News 2022-05-05, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1367 days to global Nuclearwar+suicide

ET-Break to Russia

Was:

Gud er Gud, om alle land lå øde,
Gud er Gud, om alle mand var døde.

File 24.150 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-1xx/24-150
Nuclearwar + nuclearwinter
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/24-xxx/24-1xx/24-150

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

62 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

50 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ... :-)

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

http://dagens-ord-andagt.dk/
http://dagens-ord-andagt.dk/5-5-andagt-Den-foer.8799.0.html

___ quote begin ___

Den første kærlighed

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Cor+16.13-14&version=BPH

1. Korinter kap. 16 vers 13-14

Vær altid parat til Herrens genkomst og vær trofaste over for ham. Vær
modige og stærke. Hvad I end gør, så gør det i kærlighed!

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

The first love

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Cor+16.13-14&version=ERV

1 Corinthians chapter 16 verses 13-14

Always be ready for the Lord's return and be faithful to Him. Be brave
and strong. Whatever you do, do it in love!

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

первая любовь

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Cor+16.13-14&version=ERV-RU

1 Коринфянам глава 16 стихи 13-14

Всегда будьте готовы к возвращению Господа и будьте верны Ему. Будь
смелым и сильным. Что бы вы ни делали, делайте это с любовью!

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Перше кохання

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Cor+16.13-14&version=ERV-UK

1 Коринтян, розділ 16, вірші 13-14

Будьте завжди готові до повернення Господа і будьте вірні Йому. Будь
сміливим і сильним. Що б ви не робили, робіть це з любов’ю!

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

NuScale nærmer sig masseproduktion af små atomreaktorer:
Den første skal være oppe at køre i 2029
5. maj 2022 kl. 05:46
https://ing.dk/artikel/nuscale-naermer-sig-masseproduktion-smaa-atomreaktorer-foerste-skal-vaere-oppe-at-koere-2029

-

Rusland simulerer angreb med atomklare missiler
5. maj. 2022, 05:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-rusland-simulerer-angreb-med-atomklare-missiler

Russiske styrker i den lille enklave Kaliningrad mellem Polen og
Litauen har onsdag trænet simulerede angreb med atomklare missiler.

Det oplyser Ruslands forsvarsministerium onsdag i en udtalelse.

Kommentar:

Udover at true os [i Vesten] med atomkrig (i tide og navnlig
utide!) er der nok ikke så meget andet at sige (til denne
*galskab*, som I udviser med Jeres *uansvarlighed*) end følgende:

Gud er Gud, om alle land lå øde,
Gud er Gud, om alle mand var døde.

Petter Dass 1698. Gustav Jensen 1909. [RK]

YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=bJvxMdj-4wo
https://www.youtube.com/watch?v=Tv7GMJsZ9Rw
https://www.youtube.com/watch?v=1TdFOmIpTyg
https://www.youtube.com/watch?v=gbK3c0fi2Es

[
Underforstået:

Du kan IKKE (som alfahan) true dig til at få folk til at makke ret.
Sådan er verden bare ikke skruet sammen - Gudskelov!
Folk HADER *tvang*!
]

Min nære ven (fra barndommen af) valgte (med stor sandsynlighed)
at begå selvmord forleden dag. Vi tog afsked med ham i tirsdags.
Han havde livslede og havde haft det lige fra ungdommen af.

Lider I også af denne *sygdom*...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2022-05-05, Thursday, day no 125, CET 08.28, GMT 06:28)
- "Spørger jeg!"

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

34 min. siden (Time now CET 00.05)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3834357
Helgi Ólafsson
USA lover støtte til Sverige under ansøgningsproces til Nato

_____________________________

(Time now CET 00.05)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
4. maj. 2022, 05:06
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

41 min siden (Time now CET 23.55)
Mette Frederiksen: Krigen har gjort vores bånd til hinanden stærkere

____________________________

(Time now CET 23.55)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-05-05 kl. 00.07
I går kl. 23:41
Real Madrid er i Champions League-finalen efter vanvittigt comeback

TV2:
"Putins alterdreng" går med ure til 200.000 kroner - nu kan der være
sanktioner på vej
4. maj. 2022, 22:19

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24150

ET-Break to Russia

Was: Gud er Gud, om alle land lå øde,
Gud er Gud, om alle mand var døde.

File 24.150b ...
-

Den 05-05-2022 kl. 08:42 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-05-05, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1367 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 5 May 2022 08:42:02 +0200
24150a <627371bc$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/f-1ULJDA4tg/m/vBvUx2i8AwAJ

> [...]
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
> [ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

[ ... ]
Du har ALLEREDE behandlet Ukraine, som du frygter, at en eventuel
fjende (i morgendagens verden) KUNNE finde på (in worst case) at
behandle dig!

Det ene er *hypotetisk* snak (altså *fiktion*); det andet er
*kendsgerninger* (altså *forbrydelser*, der ALLEREDE er begået)!

Du er - med andre ord - *forbryderen* (ligesom Hitler og Stalin
var) og derfor *strafskyldig*!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24150b

Belarusisk militærøvelse skal holde ukrainere i nord

[...]

50 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Date: Thu, 5 May 2022 08:42:02 +0200
24150a <627371bc$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/f-1ULJDA4tg/m/vBvUx2i8AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Se tidligere debatindlæg ...

Subject: ET-Break to Russia -
Was: Gud er Gud, om alle land lå øde,
Gud er Gud, om alle mand var døde -
Re: News 2022-05-05, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1367 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 5 May 2022 09:10:42 +0200
24150b <62737874$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
File 24.150b ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/f-1ULJDA4tg/m/mhosavm9AwAJ

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i går kl. 23:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3834394
Maya Nissen
Overblik og tak for nu

i dag kl. 05:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3834891
Malthe Sommerand
Godmorgen og et overblik

i dag kl. 05:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3834896
Malthe Sommerand
Yderligere 344 civile er blevet evakueret fra Mariupol

i dag kl. 06:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3835030
Malthe Sommerand
70 dage med krig - 36.000 nyfødte i Ukraine

i dag kl. 06:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3835060
Malthe Sommerand
Billedserie: Hvordan går det egentligt med de der atomkraftværker i Ukraine?

i dag kl. 07:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3835122
Malthe Sommerand
Storbritannien giver 45 millioner pund til Ukraines mest udsatte

i dag kl. 07:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3835173
Malthe Sommerand
Fabrikker er blevet et russisk mål, dokumenterer franske journalister

i dag kl. 08:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3835325
Malthe Sommerand
Belarusisk militærøvelse skal holde ukrainere i nord

18 min. siden (Time now CET 09.32)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3835564
Malthe Sommerand
Situationen på Azovstal-stålværket er Ukraines første prioritet

(Time now CET 09.32)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
4. maj. 2022, 05:06
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 01.18
Biden skal tale med G7-ledere om nye sanktioner mod Rusland

Kl. 01.49
Yderligere 344 civile er blevet evakueret fra Mariupol

Kl. 03.33
Rusland simulerer angreb med atomklare missiler

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
5. maj. 2022, 05:12
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-05-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.19
Rusland simulerer angreb med atomklare missiler

https://www.theguardian.com/world/live/2022/may/04/russia-ukraine-war-russia-attacks-azovstal-steel-plant-after-first-evacuated-civilians-reach-safety-live

Kl. 05.23
Yderligere 344 civile er blevet evakueret fra Mariupol

Kl. 06.03
Russiske angreb forsinker toge med op til 20 timer

Kl. 06.59
Ambassadør efter krænkelse: Rusland truer ikke Danmark

Kl. 07.27
OVERBLIK: Det skete natten til torsdag i Ukraine-konflikten

Rusland krænker finsk luftrum for anden gang

Russiske generaler meldes dræbt i Ukraine efter hjælp fra USA

Kommentar:

De havde INTET at gøre på *Ukrainsk territorium* (denne russiske
*besættelsesmagt*)!

Kl. 07.40
Fem personer er døde efter bombardement i Luhansk

Kl. 08.01
Storbritannien giver 45 millioner pund til Ukraines mest udsatte

Kl. 08.22
Rusland vil "forsøge at overdrive" truslen om hviderussiske
militærøvelser, siger britisk ministerium

12 min siden (Time now CET 09.29)
Ukraine: Russerne er trængt ind på stålværk

Under 1 min siden (Time now CET 09.33)
Ukraine afviser flere russiske angreb i øst og 'vinder frem' i syd

(Time now CET 09.33)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24151

Date: Thu, 5 May 2022 08:42:02 +0200
24150a <627371bc$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/f-1ULJDA4tg/m/vBvUx2i8AwAJ

[ ... ]
> [...]
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

Ambassadør efter krænkelse: Rusland truer ikke Danmark
5. maj. 2022, 05:39
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-05-05-ambassador-efter-kraenkelse-rusland-truer-ikke-danmark

-

Ukraine: Russerne er trængt ind på stålværk
5. maj. 2022, 07:34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-ukraine-russerne-er-traengt-ind-paa-staalvaerk

-

Russisk tv truer med atomangreb: - Det er kun én raketopsendelse, Boris,
og England er væk én gang for alle
5. maj. 2022, 11:37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-russisk-tv-truer-med-atomangreb-det-er-kun-en-raketopsendelse-boris-og-england-er

I indslaget hævder nyhedsværten Dmitry Kiselyov, at Storbritannien
for nylig har truet Rusland med et gengældelsesangreb med nukleare
våben. En påstand, som den britiske premierminister, Boris Johnson,
og hans regering tidligere har afvist som russisk propaganda.

