Google Groupes n'accepte plus les nouveaux posts ni abonnements Usenet. Les contenus de l'historique resteront visibles.

Proposal for Ukraine and NATO . Russisk general: Jeg blev fyret efter kritik af »vores brødres massedød« og hærens uformåen - News 2023-07-13

3 vues

non lue,
13 juil. 2023, 03:05:3213/07/2023
Forslag til Ukraine og NATO
Proposal for Ukraine and NATO

Russisk general: Jeg blev fyret efter kritik af »vores brødres
massedød« og hærens uformåen

File 25.394 ...
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-3xx/25-394
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-3xx/25-394

Subject: USA anklager Serbisk efterretningschef for at hjælpe
Rusland - News 2023-07-12
Date: Wed, 12 Jul 2023 09:48:16 +0200
25388 <u8lls0$37pjr$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/FbjGEn5LfsU/m/BmE_zA5TAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

LIVE: Nato-topmøde i Vilnius
I går kl. 08:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-nato-topmoede-i-vilnius

2023-07-12, Wednesday

i går kl. 20:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-nato-topmoede-i-vilnius?focusId=6166103
Sean Coogan
Ole Ryborg: Ukraine har fået vigtige aftaler om støtte i Vilnius

i går kl. 20:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-nato-topmoede-i-vilnius?focusId=6166178
Sean Coogan
DR på gaden i Odesa: 'Vi skal ikke plage om medlemskab af Nato'

Kommentar:

Jeg har et forslag:

KUNNE Ukraine "udleje" dele af Jeres territorium til et
NATO-land, fx. Danmark?

Fordi ...

Så har dette område (i Ukraine) helle, forstået på den måde, at
hvis Rusland så angriber dette område, da har Rusland erklæret
NATO-landet Krig. Og så træder artikel 5 i kraft!

Bid for bid kan vi så komme Jer til undsætning med NATOs
beskyttende forsvarsparaply.

i går kl. 21:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-nato-topmoede-i-vilnius?focusId=6166307
Sean Coogan
Mette Frederiksen: 'Putin forregnede sig'

i går kl. 21:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-nato-topmoede-i-vilnius?focusId=6166360
Sean Coogan
Nato har lovet at støtte Ukraine i mange år frem - men ikke at
gå ind i konflikten

i går kl. 21:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-nato-topmoede-i-vilnius?focusId=6166395
Sean Coogan
Tak for nu

(Time now CET 08.48)

NATO-topmøde i Vilnius
I går kl. 06.02
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-07-12-nato-topmoede-i-vilnius

Kl. 20.44
Rusland: Sikkerhedstilsagn vil gøre Europa "meget farligere i
mange år fremover"

Kommentar:

Ævl! Så længe du er på fri fod, er der reel fare for 3.
Verdenskrig!

Så jo før du bliver spærret inde på en psykopatforvaringsanstalt
(ligesom Karadžić, Mladić, Milošević og Saddam Hussein) desto
bedre!

Kl. 21.00
Tre nedslagspunkter fra dagens NATO-topmøde

(Time now CET 08.58)

Biden deltager i nordisk-amerikansk topmøde
I dag kl. 05.14
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-13-biden-deltager-i-nordisk-amerikansk-topmoede

Kl. 05.16
Biden er ankommet til Finland

Kl. 07.43
Steinmetz om nordisk-amerikansk topmøde: - Et slag i ansigtet på
Putin

(Time now CET 09.02)

Russisk general gik til toppen med kritik af »vores brødres
massedød« og hærens uformåen. Det fik konsekvenser - for ham selv

13/07/2023 KL. 05:41
Russisk general: Jeg blev fyret efter kritik af ministerium
https://jyllands-posten.dk/international/ECE16286302/russisk-general-jeg-blev-fyret-efter-kritik-af-ministerium/

En af de højst rangerende officerer involveret i Ruslands
invasion hævder at være blevet fyret.

Putin tog fejl, siger kampklar Biden
I går kl. 20.31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-12-putin-tog-fejl-siger-kampklar-biden

-

Dagens overblik: Norden og G7 giver sikkerhedstilsagn til Ukraine
I går kl. 20.51
https://nyheder.tv2.dk/2023-07-12-dagens-overblik-norden-og-g7-giver-sikkerhedstilsagn-til-ukraine

-

Verden ser dyster ud. Men præsident Biden har aldrig været mere
optimistisk end nu
I går kl. 22:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/verden-ser-dyster-ud-men-praesident-biden-har-aldrig-vaeret-mere-optimistisk-end-nu

USA's præsident blev mødt med klapsalver og blafrende flag, da
han holdt tale i den litauiske hovedstad.

