News 2022-02-26, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1435 days to global Nuclearwar+suicide

Headline:

ET-messase to Mankind

Was:
Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine

File 23.545 ...
How to stay alive (in the Universe)
https://sites.google.com/view/how-to-stay-alive/files/23-xxx/23-5xx/23-545
UDN (United Democratic Nations)
https://sites.google.com/view/kall-udn
https://sites.google.com/view/kall-udn/files/23-xxx/23-5xx/23-545

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

Time now (26/2-22) to global nuclearwar+sicide around:
T-1435 days (4,0 years)

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1435 days to global nuclearwar

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

4 min. siden (time now CET 22.35)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422023
Malthe Sommerand
USA vil også indføre sanktioner rettet mod Putin og Lavrov

____________________________________

(time now CET 0.11)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukrain

46 min siden (time now CET 0.11)
Eiffeltårnet oplyst gult og blåt

43 min siden (time now CET 0.11)
Møde igang i FNs sikkerhedsråd

40 min siden (time now CET 0.11)
Zelenskij: - Denne nat bliver den hårdeste

(time now CET 0.28)

28 min siden
Rusland nedlægger veto mod FN-resolution

Kommentar:

Hmm ... (input memory from) ...

Subject: Mht. den Sovjetiske propaganda om, at NATO er et monster -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 23 Feb 2022 08:33:11 +0100
23487 <6215e33a$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/23-xxx/23-4xx/23-487
https://sites.google.com/view/kall-udn/files/23-xxx/23-4xx/23-487
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/odV7-EQ9AgAJ

> [...]
> replacement for the United Nations, which they view as
> illegitimate and ineffective.
>
> [
> Google-auto-translation to danish:
>
> Den 16. september 2006 offentliggjorde Anne Bayefsky ved Hudson
> Institute et næsten identisk forslag om at etablere en
> organisation kaldet De Forenede Demokratiske Nationer i The
> Jerusalem Post. I modsætning til Princeton Project-forskerne
> betragter Bayefsky og andre konservative forskere institutionen
> som en erstatning for FN, som de betragter som illegitim og

And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-26, Saturday, day no 57, CET 00:31)
(2022-02-25, Friday, day no 56, GMT 23:31)
- "Hvis I vil overleve,"

31
- "anbefales"

31
- "dette"

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-25 kl. 22.55
53 min. siden
Ruslands udenrigsministerium: Sanktioner mod Putin udstiller Vestens
impotens

TV2:
USA pålægger Putin indrejseforbud og indefrysning af økonomiske aktiver
25. feb. 2022, 22:51

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23545

Zelenskyj: 'The world is with us'

Kommentar:

Yea, Mr. President. And we are praying for You and Ukraine.

-

Den 26-02-2022 kl. 00:37 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-02-26, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1435 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1435 days to global nuclearwar

-

Polen tager imod grædende, ukrainske kvinder uden fremtidsplaner
25. feb. 2022, 20:28
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-02-25-polen-tager-imod-graedende-ukrainske-kvinder-uden-fremtidsplaner

-

Dagens overblik: Ukraine hævder at have dræbt mange soldater, og
billedet af Putin krakelerer
25. feb. 2022, 20:48
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-dagens-overblik-ukraine-haevder-at-have-draebt-mange-soldater-og-billedet-af-putin

-

Mystiske brag kunne høres over store dele af Sjælland - nu beklager
Forsvaret
25. feb. 2022, 21:06
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-02-25-mystiske-brag-kunne-hoeres-over-store-dele-af-sjaelland-nu-beklager-forsvaret

... Forsvaret oplyser, det var en øvelse.

Kort efter klokken 16.30 fredag eftermiddag har der kunnet høres et
par enorme brag over store dele af Sydsjælland og Lolland-Falster.

-

Krigen i Ukraine kan ramme din privatøkonomi - her er eksperternes råd
25. feb. 2022, 21:42
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-02-25-krigen-i-ukraine-kan-ramme-din-privatoekonomi-her-er-eksperternes-raad

-

Krigen i Ukraine fylder også i de russiske medier, men ét ord er
helt fraværende
25. feb. 2022, 22:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-krigen-i-ukraine-fylder-ogsaa-i-de-russiske-medier-men-et-ord-er-helt-fravaerende

Særligt er ordet invasion udeladt i de statsejede russiske aviser
og tv-kanaler, og det er helt efter det russiske regimes drejebog.

-

Vesten indfører skrappe sanktioner - men tøver stadig med det helt store
skridt
25. feb. 2022, 22:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-vesten-indfoerer-skrappe-sanktioner-men-toever-stadig-med-det-helt-store-skridt

-

USA pålægger Putin indrejseforbud og indefrysning af økonomiske aktiver
25. feb. 2022, 22:51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-usa-paalaegger-putin-indrejseforbud-og-indefrysning-af-oekonomiske-aktiver

-

Ukraine åbner for forhandlinger om våbenhvile og fred
25. feb. 2022, 23:18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-ukraine-abner-for-forhandlinger-om-vabenhvile-og-fred

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i går kl. 21:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3421413
Sean Coogan
DR-Korrespondent i Kiev: Man forventer flere angreb mod hovedstaden i nat

i går kl. 22:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422296
Malthe Sommerand
Ukraine: Vi har ikke afvist tilbud om fredsforhandlinger

i går kl. 23:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422437
Therese Kiesbye Øvlisen
Her er overblikket lige nu

i går kl. 23:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422505
Therese Kiesbye Øvlisen
Ukraines præsident: Natten bliver hård

i går kl. 23:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422507
Therese Kiesbye Øvlisen
DR-korrespondent i Kiev: Brag tæt på

i dag kl. 00:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422539
Malthe Sommerand
Rusland vetoer resolution, der fordømmer angreb

(time now CET 01.02)

32 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422613
Malthe Sommerand
Hvor er der bekræftet træfninger?

26 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422630
Therese Kiesbye Øvlisen
Indbyggerne i Somy holder modet oppe med musik og slagråb

(time now CET 01.04)

1 min. siden (time now CET 01.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422740
Malthe Sommerand
Zelenskyj: 'Verden er med os'

Kommentar:

Yea, Mr. President. And we are praying for You and Ukraine.

(time now CET 01.21)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukrain

50 min siden (time now CET 00.53)
Zelenskij: Macron har netop fortalt Frankrig vil smide Rusland ud af SWIFT

- Emmanuel Macron har liget ringet. Jeg må sige, at han er en sand
ven af Ukraine.

Sådan begynder Ukraines præsident, Volodymyr Zelenskij, et tweet,
hvor han skriver, at Frankrig vil støtte op om at udelukke Rusland
fra det finansielle SWIFT-system, personlige sanktioner mod Putin
samt defensive våben til Ukraine.

- Tak til Frankrig, afslutter han.

Kommentar:

Merci ...:-)

(time now CET 00.55)

42 min siden
Tre ud af 15 lande stemte ikke

- Det er begrædeligt, at diplomatiet er opgivet. Af den grund har
Indien valgt at afholde sig fra at stemme for denne resolution,
sagde Indiens FN-ambassadør, T.S. Tirumurti til New York Times.

Kina og de Forenede Arabiske Emirater stemte heller ikke for
resolutionen, der ville "beklage" Ruslands invasion.

40 min siden
Ukrainske medier melder om skudsalver i Kiev

15 min siden
Rusland afviser at gå efter civile

4 min siden
Ukraine bad om et øjebliks stilhed i FNs sikkerhedsråd

(time now CET 00.58)

Under 1 min siden (time now CET 01.09)
Tidligere fransk premierminister fratræder sine bestyrelsesposter i Rusland

(time now CET 01.09)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23546

Kazakhstan rejects Russia. Merci beaucoup

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1435 days to global nuclearwar

-

I går kl. 22:56
Ukraine: Vi har ikke afvist tilbud om fredsforhandlinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-vi-har-ikke-afvist-tilbud-om-fredsforhandlinger

-

I går kl. 23:55
Flere af Ruslands største sportsstjerner ønsker fred i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-af-ruslands-stoerste-sportsstjerner-oensker-fred-i-ukraine

-

I dag kl. 00:04
Rusland vetoer FN-resolution, der fordømmer angreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vetoer-fn-resolution-der-fordoemmer-angreb

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

(time now CET 01.46)

[...]

3 min siden (time now CET 01.32)
USA’s sanktioner kritiseres for at være fulde af huller

1 min siden (time now CET 01.40)
Baby kom til verden i Kievs metro

1 min siden (time now CET 01.59)
Kasakhstan afviser Rusland

En af Ruslands nære allierede og tidligere en del af Sovjetunionen
har afvist en anmodning om at sende militærstyrker til Ukraine for
at deltage i den russiske offensiv.

Styret i Kasakhstan afviser ifølge NBC News også at anerkende
Donetsk og Luhansk i det østlige Ukraine som selvstændige
republikker. Ruslands præsident Putin anerkendte mandag de to
udbryderregioner som selvstændige.

Kommentar:

Merci beaucoup ... :-)

(time now CET 01.59)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-26 kl. 01.29
I dag kl. 00:04
Rusland vetoer FN-resolution, der fordømmer angreb

was
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23547

The President is alive

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

8 min. siden (time now CET 02.08)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422809
Malthe Sommerand
Interview i Deadline: ' Efter et halvt år, har vi ikke mere at byde på'

(time now CET 02.08)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukrain

(time now CET 07.44)

Kl. 02.18
USA sanktionerer Putin og Lavrov personligt

Kl. 02.23
Brag og skudsalver i Ukraines hovedstad

Kl. 03.39
Medier: Kampe i selve Kiev nu

Kl. 03.45
Ukraine: Vi har afværget angreb på hovedvej i Kiev

Kl. 05.03
To civile skibe ramt af russiske angreb i Sortehavet

Kl. 05.05
Facebook forbyder russiske statsmedier at købe reklamer

(time now CET 07.46)

https://twitter.com/ZelenskyyUa
https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497456125431717888

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
·
28 min
A new day on the diplomatic frontline began with a conversation
with @EmmanuelMacron
. Weapons and equipment from our partners are on the way to Ukraine.
The anti-war coalition is working!
7.18 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

CET 07;18, GMT 06:18

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23548

Russiske styrker møder stærk modstand, melder britisk forsvarsministerie
Российские войска столкнулись с сильным сопротивлением, сообщает
британское министерство обороны.

You are NOT welcome here, Psykopatus-Putin
Вам здесь НЕ рады, Псикопатус-Путин

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

i dag kl. 03:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422915
Malthe Sommerand
Røg og flammer i udkanten af Kiev

i dag kl. 03:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422937
Malthe Sommerand
Ukraines vicepremierminister opfordrer Apple til at lukke for Appstore i
Rusland

i dag kl. 04:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423020
Therese Kiesbye Øvlisen
Russiske styrker møder stærk modstand, melder britisk forsvarsministerie

i dag kl. 05:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423060
Therese Kiesbye Øvlisen
Lange bilkøer ved grænsen til Rumænien

i dag kl. 05:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423067
Therese Kiesbye Øvlisen
Medie: Kampe i gaderne i Ukraine

i dag kl. 05:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423099
Therese Kiesbye Øvlisen
Borgmester melder om heftige kampe i by syd for Kiev

i dag kl. 06:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423150
Therese Kiesbye Øvlisen
Sådan er natten gået

i dag kl. 06:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423216
Katrine Bang Ramsbæk
Ukrainere opfordres til at søge læ for gadekampe i Kiev

i dag kl. 07:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423234
Katrine Bang Ramsbæk
Danmark donerer udstyr og mobilhospital til Ukraine

38 min. siden (time now CET 08.02)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423251
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj: Ikke tro på falske rygter

15 min. siden (time now CET 08.02)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423263
Katrine Bang Ramsbæk
Platformen Meta stopper reklamer fra russiske statsmedier

1 min. siden (time now CET 08.02)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423328
Malthe Sommerand
Den russiske invasion af Ukraine genfortalt

(time now CET 08.02)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukrain

Kl. 05.05 (time now CET 07.46)
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23549

Udenrigsminister Dmytro Kuleba is alive: Stop Russian war criminals!
Министр иностранных дел Дмитрий Кулеба жив: Остановите российских
военных преступников!

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1497463617767227395

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Kyiv, our splendid, peaceful city, survived another night under
attacks by Russian ground forces, missiles. One of them has hit a
residential apartment in Kyiv. I demand the world: fully isolate
Russia, expel ambassadors, oil embargo, ruin its economy. Stop
Russian war criminals!

7.48 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone
CET 07:48, GMT 06:48

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23550

To russiske parlamentsmedlemmer taler mod krigen
Два российских депутата выступают против войны

Merci beaucoup

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1435 days to global nuclearwar

-

To russiske parlamentsmedlemmer taler mod krigen
26. feb. 2022, 07:25
Opd. 26. feb. 2022, 08:03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-to-russiske-parlamentsmedlemmer-taler-mod-krigen

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23551

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23552

Jo, du er *sindssyg* i den forstand, at ...

Sammenlign med Anders Behring Breivik

Han lever i en *fantasiverden* fra Middelalderen

(Og på tilsvarende vis med hensyn til Al-Qaida, Islamic stat og indtil i
går også Taliban.)

Du lever OGSÅ i en *fantasiverden* (hvor du opfatter oalle os andre som
monstre, der skal mejes ned ligesom Andens Breivik gjorde)!

Да ты *ненормальный* в том смысле, что...

Сравните с Андерсом Берингом Брейвиком

Он живет в *фантазийном мире* из Средневековья

вчерашнего дня также и «Талибана».)

Вы ТАКЖЕ живете в *фантастическом мире* (где вы воспринимаете всех нас
как монстров, которых нужно выкашивать, как это делал Анденс Брейвик)!

Demonstranter over hele verden viser deres støtte
Protesters around the world are showing their support
Протестующие по всему миру демонстрируют свою поддержку

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

i dag kl. 07:24
The President is alive ... :-)

13 min. siden (time now CET 08.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423358
Katrine Bang Ramsbæk
Korrespondent om situationen i Kiev: 'Centrum er fuldstændig under
ukrainsk kontrol'

5 min. siden (time now CET 08.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423367
THERESE KIESBYE ØVLISEN
Demonstranter over hele verden viser deres støtte

(time now CET 08.39)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23554

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+1.10-19&version=ERV-RU

Притчи 1:10-19, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

10
Сын мой, люди, склонные к греху,
будут тебя искушать, но ты не должен следовать за ними.
11
Эти грешники могут позвать:
«Пойдём с нами, мы спрячемся
и будем ждать удобного для убийства момента.
12
Мы нападём на невинного и обречём его на смерть;
сокрушив, отправим в могилу.
13
Мы похитим все драгоценности его
и заполним наши дома этим добром.
14
Так что пойдём с нами,
и мы разделим с тобой добычу!»

15
Сын мой, не следуй за людьми, склонными к греху,
не иди по их стопам.
16
Эти недобрые люди всегда готовы совершить злодеяние,
они всегда спешат пролить кровь.
17
Если ты расставляешь силки для ловли птиц у них на глазах,
то ничего не поймаешь.
18
Однако злые попадают в свои же ловушки:
они стремятся причинить вред другим,
но на самом деле лишь себе вредят.
19
Такова судьба всякого,
кто жаждет завладеть чужим добром.
Алчных людей погубит всё то,
что они отобрали у других.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+1.10-19&version=ERV

Proverbs 1:10-19, Easy-to-Read Version

10 My son, those who love to do wrong will try to trick you. Don’t
listen to them. 11 They will say, “Come with us. Let’s hide and beat to
death anyone who happens to walk by. 12 We will swallow them whole, as
the grave swallows the dying. 13 We will take everything they have and
fill our houses with stolen goods. 14 So join us, and you can share
everything we get.”

15 My son, don’t follow them. Don’t even take the first step along that
path. 16 They run to do something evil, and they cannot wait to kill
someone.

17 You cannot trap birds with a net if they see you spreading it out. 18
But evil people cannot see the trap they set for themselves. 19 This is
what happens to those who are greedy. Whatever they get destroys them.

Russian warcrimes
военные преступления России

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

05:08
Facebook forbyder russiske statsmedier at købe reklamer

05:08
To civile skibe ramt af russiske angreb i Sortehavet

Kl. 05.14
Mens du sov: Russiske soldater trænger ind i Kiev

Kl. 05.42
Meldinger om kampe rundt om hele Ukraines hovedstad

Kl. 05.53
Ukrainsk militær har ødelagt russisk tank i Kiev

https://twitter.com/DefenceU

Defence of Ukraine
@DefenceU
·
43 min
#Оперативна_інформація від ДСНС України

"Фіксуємо черговий воєнний злочин проти мирного населення
України.Рятувальники проводять евакуацію мешканців багатоповерхівки по
проспекту Лобоновського 6А, де 26.02 сталося попадання снаряду в
житловий будинок на рівні 17 та 18 поверхів."

Google-auto-oversættelse:

Defence of Ukraine
@DefenceU
·
43 мин
#Оперативная_информация от ГСЧС Украины

"Фиксируем очередное военное преступление против мирного населения
Украины. Спасатели проводят эвакуацию жителей многоэтажки по проспекту
Лобоновского 6А, где 26.02 произошло попадание снаряда в жилой дом на
уровне 17 и 18 этажей."

Google-auto-oversættelse:

Ukraines forsvar
@DefenceU
·
43 min
#Operative_information fra SES i Ukraine

"Vi optager endnu en krigsforbrydelse mod Ukraines civilbefolkning.
Redningsfolk er ved at evakuere beboere i et højhus på 6A Lobonovsky
Avenue, hvor en granat ramte en beboelsesbygning på 17. og 18. etage den
26. februar."

Google-auto-oversættelse:

Defense of Ukraine
@DefenceU
·
43 min
#Operative_information from the SES of Ukraine

"We are recording another war crime against the civilian population of
Ukraine. Rescuers are evacuating residents of a high-rise building at 6A
Lobonovsky Avenue, where a shell hit a residential building on the 17th
and 18th floors on February 26."

(time now CET 08.39)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23556

Of course Ukraine should be a member of EU

The plan is to *create* UDN now (where we all *democrats* on Earth can
work together in peace and stay alive. Dictatorship is the past - no
matter what)!

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497469956686028804

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
It is a crucial moment to close the long-standing discussion once and
for all and decide on Ukraine's membership in the #EU. Discussed with
@eucopresident
further effective assistance and the heroic struggle of Ukrainians for
their free future.
8.13 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Det er et afgørende øjeblik at afslutte den langvarige diskussion én
gang for alle og tage stilling til Ukraines medlemskab af #EU.
Diskuteret med @eucopresident
yderligere effektiv bistand og ukrainernes heroiske kamp for deres
frie fremtid.
8.13 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

[...]

Владимир Зеленский
@ZelenskyyUa
Это решающий момент, чтобы раз и навсегда закрыть давнюю дискуссию и
принять решение о членстве Украины в #ЕС. Обсуждалось с @eucopresident
дальнейшая действенная помощь и героическая борьба украинцев за свое
свободное будущее.
8:13 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

Kommentar:

[...]

https://twitter.com/DefenceU/status/1497477596505939971

Defence of Ukraine
@DefenceU
·
20 min
Фіксуємо воєнні злочини РФ проти мирного населення України
На відео - момент попадання ракети до житлового будинку на Лобановського
6 а. Відео з камери спостереження сусіднього будинку

8.44 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Ukraines forsvar
@DefenceU
·
20 min
Vi registrerer Den Russiske Føderations krigsforbrydelser mod Ukraines
civilbefolkning
Videoen viser det øjeblik, hvor raketten ramte en boligbygning ved
Lobanovskoho-gade 6a. Video fra overvågningskameraet af et nabohus

Defense of Ukraine
@DefenceU
·
20 min
We record the war crimes of the Russian Federation against the civilian
population of Ukraine
The video shows the moment when the rocket hit a residential building at
6a Lobanovskoho Street. Video from the surveillance camera of a
neighboring house

Defence of Ukraine
@DefenceU
·
20 мин
Фиксируем военные преступления РФ против мирного населения Украины
На видео – момент попадания ракеты в жилой дом на Лобановского 6 а.
Видео с камеры наблюдения соседнего дома

-

https://twitter.com/Denys_Shmyhal/status/1497479069658664963

Denys Shmyhal
@Denys_Shmyhal
Today, a Russian missile hit an apartment building in #Kyiv. Over the
past 2 days, hospitals, kindergartens and orphanages in #Ukrainian
cities have been shelled. We demand from the world a decisive response
and isolation of Russia for its criminal acts. #StopRussia

8.50 AM · 26. feb. 2022·Twitter for Android

Денис Шмыгаль
@Денис_Шмыгаль
Сегодня российская ракета попала в жилой дом в Киеве. За последние 2 дня
обстреляны больницы, детские сады и детские дома в украинских городах.
Мы требуем от мира решительного ответа и изоляции России за ее
преступные действия. #СтопРоссия

[...]

