overmål en evig vægt af
herlighed..." (2 Kor 4,17)

Kort sagt: Du kan vinde i dag.

=== citat Slut ===

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(NB! Andagtsteksten nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 1. juni
2023, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

=== citat start ===

Ordet for 2023-07-03

Når du bliver angrebet 3)

"I alt er vi trængt, men ikke stængt inde. Vi er
tvivlrådige, men ikke fortvivlede."
2 Kor 4,8

Satan kan angribe dig hvor som helst, og på hvilket som helst
tidspunkt.

Hvis du gerne vil overvinde ham, kommer her nogle gennemprøvede,
sande og bibelske principper, du skal følge:

[1]

Beskyt dit sind og dine tanker.

Du vil ikke blive besejret, så længe du sejrer i dine tanker;
det er derfra alle dine handlinger udspringer.

Det ved Satan godt, og han vil prøve at få dine tanker til at
springe i alle mulige retninger, så du ikke vil være i stand til
at fokusere på det, der er vigtigt.

Lad ham ikke lykkes med det.

Kom tilbage til dit fokus.

Esajas sagde, "Du bevarer freden, for de stoler på dig. Stol
altid på Herren, for Herren er en evig klippe." (Es 26,3-4)

[2]

Elsk mennesker, men stol på Gud.

Lev efter Skriftstedet: "Det er bedre at søge tilflugt hos
Herren end at stole på mennesker." (Sl 118,8)

Når djævelen ønsker at skade dig, bruger han ofte et andet
menneske.

Din 'fjende' er enhver, der prøver at stikke en kæp i hjulet
på Guds vilje med dit liv, så identificer dem og undgå dem.

Gud har aldrig befalet os at stole på mennesker.

Han befalede, at vi skulle elske mennesker - og stole på Ham.

Prøv at forstå forskellen, for det er afgørende for din sejr.

[3]

Giv aldrig op.

Jesus sagde, "Ingen, der lægger sin hånd på ploven og ser sig
tilbage, er egnet for Guds rige." (Luk 9,62)

Dine drømme og mål er enhver kamp, pris og ventetid værd.

Det er din tro, der besejrer Satan.

Husker du Josef?

Hver en dag med modgang var blot endnu en trædesten hen mod
tronen.

Så bliv ved med at gå fremad, og tro, for der er sejr forude!

=== citat Slut ===

Kommentar:

Mine understregninger:

[1]
... fokusere på det, der er vigtigt
(Jesus°; Lyset° modsat mørket)

[2]
Din 'fjende' er enhver, der prøver at stikke en kæp i hjulet
på Guds vilje med dit liv, så identificer dem og undgå dem.

Ordet for 2023-07-04

Når du bliver angrebet 4)

Input DATA

Ordet for 2023-07-05

Når du bliver angrebet 5)

Input DATA

Ordet for 2023-07-06

Når du bliver angrebet 6)

Input DATA

2023-07-02 kl 21.11
57 min. siden
Britiske adelige festede med Rusland ambassadør:
'Krim er helt sikkert russisk'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britiske-adelige-festede-med-rusland-ambassadoer-krim-er-helt-sikkert-russisk

-

Oligark-datter bremser salg af sanktionsramt superyacht
56 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/oligark-datter-bremser-salg-af-sanktionsramt-superyacht

Tidligere Google-direktør må vente på et overtage yacht, der har
tilhørt russisk gødningsmilliardær.

