Tre amerikanske soldater dræbt i droneangreb i Jordan. Iran nægter at stå bag - News 2024-01-29

Jan 29, 2024, 1:09:22 AMJan 29
Tre amerikanske soldater dræbt i droneangreb i Jordan.
Iran nægter at stå bag

Subject: Netanyahu vil have Qatar på banen for at befri gidsler -
News 2024-01-28
Date: Sun, 28 Jan 2024 09:37:04 +0100 (PST)
26049 <8788ea0d-3684-4aaf...@googlegroups.com>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/eO8VRjfiKIk/m/zPSF-TfSAgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

+

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ

> Ord til overvejelse:
>
> Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
> egne jordbesiddelser)!

Svensk ø tæt på Danmark forbereder sig på risikoen for krig:
Tidobler antallet af soldater
I dag kl. 17:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/svensk-oe-taet-paa-danmark-forbereder-sig-paa-risikoen-krig-tidobler-antallet-af

Kun få hundrede kilometer nordøst for Bornholm ruster øen Gotland
sig både civilt og militært på et muligt angreb fra Rusland.

-

DR S145 søn 28 jan 17:41:38
28.januar dr.dk/nyheder 17:32

IRAN KRÆVER DØDSSTRAF TIL SVENSKER

I dag kl. 17:32
Iran går efter dødsstraf til spionanklaget svensk EU-diplomat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-gaar-efter-doedsstraf-til-spionanklaget-svensk-eu-diplomat

-

DR S146 søn 28 jan 17:41:38
28.januar dr.dk/nyheder 17:39

AMERIKANSKE SOLDATER DRÆBT I JORDAN

Tre amerikanske soldater dræbt i droneangreb i Jordan
I dag kl. 17:39
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tre-amerikanske-soldater-draebt-i-droneangreb-i-jordan

USA's præsident Biden giver iransk-støttede militante grupper
skylden for angreb.

[ ... ]

- Vær ikke i tvivl om, at vi kommer til at holde dem ansvarlige på
et tidspunkt og på en måde, som vi vælger, siger præsidenten i en
udtalelse ifølge flere internationale medier.

-

Tre amerikanske soldater dræbt i droneangreb
I dag kl. 17.41
Opd. I dag kl. 18.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-28-tre-amerikanske-soldater-draebt-i-droneangreb

-

Iran kræver dødsstraf til svensk EU-embedsmand
I dag kl. 18.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-28-iran-kraever-doedsstraf-til-svensk-eu-embedsmand

-

DR S148 man 29 jan 06:15:45
28.januar dr.dk/nyheder 21:11

NETANYAHU: SAMTALER ER KONSTRUKTIVE

I går kl. 21:11
Netanyahu: Samtaler om en mulig pause i krigshandlingerne er
konstruktive
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/netanyahu-samtaler-om-en-mulig-pause-i-krigshandlingerne-er-konstruktive

-

Russisk ”brandstiftelseskrig” blusser op - og det skyldes stigende
utilfredshed med krigen, mener briter
I går kl. 21.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-28-russisk-brandstiftelseskrig-blusser-op-og-det-skyldes-stigende-utilfredshed-med-krigen-mener-briter

En gammel dame med en molotovcocktail og flere unge mænd er på det
seneste dømt for brandattentater i Rusland.

-

DR S149 man 29 jan 06:15:45
28.januar dr.dk/nyheder 22:12

TO ANHOLDT FOR KIRKEDRAB I ISTANBUL

I går kl. 22:12
To anholdt for drab i katolsk kirke i Istanbul
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/anholdt-drab-i-katolsk-kirke-i-istanbul

-

DR S151 man 29 jan 06:15:45
28.januar dr.dk/nyheder 23:11

NORDKOREA: MISSILTEST FRA UBÅD

I går kl. 23:11
Missiltest fra ubåd: Nordkorea affyrer krydsermissiler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/missiltest-fra-ubaad-nordkorea-affyrer-krydsermissiler

-

USA vil opstille atomvåben i Storbritannien som modsvar på truslen
fra Rusland, skriver medier
I går kl. 23.12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-28-usa-vil-opstille-atomvaaben-i-storbritannien-som-modsvar-paa-truslen-fra-rusland-skriver-medier

-

I dag kl. 01:20
Bosætterkonference i Israel vil have genetableret bosættelser i Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/bosaetterkonference-i-israel-vil-have-genetableret-bosaettelser-i-gaza

-

DR S160 man 29 jan 06:15:46
29.januar dr.dk/nyheder 06:15

IRAN AFVISER INVOLVERING I ANGREB

2024-01-29 kl 06.47
32 min. siden
Iran afviser involvering i droneangreb, der dræbte tre amerikanske soldater
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-afviser-involvering-i-droneangreb-der-draebte-tre-amerikanske-soldater

Kommentar:

Har du sagt A, så må du også sige B.