I dag ramte et russisk missil en lejlighedsbygning i #Kiev. I løbet af
de sidste 2 dage er hospitaler, børnehaver og børnehjem i #ukrainske
byer blevet beskudt. Vi kræver af verden en afgørende reaktion og
isolation af Rusland for dets kriminelle handlinger. #StopRusland

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23557

Tear down this wall. Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin
Снести эту стену. Выйти из сделки с дьяволом, Псикопатус-Путин

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497490837244026884

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaUkraine is fighting the invader with
weapons in hands, defending its freedom and European future. Discussed
with @vonderleyen effective assistance to our country from 🇪🇺 in this
heroic struggle. I believe that the #EU also chooses Ukraine.9.36 AM ·
26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaUkraine bekæmper angriberen med våben i
hænderne og forsvarer sin frihed og europæiske fremtid. Diskuteret med
@vonderleyen effektiv bistand til vores land fra 🇪🇺 i denne heroiske
kamp. Jeg tror, at #EU også vælger Ukraine.9.36 · 26. feb. 2022·Twitter
til iPhone

Amen!

Владимир Зеленский@ZelenskyyUaУкраина с оружием в руках борется с
захватчиком, защищая свою свободу и европейское будущее. Обсудили с
@vonderleyen действенную помощь нашей стране от 🇪🇺 в этой героической
борьбе. Я верю, что #ЕС тоже выбирает Украину. 9.36 · 26. фев.
2022·Твиттер для iPhone

-

https://twitter.com/DefenceU
https://twitter.com/APUkraine/status/1497477228367691778

Офіс Президента
@APUkraine
Збройні сили Російської Федерації за минулу добу не здобули жодної
оперативно-тактичної переваги, що свідчить про те, що Україна перемагає.
Про це заявив радник керівника Офісу Президента Михайло Подоляк.

Додробиці: https://bit.ly/3smMbQJ

8.42 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Præsidentens kontor
@APUkraine
De væbnede styrker i Den Russiske Føderation har ikke opnået nogen
operationel og taktisk fordel i løbet af de seneste 24 timer, hvilket
indikerer, at Ukraine vinder. Dette blev oplyst af rådgiveren for
lederen af ​​præsidentens kontor Mykhailo Podoliak.

Detaljer: https://bit.ly/3smMbQJ

8.42 · 26. feb 2022 · Twitter til iPhone

Office of the President
@APUkraine
The Armed Forces of the Russian Federation have not gained any
operational and tactical advantage over the past 24 hours, which
indicates that Ukraine is winning. This was stated by the adviser to the
head of the President's Office Mykhailo Podoliak.

Details: https://bit.ly/3smMbQJ

8.42 AM · Feb 26 2022 · Twitter for iPhone

Офис Президента
@APUkraine
Вооруженные силы Российской Федерации за минувшие сутки не получили
никакого оперативно-тактического преимущества, что свидетельствует о
том, что Украина побеждает. Об этом заявил советник руководителя Офиса
Президента Михаил Подоляк.

Подробности: https://bit.ly/3smMbQJ

8.42 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

- Ukraines skæbne bliver afgjort lige nu
26. feb. 2022, 05:47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-ukraines-skaebne-bliver-afgjort-lige-nu

-

Ukrainske styrker afværger russisk angreb på hovedvej i Kiev
26. feb. 2022, 05:46
Opd. 26. feb. 2022, 05:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-ukrainske-styrker-afvaerger-russisk-angreb-pa-hovedvej-i-kiev

-

I dag kl. 06:32
Meldinger om hårde kampe omkring Kiev - indbyggere opfordres til at søge
i sikkerhed
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/meldinger-om-haarde-kampe-omkring-kiev-indbyggere-opfordres-til-soege-lae-ildkamp

-

I dag kl. 06:51
Facebook stopper med reklamer for russiske statsmedier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/facebook-stopper-med-reklamer-russiske-statsmedier

-

Aleksandr har boet 15 år i Danmark – nu tager han til Ukraine for at kæmpe
26. feb. 2022, 07:13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-aleksandr-har-boet-15-aar-i-danmark-nu-tager-han-til-ukraine-for-at-kaempe

-

I dag kl. 07:22
West Ham giver ukrainsk kantspiller orlov efter invasion
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/west-ham-giver-ukrainsk-kantspiller-orlov-efter-invasion

-

[...]

I dag kl. 07:40
Danmark donerer udstyr og mobilhospital til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-donerer-udstyr-og-mobilhospital-til-ukraine

-

I dag kl. 08:06
Præsident Zelenskyj i videohilsen: 'Vi vil ikke lægge vores våben'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/praesident-zelenskyj-i-videohilsen-vi-vil-ikke-laegge-vores-vaaben

-

Efter hårde kampe i Kiev i nat giver Ukraines præsident livstegn
26. feb. 2022, 08:31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-efter-haarde-kampe-i-kiev-i-nat-giver-ukraines-praesident-livstegn

-

Regeringen sender 2000 beskyttelsesveste til Ukraine
26. feb. 2022, 09:00
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-02-26-regeringen-sender-2000-beskyttelsesveste-til-ukraine

-

2022-02-26 kl. 09.41
45 min. siden
Mere hjælp på vej til Ukraine: Beskyttelsesveste og sanitetstasker
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mere-hjaelp-paa-vej-til-ukraine-beskyttelsesveste-og-sanitetstasker

-

2022-02-26 kl. 09.41
31 min. siden
Korrespondent om situationen i Kiev: 'Centrum er fuldstændig under
ukrainsk kontrol'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/korrespondent-om-situationen-i-kiev-centrum-er-fuldstaendig-under-ukrainsk-kontrol

-

2022-02-26 kl. 09.41
14 min. siden
Flere kommuner står klar til at modtage ukrainske flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-kommuner-staar-klar-til-modtage-ukrainske-flygtninge

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

(time now CET 09.18)

32 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423405
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraines præsident: På tide at tage stilling til EU-medlemskab

17 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423477
Katrine Bang Ramsbæk
Danmark og 27 andre lande vil sende militærudstyr til Ukraine

48 sek. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423564
Katrine Bang Ramsbæk
Foreløbige skader gøres op i den ukrainske hovedstad

(time now CET 09.19)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukrain

New Link:

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. feb. 2022, 05:08
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.53
Ukrainsk militær har ødelagt russisk tank i Kiev

https://twitter.com/DefenceU

Kl. 06.05
Meldinger om hårde kampe i Kievs gader

Kl. 06.08
Vi har skudt fly med faldskærmstropper ned, siger Ukraines militær

Kl. 06.29
Luftangreb i tre ukrainske byer

Kl. 06.32
USA giver 2,3 milliarder til Ukraines militær

Kl. 06.36
Rumænere modtager flygtninge med mad og tæpper

Kl. 06.37
Meldinger om bombardement i Kiev

Kl. 06.54
To russiske parlamentsmedlemmer taler mod krigen

Kl. 06.59
Efter hårde kampe i Kiev i nat giver Ukraines præsident livstegn

Kl. 07.24
Frankrig sender våben til Ukraine

Kl. 07.30
Russiske soldater har indtaget Melitopol

Kl. 07.30
Rusland overtager vandkraftværk nær hovedstaden

Kl. 07.47
Boligblok ramt af artilleri under kampe i Kiev

Kl. 08.16
Mange lande vil sende våben til Ukraines militær

(time now CET 09.24)

56 min siden
TV 2 reporter blev vækket af luftalarm og søgte ned i kælder

47 min siden
Ukrainske soldater rydder op efter kampe i hovedstaden

43 min siden
Borgmester: 35 sårede i Kiev, herunder to børn

37 min siden
Dansker gav nøglen til sin lejlighed til Divya Das og tog flugten

21 min siden (time now CET 09.24)
Russisk missil rammer japansk skib

2 min siden (time now CET 09.31)
Russiske kampvogne kan komme hvert øjeblik, siger Rasmus Tantholdt fra Kiev

Under 1 min siden (time now CET 09.32)
198 ukrainere dræbt, herunder tre børn, siger sundhedsminister

(time now CET 09.32)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23558

Psykiatrisk konsultation:

Spørgsmål til djævle-tilbederen:

Kan du indse, at der er noget galt med Anders...

And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-26, Saturday, day no 57, CET 09:55, GMT 08:55)
- "Svar mig!"

Психиатрическая консультация:

Вопросы к дьяволопоклоннику:

Ты понимаешь, что с Андерсом что-то не так...

И тогда я услышал голос с Неба ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-26, суббота, день № 57, CET 09:55, GMT 08:55)
- "Ответьте мне!"

Doktor Freud simulering:

Jeg havde engang en patient, der led af anoreksi.

Hun var ved at sulte sig ihjel!

Vi talte sammen, mens vi slappede af på sofaen (inde på den lukkede
afdeling).

Hun kunne godt se, at en anden patient led af anoreksi og var ved at
sulte sig ihjel, men ...

Hun kunne IKKE indse, at hun selv også var ved at sulte sig ihjel.

Hun havde en *blind vinkel* (i hendes forståelse af virkeligheden).

Vi ser det samme i naturen, hvor fx. gøgen lægger æg i en andens redde.
Og - på grund af denne blinde vinkel - opforster herefter forældrene
gøgeungen og kan IKKE se, at der er noget galt!

Kan du fatte dette (rent intellektuelt/fagligt)?

Моделирование доктора Фрейда:

Однажды у меня была пациентка, которая страдала анорексией.

Она умерла от голода!

Мы разговаривали, отдыхая на диване (внутри закрытой палаты).

Она могла видеть, что другой пациент страдает анорексией и умирает от
голода, но...

Она НЕ могла понять, что сама умирает от голода.

У нее было *слепое пятно* (в ее понимании реальности).

То же самое мы видим и в природе, где, например, кукушка откладывает
яйца в чужое спасение. И - из-за этого слепого пятна - родители
расстраивают кукушонка и НЕ видят, что что-то не так!

Вы это понимаете (чисто интеллектуально/профессионально)?

