Ukrainsk minister opfordrer til et globalt forbud mod de russiske statsmedier RT og Sputnik - Was: Macron tror på fred i Ukraine - News 2022-10-24

Ukrainsk minister opfordrer til et globalt forbud mod de russiske
statsmedier RT og Sputnik

Was:
Macron tror på fred i Ukraine

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Alle lande, der samarbejder med Rusland, SKAL *boykottes* -
News 2022-10-23
Date: Sun, 23 Oct 2022 07:36:18 +0200
24607 <tj2jsj$15897$2...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/JDNQtWDWl4I/m/QSFgybAsCQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> [...]
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

DR S139 søn 23 okt 18:02:18
23.oktober dr.dk/nyheder 16:57

RUSSISK OG BRITISK MINISTER TALER
Den russiske forsvarsminister, ...

I dag kl. 16:57
Russisk og britisk minister holder sjælden telefonsamtale
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-og-britisk-minister-holder-sjaelden-telefonsamtale

-

Tidligere russisk diplomat: Putin vil ofre op til 20 millioner russere
for at vinde
23. okt. 2022, 19:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-23-tidligere-russisk-diplomat-putin-vil-ofre-op-til-20-millioner-russere-for-at-vinde

Den tidligere russiske FN-diplomat Boris Bondarev advarer også om,
at selv hvis Putin må gå, kan hans afløser blive en militær høg.

-

Xi Jinping kroner sig selv som kejser af Kina
Christina Boutrup
Asienkorrespondent, TV 2
23. okt. 2022, 19:28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-23-xi-jinping-kroner-sig-selv-som-kejser-af-kina-0

-

I går kl. 19:50
DR-korrespondent tager os med helt tæt på: Kom med ned i en russisk
skyttegrav
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dr-korrespondent-tager-os-med-helt-taet-paa-kom-med-ned-i-en-russisk-skyttegrav

-

DR S142 man 24 okt 08:16:39
23.oktober dr.dk/nyheder 19:57

INFLATION FÅR UNGARERE PÅ GADEN

I går kl. 19:57
Tårnhøj inflation får tusinder af ungarere til at protestere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/taarnhoej-inflation-faar-tusinder-af-ungarere-til-protestere

-

I går kl. 20:42
Ukrainsk minister opfordrer til et globalt forbud mod russisk statsmedie
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-minister-opfordrer-til-et-globalt-forbud-mod-russisk-statsmedie

Det statslige russiske medie RT burde forbydes i hele verden.

[ ... ]

De russiske statsmedier RT og Sputnik blev i marts forbudte i EU.

-

DR S143 man 24 okt 08:16:39
23.oktober dr.dk/nyheder 21:08

MACRON TROR PÅ FRED I UKRAINE
Den franske præsident, Emmanuel Macron,
mener, at der er en chance for fred i
Ukraine, selvom Rusland har advaret om,
at konflikten kan eskalere yderligere.
Det var meldingen fra den franske
præsident, da han talte til en stor
fredskonference i Rom.

- Der er en mulighed for fred, det vil
komme på et tidspunkt, sagde Macron
ifølge Reuters.

- Og på et bestemt tidspunkt, givet
hvordan tingene udvikler sig, og når
det ukrainske folk og dets ledere har
besluttet vilkårene, så kan en
fredsaftale bygges op med den anden
side.

I går kl. 21:08
Frankrigs præsident Macron tror på fred i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frankrigs-praesident-macron-tror-paa-fred-i-ukraine

Kommentar:

Det er altid godt at håbe, Macron, men være *realist*:

*Psykopati* er en ALVORLIG sindssygdom ...
https://sites.google.com/view/kall-science/topic/psychiatric-diagnosis

Så længe patienten ikke kan (eller vil) indse sin egen iboende
sygdom, evner person heller ikke at distance til den men følger de
ubevidste impulser fra underbevidstheden.

Og de er MEGET *destruktive* (omfattende kynisme und so weiter)!

Det er muligt, at patienten tror, at det er os andre, der er de
onde (fx. nazister) ...

Men nej! Det er nok IKKE tilfældet med psykopati. Patienterne ved
udemærket godt, at det, de gør, er forkert! De er bare ligeglade!
Det rager dem en bønne (hvordan andre har det og lider), hvis bare
de kan udleve deres *sygelige* trang til dominans!

