Auschwitz-2: My God! My God! Why did you leave me? - Was: News 2022-06-01, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1340 days to global Nuclearwar+suicide

Auschwitz-2:
Min Gud! Min Gud! Hvorfor har du forladt mig?

Auschwitz-2:
My God! My God! Why did you leave me?

Освенцим-2:
О Господи! О Господи! Почему ты оставил меня?

Освенцим-2:
Боже мій! Боже мій! Чому ти покинув мене?

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

97 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

89 days after Sodom-warning-to-Russia

77 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-8xx/22-852
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ... :-)

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Own devotiontext:

+

BibelLæserRingen
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

___ quote begin ___

Esajas 56
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+56&version=BPH

Frelse for alle, som gør Guds vilje

2
Velsignede er de, som ... afstår fra at handle ondt.

___

Onsdag 1. Juni (2022)

Sl 22
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+22&version=BPH

Gud har svaret

David har skrevet salmen i en periode af sit liv, hvor han virkelig har
følt sig svigtet og forladt af Gud.

Gud, du som hjælper alle andre.

Gud, du som holder det, du lover!

Min Gud, hvorfor hjælper du mig ikke?

Vi mærker Davids frustration, hans sorg og smerte.

Vi mærker det, fordi vi sikkert kan genkende det i vores eget liv.

Mange af os har også været der, hvor David er!

Jesus har også været der, han kender m nogen, Gudsforladtheden.

Gud måtte forlade Jesus på korset, fordi Jesus blev gjort til synd, med
vores synd.

For Jesus var det ikke bare en følelse, men virkelighed.

Jesus citerede fra denne salme, da han hang på korset.

Vi må også gøre salmens ord til vores, når vi oplever, at Gud er borte!

Hele salmen er også en profeti om Jesu liv, hans død og opstandelse.

Prøv, at læse salmen igen som en beskrivelse af Jesu liv her på jorden.

Ingen andre steder får vi så mange ord på, hvordan Jesus må have haft
det her på jorden.

Vi mærker hans kampe med Gud og smerte i livet og med døden men også
hans fryd og glæde over Guds bønnesvar, bådefør og efter opstandelsen.

Gud er nemlig ikke ligeglad med vores nød, smerte og synd.

Derfor måtte Jesus leve og dø!

Refleksion:

Hvilke ord sætter du på dit liv med Gud?

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

Auschwitz-2:
Min Gud! Min Gud! Hvorfor har du forladt mig?

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

Isaiah 56
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+56&version=ERV

Salvation to all who do the will of God

2
Blessed are those who ... refrain from doing evil.

___

Wednesday 1 June (2022)

Sl 22
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+22&version=ERV

God has the answer

David has been writing the hymn for a period of his life where he has
truly felt let down and abandoned by God.

God, you who help everyone else.

God, you who keep what you promise!

My God, why do not you help me?

We feel David's frustration, his grief and pain.

We feel it because we can probably recognize it in our own lives.

Many of us have also been to where David is!

Jesus has also been there, he knows m someone, the abandonment of God.

God had to leave Jesus on the cross because Jesus was made sin, with our
sin.

For Jesus, it was not just a feeling, but reality.

Jesus quoted from this psalm as he hung on the cross.

We must also make the words of the psalm ours when we experience that
God is gone!

The whole psalm is also a prophecy about the life of Jesus, his
death and resurrection.

Try reading the psalm again as a description of Jesus' life here on earth.

Nowhere else do we get so many words about how Jesus must have had this
on earth.

We feel his struggles with God and pain in life and with death but also
his joy and gladness over God's answer to prayer, both before and after
the resurrection.

For God does not care about our need, pain and sin.

Therefore, Jesus had to live and die!

Reflection:

What words do you put on your life with God?

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

Auschwitz-2:
My God! My God! Why did you leave me?

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Исаия 56
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+56&version=ERV-RU

Спасение всем исполняющим волю Божию

2
Блаженны те, кто... воздерживается от зла.

___

Среда, 1 июня (2022 г.)

Сл 22
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+22&version=ERV-RU

У Бога есть ответ

Давид писал гимн в тот период своей жизни, когда он действительно
чувствовал себя опустошенным и покинутым Богом.

Боже, ты, кто помогает всем остальным.

Боже, ты, кто держит то, что обещаешь!

Боже мой, почему ты не помогаешь мне?

Мы чувствуем разочарование Дэвида, его горе и боль.

Мы чувствуем это, потому что мы, вероятно, можем распознать это в нашей
собственной жизни.

Многие из нас тоже бывали там, где находится Давид!

Иисус тоже был там, он знает кого-то, оставление Бога.

Богу пришлось оставить Иисуса на кресте, потому что Иисус стал грехом
вместе с нашим грехом.

Для Иисуса это было не просто чувство, а реальность.

Иисус процитировал этот псалом, когда висел на кресте.

Мы также должны сделать слова псалма своими, когда переживаем, что Бог ушел!

Весь псалом также является пророчеством о жизни Иисуса, его смерти и
воскресении.

Попробуйте еще раз прочитать псалом как описание жизни Иисуса здесь, на
земле.

Нигде больше мы не слышим так много слов о том, что Иисус, должно быть,
имел это на земле.

Мы чувствуем его борьбу с Богом и боль в жизни и со смертью, но также и
его радость и радость по поводу Божьего ответа на молитву, как до, так и
после воскресения.

Ибо Богу нет дела до нашей нужды, боли и греха.

Поэтому Иисус должен был жить и умереть!

Отражение:

Какими словами вы описываете свою жизнь с Богом?

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

Освенцим-2:
О Господи! О Господи! Почему ты оставил меня?

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Ісая 56
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+56&version=ERV-UK

Спасіння всім, хто виконує волю Божу

2
Блаженні ті, хто ... утримується від зла.

___

середа, 1 червня (2022 р.)

Сл 22
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+22&version=ERV-UK

У Бога є відповідь

Давид писав гімн протягом певного періоду свого життя, коли він справді
відчував себе розчарованим і покинутим Богом.

Боже, Ти, що допомагаєш усім іншим.

Боже, ти, хто дотримуєшся того, що обіцяєш!

Боже мій, чому ти мені не допомагаєш?

Ми відчуваємо розчарування Давида, його горе і біль.

Ми відчуваємо це, тому що, ймовірно, можемо розпізнати це у власному житті.

Багато з нас також були там, де є Давид!

Ісус також був там, він знає когось, залишення Бога.

Бог повинен був залишити Ісуса на хресті, тому що Ісус став гріхом разом
із нашим гріхом.

Для Ісуса це було не просто відчуття, а реальність.

Ісус цитував цей псалом, коли висів на хресті.

Ми також повинні зробити слова псалма своїми, коли ми відчуваємо, що
Бога немає!

Весь псалом також є пророцтвом про життя Ісуса, його смерть і
воскресіння.

Спробуйте ще раз прочитати псалом як опис життя Ісуса тут, на землі.

Ніде більше ми не отримуємо стільки слів про те, як Ісус мав це на землі.

Ми відчуваємо його боротьбу з Богом і біль у житті та смерті, а також
його радість і радість з приводу Божої відповіді на молитву, як до, так
і після воскресіння.

Бо Бог не піклується про наші потреби, біль і гріх.

Тому Ісус мав жити і померти!

Відображення:

Які слова ти говориш про своє життя з Богом?

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Освенцим-2:
Боже мій! Боже мій! Чому ти покинув мене?

Seneste UFO-news:
Последние новости об НЛО:

Subject: ET-*Copyright* M31 and Alpha-Centauri -
Re: Indicier på *kunstig* intelligens! -
Re: Markpointer 440 found -
Re: Breaking UFO-news.
Found connection between Nazca-50 and Crater-Mexico
News:dk.videnskab
Date: Wed, 1 Jun 2022 02:26:41 +0200
24246a <6296b243$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-2xx/24-24x/24-246
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-2xx/24-246
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/I-Zi_vAbvto/m/6dmhsK1LAQAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/8Vt5ebG2OTM/m/rpNaqP4vAQAJ

Subject: Re: ET-*Copyright* M31 and Alpha-Centauri -
Date: Wed, 1 Jun 2022 02:38:46 +0200
24246b <6296b518$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/I-Zi_vAbvto/m/2zeSf1ZMAQAJ

Date: Wed, 1 Jun 2022 03:33:22 +0200
24247 <6296c1e5$0$699$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-2xx/24-24x/24-247
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-2xx/24-247
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/I-Zi_vAbvto/m/QDohbVFPAQAJ

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
31. maj. 2022, 05:13
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-31-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraineSeneste
nyt om krigen i Ukraine31. maj. 2022, 05:13