Quit the deal (with the devil) now, Psykopatus-Putin
Выйти из сделки (с дьяволом) сейчас же, Псикопатус-Путин

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

I dag kl. 09:45
Ukraine evakuerer ambassadestab i Moskva til Letland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-evakuerer-ambassadestab-i-moskva-til-letland

-

Minister opfordrer Musikhuset til at droppe russisk balletbesøg
26. feb. 2022, 10:18
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-02-26-minister-opfordrer-musikhuset-til-at-droppe-russisk-balletbesog

-

2022-02-26 kl. 10.54
52 min. siden
Rådmand vil have russisk statsballet aflyst i Odense
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/raadmand-vil-have-russisk-statsballet-aflyst-i-odense

-

2022-02-26 kl. 10.54
34 min. siden
Kulturministeren opfordrer Musikhuset til at aflyse 'Svanesøen'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kulturministeren-opfordrer-musikhuset-til-aflyse-svanesoeen

... den russiske ballet "Svanesøen",...

-

2022-02-26 kl. 10.54
26 min. siden
Danmarks Basketball Forbund boykotter Rusland og opfordrer til udelukkelse
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/danmarks-basketball-forbund-boykotter-rusland-og-opfordrer-til-udelukkelse

-

Haderslev Sygehus kan komme til at huse ukrainske flygtninge
26. feb. 2022, 10:21
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-02-26-haderslev-sygehus-kan-komme-til-at-huse-ukrainske-flygtninge

-

2022-02-26 kl. 10.54
14 min. siden
Polen nægter at spille VM-kvalkamp mod Rusland
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/polen-naegter-spille-vm-kvalkamp-mod-rusland

-

2022-02-26 kl. 11.01
1 min. siden
Polsk indenrigsminister: 100.000 er flygtet fra Ukraine til Polen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polsk-indenrigsminister-100000-er-flygtet-fra-ukraine-til-polen

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

48 sek. siden (time now CET 09.19)
i dag kl. 09:19
i dag kl. 09:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423695
Katrine Bang Ramsbæk
Myndigheder advarer: Kampe på vej i nordøstlig by

(time now CET 10.51)

49 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423712
Katrine Bang Ramsbæk
Sundhedsminister: Mindst 198 ukrainere er blevet dræbt

21 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423863
Katrine Bang Ramsbæk
Korrespondent ved ødelagt bygning: 'Maskingeværsalver her'

7 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423886
DR Nyheder
Kontrolorgan kræver, at regeringskritiske medier i Rusland sletter
indhold om Ukraine

(time now CET 10.5x)

16 min. siden
[...]

(time now CET 11.01)

6 min. siden (time now CET 11.01)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423918
Katrine Bang Ramsbæk
Korrespondent: Kraftige eksplosioner og skud nær centrum i Kiev

3 min. siden (time now CET 11.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423963
Christina Toustrup Eriksen
Polsk indenrigsminister: 100.000 er flygtet fra Ukraine til Polen

(time now CET 11.07)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
(time now CET 10.47)

53 min siden
Zelenskij lægger pres på EU for at opnå medlemskab: Træf en beslutning

52 min siden
Rusland har ødelagt 821 militære mål, siger de

42 min siden
Ukraine har vundet nattens kamp om Kiev, siger Zelenskijs rådgiver

41 min siden
Divya Das: Der er en underlig stilhed i Kiev

25 min siden
Sirenerne hyler i Kiev

23 min siden
Fire EU-lande blokerer for russiske fly – Danmark er stadig åben

22 min siden
Russiske tropper lander i Ukraines vestlige storby

11 min siden (time now CET 10.49)
Ukraines vicepremierminister beder Røde Kors hente russiske soldaters lig

1 min siden (time now CET 10.58)
Russisk gasdirektør: Vestens sanktioner er gode for Rusland

2 min siden (time now CET 11.04)
Ukraine retter på tidligere udmelding og siger, at der ikke er russiske
tropper i Lviv

(time now CET 11.04)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23563

Merci beaucoup, Cyprus

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497502946480869378

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaThis is the beginning of a new page in
the history of our states 🇺🇦 🇮🇹. #MarioDraghi in a phone
conversation supported Russia's disconnection from SWIFT, the provision
of defense assistance. Ukraine must become part of the #EU.10.24 AM ·
26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaDette er begyndelsen på en ny side i
vores staters historie 🇺🇦 🇮🇹. #MarioDraghi støttede i en
telefonsamtale Ruslands afbrydelse af SWIFT, leveringen af
forsvarshjælp. Ukraine skal blive en del af #EU.10.24 AM · 26. feb.
2022·Twitter til iPhone

Владимир Зеленский@ZelenskyyUaЭто начало новой страницы в истории наших
государств 🇺🇦 🇮🇹. #МариоДраги в телефонном разговоре поддержал
отключение России от SWIFT, оказание оборонной помощи. Украина должна
стать частью #ЕС.10.24 AM · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

-

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1497496218359898116

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
We did it. Cyprus confirmed it will not block the decision to ban Russia
from SWIFT. Ukrainian diplomacy keeps working 24/7 to achieve important
decisions and protect Ukraine from Russian invaders.
9.58 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Vi gjorde det. Cypern bekræftede, at det ikke vil blokere beslutningen
om at forbyde Rusland fra SWIFT. Ukrainsk diplomati bliver ved med at
arbejde 24/7 for at nå vigtige beslutninger og beskytte Ukraine mod
russiske angribere.
9.58 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Дмитрий Кулеба
@ДмытроКулеба
Мы сделали это. Кипр подтвердил, что не будет блокировать решение о
запрете России в SWIFT. Украинская дипломатия работает круглосуточно и
без выходных для достижения важных решений и защиты Украины от
российских оккупантов.
9:58 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

Kommentar:

Merci beaucoup, Cyprus ... :-)

-

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1497500695938969601

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Call with Croatian counterpart @grlicradman
. Zagreb remembers the early 1990s when Ukraine helped Croatians with
practical decisions during their Homeland war. Croatia now works on
decisions to repay us. I also thanked Croatia for supporting EU
sanctions against Russian invaders.
10.16 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Ring med den kroatiske modpart @grlicradman
. Zagreb husker de tidlige 1990'ere, da Ukraine hjalp kroatere med
praktiske beslutninger under deres hjemlandskrig. Kroatien arbejder nu
på beslutninger om at betale os tilbage. Jeg takkede også Kroatien for
at støtte EU's sanktioner mod russiske angribere.
10.16 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Дмитрий Кулеба
@ДмытроКулеба
Позвоните хорватскому коллеге @grlicradman
. Загреб помнит начало 1990-х годов, когда Украина помогала хорватам
принимать практические решения во время войны за Родину. Хорватия сейчас
работает над решениями о выплате нам долга. Я также поблагодарил
Хорватию за поддержку санкций ЕС против российских оккупантов.
10.16 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

-

https://twitter.com/GeneralStaffUA/status/1497512474958049282

Генеральний штаб ЗСУ
@GeneralStaffUA
Російські окупанти несуть великі втрати. На українській землі тисячі їх
трупів. Прохання до Міжнародного комітету Червоного хреста International
Committee of the Red Cross допомогти з вивезенням. Докладніше :
facebook.com
Офіс Президента України - Звернення Ірини Верещук до Міжнародного...
Звернення Ірини Верещук до Міжнародного комітету Червоного Хреста.
11.02 AM · 26. feb. 2022·Twitter Web App

Generalstab i Forsvaret
@GeneralStaffUA
De russiske besættere lider store tab. Tusinder af deres lig er på
ukrainsk jord. Anmodning til Den Internationale Røde Kors Komité om at
hjælpe med fjernelsen. Læs mere:
facebook.com
Kontoret for Ukraines præsident - Tale af Iryna Vereshchuk til den
internationale ...
Tale af Iryna Vereshchuk til Den Internationale Røde Kors Komité.
11.02 · 26. feb 2022 · Twitter Web App

General Staff of the Armed Forces
@GeneralStaffUA
The Russian occupiers are suffering heavy losses. Thousands of their
corpses are on Ukrainian soil. Request to the International Committee of
the Red Cross to assist with the removal. Read more:
facebook.com
Office of the President of Ukraine - Address by Iryna Vereshchuk to the
International ...
Address by Iryna Vereshchuk to the International Committee of the Red Cross.
11.02 AM · Feb 26 2022 · Twitter Web App

Генеральный штаб ВСУ
@GeneralStaffUA
Российские кафиры несут большие потери. На украинской земле тысячи их
трупов. Просьба Международного комитета Красного креста International
Committee of the Red Cross помочь с вывозом. Подробнее:
facebook.com
Офис Президента Украины - Обращение Ирины Верещук к...
Обращение Ирины Верещук в Международный комитет Красного Креста.
11.02 AM · 26. февр. 2022·Twitter Web App

[...]

