Hvis retfærdighed skal ske fyldelst, så ville Putin komme op og dingle i galgen - News 2023-12-21

Hvis retfærdighed skal ske fyldelst, så ville Putin komme op
og dingle i galgen (ligesom Saddam Hussein)!

Subject: Frankrig tilslutter sig uddannelse af ukrainske jagerpiloter -
News 2023-12-20
Date: Wed, 20 Dec 2023 09:54:45 +0100
25919 <6582abf3$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/yL1WmOh6shA/m/1ixZkoI0AAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

I dag kl. 10:51
Ruslands ambassadør om dansk-amerikansk aftale: Vil føre til øgede
spændinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-ambassadoer-om-dansk-amerikansk-aftale-vil-foere-til-oegede-spaendinger

-

Da atomtruslen var på sit højeste, var en forsvarsaftale med USA
utænkelig. Per Stig Møller kalder ny aftale en 'historisk
omvæltning'
I går kl. 16:32
https://www.dr.dk/nyheder/indland/da-atomtruslen-var-paa-sit-hoejeste-var-en-forsvarsaftale-med-usa-utaenkelig-stig

Under Den Kolde Krig blokerede blandt andre Socialdemokratiet for
tættere samarbejde med Nato.

-

I går kl. 17:51
Ukrainere flytter julen væk fra den russiske kirke - fejrer for
første gang den 25. december
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainere-flytter-julen-vaek-fra-den-russiske-kirke-fejrer-foerste-gang-den-25

-

Vindmøllebranchen vil trække i håndbremsen: Nu skal møllerne ikke
være højere
I går kl. 18:00
https://www.dr.dk/nyheder/indland/vindmoellebranchen-vil-traekke-i-haandbremsen-nu-skal-moellerne-ikke-vaere-hoejere

Den grønne omstilling kræver lige nu flere - ikke større - møller,
lyder det fra vindmøllebranchen.

-

Bag tallene: Hvorfor dør der så mange børn i Gaza?
I går kl. 18:30
https://www.dr.dk/stories/1288510966/explainer-hvorfor-doer-saa-mange-boern-i-gaza/

-

Politisk redaktør efter forsvarsaftale med USA: Den borgerlige
udenrigspolitik har vundet
I går kl. 19:00
https://www.dr.dk/nyheder/indland/politisk-redaktoer-efter-forsvarsaftale-med-usa-den-borgerlige-udenrigspolitik-har

-

Han hævder at kende Ruslands brutale hemmeligheder og nu vil han
fortælle dem
I går kl. 20.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-20-han-haevder-at-kende-ruslands-brutale-hemmeligheder-og-nu-vil-han-fortaelle-dem

-

I går kl. 20:13
Danmark med i samarbejde om cyberbeskyttelse af Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-med-i-samarbejde-om-cyberbeskyttelse-af-ukraine

-

I går kl. 20:21
Afstemning om FN-resolution igen udskudt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/afstemning-om-fn-resolution-igen-udskudt

-

I går kl. 20:39
Lars Løkke Ramussen tager til USA for at underskrive
forsvarssamarbejdsaftale
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lars-loekke-ramussen-tager-til-usa-underskrive-forsvarssamarbejdsaftale

-

I går kl. 21:00
Allieret til Venezuelas præsident bliver frigivet af USA i
fangeudveksling
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/allieret-til-venezuelas-praesident-bliver-frigivet-af-usa-i-fangeudveksling

-

To krige kommer på dagsordenen, når Løkke i dag skriver under på
ny USA-aftale
I dag kl. 08:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/krige-kommer-paa-dagsorden-naar-loekke-i-dag-skriver-under-paa-ny-usa-aftale

Ukraine og Gaza kommer til at fylde på mødet mellem den danske og
amerikanske udenrigsminister, når de i dag underskriver
forsvarsaftale.

-

2023-12-21 kl 10.07
Har Putin lukket munden på modstanden i Rusland?
42 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-20-har-putin-lukket-munden-paa-modstanden-i-rusland

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

33 min. siden (Time now CET 13.44)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6950541
Morten Top
Røde Halvmåne: Israel blokerer vores ambulancer

i går kl. 14:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6950768
Morten Top
Hamas: Vi vil ikke spille Israels spil

i går kl. 14:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6950959
Morten Top
46 FN-lastbiler med mad er i dag kommet ind i Gaza

i går kl. 15:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6951108
Morten Top
Luftangreb i Rafah fanget på direkte tv

i går kl. 16:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6951273
Morten Top
Nødhjælp på vej fra Cypern til Gaza

i går kl. 17:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6951433
Morten Top
FN klar med udkast til resolution om Gaza - afstemning senere i
dag

i går kl. 17:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6951570
Morten Top
Netanyahu afviser at stoppe krigen: Hamas-terrorister må
'overgive sig eller dø'

i går kl. 18:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6951655
Morten Top
Hamas: Flere end 20.000 dræbte i Gaza

i går kl. 18:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6951751
Morten Top
Videoer viser luftangreb nær hospital i Gaza

i går kl. 19:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6951922
Morten Top
Biden: 'Vi presser på' for en ny aftale

i går kl. 20:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6952099
Morten Top
Afstemning om FN-resolution igen udskudt

i går kl. 20:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6952302
Morten Top
USA forventer 'mere målrettede operationer' fra Israel

i går kl. 21:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6952545
Morten Top
WHO-chef advarer om fatale sundhedsforhold for små børn: 'Brug for
våbenhvile nu'

i dag kl. 00:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6953132
Louise Lønsmann
Macron: At bekæmpe terrorisme er ikke det samme som at udslette Gaza

i dag kl. 02:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6953194
Louise Lønsmann
Israelsk militær deler endnu en video af Hamas-tunnel blandt civile

i dag kl. 04:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6953239
Louise Lønsmann
FN: Israel beordrer større område af Khan Younis evakueret

(Time now CET 10.08)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.22
Opd. 39 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-18-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

No new link found, yet

(Time now 21/12, CET 10.08)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 04:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6948603
Mette Koue
Ukraine får ikke amerikansk hjælpepakke i år

___________________________________

(Time now CET 10.08)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.38
Opd. 51 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.55
Storbritannien fik Ukraine til at trække sig fra
fredsforhandlinger, siger Rusland

Kl. 11.26
EU-domstol opretholder sanktioner mod tidligere Chelsea-ejer

Kl. 12.33
Russisk gennembrud er usandsynligt, lyder britisk vurdering

2 min siden (Time now CET 13.41)
Rusland uddeler bøde til Google for ”fake news”

Kl. 14.28
16 kandidater klar til at stille op mod Putin i præsidentvalg

Kl. 15.23
Tyskland vil konfiskere russiske værdier for 5,3 milliarder kroner

Kl. 15.49
Ukraine får en milliard af EU til genopbygning

Kl. 16.16
Ukrainsk hærchef kritiserer fyringer

Kl. 16.34
Russisk udenrigsminister siger, at retfærdigheden vil sejre i
Ukraine og Mellemøsten

Kommentar:

Hvis retfærdighed skal ske fyldelst, så ville du og Putin komme op
og dingle i galgen (ligesom Saddam Hussein)!

Kl. 19.23
EU-chef: EU vil tage "betragtelig skade", hvis Rusland vinder krigen

Kl. 19.53
Danmark med i projekt om cyberstøtte til Ukraine

Kl. 22.42
Hun vil have fred i Ukraine – nu stiller hun op til præsidentvalg
mod Putin

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.34
Opd. 12 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.31
Ukraine erkender russisk fremskridt i sydøst og påpeger tab

Kl. 06.46
Ukraine har nedskudt 34 russiske droner natten til torsdag

Kl. 08.38
Kreml-talsmand: Der er "intet grundlag" for fredsforhandlinger
med Ukraine

24 min siden (Time now CET 10.08)
Flertal i Ukraine imod afskedigelse af militærchef

(Time now CET 10.08)

2023-12-21 kl 09.52
10 min. siden
Staten dækker udgifter i Korsør kogræsserforenings PFAS-sag

DR-news missing between 2023-12-20 kl 13.33 and 14:47, idiots!

TV2:
2023-12-21 kl 09.56
Voldsom sneboldkamp på skole får konsekvenser
15 min siden

TV2-news missing between 2023-12-20 kl 13.39 and 18.08, idiots!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25920
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi

Putin vil udleve zardrømme, siger Lars Løkke

Subject: Hvis retfærdighed skal ske fyldelst, så ville Putin komme
op og dingle i galgen - News 2023-12-21
Date: Thu, 21 Dec 2023 10:17:06 +0100
25920 <658402ae$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/dMrmJee8BzM/m/k8GLI1CEAAAJ
I dag kl. 10:25
FN-organisation standser fødevarehjælp i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-organisation-standser-foedevarehjaelp-i-sudan

-

USA står mere og mere alene om støtten til Israel, men hvorfor er
de to stater så tæt allieret?
I dag kl. 11:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-staar-mere-og-mere-alene-om-stoetten-til-israel-men-hvorfor-er-de-stater-saa-taet

Historien om den tætte alliance mellem de to stater trækker tråde
flere hundrede år tilbage.

-

En ny våbenhvile rumsterer, men prisen for gidslerne i Gaza er
steget, vurderer eksperter
I dag kl. 15.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-20-en-ny-vaabenhvile-rumsterer-men-prisen-for-gidslerne-i-gaza-er-steget-vurderer-eksperter

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 10:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6954204
Martin Flink
WHO: Ingen funktionelle hospitaler i det nordlige Gaza

i dag kl. 11:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6954550
Martin Flink
Humanitær vagthund: Facebook og Instragram censurerer
palæstinensisk indhold

i dag kl. 12:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6954748
Martin Flink
Ingen frigivelser før Israel stopper sine krigshandlinger

i dag kl. 13:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6954887
Rasmus Christiansen
Raketter affyret mod Tel Aviv

i dag kl. 13:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6955126
Rasmus Christiansen
FN-kontor for menneskerettigheder: 11 ubevæbnede palæstinensere
angiveligt skudt foran deres familier af israelske soldater

i dag kl. 14:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6955246
Rasmus Christiansen
De seneste billeder fra Gazastriben

i dag kl. 15:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6955415
Rasmus Christiansen
Ingen tilskadekomne i stort raketangreb mod Tel Aviv

i dag kl. 16:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6955767
Rasmus Christiansen
4.805 lastbiler med nødhjælp er kommet ind til Gazastriben siden
7. oktober

(Time now CET 18.58)

[...]

(Time now 21/12, CET 18.58)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 20:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6952132
Carsten Thomsen
Ukrainere flytter julen væk fra den russiske kirke - fejrer for
første gang den 25. december

i dag kl. 17:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6956084
Nanna Nørby Hansen
Ukrainske mænd, der bor i udlandet, bliver bedt om at tilslutte
sig hæren

20 min. siden (Time now CET 18.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6956396
Nanna Nørby Hansen
Ungarns premierminister vil ikke kalde krigen i Ukraine for krig

(Time now CET 18.57)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 10.50
Ukrainsk forsvarsminister vil rekruttere ukrainske mænd i udlandet

Kl. 11.39
Rusland: Vi har "omfattende udvekslinger" med Nordkorea

Kl. 11.59
Tyskland giver 88 millioner euro i energihjælp til Ukraine

Kl. 13.13
Ukraine har fået den sidste donation fra EU

Kl. 14.35
Sikkerhedschef lover at ramme Rusland "med en nål i hjertet"

Kl. 15.16
Putin vil udleve zardrømme, siger Lars Løkke

Kl. 15.49
12-årig ukrainsk pige død efter "sundhedsrejse" til russisk by

Kl. 16.08
Ukrainsk parlament stemmer om legalisering af medicinsk cannabis

Kl. 16.41
Den russiske invasion af Ukraine er ikke krig, siger Orban

Kl. 17.14
Tre dræbt ved russisk angreb i Donetsk

Kl. 17.36
Holland giver 692 millioner kroner i humanitær støtte til Ukraine

49 min siden (Time now CET 18.55)
Rusland betragter militær øvelse ved japansk ø som en "potentiel
trussel"

24 min siden (Time now CET 18.55)
Tidligere fodboldboss taber sag om sanktioner

(Time now CET 18.55)

2023-12-21 kl 18.52
22 min. siden
Arriva indstiller togdrift i Jylland frem til middagstid

TV2:
2023-12-21 kl 18.54
Historisk forsvarsaftale er underskrevet
34 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25921