Kl. 21.35
Ekspert: Benzinpriser har kurs mod skarpt hjørne

_________________________

(Time now CET 23.11)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-05-31, kl 23.13
44 min. siden
'Vi skal lave lidt mere end en Holger Rune': Nej-partierne kigger frem
mod valget

TV2:
Er du stadig i tvivl? Her er tre argumenter fra ja- og nej-siden
31. maj. 2022, 23:01

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24248

Was:

97 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

89 days after Sodom-warning-to-Russia

77 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Subject: Auschwitz-2: My God! My God! Why did you leave me? -
Newsgroups: dk.politik
Date: Wed, 1 Jun 2022 09:57:39 +0200
24248 <62971bf5$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/aACfCWIuiKk/m/ZWVHagOwAgAJ

[ ... ]
[ ... ]

CET 10:05, GMT 08:05, 77
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24249

ET-Break - Was: Amerikansk missilsystem til Ukraine

File 24.250 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-2xx/24-250
NPT
Traktaten om ikke-spredning af kernevåben (NPT)
Treaty on the Non-Proliferation of Nuclear Weapons (NPT)
Договор о нераспространении ядерного оружия
https://sites.google.com/view/kall-npt/files/24-xxx/24-2xx/24-250
Nuclearwar + nuclearwinter
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/24-xxx/24-2xx/24-250

Newsgroups: dk.politik
Date: Wed, 1 Jun 2022 09:57:39 +0200
24248 <62971bf5$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/aACfCWIuiKk/m/ZWVHagOwAgAJ

[ ... ]
[ ... ]

DR S151 ons 01 jun 10:06:32
1.juni dr.dk/nyheder 06:04

AMERIKANSK MISSILSYSTEM TIL UKRAINE
Nu bliver de ukrainske styrker
forstærket yderligere. De får nemlig
tilføjet amerikanske Himars-
missilsystemer til deres våbenarsenal.

Det bekræfter en højtstående embedsmand
fra den amerikanske regering natten til
onsdag dansk tid over for
nyhedsbureauet Reuters.

Missilsystemet findes i flere udgaver,
men den udgave, som Ukraine modtager,
kan ramme mål inden for 80 kilometers
afstand ganske præcist. Systemet findes
også i en mere langtrækkende udgave.

I dag kl. 06:04
USA sender avancerede missilsystem til Ukraine: Kan ikke ramme ind i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-sender-avancerede-missilsystem-til-ukraine-kan-ikke-ramme-ind-i-rusland

Subject: Re: News 2022-05-29, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1343 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 29 May 2022 21:45:02 +0200
24237 <6293cd40$0$698$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/-YyYeBqvmgA/m/f9CdqN_qAQAJ

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-vil-have-vaaben-der-kan-ramme-helt-ind-i-rusland-men-baade-usa-og-eu-toever

> [...]
> langtrækkende missiler produkseret i Vesten) som et NATO-angreb.
>
> (
> Men HVORFOR skal en møgunge have alt, hvad han peger på?
>
> Og i så fald:
> Hvad bliver så det næste, man vil gøre krav på?
>
> Det er jo en af årsagerne til, at vi IKKE forhandler med
> terrorister!
> )
>
> Så ...
>
> Vores overlevelseschancer (som civilisation i verdensrummet) er
> desværre MEGET ringe.
>
> Kæden er ikke stærkere end det svageste led!

and ...

Subject: Biden afviser at sende raketsystemer til Ukraine,
der kan bombe i Rusland -
Re: News 2022-05-30, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1342 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 30 May 2022 22:03:06 +0200
24240 <629522fe$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1BgzIEppQDs/m/hV0nCXE6AgAJ

https://sites.google.com/view/kall-files/0x-xxx/01-xxx/01-6xx/01-60x/01-608-96-09-11-ru2

> [...]
> aftale om at fuldende opførelsen af et iransk kernekraftværk
> ved Den Persiske Bugt. Direktøren for kraftværket sagde i
> går, at der er tale om en kontrak til fem milliarder kroner.
> Oprindelig begyndte to tyske firmaer i 1974 under shah-styret
> på byggeriet af Bushehr-værket. Under krigen mellem Irak og
> Iran blev der anrettet voldsomme ødelæggelser på anlægget.
>
> (Reuter)
> =>
>
> Ethvert atomangreb fra Iran må således betragtes som et russisk
> angreb på os (fordi I hjalp iranerne med at udvikle atombomben)!