2 min siden (time now CET 11.26)
Ukraines præsident: - Hvis I vil hjælpe, så kom, og vi giver jer våben

(time now CET 11.26)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23564

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1497517135136010241

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Розмова з французьким колегою та другом Жаном-Івом Ле Дріаном. Франція
підтримує відключення РФ від SWIFT. Наполягаю на негайному введені 3-го
пакету санкцій ЄС, щоб зупинити вторгнення РФ. Франція також готова
постачати зброю та обладнання, щоб допомогти Україні захистити себе.
11.21 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Samtale med den franske kollega og ven Jean-Yves Le Drian. Frankrig
støtter Ruslands afbrydelse af SWIFT. Jeg insisterer på øjeblikkelig
indførelse af den 3. pakke af EU-sanktioner for at stoppe den russiske
invasion. Frankrig er også klar til at levere våben og udstyr til at
hjælpe Ukraine med at forsvare sig selv.
11.21 · 26. feb 2022 · Twitter til iPhone

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Conversation with French colleague and friend Jean-Yves Le Drian. France
supports Russia's disconnection from SWIFT. I insist on the immediate
imposition of the 3rd package of EU sanctions to stop the Russian
invasion. France is also ready to supply weapons and equipment to help
Ukraine defend itself.
11.21 AM · Feb 26 2022 · Twitter for iPhone

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Разговор с французским коллегой и другом Жаном-Ивом Ле Дрианом. Франция
поддерживает отключение РФ от SWIFT. Настаиваю на немедленном введении
3-го пакета санкций ЕС, чтобы остановить вторжение РФ. Франция готова
поставлять оружие и оборудование, чтобы помочь Украине защитить себя.
11.21 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

-

https://twitter.com/DefenceU
https://twitter.com/oleksiireznikov/status/1497521925366583296

Oleksii Reznikov@oleksiireznikovThe whole world knows-russia is
killer!It kill people, values!I ’m grateful to all our friends&partner
for the much needed humanitarian help! we continue to receive support:
🇵🇱🇹🇷🇺🇸🇬🇧🇪🇪🇱🇹🇱🇻🇳🇱🇫🇷🇮🇹 and we’re waiting more! To be
continued! #StandWithUkraine support @ArmedForcesUkr 🇺🇦11.40 AM · 26.
feb. 2022·Twitter for iPhone

Oleksii Reznikov@oleksiireznikov Hele verden ved - Rusland er dræber!
Det dræber mennesker, værdier! Jeg er taknemmelig for alle vores venner
og partner for den hårdt tiltrængte humanitære hjælp! vi fortsætter med
at modtage support: 🇵🇱🇹🇷🇺🇸🇬🇧🇪🇪🇱🇹🇱🇻🇳🇱🇫🇷🇮🇹 og vi
venter mere! Fortsættes! #StandWithUkraine support @ArmedForcesUkr
🇺🇦11.40 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Алексей Резников@oleksiireznikovВесь мир знает-Россия убийца!Убивает
людей,ценит!Я благодарна всем нашим друзьям и партнерам за столь
необходимую гуманитарную помощь! мы продолжаем получать поддержку:
🇵🇱🇹🇷🇺🇸🇬🇧🇪🇪🇱🇹🇱🇻🇳🇱🇫🇷🇮🇹 и ждем еще! Продолжение
следует! #StandWithUkraine support @ArmedForcesUkr 🇺🇦11.40 · 26. фев.
2022·Твиттер для iPhone

-

https://twitter.com/DefenceU/status/1497523780448624641

Defence of Ukraine
@DefenceU
#stoprussia

Пересічні громадяни Росії досі не усвідомили, що злочинна війна РФ проти
України відіб’ється конкретно на них.

11.47 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Ukraines forsvar
@DefenceU
#stoprussia

Almindelige russiske borgere har endnu ikke indset, at den kriminelle
krig mellem Rusland og Ukraine vil påvirke dem.

11.47 · 26. feb 2022 · Twitter til iPhone

Defense of Ukraine
@DefenceU
#stoprussia

Ordinary Russian citizens have not yet realized that the criminal war
between Russia and Ukraine will affect them.

11.47 AM · Feb 26 2022 · Twitter for iPhone

Defence of Ukraine
@DefenceU
#stoprussia

Рядовые граждане России до сих пор не осознали, что преступная война РФ
против Украины отразится конкретно на них.

11.47 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

2022-02-26 kl. 11.45
28 min. siden
Russisk myndighed: Medier må ikke bruge ord som 'krig' og 'invasion'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-myndighed-medier-maa-ikke-bruge-ord-som-krig-og-invasion

-

2022-02-26 kl. 11.45
13 min. siden
Se videoen: Bygning i Kiev ramt af artilleri i nat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/se-videoen-bygning-i-kiev-ramt-af-artilleri-i-nat

[...]

19 min. siden (time now CET 11.44)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3423996
Katrine Bang Ramsbæk
Kulturinstitutioner i Danmark indstiller samarbejde med Rusland

(time now CET 11.44)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
2 min siden (time now CET 11.26)
Ukraines præsident: - Hvis I vil hjælpe, så kom, og vi giver jer våben

5 min siden (time now CET 11.43)
Dansk-ukrainer i Polen for at hente sin familie: - Jeg er bange

(time now CET 11.43)

[...]

Det sydlige Bornholm har fået strømmen tilbage efter nedbrud
26. feb. 2022, 07:29
Opd. 26. feb. 2022, 11:15

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23565

Победа будет за нами!

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/DefenceU/status/1497526734060720131

Defence of Ukraine@DefenceU💬Головнокомандувач ЗСУ генерал-лейтенант
Валерій Залужний: «Перемога буде за нами!»

11.59 AM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Ukraines forsvar @ DefenceU💬 Øverstkommanderende øverstkommanderende
generalløjtnant Valery Zaluzhny: "Sejren bliver vores!"

11.59 · 26. feb 2022 · Twitter til iPhone

Defense of Ukraine @ DefenceU💬Commander Commander-in-Chief Lieutenant
General Valery Zaluzhny: "Victory will be ours!"

11.59 AM · Feb 26 2022 · Twitter for iPhone

Defence of Ukraine@DefenceU💬Главнокомандующий ВСУ генерал-лейтенант
Валерий Залужный: «Победа будет за нами!»

[...]

4 min siden (time now CET 12.06)
Ukrainsk kvinde med følelsesladet appel til Tantholdt: - Vi beder jer,
beskyt os

Rasmus Tantholdt mødte Nataliya på Kievs mennesketomme gader. Foto: TV 2

På de mennesketomme gader i Ukraines hovedstad Kiev mødte TV 2s
korrespondent Rasmus Tantholdt ukrainske Nataliya, der fortalte, at hun
var meget bange.

- Jeg har det forfærdeligt. Det er en forfærdelig krig. Det eneste, jeg
kan sige, er, at Ukraine har brug for jeres hjælp, siger hun og fortsætter:

- Vi beder jer, beskyt vores luftrum. Hvis ikke, I beskytter vores
luftrum, bliver det tredje verdenskrig.

Rasmus Tantholdt spørger hende, hvad hun tror, der sker i de kommende timer.

- Jeg ved det ikke. Jeg ved kun, at NATO kan forhindre tredje
verdenskrig. Jeg er ked af, jeg er så ynkelig, men jeg vil sige til
alle, der følger med: Verden er for lille. Lad ikke en mand ødelægge
hele kloden.

Hun fortæller, at hun de seneste nætter har hørt bombardementer fra
luften og vil have Vesten til at stoppe de russiske fly.

- Det er hele tiden. Jeg måtte gemme mig i undergrunden sammen med min
mor, siger hun.

Hun siger, at Ukraines hær er stærk og godt kan vinder over russerne,
men kun hvis NATO hjælper i luftrummet.

- Min appel til alle: Hjælp os med at beskytte luften. Vi har en
fantastisk hær, der kan klare resten. Men hjælp os. Beskyt os.

Rasmus Tantholdt met Nataliya on the deserted streets of Kiev. Photo: TV 2

On the deserted streets of Ukraine's capital Kiev, TV 2's correspondent
Rasmus Tantholdt met Ukrainian Nataliya, who told that she was very scared.

- I feel awful. It's a terrible war. The only thing I can say is that
Ukraine needs your help, she says and continues:

- We ask you to protect our airspace. If not, you're protecting our
airspace, it's going to be World War III.

Rasmus Tantholdt asks her what she thinks will happen in the coming hours.

- I do not know. I only know that NATO can prevent World War III. I'm
sorry, I'm so pathetic, but I want to say to everyone who follows: The
world is too small. Do not let a man destroy the whole globe.

She says she has heard bombardments from the air in recent nights and
wants the West to stop the Russian planes.

- It's all the time. I had to hide in the underground with my mother,
she says.

She says Ukraine's army is strong and can well win over the Russians,
but only if NATO helps in the airspace.

My appeal to all: Help us protect the air. We have an amazing army that
can handle the rest. But help us. Protect us.

Расмус Тантольд встретил Наталью на пустынных улицах Киева. Фото: ТВ 2

На пустынных улицах столицы Украины Киева корреспондент ТВ 2 Расмус
Тантольдт встретил украинку Наталью, которая рассказала, что очень
испугалась.

- Я чувствую себя ужасно. Это ужасная война. Единственное, что я могу
сказать, Украина нуждается в вашей помощи, — говорит она и продолжает:

- Мы просим вас защитить наше воздушное пространство. Если нет, то вы
защищаете наше воздушное пространство, это будет третья мировая война.

Расмус Тантольд спрашивает ее, что, по ее мнению, произойдет в ближайшие
часы.

- Я не знаю. Я знаю только то, что НАТО может предотвратить Третью
мировую войну. Извините, я такой жалкий, но я хочу сказать всем, кто
последует: мир слишком тесен. Не дайте человеку уничтожить весь земной шар.

Она говорит, что в последние ночи слышала бомбардировки с воздуха и
хочет, чтобы Запад остановил российские самолеты.

- Это все время. Мне пришлось прятаться в подполье с мамой, — говорит она.

Она говорит, что украинская армия сильна и вполне может победить
русских, но только если НАТО поможет в воздушном пространстве.

Мой призыв ко всем: помогите нам защитить воздух. У нас потрясающая
армия, которая справится с остальными. Но помогите нам. Защити нас.

(time now CET 12.06)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23566

Besked fra Ukraines viceforsvarsminister Anna Malyar
Обращение заместителя Министра обороны Украины Анны Маляр

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/DefenceU/status/1497529027602563074

Defence of Ukraine@DefenceU🔊 Звернення заступника Міністра оборони
України Ганни Маляр:

«Третю добу триває загарбницька операція Російської Федерації на
території нашої держави. ​
Ключові цілі та намагання противника досягнути успіху не реалізовані».

12.08 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Ukraines forsvar @ DefenceU🔊 Tale fra Ukraines viceforsvarsminister
Hanna Malyar:

"Invasionsoperationen af ​​Den Russiske Føderation på vores stats
territorium fortsætter for tredje dag. Makker
Fjendens nøglemål og indsats for at få succes er ikke blevet realiseret."

Defense of Ukraine @ DefenceU🔊 Address by Deputy Minister of Defense of
Ukraine Hanna Malyar:

"The invasion operation of the Russian Federation on the territory of
our state continues for the third day. Mate
The key goals and efforts of the enemy to succeed have not been realized. "

Defence of Ukraine@DefenceU🔊 Обращение заместителя Министра обороны
Украины Анны Маляр:

«Третьи сутки длится захватническая операция Российской Федерации на
территории нашего государства. ​
Ключевые цели и попытки противника добиться успеха не реализованы».

[...]

(time now CET 12.09)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23567

Heaven-Break: Jeg sender dem hjem i ligkister! - Hører du mig, Mother
Russia!
Heaven-Break: I'll send them home in coffins! - Do you hear me, Mother
Russia!
Heaven-Break: Я отправлю их домой в гробах! - Ты слышишь меня, матушка
Россия!
Разрыв небес: Я отправлю их домой в гробах! - Ты слышишь меня, матушка
Россия!

