Vestens kritik af modoffensiv pisser mig af, siger Ukraines militærchef - News 2023-07-01

Vestens kritik af modoffensiv pisser mig af, siger Ukraines militærchef

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: USA er tæt på at godkende levering af langtrækkende
missiler til Ukraine, skriver medie - News 2023-06-30
Date: Fri, 30 Jun 2023 08:57:08 +0200
25351 <u7luc4$2foos$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/lRVNmOaug1A/m/y3y29udOBAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> [...]
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf
[ ... ]
> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

=== citat start ===

Ordet for 2023-07-01

Når du bliver angrebet 1)

"... hans gengæld når... For han kommer som en rivende flod,
der drives frem af Herrens storm."

Es 59, 18-19

Dine største fejltagelser begås ofte i de tidlige stadier af en
prøvelse, fordi de rammer dig i et uopmærksomt øjeblik.
Overraskelser er en af djævelens yndlingsvåben. Du får derfor
her fire vinderstrategier, som du kan bruge, når du er under
angreb:

[1]

Gå ikke i panik.

Lev efter Skriftstedet, "Stands, og forstå, at jeg er Gud..."
(Sl 46,11)

Det betyder, at Gud er tilstede, Han er helt bevidst om din
situation, og Han har en løsning.

Du skal bare være følsom overfor Hans stemme indeni dig, og være
lydhør overfor den. (Se Joh 16,13)

Husk at tiden arbejder for dig.

Tålmodighed er et våben, der tvinger sandhed og motiver op til
overfladen.

[2]

Analyser det.

Salomon sagde, "Vær lykkelig på lykkens dag og indse på ulykkens
dag, at den ene såvel som den anden er skabt af Gud..."
(Præd 7,14)

Nogle gange er det, der ser ud som en krise, blot koncentreret
information.

Og når du tager dig tid til at analysere det, vil du få noget
godt ud af det.

[3]

Søg vejledning.

"Uden planlægning lider et folk nederlag, med mange rådgivere
vinder det sejr." (Ord 11,14)

Uvidenhed er din fjende, og vejledning er din ven.

Der er en derude, der ved noget, du har brug for at vide; noget,
der kan hjælpe dig med at overleve og endda lykkes med tingene,
mens du går igennem dette smertefulde kapitel i dit liv.

Ræk ud efter disse mennesker.

[4 ?]

Forvent at Gud griber ind.

"Når fjenden kommer ind som en flod, rejser Gud et banner over
ham." (Es 59,19 KJV)

Modgang er ofte fjendens reaktion på din fremgang.

Glæd dig, din Himmelske Fars øjne hviler på dig i dag.

Han glæder sig over dig, og Han vil føre dig sejrrigt gennem
dette.

=== citat slut ===

Satellitbilleder afslører mulig Wagner-oprustning: - Meget,
meget interessant, siger ekspert
I dag kl. 05.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-30-satellitbilleder-afsloerer-mulig-wagner-oprustning-meget-meget-interessant-siger-ekspert

Ifølge militæranalytiker Anders Puck Nielsen bør Putin være mere
bekymret end Zelenskyj.

[ ... ]

... Osipovichi ...

Kommentar:

Map:
https://goo.gl/maps/LVJ3hoacXazHoW5V6

Bemærkelsesværdigt er det, at Wagner-basen befinder sig så langt
væk fra et NATO-land, Rusland og Ukraine som overhovedet mulig.

Man *frygter* - med andre ord - at blive angrebet af en *ydre*
fjende!

-

Udenrigsminister: Rusland bliver stærkere efter oprør
I dag kl. 06.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-01-udenrigsminister-rusland-bliver-staerkere-efter-oproer

-

2023-07-01 kl 08.31
Vestens kritik af modoffensiv pisser mig af, siger Ukraines militærchef
21 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-30-vestens-kritik-af-modoffensiv-pisser-mig-af-siger-ukraines-militaerchef

Kommentar:

Fint ... :-)

Må Gud *velsigne* Jer alle, og vi beder FORTSAT om *englevagt*!

Tillad IKKE, o Gud, at det onde får lov til at overtage denne
planet.

Vi beder os *fritaget* - i Jesu navn!

Amen.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.18
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-07-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.22
Lukasjenko: Vi får aldrig brug for at bruge Putins atomvåben

Kommentar:

*Naive* TÅBE! Du (og andre ligesindede *psykopater*) fatter
ikke, at der OGSÅ desværre er en djævel iblandt os mennesker,
som ønsker at ødelægge Guds skaberværk!

(
Og er der nogen, som er lette at lokke på afveje, så er det
psykopater, fordi I er så følelsesmæssig *afstumpede*!

Et skoleeksempel herpå er Wagner-mytteriet forrige lørdag.