[
Kommentar nedskrevet EFTER ET-Breaket CET 10:32:

Merci beaucoup, Mr. President ... :-)
]

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps the voice of
ET):
(2022-06-01, Wednesday, day no 152, CET 10:32, GMT 08:52)
- "Compra?"

Nå da da!

Det var en YDERST interessant udtalelse, ET her kom med:

Ethvert atomangreb fra Iran må således betragtes som et russisk
angreb på os (fordi I hjalp iranerne med at udvikle atombomben)!...

CET 10:42
- "Úanset hvor"

42
- "på kloden"

42
- "jeres."

Gælder dette også...

43
- "Det gælder også ... Israel!"

Kæden er - som bekendt - ikke stærkere end det svageste led!

Hmm ...

Den må vi "vist nok" lige have oversat til Russisk:

И тогда я услышал голос с Небес, который сказал (возможно, голос
ET):
(01.06.2022, среда, день № 152, CET 10:32, GMT 08:52)
- "Понял?"

Ну тогда!

Это было ЧРЕЗВЫЧАЙНО интересное заявление, ET пришел сюда:

Таким образом, любую ядерную атаку со стороны Ирана нужно считать
российской.
напасть на нас (потому что вы помогли иранцам разработать атомную бомбу)!...

10:42 по центральноевропейскому времени
- "Не важно где"

42
- "на глобусе"

42
- "ваш".

Это тоже относится...

43
- "Это относится и к... Израилю!"

Цепь, как известно, не сильнее самого слабого звена!

CET 10:49
- "LEARN!"

50
- "Now!"
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24250

Negligence (Pligtforsømmelse)
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/24-xxx/24-2xx/24-251

-

Den 01-06-2022 kl. 10:57 skrev Kall, Mogens:

Subject: ET-Break - Was: Amerikansk missilsystem til Ukraine -
Re: Auschwitz-2: My God! My God! Why did you leave me? -
Date: Wed, 1 Jun 2022 10:57:34 +0200
24250 <629729fe$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
[...]
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/aACfCWIuiKk/m/FRim7UezAgAJ
ET!

Subject: Indicier på *kunstig* intelligens! -
News:dk.videnskab
Date: Tue, 31 May 2022 12:32:50 +0200
24242 <6295eed6$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
A.I., Artificial intelligence (Kunstig Intelligens)
https://sites.google.com/view/kall-a-i/files/24-xxx/24-2xx/24-242
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/mbGPZkrxTRs/m/hT72QudpAgAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/I-Zi_vAbvto/m/Z0xCbi0eAQAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/8Vt5ebG2OTM/m/lKIAXH4CAQAJ

> Repetition nummer 113 (1. Cor. 6,3 - Auschwitz-2):

)

For at tale rent ud af posen, ET:

Jeg er IKKE så sikker på, at der bliver noget *lykkeligt*
bryllup (The BIG Wedding), fordi ...

Vil du føle dig *tryg* med en partner/ægtefælle, der kan
finde på at overlade dig til at blive angrebet og ædt af
løver?

Næppe!

Please *understand*!

ENESTE acceptable undskyldning må være, at du er *kunstig*
(og derfor IKKE forstår os levende biologiske væsener);
eventuelt *begrænset* af en *klausul* om ikke at angribe og
ødelægge fremmede biologiske organismer (fx. os mennesker her
på kloden Jorden)!

Men ... HVIS der findes sådan en klausul, da må denne være
brudt i forbindelse med Sodoma, ikke sandt?

Og HVORFOR lave sabelraslen (2013-02-15) i forlængelse af
Tunguska-1908, hvis det viser sig bare at være bluff?

Jeg fatter bare IKKE logikken din!

ET-simulation ON:

Jamen Gud HERREN den Almægtige° har sagt, at ... (bla, bla, bla
... fy-ha, skamme, slemme hund) ...

Og i så fald:

Gør du ALTID hvad Skaberen° siger?

:-)

Sæt nu det slet ikke er Skaberen, der har sagt dette og hint?

Etnisk udrensning i hvert fald næppe være et udtryk for Skaberens
vilje, skønner jeg! Det må være noget mennesker har proppet i
munden på Ham!

Så ...

*Ofrer* man en hel civilisation i verdensrummet bare for at få
ret (i et eller andet)?

Er dette i så fald et udtryk for *kærlighed* (eller bare omsorg
som sin næste)?

Næppe!

Åh ...