Was:
Матери, жёны, дочери русских солдат! спасите своих близких!

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497532959213117442

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaI'm getting support calls. Spoke with
President of Switzerland @ignaziocassis and Prime Minister of Greece
@kmitsotakis. Thank you for the decisions on concrete assistance to
🇺🇦!12.24 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaJeg får supportopkald. Talte med
Schweiz' præsident @ignaziocassis og Grækenlands premierminister
@kmitsotakis. Tak for beslutningerne om konkret bistand til 🇺🇦!12.24 ·
26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Владимир Зеленский@ZelenskyyUaМне звонят в службу поддержки. Пообщался с
президентом Швейцарии @ignaziocassis и премьер-министром Греции
@kmitsotakis. Спасибо за решения о конкретной помощи 🇺🇦!12.24 · 26.
фев. 2022·Твиттер для iPhone

And then I heard a voice from Heaven° said (and this time I don't
think, that the voice came of our galactic neighbor ET):
(2022-02-26, Saturday, day no 57, CET 12:48, GMT 11:48)
- "Jeg sender dem hjem i ligkister! - Hører du mig, Mother Russia!"

-

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1497534889473851394

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Матери, жёны, дочери русских солдат! Заберите своих мужчин домой. Они
пришли на чужую землю убивать невинных людей, разрушать наши дома. Ваша
власть врет. Народ Украины встречает их с оружием, а не цветами.
Требуйте от власти остановить захватническую войну,спасите своих близких!

12.31 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

[...]

Mothers, wives, daughters of Russian soldiers! Take your men home. They
came to a foreign land to kill innocent people, to destroy our homes.
Your power is lying. The people of Ukraine meet them with weapons, not
flowers. Demand from the authorities to stop the war of conquest, save
your loved ones!

[...]

Få overblikket: Her foregår kampene i Kiev
26. feb. 2022, 12:01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-faa-overblikket-her-foregaar-kampene-i-kiev

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

50 min. siden (time now CET 12.37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3424070
Katrine Bang Ramsbæk
Polen dropper kvalifikationskamp mod Rusland

16 min. siden (time now CET 12.37)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3424149
Katrine Bang Ramsbæk
Korrespondent om situationen i Kiev: 'Kampene bølger frem og tilbage'

(time now CET 12.37)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
7 min siden (time now CET 12.39)
Udgangsforbud i Kiev fra klokken 17 - alle på gaden efter bliver
betragtet som sabotører, siger borgmeste

(time now CET 12.39)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-26 kl. 12.40
27 min. siden
Endnu et folketingsmedlem forlader Dansk Folkeparti

TV2:
Marie Krarup melder sig ud af Dansk Folkeparti
26. feb. 2022, 12:07

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23568

- "Mother Russia!"

54
- "Hear me!"

55
- "Go home!"

55
- "Now!"

12:54 по центральноевропейскому времени
- "Мать Россия!"

54
- "Услышь меня!"

55
- "Иди домой!"

55
- "Сейчас!"

56
- "I warned you"

56
- "Я предупреждал тебя"

56
- "Det vil gå galt"

56
- "Это пойдет не так"

Personlig opdagede jeg lige et bagholdsangreb

yesterday CET 21:10, GMT 20:10

=>

I think, it is ...

The war against the devil
(who wonts to destroy everything!)

___

Personally, I just discovered an ambush

yesterday CET 21:10, GMT 20:10

=>

I think, it is ...

The war against the devil
(who wonts to destroy everything!)

___

Лично я только что обнаружил засаду

вчера CET 21:10, GMT 20:10

=>

Я думаю, что это ...

Война против дьявола
(кто хочет все разрушить!)

Ungarn støtter alle sanktioner mod Rusland, siger Orban
Hungary supports all sanctions against Russia, Orban said
Венгрия поддерживает все санкции против России, заявил Орбан

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

46 min. siden (time now CET 13.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3424241
Katrine Bang Ramsbæk
Ukrainere i Kiev forbereder sig på en 'rigtig grim' bykamp

34 min. siden (time now CET 13.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3424278
Katrine Bang Ramsbæk
Udgangsforbud i Kiev udvides

26 min. siden (time now CET 13.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3424301
Katrine Bang Ramsbæk
Forsvarsanalytiker: Det virker som om, at russiske tropper rekognoscerer
i Kiev

2 min. siden (time now CET 13.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3424442
Katrine Bang Ramsbæk
Kontrolpost i det vestlige Ukraine

(time now CET 13.28)

[...]

2 min siden (time now CET 13.19)
Ukrainere står i kø for at melde sig til hæren

2 min siden (time now CET 13.44)
Ukrainere står i kø for at bekæmpe russerne: - Jeg er nødt til at kæmpe
for mit land

23 min siden (time now CET 14.07)
Russiske medier har fået forbud mod at beskrive invasionen af Ukraine

14 min siden (time now CET 14.07)
Rusland siger, de satte invasion på pause og forsøgte at forhandle med
Ukraine

7 min siden (time now CET 14.07)
[...]

(time now CET 14.07)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23570

Chernobyl-2 LEARN NOW!
Чернобыль-2 УЧИТЬ СЕЙЧАС!

-

Date: Sat, 26 Feb 2022 00:37:00 +0100
23545 <6219681b$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/8PRDSxJpAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1497555947023224836

Володимир Зеленський@ZelenskyyUaSpoke with 🇮🇳 Prime Minister
@narendramodi. Informed of the course of 🇺🇦 repulsing 🇷🇺 aggression.
More than 100,000 invaders are on our land. They insidiously fire on
residential buildings. Urged 🇮🇳 to give us political support in🇺🇳
Security Council. Stop the aggressor together!1.55 PM · 26. feb.
2022·Twitter Web App

Володимир Зеленський@ZelenskyyUa Talte med 🇮🇳 premierminister
@narendramodi. Informeret om forløbet af 🇺🇦 frastødende 🇷🇺
aggression. Mere end 100.000 angribere er på vores land. De skyder
snigende på beboelsesejendomme. Opfordret 🇮🇳 til at give os politisk
støtte i🇺🇳 Sikkerhedsrådet. Stop aggressoren sammen!1.55 PM · 26. feb.
2022·Twitter Web App

Владимир Зеленский@ZelenskyyUaРазговаривал с 🇮🇳 премьер-министром
@narendramodi. Информирован о ходе 🇺🇦 отражения 🇷🇺 агрессии. На
нашей земле более 100 000 захватчиков. Они коварно обстреливают жилые
дома. Призвали 🇮🇳 оказать нам политическую поддержку в 🇺🇳 Совете
Безопасности. Остановим агрессора вместе!13.55 · 26. фев.
2022·Веб-приложение Twitter

-

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1497558840606400516

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Russian propaganda has gone off the rails and speculates Ukraine might
be preparing to drop a ‘dirty bomb’ on the Russian territory. This is a
sick fake. Ukraine doesn’t have nuclear weapons, doesn’t conduct any
work to create/acquire them. We are a responsible member of the NPT.
2.07 PM · 26. feb. 2022·Twitter for iPhone

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba
Russisk propaganda er gået af sporet og spekulerer i, at Ukraine måske
er ved at forberede sig på at smide en 'beskidt bombe' på russisk
territorium. Dette er en syg falsk. Ukraine har ikke atomvåben, udfører
ikke noget arbejde for at skabe/erhverve dem. Vi er et ansvarligt medlem
af NPT.
14.07 · 26. feb. 2022·Twitter til iPhone

Дмитрий Кулеба
@ДмытроКулеба
Российская пропаганда сошла с рельсов и предполагает, что Украина,
возможно, готовится сбросить «грязную бомбу» на территорию России. Это
больной фейк. Украина не имеет ядерного оружия, не ведет никаких работ
по его созданию/приобретению. Мы являемся ответственным членом ДНЯО.
14:07 · 26. фев. 2022·Твиттер для iPhone

CET 14:28
- "I warned you!"

CET 28
- Disaster"

29
- "will"

29
- "come from your own territory."

=>

translation:

14:28 по центральноевропейскому времени
- "Я предупреждал тебя! Беда придет с твоей собственной территории".

14:31
- "level"

?

14:32
- "Don't you remember"

32
- "Chernobyl?"

14:32
- "Ты не помнишь"

32
- "Чернобыль?"

CET 14:34
- "Process"

34
- "evacuation"

14:34 по центральноевропейскому времени
- "Обработать"

34
- "эвакуация"

CET 14:35
- "Compra?"

Means:
Forstået?
Understood?
Понял?

CET 14:40
- "on."

42
- "LEARN"

42
- "NOW!"

42
- "УЧИТЬ"

42
- "СЕЙЧАС!"

Første forsøg mislykkedes for Rusland – krigen går ind i ny fase, siger
overraskede eksperter
26. feb. 2022, 14:13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-foerste-forsoeg-mislykkedes-for-rusland-krigen-gaar-ind-i-ny-fase-siger

-

2022-02-26 kl. 14.17
50 min. siden
Korrespondent: Ukrainere i Kiev forbereder sig på at slås i gaderne og i
lejlighederne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/korrespondent-ukrainere-i-kiev-forbereder-sig-paa-slaas-i-gaderne-og-i-lejlighederne

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

21 min. siden (time now CET 14.14)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3424570
Katrine Bang Ramsbæk
Korrespondent: 'Den russiske regering er klar til at gå langt'

5 min. siden (time now CET 14.14)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3424674
Katrine Bang Ramsbæk
Lange køer og kontrolpost nær grænseovergang til Polen

(time now CET 14.14)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
7 min siden (time now CET 14.07)
Ungarn støtter alle sanktioner mod Rusland, siger Orban

(time now CET 14.15)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-26 kl. 14.17
3 min. siden
17.359 nye coronasmittede - antallet af indlagte falder med 190

TV2:
Første forsøg mislykkedes for Rusland – krigen går ind i ny fase, siger
overraskede eksperter
26. feb. 2022, 14:13

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23571

Prøvesprængning afholdes i morgen på ukraisk territorium (Krim)
Test blasting will be held tomorrow on Ukrainian territory (Crimea)
Завтра пройдут пробные взрывы на территории Украины (Крым)

DR S121 lør 26 feb 16:16:40
26.februar dr.dk/nyheder 11:17

RUSLAND: STOP MED AT KALDE DET KRIG
Russiske medier skal stoppe med at
kalde situationen i Ukraine for et
overgreb, en invasion eller en
krigserklæring.