Og så længe patienten gør det, er der desværre ikke meget håb om
kursændring til det bedre. De vil blive ved med at myrde enhver,
der står dem i vejen.

Og det er derfor, at de skal spærres inde (på psykopat-
forvaringsanstalter; altså dér, hvor ALLEREDE *psykopaterne*
Radovan Karadžić, Ratko Mladić og nu afdøde Slobodan Milošević
befinder sig), apropos Crime does NOT pay (Forbrydelse betaler sig
IKKE)!

-

DR S146 man 24 okt 08:16:39
24.oktober dr.dk/nyheder 05:28

SKUD AFFYRET UD FOR KOREANSK KYST
Natten til mandag har en række
varslingsskud lydt over Den Nordlige
Grænselinje tæt på øen Baengnyeon ud
for den koreanske kyst.
Det er det sydkoreanske militær, der
har affyret varslingsskuddene mod et
nordkoreansk skib, da skibet angiveligt
havde krydset den maritime grænse. Det
oplyser det sydkoreanske nyhedsbureau
Yonhap ifølge nyhedsbureauet AFP.
Skibet trak sig tilbage nordpå efter
varslingsskuddene.

Ifølge Yonhap har det nordkoreanske
militær har oplyst, at et sydkoreansk
skib få minutter efter trængte ind over
grænsen, og som svar på det affyrede
også det nordkoreanske militær flere
varslingsskud.

I dag kl. 05:28
Sydkorea affyrer varslingsskud mod nordkoreansk skib
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sydkorea-affyrer-varslingsskud-mod-nordkoreansk-skib

+

Sydkorea affyrer skud mod nordkoreansk skib på maritim grænse
24. okt. 2022, 05:40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-24-sydkorea-affyrer-skud-mod-nordkoreansk-skib-pa-maritim-graense

Kommentar:

Her endnu en *galning*, der skal spærres inde (på psykopat-
forvaringsanstalt)!

Manden er jo til FARE for Verdensfreden (foruden al det andet,
han ALLEREDE har gjort)!

Tillad mig at *anbefale* en kursændring:

Disse *kriminelle* stilles for retten in absentia og dømmes.

Hvorfor ?

Jo, fordi ...

Det vil kunne hjælpe andre mennesker (som et *orienteringspunkt*)
til at forstå og fatte, hvad der er rigtigt og forkert! En hel del
medløbere KUNNE finde på at komme på bedre tanker. Alle er jo
interesseret i at "spille" på vinderhesten (fremfor taberen), ikke
sandt Macron (og alle I andre)?

-

DR S147 man 24 okt 08:16:40
24.oktober dr.dk/nyheder 05:49

TUSINDVIS PÅ FLUGT I CONGO

I dag kl. 05:49
Angreb i Congo sender tusindvis på flugt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/angreb-i-congo-sender-tusindvis-paa-flugt

-

I dag kl. 06:12
Fastprisaftaler på el stiger voldsomt: Nu kan det bedre betale sig med
variabel pris
https://www.dr.dk/nyheder/indland/fastprisaftaler-paa-el-stiger-voldsomt-nu-kan-det-bedre-betale-sig-med-variabel-pris

-

DR S148 man 24 okt 08:16:40
24.oktober dr.dk/nyheder 06:17

UKRAINE VIL FORLÆNGE KORNAFTALE

I dag kl. 06:17
Ukraine vil forlænge kornaftale med Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-vil-forlaenge-kornaftale-med-rusland

-

2022-10-24 kl 08.36
24 min. siden
Brasiliansk politiker fik nok af politiet og smed håndgranater efter dem
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/brasiliansk-politiker-fik-nok-af-politiet-og-smed-haandgranater-efter-dem

-

DR S153 man 24 okt 08:16:40
24.oktober dr.dk/nyheder 08:16

HRW: QATAR MISHANDLER LGBT-PERSONER

2022-10-24 kl 08.36
20 min. siden
Menneskerettighedsorganisation: Qatar har mishandlet LGBT+-personer op
til VM
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/menneskerettighedsorganisation-qatar-har-mishandlet-lgbt-personer-op-til-vm

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 16:46 (22/10-22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4713153
Sofie Dyjak
Tak, fordi I læste med

__________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine 23. oktober
23. okt. 2022, 05:15
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-10-23-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-23-oktober

Kl. 17.42
Ukrainsk efterretningstjeneste tilbageholder chefer for producent af
flymotorer

Kl. 18.51
Russisk advarsel om radioaktiv bombe er en "absurd løgn", siger Ukraine

... Samtidig siger han, [at] ”Russere ofte anklager andre for,
hvad de selv planlægger”

Kommentar:

Ja!