-

2023-07-02 kl 21.11
2 min. siden
Ukrainsk viceforsvarsminister: Rusland rykker frem i øst
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-viceforsvarsminister-rusland-rykker-frem-i-oest

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt i krigen i Ukraine
I dag kl. 05.13
https://nyheder.tv2.dk/live/samfund/2023-07-02-seneste-nyt-i-krigen-i-ukraine

56 min siden (Time now CET 21.22)
Rusland rykker frem i øst efter "voldsomme kampe", siger Ukraine

42 min siden (Time now CET 21.22)
Zelenskyj besøger sårede soldater i kampområde

(Time now CET 21.22)

2023-07-02 kl 21.11
2 min. siden
Ukrainsk viceforsvarsminister: Rusland rykker frem i øst

TV2:
2023-07-02 kl 21.19
Færgeafgange mellem Danmark og Norge aflyst grundet vejrforhold
18 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25358

Telepathy (Telepati, Tankeoverføring), 2. King 6,12

Was:
Mennesker med skizofreni konfronterer stemmerne i hovedet i
virtual reality

File 25.359 ...
Telepathy (Telepati, Tankeoverføring)
https://sites.google.com/view/kall-telepathy/files/25-xxx/25-3xx/25-359

Subject: Jonah-40-syndrome (Counter on => Penalty kick
(Straffespark) ?) - The Escape-code - News 2023-07-03
Date: Mon, 3 Jul 2023 08:27:08 +0200
25358 <u7tpns$3kne4$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/puE7_V-Q2Ic/m/a5d6lQI5BQAJ
Mennesker med skizofreni konfronterer stemmerne i hovedet i
virtual reality
3. jul. 2023
https://videnskab.dk/krop-sundhed/mennesker-med-skizofreni-konfronterer-stemmerne-i-hovedet-i-virtual-reality/

Kommentar:

Tingene er IKKE altid helt så simple!

Lyt derfor til mit råd:

Alle tanker (i vores sind) "fødes" (*anatomisk* set) som en
nyopstået *kontakt* mellem nerveceller (dendritter og synapser)
i hjernen.

Jo oftere man genoplever/genopliver disse tanker, desto mere
bliver "stien" forvandlet til en "motorvej", apropos begrebet
repetition som en indlæringsform.

Det vil - med andre ord - sige (*hypotetisk* set), at desto
mere den skitzofrene lytter til stemmerne, desto mere udbygget
bliver nerveforbindelserne, og jo KRAFTIGERE bliver derfor
stemmerne i sindet hans/hendes!

Og dét er jo IKKE så smart, lægelig set!

Derfor beder jeg i mine daglige bønner for mennesker, der har
disse *lidelser* bl.a. med ordene ordene:

Og Himmelske Fader! Så beder jeg/vi om *frelse* for ... (input
navnene på de mennesker, der har brug for *forbønnen*) ...
Dernæst om Din *velsignelse* og så beder jeg/(vi også om at
stemmerne må forsvinde - i Jesu navn! Amen

(Hust at bevare fokus på Jesus, fremfor mørket/det onde)

Men ...

Mens vi er ved emnet, har jeg følgende at tilføje:

Normale sunde, raske mennesker har et veludbygget ubevidst
psykisk Jeg-forsvar.

Det sørger for at *beskytte* sindet mod overbelastning, dersom
trusler med mere opstår.

Billedlig talt kan vi sammenligne det med en *ringmur* rundt
om en by. Ringmuren sørger for, at en eventuel ydre fjende ikke
bare sådan lige uden videre kan trænge ind i byen (altså
personens sind).

Nogle mennesker har desværre IKKE et 100% effektivt ubevidst
Jeg-forsvar. Billedlig talt er bymuren ikke 7 meter høj men
måske blot 3 meter eller 1 meter eller måske er der slet ikke
nogen bymur/ringmur.

Disse mennesker kan høre selv ganske små vibrationer i æteren!

Æteren kan være deres eget sind - men teoretisk/hypotetisk set -
KUNNE det (nogengange) også være *udefra* komne signaler!

Under 2. Verdenskrig sendte således BBC-London radiosignaler til
det besatte Europa. Fjenden (Nazityskland) forsøgte at ødelægge
disse signaler ved hjælp af støjsendere.
Men den øvede radio-modtager (fx modstandsbevægelsen her i
Danmark) kunne godt alligevel opfange signalet fra HQ i London.