Sådan lyder det fra det russiske
censuragentur, myndigheden for presse
og telekommunikation, skriver Ritzau.

Lørdag har myndigheden, der går under
det russiske navn Roskomnadzor, bedt
russiske medier om at fjerne
beskrivelserne.

Myndigheden har tidligere gjort det
ulovligt for russiske medier at bygge
historier på kilder, der ikke stammer
fra Rusland.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-myndighed-medier-maa-ikke-bruge-ord-som-krig-og-invasion

-

DR S126 lør 26 feb 16:16:41
26.februar dr.dk/nyheder 14:30

FJERNER ALLE RUSSISKE VARER I NETTO
Så er det slut med at købe russisk
producerede produkter. I hvert fald,
hvis du handler i Netto, Føtex eller
Bilka.

Salling Group, der står bag de tre
kæder, har nemlig besluttet at fjerne
alle russisk producerede varer fra
hylderne. Det kommer til at ske de
næste dage.

Det drejer sig om 20 varer fra vodka,
tandpasta til chokolade, skriver
topchefen for Salling Group, Per Bank,
på Twitter.

Det kommer også til at gælde for de
butikker, som Salling Group har i Polen
og Tyskland.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fjerner-alle-russiske-varer-i-netto-foetex-og-bilka

Kommentar:

Merci beaucoup ... :-)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

(time now CET 16.10)

i dag kl. 14:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3424818
Charlotte Kowal
Salling vil fjerne russiske varer fra hylderne

i dag kl. 14:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3424985
Charlotte Kowal
På en rutebilstation venter ukrainere på at komme ud af landet

i dag kl. 15:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3425147
Charlotte Kowal
Zelenskyj: 'Vi har forpurret deres plan'

29 min. siden (time now CET 16.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3425659
Charlotte Kowal
De første ukrainere er rejst visumfrit til Danmark

19 sek. siden (time now CET 16.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3426131
Charlotte Kowal
Tjetjenske tropper skal hjælpe Rusland

(time now CET 16.12)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. feb. 2022, 05:08
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

20 min siden (time now CET 15.24)
Tjetjenien slutter sig til russisk invasion

Kommentar:

Dispoten i Tjetjenien er *diktator* og IKKE *folkevalgt*! Han
epræsenterer derfor IKKE det Tjetjeniske folk!

10 min siden (time now CET 15.24)
Zelenskij: Tyrkiet vil blokere for russiske krigsskibe

Tyrkiet har indvilliget i at blokere for russiske krigsskibes
adgang til Sortehavet.

Kommentar:

Merci beaucoup. Danmark BØR gøre det samme med hensyn til
Østersøen!

OM vi så kommewr i krig med Rusland?

Ja!

Og ...

OM dette så er opstarten til 3. Verdenskrig?

Ja!

Og ...

Jamen så lav det "hemmeligt", at INGEN skibe kan sejle ind eller
üd af Østersøen.

Minerér farvandet!

Russsisk spørgsmål:
*HVEM* gjorde ndet?

Svar:
Aner det ikke! Lige pludselig nlå/ligger der en masse miner i vores
farvand! Og det kan vi jo ikke gørte for, vel?

Men HVIS du finder ham, der gjorde det, så ... fy ha' og skamme!

Einem American destroyer came by (game over and out)
!

36 min siden (time now CET 16.06)
De første ukrainere er rejst visumfrit ind i Danmark

18 min siden (time now CET 16.06)
Den Russiske Nationalballet i Aarhus er aflyst

7 min siden (time now CET 16.06)
Tjetjenske styrker signalerer, at russerne har det svært, siger eksperter

Under 1 min siden (time now CET 16.06)
Ukraines vejdirektorat opfordrer til at fjerne vejskilte

Kl. 16.27
Frankrig opbringer russisk fragtskib

Kl. 16.59
Rusland: Vi angriber fra alle retninger

Kommentar:

Husk dit eget ordvalg, når nogen (i morgendagens verden) siger til
dig: Vi angriber fra alle retninger

Længe leve *kynismen* (onde skabninger)?

Kl. 17.31 (time now CET 20.14)
Militæranalytiker: Udvidelse af russisk offensiv kan skabe
problemer for dem selv

Kl. 18.03 (time now CET 20.14)
Russiske tropper ødelægger dæmning

Kommentar:

Og ALT, hvad du ødelægger, skal erstattes af dig!

Og enhver idiot kan jo godt se, hvad det er, du har for: At sikre
dig mest mulig landområder omkring Krim, så det er lettere at
forsvare!

Men hvad nu hvis Krim er væk?

Det er jo Ukrainsk territorium, og de har ret til at gøre, hvad de
vil på *eget* terrtorium*.

Og i morgen skal der "tilfældigvis" afholdes en en atomar
prøvesprængning på Krim!

Eller var det nu en asteroide nedslagstestning ?

Jeg kan ikke rigtig huske det. SDpørg min chef!

Nå!

Vi må hellere lige advare folk, så ingen ved et uheld bliver ramt...

(
)

And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-26, Saturday, day no 57, CET 20:25, GMT 19:25)
- "Med venlig hilsen"

Jeg tror nok, at der her blev talt *ironisk*!

(
Vi må gå ud fra, at tidsrummet er ukrainsk; så det vil sige fra
2022-02-27, Sunday, EET 00:00 - 2022-02-27, EET 23:59
2022-02-26, Sunday, CET 23:00 - 2022-02-27, CET 22:59
2022-02-26, Sunday, CET 22:00 - 2022-02-27, GMT 21:59
)

Kl. 18.37 (time now CET 20.14)
Russisk lastbil ramt af molotovcocktail

(time now CET 20.14)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23572

WARNING - test-program on:

Call up ...

03932 news:JiT7e.112867$Vf.41...@news000.worldonline.dk
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/d0bd98c14f2616b4

> The same un-identified voice came again:
> (2005-04-15, CET 19:53)
> - "Do You wanna play a game of "football" ?"
>
> Yes, my friend. Let's do it - in the name of the Father... :-)
>
> The same un-identified voice came again:
> 19:57
> - "Okay ... så server vi."

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update

> [...]
> (apropos den galaktiske længdegrad, her opmålt udfra
> stjernekort 2, altså stjernekort 1 (150 enheder) + 46 = 196)
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende [forbi] og eksploderede
> over Russia, apropos "markøren" 7 dage FØR
> Tsunami-jordskælvet.
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende fordi og eksploderede
> over Russia, og som derfor nok IKKE kan tolkes på andre
> måder end som en *advarsel* til Rusland om kommende dom i
> form af noget, der minder "lidt" [om] Sodoma (hvis ikke de
> holder op med al deres ondskab herunder angrebskrigen på

Google-auto-translation-1:

[There] was a bang over the capital of Indonesia 7 days BEFORE the
tsunami, ...

And there was also 1 asteroid whizzing [past] at the time 196 (speaking
of the galactic longitude)

And there were also 2 asteroids whizzing by at times 744 and 2 * 744

And there was also 1 asteroid whizzing by at time 46 (speaking of the
galactic longitude, here measured from star map 2, ie star map 1 (150
units) + 46 = 196)

AND AT THE SAME TIME came a meteor whizzing [past] and exploded over
Russia, speaking of the "marker" 7 days BEFORE the Tsunami earthquake.

And AT THE SAME TIME came is a meteor whizzing because and exploded over
Russia, and which therefore probably can NOT be interpreted in any other
way than as a * warning * to Russia about upcoming verdict in the form
of something reminiscent of "a little" [about] Sodom (if not they stop
all their evil including the war of aggression on Georgia in 2008)!

Google-auto-translation-2:

[Был] взрыв над столицей Индонезии ЗА 7 дней ДО землетрясения, ...

И был также 1 астероид, пронесшийся [в прошлом] в момент времени 196
(говоря о галактической долготе)

А еще было 2 астероида, проносившихся мимо в разы 744 и 2*744

И также был 1 астероид, пронесшийся мимо в 46-й момент времени (говоря о
галактической долготе, здесь измеренной по звездной карте 2, т.е.
звездной карте 1 (150 единиц) + 46 = 196).

И В ТО ЖЕ ВРЕМЯ пронесся метеор [прошлое] и взорвался над Россией,
говоря о «отметке» за 7 дней ДО землетрясения Цунами.

И В ЭТО ВРЕМЯ прилетел метеор, потому что просвистел и взорвался над
Россией, и поэтому, вероятно, НЕ может быть истолкован иначе, чем как
*предупреждение* России о готовящемся приговоре в виде чего-то
напоминающего "немного" [о] Содоме (если они не прекратят все свое зло,
в том числе и агрессивную войну против Грузии в 2008 году)!

Searchstring: What is the truth°?
Строка поиска: Что такое правда°?...

CET 21:03
- "Program on!"

Tyskland i historisk beslutning: Sender våben til Ukraine

[...]

Kl. 19.14 (time now CET 20.45)
Ukraines sikkerhedsråd opfordrer til en "molotovcocktail-modstand"

Kl. 19.17 (time now CET 20.46)
Tyskland i historisk beslutning: Sender våben til Ukraine

https://twitter.com/Bundeskanzler/status/1497638225200001029

Bundeskanzler Olaf Scholz
@Bundeskanzler
Regierungsvertreter*in aus Deutschland
The Russian invasion marks a turning point. It is our duty to support
Ukraine to the best of our ability in defending against Putin's invading
army. That is why we are delivering 1000 anti-tank weapons and 500
#Stinger missiles to our friends in #Ukraine.
7.22 PM · 26. feb. 2022·Twitter Web App

Bundeskanzler Olaf Scholz
@Bundeskanzler
Regierungsvertreter*in aus Deutschland
Den russiske invasion markerer et vendepunkt. Det er vores pligt at
støtte Ukraine efter bedste evne i at forsvare sig mod Putins
invaderende hær. Det er derfor, vi leverer 1000 panserværnsvåben og 500
#Stinger-missiler til vores venner i #Ukraine.
19.22 · 26. feb. 2022·Twitter Web App

Бундесканцлер Олаф Шольц
@Бундесканцлер
Regierungsvertreter * в Германии
Русское вторжение знаменует собой поворотный момент. Наш долг -
поддерживать Украину в меру наших возможностей в защите от вторгшейся
армии Путина. Именно поэтому мы поставляем 1000 противотанковых средств
и 500 ракет #Stinger нашим друзьям в #Украине.
19:22 · 26. фев. 2022·Веб-приложение Twitter

Kommentar:

Merci beaucoup ... :-)

(time now CET 21.21)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23574

Subject: Re: Tysk kansler stopper Nord Stream 2 - Danke schön -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Tue, 22 Feb 2022 14:09:45 +0100
23482 <6214e09c$0$702$1472...@news.sunsite.dk>
Face-to-face contact with ET
Close Encounters of the Third Kind
(Dating, Nærkontakt af 3. grad, Stævnemøde)
https://sites.google.com/view/kall-contact/topic/face-to-face
https://sites.google.com/view/kall-contact/files/23-xxx/23-4xx/23-482
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-4xx/23-482
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/utEuQQ4BAgAJ

=>

Subject: Re: [ Завтра пройдут пробные взрывы на территории Украины
(Крым) ] -
Date: Sat, 26 Feb 2022 21:04:18 +0100
23573 <621a87c4$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ZI4NHpxN0Q/m/ju3xAQysAwAJ

> CET 21:03
> - "Program on!"