*Løgnerne* tror fejlagtigt, at hvis de bare lyver som en hest kan
rende, så vil vi før eller sidenhen tro på dem! Gak-gak!

Og Ja! Putin-666s *kynisme* omfatter desværre også at hævne sig
med en beskidt bombe!

Kl. 20.08
Vært sagde, at børn burde druknes - nu vil Ukraine forbyde mediet i hele
verden

Kl. 21.12
Rusland med ny besked til civile: Flygt for jeres liv

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
24. okt. 2022, 05:17
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-10-24-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.31
Ukraine har ikke brugt radioaktiv bombe, siger USA

Kl. 06.29
Ukraine ønsker at forny kornaftale

Kl. 07.11
Britiske efterretninger: Rusland vil fortsætte med droneangreb

Kl. 07.44
25.000 er flygtet fra Kherson, hævder Rusland

(Time now CET 09.12)

Deadline:

DR text-TV:
154

DR:
2022-10-24 kl 09.13
18 min. siden
I dag bliver valgkortet sendt afsted

TV2:
Inflationen i Danmark og EU når rekordniveau
24. okt. 2022, 08:59

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24610

To russere anholdt for at fotografere militære anlæg i Norge

-

Subject: Ukrainsk minister opfordrer til et globalt forbud mod de
Date: Mon, 24 Oct 2022 09:14:13 +0200
24610 <tj5e05$1kaqq$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/aB4l0Y05Kro/m/gAdNDp2ACQAJ
2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

I dag kl. 10:27
De ukrainske myndigheder bruger humor mod Rusland - det giver en stor
fordel, lyder vurderingen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/de-ukrainske-myndigheder-bruger-humor-mod-rusland-det-giver-en-stor-fordel-lyder

-

DR S160 man 24 okt 12:55:30
24.oktober dr.dk/nyheder 10:44

FLERE SMITTET MED EBOLA I UGANDA

I dag kl. 10:44
Antallet af ebola-døde i Uganda stiger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/antallet-af-ebola-doede-i-uganda-stiger

-

DR S161 man 24 okt 12:55:30
24.oktober dr.dk/nyheder 10:57

MINDST 220 DØDE I SUDAN

I dag kl. 10:57
Mindst 220 døde efter opgør mellem to stammer i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-220-doede-efter-opgoer-mellem-stammer-i-sudan

-

DR S163 man 24 okt 12:55:30
24.oktober dr.dk/nyheder 11:20

GASPRISEN ER DEN LAVESTE SIDEN JUNI

[ ... ]

Det har sendt prisen under 100 euro per
megawatttime, og selvom prisen stadig
er tre gange så høj, som den normalt er
på denne tid af året, så er det første
gang siden juni, at den er så lav.

I dag kl. 11:20
Gasprisen på det europæiske marked falder til laveste niveau siden juni
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/gasprisen-paa-det-europaeiske-marked-falder-til-laveste-niveau-siden-juni

-

DR S164 man 24 okt 12:55:30
24.oktober dr.dk/nyheder 11:28

IRAN ANHOLDER TI ISRAELERE

I dag kl. 11:28
Iran anholder ti personer med forbindelse til Israel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-anholder-ti-personer-med-forbindelse-til-israel

-

2022-10-24 kl 13.01
15 min. siden
'Drukn bare de børn. Drukn dem': Vært på russisk stats-tv kommer med
'grotesk' udtalelse om ukrainske børn
https://www.dr.dk/nyheder/udland/drukn-bare-de-boern-drukn-dem-vaert-paa-russisk-stats-tv-kommer-med-grotesk-udtalelse

-

DR S170 man 24 okt 18:21:53
24.oktober dr.dk/nyheder 13:32

LIBANON KAN IKKE VÆLGE PRÆSIDENT

I dag kl. 13:32
Libanon kan ikke vælge præsident – har prøvet fire gange uden held
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/libanon-kan-ikke-vaelge-praesident-har-proevet-fire-gange-uden-held

-

Putins kæphest er løbet løbsk på slagmarken i Ukraine
24. okt. 2022, 13:34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-24-putins-kaephest-er-loebet-loebsk-paa-slagmarken-i-ukraine

Putins krig i Ukraine rammer de russiske familier hårdt, og et
oprør mod den russiske præsident kan komme fra uventet side, siger
ekspert.

