Der finde et utal af *falske* pengesedler, men stuerene - det,bliver de sgu ALDRIG! - News 2023-06-03

Der finde et utal af *falske* pengesedler, men stuerene - det
bliver de sgu ALDRIG!

Amerikansk oberst trækker i land om dræberdrone

Russiske styrker forsøgte at sprænge mine mænd i luften, siger
Wagner-leder

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Ukraine har ret til at forsvare sig selv, siger
Stoltenberg om ukrainske angreb på Rusland - News 2023-06-02
Date: Fri, 2 Jun 2023 09:18:32 +0200
25265 <u5c548$343qs$1...@news.eternal-september.org>
A.I. (Artificial Intelligence, Kunstig Intelligens, Robot)
https://sites.google.com/view/kall-a-i/files/25-xxx/25-2xx/25-265
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ZcytB5k0xOU/m/EBFSwGddAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

1. jun. 2023
Tyrkiske forskere advarer:
Erdogans valgsejr truer den akademiske frihed
https://videnskab.dk/kultur-samfund/tyrkiske-forskere-advarer-erdogans-valgsejr-truer-den-akademiske-frihed/

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Putin vil vise ro og afslappethed - men kaos tager til omkring ham med
angreb flere steder i Rusland
1. jun kl. 19.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-putin-vil-vise-ro-og-afslappethed-men-kaos-tager-til-omkring-ham-med-angreb-flere-steder-i-rusland

Kommentar:

Når manden har *bluffet* ifølge eget udsagn i tiden op til
Sovjetunionens sammenbrud, vil manden - reelt set - kunne finde
på at bluffe IGEN!

Jeg vil absolut IKKE stole på sådan en person; slet ikke når det
gælder mig og min families sikkerhed!

"Kanske" russiske statsborgere har det på samme måde!

_________________________

2023-06-02

Russiske Vladimir kæmper mod sine landsmænd: - Når vi skyder på dem,
mærker vi ikke andet end rekylen fra geværet
I går kl. 07.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-01-russiske-vladimir-kaemper-mod-sine-landsmaend-naar-vi-skyder-paa-dem-maerker-vi-ikke-andet-end-rekylen-fra-gevaeret

-

I dag kl. 09:52
Enigt Folketing: Danmark skal kunne opsige aftale om dobbeltbeskatning
med Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/enigt-folketing-danmark-skal-kunne-opsige-aftale-om-dobbeltbeskatning-med-rusland

-

I dag kl. 11:15
USA vil åbne diplomatisk kontor i Nordnorge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-vil-aabne-diplomatisk-kontor-i-nordnorge

-

DR S158 fre 02 jun 19:23:34
2.juni dr.dk/nyheder 11:41

KINA: REKORDHØJE TEMPERATURER

... nogle steder over 40. ...

I dag kl. 11:41
Kineserne havde det rekordvarmt i maj
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kineserne-havde-det-rekordvarmt-i-maj

-

AI-kontrolleret drone "dræbte" operatør
I går kl. 11.49
https://nyheder.tv2.dk/tech/2023-06-02-ai-kontrolleret-drone-draebte-operatoer

-

DR S159 fre 02 jun 19:23:34
2.juni dr.dk/nyheder 12:00

RUSSISK GUVERNØR SIGER, TO ER DRÆBT

I dag kl. 12:00
Guvernør: To dræbt i ukrainsk angreb mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/guvernoer-draebt-i-ukrainsk-angreb-mod-rusland

-

DR S166 fre 02 jun 19:23:35
2.juni dr.dk/nyheder 13:48

ØRSTED INDGÅR STOR AFTALE I IRLAND

I dag kl. 13:48
Ørsted indgår stor aftale om havvindmøller langs Irlands kyst
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oersted-indgaar-stor-aftale-om-havvindmoeller-langs-irlands-kyst

Samarbejdet kan potentielt udmøntes i op til 5 GW vedvarende
energi samt tilhørende projekter inden for vedvarende brint,
skriver Ørsted i en pressemeddelelse.

Til sammenligning har Danmark i dag havvindmølleparker med en
kapacitet på 2,3 gigawatt. ...

-

Danske soldater efterforskes for vold, krænkelser og kokainmisbrug i Letland
I går kl. 13.52
https://nyheder.tv2.dk/2023-06-02-danske-soldater-efterforskes-for-vold-kraenkelser-og-kokainmisbrug-i-letland

-

I dag kl. 14:41
Spanske biskopper finder beviser mod 728 seksuelle krænkere i
den katolske kirke
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/spanske-biskopper-finder-beviser-mod-728-seksuelle-kraenkere-i-den-katolske-kirke

-

I dag kl. 15:01
Krigen i Ukraine gør nordisk flyøvelse ekstra vigtig
https://www.dr.dk/nyheder/udland/krigen-i-ukraine-goer-nordisk-flyoevelse-ekstra-vigtig

-

DR S168 fre 02 jun 19:23:35
2.juni dr.dk/nyheder 15:02

SVENSK REGERING NÆGTER STOP AF DEMO

Tyrkiet ønsker konkret, at PKK-
medlemmer ...

