Kendt Putin-kritiker er forsvundet - News 2024-01-30

Jan 30, 2024, 4:04:38 AMJan 30
Kendt Putin-kritiker er forsvundet

Subject: Tre amerikanske soldater dræbt i droneangreb i Jordan.
Iran nægter at stå bag - News 2024-01-29
Date: Mon, 29 Jan 2024 07:09:16 +0100
26051 <65b7410e$0$716$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/nqw8Qbdsq1Y/m/qA-98rwYAwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

+

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ

> Ord til overvejelse:
>
> Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
> egne jordbesiddelser)!

Fregat på farlig mission satser på hjælp, hvis det angribes af særligt
missil
I går kl. 19.59
https://nyheder.tv2.dk/2024-01-29-fregat-paa-farlig-mission-satser-paa-hjaelp-hvis-det-angribes-af-saerligt-missil

-

DR i Yemen: Vestlige angreb mod houthierne har fordrevet Taseer og
hendes børn – igen
I går kl. 20:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dr-i-yemen-vestlige-angreb-mod-houthierne-har-fordrevet-taseer-og-hendes-boern-igen

DR's Mellemøstkorrespondent Puk Damsgård har mødt en mor og hendes
tre døtre, der efter USA-ledede angreb i Yemen er flygtet fra deres
hjem til en "gudsforladt" lejr.

-

Krigen i Ukraine

Ungarn og EU på kollisionskurs før afgørende topmøde
I går kl. 21.11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-29-ungarn-og-eu-paa-kollisionskurs-foer-afgoerende-topmoede

-

Hver fjerde Hamas-kriger er ifølge Israel blevet dræbt
I går kl. 21.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-29-hver-fjerde-hamas-kriger-er-ifoelge-israel-blevet-draebt

-

Kendt Putin-kritiker er forsvundet
I går kl. 22.38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-29-kendt-putin-kritiker-er-forsvundet

-

Rygter svirrer om fyring af forsvarschef – ville ”udløse ramaskrig”
i Ukraine, siger korrespondent
I går kl. 22.46
https://nyheder.tv2.dk/2024-01-29-rygter-svirrer-om-fyring-af-forsvarschef-ville-udloese-ramaskrig-i-ukraine-siger-korrespondent

-

DR S126 tir 30 jan 09:17:02
30.januar dr.dk/nyheder 02:32

EU: PROFIT SKAL ENDE I UKRAINE

I dag kl. 02:32
EU vil sende profit fra russiske midler til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-vil-sende-profit-fra-russiske-midler-til-ukraine

-

DR S129 tir 30 jan 09:17:02
30.januar dr.dk/nyheder 04:10

NORDKOREA LAVER MISSILAFFYRING IGEN

I dag kl. 04:10
Nordkorea udfører tredje missilaffyring på en uge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkorea-udfoerer-tredje-missilaffyring-paa-en-uge

Kommentar:

Vær *realister*:

HVIS Nordkorea ønskede krig, da vil de stå MEGET dårligere, når de
nu eksporterer våben til Rusland!

Så ...

De *bluffer*!

Men ...

HVORFOR gør de det så?

Fordi de er bange?

Ja, SELVFØLGELIG!

Selvom de ikke har dårlig samvittighed over al det onde, som de har
gjort, så FRYGET de alligevel *repressalier*; altså *straf*!

Og det ville jeg også gøre, hvis jeg var dem!

-

DR S130 tir 30 jan 09:17:02
30.januar dr.dk/nyheder 04:57

HONGKONG VIL STRAMME SIKKERHEDEN

Kritikere frygter dog, at den nye
lovgivning vil være med til at gøre
undertrykkelsen af frihed og demokrati
endnu værre.

I dag kl. 04:57
Ledere i Hongkong præsenterer ny sikkerhedslovgivning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ledere-i-hongkong-praesenterer-ny-sikkerhedslovgivning

-

EU gør klar til at sende profit fra russiske midler til Ukraine
I dag kl. 05.35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-30-eu-goer-klar-til-at-sende-profit-fra-russiske-midler-til-ukraine

-

I dag kl. 06:13
Bekymringerne vokser: Hvor befinder russisk oppositionsfigur sig?
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/bekymringerne-vokser-hvor-befinder-russisk-oppositionsfigur-sig

-

DR S132 tir 30 jan 09:17:02
30.januar dr.dk/nyheder 07:09

VÅBENSALG FOR 1.639 MILLIARDER

I dag kl. 07:09
Amerikansk våbensalg rundede i 2023 en omsætning på
1.639.000.000.000 kroner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-vaabensalg-rundede-i-2023-en-omsaetning-paa-1639000000000-kroner

-

ANALYSE Biden fanget i svær balanceakt efter 150 angreb på
amerikanske soldater
I dag kl. 08:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/analyse-biden-fanget-i-svaer-balanceakt-efter-150-angreb-paa-amerikanske-soldater

Præsident Biden forsøger at svare igen på angreb mod amerikanske
soldater uden at få konflikten i Mellemøsten til at eskalere.

-

Et langt år med ammunitionsmangel ved frontlinjen i Ukraine i vente
Jacob Kaarsbo
Senioranalytiker i Tænketanken Europa og tidligere chefanalytiker
i FE
I dag kl. 08.52
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-29-et-langt-aar-med-ammunitionsmangel-ved-frontlinjen-i-ukraine-i-vente

-

2024-01-30 kl 09.43
Forældre går dage og nætter uden mad, så børnene kan spise.
Hungersnøden står for døren i Gaza
45 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/foraeldre-gaar-dage-og-naetter-uden-mad-saa-boernene-kan-spise-hungersnoeden-staar

500.000 palæstinensere er på randen af hungersnød som følge af den
omfattende blokade, som Israel har indført i Gaza.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 23:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7149586
Jakob Høstrup
Blinken: USA ønsker ingen konflikt med Iran

Kommentar:

Men nogengange har man - reelt set - ingen valgmulighed, apropos
Hitlers *angrebskrige*, som udløste 2. Verdenskrig!

Iran må derfor nu indse, at HVIS det vil undgå krig, så må de også
holde op med at støtte al den terror (bl.a. med våben), der rettes
mod os her i Vesten!

i dag kl. 01:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7149663
Jakob Høstrup
Håb for en ny gidseludvekslingsaftale siger Blinken

i dag kl. 01:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7149668
Jakob Høstrup
New Zealand pauser støtte til FN-organisation

i dag kl. 05:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7149842
Sean Coogan
11 lande stopper støtten til UNRWA - Men Norge afviser "at udføre
kollektiv straf mod millioner af mennesker"

i dag kl. 06:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7149889
Sean Coogan
Amnesty: Skandaløst, at lande trækker støtten til palæstinenserne

59 min. siden (Time now CET 10.03)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7150283
Sean Coogan
Tre personer dræbt under opsigtsvækkende undercover-aktion på
palæstinensisk hospital

(Time now CET 10.03)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 05:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7149850
Rasmus Jungersen
Rusland: Vi har uskadeliggjort 21 ukrainske droner over Krim

i dag kl. 07:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7150090
Ritzau
35 droner og to missiler mod energi- og militærinfrastruktur i Ukraine

(Time now CET 10.02)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.31
Opd. 34 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.29
Talsmand afviser rygter om fyring

Kl. 19.56
En populær general med anstrengt forhold til præsidenten

Kl. 20.20
Dyb britisk bekymring for oppositionspolitiker

Kl. 20.40
EU-gruppe åbner undersøgelse efter spionanklager

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.27
Opd. 18 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-30-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.32
Støtte til Ukraine er ikke velgørenhed, siger Stoltenberg

Kl. 05.49
Rusland skyder 21 ukrainske droner ned

Kl. 07.21
- Lige nu ser vi det slet ikke som en mulighed ikke at få denne hjælp

Kl. 07.24
35 droner sendt over frontlinjen, siger Ukraine

Kl. 07.55
Rusland kan være ved at forberede luftforsvar, mener tænketank

Kl. 08.38
Satellitbilleder viser stedet, fly styrtede ned

22 min siden (Time now CET 10.02)
Rusland hverver soldater i afrikanske lande – skal tage over for
Wagner-gruppen

3 min siden (Time now CET 10.02)
Advokat med nyt om, hvor fængslet oppositionspolitiker befinder sig

(Time now CET 10.02)

2024-01-30 kl 10.01
47 min. siden
Athens borgmester vil plante 25.000 træer for at beskytte mod heden

TV2:
2024-01-30 kl 10.01
Satsning koster Nemlig.com et trecifret millionunderskud
I dag kl. 08.57

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26059
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text

Jan 30, 2024, 1:15:21 PMJan 30
Ukraine hævder at have skudt russisk fly ned

Nu har Biden besluttet sig for et modsvar på dødeligt angreb – men
han vil ikke afsløre hvordan

Subject: Kendt Putin-kritiker er forsvundet - News 2024-01-30
Date: Tue, 30 Jan 2024 10:04:34 +0100
26059 <65b8bba2$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/bCAk076lROE/m/_smV5OFwAwAJ
DR S139 tir 30 jan 13:48:53
30.januar dr.dk/nyheder 10:06

OPPOSITIONSPOLITIKER LOKALISERET

I dag kl. 10:06
Russisk oppositionspolitiker er blevet flyttet til ny sibirisk
straffekoloni
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-oppositionspolitiker-er-blevet-flyttet-til-ny-sibirisk-straffekoloni

-

DR S145 tir 30 jan 13:48:53
30.januar dr.dk/nyheder 12:27

REGERINGEN VENTER MED STØTTE

I dag kl. 12:27
Regeringen venter med at overveje sin støtte til kriseramt
FN-agentur
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/regeringen-venter-med-overveje-sin-stoette-til-kriseramt-fn-agentur

-

Iransk aktivist har vundet en pris for sin kamp for frihed og
ligestilling: 'De tog mit øje, men jeg fortsætter'
I dag kl. 13:55
https://www.dr.dk/stories/1288510966/iransk-aktivist-blev-skudt-i-oejet-men-kaemper-videre/

-

I dag kl. 17:10
Røde Halvmåne: Israelske styrker stormer hospital i Khan Younis
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/roede-halvmaane-israelske-styrker-stormer-hospital-i-khan-younis

-

Russiske spioner ”popper” op over det meste af Europa
I dag kl. 17.15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-30-russiske-spioner-popper-op-over-det-meste-af-europa

-

Israelske specialstyrker i forklædning stormede hospital på
Vestbredden
I dag kl. 17.41
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-30-israelske-specialstyrker-i-forklaedning-stormede-hospital-paa-vestbredden

-

DR S156 tir 30 jan 18:04:30
30.januar dr.dk/nyheder 18:03

SVERIGE STOPPER STØTTEN TIL UNRWA

I dag kl. 18:03
Sverige stopper støtten til FN-organ for palæstinensiske flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-stopper-stoetten-til-fn-organ-palaestinensiske-flygtninge

-

2024-01-30 kl 19.13
Nu har Biden besluttet sig for et modsvar på dødeligt angreb – men
han vil ikke afsløre hvordan
36 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-30-nu-har-biden-besluttet-sig-for-et-modsvar-paa-doedeligt-angreb-men-han-vil-ikke-afsloere-hvordan

-

2024-01-30 kl 19.14
Meldinger om israelske soldater, der stormer hospital i Gaza –
Israel nægter
24 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-30-meldinger-om-israelske-soldater-der-stormer-hospital-i-gaza-israel-naegter

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 10:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7150851
Sean Coogan
DR's udsendte i Israel: Mange forhindringer gør det svært at få
nødhjælp ind til Gaza

i dag kl. 12:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7151234
Sean Coogan
Lars Løkke Rasmussen: Vi venter på FN's undersøgelse af
beskyldninger mod UNRWA-ansatte

i dag kl. 12:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7151281
Sean Coogan
114 palæstinensere meldes dræbt det seneste døgn

i dag kl. 16:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7152271
Ida Meesenburg
Netanyahu udelukker at løslade fanger

i dag kl. 16:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7152379
Ida Meesenburg
Røde Halvmåne: Israelske styrker stormer al-Amal hospitalet i
Khan Younis

(Time now CET 19.12)

[...]

__________________________

(Time now CET 19.10)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 10.29
EU vil sende renter på russiske milliarder til Ukraine

Kl. 11.26
Medvedev siger, at Rusland vil placere våben på omstridt øgruppe

... Det Nordlige Territorium i Japan ...

Kl. 11.52
Ukraine hævder at have skudt russisk fly ned

... over Luhansk-regionen i den østlige del af landet. ... Sukhoj
Su-34 ...

Kommentar:

Sukhoj Su-34
https://da.wikipedia.org/wiki/Sukhoj_Su-34

Kl. 12.18
Ukraine klarer sig bedre på korruptionsliste – modsat Rusland

Kl. 12.47
Orbán bløder op på spørgsmål enorm hjælpepakke til Ukraine

Kl. 13.19
Rusland bomber eget område for fjerde gang på en måned

... ved en fejl. ... landsbyer i Belgorod-området. ...

Kl. 13.58
Kandidat trækker sig fra valgkamp og støtter Putin

Kl. 15.48
Guvernør erklærer region fri for sovjet-symboler

Kl. 16.23
Ukraine rammer russisk radarstation på Krim

Kl. 16.39
Hele NATO's atomarsenal er rettet mod Rusland, siger minister

Kl. 16.52
Anders Fogh i møde med Zelenskyj

Kl. 18.06
Russisk offensiv dør ud i foråret, spår efterretningschef

(Time now CET 19.10)

2024-01-30 kl 19.03
5 min. siden
Det spanske parlament afviser amnesti til catalanske separatister

TV2:
2024-01-30 kl 19.08
Regioner politianmelder borgere for mistanke om svindel med populær medicin
I dag kl. 15.16
Opd. 6 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26061