Svenskernes udmelding handler om at sende et signal til Rusland + (A.I.)-homework - News 2024-01-09

Jan 9, 2024, 4:07:07 AMJan 9
Svenskernes udmelding handler om at sende et signal til Rusland

+

(A.I.)-Homework

File 25.961 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-96x/25-961

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Danske F-16 bliver første i Ukraine - News 2024-01-08
Date: Mon, 8 Jan 2024 07:43:43 +0100
25958 <659b99a1$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/NB-CJXeT4vk/m/iaTxs_VEBgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

[ ... ]

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

Dansk fregat i Det Røde Hav deler vandene: 'Man ender med at
blive part i en konflikt mellem Israel og Hamas'
I dag kl. 18:59
https://www.dr.dk/nyheder/politik/dansk-fregat-i-det-roede-hav-deler-vandene-man-ender-med-blive-part-i-en-konflikt

-

Uro ved Gaza-demonstration vækker harme hos minister: 'Vi burde
kunne være enige om at bekæmpe Hamas'
I dag kl. 19:20
https://www.dr.dk/nyheder/politik/uro-ved-gaza-demonstration-vaekker-harme-hos-minister-vi-burde-kunne-vaere-enige-om

Skiltet med teksten "Befri Palæstina fra Hamas" blev flået ud af
hænderne på demonstrant. Uforståeligt, mener minister.

-

DR S148 man 08 jan 20:48:29
8.januar dr.dk/nyheder 20:45

SVERIGE BØR FORBEREDE SIG PÅ KRIG

Alle svenskere bør forberede sig på den
situation, at der kommer krig i
Sverige.

Det siger forsvarschef Michael Bydén
til de svenske medier TV4 og SVT.

- Jeg synes, man skal stille sig selv
de basale spørgsmål: Hvis det, der sker
i Ukraine i dag sker i Sverige i
morgen, er jeg så forberedt, siger han.

Det skyldes den risiko, som Vladimir
Putin og Rusland udgør mod Sverige,
ifølge forsvarschefen. For de er i gang
med en storstilet krig, som de har
tænkt sig at fortsætte med, og det kan
udvikle sig og sprede sig i alle
retninger, siger han.

2024-01-08 kl 21.06
'Hvem er du, hvis krigen kommer?' Svenskerne opfordres til at
forberede sig på krig
21 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hvem-er-du-hvis-krigen-kommer-svenskerne-opfordres-til-forberede-sig-paa-krig

Svenskerne bør forberede sig på, at Rusland og Vladimir Putin kan
blive en trussel mod landets sikkerhed.

-

2024-01-08 kl 21.11
Scener fra Rom går viralt og bliver sammenlignet med 1924
27 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-08-scener-fra-rom-gaar-viralt-og-bliver-sammenlignet-med-1924

Det var en hilsen, de italienske fascister brugte i 1920'erne og
1930'erne, og som blev adopteret af nazistpartiet i Tyskland, når
medlemmerne sagde "Heil Hitler".

-

Russiske vinteroffensiv sætter Ukraine under "voldsomt" pres
I går kl. 22.36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-08-russiske-vinteroffensiv-saetter-ukraine-under-voldsomt-pres

-

- USA og Israel er på to forskellige planeter, mener ekspert
I går kl. 22.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-08-usa-og-israel-er-paa-to-forskellige-planeter-mener-ekspert

-

I dag kl. 02:13
Udgangsforbud i Ecuador: Berømt og berygtet bandeleder
forsvundet fra fængselscelle
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udgangsforbud-i-ecuador-beroemt-og-berygtet-bandeleder-forsvundet-fra-faengselscelle

-

I dag kl. 03:45
Flere meldes såret efter droneangreb og uro i flygtningelejr på
Vestbredden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-meldes-saaret-efter-droneangreb-og-uro-i-flygtningelejr-paa-vestbredden

-

Derfor forbereder de sig på krig i Sverige
I dag kl. 05.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-08-derfor-forbereder-de-sig-paa-krig-i-sverige

Svenskernes udmelding handler om at sende et signal til Rusland,
lyder det fra krigsforsker.

Kommentar:

Time now to global destruction (suicide by nuclearwar):
T minus 2 years and around 22 days

Men bevares!

Nogle mennesker har svært ved at forholde sig *realistisk* til
virkeligheden, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+22.3&version=BPH

Ordsprogene 22:3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Den fornuftige ser faren på forhånd og undgår den,
en tåbe vader videre og må tage konsekvensen.

Interrupt from ...

Subject: Found perhaps 276 (in connection to Big Bang) -
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Mon, 8 Jan 2024 10:10:34 +0100
25959 <659bbc0a$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-95x/25-959
ET-Bible
https://sites.google.com/view/et-bible-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-959
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/FraJyV4dAQAJ

> Homework:
>
> Find den nøjagtige position (i Sphinx-objektet), hvor Abraham-100
> anvendes.