[ ... ]

Nyhedsværten fortsætter med at lovprise de russiske atomvåben og
retter nu også skytset mod USA.

[ ... ]

Rusland har aldrig officielt bekræftet, at der er atomvåben i
Kaliningrad, men i 2018 udgav organisationen Federation of
American Scientists (FAS) en rapport, hvori den havde analyseret
satellitbilleder fra Kaliningrad.

[ ... ]

Det er et signal fra Rusland til Vesten om, at vi ikke skal komme
tættere på. Men om Rusland rent faktisk ville overveje at sætte
handling bag ordene, stiller eksperten sig stærkt tvivlende
overfor.

[ ... ]

- Hvis man trækker trumfkortet for meget, kan man risikere at male
sig op i et hjørne. Det er lidt som at råbe: "Ulven kommer" hele
tiden, siger Alexander Høgsberg Tetzlaff til TV 2.

[ ... ]

Ifølge flere iagttagere har russisk stats-tv på det seneste
forsøgt at gøre brugen af atomvåben mere spiselig over for
befolkningen.

Kommentar:

Jeg ønsker IKKE at være katastrofiker!

Men ...

Når man leger med ilden, ender det som hovedregel med, at man
før eller sidenhen brænder sig!

Time now around (to global_nuclearwar_+_suicide):
T-1367 days

-

Udenrigsministeriet bekræfter: Rusland udviser danske diplomater
5. maj. 2022, 11:45
Opd. 5. maj. 2022, 12:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-udenrigsministeriet-bekraefter-rusland-udviser-danske-diplomater

-

I dag kl. 11:51
Rusland udviser danske diplomater, skriver russisk nyhedsbureau
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-udviser-syv-danske-diplomater-skriver-russisk-nyhedsbureau

-

Nygift kvinde har mistet begge ben i krigen - nu danser hun brudevals
med sin mand
5. maj. 2022, 13:12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-nygift-kvinde-har-mistet-begge-ben-i-krigen-nu-danser-hun-brudevals-med-sin-mand

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
5. maj 2022, 13:35
Opdateret 5. maj, 13:35
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-05-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

I dag kl. 13:53
Billedgalleri: Generalprøve på russisk sejrsparade
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/billedgalleri-generalproeve-paa-russisk-sejrsparade

-

I dag kl. 13:57
Ukrainsk ambassadør kalder Tysklands kansler for en 'fornærmet leverpølse'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukrainsk-ambassadoer-kalder-tysklands-kansler-en-fornaermet-leverpoelse

-

EU-lande uenige om sanktionspakke mod Rusland – de mest utilfredse kan
få særlige vilkår
5. maj. 2022, 14:02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-eu-lande-uenige-om-sanktionspakke-mod-rusland-de-mest-utilfredse-kan-faa-saerlige

-

I dag kl. 14:09
Danske diplomater smidt på porten af Rusland: 'Helt forventelig
gengældelsesaktion'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/danske-diplomater-smidt-paa-porten-af-rusland-helt-forventelig-gengaeldelsesaktion

-

I dag kl. 15:04
WHO: Pandemi kostede 14,9 millioner livet i 2020-21
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/who-pandemi-kostede-149-millioner-livet-i-2020-21

-

I dag kl. 15:12
Tysklands og Ukraines præsident vil lægge irritation bag sig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tysklands-og-ukraines-praesident-vil-laegge-irritation-bag-sig

-

Jeppe Kofod om Ruslands hævn mod Danmark: - Igen skruer Rusland op for
aggressionen
5. maj. 2022, 16:50
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-05-05-jeppe-kofod-om-ruslands-haevn-mod-danmark-igen-skruer-rusland-op-for-aggressionen

-

I dag kl. 17:16
Fiji beslaglægger russisk oligarks luksusyacht til 300 millioner dollars
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fiji-beslaglaegger-russisk-oligarks-luksusyacht-til-300-millioner-dollars