*Læresætningen* er, at tingene kan udvikle sig og komme ud af
kontrol, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jak+3.5&version=BPH

Jakob 3:5-6, Bibelen på hverdagsdansk

...Som en lille gnist kan sætte en stor skov i brand, kan ...

Last memory:
Cuba-krisen 1962
Yom Kippur-krigen 1973
)

Time now (to global destruction):
T - 2 years and around 7 month

Escape-Finder-program on (Stay alive)!

Found Big-Bang DATA:

Longitude
440,0372 (between Jerusalem and Sphinx via Giza-P1-north)

Latitude
around 80 (between Jerusalem and Sodom via Hebron)

Marree Man on birdline (between Sphinx and MW1-Big-Bang-position)

Kl. 06.12
Lavrov kalder sidste weekends hændelse "mindre problem"

Kl. 07.23
Lukasjenko rækker ud til Wagner-gruppen: Kom og træn vores militær

(Time now CET 08.29)

Deadline:

DR text-TV:
125

DR:
2023-07-01 kl 08.30
18 min. siden
Politiet mistænker muligt dobbeltdrab i Oslo-bydel

TV2:
2023-07-01 kl 08.31
Hærværk på Colosseum varsler den frygtede turistsæson i Rom
18 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25354

Zelenskyj ønsker Nato-invitation ved topmøde

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Vestens kritik af modoffensiv pisser mig af, siger
Ukraines militærchef - News 2023-07-01
Date: Sat, 1 Jul 2023 08:36:14 +0200
25354 <u7ohgu$2rm7j$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Vwo5nx7Rvio/m/JacYg1icBAAJ
DR S127 lør 01 jul 18:39:07
1.juli dr.dk/nyheder 10:32

TOPGENERAL: LANGSOM MODOFFENSIV

I dag kl. 10:32
Amerikansk topgeneral: Meget langsom og meget blodig ukrainsk
modoffensiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-topgeneral-meget-langsom-og-meget-blodig-ukrainsk-modoffensiv

-

DR S128 lør 01 jul 18:39:07
1.juli dr.dk/nyheder 10:51

SPANIEN VIL HAVE UKRAINE MED I EU

I dag kl. 10:51
Spanien overtager EU-formandskab: Vi vil diskutere Ukraines
optagelse i EU
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/spanien-overtager-eu-formandskab-vi-vil-diskutere-ukraines-optagelse-i-eu

-

Rumfartøj skal undersøge mystisk mørkt stof: 'Vi aner simpelthen
ikke, hvad det er'
I dag kl. 10:55
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/rumfartoej-skal-undersoege-mystisk-moerkt-stof-vi-aner-simpelthen-ikke-hvad

-

DR S131 lør 01 jul 18:39:07
1.juli dr.dk/nyheder 12:32

KEMIFABRIK RAMT AF EKSPLOSION

I dag kl. 12:32
Kinesisk kemifabrik ramt af eksplosion
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kinesisk-kemifabrik-ramt-af-eksplosion

-

Explainer: Hvem er manden, som tør gå imod Putin?
I dag kl. 13:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/explainer-hvem-er-manden-som-toer-gaa-imod-putin

Wagner-lederen, Jevgenij Prigozjin, er sendt i eksil efter sit
oprør mod Ruslands militære ledelse

-

2023-07-01 kl 19.32
47 min. siden
ESA-teleskop opsendt for at udforske mørkt stof og mørk energi
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/esa-teleskop-opsendt-udforske-moerkt-stof-og-moerk-energi

[...]

Kl. 08.49
Britisk efterretningsopdatering

Kl. 09.44
Ukrainsk modoffensiv går langsomt – og det er der en mening med

Kl. 10.04
Spanien vil bane vej til EU for Ukraine

Kl. 12.40
Palæstinensisk leder støtter Putin, siger Kreml

Kl. 15.04
Zelenskyj advarer: Rusland vil lave eksplosion ved atomkraftværk

Kl. 15.25
Lukasjenko giver mulighed for at forbyde medier fra "uvenlige lande"

Kl. 16.24
Zelenskyj takker den spanske premierminister

Kl. 16.47
Huse i brand efter russiske angreb

Kl. 17.01
Danske busser sendes til Ukraine

Kl. 17.48
CIA: USA har ingen part i konflikten mellem Putin og Prigozjin

47 min siden (Time now CET 19.38)
Zelenskyj ønsker Nato-invitation ved topmøde

(Time now CET 19.38)

Deadline:

DR text-TV:
135

DR:
2023-07-01 kl 19.25
3 min. siden
Genbrugsbutikker frygter, at vi kommer til at smide genbrugstøj ud - og
det ser det også ud til, at vi gør

TV2:
2023-07-01 kl 19.24
Kænguru hopper ud foran kvindes bil