Har du leveret våben (som nu er blevet brugt mod os), så må du også
tage *straffen* (for denne, din onde handling)!

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 21:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7145367
Karen Nielsen
Netanyahu: Forhandlinger om en mulig pause i krigshandlingerne er
konstruktive

i dag kl. 00:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7145792
Jakob Høstrup
Bosætterkonference i Israel vil have genetableret bosættelser i
Gaza

i dag kl. 02:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7145860
Emma Amalie Oxenbøll
Japan pauser bidrag til FN-organisation

i dag kl. 03:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7145886
Jakob Høstrup
Wafa: Over 30 dræbt af angreb i Gaza i nat

i dag kl. 04:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7145951
Emma Amalie Oxenbøll
Wafa melder om skud mod hospital på Vestbredden

i dag kl. 04:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7145955
Emma Amalie Oxenbøll
UNRWA: Kun fire ud af vores 22 klinikker i Gaza virker

(Time now CET 07.02)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 01:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7139888
Sofie Dyjak
Ukraine afslører korruption for stort millionbeløb i våbenindkøb

____________________________

(Time now CET 07.02)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.48
Opd. I dag kl. 07.57
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-01-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 17.32
Den sidste mand i ukrainsk by dræbt i russisk angreb

Kl. 20.29
Ukrainsk indistriområde ramt af missil

Kl. 21.23
Ukrainsk militær-chef ønsker at gå efter mål dybt inde i Rusland

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.31
Opd. 34 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.35
Russisk krigsskib deltog i øvelse i Det Sydkinesiske Hav

Kl. 05.46
Zelenskyj-families indtægter er faldet

35 min siden (Time now CET 06.56)
Ukraine vil ikke have andre muligheder end at vende tilbage til os,
siger Lukashenko

Kommentar:

Psykopati er en *sindssygdom*, som I begge lider af (hvor navnlig
kynismen har taget over). Men jeg anede faktisk ikke, at der OGSÅ
var problemer med realitetssansen!

37 sek siden (Time now CET 06.58)
Tidligere topchef for ukrainsk våbenindkøb anholdt under
flugtforsøg, siger sikkerhedstjeneste

1 min siden (Time now CET 07.08)
EU vil true Ungarn til at droppe Ukraine-veto, skriver avis

(Time now CET 07.08)

2024-01-29 kl 07.07
52 min. siden
Iran afviser involvering i droneangreb, der dræbte tre amerikanske soldater

TV2:
2024-01-29 kl 07.07
67-årig kvinde er død efter brand på plejecenter
I dag kl. 05.44

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26051
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text

Jan 29, 2024, 1:08:01 PMJan 29
NATO må forberede sig på et potentielt russisk angreb, advarer
general

Subject: Tre amerikanske soldater dræbt i droneangreb i Jordan.
Iran nægter at stå bag - News 2024-01-29
Date: Mon, 29 Jan 2024 07:09:16 +0100
26051 <65b7410e$0$716$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/nqw8Qbdsq1Y/m/qA-98rwYAwAJ
Dødeligt angreb mod amerikanske soldater efterlader ét afgørende
spørgsmål, vurderer eksperter
I dag kl. 08.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-29-doedeligt-angreb-mod-amerikanske-soldater-efterlader-et-afgoerende-spoergsmaal-vurderer-eksperter

Et direkte gengældelsesangreb mod Iran risikerer at kaste USA ud i
en ny storkonflikt i Mellemøsten.

-

2024-01-29 kl 09.35
Professor: USA må slå tilbage efter droneangreb - men med afmålt
styrke
10 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/professor-usa-maa-slaa-tilbage-efter-droneangreb-men-med-afmaalt-styrke

Et droneangreb har dræbt tre amerikanske soldater. USA kommer til
at slå tilbage, vurderer ekspert.

-

I dag kl. 09:48
Minister har 'fuld tillid' til den besætning, der skal sejle med
fregat til Det Røde Hav
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/minster-har-fuld-tillid-til-den-besaetning-der-skal-sejle-med-fregat-til-det-roede

-

Den danske fregat Iver Huitfeldt skal på mission i Det Røde Hav
I dag kl. 09.52
https://nyheder.tv2.dk/politik/2024-01-29-den-danske-fregat-iver-huitfeldt-skal-paa-mission-i-det-roede-hav

-

DR S170 man 29 jan 12:06:29
29.januar dr.dk/nyheder 10:54

JOURNALISTFORBUND TRUER ISRAEL

I dag kl. 10:54
Internationalt journalistforbund truer Israel med retssager
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/internationalt-journalistforbund-truer-israel-med-retssager

-

DR S171 man 29 jan 12:06:29
29.januar dr.dk/nyheder 11:04

KLAR TIL AT AFSÆTTE MILLIARDER

Ungarns regering har lavet en politisk
kovending og er nu klar til at afsætte
milliarder af støttekroner til Ukraine
på EU's budget.
Det skriver Balazs Orban, der er
premierminister Viktor Orbans politiske
direktør, på det sociale medie X.
I december valgte den ungarske
premierminister ellers at nedlægge veto
mod forslaget om at øremærke lige knap
373 milliarder kroner på
medlemslandenes fællesbudget til de
krigsplagede ukrainerne. Det mødte stor
frustration fra de andre stats- og
regeringschefer, som alle bakker op om
hjælpepakken.

I dag kl. 11:04
Efter veto i december: Nu er Ungarn klar til at afsætte milliarder
til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/efter-veto-i-december-nu-er-ungarn-klar-til-afsaette-milliarder-til-ukraine

-

2024-01-29 kl 12.11
Dansk fregat er læsset med missiler på vej til Det Røde Hav: Et
skud kan koste op mod 10 millioner
7 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/indland/dansk-fregat-er-laesset-med-missiler-paa-vej-til-det-roede-hav-et-skud-kan-koste-op

Missilbrøndene er fyldt, men der skal ikke mange skud til, før
missionens budget er brugt.

-

DR S173 man 29 jan 18:45:09
29.januar dr.dk/nyheder 12:34

ISRAELSK POLITIKER KRÆVES UDSMIDT

I dag kl. 12:34
Israelsk politikers fremtid diskuteres ved enestående høring
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israelsk-politikers-fremtid-diskuteres-ved-enestaaende-hoering

... fordi han offentligt har støttet Sydafrikas sag mod Israel ...

-

Ny varmerekord i Storbritannien
I dag kl. 13:33
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/ny-varmerekord-i-storbritannien

I går nåede termometeret op på 19,6 grader i Skotland.

-

Anklager om korruption: En kvart milliard skulle gå til granater
til det ukrainske forsvar, men endte i stedet på udenlandske konti
I dag kl. 15:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/anklager-om-korruption-en-kvart-milliard-skulle-gaa-til-granater-til-det-ukrainske

Ifølge den ukrainske sikkerhedstjeneste skulle både embedsmænd i
landets forsvarsministerium og ledere hos våbenleverandør have
stjålet penge.

-

Korrespondent om dansk krigsskib: Den mangler ét afgørende våben
mod truslen i Det Røde Hav
I dag kl. 16:47
https://www.dr.dk/nyheder/indland/korrespondent-om-dansk-krigsskib-den-mangler-et-afgoerende-vaaben-mod-truslen-i-det

Selvom politikerne for længst har besluttet at købe dem, mangler
potentielt vigtige missiler.

-

DR S115 man 29 jan 18:45:06
29.januar dr.dk/nyheder 16:57

SVENSKE KUNSTNERE: UDELUK ISRAEL

I dag kl. 16:57
Flere end tusind svenske kunstnere vil udelukke Israel fra
Eurovision
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-end-tusind-svenske-kunstnere-vil-udelukke-israel-fra-eurovision

-

DR S116 man 29 jan 18:45:06
29.januar dr.dk/nyheder 17:15

PUTIN VIL FORTSÆTTE SOM PRÆSIDENT

I dag kl. 17:15
Putin vil fortsætte som præsident i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-vil-fortsaette-som-praesident-i-rusland