Einem "Kanzi"-reward ?

+ 1000 anti-tank weapons
+ 500 #Stinger missiles
=
1500

and ...

https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine
Kl. 07.24
Frankrig sender våben til Ukraine
Tidligere lørdag morgen dansk tid beordrede den amerikanske præsident,
Joe Biden, USA's udenrigsministerium til at frigive 350 millioner
dollars, svarende til lidt over 2,3 milliarder kroner, i støtte til det
ukrainske militær.

=>

1500 / 350 = 4,2857...

1500 + 350 = 1850

1500 - 350 = 1150

Searchstring on

Found:

https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/000-galactic-maps/600-1140-1150-1260-1290-1335

(should have been 23576)

and ...

1335
-1150
=
185

Memory on from ...

185.000

?

T-44
i dag kl. 16:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3426862
Charlotte Kowal
Frankrig tilbageholder russisk fragtskib

i dag kl. 17:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3427332
Charlotte Kowal
Olia hjælper flygtninge i Lviv

i dag kl. 17:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3428173
Charlotte Kowal
To personer dræbt efter angreb på boligblok

i dag kl. 18:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3428389
Charlotte Kowal
Reporter og fotograf fra Ekstra Bladet såret af skud

i dag kl. 18:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3429077
Charlotte Kowal
Kievs borgmester forlænger udgangsforbud

i dag kl. 18:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3429260
Charlotte Kowal
Hvad siger russere om krigen i Ukraine?

i dag kl. 19:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3429584
Charlotte Kowal
Tyskland vil sende våben til Ukraine

i dag kl. 19:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3429993
Charlotte Kowal
Matilde Kimer: Ukrainere gør klar til bykamp

i dag kl. 20:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3430494
Charlotte Kowal
Hvor befinder de russiske styrker sig?

i dag kl. 20:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3430655
Charlotte Kowal
DR-reportere måtte søge sikkerhed i et kælder-casino

(time now CET 22.15)

52 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3430909
Charlotte Kowal
EU's udenrigsministre er indkaldt til møde søndag

22 min. siden (time now CET 22.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431004
Charlotte Kowal
Seniorforsker: Stilhed før stormen

KOmmentar:

Time now T-45 min

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. feb. 2022, 05:08
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

(time now CET 22.08)

Kl. 19.36
Ukraines sikkerhedsråd opfordrer til en "molotovcocktail-modstand"

Kl. 20.03
Gaderne i Kiev er ryddet for mennesker, efter udgangsforbud er trådt i
kraft

Kl. 20.28
Rusland blokerer adgangen til Twitter

Kommentar:

(Koser!)
_L
Loser!

Kl. 21.00
Ørsted: Vi er forpligtet til at fortsætte med at købe russisk gas

(time now CET 22.10)

29 min siden
EU's udenrigsministre mødes i morgen

20 min siden
Indbyggere masseproducerer molotovcocktails

(time now CET 22.11)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23578

T-28
I dag kl. 14:30
Fjerner alle russiske varer i Netto, Føtex og Bilka
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fjerner-alle-russiske-varer-i-netto-foetex-og-bilka

-

I dag kl. 14:40
Danmarks Idrætsforbund vil udelukke Rusland og Belarus fra al sport
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/danmarks-idraetsforbund-vil-udelukke-rusland-og-belarus-fra-al-sport

-

I dag kl. 15:47
Den Russiske Nationalballet i Aarhus er aflyst
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/den-russiske-nationalballet-i-aarhus-er-aflyst

-

I dag kl. 15:58
Sverige vil ikke møde Rusland i VM-kvalifikationskamp
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/sverige-vil-ikke-moede-rusland-i-vm-kvalifikationskamp

-

I dag kl. 16:13
Tjetjenske tropper skal hjælpe Rusland i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tjetjenske-tropper-skal-hjaelpe-rusland-i-ukraine

Kommentar:

Hmm ... (input memory from) ...

Subject: kladde - file 23.425 -
[ Hvis vi først begynder at anerkende enhver, der
forlanger dit og dat ...
Если мы сначала начнем признавать любого, кто требует
того или иного... ]
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 16 Feb 2022 13:20:57 +0100
23425 <620cec29$0$692$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/bhRL_AGlAwAJ

Spørgsmål til Mother Russia:...

Nej, det venter vi med til en anden dag.

Sorry! Tiome out!

T-35

-

I dag kl. 16:16
De første ukrainere er indrejst visumfrit i Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/de-foerste-ukrainere-er-indrejst-visumfrit-i-danmark

-

I dag kl. 16:32
Frankrig håndhæver sanktioner og tilbageholder fragtskib
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frankrig-tilbageholder-russisk-fragtskib

-

I dag kl. 17:16
Storbritannien: Den russiske offensiv har mistet fart
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/storbritannien-den-russiske-offensiv-har-mistet-fart

-

I dag kl. 17:47
Coop stopper med at købe varer fra Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/coop-stopper-med-koebe-varer-fra-rusland

Kommentar:

Merci beaucoup ... :-)

-

I dag kl. 17:57
Reporter og fotograf fra Ekstra Bladet såret af skud i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/reporter-og-fotograf-fra-ekstra-bladet-ramt-af-skud

-

I dag kl. 18:53
Ekstra Bladets chefredaktør om sårede journalister: De er ramt af skud -
men ved godt mod
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ekstrabladets-chefredaktoer-om-saarede-journalister-de-er-ramt-af-skud-men-ved-godt

-

I dag kl. 19:20
Historisk vendepunkt: Tyskland vil sende våben til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyskland-vil-sende-vaaben-til-ukraine

-

I dag kl. 19:33
Russisk borger til DR Nyheder: 'Sådan en blodig krig bør ikke finde sted'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-borger-til-dr-nyheder-saadan-en-blodig-krig-boer-ikke-finde-sted

-

I dag kl. 20:12
Chelseas russiske ejer Roman Abramovich overgiver styringen af klubben
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/chelseas-russiske-ejer-roman-abramovich-overgiver-styringen-af-klubben

-

I dag kl. 20:53
Kimer: Borgere i Kiev gør sig klar til bykamp
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kimer-borgere-i-kiev-goer-sig-klar-til-bykamp

-

2022-02-26 kl. 22.20
41 min. siden
EU's udenrigsministre holder møde om Ukraine i morgen klokken 18
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eus-udenrigsministre-holder-moede-om-ukraine-i-morgen-klokken-18

-

T-28

CET 22:32
- "Counter on."

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

________________________

(time now CET 22.18)

[...]

__________________________

(time now CET 22.11)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23579

Psykopatus-Putin-666 har forregnet sig
Psychopathus-Putin-666 has miscalculated
Психопат-Путин-666 просчитался
-

Putin har forregnet sig, siger Joe Biden
26. feb. 2022, 22:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-26-putin-har-forregnet-sig-siger-joe-biden

2022-02-26 kl. 23.10
2 min. siden
Titusindvis på gaden i Europa i protest mod Ruslands invasion af Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/titusindvis-paa-gaden-i-europa-i-protest-mod-ruslands-invasion-af-ukraine

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

26 min. siden (time now CET 23.08)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3431170
Charlotte Kowal
Russisk organisation: Flere end 3.000 er anholdt for protester mod invasion

(time now CET 23.08)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. feb. 2022, 05:08
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

(time now CET 23.08)

36 min siden
Rusland har anholdt over 3000 for protester mod invasion

19 min siden (time now CET 23.08)
Luftsirener over Kiev - det største angreb kommer nu, siger politiker

(time now CET 23.08)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23580

REMINDER-program on:

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CEDT 09:51, mGMT 08:51)
- "Call air-force one"

ET-Break: "Fire-request - mister President of Ukraine?"
09:53
- "Fire-request? - mister President of Ukraine."

(they are going to attack now, I guess!)

Du har *angrebet*, Psykopatus-Putin-666, og derfor har de også lov til
(i selvforsvar) at gengælde på *dit* territorium!

Fordi ...

HVOR(-FOR skal det kun være de dumme svin, der har lov til at bang-bang)...

09:55
- "SVAR MIG!"

На вас *напали*, Психопаты-Путин-666, и поэтому им разрешено (в целях
самообороны) мстить и на *вашей* территории!

Потому что ...

ПОЧЕМУ только тупым мудакам ... иметь право стукнуть

09:55
- "ОТВЕТЬТЕ МНЕ!" ...

58
- "Belarus. You next!"

- "Green light, Sir?"

- "Ready for fire, Sir!"

CVET 10:12
- "Gates ... of fire"

"Maybe" we should listen to the President now...

CET 10:14
- "Input:"Q

15
- "President office ... on-line"

Og vi andre kan mulighvis følge med på mPresidentens Twitter:

Stand With Ukraine:

The President of Ukraine

Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

May I suggest Big-Ben-system, fx. *green* shirt, Sir (as the signal to
the Mothership)

"Hacker-impacty" from the President Office:

Message from the Presidentg to Psykopatus-Putin-666

Indstil AL skydning! nDét er betingelsen!
Stop ALL shooting! That is the condition!
Прекратите ВСЕ стрелять! Это условие!

END of Hacker-program

ET?

T-?...