-

NATO-udvidelse styrker Østersøen og gør Norden til nyt kraftcenter
I går kl. 22.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-12-nato-udvidelse-styrker-oestersoeen-og-goer-norden-til-nyt-kraftcenter

-

I går kl. 22:10
Rusland reagerer på topmøde: Nato er på vej tilbage til 'kold
krigs-strategier'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-reagerer-paa-topmoede-nato-er-paa-vej-tilbage-til-kold-krigs-strategier

Kommentar:

Nej! Det er Jer selv, der har valgt dette *vanvid* (med alle
Jeres *løgne* osv.)!

-

Zelenskyj hylder samme syn på sejr efter møde med Biden - men
det bør han ikke føle sig sikker på, mener analytiker
I dag kl. 05.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-12-zelenskyj-hylder-samme-syn-paa-sejr-efter-moede-med-biden-men-det-boer-han-ikke-foele-sig-sikker-paa-mener-analytiker

-

DR S176 tor 13 jul 07:57:47
13.juli dr.dk/nyheder 05:28

MEXICANSKE BETJENTE DRÆBT AF BOMBE

I dag kl. 05:28
Fire mexicanske betjente dræbt af vejbombe
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fire-mexicanske-betjente-draebt-af-vejbombe

-

DR S115 tor 13 jul 07:57:43
13.juli dr.dk/nyheder 06:24

KYIV RAMT AF 'MASSEANGREB'

'Masseangreb' med droner har ramt Kyiv i nat
I dag kl. 06:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/masseangreb-med-droner-har-ramt-kyiv-i-nat

Mindst én person er omkommet, og flere er sårede ifølge
borgmesteren i den ukrainske hovedstad.

-

DR S117 tor 13 jul 07:57:44
13.juli dr.dk/nyheder 07:40

DE FÆRRESTE UNDGÅR PSYKISK SYGDOM
Fire ud af fem vil i løbet af deres liv
komme i behandling for en psykisk
sygdom.

Det konkluderer et nyt studie, som
overlæge og professor i psykiatri, Lars
Vedel Kessing, står i spidsen for.

Det skriver Politiken.

Sammen med statistikere og psykologer
har han undersøgt halvanden million
tilfældigt udvalgte personer fra den
danske befolkning, som den så ud fra
1995 til 2018.

Lars Vedel Kessing håber, at
undersøgelsen radikalt vil ændre vores
forståelse af, hvad der er normalt.

2023-07-13 kl 08.25
45 min. siden
Ny forskning: Næsten alle bliver ramt af psykisk sygdom på et
tidspunkt i livet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-forskning-naesten-alle-bliver-ramt-af-psykisk-sygdom-paa-et-tidspunkt-i-livet

Subject: Re: Psykoterapi. Monners lov nr. 1 og 2
Date: Thu, 13 Jul 2023 09:05:28 +0200
25394 <u8o7no$3jd2s$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/mDgXb73OJjA/m/na9Dck2fAQAJ
> I går kl. 08:26
> https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-nato-topmoede-i-vilnius
>

> 2023-07-12, Wednesday

[ ... ]

> [...]
> NATO-landet Krig. Og så træder artikel 5 i kraft!
>
> Bid for bid kan vi så komme Jer til undsætning med NATOs

This file has been sent to ...
(Thursday 13. jul. 2023, CET 09.17, GMT 07:17)

1.
Government of Ukraine

2.
NATO

3.
Government of Denmark

Jeg melder mig *frivillig* til at stå *fredsvagt*!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25395

Kall, Mogens

non lue,
13 juil. 2023, 10:54:2413/07/2023
Ukraine bekræfter modtagelse af klyngebomber fra USA