I dag kl. 15:02
Svensk regering nægter at bruge ny terrorlov til at standse
demonstrationer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-regering-naegter-bruge-ny-terrorlov-til-standse-demonstrationer

-

I går kl. 15:47
Dansk statsborger løsladt efter at have været fængslet i Iran
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-statsborger-loesladt-efter-have-vaeret-faengslet-i-iran

-

150 kampfly i luften i stor øvelse – kan ændre NATO
I går kl. 17.23
https://nyheder.tv2.dk/2023-06-01-150-kampfly-i-luften-for-faelles-nordisk-luftvaaben

-

Militærchef trækker i land om dræberdrone
I går kl. 17.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-02-militaerchef-traekker-i-land-om-draeberdrone

-

I går kl. 17:44
Ekspert: Trods løfte om elektrisk flyrute i 2028 er der lang vej igen
for CO2-neutrale fly
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ekspert-trods-loefte-om-elektrisk-flyrute-i-2028-er-der-lang-vej-igen-co2-neutrale

Kommentar:

Det er det rene *fråds*!

Fordi ...

Så længe den vedvarende energi tages fra andre områder, fx
opvarmning af huse, da FORTSÆTTER forureningen!

-

DR S173 fre 02 jun 19:23:35
2.juni dr.dk/nyheder 17:59

OBERST TRÆKKER I LAND OM DRONE
Det vakte opsigt, da oberst Tucker
Hamilton fra det amerikanske
flyvevåbens afdeling for
droneoperationer trækker i land.
Obersten deltog for nylig på en
militærkonference i London.
Efterfølgende fortalte han i en blog og
en podcast for arrangørerne af
konferencen om en drone styret med
kunstig intelligens (AI).
Her fremgik det, at dronen i den
simulerede øvelse havde fået til opgave
at ramme fjenden. Men i stedet valgte
den angiveligt
I en udtalelse til Aerospace Magazine
siger han nu, at "simulationen om den
defekte AI-drone" var et hypotetisk
"tankeeksperiment".

I går kl. 17:59
Amerikansk oberst trækker i land om dræberdrone
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-oberst-traekker-i-land-om-draeberdrone

-

Nye efterretninger: Russerne står over for et akut dilemma
I går kl. 22.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-02-nye-efterretninger-russerne-staar-over-for-et-akut-dilemma

Ifølge senioranalytiker Jacob Kaarsbo er det en stor udfordring
for Rusland, at proukrainere er begyndt at angribe i grænselandet.

Kommentar:

Hvis jeg var russer, da vil jeg - som kristen - IKKE kunne
tillade mig at begå vold med mere, fordi det strider mod Jesu
*befaling* om næstekærlighed. Men jeg ville begå civil
ulydighed!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. maj 2023 kl. 14:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943704
Sean Coogan
Ukrainsk topgeneral: Ukraine kontrollerer en "ubetydelig" del af
Bakhmut, men rykker frem i forstæderne

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I forgårs torsdag kl. 05.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.35
Rusland slår tilbage efter angreb på Belgorod - hævder at have
dræbt mange "terrorister"

Kl. 21.41
Rusland vil lave deres egen "internationale domstol"

Kommentar:

Der finde et utal af *falske* pengesedler, men stuerene - det
bliver de sgu ALDRIG!

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I går fredag kl. 05.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.15
Ukrainsk luftforsvar skød 30 missiler og droner ned i nat

Kl. 06.04
Endnu et droneangreb har ramt russisk by

Kl. 07.39
Rusland opruster landets militær

Kl. 08.11
Dansk transportgigant donerer busser for millioner til Ukraine

Kl. 09.01
EU afsætter 50 millioner euro til genopbygning af ukrainske broer

Kl. 09.18
Danmark sløjfer dobbeltbeskatning med Rusland

Kl. 09.55
Nye efterretninger: Russerne står over for et akut dilemma

Kl. 10.54
Russisk guvernør: To kvinder dræbt i angreb på Belgorod

Kl. 11.45
Rusland indledte nattens angreb på Kyiv med iranske droner

Kl. 13.02
Meldinger om eksplosioner i Zaporizjzja-regionen

Kl. 13.10
Zelenskyj vil have undersøgt alle beskyttelsesrum efter tragisk hændelse

Kl. 13.44
Tjetjenske specialstyrker igangsætter offensiv i Donetsk-regionen

Kl. 15.15
To kvinder dræbt i russisk angreb

Kl. 15.50
Rusland beskylder Ukraine for angreb på havneby

Kl. 16.07
Russerne har længe frygtet nyt missil – nu har det ramt besat
havneby

Ukrainske styrker har brugt britiske "Storm Shadow"-missiler i
angrebet på den russiskbesatte havneby Berdjansk ...

