News 2022-04-12, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1390 days to global Nuclearwar+suicide

ET-Break:
*Crime* (herunder *tyveri* af andres ejendom) does NOT pay!

File 24.039 ...
Crime does NOT pay
https://sites.google.com/view/kall-crime-does-not-pay/files/24-xxx/24-0xx/24-039

-

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

39 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

27 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Was:

38 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

26 day after The International Court of Justice ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 11-04-2022 kl. 08:04 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-04-11, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1391 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 11 Apr 2022 08:04:37 +0200
24033 <6253c4f8$0$698$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/edEdHpyU7h4/m/l4QReIcuCwAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Fra min egen Bibellæsning

___ quote begin ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+3.9%2C+5.7-8&version=BPH

Esajas 3:9, Bibelen på hverdagsdansk

9
Deres ansigtsudtryk er nok til at afsløre dem.
De er stolte over deres synder som Sodomas mænd,
de har ikke skygge af skam i livet.
De har nedkaldt dommen over sig selv.

Esajas 5:7-8, Bibelen på hverdagsdansk

7
Genkender I jer selv i min sang?

[ ... ]

Han ventede retfærdighed, men høstede lovløshed.
Han ønskede et retsindigt folk, men det blev et letsindigt folk.

8
Ve jer, I, der ...

Kommentar:

I den noget ældre BPH-oversættelse fra 1992 står der følgende:

8
Indser I da ikke, at jo mere jord, I indlemmer,
des mere breder I jer på andres bekostning?

I tror, I kan udvide og udvide, som om I er de eneste,
der bor (på planeten, *1)!

*1:
Egen omskrivning af ordene 'i landet'.

___ quote END ___

Apropos den højaktuelle situation, hvor Putin-666 og hans mænd har
angrebet Ukraine!
)

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+3.9%2C+5.7-8&version=BPH

Isaiah 3: 9, The Bible in everyday Danish

9
Their facial expressions are enough to reveal them.
They are proud of their sins as the men of Sodom,
they have no shadow of shame in life.
They have pronounced judgment on themselves.

Isaiah 5: 7-8, The Bible in everyday Danish

7
Do you recognize yourself in my song?

[...]

He expected justice, but reaped lawlessness.
He wanted a righteous people, but it became a light-hearted people.

8
Woe to you, you who ...

Comment:

The somewhat older BPH translation from 1992 states the following:

8
Do you not realize, then, that the more soil you incorporate, the
more you expand (at the expense of others)?

You think you can expand and expand as if you were the only ones
living (on the planet, *1)!

*1:
Own rewriting of the words 'in the country'.

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+3.9%2C+5.7-8&version=BPH

Исаия 3:9, Библия на повседневном датском языке

9
Их выражения лица достаточно, чтобы раскрыть их.
Они гордятся своими грехами, как жители Содома,
у них нет ни тени стыда в жизни.
Они сами осудили себя.

Исаия 5:7-8, Библия на повседневном датском языке

7
Ты узнаешь себя в моей песне?

[...]

Он ждал справедливости, а пожинал беззаконие.
Он хотел праведных людей, а получился беззаботный народ.

8
Горе вам, кто...

Комментарий:

Несколько более старый перевод BPH от 1992 года гласит следующее:

8
Разве вы не понимаете, что чем больше почвы вы включаете, тем
больше вы расширяетесь (за счет других)?

Вы думаете, что можете расширяться и расширяться, как если бы вы
были единственными живущими (на планете, *1)!

*1:
Собственное переписывание слов «в деревне».

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+3.9%2C+5.7-8&version=BPH

Ісая 3:9, Біблія повсякденною данською мовою

9
Їхнього виразу обличчя достатньо, щоб розкрити їх.
Вони пишаються своїми гріхами, як люди Содома,
в них немає тіні сорому в житті.
Вони самі собі винесли вирок.

Ісая 5: 7-8, Біблія повсякденною данською мовою

7
Ти впізнаєш себе в моїй пісні?

[...]

Він очікував справедливості, але пожинав беззаконня.
Він хотів праведного народу, але він став народом легковажним.

8
Горе тобі, хто...

Коментар:

Дещо старший переклад ДГПЗ 1992 року говорить наступне:

8
Тож хіба ви не усвідомлюєте, що чим більше ґрунту ви впроваджуєте,
тим більше ви розширюєтеся (за рахунок інших)?

Ви думаєте, що можете розширюватися і розширюватися, ніби ви були
єдині, хто живе (на планеті, *1)!

*1:
Власне переписування слів «на дачі».

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2022-04-12-02-46-20/

Meteor observation
Dato: 2022-04-12
Klokken: 02:46:20 Dansk sommertid, UTC+2

[ ... ]

Omtrentlige data for meteorens synlige bane
Emne Værdi Kommentar
Start højde 95 km
Slut højde 48 km
Kurs____ 12 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 24 grader Lodret: 90, horisontalt: 0
Fart____ 25 km/s_ Ved tilsynekomst
R.A.____ 13t 52m (208.1°) Radiant rektascension
Dekl.___ -14° 5m (-14.1°) Radiant deklination

Meteoren er ikke associeret med nogen kendt meteorsværm.

2022-04-12, CET 02:46:20, GMT 00:46:20
_________________________________46 (Stonehenge-time)

Compare with ...

Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne)
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

Galaktisk længdegrad 45-46 (i et 600-talsystem samt i
stjernekort-2 ud af 4, hver på 150 enheder)

(
Det helt nøjagtige tal er 45,6518 så vidt vides.

Eller ...

Hvis man målet i tilknytning til de fundne DATA oppe ved krateret
på Yucatán-halvøen i Mexico, (hvor tallene er blevet ganget med 2)
Se evt. ...
Yucatán-halvøenhttps://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater?

91/2

Andre steder er tallet (af praktiske grunde måske) blevet ændret i
størrelse med en faktor 10 eller 100.

Et eksempel herpå:

Life-4 (at Nazca-lines)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/life-4

44,00717046 Global-600-units to Sphinx-target (Argentina)

Tallet 44 KUNNE således have en tilknytning til tallet 440 (som er
Big Bang DATA).

DR S119 man 11 apr 19:17:45
11.april dr.dk/nyheder 12:42

INDIKATIONER PÅ KRIGSFORBRYDELSER
Ifølge de ukrainske myndigheder er det
russiske soldater, der bevidst har
tortureret, dræbt og henrettet civile.
Derfor er både EU og FN i gang med at
indsamle data for at kunne slå fast, om
der er blevet begået krigsforbrydelser.
Og der er flere tegn på, at det er
tilfældet. Sådan lyder det fra den
tyske udenrigsminister, Annalena
Baerbock, inden et møde for EU's
udenrigsministre i Luxembourg.

- Vi har massive indikationer på, at
der er begået krigsforbrydelser. Men
det er i sidste ende noget, som skal
afgøres i retten, og det er helt
centralt for os, at alle beviser skal
sikres, sagde hun.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/alle-beviser-skal-sikres-der-er-massive-indikationer-paa-krigsforbrydelser-i-ukraine

-

Dagens overblik: Stort slag venter i det østlige Ukraine
11. apr. 2022, 20:41
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-11-dagens-overblik-stort-slag-venter-i-det-oestlige-ukraine

-

I går kl. 20:44
Zelenskyj takker Norge i samtale med statsministeren
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-takker-norge-i-samtale-med-statsministeren

-

I går kl. 20:48
Kyivs butikker og cafeer genåbner, mens lig graves op i forstæderne:
'Det er en lidt absurd virkelighed'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kyivs-butikker-og-cafeer-genaabner-mens-lig-graves-op-i-forstaederne-det-er-en-lidt

-

Indkøb af jodtabletter har ikke noget med krigen at gøre, siger
Sundhedsstyrelsen
11. apr. 2022, 20:49
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-11-indkoeb-af-jodtabletter-har-ikke-noget-med-krigen-at-goere-siger

-

Østrigs kansler besøgte Putin, og det var ikke venskabeligt, siger han
11. apr. 2022, 20:52
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-11-oestrigs-kansler-besoegte-putin-og-det-var-ikke-venskabeligt-siger-han

-

I går kl. 21:01
Ukraine forventer stor russisk offensiv mod landets østfront snart
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-forventer-stor-russisk-offensiv-mod-landets-oestfront-snart

-

I går kl. 21:23
Italien køber mere naturgas af Algeriet for at blive uafhængig af russerne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/italien-koeber-mere-naturgas-af-algeriet-blive-uafhaengig-af-russerne

-

Ukraine er tæt på miste vigtig by - men kan genvinde en anden
11. apr. 2022, 21:50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-11-ukraine-er-taet-paa-miste-vigtig-by-men-kan-genvinde-en-anden

-

I går kl. 22:27
Frankrig udviser flere russiske diplomater som følge af spionarbejde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frankrig-udviser-flere-russiske-diplomater-som-foelge-af-spionarbejde

-

Seks store transportfly kan have bragt det første kinesiske missilsystem
til Europa
11. apr. 2022, 22:45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-11-seks-store-transportfly-kan-have-bragt-det-foerste-kinesiske-missilsystem-til

Det store militære transportfly Y-20. Lørdag landede seks af de
kinesiske fly i Beograd med et avanceret missilsystem ombord.

-

I går kl. 23:41
FN oplever et stigende antal beretninger om seksuelle overgreb i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-oplever-et-stigende-antal-beretninger-om-seksuelle-overgreb-i-ukraine

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 19:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3707325
Simon Andersen Nielsen
Flere dødsfald rapporteres efter gentagne luftangreb i Kharkiv

14 min. siden (Time now CET 19.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3707549
Simon Andersen Nielsen
Dansk militæranalytiker: Kampene i det østlige Ukraine kommer til at
intensivere i de kommende uger