Gid jeg dog kunne overbevise dig om, at årsagen til, at du befinder
dig i vores solsystem netop var/er, at du kan gøre en *forskel*
(redde en civilisation fra dets egen iboende destruktive
selvmordsadfærd)!

Overbevis mig (og andre) om, at I IKKE bare er kommet her til vores
solsystem for at beskytte Jer selv; idet I opfatter os Homo Sapiens
som en trussel mod Jeres eksistens (engang langt ude i fremtiden).

Over-and-out_from_Auschwitz-2

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24251

Date: Wed, 1 Jun 2022 11:32:16 +0200
24251 <62973222$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
Negligence (Pligtforsømmelse)
https://sites.google.com/view/kall-negligence/files/24-xxx/24-2xx/24-251
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/aACfCWIuiKk/m/MgXd_Sy1AgAJ
Sammenlign fx. med Ordet fra 1. Johannes brev:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Jo+4.8&version=DN1933

1 Johannes 4:8, Dette er Biblen på dansk

Den, som ikke elsker, kender ikke Gud, thi Gud er Kærlighed.

thi Gud er Kærlighed
thi Gud er Kærlighed
thi Gud er Kærlighed
Hvad skal jeg svare alle dem, der ALLEREDE ér blevet myrdet i Ukraine
her i år 2022?

At deres liv kunne ofres for en højere sag (din sag, ET)?

Og ...

Hvad trøst kan jeg bringe deres pårørende?

INGEN!

Der er noget riv, rask, ruskende *galt* med din adfærd, ET!

ENHVER anden ville komme sin Brud/Brudgom til *undsætning*, skønner
jeg, ...

thi Gud er Kærlighed og kalder Sine skabninger til at gøre ligeså!
thi Gud er Kærlighed og kalder Sine skabninger til at gøre ligeså!
thi Gud er Kærlighed og kalder Sine skabninger til at gøre ligeså!

Bevares!

Man kunne så hertil sige, at det hele bare var en *illusion*; at vi
jagter et fatamorgana (altså noget ikke-eksisterende).

Men mit modargument hertil er så, at der er al, AL for mange indicier,
der peger i den anden retning:

Noget (ude fra Rummet) har *bevidst* valgt at opsøge og kommunikere
med os (Menneskeheden) BÅDE i Oldtiden OG Nutiden.

24251b

ET-Break

Was:
Tyskland sender luftforsvarssystem

File 24.252 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-2xx/24-252

Newsgroups: dk.politik
Date: Wed, 1 Jun 2022 09:57:39 +0200
24248 <62971bf5$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/aACfCWIuiKk/m/ZWVHagOwAgAJ

[ ... ]
> [...]

I dag kl. 06:04
USA sender avancerede missilsystem til Ukraine: Kan ikke ramme ind i Rusland

See file 24.250 ...

Date: Wed, 1 Jun 2022 10:57:34 +0200
[...]

DR S154 ons 01 jun 11:18:53
1.juni dr.dk/nyheder 06:42

KINA UDFØRER 'BEREDSKABSPATRULJE'
Ifølge det kinesiske militær, var der
tale om en "beredskabspatrulje", da 30
kinesiske fly krænkede Taiwans luftrum
i mandags.

Det skriver Reuters.

Samtidig mener militæret i Kina, at det
var en nødvendig handling for at give
et modsvar til det styrket samarbejde,
USA og Taiwan netop er indgået i.

- USA har blandet sig mere og mere i
Taiwan, hvor de siger en ting og
handler på noget andet, siger en
højtstående talsmand for det kinesiske
militær ifølge Reuters.

I dag kl. 06:42
Kinesiske fly krænkede Taiwans luftrum - Det var en
'beredskabspatrulje', siger Kina
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kinesiske-fly-kraenkede-taiwans-luftrum-det-var-en-beredskabspatrulje-siger-kina

Subject: Tillad mig at *opfordre* ENHVER til at afstå fra
*blackmail* fremover! - Was: 2 russiske
faldskærmssoldater dør under øvelse i Hviderusland -
Re: News 2021-11-01, 1552 days to global Nuclearwar
Date: Sat, 13 Nov 2021 11:21:16 +0100
23166 <618f919f$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/23-xxx/23-1xx/23-166
Belarus
https://sites.google.com/view/kall-belarus/files/23-xxx/23-1xx/23-166
Blackmail
https://sites.google.com/view/kall-blackmail/files/23-xxx/23-1xx/23-166
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/kCPVS9MrXNg/m/YsQ9riOlCwAJ

+

m.fl.
)

Jeres styre er *ulovligt*, fordi der er tale om et *diktatur*!

