Google vil lukke inaktive konti => Anmodning til Google - News 2023-05-19

Google vil lukke inaktive konti => Anmodning til Google

File 25.223 ...
Google
https://sites.google.com/view/kall-ghoogle/files/25-xxx/25-2xx/25-223

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Ukraine har holdt hemmelige møder med Lukasjenko, siger
efterretningschef - News 2023-05-18
Date: Thu, 18 May 2023 07:52:56 +0200
25220 <u44efp$6kah$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/-t7u2BYA9CY/m/mlGiDPsbBQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> [...]
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf
[ ... ]
> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I går kl. 20:30
Zelenskyj krammer mange, så hvorfor må den belarusiske oppositionsleder
nøjes med et håndtryk?
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-krammer-mange-saa-hvorfor-maa-den-belarusiske-oppositionsleder-noejes-med

-

WHO fraråder brug af alle sødestoffer
I går kl. 20.43
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-05-17-who-fraraader-brug-af-alle-soedestoffer

... Det er dansk ekspert dog uenig i.

[ ... ]

WHO-definition af ikke-smitsomme sygdomme

[ ... ]

De vigtigste typer er hjerte-kar-sygdomme, kræft,
luftvejssygdomme og diabetes.

-

I går kl. 21:18
Skal der handles mere, eller skal båndene kappes? EU-landene er
'virkelig ikke enige' om, hvordan de skal håndtere Kina
https://www.dr.dk/nyheder/udland/skal-der-handles-mere-eller-skal-baandene-kappes-eu-landene-er-virkelig-ikke-enige-om

Kommentar:

AL diktatur er et udtryk for *psykopati*, og derfor skal sådanne
lande IKKE belønnes men boykottes, fordi de som kræftceller kan
vokse sig store og dræbe mere end hvad godt er!

Et eksempel:

Diktaturet i Belarus hjælper Putin med hans ulovlige angrebskrig
på Ukraine (idet russiske tropper også angriber Ukraine fra
Hviderusland).

Så *læresætningen* må være:

Ræk ALDRIG fanden en lille finger ...
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?subentry_id=59002043&query=n%C3%A5r+man+r%C3%A6kker+Fanden+en+lillefinger,+tager+han+hele+h%C3%A5nden

når man rækker Fanden en lillefinger, tager han hele hånden

talemåde
hvis man i en sag viser den mindste smule imødekommenhed,
udnytter modparten det straks til sin egen (urimelige) fordel

=>

Planen må derfor være, at vi målrettet fremmer demokrati på HELE
planeten, fordi demokrati har vist sig at være den mest
retfærdige styreform, som alle derfor bør kunne affinde sig med!

-

Google vil slette Gmail-konti
I går kl. 21.56
https://nyheder.tv2.dk/tech/2023-05-18-google-vil-slette-gmail-konti

+

DR S153 fre 19 maj 06:37:16
18.maj dr.dk/nyheder 23:17

GOOGLE VIL LUKKE INAKTIVE KONTI
Det kan være en god idé at tjekke, hvad
der ligger på den Google-konto, som du
ikke har brugt i årevis. Techgiganten
vil nemlig fra december i år begynde at
lukke konti, der har været inaktive i
to år eller mere.

Det betyder, at alt fra mail, kalender
og fotos, der er koblet op på kontoen,
vil blive slettet.

Ifølge en pressemeddelelse fra Google
sker det af sikkerhedsmæssige årsager.

Selskabets egne analyser viser, at hvis
en konto er blevet kompromitteret, kan
den bruges til identitetstyveri,
skriver Ritzau.

I går kl. 23:17
Google vil lukke konti, der ikke har været brugt i to år eller mere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/google-vil-lukke-konti-der-ikke-har-vaeret-brugt-i-aar-eller-mere

Kommentar:

Anmodning:

Jeg er ikke død endnu, men en dag skal jeg dø - no matter what!

Men det var - og er fortsat - mit ønske, at nogle af de websider,
som jeg har oprettet under en Google-konto bevares for
eftertiden (da disse indeholder - for mig at se - *unikke*
oplysninger, man i øjeblikket desværre IKKE kan fremskaffe andre
steder)!

Det drejer sig ikke mindst om UFO-efterforskningen ...

1
ET-Bible
https://sites.google.com/view/et-bible

2.a
ET-Footsteps
https://sites.google.com/view/et-footsteps

3.a
Abraham-code
https://sites.google.com/view/abraham-c

3.b
DATA-storage (DATA-lager):
https://sites.google.com/view/a-code-f-001

Så ...

KUNNE vi ikke indgå en eller anden form for *betaling* (pr.
Girokort, idet jeg er hacket, og tyvene blot venter på at få
adgang til mine bankoplysninger)!

Denne anmodning vil blive sendt til Google snarest mulig.