7 min. siden (Time now CET 20.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3707904
Simon Andersen Nielsen
FN hører i stigende grad om tilfælde af voldtægt og overgreb på
ukrainske kvinder

i går kl. 20:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3708126
Simon Andersen Nielsen
Ukraine forventer stor russisk offensiv mod landets østfront snart

i går kl. 21:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3708351
Simon Andersen Nielsen
Frankrig udviser yderligere seks russiske diplomater for spionage

i går kl. 21:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3708465
Simon Andersen Nielsen
Ansættelse af russisk protest-journalist vækker harme

i går kl. 22:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3708658
Simon Andersen Nielsen
Aftenoverblik fra krigen i Ukraine

i går kl. 23:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3708716
Simon Andersen Nielsen
Tak for i dag

(Time now CET 00.45)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
11. apr. 2022, 05:04
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

6 min siden (Time now CET 20.11)
Russisk offensiv i Østukraine kan begynde snart

1 min siden (Time now CET 20.25)
Frankrig bortviser seks russiske spioner

Kl. 21.00
To ud af tre finner støtter NATO-medlemskab, skriver finsk medie

Kl. 21.04
FN vil undersøge overgreb imod børn og kvinder i Ukraine

Kl. 22.14
Putin-kritiker anholdt i Rusland

Vladimir Kara-Murza har været i opposition til Ruslands præsident,
Vladimir Putin, siden 2001.

Vladimir Kara–Murza, der er en russisk kritiker af Kreml og gentagne
gange har kritiseret krigen i Ukraine, er mandag blevet anholdt tæt ved
sit hjem i Rusland. ...

Kl. 23.12
Zelenskij: Risiko for, at Rusland bruger kemiske våben

Kl. 01.25
Rusland tilbyder angiveligt soldater bonusser

Kl. 02.02
Flere aktører undersøger meldinger om kemiske våben

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
12. apr. 2022, 05:07
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.12
Japan sanktionerer Putins døtre

Kl. 05.20
Zelenskij: Vi har ikke våbnene til at befri Mariupol

Kl. 06.18
Putin og Lukasjenko mødes i det østlige Rusland

Kommentar:

Center around:
53.644458529156154, 127.73226206478024

(
North-west
56.944809144319784, 120.08577793432175

North-east
55.57817366129348, 132.52230097409046

East
53.95590755598821, 130.45687135264475
53.17293791763482, 134.80745715100912
51.04120377592644, 130.89632446359067

South-west
53.435539028061456, 122.10726224467284
49.837787458362136, 127.5125355093073

South-east
49.32492494597935, 131.33577757453656
)

Center around:
53.644458529156154, 127.73226206478024

Distance:
1.732,05 km to Tunguska-1908
4.132,03 km to Tunguska-1908

1.732,05 * 600 / 40.030,2361 = 25,961 Global-600-units
4.132,03 * 600 / 40.030,2361 = 61,934 Global-600-units

Hmm ... (memory on from Sodom-syntax) ...

Du kunne vel ikke *præcisere*, HVOR I befinder dig?

Det er jo et MEGET øde område (og derfor *veleget* til en PERSONLIG
*straffeudmåling* (from outer Space), hvor færrest mulige civile omkommer)!

(
Hmm ... (memory on from Sodom syntax) ...

Can You specify *exactly*, WHERE are you?

It is a VERY desolate area (and therefore *suitable* for a PERSONAL
*sentencing* (from outer Space), where as few civilians as possible perish)!
Хм... (память по синтаксису Содома)...

Можете указать *точно*, ГДЕ вы находитесь?

Это ОЧЕНЬ безлюдная местность (и поэтому *пригодная* для ЛИЧНОГО
*вынесения приговора* (из Космоса), где гибнет как можно меньше мирных
жителей)!
)

Kl. 07.10
Tæt på fem millioner børn drevet på flugt

Kl. 07.17
Ukrainsk borgmester: Mere end 10.000 civile dræbt i Mariupol

Kl. 07.28
Det britiske forsvarsministerium: Kampene i Østukraine bliver mere intense

Kl. 08.35
Nokia trækker sig fra Rusland

Kl. 09.06
Ni humanitære korridorer åbner tirsdag, siger ukrainsk borgmester

49 min siden (Time now CET 10.27)
Minister: Alle muligheder er på bordet efter meldinger om kemisk angreb

36 min siden (Time now CET 10.27)
Ukrainske flygtninge får nu adgang til sundhedshjælp

3 min siden (Time now CET 10.27)
Prorussiske styrker afviser at have brugt kemiske våben

Kommentar:

Hmm ... (memory on from 'A Word for the Day') ...

8
Indser I da ikke, at jo mere jord, I indlemmer,
des mere breder I jer på andres bekostning?

I tror, I kan udvide og udvide, som om I er de eneste,
der bor (på planeten, *1)!

Rejs hjem til Rusland, hvis I ikke længere ønsker at bo i Ukraine!

*Crime* (herunder *tyveri* af andres ejendom) does NOT pay!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-04-12, Sunday, day no 102, CET 10:29, GMT 08:29)
- "Med venlig hilsen"

Hva'... (Med *venlig* hilsen) ... ?

Det må da være udtalt ironisk, ikke sandt?

(De har jo ALLEREDE( myrdet civilie i flæng!))...

CET 10:33
- "Jo!"

(Time now CET 10.27)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
144

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-12 kl. 00.52
I går kl. 23:41
FN oplever et stigende antal beretninger om seksuelle overgreb i Ukraine

TV2:
Seks store transportfly kan have bragt det første kinesiske missilsystem
til Europa
11. apr. 2022, 22:45

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24039

T-1 ?

[...]

27 day after The International Court of Justice ...

Den 12-04-2022 kl. 10:36 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-04-12, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1390 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Tue, 12 Apr 2022 10:36:57 +0200
24039 <62553a2c$0$692$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/hwFST5r5aWo/m/s-vlZvY8AAAJ
I dag kl. 05:58
Zelenskyj advarer: Rusland kan bruge kemiske våben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-advarer-rusland-kan-bruge-kemiske-vaaben

-

I dag kl. 08:33
Anklager om voldtægt og seksuel vold hober sig op i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/anklager-om-voldtaegt-og-seksuel-vold-hober-sig-op-i-ukraine

-

Stort præsidentmøde i Polen skal sende klart signal til USA
12. apr. 2022, 09:17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-stort-praesidentmoede-i-polen-skal-sende-klart-signal-til-usa

Foruden den tyske præsident skal Andrzej Duda mødes med præsidenterne
for de baltiske lande i dag.

-

12/04/2022 KL. 09:25
Rusland skærper jagt på kritikere og rammer nu også udenlandske ngo'er
https://jyllands-posten.dk/international/ECE13913420/rusland-skaerper-jagt-paa-kritikere-og-rammer-nu-ogsaa-udenlandske-ngoer/

Grebet strammes om kritikere af Ruslands krigskurs. Nu bliver også
udenlandske ngo’er smidt ud af et mere og mere isoleret Rusland.

-

I dag kl. 10:04
Liste: Over 600 selskaber har nu trukket sig fra Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/liste-over-600-selskaber-har-nu-trukket-sig-fra-rusland

-

I dag kl. 10:10
Ukrainere får sikret gratis lægehjælp, mens de søger om ophold i Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainere-faar-sikret-gratis-laegehjaelp-mens-de-soeger-om-ophold-i-danmark

-

Zelenskij advarer om mulige kemiske våbenangreb i "ny fase af terror"
12. apr. 2022, 06:26
Opd. 12. apr. 2022, 10:38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-zelenskij-advarer-om-mulige-kemiske-vaabenangreb-i-ny-fase-af-terror

-

I dag kl. 10:40
Ukraine: Rusland spreder miner i Kharkiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-rusland-spreder-miner-i-kharkiv

-

I dag kl. 10:48
Pro-russiske separatister afviser at have brugt kemiske våben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pro-russiske-separatister-afviser-have-brugt-kemiske-vaaben

-

I dag kl. 11:43
Putin: Vi når uden tvivl vores mål i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-vi-naar-uden-tvivl-vores-maal-i-ukraine

-

I dag kl. 12:20
Dansk minister måtte søge tilflugt i kælder under besøg i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-minister-maatte-soege-tilflugt-i-kaelder-under-besoeg-i-ukraine

-

I dag kl. 12:55
Amerikansk kongresmedlem drøfter Ukraine under besøg i Danmark: 'Den
frie verden vil vinde'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-kongresmedlem-droefter-ukraine-under-besoeg-i-danmark-den-frie-verden-vil

-

Dansk minister måtte søge ly i kælder under besøg i Ukraine
12. apr. 2022, 13:00
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-04-12-dansk-minister-maatte-soege-ly-i-kaelder-under-besoeg-i-ukraine

-

Rusland tager ny type bombe i brug - borgmester kommer med indtrængende
advarsel
12. apr. 2022, 13:52
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-rusland-tager-ny-type-bombe-i-brug-borgmester-kommer-med-indtraengende-advarsel

Ifølge The Times har russiske styrker kastet en klyngebombe ned over
Kharkiv med faldskærm.

-

2022-04-12 kl. 14.25
38 min. siden
Daniel Rye skal vidne mod sin formodede IS-fangevogter: 'Jeg har sådan
en drøm om, at jeg vil være vildt cool'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/daniel-rye-skal-vidne-mod-sin-formodede-fangevogter-jeg-har-saadan-en-droem-om-jeg

-

2022-04-12 kl. 14.25
35 min. siden
'Han beordrede mig: Tag dit tøj af, eller jeg skyder dig'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/flere-ukrainske-kvinder-anklager-soldater-voldtaegt-intentionen-er-knaekke

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 05:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709026
Jakob Busk Olsen
Godmorgen - her er et overblik

i dag kl. 06:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709060
Jakob Busk Olsen
USA og Storbritannien advarer om risiko for kemiske våben

i dag kl. 07:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709174
Jakob Busk Olsen
Anklager om voldtægt og seksuel vold hober sig op

i dag kl. 08:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709222
Jakob Busk Olsen
4,8 millioner børn fordrevet under krigen

i dag kl. 08:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709336
Jakob Busk Olsen
Ukraine: Rusland spreder miner i Kharkiv

i dag kl. 09:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709411
Jakob Busk Olsen
Over 600 selskaber har nu trukket sig fra Rusland

i dag kl. 10:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709518
Jakob Busk Olsen
Markant flere finner frygter Rusland

i dag kl. 10:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709559
Jakob Busk Olsen
Pro-russiske separatister afviser at have brugt kemiske våben

i dag kl. 10:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709579
Jakob Busk Olsen
Fremtrædende kritiker af krigen anholdt i Moskva

i dag kl. 11:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709719
Jakob Busk Olsen
Putin: Vi når uden tvivl vores mål i Ukraine

Putin arrives in Amur region on working visit. The Russian president's
program includes a visit to the Vostochny spaceport together with his
Belarusian counterpart Alexander Lukashenko

Kommentar:

51.85005612482761, 128.35529366943294
https://goo.gl/maps/iocKigW57PGsy8Fg6

i dag kl. 11:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709753
Jakob Busk Olsen
Første danske minister besøger Ukraine under krigen

i dag kl. 11:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3709759
Jakob Busk Olsen
Her er et overblik over dagens vigtigste historier indtil videre

i dag kl. 12:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3713029
Simon Andersen Nielsen
Britisk frivillig i Mariupol: 'Vi har ikke flere våben at forsvare os med'

56 min. siden (Time now CET 14.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3713155
Nynne Hein Møller
Amerikansk kongresmedlem drøfter Ukraine under besøg i Danmark: 'Den
frie verden vil vinde'

38 min. siden (Time now CET 14.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3713201
Simon Andersen Nielsen
Ekspert i kemisk krigsførelse maner til forsigtighed omkring anklagerne
fra Mariupol

10 min. siden (Time now CET 14.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3713280
Simon Andersen Nielsen
Zelenskyj lægger pres på EU for at skærpe sanktionerne mod Rusland
yderligere

(Time now CET 14.32)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
11. apr. 2022, 05:04
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.58
Minister bekræfter, at ukrainske soldater skal træne på britisk jord

Kl. 11.01
Putin: Krigen mod Ukraine kunne ikke undgås

Kommentar:

Sikke noget ævl!

SELVFØLGELIG kunne krigens undgås, men du var/er fór *magtsyg*!

Det er okay at have stormagtsdrømme, men IKKE når det sker på andres
bekostning!

Og det er så her, at "filmen" knækker:

Du har påført et fredeligt naboland al det onde, som du frygter
*ubegrundet*, at andre vil påføre Rusland.

Så du har *degraderet* Rusland til en *slyngelstat* (ligesom
Sovjetunionen var)!

Og denne *magtsyge* ender med 3. Verdenskrig, hvis ikke du bliver
stoppet nu!

(
Putin: The war against Ukraine could not be avoided

Comment:

What a bastard!

OF COURSE the war could be avoided, but you were / are for *power sick*!

It's okay to have dreams of great power, but NOT when it's happening at
the expense of others!

And it is here that the "movie" breaks:

You have inflicted on a peaceful neighbor all the evil that you fear
*unfounded* that others will inflict on Russia.

So you have *degraded* Russia to a *rogue state* (just like the Soviet
Union was)!

And this *power sickness* ends with World War III, if you do not stop now!

... (Sorry. Bad translation) ...
Путин: войны с Украиной избежать не удалось

Комментарий:

Какой ублюдок!

КОНЕЧНО войны можно было бы избежать, но вы были/есть за *больную власть*!

Это нормально мечтать о великой власти, но НЕ когда это происходит за
счет других!

И вот тут "кино" обрывается:

Вы нанесли мирному соседу все то зло, которого боитесь *безосновательно*
того, что другие нанесут России.

Так вы *деградировали* Россию до *государства-изгоя* (прямо как был
Советский Союз)!

И закончится эта *болезнь власти* с Третьей мировой войной, если сейчас
не остановится!

... (Sorry. Bad translation) ...
)

Kl. 11.30
Udviklingsministers møde i Ukraine afbrudt af luftalarm

Kl. 12.36
Knap 100.000 ukrainere tvangsforflyttet til fjerne egne af Rusland

9 min siden (Time now CET 14.33)
Verdensbanken forbereder ny støttepakke på flere milliarder

(Time now CET 14.33)

[...]

2022-04-12 kl. 14.20
1 min. siden
NBA-dansker fravalgt, men 'han skal stadig træne med holdet'

TV2:
Mand truede 16-årig pige og begik ugentlige voldtægter
12. apr. 2022, 13:53

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24040

Date: Tue, 12 Apr 2022 10:36:57 +0200
[...]

_________________________

(Time now CET 14.32)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
11. apr. 2022, 05:04
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 14.57
Tyskland har udregnet varighed for gasreserver uden forsyning fra Rusland

Tysklands gasreserver kan holde frem til sensommeren, hvis forsyningen
fra Rusland blev afbrudt med det samme.

Kommentar:

In the name of the Father°: Så sluk dog for gassen NU !!!

Hver en krone er med til at holde Putin-666s ækle *myrderier* i gang!

Hmm ...

Jeg har lige siddet og regnet på hvor meget energi, der skal bruges (til
at opvarme mit lille rækkehus):

Forbruget er på 1 KWh * 12 timer = 12 KWh

Dette svarer til 12 * 8,600 * 10^5 cal = 1,032 * 10^7 cal

(
1 gram H20 / grad = 1 cal
1 Kg H20 / grad = 1 * 10^3 cal

=>

Hvis vand opvarmes fra 20°C til 80°C: Delta = 60°C

60 * 10^3 = 6 * 10^4 cal
)

1,032 * 10^7 cal / (6 * 10^4) = ...
1,032 * 10^7 / (6 * 10^4) = 172 liter

Jeg kan altså nøjes med at opvarme 172 liter vand (til 80°C), for at
dække mit behov pr. (vinter)dag

Mere *realistisk* er måske 1000 liter (til 50°C)

Under de fleste sofaer i stuen er der lidt plads (til 500-1000 liter vand).

Denne beholder skal så blot forbindes med en sort radiator, der er
anbragt udenfor i glasramme!

En føler vil herefter kunne styre vandpumpe, der overfører varme fra
radiatoren udenfor om dagen (når/hvis Solen har opvarmet vandet)

Anden vandpumpe kunne oveføre varme fra beholderen til radiator indenfor
i huset (efter behov i løbet af dagen og/eller natten)

Hmm ...

KUNNE man lave en konstruktion, der kan hænges op på sydvendte
lejlighedskomplekser (så vi i STOR format HURTIGT kan omstille os til
mere vedvarende energi) ?

Fortsættelse følger forhåbentlig snart (ved mindre *idioten* Putin-666 i
mellemtiden har ødelagt det hele ved at opstarte 3. verdenskrig)!

(
Germany has calculated the duration of gas reserves without supply from
Russia

Germany's gas reserves could hold up until late summer if supplies from
Russia were cut off immediately.

Comment:

In the name of the Father°: So turn off the gas NOW !!!

Every penny helps keep Putin-666's disgusting *murders* going!

Hmm ...

I just sat and calculated how much energy to use (to heat my little
townhouse):

Consumption is 1 KWh * 12 hours = 12 KWh

This corresponds to 12 * 8,600 * 10 ^ 5 cal = 1,032 * 10 ^ 7 cal

(
1 gram H20 / grad = 1 cal
1 Kg H20 / grad = 1 * 10 ^ 3 cal

=>

If water is heated from 20° C to 80° C: Delta = 60° C

60 * 10 ^ 3 = 6 * 10 ^ 4 cal
)

1,032 * 10 ^ 7 cal / (6 * 10 ^ 4) = ...
1,032 * 10 ^ 7 / (6 * 10 ^ 4) = 172 liters

So I can just heat 172 liters of water (to 80° C), to cover my needs
per. (winter) day

More * realistic * is maybe 1000 liters (to 50° C)

Under most sofas in the living room there is little space (for 500-1000
liters of water).

This container simply needs to be connected to a black radiator that is
placed outside in a glass frame!

A sensor will then be able to control a water pump that transfers heat
from the radiator outside during the day (when/if the Sun has heated the
water)

Second water pump could transfer heat from the tank to the radiator
inside the house (as needed during the day and/or night)

Hmm ...

COULD you make a construction that can be hung up on south-facing
apartment complexes (so that we in GREAT format can QUICKLY adjust to
more renewable energy)?

Continuation will hopefully follow soon (unless the *idiot* Putin-666 in
the meantime has ruined it all by starting World War III)!
В Германии подсчитали продолжительность хранения запасов газа без
поставок из России

Запасов газа в Германии хватило бы до конца лета, если бы поставки из
России были немедленно прекращены.

Комментарий:

Во имя Отца°: Так выключите газ СЕЙЧАС!!!

Каждая копейка помогает продолжать отвратительные *убийства* Путина-666!

Хм ...

Я просто сидел и подсчитывал, сколько энергии нужно использовать (чтобы
обогреть мой маленький таунхаус):

Потребление 1 кВтч * 12 часов = 12 кВтч

Это соответствует 12*8600*10^5 кал = 1032*10^7 кал.

(
1 грамм H2O/град = 1 кал
1 кг H2O/град = 1*10^3 кал

=>

Если воду нагреть от 20°С до 80°С: Дельта = 60°С

60*10^3=6*10^4 кал
)

1,032*10^7 кал/(6*10^4) =...
1032*10^7/(6*10^4) = 172 литра

Так что я могу просто нагреть 172 литра воды (до 80° C), чтобы покрыть
свои потребности в 100 л. (зимний) день

Более * реалистично * может быть 1000 литров (до 50° C)

Под большинством диванов в гостиной мало места (на 500-1000 литров воды).

Этот контейнер просто необходимо подключить к черному радиатору, который
находится снаружи в стеклянной рамке!

Затем датчик сможет управлять водяным насосом, который отводит тепло от
радиатора наружу в течение дня (когда / если солнце нагрело воду).

Второй водяной насос мог передавать тепло от бака к радиатору внутри
дома (по мере необходимости днем ​​и/или ночью)

Хм ...

МОЖЕТЕ ли вы сделать конструкцию, которую можно повесить на
многоквартирные дома, выходящие на юг (чтобы мы в БОЛЬШОМ формате могли
БЫСТРЕЕ приспособиться к более возобновляемой энергии)?

Продолжение, надеюсь, скоро последует (если только *идиот* Путин-666 тем
временем все не испортил, начав Третью мировую)!
)

Kl. 15.11
- Vestens økonomiske blitzkrieg har slået fejl, siger Putin

Kommentar:

Den eneste, der laver blitzkrieg her, er altså dig, Putin-666.

Nazisterne *terrorbombede* civilbefolkningen, hvis et land ikke overgav sig.

Og det er nøjagtig det samme, du laver i Ukraine.

Så behold dit *nazi-tilsvining* på EGEN banehalvdel, *krigsforbryder*!

Kl. 15.17
Fredsforhandlinger er kollapset ifølge Rusland

Kl. 15.19
- Begivenhederne i Butja er falske, siger Putin

9 min siden
Franske efterforskere ankommer til Butja

(Time now CET 16.31)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24041

Date: Tue, 12 Apr 2022 10:36:57 +0200
24039 <62553a2c$0$692$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/hwFST5r5aWo/m/s-vlZvY8AAAJ
12/04/2022 KL. 11:45
Kremls høge vogter stadig over både eliten og den brede befolkning
https://jyllands-posten.dk/international/ECE13906799/kremls-hoege-vogter-stadig-over-baade-eliten-og-den-brede-befolkning/

Med ryggen mod muren har den russiske elite i overvejende grad
givet Kreml opbakning – indtil videre. Folkestemningen er sværere
at lodde grundet censur og overvågning.

-

I går kl. 17:46
870.000 krigsflygtninge er vendt tilbage til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/870000-krigsflygtninge-er-vendt-tilbage-til-ukraine

-

Putin holder fast – havde ikke andet valg end at gå ind i Ukraine
12. apr. 2022, 17:47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-putin-holder-fast-havde-ikke-andet-valg-end-at-gaa-ind-i-ukraine

-

I går kl. 18:17
Vesten frygter kemiske våben i krigen i Ukraine: Sådan fungerer de
farlige giftstoffer
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kemisk-krigsfoerelse-forstaa-de-kemiske-vaaben

-

I går kl. 18:19
Jens Serup er gidselforhandler og fik til opgave at forhandle Daniel Rye
ud af IS-fangenskab
https://www.dr.dk/stories/1288510966/jens-seerup-er-gidselforhandler/

-

Ukrainske tropper brugte yogamåtter til at lave bagholdsangreb
12. apr. 2022, 18:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-ukrainske-tropper-brugte-yogamaatter-til-at-lave-bagholdsangreb

-

12/04/2022 KL. 19:02
Nye dramatiske tegn på, at Putin føler sig misinformeret om krigen
https://jyllands-posten.dk/international/ECE13903744/nye-dramatiske-tegn-paa-at-putin-foeler-sig-misinformeret-om-krigen/

En spioncentral, han selv oprettede som FSB-chef, har fået Putins
misnøje at føle. Slutopgør om Mariupol nærmer sig. Nye rapporter
om systematisk voldtægt.

-

I går kl. 19:14
Daniel Rye gik på vidneskranken, og så en af sine formodede gidseltagere
for første gang siden 2014
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/daniel-rye-gik-paa-vidneskranken-og-saa-en-af-sine-formodede-gidseltagere-foerste

-

Brev får mor til at frygte, at modtagelsen af ukrainske børn vil gå ud
over hendes barn med særlige behov
12. apr. 2022, 19:18
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-12-brev-faar-mor-til-at-frygte-at-modtagelsen-af-ukrainske-boern-vil-gaa-ud-over

-

12/04/2022 KL. 20:15
Analyse: USA forbereder sig på en ny og mere farlig verdensorden
https://jyllands-posten.dk/international/ECE13904415/analyse-usa-forbereder-sig-paa-en-ny-og-mere-farlig-verdensorden/

En amerikansk topgenerals tale til Kongressen gav et kig ind i,
hvor alvorligt USA ser på det spændte forhold til Kina og Rusland.

-

Tysk præsident er ikke velkommen i Kyiv og aflyser besøg
12. apr. 2022, 20:28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-tysk-praesident-er-ikke-velkommen-i-kyiv-og-aflyser-besog

-

I går kl. 20:34
Tysk præsident ville til Kyiv, men blev afvist af Ukraines regering
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tysk-praesident-ville-til-kyiv-men-blev-afvist-af-ukraines-regering

-

Vesten undersøger meldinger om russisk brug af kemiske våben, men
analytiker er skeptisk
12. apr. 2022, 20:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-vesten-undersoeger-meldinger-om-russisk-brug-af-kemiske-vaaben-men-analytiker-er

-

Dagens overblik: Dansk minister sendt i kælderen under besøg i Ukraine
12. apr. 2022, 20:46
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-12-dagens-overblik-dansk-minister-sendt-i-kaelderen-under-besoeg-i-ukraine

-

I går kl. 20:58
Verdensbanken står klar med 10 milliarder kroner i støtte til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/verdensbanken-staar-klar-med-10-milliarder-kroner-i-stoette-til-ukraine

-

I går kl. 21:31
Zelenskyj: 'Putins tætteste allierede i Ukraine er blevet taget til fange'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-putins-taetteste-allierede-i-ukraine-er-blevet-taget-til-fange

-

Dansk gidsel hos IS har vidnet mod sin formodede fangevogter
12. apr. 2022, 21:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-dansk-gidsel-hos-is-har-vidnet-mod-sin-formodede-fangevogter

-

I går kl. 22:16
Lettet Daniel Rye vidnede foran gidseltagere: 'Jeg nød det faktisk lidt
på en eller anden underlig måde'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lettet-daniel-rye-vidnede-foran-gidseltagere-jeg-noed-det-faktisk-lidt-paa-en-eller

-

13 kilometer lang russisk konvoj nærmer sig Donbas – hvorfor bomber
ukrainerne den ikke bare?
12. apr. 2022, 22:22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-13-kilometer-lang-russisk-konvoj-naermer-sig-donbas-hvorfor-bomber-ukrainerne-den

-

Oppositionsleder og Putin-ven anholdt i Ukraine
12. apr. 2022, 22:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-oppositionsleder-og-putin-ven-anholdt-i-ukraine

[...]

i dag kl. 14:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3713363
Simon Andersen Nielsen
Ukrainske myndigheder: Russiske hackere har forsøgt at sabotere Ukraines
elnet

i dag kl. 15:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3713508
Simon Andersen Nielsen
Putin efter møde med Belarus: 'Fredsforhandlingerne er gået i stå, fordi
Ukraine ikke holder aftalerne'

i dag kl. 15:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3713605
Simon Andersen Nielsen
Borgmesteren i Butja: Dødstallet er nu oppe på 403

31 min. siden (Time now CET 17.01)
Peter Viggo Jakobsen: Det får store konsekvenser, hvis russerne bruger
kemiske våben

i dag kl. 17:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3713887
Simon Andersen Nielsen
DR-journalist i Odesa: Hadet til Rusland når nye højder i kølvandet på
de mange voldtægtsanklager

i dag kl. 17:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3713938
Simon Andersen Nielsen
870.000 krigsflygtninge er vendt tilbage til Ukraine

i dag kl. 18:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3714055
Simon Andersen Nielsen
Overblik over dagens begivenheder indtil nu

36 min. siden (Time now CET 19.06)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3714203
Simon Andersen Nielsen
Ukrainske myndigheder: 2,671 civile er blevet evakueret fra frontlinjen
i dag

3 min. siden (Time now CET 19.06)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3714371
Simon Andersen Nielsen
Borgmester: Mere en 20.000 civile er blevet dræbt i Mariupol

i går kl. 19:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3714799
Simon Andersen Nielsen
Eksplosion har ødelagt en vigtig togbro i russiske Belgorod

i går kl. 20:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3715186
Simon Andersen Nielsen
Verdensbanken står klar med 1,5 milliarder dollars i støtte til Ukraine

i går kl. 20:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3715314
Frederik Palle
Tysk præsident ville til Kyiv, men blev afvist af Ukraines regering

i går kl. 20:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3715592
Simon Andersen Nielsen
Zelenskyj: 'Putins tætteste allierede i Ukraine er blevet taget til fange'

i går kl. 21:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3715951
Simon Andersen Nielsen
Antony Blinken: Vi kan ikke bekræfte på nuværende tidspunkt, at der er
blevet brugt kemiske våben i Mariupol

i går kl. 22:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3716232
Simon Andersen Nielsen
Overblik over dagens begivenheder i Ukraine

i går kl. 23:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3716353
Simon Andersen Nielsen
Tak for i dag

(Time now CET 00.10)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
11. apr. 2022, 05:04
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 16.22
Franske efterforskere ankommer til Butja

Kl. 17.03
Næsten en million er vendt hjem til Ukraine

Kl. 17.22
21.000 civile er blevet dræbt af russiske styrker i Mariupol, siger
borgmester

17 min siden (Time now CET 19.05)
Rusland har snart færdiggjort omgruppering, siger guvernør

3 min siden (Time now CET 19.05)
Ukraine: Forhandlinger med Rusland fortsætter

Kl. 19.49
USA-politikere i Danmark: Vi skal sikre, at Putin taber

Kl. 19.59
Tysklands præsident uønsket i Kyiv

Kl. 20.01
OPCW holder øje med meldinger om Ruslands brug af kemiske våben

Kl. 20.34
Prominent oppositionsfigur og Putin-ven anholdt i Ukraine

Kl. 21.32
Zelenskij: Vi finder nye massegrave næsten dagligt

Kl. 22.07
FN: 4,6 millioner er flygtet

Kl. 23.03
USA vil donere militær bistand for milliarder

(Time now CET 00.10)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
165

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-13 kl. 00.14
I går kl. 23:37
Benzema pander Real Madrid i Champions League-semifinalen

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24042