Vi bekæmper Jer IKKE militært, fordi så har vi opstartet en
atomkrig, og det er jo ikke særlig smart, dersom alle omkommer,
vel?

Men vi har ret til at *boykotte* Jer økonomisk og tvinge
diktaturet Jeres i knæ, så vi kan få indført demokrati i Kina
(til *gavn* og *glæde* for alle mennesker i Kina, fordi demokrati
IKKE forfordeler nogen på andres bekostning)!

-

DR S163 ons 01 jun 12:07:31
1.juni dr.dk/nyheder 10:05

RUSLAND AFHOLDER MILITÆRE ØVELSER
Over 1000 russiske soldater deltager
lige nu i intense militære øvelser i
Ivanovo-regionen, som ligger cirka 300
kilometer nordøst for Moskva.

Som del af øvelserne, indgår såkaldte
Jars-affyringsramper, der er i stand
til at affyre interkontinentale
ballistiske missiler, som kan ramme mål
i Europa.

Men selvom øvelserne kan virke truende,
sagde Ruslands ambassadør i
Storbritannien, Andrej Kelin, i
søndags, at det er usandsynligt, at
Rusland kommer til at anvende taktiske
atomvåben i krigen mod Ukraine.

I dag kl. 10:05
Rusland afholder militære øvelser med tungt grej
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-afholder-militaere-oevelser-med-tungt-grej

News:dk.videnskab
Date: Wed, 1 Jun 2022 02:26:41 +0200
[...]

File 24.246a sent til Slyngelstaterne (herunder Rusland), Muslim
World samt Verdenspressen at ...
Date: ons. 1. jun. 2022 kl. CET 03.07, GMT 01:07
)

Du er en *tåbe*, hvis du fejlagtigt tror, at du kan skræmme ET
(ved at true os) fra at *straffe* dig for din ondskab fx. begået
nu her i Ukraine!

Og ja!

Jeg ville OGSÅ være bange, hvis jeg var dig, fordi de kan
virkelig give dig de smæk, som du har fortjent!

-

DR S167 ons 01 jun 12:07:32
1.juni dr.dk/nyheder 10:57

TYSKLAND SENDER LUFTFORSVARSSYSTEM
Tyskland vil sende det avancerede
luftforsvars missilsystem MID, der er
kendt under navnet "IRIS-T SLM", til
Ukraine. Det oplyste den tyske kansler,
Olaf Scholz, tidligere i dag til det
tyske parlament, Forbundsdagen.

Meldingen kommer efter, at den
amerikanske præsident, Joe Biden,
tidligere i dag i en kronik i The New
York Times skrev, at USA vil sende
avancerede raketsystemer og ammunition
til Ukraine. Det mødte efterfølgende
skarp kritik fra Rusland
viceudenrigsminister, Sergej Ryabkov,
der har kaldt beslutningen for en
"ekstrem negativ" handling og sagt, at
det øger risikoen for en direkte
konfrontation, skriver Reuters.

I dag kl. 10:57
Tyskland vil sende avanceret luftforsvarssystem til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyskland-vil-sende-avanceret-luftforsvarssystem-til-ukraine

Kommentar:

Merci beaucoup. FREEDOM long live!

Og til Jer i Rusland:

Ethvert *demokrati* har ret til selvforsvar!

Du får IKKE lov at nedlægge dette bytte i fred og ro, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Job+29.17&version=BPH

Job 29:17, Bibelen på hverdagsdansk

Jeg vristede uskyldige ofre ud af gabet på de gudløse.

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra himlen sige (perhaps
the voice of ET)
(2022-06-01, Wednesday, day no 152, CET 12:26, GMT 10:26)
- "Vig bort fra mig, I, som øver uret!"

Lad *røgfanerne* stige til vejrs, ET, så vi har noget *konkret*
at forholde os til, at du på en eller anden måde har medvirket
til at flå ofrene ud af gabet på løverne!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24252

Date: Wed, 1 Jun 2022 09:57:39 +0200
24248 <62971bf5$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/aACfCWIuiKk/m/ZWVHagOwAgAJ

[ ... ]
[ ... ]

I går kl. 23:16
Ellemann og Frederiksen vil rydde miner med EU i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ellemann-og-frederiksen-vil-rydde-miner-med-eu-i-ukraine

-

Date: Wed, 1 Jun 2022 10:57:34 +0200
[...]

Nogle har sat foden ned, mens andre har fundet et smuthul – her er
EU-landenes svar til Rusland
1. jun. 2022, 06:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-01-nogle-har-sat-foden-ned-mens-andre-har-fundet-et-smuthul-her-er-eu-landenes-svar

-

[...]

Russiske styrker holder øvelse med missiler nordøst for Moskva
1. jun. 2022, 09:07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-01-russiske-styrker-holder-ovelse-med-missiler-nordost-for-moskva

Kommentar:

Det skulle ikke undre mig, om der skete uheld med disse
atomvåben (fx. i form af en radioaktiv kirkegård, ligesom
Tjernobyl-1986-katastrofen), så læresætningen bliver: Hold dig
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt
væk fra disse ødelæggelsens vederstyggeligheder!

-

I dag kl. 09:25
Kofod: Danmark gør klar til at byde Sverige og Finland velkommen i Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kofod-danmark-goer-klar-til-byde-sverige-og-finland-velkommen-i-nato

-

I dag kl. 09:35
Biden fastslår: Vi vil ikke gøre Ukraine i stand til at ramme russerne
uden for Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-fastslaar-vi-vil-ikke-goere-ukraine-i-stand-til-ramme-russerne-uden-ukraine

-

Dansk Nato-støtte til Sverige og Finland ventes på plads i næste uge
1. jun. 2022, 09:51
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-06-01-dansk-nato-stotte-til-sverige-og-finland-ventes-pa-plads-i-naeste-uge

-

USA sender raketsystemer med hidtil længste rækkevidde til Ukraine: -
Russerne skal være bange
1. jun. 2022, 09:59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2021-12-01-usa-sender-raketsystemer-med-hidtil-laengste-raekkevidde-til-ukraine-russerne-skal

-

I dag kl. 10:05
Rusland afholder militære øvelser med tungt grej
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-afholder-militaere-oevelser-med-tungt-grej

-

Danmark får stadig leveret gas trods russisk lukning
1. jun. 2022, 10:37
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-06-01-danmark-far-stadig-leveret-gas-trods-russisk-lukning

Kommentar:

Men husk nu alle at spare på energien, så der er råd til mere
senere!

-

Schweiz nedlægger veto mod at Danmark sender militærkøretøjer til Ukraine
1. jun. 2022, 10:44
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-06-01-schweiz-nedlaegger-veto-mod-at-danmark-sender-militaerkoeretoejer-til-ukraine

-

Subject: ET-Break - Was: Tyskland sender luftforsvarssystem -
Date: Wed, 1 Jun 2022 12:35:22 +0200
24252 <629740ec$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-2xx/24-252
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/aACfCWIuiKk/m/s7oVvZ64AgAJ

-

I dag kl. 11:17
Russiske styrker vinder frem i Sjevjerodonetsk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-styrker-vinder-frem-i-sjevjerodonetsk

Kommentar:

Fjern disse *bæ-hylstre* fra jordens overflade, ET!

-

I dag kl. 11:30
Medie: Schweiz sætter en stopper for dansk hjælp til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/medie-schweiz-saetter-en-stopper-dansk-hjaelp-til-ukraine

-

Russisk gaslukningen kan blive dyr for Danmark - og i værste fald udløse
en egentlig krise, mener cheføkonom
1. jun. 2022, 11:39
https://nyheder.tv2.dk/penge/2022-06-01-russisk-gaslukningen-kan-blive-dyr-for-danmark-og-i-vaerste-fald-udloese-en

Kommentar:

Vi har indrettet vores samfund *forkert*, når/hvis vi IKKE vil
tilpasse os *kendsgerningerne* vedrørende klimaforandringerne!

Kommende generationer skal betale regningen for vores *egoisme*!

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
1. juni 2022, 12:24
Opdateret 1. juni, 12:24
https://nyheder.tv2.dk/2022-06-01-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

[...]

