Britisk efterretning bekræfter "næsten helt sikkert" generals død - News 2023-06-15

Britisk efterretning bekræfter "næsten helt sikkert" generals død

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Jesus-Break (Was: ... Pesten fra Balkan og Kreml ... ) -
News 2023-06-15
Date: Thu, 15 Jun 2023 09:17:19 +0200
25301 <u6edtv$bevi$1...@news.eternal-september.org>
The plague from the Balkans (Pesten fra Balkan)
https://sites.google.com/view/the-plague-from-the-balkans/files/25-xxx/25-3xx/25-301
The plague from the Kremlin (Pesten fra Kreml)
https://sites.google.com/view/the-plague-from-the-kremlin/files/25-xxx/25-3xx/25-301
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/E6W-k30PEHM/m/aN8E_1VkAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S140 tor 15 jun 23:38:42
15.juni dr.dk/nyheder 20:47

HEDEBØLGE RAMMER SYDLIGE USA

I går kl. 20:47
Hedebølge rammer det sydlige USA - forudser op til 46 grader
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hedeboelge-rammer-det-sydlige-usa-forudser-op-til-46-grader

-

Russiske soldater ventede på generalens peptalk i to timer – så
begyndte det at regne med granater
I går kl. 21.49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-15-russiske-soldater-ventede-paa-generalens-peptalk-i-to-timer-saa-begyndte-det-at-regne-med-granater

-

DR S148 tor 15 jun 23:38:42
15.juni dr.dk/nyheder 23:18

ADVARER OM TEMPERATURSTIGNINGER
FN's generalsekretær Antonio Guterres
talte i dag med store ord og opfordrede
til en udfasning af fossile
brændstoffer for at undgå det, han
kalder en klima "katastrofe".

- Vi drøner på vej mod katastrofen med
øjnene vidt åbne, sagde Guterres på et
pressemøde.

Ifølge Guterres er det stadig muligt at
begrænse de globale
temperaturstigninger til 1,5 grader
celsius. Men det vil ifølge ham kræve
en reduktion af co2-udledninger på 45
procent inden 2030.Men med de nuværende
politikker vil temperaturerne stige med
hele 2,8 grader inden slutningen af
dette århundrede.

I går kl. 23:18
FN-generalsekretær advarer om temperaturstigninger på 2,8 grader:
'Den kollektive respons er stadig ynkelig'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-generalsekretaer-advarer-om-temperaturstigninger-paa-28-grader-den-kollektive

-

I går kl. 23:36
Tiltale rejst mod 21-årig, som lækkede tophemmelige amerikanske
dokumenter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tiltale-rejst-mod-21-aarig-som-laekkede-tophemmelige-amerikanske-dokumenter

-

DR S152 fre 16 jun 08:39:07
16.juni dr.dk/nyheder 05:37

RUSLAND ER I TVIVL OM UNDERSØGELSE

I dag kl. 05:37
Rusland er i tvivl, om Danmark egentligt efterforsker Nord
Stream-sabotagen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-er-i-tvivl-om-danmark-egentligt-efterforsker-nord-stream-sabotagen

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Re: Perhaps Heaven-break: (Was: Få dem til at skide i
bukserne af skræk, ET!) - News 2023-06-14
Date: Wed, 14 Jun 2023 13:04:07 +0200
25300a <u6c6r7$h01$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Ktlfv4qasfI/m/JUQUN3JBAAAJ

> Russisk ekspræsident: Rusland kan nu angribe undersøiske kabler
>
> Kommentar:
>
> I så fald er 3. Verdenskrig en realitet (hvor INGEN overlever), så
> du gør klogt i at holde nallerne væk, du satans *slangeyngel*!
>
> (
> Google-auto-translation:
>
> Экс-президент России: теперь Россия может атаковать подводные кабели
>
> Комментарий:
>
> В таком случае Третья мировая война — это реальность (где НИКТО не
> выживет), так что лучше держать подальше плюшевых мишек, дьявольский
> [...]
[ ... ]
> [...]
>
> I så fald er 3. Verdenskrig en realitet (hvor INGEN overlever), så
> du gør klogt i at holde nallerne væk, du satans *slangeyngel*!

NATO kan det IKKE være, fordi så har vi jo at gøre med en indirekte
*krigserklæring*, og i så fald bliver risikoen for 3. Verdenskrig
fór stor!

Så ...

Logisk set er der fortsat 3 kandidater tilbage:

1.
Jer selv

2.
Ukraine

3.
Ufonauterne

Mest sandsynligt er det nok, at det er Jer selv, der har gjort det,
i den vanvitte tro, at I så kunne tillade Jer at sabotere vores
undersøiske gasledninger (og dermed øge efterspørgslen på russisk
olie og gas + "lidt" hævn, apropos Putins *sindslidelse*)!

-

DR S153 fre 16 jun 08:39:07
16.juni dr.dk/nyheder 06:19

NYE ORD HAR FUNDET VEJ TIL ORDBOGEN

Kommentar:

Subject: Einem farlig bæorm er stukket af fra anstalt in North
Korea, Syria, Iran und so weiter! -
Date: Wed, 28 Apr 2021 16:20:10 +0200
22870 news:60896f1c$0$687$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/view/kall-iran/files/22-xxx/22-870
https://sites.google.com/view/kalls-kloak-service/files/22-xxx/22-870
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/nPezRpG6BAAJ

> ... bæhylster ...

-

DR S157 fre 16 jun 08:48:47
16.juni dr.dk/nyheder 07:23

HEDEBØLGE I KINA: OP MOD 40 GRADER

I dag kl. 07:23
Hedebølge i Kina: Mellem 37 og 39 grader i Beijing
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hedeboelge-i-kina-mellem-37-og-39-grader-i-beijing

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

7. juni 2023 kl. 13:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6020247
Katrine Bang Ramsbæk
Hvordan er situationen nu?

_________________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.21
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.05
Ukraine kæmper en svær, meget voldelig og omkostningsfuld kamp,
siger USA

Kl. 22.38
Slikgigant fortsætter drift i Rusland - men forsøger at adskille
aktiviteten

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.29
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-06-16-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.28
Rusland tvivler på Nord Stream-efterforskning

Kl. 06.28
Spanien sender kampvogne og felthospital til Ukraine

Kl. 07.40
Russisk by ramt af droneangreb

59 min siden (Time now CET 09.16)
Putin vil holde lang tale, lover talsmand

29 min siden (Time now CET 09.16)
Britisk efterretning bekræfter "næsten helt sikkert" generals død

(Time now CET 09.16)

Deadline:

DR text-TV:
160

DR:
2023-06-16 kl 09.00
2 min. siden
Blomsterbede og buske i Roskilde skal vandes med kildevand i stedet for
drikkevand

TV2:
2023-06-16 kl 09.14
Vi står midt i klimakrisen: - Det her er ekstremt
57 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25306

Ny plan kan give Ukraine smutvej ind i NATO

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Britisk efterretning bekræfter "næsten helt sikkert"
generals død - News 2023-06-15
Date: Fri, 16 Jun 2023 09:18:14 +0200
25306 <u6h2bl$ot5e$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/icxMLd3NlkI/m/dGJHOveyAAAJ
Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-
2023-06-16 kl 17.10
10 timer siden
Putins nye tiltag – vil flå oligarkerne
https://www.bt.dk/udland/putins-nye-tiltag-vil-flaa-oligarkerne

-

DR S164 fre 16 jun 21:27:46
16.juni dr.dk/nyheder 10:59

TVIVLER PÅ SVENSK NATO-MEDLEMSKAB

I dag kl. 10:59
USA's Tyrkiet-ambassadør tvivler på svensk Nato-medlemskab før topmøde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-tyrkiet-ambassadoer-tvivler-paa-svensk-nato-medlemskab-foer-topmoede

-

DR S165 fre 16 jun 21:27:46
16.juni dr.dk/nyheder 11:27

LUFTALARMERNE LYDER I KYIV

I dag kl. 11:27
Luftalarmerne lyder i Kyiv - mindst to eksplosioner har lydt, og
flere raketter er på vej
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/luftalarmerne-lyder-i-kyiv-mindst-eksplosioner-og-flere-raketter-er-paa-vej

-

Russiske soldater får bonusser for at ødelægge særlige typer våben
I dag kl. 15.08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-16-russiske-soldater-faar-bonusser-for-at-oedelaegge-saerlige-typer-vaaben

Kommentar:

Billedet er fup af en speciel grund:

Hele ideen (i vestlig måde at føre krig på) er at IKKE blive ramt.
Og det gør man ved IKKE at holde klods op af hinanden, da man jo så
er et lettere mål at ramme. På billedet ses 10 tanks klods op af
hinanden!

-

Norske medier: Biden har bedt Stoltenberg blive som NATO-generalsekretær
I dag kl. 15.22
Opd. I dag kl. 16.19
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-06-16-norske-medier-biden-har-bedt-stoltenberg-blive-som-nato-generalsekretaer

-

DR S176 fre 16 jun 21:27:46
16.juni dr.dk/nyheder 16:08

STOLTENBERG BLIVER IKKE PÅ POSTEN

I dag kl. 16:08
Natos Jens Stoltenberg: Jeg har ingen planer om at blive på posten
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/natos-jens-stoltenberg-jeg-har-ingen-planer-om-blive-paa-posten

-

TDC genkender dele af historie om kinesisk spionage
I dag kl. 16.32
https://nyheder.tv2.dk/business/2023-06-16-tdc-genkender-dele-af-historie-om-kinesisk-spionage

Kommentar:

*Boykot* Cannibalistan!

-

DR S116 fre 16 jun 21:27:43
16.juni dr.dk/nyheder 17:02

F16 TIL UKRAINE SKAL DISKUTERES

I dag kl. 17:02
Forsvarsminister: Vi vil diskutere donation af F16-fly til Ukraine
efter sommerferien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forsvarsminister-vi-vil-diskutere-donation-af-f16-fly-til-ukraine-efter-sommerferien

Kommentar:

EuroJackpot gav desværre ingen hovedgevinst her til aften, så ingen
køb af F-16 fly i dag!

På tirsdag er puljen 750 mio. kr., og så har vi råd til et F-35 fly!

-

Vesten satsede på økonomiske sanktioner - men Putin holder yderst
optimistisk tale
I dag kl. 18.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-16-vesten-satsede-paa-oekonomiske-sanktioner-men-putin-holder-yderst-optimistisk-tale

Kommentar:

Hvad skulle han ellers gøre? - Erkende at han tog fejl mht. Vestens
vilje at beskytte et naboland? - Nej, vel?

Så ...

Manden lyver som en hest kan rende!

Og det vil han blive ved med indtil han ligger i graven!

-

Ny plan kan give Ukraine smutvej ind i NATO
I dag kl. 19.04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-16-ny-plan-kan-give-ukraine-smutvej-ind-i-nato

Kommentar:

Det lyder godt ... :-)

-

DR S119 fre 16 jun 21:27:43
16.juni dr.dk/nyheder 19:21

- RISIKO FOR NATO-INDDRAGELSE
Den russiske præsident Vladimir Putin
har i dag holdt en længere tale ved
Sankt Petersborgs Internationale
Økonomiske Forum (SPIEF), hvor han
truede med, at Rusland vil være parat
til ødelægge vestligt militært udstyr,
som befinder sig udenfor Ukraine.

- Adskillige tanks er blevet ødelagt.
F16ere vil også brænde, det er der
ingen tvivl om. Men hvis de befinder
sig udenfor Ukraine og bliver brugt i
fjendtlighederne, så må vi se på,
hvordan vi kan ramme disse våben, som
bliver brugt imod os. Der er en
alvorlig risiko for, at Nato bliver
trukket endnu længere ind i denne
væbnede konflikt.

I dag kl. 19:21
Putin i tale: Alvorlig risiko for, at Nato bliver draget ind i konflikten
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-i-tale-alvorlig-risiko-nato-bliver-draget-ind-i-konflikten

Kommentar:

(Ukraine har ret til at *forsvare sig selv, da det jo er *deres*
territorium (og IKKE *tyvens*)!

I så fald er 3. Verdenskrig en *kendsgerning*, *Antikrist*!

-

2023-06-16 kl 23.34
23 min. siden
Bolsanaro-assistent søgte efter juridisk opbakning til et militærkup
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/bolsanaro-assistent-soegte-efter-juridisk-opbakning-til-et-militaerkup

[...]

Kl. 08.46
Russisk general "højst sandsynligt" død, lyder nye efterretninger

Kl. 09.18
150 børn deporteret fra besat region til Rusland

Kl. 10.23
Luftalarmer over hele Ukraine – flere missiler på vej

Kl. 10.45
Eksplosioner i Kyiv

Kl. 10.53
Timing falder sammen med ankomst fra fredsdelegation

Kl. 11.11
To missiler affyret fra Kyivs luftforsvarssystem

Kl. 11.47
Luftalarmer afblæst

Kl. 11.51
Russiske soldater får bonusser for at ødelægge fly og speedbåde

Kl. 12.17
Eksplosioner skyldtes luftforsvar

Kl. 12.35
Ukrainsk militær hævder "delvis succes" i flere retninger

Kl. 13.17
Sikkerhedsforanstaltninger "uden fortilfælde" inden Putins tale

Kl. 13.43
Russiske missiler var et budskab til Afrika, mener ukrainsk minister

Kl. 14.23
Putin indtager talerstolen

Kl. 14.42
Rusland har det "meget bedre" med nye handelspartnere, forsikrer Putin

Kl. 14.56
Jens Stoltenberg fortæller om nyt råd med NATO og Ukraine

Kl. 15.05
Rusland "lider" under mangel på kvalificeret arbejdskraft, siger Putin

Kl. 15.11
Medie: Biden har bedt Stoltenberg blive som NATO-chef

Kl. 15.14
- Jeg søger ikke forlængelse, understreger Stoltenberg

Kl. 15.59
Seks såret i Kyiv efter missilangreb

Kl. 16.10
Putin: Ukraine vil snart løbe tør for sit eget militærudstyr

Kl. 16.31
Olaf Scholz besøgte kæmpe NATO-øvelse: - Den russiske angrebskrig
har betydet et vendepunkt

Kl. 16.46
Putin: Jeg var tvunget til at gå ind i Ukraine

Kommentar:

Gu' var du ej, din *tyveknægt*!

Ligesom du heller ej var tvunget til at invadere Georgien i 2008.

Du er *krigsliderlig* og fører verden direkte ned i afgrunden
(ligesom Hitler)!

KUN en *idiot* (en *selvmordskandidat*) følger dig!

Kl. 17.14
Atomvåben kan blive brugt i tilfælde af en trussel mod den russiske
stats eksistens, siger Putin

Kl. 17.42
Ukraine får ingen invitation til NATO-medlemskab på topmøde

Kl. 17.55
Rusland har leveret sine første atomvåben til Belarus

Kl. 18.50
23 personer såret i "massivt angreb", siger Ukraine

Kl. 19.00
Zelenskyj: Fredsforhandlinger er først mulige, når Rusland har
trukket sine tropper tilbage

Kl. 19.15
Krigens fokus er skiftet til Mariupol, siger ukrainsk minister

Kl. 19.40
Sydafrikas præsident opfordrer til deeskalering

Kl. 19.55
Blinken: USA overvåger nøje situationen mellem Rusland og Belarus

Kl. 20.59
Ukrainsk ambassadør efter atomudmelding: Det skal tages meget, meget
alvorligt

Kommentar:

Hvis Rusland først begynder at bruge (taktiske) atomvåben i Ukraine,
da er det KUN et spørgsmål om tid, førend *pesten* har bredt sig til
resten af planeten, og vi alle (herunder også Rusland) er omkommet!

Sådan lyder prognosen!

Kl. 22.13
Vesten har mistet Rusland, siger russisk udenrigsminister

Kommentar:

I valgte selv at udleve Jeres *psykopati*!

Og KUN Jer selv kan standse denne *galskab*!

Længere er historien ikke!

49 min siden (Time now CET 23.33)
Zelenskyj: Hver generobret meter er af største betydning

(Time now CET 23.33)

Deadline:

DR text-TV:
123

DR:
2023-06-16 kl 23.34
23 min. siden
Bolsanaro-assistent søgte efter juridisk opbakning til et militærkup

DR missing news between 2023-06-16 kl 09.00 and 09:38, *idiots* ...
https://sites.google.com/view/idiotistan/

TV2:
2023-06-16 kl 23.36
Uheldig kvinde reddet op af affaldscontainer
I dag kl. 22.09

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25307