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 09:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3835685
Malthe Sommerand
Guvernør: Ukraine har angrebet to russiske byer

i dag kl. 09:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3835711
Malthe Sommerand
VIDEO Bro i Dnipro ramt af russisk angreb

i dag kl. 10:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3835825
Malthe Sommerand
Kramatorsk byråd deler video af totaltsmadret boligblok

i dag kl. 10:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3835847
Malthe Sommerand
Luftalarmer flere steder i Ukraine

i dag kl. 10:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3836133
Malthe Sommerand
Rusland: Vi har lige dræbt 600 ukrainske soldater

i dag kl. 11:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3836334
Malthe Sommerand
Rusland udviser danske diplomater

i dag kl. 12:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3836559
Malthe Sommerand
En lang række lande har udvist russiske diplomater

i dag kl. 12:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3836569
Malthe Sommerand
Kofod: 'Problematisk beslutning'

24 min. siden (Time now CET 13.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3836712
Malthe Sommerand
Putins talmand har holdt pressemøde. Her er hans pointer:

11 min. siden (Time now CET 13.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3836803
Malthe Sommerand
Russerne øver parade i Moskva

9 min. siden (Time now CET 13.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3836807
Morten Top
Ukraine forventer ikke modoffensiv før midten af juni

i dag kl. 13:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3836874
Malthe Sommerand
Kharkiv forlystelsespark bombet

i dag kl. 14:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3837063
Jakob Slyngborg Trolle og Morten Top
Russisk udvisning af danske diplomater er ikke en eskalering, mener ekspert

i dag kl. 14:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3837210
Morten Top
Lande klar med 46 milliarder kroner til Ukraine

i dag kl. 15:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3837297
Morten Top
Ukraine: Rusland bryder våbenhvile ved stålværk

i dag kl. 16:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3837710
Morten Top
I Kramatorsk rydder man op efter russiske missilangreb

i dag kl. 16:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3837718
Morten Top
EU-agentur: Konflikt øger risiko for civile fly

36 min. siden (Time now CET 18.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3837878
Morten Top
Trods melding om hårde kampe: Putin lover sikker passage for civile i
Azovstal

10 min. siden (Time now CET 18.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3838125
Morten Top
Ny nødhjælpskonvoj på vej mod Azovstal-værket

(Time now CET 18.39)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 10.34
Våbenhvile skal få civile ud af Mariupol

Kl. 10.49
Ukraine har angrebet to russiske byer, hævder guvernør

Kl. 11.08
Rusland: Vi har dræbt 600 ukrainske soldater i nat

Kl. 11.17
Rusland fokuserer på at udslette ukrainske styrker ved Azovstal, siger
militær

Kl. 11.30
Kraftig beskydning fortsætter i det østlige Ukraine

Kl. 11.46
Rusland udviser fire danske diplomater

Kl. 12.17
Udenrigsminister deler rørende dagbogstekst fra såret otteårig dreng

45 min siden
Zelenskyjs rådgiver: Kampene tager til på stålværk

7 min siden (Time now CET 13.27)
Putins talsperson: Vesten forhindrer en hurtig afslutning på ”konflikten”

Kommentar:

I må selv tage ansvaret for Jeres rovmord på *uskyldige* (og på
grund af dette havne i helvede)!

Kl. 13.56
Ukraine forventer ikke modoffensiv før midten af juni

Kl. 14.12
Zelenskyj lancerer indsamlingsplatform

... kaldet United24, hvor man kan donere penge til Ukraine –
landets soldater,
befolkning og
genopbygningen af landet.

https://u24.gov.ua/

Kl. 14.30
15 såret i Mykolaiv-regionen efter russisk beskydning

Kl. 15.01
Rusland har brudt våbenhvile, siger ukrainsk næstkommanderende

Kl. 15.16
EU-myndighed frygter, at civile fly ved et uheld kan blive ramt af missiler

Kl. 15.27
Ukraine: Vi har fået hjælp for mere end 12 milliarder dollar

Kl. 15.42
Nu inviterer Zelenskyj Scholz og Steinmeier til Kyiv

Kl. 16.55
Russisk yacht beslaglagt i Fiji

16 min siden (Time now CET 18.08)
Ny FN-konvoj er på vej mod Azovstal-værket

14 min siden (Time now CET 18.08)
Putin fastholder løfte om mulig evakuering af civile fra stålværk

7 min siden (Time now CET 18.48)
Putin undskylder for Hitler-kommentar efter israelsk fordømmelse

(Time now CET 18.48)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-05-05 kl. 18.14
13 min. siden
Kronprinsparret er 'dybt rystede' over vidnesbyrd om 'krænkelses- og
voldskultur' på Herlufsholm

TV2:
Nu reagerer kronprinsparret på afsløringer om Herlufsholm
5. maj. 2022, 17:33
Opd. 5. maj. 2022, 18:13

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24152

Quit the bad deal with the devil, now, Belarus!

File 24.153 ...
Excorsismus (Eksorcisme, dæmon- og djævleuddrivelse)
https://sites.google.com/view/kall-excorsismus/files/24-xxx/24-1xx/24-153
Belarus (Hviderusland)
https://sites.google.com/view/kall-belarus/files/24-xxx/24-1xx/24-153

-

Date: Thu, 5 May 2022 08:42:02 +0200
24150a <627371bc$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/f-1ULJDA4tg/m/vBvUx2i8AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

DR S114 tor 05 maj 22:48:55
5.maj dr.dk/nyheder 19:48

ISRAEL VIL RYDDE OTTE LANDSBYER
I to årtier har det været uklart, hvad
der skulle ske med godt 1.000
palestinænsere bosat på Vestbredden,
der er besat af Israel.
De bor nemlig i et landområde, som
Israel har udset sig til at bruge til
militære øvelser. Og nu har den
israelske højesteret afgjort, at
området kan ryddes, skriver Ritzau.

Området, hvor der ligger otte
landsbyer, er placeret nær den
palæstinensiske by Hebron.
Ifølge afgørelsen fra domstolen var
beboerne i landsbyerne ikke permanente
beboere i området, da israelsk militær
for første gang i 1980'erne erklærede
det for et militært område.

-

DR S116 tor 05 maj 22:48:55
5.maj dr.dk/nyheder 21:07

EU-LEDER VIL SÆLGE RUSSISKE AKTIVER
Charles Michel, præsident for Det
Europæiske Råd, kommer nu med en ganske
vidtgående idé. Det skriver Ritzau.

I stedet for blot at indefryse russiske
aktiver, mener Michel, at EU bør
beslaglægge og sælge aktiverne for
herefter bruge det indtjente til at
genopbygge Ukraine. Sådan siger Michel
i et interview med Interfax Ukraine,
ifølge nyhedsbureauet AFP.

Personligt er jeg overbevist om, at
det er meget vigtigt ikke blot at
indefryse aktiver, men også at
beslaglægge dem for at gøre dem
tilgængelige for at genopbygge landet,
siger han.

Kommentar:

I realiteten er det at stjæle et andets land penge ved mindre man
skylder andre noget (ligesom når fogden kommer og beslaglægger ens
ejendom)!

Og det er faktisk tilfældet her: *Krigsskadeerstatning* til
Ukraine!

-

Lukasjenko undrer sig over Ruslands krig i Ukraine
5. maj. 2022, 21:14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-lukasjenko-undrer-sig-over-ruslands-krig-i-ukraine

Kommentar:

Som *psykopat* (og alfahan) må du da vide, at du (med din
hensynsløse adfærd) får rivaler!

Således ér "psykopat-loven" (den stærkes ret til at tyrannisere og
kanøfle alle de andre med henblik på at parre sig med hunnerne,
således at KUN ens afkom overlever)

Og det er denne *uretfærdige* lov, der styrer dyreriget, opdagede
Charles Darwin (Evolutions-teorien).

Og det går fint så længe kampen forbliver på dyrestadiet, men når
vi kommer til atomalderen, da er bagsiden af "medaljen" uheldigvis,
at ligesom rivalerne i dyreriget slår hinanden ihjel, så udryddes
alle (i en altomfattende ødelæggelse!

Det har jeg forsøgt at lære Jer i årevis, men I har været al, AL
for arrogante i Jeres egoistiske grådighed, som jo netop
karaktiserer *sindssygdommen* psykopati ...
https://sites.google.com/view/kall-science/topic/psychiatric-diagnosis
https://sites.google.com/view/kall-science/topic/psychiatric-diagnosis/psychopathy
https://sites.google.com/site/kalllitteratur/startside/0-by-name-titelnavn/dynamisk-psykiatri

I evner simpelthen ikke *selvbeherskelsens* kunst!

"Game" over-and-out (global nuclearwar+suicide) at around ...
T-1367 days

Er det så nu, at vi skal råbe:
"Hip hip hurra! Længe leve det skøre vanvid!"?

Eller hørte jeg en stemme i mørket (fra der, hvor dæmonerne bor,)
le?

Kom nu til fornuft!

Mennesket behøver IKKE adlyde sine impulser fra underbevidstheden
(herunder den *egoistiske* trang til at ville herske over alle de
andre)!

Vi KUNNE faktisk godt skabe en fremtid for os alle, hvis vi bare
giver hinanden en fair behandling.

Er det så svært at styre sit sind (ved at bruge Veto-retten)?
https://sites.google.com/search/kallscie?query=veto-retten
https://sites.google.com/search/kallscie?query=veto-retten&universe=classic

Sig efter mig:

Date: Thu, 5 May 2022 08:42:02 +0200
> [...]
> the voice of ET):
> (2022-05-05, Thursday, day no 125, CET 08.28, GMT 06:28)

Jo før du indser, at du er *syg* i sindet, desto større chance
har Menneskeheden for at overleve "vuggedøden"!

I dag *nægter* jeg, o Gud, at adlyde djævelen og alle hans
gerninger og al hans væsen! For hvad han har i sinde, ønsker jeg
ikke!

[...]

__________________________

(Time now CET 18.39)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 19.19
Tysk udenrigsminister vil snart besøge Ukraine

Kl. 20.15
EU's udenrigschef: Vi er næsten klar med olieembargo

Kl. 21.20
Borgmester frygter raketangreb i det vestlige Ukraine

Kl. 21.27
Lukasjenko undrer sig over krigen

I et interview med AP siger Hvideruslands præsident, Alexandr
Lukasjenko, at han ikke havde regnet med, at krigen i Ukraine
ville “trække ud på denne måde”. Læs hele artiklen her.

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-lukasjenko-undrer-sig-over-ruslands-krig-i-ukraine

... (teacher-break) ...

(Time now CET 22.54)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24153

Ærgerligt at jeg aldrig kunne dele med min ven lovsang

https://www.youtube.com/watch?v=cL1WgF0bKBM

Desejo que você seja ricamente abençoado(a) com esta canção gravada em
Jerusalém.

Date: Thu, 5 May 2022 08:42:02 +0200
24150a <627371bc$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/f-1ULJDA4tg/m/vBvUx2i8AwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I går kl. 18:38
Putin lover sikker passage for civile på ukrainsk stålværk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-lover-sikker-passage-civile-paa-ukrainsk-staalvaerk

-

Putin har undskyldt for Lavrovs Hitler-kommentar, siger Israels
premierminister
5. maj. 2022, 18:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-putin-har-undskyldt-for-lavrovs-hitler-kommentar-siger-israels-premierminister

-

Medier: Zelenskyj inviterer Scholz og Steinmeier til Kyiv
5. maj. 2022, 18:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-medier-zelenskyj-inviterer-scholz-og-steinmeier-til-kyiv

-

Fem millioner vacciner bliver for gamle over sommeren
5. maj. 2022, 19:51
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-05-05-fem-millioner-vacciner-bliver-for-gamle-over-sommeren

Kommentar:

Man *frådser* altså ikke med vores liv og penge. Send vaccinerne
STRAKS til mennesker, der ikke selv har råd!

Det er en hån/bespottelse overfor disse mennesker at destruere
medicinen (som tidligere gjort, vist nok)!

-

[...]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-vil-bruge-omraade-paa-vestbredden-hvor-der-bor-1000-palaestinensere-til

-

Zelenskyjs retorik har begrænset levetid, mener forsker
5. maj. 2022, 19:56
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-05-zelenskyjs-retorik-har-begraenset-levetid-mener-forsker

Heidi Jønch-Clausen kalder Zelenskyjs retorik en ny æra inden for
politisk kommunikation, men hun forudser, at det snart bliver for meget.

Kommentar:

Hvad ville vi selv have gjort i sådan en nødsituation, hvor
*antikrist* har overfaldet ens landog nu myrder i flæng *uskyldige*?

-

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-praesident-vil-saelge-russiske-aktiver-og-bruge-pengene-paa-ukraine

[...]

Dagens overblik: Russisk statskanal truer Europa med atomkrig
5. maj. 2022, 21:08
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-05-dagens-overblik-russisk-statskanal-truer-europa-med-atomkrig

Kommentar:

Vær *realister*

*Hypotetisk* set vil en atomkrig OGSÅ på et tidspunkt blive et
spørgsmål om at ødelægge fjendens infrastruktur, herunder
a-kraftværker.

Og dem findes der MANGE af! Alene i Frankrig vist nok over 60.

Og hvad sker der, når alle disse Tjernobyl-1986 på en gang futtes
af?

Radioaktiviteten vil SPREDE sig ud over HELE den nordlige
halvkugle, INKLUSIV Rusland!

Så ...

Spar os for mere *psykopat-galskab*: ALLE omkommer - OGSÅ selvom
Putin-666 har lovet noget andet! Manden har jo før - som bekendt -
taget fejl, fx. med angrebskrigens varighed i Ukraine! ALLE
omkommer!

Så lad være med at *tilbede* denne *dæmon*, fordi dæmonens opgave
er at realisere atomkrigen! Kald det bare *rendyrket* ondskab,
både overfor dig og mig og alæle andre levende organismer på
planeten vor!

-

Lukasjenko undrer sig over Ruslands krig i Ukraine
5. maj. 2022, 21:14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-lukasjenko-undrer-sig-over-ruslands-krig-i-ukraine

En af Putins nærmeste allierede siger nu, at han er usikker på, om
invasionen af Ukraine går efter planen. Han er også helst fri for
en atomkrig.

[ ... ]

Aleksander Lukasjenko er især modstander af, at Rusland bruger
atomvåben inde i Ukraine.

[ ... ]

Han brugte for eksempel gentagne gange ordet "krig" om det, der
foregår i Ukraine.

Krig er ellers en betegnelse, som styret i Kreml er så meget imod,
at russere, der siger ordet, risikerer op til 15 års fængsel.

Kommentar:

Se tidligere debat-indlæg ...

Subject: Quit the bad deal with the devil, now, Belarus! -
Date: Thu, 5 May 2022 23:40:23 +0200
24153 <62744449$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/f-1ULJDA4tg/m/-Uf2Jm_tAwAJ

-

I går kl. 22:11
Tre dræbt og flere alvorligt såret i angreb i Israel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tre-draebt-og-flere-alvorligt-saaret-i-angreb-i-israel

-

Hvorfor er Sverige og Finland ikke med i NATO? Her er fem afgørende svar
5. maj. 2022, 21:19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-hvorfor-er-sverige-og-finland-ikke-med-i-nato-her-er-fem-afgoerende-svar

Rusland har gjort det meget klart, at det vil få konsekvenser,
hvis de to neutrale lande Sverige og Finland går med i
NATO-samarbejdet.

Kommentar:

Efter Putin-666s ulovlige angrebskrig i Ukraine, er der ikke så
meget længere at gøre, end at søge ly ind under NATO-paraplyen!

Det er *konsekvensen* af Putin-666s voldelige adfærd.

Er det så svært at forstå i det russiske militær?

Hvad ville du selv gøre, dersom nogen truede dig på livet?

Være underdanig eller søge ly hos en, der er stærk nok til at
kunne tilbyde dette?

Indse dog, at *uslingen* i Kreml netop har fremprovokeret al det,
som I IKKE ønskede, at I nu - reelt set - er venneløse!

INGEN med forstanden i behold gider jo være sammen med en
voldsperson!

Så ...

"Kanske" det var på tide at fjerne ham fra magten!

Kanske både I og vi så har en chance for at overleve "vuggedøden"!

Eller er I ligeså tossede oven i knolden (pga. *magtsyge*) som der
Führer?

-

Ruslands reaktion har lammet dansk ambassade, siger kommentator
5. maj. 2022, 23:00
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-05-05-ruslands-reaktion-har-lammet-dansk-ambassade-siger-kommentator

-

Hvis Putin kalder invasionen for en krig, sætter han hele sin regering
over styr, vurderer forsker
5. maj. 2022, 23:01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-05-hvis-putin-kalder-invasionen-for-en-krig-saetter-han-hele-sin-regering-over-styr

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i går kl. 19:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3838360
Morten Top
Putin undskylder for Hitler-kommentar

i går kl. 19:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3838836
Morten Top
Nato vil øge tilstedeværelse i Østersøen, hvis Sverige søger om optagelse

i går kl. 20:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3839129
Morten Top
EU-præsident vil sælge russiske aktiver og bruge pengene på Ukraine

i går kl. 20:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3839590
Morten Top
EU's udenrigschef: Ny sanktionspakke tæt på

i går kl. 21:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3840025
Nana Fischer
Hvideruslands præsident: Det føles som om, invasionen "trækker ud"

i går kl. 22:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3840361
Nana Fischer
Vicepremierminister: Evakuering fra Mariupol vil finde sted fredag
klokken 12

30 min. siden (Time now CET 00.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3840561
MORTEN TOP
Overblik og tak for nu

(Time now CET 00.55)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 22.27
Små russiske fremskridt i Donbas, siger Pentagon

49 min siden (Time now CET 00.09)
Ukraine: Evakueringer fra Mariupol fortsætter

(Time now CET 00.55)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-05-05 kl. 00.23
I går kl. 23:39
Somalia skal vælge præsident med over et års forsinkelse

TV2:
Hvis Putin kalder invasionen for en krig, sætter han hele sin regering
over styr, vurderer forsker
5. maj. 2022, 23:01

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24155

The buffer-zone

Was:

Re: Jeg ønsker IKKE at være katastrofiker!
Men når man leger med ilden, ender det som hovedregel med, at ... -
Re: News 2022-05-05, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1367 days to global Nuclearwar+suicide

File 24.159 ...
Nuclearwar + nuclearwinter
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/24-xxx/24-1xx/24-159
"Crib death" ("Vuggedøden")
https://sites.google.com/view/kall-crib-death/files/24-xxx/24-1xx/24-159

-

Subject: Jeg ønsker IKKE at være katastrofiker! Men når man leger med
Date: Thu, 5 May 2022 18:49:26 +0200
24152 <62740018$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/f-1ULJDA4tg/m/GfAc9Y3dAwAJ> -
Øh ... (memory on from) ...

Date: Thu, 5 May 2022 23:40:23 +0200
> Hmm ... (memory on from) ...
>
> Date: Thu, 5 May 2022 08:42:02 +0200

> Jo før du indser, at du er *syg* i sindet, desto større chance
> har Menneskeheden for at overleve "vuggedøden"!

Jeg har tænkt lidt over det (HVORDAN kan jeg OVERTALE *patienten*
til IKKE at begå selvmord):

Jeres problem er, at I ser fjender alle vegne (og ikke fatter, at
I selv ér en fjende i andres øjne pga. Jeres voldelige adfærd fx.
med *angrebskrigen* i Georgien 2008 og nu også i Ukraine)!

Og selvom jeg er uenig med Jer om dette (fordi jeg og andre
opfatter NATO som en *forsvarspagt*, modsat angrebspagt) ...

Og selvom jeg er uenig med Jer om dette, kan jeg godt forstå
problemstillingen, at en såkaldt fjende kommer fór tæt på ens
hovedkvarter!

Så ...

HVORDAN løser vi dette problem (til *gavn* for Menneskeheden)?

Jeg er tidligere foreslået en *buffer-zone* ...

Subject: NATO afviser russisk krav om at trække sine styrker. But ... -
Re: News 2022-01-01, 1491 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Fri, 21 Jan 2022 20:42:06 +0100
23290 <61eb0c91$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
Found perhaps einem UFO-hunter
https://sites.google.com/view/et-footsteps/topic/hunter/23-xxx/23-290
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/23-xxx/23-2xx/23-290
Rogue States (Slyngelstater, Slyngel-banden)
https://sites.google.com/view/rogue-states/files/23-xxx/23-2xx/23-290
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ichDYFoEV90/m/-xuOJQoKBQAJ

https://sites.google.com/view/et-footsteps/topic/why-is-et-hiding/23-xxx/23-2xx/23-282

https://sites.google.com/view/kall-science/topic/origin-and-evolution-of-life/suicide/23-2xx/23-282

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hvorfor-tr%C3%A6der-et-ikke-offentlig-frem

> Vores vurdering er derfor følgende:
>
> HVIS *patienten* lærer at indse sindssygdommens faldgrupper
> (herunder at *genkende* ukrudtsplanterne) - *selvindsigt* hedder
> det i fagsproget - da OG FØRST DA er der håb om, at patienten kan
> *distancere* til disse sygelige impulser fra underbevidstheden
> og ved hjælp at Veto-retten i sinden annullere den *destruktive*
> associale adfærd med mord her og der og alle vegne!
>
> Vores vurdering er derfor FORTSAT, at ...
>
> Så længe dele af Georgien og Ukraine holdes besat, er
> Menneskehedens overlevelse er YDERST ringe!

> [...]

Mit forslag er derfor FORTSAT, at NATO IKKE placerer atomvåben
lige op til den russiske grænse!

Bevares!

Det er da så muligt, at vi i en atomkrig så står ringere stillet
end ønsket, men, men, men ...

Brug nu lige *forstanden*:

INGEN overlever en atomkrig, så det er bedøvende lige meget hvem,
der er stærkest osv.

Mit forslag er derfor FORTSAT, at ...

Der opstilles INGEN atomvåben i Sverige
Der opstilles heller INGEN atomvåben i Finland
Der opstilles heller INGEN atomvåben i Ukraine
Der opstilles heller INGEN atomvåben i Moldavien
Der opstilles heller INGEN atomvåben i Georgien
Der opstilles heller INGEN atomvåben i Hviderusland (nu Belarus),
når/hvis diktatoren falder (INGEN lever jo evigt) og befolkningen
også her ønsker beskyttesle mod *antikrig* (Putin-666)!

Rusland BØR her inddrages, så de ved *selvsyn* kan se, at der
ingen atomvåben-trussel er i disse lande!

Med hensyn til Kaliningrads atomvåben og NATOs nuværende
atomvåben BØR man ligeledes nå frem til en hensigstmæssig
buffer-zone, således at risikoen mindskes mht. global atomkrig!

This file will be send to ...

1.
USA

2.
NATO

3.
Sverige

4.
Finland

5.
Ukraine

6.
Moldavien

7.
Georgien

8.
Belarus

9.
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)

10.
The Press

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24159