[ ... ]

Og selvom Kremls propagandamaskine indtil videre har sejret, skal
præsident Putin tage sig i agt for netop de russiske mødre og
bedstemødre – de såkaldte babusjkaer. Det er ikke utænkeligt, at
det er lige netop her, et eventuelt oprør mod Putin kan få
fodfæste og brede sig i befolkningen, lyder det fra Jens Worning.

-

I dag kl. 13:41
’Søndagslukket igen’: Energikrise bør få politikerne til at stramme
lukkeloven, lyder opråb
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/soendagslukket-igen-energikrise-boer-faa-politikerne-til-stramme

-

DR S174 man 24 okt 18:21:53
24.oktober dr.dk/nyheder 14:06

UKRAINE AFHOLDER MELODIGRANDPRIX

I dag kl. 14:06
Ukraine afholder melodigrandprix i et beskyttelsesrum på metrostation
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-afholder-melodigrandprix-i-et-beskyttelsesrum-paa-metrostation

-

Ukraines melodigrandprix afholdes i beskyttelsesrum i Kyiv
24. okt. 2022, 14:40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-24-ukraines-melodigrandprix-afholdes-i-beskyttelsesrum-i-kyiv

-

DR S176 man 24 okt 18:21:53
24.oktober dr.dk/nyheder 14:58

TO RUSSERE PÅGREBET I NORGE
De sidste par uger har norsk politi
haft travlt med at anholde russiske
statsborgere for at fotografere
objekter, der var underlagt
fotograferingsforbud. Og lørdag skete
det igen. Her pågreb norsk politi to
russiske statsborgere i Nordland.

- Politiet i Nordland kan bekræfte, at
to russiske statsborgere blev pågrebet
i den nordlige del af amtet lørdag den
22. oktober. De er sigtet for ulovlig
fotografering og fremstilles i dag
mandag. Sagen bliver overført til PST
(Politiets Efterretningstjeneste i
Norge, red.), og sagen vil behandles af
PST, siger politiadvokat og talsmand i
nordlige Nordland, Steffen Ravnåsen,
til norsk TV2.

I dag kl. 14:58
Yderligere to russere pågrebet for at tage ulovlige billeder i Norge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/yderligere-russere-paagrebet-tage-ulovlige-billeder-i-norge

+

To russere anholdt for at fotografere militære anlæg i Norge
24. okt. 2022, 15:00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-24-to-russere-anholdt-for-at-fotografere-militaere-anlaeg-i-norge

-

DR S177 man 24 okt 18:21:53
24.oktober dr.dk/nyheder 15:06

FN: KORNSKIBE HOBER SIG OP

I dag kl. 15:06
FN: Flere end 150 skibe med korn hober sig op ved Istanbul
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-flere-end-150-skibe-med-korn-hober-sig-op-ved-istanbul

-

Russisk tv-vært flået af skærmen efter voldsomme udtalelser om ukrainske
børn
24. okt. 2022, 15:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-24-russisk-tv-vaert-flaaet-af-skaermen-efter-voldsomme-udtalelser-om-ukrainske-boern

-

Presset vokser på beboerne i Kherson – kun få slipper over frontlinjen
24. okt. 2022, 19:12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-24-presset-vokser-paa-beboerne-i-kherson-kun-faa-slipper-over-frontlinjen

[...]

Kl. 09.20
Boligblok ramt i missilangreb

Kl. 09.29
Russiske mænd i Kherson opfordres til at slutte sig til lokal milits

Kl. 10.16
Ekspert: Rusland har forsøgt sig med ny krigsstrategi de seneste uger

51 min siden (Time now CET 13.10)
Tidligere general: Uundgåeligt nederlag venter russerne i Kherson

... i den britiske hær ...

