Russiske piloter dræbt i helikopterstyrt på Krim - - News 2023-05-13

Russiske piloter dræbt i helikopterstyrt på Krim

Ledende oppositionskandidat:
Rusland skal stoppe med at blande sig i det tyrkiske valg

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: ET-Break - Was: Ellemanns retur er gode nyheder – men
giftige spørgsmål står stadig tilbage - News 2023-05-12
Date: Fri, 12 May 2023 07:24:37 +0200
25197 <u3kiil$1dotl$1...@news.eternal-september.org>
snUFO-partiet
https://sites.google.com/view/snufo/files/25-xxx/25-1xx/25-197
Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/files/25-xxx/25-1xx/25-197
Close Encounters of the Third Kind
(Dating, Nærkontakt af 3. grad, Stævnemøde)
https://sites.google.com/view/kall-contact/files/25-xxx/25-1xx/25-197
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/FPatNifrESg/m/9DDylE70AQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I dag kl. 10:47
Forsvarets hjemmesider er under cyberangreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forsvarets-hjemmesider-er-under-hackerangreb

Sidste gang var i december sidste år, hvor den pro-russiske
hackergruppe NoName senere overfor DR Nyheder tog ansvaret for
angrebet.

+

Forsvarsministeriet udsat for cyberangreb
I dag kl. 11.32
Opd. I dag kl. 11.56
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-05-12-forsvarsministeriet-udsat-for-cyberangreb

Kommentar:

*Lovløshed* hedder det på dansk, fordi Putin-666 står bag og
derfor IKKE retsforfølger hackerne!

Og hvad bliver så konsekvensen af al denne lovløshed?

Global nuclearwar (hvor vi alle omkommer)!

Gak-gak hedder det derfor (kære russere) på dansk!

"Kanske" det var på høje tid at afsætte denne væmmelige, kyniske
bæ-på-dåse-afguds-tilbeder i Kreml!

-

DR S151 fre 12 maj 12:31:08
12.maj dr.dk/nyheder 11:08

AVIS BRINGER MUHAMMEDTEGNING
Jo flere, der viser
Muhammedtegningerne, jo mere bliver de
normaliseret. Og det er der behov for,
mener Weekendavisens chefredaktør,

I dag kl. 11:08
Weekendavisen bringer i dagens avis Kurt Westergaards berømte
muhammedtegning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/weekendavisen-bringer-i-dagens-avis-kurt-westergaards-beroemte-muhammedtegning

-

DR S152 fre 12 maj 12:31:08
12.maj dr.dk/nyheder 12:29

IMRAN KHAN BLIVER LØSLAD
Pakistans tidligere premierminister
Imran Khan bliver løsladt mod kaution.

Det har en domstol i Islamabad afgjort
i kølvandet på et krav fra Pakistans
Højesteret fremsat i går.

2023-05-12 kl 12.49
20 min. siden
Pakistans tidligere premierminister Imran Khan bliver løsladt mod kaution
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pakistans-tidligere-premierminister-imran-khan-bliver-loesladt-mod-kaution

-

2023-05-13
I går kl. 12:51
Statens egen cybervagthunds hjemmeside lagt ned af angreb:
'Tankevækkende, at man ikke kan forsvare dem, der skal forsvare
Danmark'
https://www.dr.dk/nyheder/indland/statens-egen-cybervagthunds-hjemmeside-lagt-ned-af-angreb-tankevaekkende-man-ikke

-

I går kl. 14:18
FN: Omtrent 200.000 sudanesere er flygtet til nabolande
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-omtrent-200000-sudanesere-er-flygtet-til-nabolande

-

I går kl. 16:13
Paven advarer fødselsfattige italienerne: Kæledyr må ikke erstatte børn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/paven-advarer-foedselsfattige-italienerne-kaeledyr-maa-ikke-erstatte-boern

Kommentar:

Vi ér ALLEREDE al, AL for mange mennesker på planeten, så ...

"Kanske" Den Katolske Kirke BURDE revidere sin forståelse af
Guds Skaberværk.

Der er således - for mig at se - INTET forkert i at anvende
prævention i ægteskabet, så man IKKE får al for mange børn,
selvom de er dejlige osv.

Max. 2 pr. familie er mit råd til ALLE.

(
I Danmark bør der højst bo 100.000 individer (2%), så der også
er plads til den vilde natur med ulve, bjørne osv.
)

Det andet er *uansvarligt* og en "anelse" gak-gak!

Men bortset fra det (og noget andet) så er jeg også katolik
eller i hvert fald kristen :-)

-

I går kl. 17:32
Russiske piloter dræbt i helikopterstyrt på Krim
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-piloter-draebt-i-helikopterstyrt-paa-krim

-

I går kl. 19:09
Flere ofre for dødskult: Politiet finder yderligere 29 lig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-ofre-doedskult-politiet-finder-yderligere-29-lig

-

I går kl. 19:14
Jyderne giver resten af Danmark baghjul, når det kommer til at producere
grøn strøm
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/fyn/jyderne-giver-resten-af-danmark-baghjul-naar-det-kommer-til-producere-groen

-

I går kl. 20:44
Imran Khan løsladt to dage efter anholdelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/imran-khan-loesladt-dage-efter-anholdelse

... Pakistan ...

-

I går kl. 20:48
Ledende oppositionskandidat:
Rusland skal stoppe med at blande sig i det tyrkiske valg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ledende-oppositionskandidat-rusland-skal-stoppe-med-blande-sig-i-det-tyrkiske-valg-0

-

I går kl. 23:39
Wagner-chef kritiserer hæren efter retræte og inviterer
forsvarsministeren til Bakhmut
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-chef-kritiserer-haeren-efter-retraete-og-inviterer-forsvarsministeren-til

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
I dag kl. 05.50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-12-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

Kl. 08.49
Meldinger om stor eksplosion i Melitopol

Kommentar:

Map ...
https://goo.gl/maps/EcQcpbh928oCgLyUA

Kl. 09.04
Mindst to personer dræbt tæt ved frontlinjen

Kl. 09.49
Prigozjin udfordrer Sjojgu i nyt brev: Kom selv til Bakhmut

Kl. 10.39
Ukrainsk viceforsvarsminister: - Vi rykker frem ved Bakhmut

Kl. 11.31
Medie: Ukrainske styrker er begyndt at "gøre klar" til forårsoffensiv

Kl. 12.05
Kina sender særlig repræsentant til Ukraine

28 sek siden (Time now CET 13.08)
Følelserne står højt i Bakhmut, siger Kreml-talsmand

(Time now CET 13.08)

Dagens joke:

Hørt i pressen (vist nok):

Tilsvinningsministeren har sagt sit job op på grund af
manglende popularitet!

Deadline:

DR text-TV:
176

DR:
2023-05-13 kl 09.28
41 min. siden
Portugals parlament godkender lov om aktiv dødshjælp

TV2:
2023-05-12 kl 12.59
Retten har talt: Claus Hjort-sag bliver for lukkede døre
39 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -