UG: Serbiens forhold til Rusland slår sprækker: 'For os er Krim og Donbas ukrainske' - News 2023-01-21

UG: Serbiens forhold til Rusland slår sprækker: 'For os er Krim og
Donbas ukrainske'

USA vil indføre flere sanktioner mod den russiske lejehær Wagner-gruppen

Tysklands tøven skyldes først og fremmest Scholz' stædighed, siger TV 2s
korrespondent

Ukrainske tropper skal træne på Leopard-kampvogne i Polen, siger minister

Subject: ET-Break (Russisk Missilsystem hjælper ikke på asteroide-nedslag)
- News 2023-01-20
Date: Fri, 20 Jan 2023 09:29:36 +0100
24911 <tqdjdh$1vn1i$1...@news.eternal-september.org>
Galactic neighbor help, (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/24-xxx/24-9xx/24-911
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/PVh8vVSbmD4/m/EA56Fk6JCgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S129 lør 21 jan 09:07:41
20.januar dr.dk/nyheder 19:42

SAUDI-ARABIEN AFVISER ISRAEL

... før palæstinenserne har fået
deres egen stat.

I går kl. 19:42
Saudi-Arabien: Først normale relationer til Israel, når palæstinenserne
får deres egen stat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/saudi-arabien-foerst-normale-relationer-til-israel-naar-palaestinenserne-faar-deres

-

Serbisk præsident i oprør over video på russisk tv
I går kl. 20.12
Opd. I går kl. 21.32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-20-serbisk-praesident-i-oproer-over-video-paa-russisk-tv

- Hvorfor ringer I fra Wagner-gruppen overhovedet til nogen fra Serbien,
når I ved, det er imod vores regler, raser Aleksandar Vucic.

Kommentar:

Fordi Putin-666 and his men SKIDER højt og flot på demokratiet.

Det hele handler UDELUKKENDE om magt!

Og ...

"Kanske" det også var dem, der stod bag Balkankrigen i 1990'erne!

Kald det blot *Ondskabens imperium* (fordi de jo er LIGEGLADE med
menneskelig)!

OM det også står noget *okkult* bag dem?

Ja! Det tror jeg faktisk, fordi ...

Djævelen ønsker at ØDELÆGGE Guds Skaberværk, og det kan man fx. gøre
gennem en global atomkrig!

Og hvem var det lige, der truede os med global atomkrig (hvis vi
blandede os), da Putin-666 lavede en *ulovlig* angrebskrig på
Ukraine den 24. februar 2022 ?

Kald det blot *dæmonisk* aktivitet!

(
Og hold dig laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagt
borte borte fra sådanne mennesker, at de ikke skal *forpeste* dit
sind, således som det skere under Balkankrigen!

Det *smitter* som *pest* (denne hadefulde ondskab)!
)

Gud *velsigne* Serbien og Gud *velsigne* alle lande på Balkan!

Amen?

-

DR S131 lør 21 jan 09:07:41
20.januar dr.dk/nyheder 20:44

SANKTIONER PÅ VEJ MOD WAGNER-GRUPPE
USA er i næste uge klar med flere
sanktioner mod den private russiske
lejehær Wagner-gruppen. Det oplyser
John Kirby, talsmand for Det Hvide Hus
i spørgsmål om national sikkerhed,
skriver Reuters.

Den russiske Wagner-gruppe bliver af
USA nu stemplet som en "transnational
kriminel organisation".

Det private russiske militære firma
står bag "udbredte grusomheder og brud
på menneskerettighederne", siger John
Kirby.

Ifølge Kirby har den russiske præsident
Putin den seneste tid øget brugen af
Wagner-soldater i Ukraine.

I går kl. 20:44
USA vil indføre flere sanktioner mod den russiske lejehær Wagner-gruppen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-vil-indfoere-flere-sanktioner-mod-den-russiske-lejehaer-wagner-gruppen

-

I går kl. 20:57
Ukraine drømmer om Leopard-kampvogne, men Tyskland tøver stadig: ’Vi
havde alle forventet en beslutning’
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-droemmer-om-leopard-kampvogne-men-tyskland-toever-stadig-vi-havde-alle

-

I går kl. 21:00
Serbiens forhold til Rusland slår sprækker: 'For os er Krim og Donbas
ukrainske'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/serbiens-forhold-til-rusland-slaar-spraekker-os-er-krim-og-donbas-ukrainske

Kommentar:

Amen (UG)!

-

"Slip leoparderne løs" - tysk tøven over kampvogne udløser demonstration
i Berlin
I går kl. 21.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-20-slip-leoparderne-loes-tysk-toeven-over-kampvogne-udloeser-demonstration-i-berlin

-

I går kl. 21:35
Tyrkiets udenrigsministerium fordømmer Paludans planer om afbrænding af
koran i Stockholm
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiets-udenrigsministerium-fordoemmer-paludans-planer-om-afbraending-af-koran-i

Kommentar:

Det hører med til et *demokrati*, at folk har lov til at ytre sig!

INGEN har helle. Ej heller en såkaldt guddom/Guddom.

Men det er jo SELVFØLGELIG dumt at kritisere dem (sønder og sammen),
som man ønsker at have et forhold til!

Betragt derfor manden som *magtsyg* (idet han søger indflydelse ved
at *provokere*)!

-

Tungere våben strømmer til Ukraine – nu handler det om kampvogne
I går kl. 22.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-20-tungere-vaaben-stroemmer-til-ukraine-nu-handler-det-om-kampvogne

-

2023-01-21 kl 09.27
22 min. siden
Tyrkiet aflyser besøg fra svensk forsvarsminister efter
Paludan-demonstration
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiet-aflyser-besoeg-fra-svensk-forsvarsminister-efter-paludan-demonstration

Kommentar:

Det nytter ikke noget at ville TVINGE andre nationer til at opgive
deres *demokrati*!

Alt, hvad man opnår, er blot at udstille sig egen MANGEL på
demokratisk tankegang!

Og ...

Sagt i al fortrolighed mellem dig og mig: Jeg ser hellere Sverige
og Finland som medlemmer af NATO end et *udemokratisk* land!

Og al denne snak er lige vand på Putin-666's mølle, så ...

EOD herfra!

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 17:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5267759
Morten Top
Dagens overblik

_________________________________

(Time now CET x.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.47
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.16
NATO: Beslutning om at donere kampvogne skal træffes af hver nation
individuelt

Kl. 19.42
50.000 Wagner-soldater befinder sig i Ukraine - og de får våben fra
Nordkorea, siger USA

Kl. 20.26
Tysklands tøven skyldes først og fremmest Scholz' stædighed, siger TV 2s
korrespondent

Kl. 20.46
"Intet alternativ" til at sende kampvogne til Ukraine, siger Zelenskyj

Kl. 21.05
Wagner-gruppen afviser at have rekrutteret serbere til at kæmpe i Ukraine

Kl. 21.19
Tyskland vil sende hjælpepakke på over en millard dollar til Ukraine

Kl. 22.29
Ukraine kan begynde at træne i at bruge leopard-kampvogne, siger
Ukraines forsvarsminister

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 07.59
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 08.11
Vesten bør opdele ansvar for fredsplan, siger Ukraines førstedame

9 min siden (Time now CET 10.05)
Ukrainske tropper skal træne på Leopard-kampvogne i Polen, siger minister

(Time now CET 10.05)

2023-01-21 kl 09.27
22 min. siden
Tyrkiet aflyser besøg fra svensk forsvarsminister efter
Paludan-demonstration

TV2:
2023-01-21 kl 09.51
Australsk mand hyres til at afsløre hemmeligheder under begravelser
27 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24914

Ukraine til allierede: Jeres ubeslutsomhed koster liv

Baltiske lande opfordrer Tyskland til at donere kampvogne med det samme

Subject: UG: Serbiens forhold til Rusland slår sprækker: 'For os er
Krim og Donbas ukrainske' - News 2023-01-21
Date: Sat, 21 Jan 2023 10:06:41 +0100
24914 <tqg9v1$2hh1n$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/cSkMqN-f2U4/m/f68toejZCgAJ
Ellemann er tæt på erstatningsplan for donerede kanoner
I dag kl. 11.28
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-01-21-ellemann-er-taet-pa-erstatningsplan-for-donerede-kanoner

-

Skyfænomen har vagt opsigt på himlen i Tyrkiet
I dag kl. 11.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-21-skyfaenomen-har-vagt-opsigt-paa-himlen-i-tyrkiet

-

2023-01-21 kl 12.53
53 min. siden
Ukraines superrige oligarker har mistet magt og milliarder: "Det er
slutningen på en epoke"
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraines-superrige-oligarker-har-mistet-magt-og-milliarder-det-er-slutningen-paa-en

-

I dag kl. 14:34
Analytiker: Prisen på naturgas bliver nede resten af vinteren
https://www.dr.dk/nyheder/indland/analytiker-prisen-paa-naturgas-bliver-nede-resten-af-vinteren

-

DR S151 lør 21 jan 17:58:45
21.januar dr.dk/nyheder 14:57

ZELENSKYJS RÅDGIVER MED OPFORDRING

I dag kl. 14:57
Zelenskyjs rådgiver med opfordring til vesten: ’Tænk hurtigere’
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyjs-raadgiver-med-opfordring-til-vesten-taenk-hurtigere

-

Ukraine til allierede: Jeres ubeslutsomhed koster liv
I dag kl. 15.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-21-ukraine-til-allierede-jeres-ubeslutsomhed-koster-liv

-

Mens fronterne er fastlåste, forbereder Rusland sig på "den alvorlige
trussel", siger ekspert
I dag kl. 16.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-21-mens-fronterne-er-fastlaaste-forbereder-rusland-sig-paa-den-alvorlige-trussel

-

DR S155 lør 21 jan 17:58:46
21.januar dr.dk/nyheder 17:57

ZELENSKYJ MINDES MINISTER

I dag kl. 17:57
Zelenskyj mindes dræbt indenrigsminister: 'Ukraine mister hver dag sine
bedste brødre og søstre'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-mindes-draebt-indenrigsminister-ukraine-mister-hver-dag-sine-bedste

[...]

Kl. 11.11
Tre områder har haft de hårdeste kampe, men krigen befinder sig i
"dødvande", vurderer ministerium

8 min siden (Time now CET 13.00)
Wagner-grundlægger skriver til Det Hvide Hus

- Kære Hr. Kirby. Kan du være så venlig at redegøre for, hvilken
forbrydelse PMC Wagner har begået? lyder det.

Kommentar:

Lad den Internationale Domstol i Haag i sådanne sager afgøre, hvad
der er ulovligt, fordi den er upartisk!

Kl. 14.21
- Tænk hurtigere, opfordrer Zelenskyjs rådgiver

Kl. 14.43
Rusland indleder offensiv i Zaporizjzja-region

Kl. 15.18
Russisk forsvar holder luftværnsøvelse ved Moskva

Kl. 15.38
Baltiske lande opfordrer Tyskland til at donere kampvogne med det samme

Kl. 16.08
Russiske angreb i otte regioner i Ukraine

Kl. 16.31
Tre civile dræbt ved russiske angreb i Donetsk

Kl. 17.11
Russisk medie: Ukrainsk helikopter skudt ned i Kharkiv

Kl. 18.02
Ukrainsk efterretningstjeneste: Ingen trussel fra Hviderusland

50 min siden (Time now CET 19.19)
Løfte fra Biden til Ukraine

Den amerikanske præsident Joe Biden lover at Ukraine vil få al den
støtte, landet har brug for.

Kommentar:

God *bless* America!

5 min siden (Time now CET 19.19)
Russisk medie: Luftalarmer i flere ukrainske regioner lørdag

(Time now CET 19.19)

Et Udsagn:

Når du har meldt dig ud af Danmark
(ved fx. at tilslutte dig islamisk stat (IS) eller Putin-666's
modbydelige hær, apropos *landsforræderi*), ...

... så står du BAGERST i køen!

Og da Danmark er et lille land, kan vi derfor IKKE redde hele
verden, så du må sejle din egen sø!

Du høster - med andre ord - hvad du har sået (elendighed og
undergang)!

Og ...

*Dine* børn er IKKE vores problem!

Det e synd for dem, ja, men ... de er IKKE vores børn!

Så du (og dine børn) må sejle Jeres egen sø!

2023-01-21 kl 19.08
43 min. siden
Australiere lukker badestrande efter hajangreb på delfin

TV2:
2023-01-21 kl 19.13
Jeremy Renner brækkede over 30 knogler i sneplovulykke
I dag kl. 18.04

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24915