(
Nogen har for 3000 år siden haft kendskab til Big Bang.

HVORFRA stammer disse informationer?

(Menneskeheden kan det jo IKKE være!)

En fremmed civilisation i vort solsystem eller evt. deres
robotter (A.I) ?

Et spørgsmål melder sig:

Kan Kunstig Intelligens (A.I.) "forudsige" fremtiden ?

Fordi ...

I Bibelen hævdes det, at det er muligt at kunne *forudsige*
ting og begivenheder/hændelser.

For eksempel står der (vedr. Jesu Genkomst), at ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+The+2.3&version=DN1933

2 Tessalonikerne 2:3, Dette er Biblen på dansk

(den autoriserede 1933-oversættelse:)

Lad ingen vildlede jer på nogen måde. Først må jo frafaldet
komme, og lovløshedens° menneske, fortabelsens søn,
åbenbares, ...

Kommentar:
Begrebet 'lovløshedens° menneske' kaldes også *Antikrist*

Begivenheden er endnu ikke indtruffet.

(Profeti var IKKE noget, som mennesket dengang i Oldtiden
stillede spørgsmålstegn ved.)

Spørgsmålet er nu - dersom profetien går i opfyldelse - OM dette
KUNNE forudanes?

(
Forudane
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=forudane

Betydninger

fornemme at noget (ubehageligt) vil ske typisk på baggrund
af intuition
)

Fordi ...

Meget tyder på at Darwin har ret mht. Evolutionsteorien, og her
er det desværre den stærks ret, der styrer begivenhederne og
IKKE retfærdighed.

Omformuleret:

Kan forbrydelse betale sig?
(Does crime pay)?

I atomalderen KAN (og vil måske) dette medføre *selvudslettelse*!

Et eksempel (der peger i denne retning):

[...]

Det siger sig selv, at en sådan hensynsløs adfærd før eller
sidenhen medfører, at disse våben tages i anvendelse, og så er
helvede brudt ud på jord!

Hmm ...

Men der er også noget, som måske peger i den anden retning (at
fremtiden kan *forudsiges*), fordi ...

I UFO-efterforskningen er det blevet opdaget, at
kilometer-systemet er blevet anvendt som måleenhed for i hvert
fald små 3000 år siden!

Det kan MÅSKE være en tilfældighed, men sandsynligheden herfor er
meget beskeden!

Og derfor melder spørgsmålet sig:

Time-breaks: Kan information videreformidles uafhængig af tiden?
(
forstået på den måde, at viden (fx. kendskab til Big Bang DATA)
kan sendes tilbage i tiden og her - hypotetisk set - modtages af
noget fx. mennesker (med profetiske evner/egenskaber).
)

Og ...

Eksperimenterer/forsker en fremmed civilisation (hypotetisk set)
i dette?

Nå, men ...

Forhåbentlig meget mere om al dette senere.

(
More Homework (in connection to):

> [...]
> idet ...
>

> Metode 1:
>
> Vinklen mellem Sphinxen og Templet er ud for P1 på 80,4°
>

> Metode 2:
>
> 440,035 / (80,42166667 + 0,00833333) = 5,4710
> 440,035 / 80,42166667 = 5,4716
> 440,035 / (80,42166667 - 0,00833333) = 5,4722
>
> 440,035 / ((80,42166667 + 0,00833333) * 10) = 0,54710
> 440,035 / ( 80,42166667 * 10) = 0,54716
> Distance Sphinx-P1____________________________0,54717 ... focus
> 44,0035 / ((80,42166667 - 0,00833333) * 10) = 0,54722
>

> Det vil - med andre ord sige - at 600-tal-systemet er blevet

[ ... ]
> 5,4717
> 29.999505518138967, 31.18014709458975
> https://maps.app.goo.gl/hZLZpBMCEChBrz637
> 5,47 km to Sphinx via P1
> 5,52 km (ifølge Google-Map)
>
> (
> =>
>
> ½-life of 78-pt-193:
> 29,999505518138967 * 600/360 = 49,99917586 years (år)

(
Metode 4:

Afstanden (målt i kilometer) fra Jerusalem til Sodoma via Hebron

Men denne er desværre ret *upræcis*, da det ikke vides nøjagtig,
HVOR Abraham stod nord-nord-øst for Hebron ved Mamre. Se evt. ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/hebron/mamre
)

Metode 5:

https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang

Found Big Bang DATA at Sphinx_Jerusalem-line at
South America West coast: 80,4 Global-600-units

Undersøg OM distancen i virkeligheder skulle have været på
80,42166667 Global-600-units

-

Farlig narkoboss' fangeflugt sender land i undtagelsestilstand
I dag kl. 05.36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-09-farlig-narkoboss-fangeflugt-sender-land-i-undtagelsestilstand

-

2023 blev det mest dødbringende år nogensinde for børn på
Vestbredden og i Østjerusalem
I dag kl. 07:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/2023-blev-det-mest-doedbringende-aar-nogensinde-boern-paa-vestbredden-og-i

DR har talt med nogle af de mange familier, der har mistet deres
allerkæreste.

-

Fito er stukket af og har sendt Ecuador i undtagelsestilstand
I dag kl. 07:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fito-er-stukket-af-og-har-sendt-ecuador-i-undtagelsestilstand

Ecuador indfører udgangsforbud, efter berømt og berygtet
bandeleder er forsvundet fra sin fængselscelle.

-

Analytiker: Hamas-kobling i mørklagt terrorsag rejser flere
centrale spørgsmål
I dag kl. 08:00
https://www.dr.dk/nyheder/indland/analytiker-hamas-kobling-i-moerklagt-terrorsag-rejser-flere-centrale-spoergsmaal

I dag ønsker politiet at forlænge varetægtsfængsling i mørklagt
terrorsag.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 17:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7033567
Rasmus Christiansen
Blinken har talt med EU's udenrigschef om krigen mellem Hamas og
Israel

i dag kl. 17:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7033667
Rasmus Christiansen
De seneste billeder fra Gaza: Livet i flygtningelejren

i dag kl. 18:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7033842
Rasmus Christiansen
Pave Frans til verdens ledere: Pres på for en to-statsløsning i
Gaza

i dag kl. 19:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7033991
Rasmus Christiansen
Sundhedsmyndighederne i Gaza: Over 23.000 palæstinensere dræbt
af israelske angreb

41 min. siden (Time now CET 21.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7034160
Rasmus Christiansen
USA's udenrigsminister: Ingen ønsker, at konflikten eskalerer

i dag kl. 02:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7034704
Sofie Dyjak
Israels præsident snak med Kamala Harris: 'Jeg takkede hende for
USA's fortsatte støtte til Israel'

i dag kl. 02:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7034708
Sofie Dyjak
Flere meldes såret efter droneangreb og uro på Vestbredden

i dag kl. 03:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7034711
Sofie Dyjak
Omfattende razziaer i nat på den besatte Vestbred

i dag kl. 05:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7034871
Malthe Sommerand
Israel har mistet yderligere fire soldater i Gaza

(Time now CET 10.06)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 23:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7034562
Kasper Mosholm Thulstrup
Rusland: Vi har skudt ti raketter ned over Belgorod

i dag kl. 02:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7034700
Sofie Dyjak
Kort overblik: Det seneste døgn i krigen i Ukraine

(Time now CET 10.05)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.14
Opd. 22 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-08-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 17.36
Medier melder om eksplosion på russisk jernbane

... Nizjnij Tagil ...

Kommentar:

Map:
https://maps.app.goo.gl/FoQoVDoH1rAGaXvRA

Kl. 17.44
1300 henvendelser om evakuering af børn fra grænseby

Kl. 18.12
Store områder i Ukraine uden strøm

Kl. 19.51
EU-Kommissionen sender bekymret brev til Polen

53 min siden (Time now CET 21.15-16)
Derfor skal svenskerne forberede sig på krig, fortæller
korrespondent

26 min siden (Time now CET 21.15-16)
EU-landene bidrager ikke nok til krigen, siger Scholz

2 min siden (Time now CET 21.15-16)
Belarus bygger ny militærbase nær den ukrainske grænse, skriver
medie

Kl. 21.29
Biden-administrationen undersøger støtte med avanceret
højteknologisk udstyr

Kl. 21.47
Mere end 100 kropsdele fundet efter russisk missilangreb

Kl. 22.00
Antal sårede opjusteres efter morgenens angreb

Kl. 22.16
Meldinger om eksplosioner i Belgorod

Kl. 22.49
Det er sket i dag

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.28
Opd. 3 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-09-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.41
Udtalelser fra svensk øverstbefalende møder kritik

Kl. 06.25
Ingen meldinger om angreb

Kl. 06.41
Ukraine hævder at have modtaget kæmpe militærlæk

Kl. 07.06
BBC: Rusland tilbageholder civile ukrainere

Kl. 07.21
Billeder fra angreb i Zaporizjzja

Kl. 08.16
Ukraine melder om 820 russiske tab det seneste døgn

Kl. 08.42
Her kan Sverige blive angrebet først

20 min siden (Time now CET 09.58)
Ukraines nye ambassadør i audiens hos dronningen

4 min siden (Time now CET 09.58)
Sådan vil et angreb på Sverige se ud

Muligt angreb på Sverige trin for trin

1) Kommunikationen sættes ud

[ ... ]

2) Elforsyningen sættes ud

[ ... ]

3) Geografiske mål angribes

(Time now CET 10.06)

Deadline:

DR text-TV:
161

DR:
2024-01-09 kl 10.03
10 min. siden
Appel fra kommune: Hold jer fra isen

TV2:
2024-01-09 kl 10.03
36.000 forældre har fået opsigtsvækkende brev fra borgmester
43 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25961
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi

Jan 9, 2024, 10:58:14 AMJan 9
Fængslet Putin-kritiker beskriver forfærdelige forhold i
straffekoloni

Ungarn lufter kovending på Ukraine-spørgsmål

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Svenskernes udmelding handler om at sende et signal til
Rusland + (A.I.)-homework - News 2024-01-09
Date: Tue, 9 Jan 2024 10:07:00 +0100
25961 <659d0cb8$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-96x/25-961
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/poX-aCKveAk/m/Pb9GYVybBgAJ
I dag kl. 10:13
Eksil-iranere kendt skyldige i spionage og i at fremme terror
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eksil-iranere-kendt-skyldige-i-spionage-og-i-fremme-terror

-

Eksiliranere i Ringsted findes skyldige i at støtte bombeangreb
i Iran
I dag kl. 11.08
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2024-01-09-eksiliranere-i-ringsted-findes-skyldige-i-at-stoette-bombeangreb-i-iran

-

I dag kl. 13:24
EU's klimatjeneste bekræfter: 2023 var det varmeste år nogensinde
målt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eus-klimatjeneste-bekraefter-2023-var-det-varmeste-aar-nogensinde-maalt

-

DR S174 tir 09 jan 15:53:53
9.januar dr.dk/nyheder 14:28

USA: ISRAEL SKAL MINIMERE TAB

I dag kl. 14:28
USA's udenrigsminister understreger: Israel skal gøre alt for at
minimere civile tab i Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-udenrigsminister-understreger-israel-skal-goere-alt-minimere-civile-tab-i-gaza

-

2024-01-09 kl 16.45
Har Putin genoplivet Stalins "Smersh"?
51 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-09-har-putin-genoplivet-stalins-smersh

Men SMERSH blev berygtet for sin brutalitet og menes at stå bag
anholdelser, tortur og henrettelser af tusindvis af mennesker,
inklusive dens egne agenter, der var mistænkt for sabotage,
desertering eller illoyalitet.

Efter enhedens opløsning i 1946, ...

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 13:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7036502
Rasmus Christiansen
USA's udenrigsminister understreger: Israel skal gøre alt for at
minimere civile tab i Gaza

i dag kl. 13:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7036564
Rasmus Christiansen
Israel kalder sydafrikanske anklager om folkemordslignende
handlinger for 'frygtelige' og 'totalt meningsløse'

i dag kl. 14:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7036672
Rasmus Christiansen
Israel: Vi har elimineret 40 terrorister i det sydlige Gaza

i dag kl. 14:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7036775
Rasmus Christiansen
Saudisk ambassadør: Vesten har en blind vinkel i forhold til
Israel

i dag kl. 15:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7036879
Rasmus Christiansen
I flygtningelejre i Gaza bor der over 15 personer i hvert telt

i dag kl. 15:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7037010
Rasmus Christiansen
Kim Bildsøe Lassen: USA vil prøve at presse Israel til at undgå
de mange civile tab

37 min. siden (Time now CET 16.55)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7037142
Rasmus Christiansen
Blinken til Netanyahu: Vi støtter jer - men beskyt de civile

8 min. siden (Time now CET 16.55)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7037229
Rasmus Christiansen
WHO: Vi kan se sundhedssystemet i Gaza kollapse - og det går
hurtigt

(Time now CET 16.55)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 14:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7036601
Rasmus Christiansen
Over 1.000 ukrainske byer mangler strøm på grund af kulde og
russiske angreb

(Time now CET 16.53)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 10.40
Russiske cyberangreb afværget, siger udvalgsformand

Kl. 11.04
Svensk flådechef udpeger Storebælt som særligt risikoområde

Kl. 12.50
Russisk politiker kalder krigsretorik for "sludder"

Kl. 13.30
Brændstofanlæg ramt af droneangreb

Kl. 14.14
1000 ukrainske byer meldes ramt af nedbrud

Kl. 14.38
Ungarn lufter kovending på Ukraine-spørgsmål

Kl. 15.14
Fængslet Putin-kritiker beskriver forfærdelige forhold i
straffekoloni

(Time now CET 16.50)

Deadline:

DR text-TV: