EU-politikere forsøger at bruge "atombombeparagraf" mod Ungarn - News 2024-01-13

Jan 12, 2024, 9:12:40 PMJan 12
EU-politikere forsøger at bruge "atombombeparagraf" mod Ungarn

Subject: USA og Storbritannien angriber Houthi-bevægelsen i Yemen -
News 2024-01-12
Date: Fri, 12 Jan 2024 02:08:14 +0100
25976 <65a090ff$0$715$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/gpbimtykxhY/m/-qhs9SfXBgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

DR S122 lør 13 jan 02:00:32
12.januar dr.dk/nyheder 19:04

ISRAEL INDGÅR AFTALE MED QATAR

I går kl. 19:04
Israel indgår aftale med Qatar om medicin til gidsler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-indgaar-aftale-med-qatar-om-medicin-til-gidsler

-

Forsvunden storby dukket op i Amazonas – helt exceptionelt,
siger ekspert
I går kl. 19.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-12-forsvunden-storby-dukket-op-i-amazonas-helt-exceptionelt-siger-ekspert

-

I går kl. 19:44
Udenrigsministeriet efter ambassadør-ballade: Danmark støtter
Georgiens vej mod EU
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsministeriet-efter-ambassadoer-ballade-danmark-stoetter-georgiens-vej-mod-eu

-

Har Israel haft til hensigt at begå folkedrab? Der er stærke
argumenter for og imod, vurderer eksperter
I går kl. 20:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/har-israel-haft-til-hensigt-begaa-folkedrab-der-er-staerke-argumenter-og-imod

Spørgsmålet om hensigt til folkedrab er helt centralt i sagen
ved Den Internationale Domstol, siger eksperter.

-

Ukrainsk eliteenhed giver russerne problemer i "græd på
hinandens skuldre"-kategorien
I går kl. 20.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-12-ukrainsk-eliteenhed-giver-russerne-problemer-i-graed-paa-hinandens-skuldre-kategorien

-

Dansk indsats bliver farefuld, siger korrespondent
I går kl. 20.43
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-01-12-dansk-indsats-bliver-farefuld-siger-korrespondent

-

DR S126 lør 13 jan 02:00:33
12.januar dr.dk/nyheder 21:37

HOUTHIER SIGTER FEJLAGTIGT MOD SKIB

I går kl. 21:37
Houthi-bevægelsen sigter fejlagtigt efter skib med russisk olie
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/houthi-bevaegelsen-sigter-fejlagtigt-efter-skib-med-russisk-olie

-

Send et råd til den kommende konge
I går kl. 21:45
https://www.dr.dk/nyheder/indland/send-et-raad-til-den-kommende-konge

Kommentar:

Abdicér

(Det er al, AL for mange penge at modtage i *bistandshjælp*!
Mindst 1800 mennesker kunne forsørges for den sum!)

-

DR S127 lør 13 jan 02:00:33
12.januar dr.dk/nyheder 21:46

FORSKERE OPDAGER FORTIDSBYER

Arkæologer har opdaget et stort netværk
af fortidsbyer i Amazonas-regnskoven.
Det skriver BBC.

I går kl. 21:46
Forskere opdager fortidsbyer i Amazonas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forskere-opdager-fortidsbyer-i-amazonas

-

DR S130 lør 13 jan 02:00:33
13.januar dr.dk/nyheder 00:31

USA: ANGREB I YEMEN ER LOVLIGT

I dag kl. 00:31
USA-ambassadør i FN: Angreb i Yemen overholder international lov
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-ambassadoer-i-fn-angreb-i-yemen-overholder-international-lov

LIVE USA og Storbritannien angriber Houthi-bevægelsen i Yemen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen-i-yemen

i går kl. 20:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen-i-yemen?focusId=7053248
Maja Lærke Maach
USA 'vil ikke tøve med at tage yderligere skridt' mod houthierne

i dag kl. 00:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen-i-yemen?focusId=7054255
Mette Koue
USA-ambassadør i FN: Angreb i Yemen er indenfor international
lov

44 min. siden (Time now CET 03.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen-i-yemen?focusId=7054324
Mette Koue
Houthi-tv: USA og Storbritannien udfører angreb i Yemens
hovedstad

(Time now CET 03.07)

USA og Storbritannien angriber Houthi-bevægelsen
I dag kl. 05.13
Opd. 1 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-12-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen

Kl. 19.24
Belarus’ diktator advarer: - Dette år vil blive meget dramatisk

Kommentar:

Ja! Du vil forhåbentlig komme op og dingle i galgen!

Kl. 21.02
Britisk udenrigsminister vil ikke udelukke yderligere angreb

Kl. 21.14
USA's og Storbritanniens luftangreb er brud på international
lov, påstår Iran

Kl. 21.54
Biden kalder angreb "en succes"

(Time now CET 03.05)

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 19:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7052871
Morten Top
Aftale mellem Israel og Qatar skal sikre medicin til gidsler

i går kl. 20:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7053337
Morten Top
Internet og mobilnet igen nede i Gaza

i går kl. 21:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7053739
Morten Top
Trudeau: Canada støtter ICJ - ikke Sydafrikas sag

- Men vores helhjertede støtte til ICJ og dens sager betyder
ikke, at vi støtter præmissen i sagen, som Sydafrika er kommet
med, siger han.

Kommentar:

Enig, men ...

HVORFOR er "visse" sager ved ICJ (vedr. Ruslands *ulovlige*
angrebskrige på Georgien og nu også Ukraine) blevet syltet?

Det er jo *magtmisbrug* og SKAL derfor *fordømmes*!

i dag kl. 00:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7054285
Mette Koue
Israels FN-ambassadør: FN er politisk biased

(Time now CET 03.00)

Seneste nyt fra krigen mellem Israel og Hamas
11. jan kl. 05.19
Opd. 11. jan kl. 19.41
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-01-11-seneste-nyt-fra-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 19.41
Hamas har brugt tocifrede millionbeløb på tunneller under
Gazastriben, hævder IDF

__________________________

(Time now CET 02.52)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

41 min. siden (Time now CET 19.08)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7052579
Ritzau
Danmark giver 151 millioner til genopbygning af ' et hårdtprøvet
land'

__________________________

(Time now CET 02.55)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.41
Opd. 24 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-01-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.35
Fransk udenrigsministers første udlandsrejse går til Ukraine

Kl. 20.11
Ukrainske børn blev bortført i ambulancer ifølge
efterretningstjeneste

Kl. 21.23
EU-politikere forsøger at bruge "atombombeparagraf" mod Ungarn

Der har været snak om at benytte paragraffen lige siden Ungarn
blokerede for en EU-aftale om en finansiel hjælpepakke til
Ukraine til en værdi af 50 milliarder euro i december.

(Time now CET 02.52)

UFO-investigation-news

Homework:

(
Input

Subject: Interrupt 78: Found 205-98-107BB=0 -
Re: Found perhaps 276 (in connection to Big Bang) -
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Tue, 9 Jan 2024 15:56:41 +0100
25964 <659d5ea9$0$719$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-96x/25-964
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/NYAKg9Z-AQAJ

=>

Distance between Sphinx and Crater-3447
11.478,88 km (7.132,64 mi)

11.478,88 / 40.030,2361 * 600 = 172,05314460 Global-600-units

172 / 78 = 2½

Find 78 (on birdline between Sphinx and Crater-3447):
11.478,88 * 78 / 172,05314460 = 5.203,9307 km

=>

Around (Google-system with errors):

44.43201456225399, -26.089014356029804
https://maps.app.goo.gl/52UZ4WaPjRwW3szf7
5.203,9 km

Distance directly between Sphinx and Crater-3447
5.203,38 km (3.233,23 mi)

=>

Google = gak-gak-istan!

KUN en *tosse* kunne finde på at ødelægge sit eget ellers
udemærkede map/destination-program!
)

Find ud af OM positionen er markeret (i Abraham-koden)!

2024-01-13 kl 02.35
55 min. siden
Boeing 737 Max 9-fly kommer tidligst i luften næste uge

TV2:
2024-01-13 kl 02.49
Ekstrem sjælden hval filmet i Thailand, men forskere kan ikke finde den
I går kl. 23.54

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25980
1 "Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi

Jan 13, 2024, 3:38:04 AMJan 13
Iransk 5. kolonne:
*Internering* derfor PÅKRÆVET - i GOD tid !!!

Kina blokerer for Taiwan-søgning
=>
Indfør *demokrati* i Kina. Det vil jo IKKE skade befolkningen,
og så undgår vi 3. Verdenskrig!

Subject: EU-politikere forsøger at bruge "atombombeparagraf"
mod Ungarn - News 2024-01-13
Date: Sat, 13 Jan 2024 03:12:35 +0100
25980 <65a1f195$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/jRMrbLJDyRk/m/yg45kj8pBwAJ
I dag kl. 04:57
USA angriber igen Houthi-mål i Yemen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-angriber-igen-houthi-maal-i-yemen

-

DR S133 lør 13 jan 08:31:51
13.januar dr.dk/nyheder 06:58

KINA BLOKERER FOR TAIWAN-SØGNING

I dag kl. 06:58
Kinesisk socialt medie blokerer for søgning på 'Taiwan valg'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kinesisk-socialt-medie-blokerer-soegning-paa-taiwan-valg

+

I dag er der valg i Taiwan - det bliver kaldt 'valget mellem
krig og frihed'
I dag kl. 07:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/i-dag-er-der-valg-i-taiwan-det-bliver-kaldt-valget-mellem-krig-og-frihed

Spørgsmålet om identitet og Taiwans forhold til Kina er
afgørende for, hvor vælgerne sætter deres kryds.

China (Cannibalistan)
https://sites.google.com/view/kall-china

Tilføjelse til tidligere kommentarer (vedr. Cannibalistan):

Det er en udemærket ide mht. genforeningen, HVIS vel og mærket
der bliver indført *demokrati* i Cannibalistan!

Ellers er det jo i realiteten at give rovdyret endnu et bytte
(apropos *besættelsen* af Tibet og HongKong)!

Og det eneste, man opnår ved dette, er, at rovdyret vil have
MERE, apropos galningen-i-Kreml's *ulovlige* angrebskrige på
Georgien i 2008 og Ukraine i 2014 og frem til i dag! A-krig
bliver nærmest UUNDGÅELIG, hvis dette crime-does-pay fortsætter!

Så lyt nu til mit råd, Hr. Kannibal:

Indfør *demokrati* i Kina. Det vil jo IKKE skade befolkningen,
og så undgår vi 3. Verdenskrig!

-

DR S136 lør 13 jan 08:31:52
13.januar dr.dk/nyheder 08:05

BORNHOLM ER IKKE KLAR TIL KRIG

I dag kl. 08:05
Bornholms beredskab er ikke klar til krig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/bornholms-beredskab-er-ikke-klar-til-krig

Kommentar:

Hvis det kommer til krig mod Rusland - Gud forbyde det - så kan
det hele være ligemeget, fordi INGEN vil overleve en A-krig!

Men ...

Man kan sagtens forestille sig, at en iransk 5. kolonne kan
forvolde MEGET skade selv her i Danmark, apropos den højaktuelle
ballade nede i Mellemøsten!

Som tidligere sagt; se evt. ...
https://sites.google.com/view/kall-internment/

*Internering* derfor PÅKRÆVET - i GOD tid !!!

-

17-årige Eid Salman har mistet sin højre arm i krigen: 'Der
kravlede orme ud af min arm. Det var hårdt at se på'
I dag kl. 08:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/17-aarige-eid-salman-har-mistet-sin-hoejre-arm-i-krigen-der-kravlede-orme-ud-af-min

Omkring 1.000 palæstinensiske børn og unge under 18 år har fået
amputeret en arm, et ben eller begge dele under krigen i Gaza.

[...]

_____________________________

(Time now CET 03.07)

_______________________________

[...]

___________________________
Kl. 21.23
EU-politikere forsøger at bruge "atombombeparagraf" mod Ungarn

__________________________

(Time now CET 02.52)

2024-01-13 kl 09.25
20 min. siden
Microsoft overhaler Apple og er nu verdens mest værdifulde selskab

TV2:
2024-01-13 kl 02.49
Ekstrem sjælden hval filmet i Thailand, men forskere kan ikke finde den
I går kl. 23.54

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25981

Jan 13, 2024, 5:49:27 AMJan 13
UFO-investigation: Found connection between Target-DATA (195,48) and 78
and the 2½/12 tribes of Israel + 115

Was:
Ukraines generaloberst kommer med appel til Vesten – Rusland er
i overtal

File 25.982 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-98x/25-982
ET Doctrine (Teaching statement, Læresætning)
https://sites.google.com/view/et-doctrine/files/25-xxx/25-9xx/25-982
Isotope evidence (Isotop indicier), 78-Pt-193, Platinum
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193/78/25-982

mod Ungarn - News 2024-01-13
Date: Sat, 13 Jan 2024 03:12:35 +0100
25980 <65a1f195$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/jRMrbLJDyRk/m/yg45kj8pBwAJ
Embedsmænd: USA's militær udfører nyt angreb i Yemen
I dag kl. 03.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-13-embedsmaend-usas-militaer-udfoerer-nyt-angreb-i-yemen

-

Ukraines generaloberst kommer med appel til Vesten – Rusland er
i overtal
I dag kl. 05.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-12-ukraines-generaloberst-kommer-med-appel-til-vesten-rusland-er-i-overtal

Her nævnte han blandt andet det amerikanske A-10 angrebsfly, som
skal støtte landtropperne, samt fly, der kunne affyre
langtrækkende krydsermissiler.

Subject: Lovløshedens menneske; KUNNE det "forudsiges" UDEN en
såkaldt Guddom (fx. af Kunstig Inteligens), apropos
Crime-does-pay ?
Date: Tue, 9 Jan 2024 10:29:10 +0100
25962 <659d11e7$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
A.I. (Artificial Intelligence, Kunstig Intelligens)
https://sites.google.com/view/kall-a-i/files/25-xxx/25-9xx/25-962
Prophecies (Profetier)
https://sites.google.com/view/prophecies/files/25-xxx/25-9xx/25-962
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/Kudmr-EOoek/m/taMZ5M0NBAAJ

> [...]
> sætte en stopper for *lovløsheden*), apropos ...
>
> ET footsteps, update
> Date: Mon, 6 Jan 2020 11:40:01 +0100, GMT 10:40
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update
> >
> [ ... File 22.026a ... ]

> Det er i hvert fald ÅBENLYST, at der er i sammenhæng
> (i Abarham-koden) mellem den udslettede by Sodoma og Krateret i
> Mexico (forårsaget af en kosmisk katastrofe, der indtraf på
> henved 65 millioner år siden: En asteroide *udslettede* det
> meste af livet på Jorden vores)!
>

> Uddør livsorganismer, fordi forbrydelse - generelt set -

Jeg kan kun DYBT beklage, at ET endnu ikke har gjort alvor af
deres trussel (om at *straffe* Rusland for dets ondskab)!

(
Man kommer jo uundgåelig til at spørge sig selv, OM ET er en
vatnisse (altså en kujon)?
)

Og ...

Spørgsmålet melder sig jo SELVFØLGELIG:

HVAD skal der til for at opnå galaktisk nabohjælp?

De må da ALLEREDE have fattet, at biologisk liv kan *udslettes*
ikke blot ved kosmiske katastrofer såsom asteroidekollisioner
med Moderplaneten eller "grilning" forårsaget af
Supernovaeksplosioner!

Ja, Menneskeheden er *selvmordstruet*

Så ...

HVAD skal der til, for at ændre deres standpunkt?

Hmm ...

> KUNNE det tænkes, at det er dét (de, herunder A.I.) *forsker* i
> (og bruger os jordboere som en art "forsøgskaniner")?

Jeg ynder - i så fald - at sammenligne mig selv (og hele
Menneskeheden) med Kanzi . Se evt. ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Kanzi

Hvorfor?

Fordi Kanzi kunne løse nogle opgaver, og dermed give forskerne
nogle svar på nogle spørgsmål vedrørende evolution (om HVORDAN
blev aben til et menneske).

Kan vi også (som Menneskehed) bidrage med nogle svar (på deres
spørgsmål fx. vedr. Livets opståen, udbreddelse og uddøen i
Universet), så er det Okay for mig!

Men ...

Jeg *forventet* så også at blive *belønnet* for min
arbejdsindsats!

Jeg ønsker IKKE død over mine fjender, men når jeg bliver truet
på selve min eksistens, da er jeg nødt til - og er TVUNGET til -
at forsvare mig selv!

På tilsvarende vis mht. hele Menneskeheden!

Så vi behøver IKKE skamme os over at straffe de onde. De er
faktisk selv ude om det! De kunne bare have ladet være med i
handling at være så onde og modbydelige mod andre mennesker,
fx. at angribe Jer i Ukraine, endskønt de havde lovet at
respektere Jeres landegrænser! Det er *psykopati* af værste
skuffe, og SKAL *straffes*, så det ikke gentager sig!

HVORFOR kan ET ikke indse dette?

Er der noget (fx en opgave), som Kanzi endnu ikke har løst?
(og derfor heller ikke endnu har fået sin belønning)

I så fald:

(sidste skud på stammen)

mod Ungarn - News 2024-01-13
Date: Sat, 13 Jan 2024 03:12:35 +0100
> [...]
>

> Distance between Sphinx and Crater-3447
> 11.478,88 km (7.132,64 mi)
>
> 11.478,88 / 40.030,2361 * 600 = 172,05314460 Global-600-units

Ævl!

(
172 / 43 = 4
)

195 / 78 = 2½

Compare with ...

Halve stamme
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=halve+stamme&version=BPH

4 Mosebog 32:33 ... Gads, Rubens og det halve af Manasses stammer.
4 Mosebog 34:13 ... de ni stammer og den halve Manasse-stamme.

(
195 * 12 / 2,5 = 936

Input memory from ...

Date: Tue, 9 Jan 2024 15:56:41 +0100
25964 <659d5ea9$0$719$1472...@news.sunsite.dk>
> [...]

HOVSA!

Vi ("Skattejægeren", the UFO-hunter) bliver jo nærmest *guidet*
hen-imod målet (ET Homestar DATA: 195,48)

Så ...

Noget tyder på, at hypotesen er korrekt!

(
Ligesom i et SETI-program, se evt. ...

https://sites.google.com/view/seti
=>
https://sites.google.com/site/setiv103/home/all-in-one

> 010 10000000 001 H, Hydrogen (Brint)
> 011 01100000 006 C, Carbon (Kulstof)
> 012 11100000 007 N, Nitrogen (Nitrogen)
> 013 00010000 008 O, Oxygen (Ilt)
> 014 11110000 015 P, Phosphor (Phosfat)
> 015 00001000 016 S, Sulphur (Svovl)

... hvor alting passer sammen, når den sidste "puslespilsbrik" er
blevet lagt, så FORVENTES det også her i Abraham-koden, men
undervejs kan man tage gruelig fejl ligesom i et Sudoku-spil.
)

Nå, men ...

Homework:

Ligger der MERE i koden (end blot dennn guidning)?

> 1. 43,730 (601.730), Ruben
> 3. 45,650 (603.550), Gad
> 7. 52,700 (601.730), Mannase
)

__________601.730___603.550___Note_______
1, Syd 4, 43.730 46.500 Ruben
3, Syd 6, 22.200 59.300 Gad
7, Vest 8, 52.700 32.200 Manasse

> 2.
> Distance from GC to Target
>
> 195,47655623 (195,65 and 8)
>
> 1. 43,730 (601.730), Ruben
> 3. 45,650 (603.550), Gad
> 7. 52,700 (601.730), Mannase
> 12. 53,400 (603.550), Naftali
> _______195,48
)

43.730 + 45.650 + 52.700 = 142.080
43.730 + 45.650 + (52.700 /2) = 115.730 ... (focus) ...
46.500 + 59.300 + 32.200 = 138.000 ... focus
46.500 + 59.300 + (32.200 /2) = 121.900

(
142.080 / 936 = 151,79...
115.730 / 936 = 123,64...
138.000 / 936 = 147,43...
121.900 / 936 = 130,235...

138.000 /2 = 69.000
138.000 /2 * 600/360 = 115.000

Compare with ...

Isotope evidence (Isotop indicier)

78-Pt-193, Platinum
Measure (Målestokken)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193

78 Protons
115 neutrons
=
193 Mass Number

½-life = 50,00 years

Hmm ...

Found perhaps einem *Læresætning* (i Abrahamkoden):

43.730 + 45.650 + (52.700 /2) = 115.730 ... (focus) ...
46.500 + 59.300 + 32.200 = ...
138.000 /2 * 600/360 _________= 115.000

115.700 er IKKE det samme som heltallet 115, men det leder jo
alligevel "skattejægeren" hen-imod noget (som er i familie med
tallet)

Kommunikationstypen minder lidt om gættelegen *tampen brænder* ...

Tampen brænder
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?subentry_id=59010838&query=tampen+br%C3%A6nder

1
leg der går ud på at man skal finde en gemt genstand,
vejledt af tilråbet "tampen brænder" når man er tæt på
genstanden

Warm-warmer-hot
https://www.learningpotential.gov.au/articles/warm-warmer-hot

[ file 25.980 fortsat ]

> [...]
>
> =>
>
> Google = gak-gak-istan!
>
> KUN en *tosse* kunne finde på at ødelægge sit eget ellers

En "bedrevidende" *idiot* (perhaps einem *selvmordskandidat*?)
har herefter *saboteret* det ellers udemærkede StarOffice
program (der er gratis; altså freeware), hvis regneark kan
anvendes af selv fattige folk på kloden, fremfor fx. Excel, hvor
Micro-shit ... øh, jeg mener Microsoft - tjener en formue!

(
DR S137 lør 13 jan 10:29:30
13.januar dr.dk/nyheder 09:05

MICROSOFT OVERHALER APPLE

I dag kl. 09:05
Microsoft overhaler Apple og er nu verdens mest værdifulde selskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/microsoft-overhaler-apple-og-er-nu-verdens-mest-vaerdifulde-selskab

Compare with ...

HQ-syntax-output (to Mankind) ?

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+10.8&version=BPH

Matthæus 10:8, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

... I har fået det for intet. Giv det for intet.
)

Dette *forsinker* efterforskningen med dertil hørende risiko for
worst case, Hr. *Selvmordskandidat*!

[ file 25.980 fortsat ]
> )
>

> Find ud af OM positionen er markeret (i Abraham-koden)!

=>

Find ud af OM positionen er markeret EKSTRAORDINÆRT
(i Abraham-koden)!

Message to HQ:

HVAD skal der til, for at du kommer os til *undsætning* (og
frelser os fra Holocaust-2 i Kreml-galningens gaskammer eller
Kannibalernes gaskammer)? - Vi *myrdes* ALLEREDE HVER DAG i fx.
Ukraine!

Eller ...

(
Prognose, "vejrudsigt":
Time now to global nuclearwar-destruction:
2 years and around 18 days
)

Ønsker du vores død, ET? - Vi (Homo Sapiens) er *selvmordstruet*!

[...]

2024-01-13 kl 09.39
16 lokalprofiler er imod plan om Nye Borgeliges endeligt
9 min siden

UFO-BREAKING News on at position ...
Ukraines generaloberst kommer med appel til Vesten – Rusland er
i overtal
I dag kl. 05.30

NB!
FUT sat til udelukkende den videnskabelige nyhedsgruppe

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25982

Jan 13, 2024, 6:31:30 AMJan 13
ET-Break (perhaps einem *warning*)!

File 25.983 ...
Bøllebank
https://sites.google.com/view/boellebank/files/25-xxx/25-9xx/25-982

-

Den 13-01-2024 kl. 11:49 skrev Kall, Mogens:

Subject: UFO-investigation: Found connection between Target-DATA
(195,48) and 78 and the 12 tribes of Israel + 115 -
Was: Ukraines generaloberst kommer med appel til Vesten –
Rusland er i overtal -
Re: ... News 2024-01-13
News:dk.livssyn.kristendom,
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Date: Sat, 13 Jan 2024 11:49:16 +0100
25982 <65a26aae$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-98x/25-982
ET-Bible
https://sites.google.com/view/et-bible-f-001/files/25-xxx/25-9xx/25-982
[...]
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-9xx/25-982
=>
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/25-xxx/25-9xx/25-982
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/tMmYZoswEHI/m/8Rjw_aCQAAAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/jRMrbLJDyRk/m/YOoWAHNFBwAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/kapPBLplzLI/m/gw7QbtRIAgAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/BXS4AmVhOLk/m/yABYkGFcAQAJ
Herefter sendte jeg det citat af ovenforstående til ...
Date: lør. 13. jan. 2024 kl. CET 12.19, GMT 11:19

1.
Ukraine

2
Slyngelbanden
bestående af 7 medlemmer heriblandt
Psykopatistan (Rusland)
Cannibalistan (China)
samt
Fanatistan (Iran)

3
World-Press

Og ganske kort tid efter dette hørte jeg en røst fra Himlen sige
(perhaps the voice of ET):
(2024-01-13, Saturday, day no 13 (353 left), CET 12:20, GMT 11:20)
- "Main target"

21
- "Found"

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25983

Jan 13, 2024, 8:23:43 AMJan 13
Kæmpe røgsky over Sankt Petersborg

mod Ungarn - News 2024-01-13
Date: Sat, 13 Jan 2024 03:12:35 +0100
25980 <65a1f195$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/jRMrbLJDyRk/m/yg45kj8pBwAJ
Danmark giver ny hjælp til den ukrainske by Mykolajiv
I dag kl. 09:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/danmark-giver-ny-hjaelp-til-den-ukrainske-mykolajiv

Danske gasmotorer skal hjælpe ukrainerne med at modstå russiske
angreb på el-nettet

-

I dag kl. 10:38
Hvor tæt skal forholdet være til Kina? - stemmeoptælling i gang
i Taiwan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hvor-taet-skal-forholdet-vaere-til-kina-stemmeoptaelling-i-gang-i-taiwan

-

De fleste i Taiwan føler, de bor i et land. Men hvis de vælger
derefter ved præsidentvalget, risikerer de Beijings vrede
I dag kl. 10:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/de-fleste-i-taiwan-foeler-de-bor-i-et-land-men-hvis-de-vaelger-derefter-ved

En rockstjerne, der spiller amerikansk garagerock, og en
gangster, der har fire sæt tøj, sidder på hver sin fløj i Taiwan.
DR har mødt dem inden valget på lørdag.

-

DR S141 lør 13 jan 12:38:05
13.januar dr.dk/nyheder 11:01

KÆMPE RØGSKY OVER SANKT PETERSBORG

En kæmpe brand er brudt ud i en
lagerbygning i Sankt Petersborg, som
tilhører en af Ruslands største
internet-butikker. Det skriver det
russiske beredskabsministerium på
Telegram.

I dag kl. 11:01
Kæmpe røgsky over Sankt Petersborg - 70.000 kvadratmeter i brand
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kaempe-roegsky-over-sankt-petersborg-70000-kvadratmeter-i-brand

-

Russisk rapper holdt fest kun iført en sok, nu rammer Putins
hævn gæsterne én efter én
I dag kl. 11.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-09-russisk-rapper-holdt-fest-kun-ifoert-en-sok-nu-rammer-putins-haevn-gaesterne-en-efter-en

-

Nyt angreb vidner om, at USA er klar til at fortsætte, siger
korrespondent
I dag kl. 11.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-13-nyt-angreb-vidner-om-at-usa-er-klar-til-at-fortsaette-siger-korrespondent

-

DR S143 lør 13 jan 13:24:49
13.januar dr.dk/nyheder 12:56

RUSSISKE ANGREB MOD BYER I UKRAINE

I dag kl. 12:56
Russiske missilangreb mod flere byer i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-missilangreb-mod-flere-byer-i-ukraine

-

Bejings frygt er blevet til virkelighed ved præsidentvalg i
Taiwan
I dag kl. 13.06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-13-bejings-frygt-er-blevet-til-virkelighed-ved-praesidentvalg-i-taiwan

Oppositionen har erkendt, at valget er tabt. Kina havde håbet på
et andet udfald ifølge TV 2s Asien-korrespondent.

-

DR S144 lør 13 jan 13:24:49
13.januar dr.dk/nyheder 13:23

TAIWANS REGERENDE PARTI VINDER VALG

2024-01-13 kl 14.03
40 min. siden
Taiwans regerende parti vinder præsidentvalg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/taiwans-regerende-parti-vinder-praesidentvalg

-

2024-01-13 kl 14.04
Angreb i Yemen får ikke lektor til at forvente regional
storkrig: Iran vil helst holde kampe på afstand
29 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/angreb-i-yemen-faar-ikke-lektor-til-forvente-regional-storkrig-iran-vil-helst-holde

Iran fordømmer USA's angreb i Yemen, men der er ikke udsigt til,
at landet blander sig militært, vurderer lektor.

LIVE USA og Storbritannien angriber Houthi-bevægelsen i Yemen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen-i-yemen

i dag kl. 05:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen-i-yemen?focusId=7054375
Mette Koue
Amerikansk militær: Vi har angrebet en Houthi-radar i Yemen

i dag kl. 08:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen-i-yemen?focusId=7054637
Jakob Slyngborg Trolle
Mellemøstkorrespondent: Angreb kommer næppe til at stoppe
houthierne

(Time now CET 14.20)

USA og Storbritannien angriber Houthi-bevægelsen
I dag kl. 05.13
Opd. 1 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-12-usa-og-storbritannien-angriber-houthi-bevaegelsen

I går Kl. 21.54
Biden kalder angreb "en succes"

_______________________________

(Time now CET 14.19)

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 10:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7054856
Sean Coogan
Over 150 palæstinensere meldes dræbt i går

i dag kl. 11:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7055069
Sean Coogan
17-årige Eid Salman mistede en arm under israelsk angreb: 'Der
kravlede orme ud af min arm'

i dag kl. 11:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7055097
Sean Coogan
Sårede palæstinensere forsøger at få behandling i mobile
klinikker

(Time now CET 14.18)

[...]

(Time now CET 14.17)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 12:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7055291
Carsten Thomsen
Russiske missilangreb mod flere byer i Ukraine

(Time now CET 14.16)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 08.34
Opd. 17 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-01-13-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 08.30
Eksplosioner i to regioner

Kl. 08.56
Nat med mange luftalarmer

Kl. 09.39
Kendt forfatter stemplet som udenlandsk agent

Kl. 10.17
Kæmpebrand fylder Sankt Petersborg med røg

Kl. 10.33
Stort missilangreb i nat

Kl. 11.00
Kyiv-borgere søger beskyttelse i metro

Kl. 11.39
Ny fransk minister i Kyiv

Kl. 12.04
Russisk flåde sat ud af spil af uvejr

47 min siden (Time now CET 14.13)
Seneste angreb viser stor ukrainsk svaghed

18 min siden (Time now CET 14.13)
Alle mål blev ramt, siger Rusland

(Time now CET 14.13)

2024-01-13 kl 14.03
6 min. siden
Axelsen misser badmintonfinale mod Antonsen

TV2:
2024-01-13 kl 14.22
Personale blev overraskede over dronningens beslutning, fortæller slotschef
34 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25984

Jan 13, 2024, 3:39:48 PMJan 13
Kina efter præsidentvalg i Taiwan:
Taiwan tilhører Kina
=>
Ævl! Kina tilhører Taiwan

mod Ungarn - News 2024-01-13
Date: Sat, 13 Jan 2024 03:12:35 +0100
25980 <65a1f195$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/jRMrbLJDyRk/m/yg45kj8pBwAJ
DR S145 lør 13 jan 16:14:38
13.januar dr.dk/nyheder 14:59

TAIWANS NYE PRÆSIDENT LOVER NY ÆRA

... afviser
Beijings territoriale krav.

I dag kl. 14:59
Vinderen af Taiwans præsidentvalg lover ny æra for demokratiet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vinderen-af-taiwans-praesidentvalg-lover-ny-aera-demokratiet

+

DR S147 lør 13 jan 16:14:38
13.januar dr.dk/nyheder 16:12

KINA EFTER VALG: TAIWAN ER KINAS

Kinas regering siger, at resultatet
ikke repræsentere den offentlig mening
i Taiwan.

I dag kl. 16:12
Kina efter præsidentvalg: Taiwan er Kinas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-efter-praesidentvalg-taiwan-er-kinas

+

Taiwans regering vinder 'valget mellem krig og frihed' - og det
kan være skidt for stabiliteten i regionen
dag kl. 16:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/taiwans-regering-vinder-valget-mellem-krig-og-frihed-og-det-kan-vaere-skidt

Vicepræsidenten er udråbt som vinder af valget på den omstridte
ø, som omverden har fulgt med spænding.

+

Kina efter præsidentvalg i Taiwan: Taiwan tilhører Kina
I dag kl. 16.41
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-13-kina-efter-praesidentvalg-i-taiwan-taiwan-tilhoerer-kina

Subject: Iransk 5. kolonne: *Internering* derfor PÅKRÆVET |
Kina blokerer for Taiwan-søgning - Re: ... News 2024-01-13
Date: Sat, 13 Jan 2024 09:37:58 +0100
25981 <65a24be8$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/jRMrbLJDyRk/m/CH4Bb0c-BwAJ

> [...]
>
> Så lyt nu til mit råd, Hr. Kannibal:
>
> Indfør *demokrati* i Kina. Det vil jo IKKE skade befolkningen,

Ævl! Kina er Taiwans!

Og ...

Resultatet på Taiwan repræsenterer netop den offentlige mening
på Taiwan!

-

Rusland rammer ”alle mål”, og det udstiller ukrainsk problem,
siger korrespondent
I dag kl. 17.38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-13-rusland-rammer-alle-maal-og-det-udstiller-ukrainsk-problem-siger-korrespondent

-

2024-01-13 kl 18.05
Rusland rammer ”alle mål”, og det udstiller ukrainsk problem, siger
korrespondent
25 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-13-rusland-rammer-alle-maal-og-det-udstiller-ukrainsk-problem-siger-korrespondent

-

I dag kl. 20:11
Israel: Hamas har planlagt terrorangreb i Sverige
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-hamas-har-planlagt-terrorangreb-i-sverige

[...]

(Time now CET 21.36)

[...]

i dag kl. 16:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7056946
Sean Coogan
Store folkemængder på gaden i London

i dag kl. 16:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7057112
Sean Coogan
Palæstinensisk teenager meldes tævet ihjel af israelske styrker
på Vestbredden

i dag kl. 16:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7057268
Sean Coogan
Biden: Vi har talt med Iran om Houthi-angreb

i dag kl. 16:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7057477
Sean Coogan
Aktuelle billeder fra Gaza

i dag kl. 19:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7059239
Rosa Uldall
Netanyahu efter høring om folkedrab: 'Ingen vil stoppe os'

i dag kl. 19:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7059328
Rosa Uldall
Hamas-talsperson takker Qatar for aftale om medicin

i dag kl. 20:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7059445
Rosa Uldall
Israel: Hamas har planlagt terrorangreb i Sverige

(Time now CET 21.32)

[...]

Kl. 14.35
Polske kampfly reagerede på russisk missilangreb

Kl. 15.10
Russiske missiler er blevet dårligere, siger Ukraine

Kl. 16.08
Rusland laver missiler af vaskemaskiner, siger minister

Kl. 16.58
Rusland støtter Kina i syn på Taiwan

Kl. 19.12
Ingen plads til anti-ukrainsk tone, siger Tusk

40 min siden (Time now CET 21.32)
Zelenskyj kalder fransk besøg "meget symbolsk"

(Time now CET 21.32)

2024-01-13 kl 21.24
37 min. siden
John Kerry forlader posten som USA's klimaudsending for at støtte Bidens
valgkamp

TV2:
2024-01-13 kl 21.28
Seks grafer viser Danmarks forandring under dronningens regeringstid
I dag kl. 20.19

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25985