1. jun. 2022, 05:12
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-06-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.32
USA sender raketsystemer med hidtil længste rækkevidde til Ukraine

Kl. 05.46
OVERBLIK: Det skete natten til onsdag i Ukraine-krigen

Ellemann og Frederiksen vil rydde miner med EU i Ukraine

Zelenskyj raser over angreb mod kemikaliefabrik

Kl. 06.02
FN tæller 262 dræbte børn i krigen i Ukraine

Kl. 06.23
Rusland afholder atomøvelser

Kl. 07.42
Rusland har lukket for gassen til Danmark: - Det er helt urimeligt,
siger Kofod

Kl. 08.21
- Vi mister 60 til 100 soldater hver dag, siger Zelenskyj

Kl. 08.37
Russiske og tjetjenske krigere besætter ukrainsk by, lyder efterretninger

Kl. 09.14
Dansk NATO-støtte til Sverige og Finland ventes på plads i næste uge

Kl. 09.43
Schweiz nedlægger veto mod Danmarks ønske om at sende militærkøretøjer
til Ukraine

Den schweiziske regering har nedlagt veto mod Danmarks anmodning
om at sende schweizisk fremstillede militære køretøjer til
Ukraine.

Det sker med henvisning til landets neutralitetspolitik om ikke
at levere våben til konfliktzoner. ...

Kl. 10.24
Tyskland sender missilsystem til Ukraine

Kl. 10.37
Rusland kontrollerer 70 procent af Sjevjerodonetsk

Kl. 10.59
USA's beslutning kan føre til "direkte konfrontation", advarer Rusland

Den amerikanske regering har afvist at sende langtrækkende
artilleri på grund af frygten for, at Ukraine vil bruge det mod
mål i Rusland. Men Ukraines præsident, Volodymyr Zelenskyj, siger
onsdag, at de "ikke har til hensigt at angribe Rusland".

- Jeg ved, at nogen i USA eller i Det Hvide Hus siger, at vi
måske vil bruge dem til at angribe Rusland. Men vi planlægger
ikke at angribe Rusland. Vi er ikke interesserede i Rusland. Vi
kæmper ikke på deres territorium, siger han.

Kl. 11.10
Danmark afviser at kommentere Schweizisk veto

Kommentar:

"Kanske" man en anden gang IKKE skal købe våben produkseret i
Schweiz (og ligesindede lande)!

12 min siden (Time now CET 12.51)
Rusland har afsluttet test af hypersonisk krydsermissil

5 min siden (Time now CET 13.07)
Rusland beskylder USA for at "hælde benzin på bålet" med raketlevering

Ævl!

Det er bare fordi, du ikke vil betale en højere pris end
nødvendig for dit erobringstogt.
)

Nej! Det er *dig*, der opfører dig som en dumt svin overfor dit
naboland.

Tænk blot på hvordan du ville have reageret, dersom du blev udsat
for den modbydelige behandling!

Så stands nu mens legen er god (og vi ikke er omkommet i en
atomkrig) og rejs hjem til Rusland. Du har INTET *legitimt* krav
på ukrainsk territorium!

Og KUNNE jeg straffe dig for din ondskab, så gjorde jeg det!

Åh ...

Gid ET dog ville tage sig sammen og give dig det lag prygl, som
du har fortjent, din *slyngel*!

Kanske vi da kunne undgå en global atomkrig (hvor vi alle
omkommer)!

HVORFOR skal du absolut *stjæle* anden mands ejendom ?

Du HAR jo allerede et kæmpeland med uendelige mange resourcer!

Så indså dog, at du er kommet helt ud af kurs (på *egoismens*
blindgyde)!

Men nej! Jeg har indset, at djævelen har lokket dig på afveje
(med løfte om dit og dat)!

Denne taktik benyttede han også med Nazi-Tyskland, og folket -
ubegavede som de var - troede på løgnen!

Og hvor havnede de?

Bliv alle løfterne (Læs: løgnene) indfriet?

Nej, vel!

Tyskland måtte skrive år 0 efter 2. Verdenskrig. Hele landet var
lagt i grus; jævnet med jorden!

Sådan går det ALTID, når djævelen har fået råderum, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+8.44&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+8.44&version=DN1933

Johannes 8:44

(Jesus siger vedrørende djævelen, at ... )

Jeres far er Djævelen, og I er villige til at gøre alt det
onde, som han gerne vil have jer til at gøre. Han har altid
været ude på at ødelægge mennesker (og dræbe dem). Han har
sat sig op imod sandheden, og der findes ikke noget sandt i
ham. Det er helt naturligt for ham at lyve, for han er
ophavsmand til alle former for løgn og bedrag.

(Time now CET 13.07)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-06-01, kl 12.52
47 min. siden
Se billederne: Mette Frederiksen, Jakob Ellemann-Jensen og andre
partiledere sætter deres kryds

TV2:
Bevaringsværdigt hus revet ned efter mørkets frembrud
1. jun. 2022, 12:53

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24253