Billedlig talt kan disse BBC-London-informationer sammenlignes
med en satellitoptagelse af Antarktis fra 1980, hvor satellitten
godt kan opfange bittesmå *ændringer* i Ozonlaget, men UHELDIGVIS
havde man dengang i computer-programmerne "udvisket" disse

På samme måde med hensyn til hjerne KAN det MÅSKE godt være, at
vi *bortklipper* disse små signaler, fordi de *forstyrrer* the
main-stream (hovedstrømmen).

Og det er meget vigtigt, for at vi ikke bliver skøre i bolden.

Men ...

KANSKE vi så også kommer til at bortklippe en nyhedsudsendelse
fra BBC-London?

Åndelig set har vi et *læreeksempel* i Bibelen angående dette:

[
07914

The "transmitter"-syntax was (maybe through the ET-Mothership)
einem 2.King 6,12.
]

T-40

Donnez à vos enfants l'assignation à résidence

Ukraine frygter russisk angreb på atomkraftværk - der er en reel
risiko, vurderer ekspert

(Straffespark) ?) - The Escape-code - News 2023-07-03
Date: Mon, 3 Jul 2023 08:27:08 +0200
DR S163 man 03 jul 10:00:08
2.juli dr.dk/nyheder 21:09

UKRAINE: RUSLAND RYKKER FREM I ØST

[...]

I går kl. 22.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-02-ukraine-frygter-russisk-angreb-paa-atomkraftvaerk-der-er-en-reel-risiko-vurderer-ekspert

-

DR S165 man 03 jul 10:00:08
2.juli dr.dk/nyheder 23:31

NYE KAMPE I KHARTOUM

I går kl. 23:31
Nye kampe i Sudan mellem hæren og RSF
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nye-kampe-i-sudan-mellem-haeren-og-rsf

-

Ukrainsk forfatter død efter missilangreb i Kramatorsk
I dag kl. 05.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-03-ukrainsk-forfatter-doed-efter-missilangreb-i-kramatorsk

-

DR S166 man 03 jul 10:00:09
3.juli dr.dk/nyheder 05:22

UKRAINSK FORFATTER DØD

I dag kl. 05:22
Ukrainsk forfatter omkommet efter missilangreb i sidste uge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-forfatter-omkommet-efter-missilangreb-i-sidste-uge

-

DR S167 man 03 jul 10:00:09
3.juli dr.dk/nyheder 05:29

TRE DRÆBTE EFTER ISRAELSK ANGREB

I dag kl. 05:29
Fire meldes dræbt efter israelsk angreb på Vestbredden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/en-meldes-draebt-efter-israelsk-angreb-paa-vestbredden

-

Paven kritiseres for valg af chef for undersøgelser af overgreb
I dag kl. 05.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-03-paven-kritiseres-for-valg-af-chef-for-undersoegelser-af-overgreb

-

DR S170 man 03 jul 10:00:09
3.juli dr.dk/nyheder 06:02

700.000 UKRAINSKE BØRN ER I RUSLAND

I dag kl. 06:02
Rusland: 700.000 ukrainske børn fra konfliktområder er hos os nu
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-700000-ukrainske-boern-fra-konfliktomraader-er-hos-os-nu

-

Pave Frans fordømmer Sverige
I dag kl. 07.45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-03-pave-frans-fordoemmer-sverige

Det bør ikke tillades, at ytringsfriheden bruges til at
ringeagte andre, mener paven.

