ET-Break - Was: Ellemanns retur er gode nyheder – men giftige spørgsmål står stadig tilbage - News 2023-05-12

ET-Break -
Was: Ellemanns retur er gode nyheder –
men giftige spørgsmål står stadig tilbage

File 25.197 ...
snUFO-partiet
https://sites.google.com/view/snufo/files/25-xxx/25-1xx/25-197
Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/files/25-xxx/25-1xx/25-197
Close Encounters of the Third Kind
(Dating, Nærkontakt af 3. grad, Stævnemøde)
https://sites.google.com/view/kall-contact/files/25-xxx/25-1xx/25-197

"Other" news:

Russisk ekspert: Flere og flere taler om nederlag som en mulighed

Save the planet Earth
(Brug solenergi-absorptionskøleanlæg som aircondition)

USA beskylder Sydafrika for at forsyne Rusland med våben

Subject: Rusland vil ikke stoppe ved Ukraine, hvis krigen ender
med en russisk sejr - News 2023-05-11
Date: Thu, 11 May 2023 08:23:52 +0200
25195 <u3i1lp$112p2$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/TH7XEnseuEs/m/_vJOofmoAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

2023-05-11 kl 15.42
16 min. siden
Pakistans højesteret: Den tidligere premierminister skal løslades
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pakistans-hoejesteret-den-tidligere-premierminister-skal-loeslades

-

2023-05-11 kl 15.37
Nye afsnit af populær tv-serie vækker harme i Rusland
30 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-11-nye-afsnit-af-populaer-tv-serie-vaekker-harme-i-rusland

'Family Guy'

-

Russisk ekspert: Flere og flere taler om nederlag som en mulighed
I dag kl. 15.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-10-russisk-ekspert-flere-og-flere-taler-om-nederlag-som-en-mulighed

Et nederlag i Ukraine er kun et nederlag for den russiske
topledelse, ikke for den russiske nation, siger anerkendt
russisk debattør.

-

I dag kl. 16:31
Russisk vrede mod DR's 'Skyggekrigen': 'Hvor er fakta?'
https://www.dr.dk/nyheder/indland/moerklagt/russisk-vrede-mod-drs-skyggekrigen-hvor-er-fakta

Kommentar:

Puitin and his men bliver vrede over alt, der ikke bekommer dem
vel!

Så ...

Who cares?

(De er jo *krigsforbrydere* og SKAL for Retten°, because Crime
does NOT pay!)

-

2023-05-12, CET 06:16

CNN får kritik for Trump-interview: En hitparade af løgne
I går kl. 17.50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-11-cnn-faar-kritik-for-trump-interview-en-hitparade-af-loegne

Kommentar:

Det er ærgeligt at så mange amerikanere åbenbart hellere vil tro
på *løgnen* (fremfor at sætte hæderlighed i højsæde)!

Og det er faktisk dét, der er sket i Rusland, at en *løgner*
(Putin-666) efterhånden helt har ødelagt demokratiet (i Rusland)!

Og spørgsmålet er derfor til alle amerikanere:

Er det dét, I ønsker, at også det amerikanske demokrati trædes
uder fode (apropos Trump-angrebet på den amerikanske kongres den
6. januar 2021) ?

-

Ellemanns retur er gode nyheder – men giftige spørgsmål står stadig tilbage
Jesper Vestergren
Politisk analytiker
I går kl. 18.03
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-05-11-ellemanns-retur-er-gode-nyheder-men-giftige-spoergsmaal-staar-stadig-tilbage

snUFO-partiet
https://sites.google.com/view/snufo
=>
https://sites.google.com/site/snufo000/

Partiet har således til formål blot at *inspirere* og
*stimulere* andre partier med politisk indflydelse i
en for mig at se konstruktiv retning ... :-)
)

Jeg stemmer personlig ikke på Venstre, men jeg er glad for, at
vi her i Danmark har dannet en bred regering hen over midten, så
beslutningerne regeringen tager i videst muluig omfang
repræsenterer den danske befolkning.