- Handler om at redde vores planet, siger Biden

Date: Thu, 13 Jul 2023 09:05:28 +0200
25394 <u8o7no$3jd2s$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/mDgXb73OJjA/m/na9Dck2fAQAJ
LIVE: Mette Frederiksen og andre nordiske ledere mødes med
præsident Biden i Helsinki
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i

i dag kl. 12:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6167819
Sean Coogan
Velkommen

i dag kl. 13:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6167886
Sean Coogan
Norden fylder mere og mere i Nato

i dag kl. 13:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6167944
Sean Coogan
Optimistisk Biden trods dystre udmeldinger

i dag kl. 13:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6167978
Sean Coogan
Familiefoto på plads: Mette Frederiksen og Joe Biden side om side

i dag kl. 13:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168027
Sean Coogan
Statsministerens tredje møde med Biden på under en måned

i dag kl. 13:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168071
Sean Coogan
The Beast er på plads

i dag kl. 13:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168149
Sean Coogan
DR i Helsinki: Den ret fredelige by er fyldt med politi

i dag kl. 13:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168201
Sean Coogan
Ole Ryborg: Norden er vigtig for USA

i dag kl. 14:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168264
Sean Coogan
Biden: USA og Norden deler samme vision for verden

i dag kl. 14:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168347
Sean Coogan
Nordiske ledere holder møde med Biden

i dag kl. 14:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168372
Sean Coogan
Biden: Norden har længe været ledere inden for grøn omstilling

i dag kl. 14:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168456
Sean Coogan
Mette Frederiksen: Nato er stærkere end i sidste uge

i dag kl. 14:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168459
Sean Coogan
Mette Frederiksen takker Biden for grøn satsning: Med dig som
præsident har vi en mulighed for at skabe en bedre fremtid

i dag kl. 14:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168571
Sean Coogan og Mette Pabst
Stolte finner: 'Det er en meget historisk dag'

i dag kl. 15:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168654
Sean Coogan
Topmødet er slut nu: Konklusion ligger klar

i dag kl. 15:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168682
Sean Coogan
Mette Frederiksen: 'Det har været et rigtig godt møde'

i dag kl. 15:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168709
Sean Coogan
Mette Frederiksen: Vi oplever alle mere polarisering og
mistænkeliggørelse

i dag kl. 15:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168721
Sean Coogan
Mette Frederiksen: 'Vi har været hele vejen rundt'

i dag kl. 15:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168741
Per Bang Thomsen - Vilnius
Nu er topmødet slut: Ukraine, klima og kunstig intelligens var
oppe at vende

i dag kl. 15:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168753
Sean Coogan
Mette Frederiksen: 'Vi kan slet ikke forstå, hvordan Europa
ville se ud, hvis vi ikke havde Biden'

(Time now CET 16.35-7)

58 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168771
Sean Coogan
Mette Frederiksen: USA er den store supermagt

49 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168832
Sean Coogan
Mette Frederiksen: 'Så længe jeg er statsminister, kommer vi
ikke til at rykke væk fra USA'

36 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168889
Sean Coogan
Mette Frederiksen: Østersø-regionen kommer til at ændre
karakter nu

31 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168911
Sean Coogan
Mette Frederiksen: Vi kan ikke noget uden amerikanerne

17 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6168998
Sean Coogan
Mette Frederiksen: 'Rusland er aktive på den dårlige måde flere
forskellige steder'

10 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6169031
Sean Coogan
Mette Frederiksen: Vi kommer til at skulle satse hele vejen
rundt

9 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6169035
Sean Coogan
Finland har skruet op for sikkerheden

7 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-mette-frederiksen-og-andre-nordiske-ledere-moedes-med-praesident-biden-i?focusId=6169045
Sean Coogan
Biden-pressemøde på vej

(Time now CET 16.35-7)

Biden deltager i nordisk-amerikansk topmøde
I dag kl. 05.14
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-13-biden-deltager-i-nordisk-amerikansk-topmoede

Kl. 09.09
Norden skal kunne forsvare sig selv

Kl. 09.19
- Det er meget, meget vigtigt, siger direktør

Kl. 11.05
Analytiker kalder møde for "enestående"

Kl. 11.13
Mette Frederiksen på vej til topmøde: - Flere vigtige emner på
dagsordenen

Kl. 11.26
Flagene er hejst

Kl. 12.53
Hvorfor deltager Joe Biden i nordisk topmøde?