-

I dag kl. 05:46
Frankrig har haft en roligere nat med 'kun' 78 anholdte
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frankrig-har-haft-en-roligere-nat-med-kun-78-anholdte

+

DR S173 man 03 jul 10:00:09
3.juli dr.dk/nyheder 07:04

MACRON MØDER 200 BORGMESTRE

I dag kl. 07:04
Præsident Macron møder over 200 borgmestre for at drøfte uroligheder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/praesident-macron-moeder-over-200-borgmestre-droefte-uroligheder

+

DR S114 man 03 jul 10:00:06
3.juli dr.dk/nyheder 09:56

BRANDMAND MELDES OMKOMMET I PARIS

2023-07-03 kl 10.33
37 min. siden
Brandmand meldes omkommet efter bilbrand i Paris
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/brandmand-meldes-omkommet-efter-bilbrand-i-paris

+

2023-07-03 kl 10.40
Brandmand død i forsøget på at slukke bilbrand under fransk uro
28 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-03-brandmand-doed-i-forsoeget-paa-at-slukke-bilbrand-under-fransk-uro

Kommentar:

Her i Danmark havde vi også for en del år siden ballade, og en
af midlerne til at standse volder var ...

6143 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/9ceDYaCSKQs/m/TzgUmCuWd3MJ

Så ...

Donnez à vos enfants l'assignation à résidence
(Giv dine børn *stuearrest*)

Try it!

[...]

Kl. 21.26
Ukrainerne vil lokke russerne til at sprede deres tropper,
siger ekspert

Kl. 22.53
Alle Wagner-logoer fjernes fra russisk bygning

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.08
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-03-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.15
Ukrainsk forfatter dør efter missilangreb i Kramatorsk

Kl. 06.29
Duma-leder: Ruslands hær klarer sig efter Wagner-exit

Kl. 06.52
Rusland har taget 700.000 børn fra Ukraine

Kl. 08.18
- Ruslands fremskridt gør ikke en afgørende forskel, siger Tantholdt

Kl. 08.50
Putin til Lukasjenko: - Vi står sammen mod "alvorlige trusler"
udefra

Kommentar:

En *diktator* hylder en anden, og begge falder de i grøften,
apropos ...

(Straffespark) ?) - The Escape-code - News 2023-07-03
Date: Mon, 3 Jul 2023 08:27:08 +0200
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
> the voice of ET):
> (2023-07-03, Monday, day no 184 (left 181), CET 07:48, GMT 05:48)
> - "Counter on"

Fristens udløbsdato må derfor være om 40 dage
(2023-08-12, Saturday day no 224 (left 141)

Og hvad der så skal ske vides ikke, men ... (input memory
from) ...

https://sites.google.com/view/et-footsteps/1908-06-30 Tunguska
https://sites.google.com/view/et-footsteps/1986-04-25 Chernobyl
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-a
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m (Sodom-warring
to Russia)

Kl. 09.11
FSB: - Vi har stoppet attentatforsøg

(Time now CET 10.51)

2023-07-03 kl 10.33
2 min. siden
Politiet leder stadig efter forsvundet 71-årig på el-scooter

TV2:
2023-07-03 kl 10.40
17-årig dreng dræbt i bilulykke ved Esbjerg
22 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25360

T-40.

Center skal drage russiske ledere til ansvar for krigen i Ukraine

(Straffespark) ?) - The Escape-code - News 2023-07-03
Date: Mon, 3 Jul 2023 08:27:08 +0200
2023-07-03 kl 11.02
27 min. siden
Rusland hævder at have stoppet attentatforsøg på Krim-leder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-haevder-have-stoppet-attentatforsoeg-paa-krim-leder

-

Rusland hævder at have stoppet attentatforsøg på Krims leder
I dag kl. 11.31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-03-rusland-haevder-at-have-stoppet-attentatforsoeg-paa-krims-leder

-

DR S122 man 03 jul 14:24:30
3.juli dr.dk/nyheder 12:14

SYV PALÆSTINENSERE DRÆBT AF ISRAEL

I dag kl. 12:14
Dødstal stiger efter israelsk militæraktion i flygtningelejr
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/doedstal-stiger-efter-israelsk-militaeraktion-i-flygtningelejr

-

DR S125 man 03 jul 14:24:30
3.juli dr.dk/nyheder 13:16

VIETNAM FORBYDER 'BARBIE'-FILM
En ny film om den pink-klædte, unge
kvinde "Barbie" - nok mest kendt som
plastikdukke - er blevet forbudt i
Vietnam kort før premieren.
Det skyldes, at der i en scene i Warner
Brothers-filmen bliver vist et kort,
hvor en skillelinje i Det Sydkinesiske
Hav ifølge vietnameserne er lavet
forkert, skriver nyhedsbureauet
Reuters.
Linjen går nemlig dér, hvor Kina mener
at råde over havterritoriet, der blandt
andet indeholder oliefelter.
Diskussionen om skillelinjen har stået
på i en årrække, og i 2016 besluttede
en international voldgiftskendelse i
Haag, at Kina ikke har ret. Den
afgørelse nægter kineserne at
anerkende.

I dag kl. 13:16
Vietnam forbyder 'Barbie'-film, der viser forkert skillelinje i havet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vietnam-forbyder-barbie-film-der-viser-forkert-skillelinje-i-havet

-

DR S126 man 03 jul 14:24:30
3.juli dr.dk/nyheder 13:21

FØRSTE DANSKE F35-FLY KOMMER 1. OKT

I dag kl. 13:21
De første danske F-35-fly kommer til Danmark 1. oktober
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/de-foerste-danske-f-35-fly-kommer-til-danmark-1-oktober

-

DR S128 man 03 jul 17:26:06
3.juli dr.dk/nyheder 15:17

SERGEI SHOIGU TALER OM WAGNER-OPRØR

I dag kl. 15:17
Russisk forsvarsminister bryder tavshed om Wagner-oprør
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-forsvarsminister-bryder-tavshed-om-wagner-oproer

-

'Rigtig krig': Israel rykker ind i flygtningelejr med droner og
hundredvis af soldater
I dag kl. 15:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rigtig-krig-israel-rykker-ind-i-flygtningelejr-med-droner-og-hundredvis-af-soldater

Den største israelske militæroperation i Jenin på Vestbredden i
20 år er i gang.

-

615 millioner danske kroner skal bidrage til genopbygning af
skoler og hospitaler i Ukraine
I dag kl. 16:13
https://www.dr.dk/nyheder/politik/615-millioner-danske-kroner-skal-bidrage-til-genopbygning-af-skoler-og-hospitaler-i

Pengene kommer fra Ukrainefonden på 21,9 milliarder kroner.

-

DR S133 man 03 jul 17:26:06
3.juli dr.dk/nyheder 16:36

FORBYDER TYNDE PLASTIKPOSER

I dag kl. 16:36
New Zealand forbyder supermarkeders tynde plastikposer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/new-zealand-forbyder-supermarkeders-tynde-plastikposer

Ifølge myndighederne i landet kan det nye forbud mindske
forbruget af tynde plastikposer med 150 millioner styk om året.

Kommentar:

Du kan også *genbruge* plastikposen, når du køber grønt (og ikke
vil have den forurenet af snavs (eller *coronavira*) fx. på
løbebåndet ved betalingskassen). Det gør jeg!

-

Rusland rykker frem i øst efter "voldsomme kampe", siger Ukraine
I dag kl. 17.05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-03-rusland-rykker-frem-i-oest-efter-voldsomme-kampe-siger-ukraine

-

2023-07-03 kl 18.43
32 min. siden
Arrestordre mod Hongkong-aktivist med forbindelse til Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/arrestordre-mod-hongkong-aktivist-med-forbindelse-til-danmark

Ted Hui bor i dag i Australien.

[...]

Kl. 11.22
Ukraine har skudt 13 droner ned i nat

Kl. 12.18
Center skal drage russiske ledere til ansvar for krigen i Ukraine

Kl. 13.00
Sidste uge var svær, erkender Zelenskyj

Kl. 14.13
Russisk forsvarsminister bryder tavshed efter mytteri

48 min siden (Time now CET 15.19)
Kinesisk forsvarsminister og russisk flådechef mødes

34 min siden (Time now CET 15.19)
Flere måtte evakueres i Moskva efter fund af mine-lignende genstand

Kl. 16.30
Mindst to person dræbt i droneangreb mod boligblokke

Kl. 17.41
Ukraine sigter tidligere leder af Krims sikkerhedstjeneste for
spionage

(Time now CET 18.52)

2023-07-03 kl 18.43
Søren Kragh lykkelig efter sejr til holdkammerat: 'Det betyder næsten alt'

TV2:
2023-07-03 kl 18.50
Knap hver anden voksen vil gerne bruge mindre skærm – men mange har
svært ved at nedsætte deres forbrug
30 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25361

2023-08-12 (Operation Jericho ?)

Re: Jonah-40-syndrome (Counter on => Penalty kick
(Straffespark) ?) - The Escape-code - News 2023-07-03

File 25.363 ...
Jonah-40-syndrome
https://sites.google.com/view/jonah-40-syndrome/files/25-xxx/25-3xx/25-363
Operation Jericho (Operation Jerichö)
https://sites.google.com/view/operation-jericho/files/25-xxx/25-3xx/25-363

-

Date: Mon, 3 Jul 2023 08:27:08 +0200
> [...]
> om 40 dage, hvis ikke menneskene der omvendte sig fra
> deres onde gerninger.
>
> Symbolet blev dannet udfra denne frist på 40 dage.

[ ... ]

> [...]
> the voice of ET):
> (2023-07-03, Monday, day no 184 (left 181), CET 07:48, GMT 05:48)

and ...

Subject: T-40. Donnez à vos enfants l'assignation à résidence -
Re: ... News 2023-07-03
Date: Mon, 3 Jul 2023 10:59:03 +0200
25360 <u7u2kn$3lls2$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/puE7_V-Q2Ic/m/0a9e5UxBBQAJ

> [...]
> (2023-08-12, Saturday day no 224 (left 141)
>
> Og hvad der så skal ske vides ikke, men ... (input memory

Interrupt from ...

Subject: ET message to Russia: Last warning!
Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
[...]
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

> Input andagtstekst from ...
[ ... ]
> UCB ...
> http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?
[ ... ]
> BibelLæserRingen ...
> https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/
[ ... ]
> Own devotiontext:
>
> ___ quote begin ___
>
> Daniel 1
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+1&version=BPH

=>

Lørdag den 12. august 2023

Own devotiontext: 2. Pet 3 ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2.+Pet+3&version=BPH

BibelLæserRingen ...
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

1 Kor 12,27-31 (Ét men forskellige) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Cor+12.27-31&version=BPH

-

UCB ...
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?
... (NOT online, yet. Sorry) ...

=== citat start ===

Lørdag 12. august [2023]

Om at håndtere fristelse 1)

"Gud er trofast; han vil ikke tillade, at I fristes over
evne, men vil sammen med fristelsen også skabe udvej ..."
1 Kor 10,13

Jesus sagde, "En mand var på vej fra Jerusalem ned til Jeriko og
faldt i hænderne på røvere..." (luk 10,30)

Jesusalem repræsenterede stedet for Guds nåde, mens Jeriko var
forbandet af Josva, dengang Gud lod bymuren falde sammen. (se
Jos. 6,26)

Vejen, der forbandt de to byer, var plaget af røvere.

Mon mandens plan var at gå noget af vejen, for så at dreje af,
eller ?

Bibelen fortæller det ikke, men én ting, vi ved, er, at Gud gør
rigtig meget for at holde os væk fra den vej, der fører til
fristelse og smerte.

Og selv med alle Hans livreddere på plads, formår vi stadig at
komme på afveje.

Først holder du op med at lytte til Helligåndens tilskyndelser.

Dernæst vil du ikke længere bede for visse længsler med et
hjerte, der har underlagt sig Gud.

Så er du ikke længere interesseret i at tale med en betroet ven,
der kan stille dig til ansvar.

Du vil ikke længere vide, hvad Bibelen har at sige om sagen.

Du har ensidigt besluttet at udslukke Helligånden, så du kan
svælge i dine kødeæige impulser.

Husk at der altid er gratis mad for enden af en fiskekrog, men
skønt fristelsen lover dig frihed, så endwer den med at koste
dig dyrt.

Davids affære ødelagde hans familie.

Sand frihed handler ikke om at være fri til at tilfredsstille
alle dine lyster; det handler om ikke at blive en slave af
usunde lyster.

Kampen mod fristelse er prisværdig, men hvis alt, du gør, er at
kæmpe for at undertrykke dine længsler, vil det til sidst
udmatte dig.

Du er nødt til at opretholde et klart og tydeligt billede i dine
tanker af det menneske, Gud ønsker, du skal være, og at
samarbejde med Hans Ånd om at blive den person.

=== citat slut ===

Nøgleord (Keywords):
... undertrykke dine længsler, vil det til sidst udmatte dig.

Da jeg læste disse ord i går, understregede jeg dem, og skrev:

Et eksempel. ... (navn, *classified*) ... Var jeg skyldig? Ja,
men ... ukrudtsfrø

=>

For en del år siden kom jeg i en menighed med en kvindelig leder.

Hun var både smuk og attraktiv!

Men der var bare lige et problem: Hun var gift!

Og hertil siger Guds Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+5.28&version=BPH

Matthæus 5:28, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

Men jeg siger jer, at enhver mand, der ser på en kvinde med
tanker om utroskab, han har allerede begået ægteskabsbrud i
sit hjerte.

OM jeg var skyldig?

Ja, SELVFØLGELIG!

Og ...

Nu kunne jeg så vælge at *undertrykke* mine længsler, men som
ovenfor står, så ville det til sidst udmatte mig!

Så ...

Hvad gjorde jeg så?

Jeg sagde det til Jesus, som det var, at jeg IGEN nu havde
bedrevet hor i mit hjerte, og at dette nye *ukrudtsfrø* -
billedlig talt - havde slået rod og nu kunne vokse sig op (i mit
hjerte) og blive til en stor ækel ukrudtsplante, der fuldstændig
ødelagde alle de andre smukke planter i haven min!

Altså:

HVORI består hemmeligheden?

At *fornægte* synden (som bor i ens hjerte)?

Eller ...

At give Gud *tilladelse* (som den reele *Ejermand* af Haven) ret
til ...

Subject: Hvad forstås der med, at synden-i-kødet bliver dødsdømt ?
Date: Fri, 2 Jul 2004 19:11:08 +0200
02.734 <LGgFc.20681$Vf.11...@news000.worldonline.dk>
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/70c5f629e0f60a49

> Billedlig talt kan man måske sige, at vi hidentil har været en
> have propfuld af ukrudt (symbolet på synden i kødet).
>
> Ved dåben bliver vi renset. Al ukrudtet bliver fjernet i haven.
>
> Men så fristes vi på ny. Den gamle Adam bliver vakt til live
> igen. Nye ukrudtsfrø spirer op i haven.
>
> Man kan sige meget dårligt om Martin Luther, men på et punkt
> har han fanget esensen:
>
> Den *daglige* omvendelse ...
[
Tilføjelse 2023-07-04, CET 11:55: Jeg er*korsfæstet* med Kristus
]

> Hver dag skal rivejernet luge i haven ... :-)
>
> Hebræerbrevets forfatter skriver:
>
> (vedr. Jesus)
> Thi som den, der selv er blevet fri-
> stet og har lidt, kan Han komme dem
> til hjælp, som fristes.
> (Hebr.2,18)
>
> Hjalp det på forståelsen, ... ?

Se! Det er dét, som er Kristendommen° i en nøddeskal!

Amen?

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25363