Hmm ...

Mht. *magtkampe* internt i et parti:

Her til morgen (under min daglige audiens hos Kongen°), læste
jeg følgende:

Input devotiontext from ...

BibelLæserRingen ...
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

(
NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 23.
april 2023, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.

Fredag 12. maj [2023]

Matt 9,35-10,4
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+9.35-10.4&version=BPH

Høsten er stor

Jesus udsender de 12 apostle

Kom, lad os pege på Jesus

[ ... ]

Jesus er første-vælger, når holdet til at forkynde evangeliet
for hele verden skal sammensættes - og se lige det hold, han
valgte (v 2):

En folk tvivlende, brovtende og feje personer.

Jesus valgte ingen superstjerner og ingen elitekristne - bare
helt almindelige mennesker.

For når han sender arbejdere ud til høsten i Guds (*1) rige, så
beror intet nemlig på disse menneskers kvaliteter eller mangel
på samme.

Det handler alene om Gud ogh hans beslutning - og han valgte
præcis disse tolv personer, uanset hvad andre mener om deres
berettigelse på holdet.

Desuden valgte Jesus også dig og mig til sit hold!

Det er "evangeliet om Riget", vi peger på med vores liv, ord
og handlinger.

Vores budskab er: "Se bare mig og min uperfekthed. Se, at Jesus
har kærlighed nok til mig. Derfor har han med 100% garanti også
kærlighed nok til dig."

=== citat slut ===

Tænk lidt over disse ord (INDEN I går til angreb og henretter
*næste* leder i rækken, i håbet om selv af komme til magten, i
den "hellige" egoismes *afgudsnavn*)!

Det er jo efterhånden blevet en dårlig vane, skønner jeg, og så
kan I IKKE forvente succes!

Langt hellere BURDE I bakke Jeres ledere op, OGSÅ når stormene
raser!

*Loyalitet* hedder det "vist nok" på dansk (og er langt bedre
end sygelig *magtbegær*)!

Fordi ...

Når du først går SÅ højt op i *magtbegær*, at du tilsidesætter
dine medmennesker, da er der noget galt (apropos Trump og
Psykopatus Putin-666) og kan ende med Menneskehedens undergang,
desværre!

Faktisk NYDER jeg - for nu at give Jer et anskueliggørende
sammenligningsgrundlag - at tjene den Gud, som jeg tilbeder:
Han er Chefen° (og bestemmer) og alt, hvad jeg begærer, er, at
gøre Ham tilfreds. Jeg behøver IKKE at være Chefen! Det er godt
nok bare at være med på det hold, der vinder!

Amen?...

*1:
Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlem sige (kanske
the voice of ET)
(2023-05-12, Friday, day no 132 (233 left), CET 07:02, GMT 05:02)
- "Vil I være med?"

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: UFO-investigation Report (USA-UFO 2004-11-14) -
Re: Abraham-koden, Part 2
News:dk.videnskab
Date: Wed, 10 May 2023 08:36:47 +0200
25192 <u3fe1v$jn3u$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-1xx/25-19x/25-192
ET-Footsteps, USA-UFO 2004-11-14
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/25-xxx/25-1xx/25-192
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/afWCaGPwAgAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/P7OZwWp63gw/m/eH5Cs2c3AAAJ

Gosch! - Hvor ER du en heldig kartoffel (alle Jer medlemmer i
Venstre og den øvrige regering og familien Danmark og alle Jer
andre på planeten, som elsker Retfærdighed°)!..

CET 07:17
- "Alle, der vil være med - er *inviteret*!"

Er I klar over, hvad det er for en *invitation*, I hermed har
fået?

Et tilbud om at være med på verdens bedste superelitehold!

OG videre blev der sagt følgende:

CET 07:13
- "Follow me!"

-

I går kl. 18:20
Den ukrainske forårsoffensiv lader vente på sig, mens kampene stadig er
i gang i Bakhmut
https://www.dr.dk/nyheder/udland/den-ukrainske-foraarsoffensiv-lader-vente-paa-sig-mens-kampene-stadig-er-i-gang-i

-

DR S133 fre 12 maj 05:48:10
11.maj dr.dk/nyheder 20:25

USA: SYDAFRIKA MED VÅBEN TIL PUTIN

I går kl. 20:25
USA beskylder Sydafrika for at forsyne Rusland med våben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-beskylder-sydafrika-forsyne-rusland-med-vaaben

Kommentar:

ALLE lande, der leverer våben til *massemorderen* Putin-666,
SKAL *boykottes*.

Ellers ender det jo med, at vi financerer vores egen begravelse!

Please - Don't be a money-god-worshipper!

-

I går kl. 20:45
Valg i Tyrkiet: Sådan får 'det vigtigste valg i 2023' betydning for
resten af verden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/valg-i-tyrkiet-saadan-faar-det-vigtigste-valg-i-2023-betydning-resten-af-verden

-

DR S139 fre 12 maj 05:48:10
12.maj dr.dk/nyheder 05:36

RUS AFVISER GENNEMBRUD I BAKHMUT

2023-05-12 kl 06.15
39 min. siden
Rusland afviser ukrainsk gennembrud i Bakhmut
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-afviser-ukrainsk-gennembrud-i-bakhmut

-

... (BREAKING ET-News on) ...

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 12.45
Wagner-leder påstår, at forårsoffensiven allerede er i gang

Kl. 13.24
Rusland beskylder USA for tyveri efter støtte til Ukraine med
russiske penge

Kommentar:

*Krigsskadeerstatningen*, som du SKAL betale, Rusland, bliver
VANVITTIG høj. Det kommer til at tage årtier (fx i form af
afgifgter på Gas og Olie eksporteret fra Rusland)!

Så væn dig til det! Dette er blot første afdrag!

Kl. 13.58
Storbritannien sender langtrækkende missiler til Ukraine

21 min siden (Time now CET 15.47)
EU’s udenrigschef: Vi skal overbevise Kina om at bremse krigen i
Ukraine

Kommentar:

*Boykot* Kina! Det er jo slet ikke et demokrati men faktisk en
*trussel* mod vores demokratiet, heriblandt demokratiet på
Taiwan!

... (BREAKING ET-News on) ...

(Time now CET 17.38)

Save the planet Earth:
(Brug solenergi-absorptionskøleanlæg som aircondition)

(
Subject: Save the planet Earth -
Re: برسوم مخفضة #شهادة الممارس المعتمد في مؤشرات الأداء الرئيسية
KPI's اونلاين خلال الفترة من 14 - 18 مايو 2023 م
Date: Mon, 8 May 2023 16:44:23 +0200
25186 <u3b1s8$3tdvn$1...@news.eternal-september.org>
Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/files/25-xxx/25-1xx/25-186
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/USkFkUzYgzg/m/fLrsj4TYAAAJ

=>

Background knowledge (Baggrundsviden):

Petroleums køleskab

Absorptionskøleanlæg
https://denstoredanske.lex.dk/absorptionsk%C3%B8leanl%C3%A6g

Kølemiddel
https://da.wikipedia.org/wiki/K%C3%B8lemiddel

Absorption minikøleskab
Absorption minikøleskab virkemåde
https://www.combicool.dk/absorption-minikoeleskab/

Einsteins køleskab bliver genoplivet med ny prototype
https://ing.dk/artikel/einsteins-koeleskab-bliver-genoplivet-med-ny-prototype

Ombyg Petroleumskøleskabe ved at erstatte petroleum med
solenergi og produkser køleelement (aircondition).

Nedkølet salt-vand (produkseret om dagen) vil også kunne skabe
aircondition on natten (fx. i Saudi Arabien)!

2023-05-12 kl 06.15
15 min. siden
Folketinget vil have flere kvinder i musikken - spillesteder skal opgøre
kønsbalancen

TV2:
2023-05-12 kl 06.24
Knap hver fjerde har mødt krænkelser på arbejdspladsen
12 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25197

Tænketank: Panikken ulmer i Rusland over rygter om ukrainsk gennembrud

Subject: ET-Break - Was: Ellemanns retur er gode nyheder – men
giftige spørgsmål står stadig tilbage - News 2023-05-12
Date: Fri, 12 May 2023 07:24:37 +0200
25197 <u3kiil$1dotl$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/FPatNifrESg/m/9DDylE70AQAJ
Rusland lover "modsvar" på britisk våbenløfte til Ukraine
I går kl. 19.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-11-rusland-lover-modsvar-paa-britisk-vaabenloefte-til-ukraine

Britiske Storm Shadow-missiler med en rækkevidde på 300
kilometer er på vej til Ukraine.

[ ... ]

Storbritannien har over 700 af disse missiler, der hver koster
omkring 15 millioner kroner.

-

Analytiker ser melding om offensiv som mulig strategisk løgn fra
Zelenskyjs side
I går kl. 20.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-11-analytiker-ser-melding-om-offensiv-som-mulig-strategisk-loegn-fra-zelenskyjs-side

-

Chanceløs kandidat trækker sig i Tyrkiet - og det er dårligt nyt for Erdogan
I går kl. 22.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-11-chanceloes-kandidat-traekker-sig-i-tyrkiet-og-det-er-daarligt-nyt-for-erdogan

-

Rusland afviser forlydender om ukrainsk gennembrud -
"Der er noget i gære", siger TV 2-korrespondent
I dag kl. 00.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-11-rusland-afviser-forlydender-om-ukrainsk-gennembrud-der-er-noget-i-gaere-siger-tv-2-korrespondent

-

Astronomer opdager største kosmiske eksplosion nogensinde set
I dag kl. 05.44
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-12-astronomer-opdager-stoerste-kosmiske-eksplosion-nogensinde-set

+

DR S141 fre 12 maj 07:45:42
12.maj dr.dk/nyheder 07:11

OPDAGER STØRSTE KOSMISKE EKSPLOSION

2023-05-12 kl 08.09
58 min. siden
Astronomer opdager største kosmiske eksplosion nogensinde set
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/astronomer-opdager-stoerste-kosmiske-eksplosion-nogensinde-set

Eksplosionen har fundet sted omtrent otte milliarder lysår væk.

+

Fri 12 May 2023 00.01 BST (2023-05-11, GMT 23:01)
Astronomers capture largest cosmic explosion ever witnessed
https://www.theguardian.com/science/2023/may/12/astronomers-capture-largest-cosmic-explosion-ever-witnessed

Kommentar:

AT2021lwx
https://www.swift.ac.uk/archive/obs.php
https://www.swift.ac.uk/archive/browsedata.php?oid=00015434003&source=obs&name=AT2021lwx

[...]

Kl. 17.47
USA anklager Sydafrika for at levere våben og ammunition til Rusland

Kl. 19.31
Sydafrika vil undersøge påstand om våbeneksport til Rusland

Kl. 22.31
Rusland afviser forlydender om ukrainsk gennembrud af forsvarslinjer

New Link ...

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
I dag kl. 05.50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-12-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

Kl. 05.52
Tænketank: Stigende russisk panik over ukrainske gennembrud

20 min siden
Ukraine får amerikanske Abrams-kampvogne til efteråret

(Time now CET 08.34)

2023-05-12 kl 08.09
9 min. siden
Han er tiltalt for at svindle Danmark for 320 millioner - nu er han
idømt fængsel i Belgien

TV2:
2023-05-12 kl 08.12
Tusindvis af migranter forsøgte at nå USA inden nye asylregler
9 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25198