19 min siden (Time now CET 13.10)
Bankdirektør efterlyst for millionsvindel

Kl. 14.25
Korn hober sig op i Istanbul

Kl. 14.50
To russere anholdt for at fotografere militære anlæg i Norge

Kl. 15.42
Rumænsk forsvarsminister går af efter kontroversiel udtalelse om Ukraine

Kl. 17.56
Byret vil løslade russere anholdt i Norge

Kl. 18.14
Lavrov: Anklage om russisk angreb med en "dirty bomb" er "ikke seriøs
samtale"

8 min siden (Time now CET 19.36)
NATO og Ukraine afviser russisk påstand

(Time now CET 19.36)

Deadline:

DR text-TV:
119

DR:
2022-10-24 kl 19.08
49 min. siden
Orkan hærger Mexicos vestkyst - mindst tre har mistet livet

TV2:
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24611

30 partifæller opfordrer Biden til at søge en fredsløsning
i Ukraine, men men men ...

Was:
USA sigter 13 kinesere for spionage

-

Date: Mon, 24 Oct 2022 09:14:13 +0200
[...]

DR S124 man 24 okt 22:27:15
24.oktober dr.dk/nyheder 21:19

USA SIGTER 13 KINESERE FOR SPIONAGE
13 kinesiske statsborgere er ifølge den
amerikanske justitsminister Merrick
Garland blevet sigtet for spionage,
trusler og forsøg på at stjæle
højtteknologiske hemmeligheder. Det
skulle være sket på vegne af den
kinesiske efterretningstjeneste.
Sigtelserne er resultatet af tre
separate efterforskninger.

To af de 13 sigtede kinesere har ifølge
sigtelsen hvervet en person med
tilknytning til den amerikanske
anklagemyndighed i et forsøg på at
skaffe sig mere information om og
påvirke udfaldet af den sag, som USA
har anlagt mod telegiganten Huawei. Men
der var tale om en dobbeltagent, som
løbende holdt FBI underrettet.

I dag kl. 21:19
USA sigter 13 kinesere for spionage, trusler og forsøg på at stjæle
højteknologi
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-sigter-13-kinesere-spionage-trusler-og-forsoeg-paa-stjaele-hoejteknologi

-

DR S125 man 24 okt 22:27:15
24.oktober dr.dk/nyheder 22:17

BIDEN-PARTIFÆLLER VIL HAVE FRED
USA's præsident bør arbejde frem mod en
hurtig fredsløsning i Ukraine. Sådan
lyder opfordringen fra 30 demokratiske
kongresmedlemmer til Joe Biden.

De mener, at præsidenten i højere grad
bør arbejde for, at Ukraine og Rusland
forhandler sig frem til en
fredsløsning.

- Set i lyset af de ødelæggelser, som
krigen skaber for Ukraine og resten af
verden samtidig med, at der en risiko
for en katastrofal eskalering, så måner
vi, at det i både Ukraine, USA's og
resten af verdens interesse at undgå en
langvarig konflikt, lyder det ifølge
Reuters i et brev fra de 30
demokratiske kongresmedlemmer.

I dag kl. 22:17
30 partifæller opfordrer Biden til at søge en fredsløsning i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/30-partifaeller-opfordrer-biden-til-soege-en-fredsloesning-i-ukraine

Kommentar:

Problemet er, at Putin-666 hele tiden har kalkuleret med dette.

Først tog han en bid af Georgien i 2008

Så tog han en bid af Ukraine i 2014 (Krim-halvøen)

Og så gik han til angreb 24. februar i år og ville tage hele
Ukraine, men har indset at dette IKKE lige her og nu kan lade sig
gøre.

Men ...

Hvis vi *belønner* ham (med ENDNU en bid af kagen), så vil han
FORTSÆTTER (i langsomt tempo) indtil HELE Ukraine er hans. Og så
er han klar til at tage Baltikum og kanske også hele Østeuropa!

Psykopater har en *sygelig* trang til verdensherredømmet. De kan
bare ikke få nok af denne *magtrus* (kanske fordi de kompenserer
for det falske Jegs *mindreværdskomplekser*, der som en skrue
UDEN ende popper op i bevidstheden igen og igen og igen)!

-

2022-10-24 kl 23.31
4 min. siden
Atomvagthund undersøger to steder i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-undersoeger-steder-i-ukraine

... . Det sker på opfordring fra den ukrainske regering, og
opfordringen kommer som en reaktion på, at Rusland hævder, at
Ukraine planlægger at bruge såkaldte "beskidte bomber".

[...]

(Time now CET 19.36)

Deadline:

DR text-TV:
126