-

2024-01-29 kl 19.06
Uenighed efter kendelse fra Den Internationale Domstol: Bør Vesten
øge presset på Israel?
6 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/uenighed-efter-kendelse-fra-den-internationale-domstol-boer-vesten-oege-presset-paa

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 07:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7146295
Birgitte Skovlund Asmussen
Houthi-bevægelsen har affyret raket mod krigsskib

i dag kl. 08:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7146395
Sean Coogan
Østrig suspenderer betalinger til UNRWA

i dag kl. 10:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7146736
Sean Coogan
Medie: Mange af Hamas' våben kommer fra Israel

i dag kl. 10:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7146894
Sean Coogan
10 procent af Gazas journalister meldes dræbt: "Umuligt at tro, at
det er tilfældigt"

8 min. siden (Time now CET 12.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7147354
Sean Coogan
Israelsk politikers fremtid diskuteres ved enestående høring

(Time now CET 12.21)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 10:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7146776
Birgitte Skovlund Asmussen
Rusland: Vi har afværget droneangreb på olieraffinaderi

(Time now CET 12.20)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 07.33
EU-politiker anklaget for at være russisk agent i 20 år

29 min siden (Time now CET 09.40)
Putins udfordrer tror, at "mirakler" kan hjælpe ham

4 min siden (Time now CET 09.40)
Zelenskyj udpeger land, der kunne overtage USAs plads som største
støtte

... kunne Tyskland være en oplagt bannerfører.

Kl. 09.44
Skønhedsgigant i problemer for russiske forbindelser

Kl. 09.54
Ungarn anklager EU for afpresning

Kl. 10.11
Putin er officielt registreret som præsidentkandidat

Kl. 10.14
Lyn-analyse

Kl. 11.00
NATO må forberede sig på et potentielt russisk angreb, advarer
general

Generaløjtnant Alexander Sollfrank, der har ansvaret for NATO's
militære logistikhovedkvarter i Sydtyskland, ...

(Time now CET 12.17)

2024-01-29 kl 18.59
16 min. siden
Britney Spears er 'ked af det', hvis hun har fornærmet nogen - inklusiv
Justin Timberlake

TV2:
2024-01-29 kl 12.14
Politiet advarer om massiv svindel med "robotstemmer"
I dag kl. 11.12
Opd. 3 min siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26056

Jan 29, 2024, 1:20:01 PMJan 29
Rusland har ifølge briter mistet 2600 kampvogne i Ukraine

Iran nægter at stå bag - News 2024-01-29
Date: Mon, 29 Jan 2024 07:09:16 +0100
26051 <65b7410e$0$716$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/nqw8Qbdsq1Y/m/qA-98rwYAwAJ
EU-parlamentariker beskyldes for årtiers arbejde som russisk agent
I dag kl. 13.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-29-eu-parlamentariker-beskyldes-for-aartiers-arbejde-som-russisk-agent

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 13:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7147723
Selin Türker
Luftangreb i Syriens hovedstad, Damaskus

i dag kl. 13:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7147773
Mads Vestergaard
USA ønsker ingen 'udvidet' krig mod Iran

(Time now CET 19.17)

[...]

_________________________

(Time now CET 19.16)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 12.26
Rusland hævder at have kontrol over landsby i Kharkiv

Kl. 13.03
Ungarns forsvarsminister er i Ukraine

Kl. 13.25
Russisk ministerium foreslår begrænsede flyvninger

Kl. 14.15
Mindst tre civile dræbt i Donetsk, hævder borgmester

Kl. 15.21
Rusland har ifølge briter mistet 2600 kampvogne i Ukraine

Kl. 15.52
Putin planlægger at besøge Tyrkiet

Kl. 16.30
Mystik om kendt Putin-kritiker

Den russiske oppositionspolitiker Vladimir Kara-Murza er blevet
flyttet fra den straffelejr, hvor han har siddet i isolation de
seneste fire måneder, til et ukendt sted.

Kl. 17.26
Russisk censurforkæmper rammes af sanktionshammeren

16 min siden (Time now CET 19.17)
Forsvarsministerium reagerer på rygter med kryptisk besked

(Time now CET 19.17)

2024-01-29 kl 19.19
36 min. siden
Britney Spears er 'ked af det', hvis hun har fornærmet nogen - inklusiv
Justin Timberlake

TV2:
2024-01-29 kl 19.19
Utilfredse franske landmænd blokerer indfaldsveje til Paris
26 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26057