Kommentar:

Map:
https://goo.gl/maps/Kx1Tyr1EjJyuVZJN8

Kl. 16.48
Ukraine vil ikke trække et NATO-land ind i krigen, siger Zelenskyj

Kl. 17.57
- Det er ikke en film, siger Zelenskyj om modoffensiv

Kl. 20.31
Zelenskyj beordrer landsdækkende inspektion af tilflugtssteder
efter dødfald

Kl. 21.39
- Russiske styrker forsøgte at sprænge mine mænd i luften, siger
Wagner-leder

Kl. 22.07
Luftalarmer i det nordlige Ukraine

Kl. 22.20
Luftalarmer afblæst

Kl. 23.13
To ældre civile dræbt i angreb i Kharkiv

(Time now CET 01.45)

Deadline:

DR text-TV:
116

DR:
2023-06-03 kl 01.11
I går kl. 23:28
Dødstallet stiger i Indien efter voldsom togulykke

DR-News destroyed beween 2023-06-02 kl 09.08 and 09.26, *idiots*!

TV2:
2023-06-03 kl 01.19
Flere end 200 dræbt i indisk togulykke
I går kl. 23.40
Opd. I går kl. 23.51

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25266

Iran FORTSÆTTER åbenbart med statsterrorisme (i udlandet)!

Found target-DATA 195 (at 2. Cor 11)

File 25.267 ...
Homestar of ET (ETs hjemstjerne), Galactic longitude
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/g-lon/25-xxx/25-2xx/25-267

-

Subject: Der finde et utal af *falske* pengesedler, men
Date: Sat, 3 Jun 2023 01:46:34 +0200
25266 <u5dv0r$3afne$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/pQ-ZtONtXNk/m/E-nXklKTAQAJ
Zelenskyj understreger igen mangel på beskyttelsesrum i Kyiv
I dag kl. 05.34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-03-zelenskyj-understreger-igen-mangel-paa-beskyttelsesrum-i-kyiv

-

Dansker løsladt efter syv måneder i iransk fængsel
I dag kl. 06.30
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-06-02-dansker-loesladt-efter-syv-maaneder-i-iransk-faengsel

Thomas Kjems er en af i alt fire europæere, som Iran har løsladt
som led i en fangeudveksling med Belgien.

[ ... ]

Til gengæld har Iran fået udleveret diplomaten Asadollah Assadi,
som i 2021 blev idømt 20 års fængsel ved en belgisk domstol for
planer om terrorangreb i Frankrig.

Kommentar:

Iran FORTSÆTTER åbenbart med statsterrorisme (i udlandet)!

Hvor længe skal vi finde os i dette, ET?

[...]

I dag kl. 05.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-03-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.53
Ukrainsk atomkraftværk er i en ekstrem sårbar tilstand, siger
atomvagthund

Kl. 06.13
Zelenskyj understreger igen mangel på beskyttelsesrum i Kyiv

53 min siden (Time now CET 08.51)
Nye efterretninger: Russiske luftbårne styrker skal spille
større rolle i Bakhmut

5 min siden (Time now CET 08.51)
Zelenskyj til amerikansk medie: Vi er klar til at lancere
modoffensiven

(Time now CET 08.51)

UFO-investigation News:

(
I dag, da jeg læste dagens andagtstekst opdagede jeg, at ...

Subject: Dagens Ord. Jesus siger: „Kom med mig!”
Date: Sun, 9 Oct 2022 07:35:46 +0200
24560 <thtmjk$e3d6$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/hmcRTE2aQR0/m/h8IlPTgRAAAJ

> [...]
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.

=>

2023-06-03, Saturday: 2 Cor 11
)

2 Cor 11
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Cor+11&version=BPH

2 Korinterne 11, Bibelen på hverdagsdansk

24
Fem gange har jøderne givet mig de frygtelige 39 piskeslag.

25
Tre gange er jeg blevet slået med stokke, og én gang er jeg
blevet stenet. Tre gange har jeg lidt skibbrud, og et helt
døgn har jeg drevet rundt på havet.

5 * 39 = 195

Compare with ...

ET-Bible-code, Homestar of ET (ETs hjemstjerne), Galactic longitude
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/g-lon/

Update 2023-05-31, CET 11:03, GMT 09:03

Galactic
600-tal-system:
longitude 195,6518085888340

Bevares!

Det KAN være en tilfældighed, men helt udelukke på forhånd kan
vi ikke, at (store) dele af også NT er "inficeret".

Deadline:

DR text-TV:
122

DR:
2023-06-03 kl 08.40
2 min. siden
Mand fundet død i sin bil efter oversvømmelser i Japan

TV2:
2023-06-03 kl 08.40
Tæt på 300 døde efter togulykke i Indien
I dag kl. 07.34

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25267