-

Kherson udpeger dem, der hjalp russerne. Nu skal det afgøres,
om de var forrædere
I går kl. 22.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-18-kherson-udpeger-dem-der-hjalp-russerne-nu-skal-det-afgoeres-om-de-var-forraedere

-

I går kl. 23:57
Norge og Storbritannien vil øge patruljering af havområder efter Nord
Stream eksplosion
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norge-og-storbritannien-vil-oege-patruljering-af-havomraader-efter-nord-stream

-

DR S154 fre 19 maj 06:37:16
19.maj dr.dk/nyheder 05:34

SIRENERNE HAR LYDT I UKRAINE I NAT

I dag kl. 05:34
Sirenerne har lydt i Ukraine i nat - meldinger om eksplosioner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sirenerne-har-lydt-i-ukraine-i-nat-meldinger-om-eksplosioner

-

I dag kl. 06:26
Internationale medier rapporterer, at Zelenskyj tager til G7-topmøde i Japan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/internationale-medier-rapporterer-zelenskyj-tager-til-g7-topmoede-i-japan

-

DR S157 fre 19 maj 06:37:16
19.maj dr.dk/nyheder 06:36

RUSSISKE STYRKER TRÆKKER SIG

I dag kl. 06:36
Russiske styrker trækker sig fortsat fra Bakhmut, siger den ukrainske
hær og Wagner-chef
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-styrker-traekker-sig-fortsat-fra-bakhmut-siger-den-ukrainske-haer-og-wagner

-

I dag kl. 06:58
Storbritannien og EU vil presse Rusland med flere sanktioner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/storbritannien-og-eu-vil-presse-rusland-med-flere-sanktioner

Undskyld at jeg nu tager bladet fra munden og kommer med en
- for mig at se - berettiget kritik (fordi den er *konstruktiv*):
)

I skal holde op med at være så selvhøjtidelige og tro, at Jeres
sanktioner (så længe de blot har en *symbolsk* værdi) er så
betydningsfulde, fordi det blæser psykopater på (herunder også
Puitn)!

HVIS I derimod fra dag nr. 1 i den *ulovlige* russiske
angrebskrig havde indført en 100% økonomisk boykot af Rusland,
da KUNNE det måske have tvunget Rusland i knæ økonomisk!

Men nu er der jo gået over et år og små 3 måneder, og krigen
fortsætter med sit modbydelige satanistiske væsen!

Og alle har efterhåndet indset, at det bliver knald eller fald.

Taber vi, da vil psykopaterne fortsætte med at hærge vores
planet, og endestationen herpå bliver uundgåelig global atomkrig
og selve Menneskehedens undergang!

Så ...

HVAD skal der til for at vinde (over al denne ondskab)?

HVAD ville vi gøre, hvis det var under 2. Verdenskrig og vores
fjende var Hitler og Nazisterne?

Viklle du på nogen som helst måde hjælpe Hitler indirekte ved at
have økonomisk samkvem med ham og hans allierede?

Nej vel?

Så gå du nu hen og gør ligeså: Stop AL samhandel med Rusland
(og IKKE blot symbolsk)!

Ellers vinder vi aldrig!

Money-god-worshipper? - Ja, det ér der desværre nogle af Jer,
der er (eller har været), men indse dog, at kærlighed til penge
KAN blive vor alles død!

Så hold op med denne *afgudsdyrkelse* fra nu af!

Amen?

-

Tidligere Wagner-soldat søgte asyl i Norge – nu vil han tilbage til Rusland
I dag kl. 07.44
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-19-tidligere-wagner-soldat-soegte-asyl-i-norge-nu-vil-han-tilbage-til-rusland

Kommentar:

Lyder idiotisk, fordi Putin tilgiver ALDRIG forræderi! Han har
vist sig *hævngerrig* selv efter 30 år!

Så ...

Lyt til mit råd:

Hold dig laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt
væk fra Putin (herunder Rusland så længe psykopaten lever og har
magten i landet)!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 20.27
Ukraine kontrollerer det sydvestlige Bakhmut

Kl. 20.38
Stoltenberg: NATO-lande skal "forpligte sig mere"

Kl. 21.01
Italien vil træne ukrainske soldater

Kl. 21.36
Beskadiget Patriot-system repareret efter angreb

Kl. 22.04
Rusland: Ukraine har gennemført ni angreb mod Donetsk

Kl. 22.26
Korrespondent: Borgere i Kyiv frygter Vesten stopper støtten

Kl. 22.40
Nye sanktioner mod Rusland rettet mod "krigsmaskinen"

Kommentar:

Som ovenfor skrevet: Det er desværre IKKE godt nok! KUN en 100%
altomfattende boykot kan tvinge Putins krigsmaskine i knæ!

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-19-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.13
Ukraine melder om flere eksplosioner

Kl. 05.36
Wagner-chef: Snarlig erobring af Bakhmut er usandsynlig

Kl. 06.20
EU vil begrænse handlen med russiske diamanter

Kl. 07.29
Zelenskyj møder personligt op til G7-topmødet

32 min siden (Time now CET 08.52)
Nye britiske sanktioner rammer russiske oligarker og virksomheder

2 min siden (Time now CET 08.52)
Ukrainske styrker har taget initiativet omkring Bakhmut, siger tænketank

(Time now CET 08.52)

Deadline:

DR text-TV:
157

DR:
2023-05-19 kl 07.58
55 min. siden
Bekymrede danske museer sætter kunst bag glas og hyrer flere vagter

TV2:
2023-05-19 kl 08.39
Ny rutsjebane i Billund: - I fem sekunder kan du ikke få vejret
3 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