Kl. 12.58
Møde mellem USA og Finland

Kl. 13.17
Lyn-analyse

Kl. 13.40
Fanget i munter stund

Kl. 13.43
- Vi deler en fælles vision for verden, siger Joe Biden

Kl. 13.53
Det sædvanlige familiefoto

Kl. 14.01
- Handler om at redde vores planet, siger Biden

Kl. 15.23
- Et rigtig godt møde, siger Mette Frederiksen

Kl. 15.26
Mette Frederiksen om Joe Biden – Han er fantastisk

Kl. 15.35
Mette Frederiksen: Så længe jeg er statsminister, kommer det
ikke til at ske

(Time now CET 16.48)

50 min siden
Første møde er slut, men dagen fortsætter

32 min siden
- Man ville gerne have været en flue på væggen i det mødelokale,
siger analytiker

3 min siden
Præsidenter holder pressemøde

1 min siden
Biden: USA vil beskytte hver en centimeter af NATO-land

(Time now CET 16.48)

Biden hyldede Nato i tale i aftes: 'Det lød til tider som en
skåltale'
I dag kl. 09:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/biden-hyldede-nato-i-tale-i-aftes-det-loed-til-tider-som-en-skaaltale

Selvom et flertal af amerikanerne er for Nato, er der stadig
kritiske røster og bevægelser mod alliancen.

-

DR S125 tor 13 jul 11:48:26
13.juli dr.dk/nyheder 10:33

FN: MASSEGRAV FUNDET I SUDAN

I dag kl. 10:33
FN: Mindst 87 er fundet døde i massegrav i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-mindst-87-er-fundet-doede-i-massegrav-i-sudan

-

Russisk general: De har fyret mig for at sige sandheden
I dag kl. 11.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-13-russisk-general-de-har-fyret-mig-for-at-sige-sandheden

-

2023-07-13 kl 12.25
Mette Frederiksen møder Joe Biden til topmøde: - Det er enestående,
siger analytiker
22 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-13-mette-frederiksen-moeder-joe-biden-til-topmoede-det-er-enestaaende-siger-analytiker

-

DR S129 tor 13 jul 15:55:08
13.juli dr.dk/nyheder 13:07

RUSSISK GENERAL FYRET

I dag kl. 13:07
Russisk general siger, han blev fyret for at fortælle om
problemer ved frontlinjen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-general-siger-han-blev-fyret-fortaelle-om-problemer-ved-frontlinjen

-

I dag kl. 15:13
FN: Aids kan være fortid i 2030
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-aids-kan-vaere-fortid-i-2030

-

Voldsom hedebølge fortsætter i Sydeuropa – ser sort ud i
fremtiden, siger meteorolog
I dag kl. 15.40
https://nyheder.tv2.dk/klima/2023-07-13-voldsom-hedeboelge-fortsaetter-i-sydeuropa-ser-sort-ud-i-fremtiden-siger-meteorolog

-

DR S138 tor 13 jul 16:47:19
13.juli dr.dk/nyheder 16:46

UKRAINE HAR MODTAGET KLYNGEBOMBER

2023-07-13 kl 16.52
6 min. siden
Ukrainsk militær: Vi har modtaget klyngebomber
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-militaer-vi-har-modtaget-klyngebomber

-

2023-07-13 kl 16.53
Mette F.: Der må ikke komme et A4-ark mellem USA og Europa
22 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-13-mette-f-der-maa-ikke-komme-et-a4-ark-mellem-usa-og-europa

[...]

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 09.27
FSB: Vi har anholdt LGBT-aktivist, der har sendt penge til
Ukraine

Kl. 10.14
Zelenskyj vender hjem med "godt resultat"

Kl. 11.15
Irritation over Ukraine: Vi leverer ikke som Amazon – vis en
smule taknemmelighed

Kl. 12.52
Lyn-analyse

Kl. 13.10
Wagner-gruppen har overleveret våben til russisk militær

Kl. 14.01
Sverige vil fremskynde levering af militært udstyr til Ukraine

Kl. 14.19
Ukraine vil lovliggøre medicinsk cannabis – det skal hjælpe
krigsveteraner

Kl. 14.30
Ukraine advarer: De vigtigste russiske gasledninger til Europa
kan blive lukket

Kl. 15.25
Ukraine bekræfter modtagelse af klyngebomber fra USA

(Time now CET 16.53)

2023-07-13 kl 16.52
6 min. siden
Ukrainsk militær: Vi har modtaget klyngebomber

TV2:
2023-07-13 kl 16.53
Mette F.: Der må ikke komme et A4-ark mellem USA og Europa
22 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25396
0 nouveau message