Ukraine har holdt hemmelige møder med Lukasjenko, siger efterretningschef - News 2023-05-18

Ukraine har holdt hemmelige møder med Lukasjenko, siger efterretningschef

Rusland har bygget de mest omfattende forsvarsværker siden Første
Verdenskrig

Ukraine accepterer ingen fredsforhandling, der involverer at opgive
territorium

Subject: UG: Storbritannien og Holland lover at hjælpe Ukraine
med jagerfly - News 2023-05-17
Date: Wed, 17 May 2023 07:56:50 +0200
25217 <u41qb4$3pvqi$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/eCW-l17Lv44/m/FHlDk_V-AwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Ukraine har holdt hemmelige møder med Lukasjenko, siger efterretningschef
I går kl. 19.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-17-ukraine-har-holdt-hemmelige-moeder-med-lukasjenko-siger-efterretningschef

Efterfølgende opstod der omfattende spekulationer om den
belarusiske leders helbred, da han fremstod svækket og rejste
hjem til Minsk før tid

Kommentar:

Putun kan have forsøgt at *forgifte* ham (i håbet om at overtage
Belarus)!

-

I går kl. 19:30
Er du stødt på russisk disinformation? Få fire eksempler på det her
https://www.dr.dk/nyheder/indland/moerklagt/er-du-stoedt-paa-russisk-disinformation-faa-fire-eksempler-paa-det-her

-

I går kl. 19:46
Løkke i ny udenrigspolitisk strategi: Vi har været for naive
https://www.dr.dk/nyheder/politik/loekke-i-ny-udenrigspolitisk-strategi-vi-har-vaeret-naive

-

I går kl. 20:52
Nye satellitbilleder fra Bakhmut viser, hvordan krig forandrer en by
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nye-satellitbilleder-fra-bakhmut-viser-hvordan-krig-forandrer-en

-

DR S130 tor 18 maj 07:07:28
17.maj dr.dk/nyheder 21:27

POLITI OMRINGER IMRAN KHANS HJEM

I går kl. 21:27
Pakistans politi omringer Imran Khans hjem - anklages for at huse
mistænkte fra protester
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pakistans-politi-omringer-imran-khans-hjem-anklages-huse-mistaenkte-fra-protester

-

Rusland har bygget de mest omfattende forsvarsværker siden
Første Verdenskrig
I går kl. 22.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-17-satellitbilleder-viser-hvor-rusland-forventer-den-ukrainske-offensiv

Kommentar:

Og det er så her, at selvmords-robotterne kommer ind i billedet.

-

DR S134 tor 18 maj 07:07:28
18.maj dr.dk/nyheder 06:59

RUSSISKE ANGREB RAMMER UKRAINE

2023-05-18 kl 07.26
28 min. siden
Russiske angreb rammer flere ukrainske byer torsdag morgen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-angreb-rammer-flere-ukrainske-byer-torsdag-morgen

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-17-krigen-i-ukraine

Kl. 19.17
Ukraine accepterer ingen fredsforhandling, der involverer at
opgive territorium

Kommentar:

Nej, fordi ...

1.
*Tyveri* skal IKKE belønnes

Dernæst ...

2.
Det kan blive en skrue UDEN ende, apropos Hitlers krav om
sudetertyskland 1938 und so weiter!

Så ...

Rusland må komme til fornuft og indse nødvendigheden af at tage
afstand fra Putins *sygelige* kyniske krigsliderlighed og
stormagtsdrømme!

HVORFOR ?

Fordi den sker på andres bekostning (i dette tilfælde Georgien
og nu også Ukraine).

Indse derfor, at hvis man først indfører denne standard, at det
er okay at stjæle landområder fra nabolande, så kan det jo være,
at man en dag selv bliver offeret!

Det er den logik, Putin endnu ikke har lært/indset!

Tænk blot på hvis nogen ude fra Rummet forlangte en bid af
Rusland.

Mon ikke klaveret så ville spille en helt anden melodi?

Mon ikke også I ville forlange, at vi andre kom Jer til
undsætning?

Så kom nu til *fornuft*, FØREND skaderne bliver helt
uigenoprettelige i form af et altomfattende atomart ragnarok!

Kl. 20.34
Rusland har frosset den danske ambassades bankkonto

Kl. 21.11
USA forbereder hjælpepakke på 60 milliarder dollars

Kl. 21.41
Josep Borrell vil sende flere penge til Ukraine

Kl. 22.10
To Patriot-systemkomponenter blev beskadiget i russisk angreb

Kl. 22.52
Bakhmut ødelagt efter lang tid med hårde kampe

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.27
Flere eksplosioner i Kyiv

Kl. 05.48
Wagner-afhopper i Norge vil hjem til Rusland

Kl. 06.36
En dræbt i missilangreb på Odesa

49 min siden (Time now CET 07.51)
Kinesisk topdiplomat på besøg i Ukraine

2 min siden (Time now CET 07.51)
Ukraine melder alle missiler skudt ned over Kyiv

(Time now CET 07.51)

2023-05-18 kl 07.26
23 min. siden
Tørvejr og en del sol på Kristi himmelfartsdag

TV2:
2023-05-18 kl 07.31
1000 år gammel bibel solgt for trecifret millionbeløb
13 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25220

Rusland: Tog på Krim er blevet afsporet af udefrakommende

Ukraine vil have en 100 kilometer bred demilitariseret zone i Rusland

Subject: Ukraine har holdt hemmelige møder med Lukasjenko, siger
efterretningschef - News 2023-05-18
Date: Thu, 18 May 2023 07:52:56 +0200
25220 <u44efp$6kah$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/-t7u2BYA9CY/m/mlGiDPsbBQAJ
DR S135 tor 18 maj 15:46:02
18.maj dr.dk/nyheder 07:41

DANSK FILM ER BANDLYST I RUSLAND

I dag kl. 07:41
Dansk film må ikke vises i russiske biografer: 'Føles som et kompliment'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-film-maa-ikke-vises-i-russiske-biografer-foeles-som-et-kompliment

-

Bloggere delte billeder af Ukraines luftforsvar i aktion - nu risikerer
de otte års fængsel
I dag kl. 07.45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-17-bloggere-delte-billeder-af-ukraines-luftforsvar-i-aktion-nu-risikerer-de-otte-aars-faengsel

-

DR S137 tor 18 maj 15:46:02
18.maj dr.dk/nyheder 09:35

TOG AFSPORET PÅ KRIM

I dag kl. 09:35
Rusland: Tog på Krim er blevet afsporet af udefrakommende
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-tog-paa-krim-er-blevet-afsporet-af-udefrakommende

-

Der er ingen lykkelig udvej af krigen – og vi er nødt til at
være lidt bange, mener anerkendt analytiker
I dag kl. 11.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-16-der-er-ingen-lykkelig-udvej-af-krigen-og-vi-er-noedt-til-at-vaere-lidt-bange-mener-anerkendt-analytiker

-

I dag kl. 14:15
Russisk filosof: 'I bør frygte russisk disinformation i Norden'
https://www.dr.dk/nyheder/indland/moerklagt/russisk-filosof-i-boer-frygte-russisk-disinformation-i-norden

[...]

Kl. 08.26
Togtrafik indstillet på Krim efter mulig sabotage

Kl. 09.13
Efterretninger: Rusland tvinger embedsmænd til at blive i jobbet

Kl. 09.37
Ukraine melder 29 af 30 missiler skudt ned

Kl. 11.34
Rusland forventer besøg fra Afrika

Kl. 12.38
- Det er en forfærdelig position at være i, siger analytiker

Kl. 13.09
Boris Johnson kaldte Macron "Putins spytslikker"

Kl. 14.03
Norge sender radarer til Ukraine

Kl. 14.54
NATO-ambassadør: Ukrainsk modoffensiv kan ikke alene vinde krig

Kl. 15.18
Premierminister: Moldova ikke længere afhængig af russisk gas

Kl. 15.26
Russiske angreb i Kharkiv

Kl. 15.51
En dræbt og to såret ved angreb i Kharkiv

Kl. 16.10
Japan og USA enige om at fortsætte sanktioner mod Rusland

Kl. 16.34
1100 russere søger asyl i Finland

Kl. 17.08
Ukraine: Gennembrud vest for Bakhmut

Kl. 18.07
Amerikansk milliard-fejl åbner mulighed for nye forsyninger af våben til
Ukraine

Kl. 18.25
G7-lande åbner for topmøde om fred i Ukraine

37 min siden (Time now CET 19.49)
Ukraine vil have en 100 kilometer bred demilitariseret zone i Rusland

4 min siden (Time now CET 19.49)
Rusland anklager Ukraine for at kidnappe hundredevis af børn i Donetsk

(Time now CET 19.49)

2023-05-18 kl 19.28
19 min. siden
Mathilde blev overvåget af mænd med kameraer: Forsikringen stolede ikke
på hende

TV2:
2023-05-18 kl 19.40
Børns Vilkår: Skærme kan gøre børn mere "tankeløse" sidste skoledag
46 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25222

Peter Nicolaysen

De får ikke pengene før de kan bevise at de at de har slåt alle dem ihjel der sælger dårligt lort,
billige kopivare og genbrugs Melatoniner i forretningerne!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

På mest ikke ødelæggende vis er der igen tegn på at den eneste ægte begavelse her på planeten
har de manglende 50% af sin IK tilbage på plads igen for første gang i snart et kvart århundrede!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke