- News 2023-04-22

Alle NATO-lande er enige om ukrainsk medlemskab

Subject: Russisk kampfly affyrer fejlagtigt våben i russisk
grænseby - News 2023-04-21
Date: Fri, 21 Apr 2023 08:54:07 +0200
25131 <u1tbuf$11487$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/9LfGJqUARfI/m/tOXV_AOAAgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

ANALYSE: Den ukrainske offensiv begynder snart
Jacob Kaarsbo
Senioranalytiker i Tænketanken Europa og tidligere chefanalytiker i FE
I går kl. 20.44
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-21-analyse-den-ukrainske-offensiv-begynder-snart

-

Dagens overblik: Alle NATO-lande er enige om ukrainsk medlemskab
I går kl. 20.45
https://nyheder.tv2.dk/2023-04-21-dagens-overblik-alle-nato-lande-er-enige-om-ukrainsk-medlemskab

-

Antallet af russiske milliardærer stiger trods krig og vestlige sanktioner
I går kl. 21.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-21-antallet-af-russiske-milliardaerer-stiger-trods-krig-og-vestlige-sanktioner

-

I går kl. 21:52
Gang på gang brydes våbenhvilen i Sudan: 'De lover dem i ond tro'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/gang-paa-gang-brydes-vaabenhvilen-i-sudan-de-lover-dem-i-ond-tro

-

Ukraine overvejede angreb på russiske tropper i Syrien ifølge nye
papirer fra Pentagon-læk
I dag kl. 05.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-22-ukraine-overvejede-angreb-paa-russiske-tropper-i-syrien-ifoelge-nye-papirer-fra

-

Sudans stridende parter affyrer tunge våben fra hospitalstage
I dag kl. 06.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-22-sudans-stridende-parter-affyrer-tunge-vaben-fra-hospitalstage

-

DR S174 lør 22 apr 07:35:45
22.april dr.dk/nyheder 06:55

VÅBEN AFFYRES FRA HOSPITALSTAGE

I dag kl. 06:55
Sudans stridende parter affyrer våben fra hospitalstage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sudans-stridende-parter-affyrer-vaaben-fra-hospitalstage

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 08.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.32
Ukraine har i løbet af dagen afvist 30 angreb i krigens epicenter,
melder generalstab

Kl. 19.47
Ukraine forbereder sig på nye brigader og enheder, siger Zelenskyj

Kl. 20.11
Russiske bombeangreb mod egen by skyldtes formentlig menneskelig fejl,
siger korrespondent

Kl. 20.47
Russisk præst udvekslet med ukrainske krigsfanger

Kl. 21.20
Atomeksperter i Zaporizjzja har hørt angreb stort set hver dag denne uge

Kl. 21.52
Rusland kalder NATO-udmeldinger for "farlige"

Kl. 22.17
Rusland lokker borgere til hæren med høj løn og stor tilfredshedsfølelse

Kl. 22.47
Flere kampvogne er sendt til Ukraine

New Link ...

Krigen i Ukraine 22. april 2023
I dag kl. 05.45
https://nyheder.tv2.dk/2023-04-22-krigen-i-ukraine-22-april-2023

Kl. 05.47
Ukraine overvejede angreb på russiske tropper i Syrien ifølge nye
papirer fra Pentagon-læk

Kl. 05.56
Sladrehank åbnede for efterretninger tidligere end antaget

Kl. 06.59
Lig fra 500 eftersøgte soldater fundet

40 min siden (Time now CET 08.27)
Ukraine får våben "så længe det er nødvendigt"

(Time now CET 08.27)

2023-04-22 kl 08.10
2 min. siden
Japansk skibsvrag fra Anden Verdenskrig fundet - blev sænket med 1.000
krigsfanger om bord

TV2:
2023-04-22 kl 08.15
Genbrugspladser advarer: Voldsom stigning i store lattergasflasker med
festlig emballage
42 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25133