Stop overbefolkningen og red måske vores klima - News 2024-02-05

Feb 5, 2024, 2:02:59 AMFeb 5
Stop overbefolkningen og red måske vores klima

Subject: USA angriber flere end 85 mål i Irak og Syrien -
News 2024-02-03
Date: Sat, 3 Feb 2024 10:49:44 +0100
26078 <65be0c38$0$719$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Cl434ck6_9Y/m/d-1UsVIHAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

+

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ

> Ord til overvejelse:
>
> Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
> egne jordbesiddelser)!

Puk Damsgård i Yemen: 'De er begyndt at sælge palæstinensiske flag'
I går kl. 21:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/puk-damsgaard-i-yemen-de-er-begyndt-saelge-palaestinensiske-flag-0

Houthi-bevægelsen skjuler sig Yemens bjergrige egne, og der har man
klar hjemmebanefordel.

Kommentar:

Glimrende idé!

Man KUNNE faktisk godt oprette en palæstinensisk stat dér!

Så spørgsmålet må besvares:

(
Input:

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!
)

Hvor mange jøder blev udvist af Yemen siden 1948 ?

Men bevares!

Det er jo IKKE meningen, at vi skal løse problemerne, vel (og
dermed undgå Afgrunden, hvorfra ingen levende vender tilbage) ?

Did I heard a voice (from Hell) said:

Hip, hip, hurra!

?

-

Spansk region ramt af ekstrem tørke: Har ikke set noget lignende
de seneste 100 år
I går kl. 21:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/spansk-region-ramt-af-ekstrem-toerke-har-ikke-set-noget-lignende-de-seneste-100-aar

De seneste tre år har været ekstremt tørt i Catalonien. Nu skal
beboerne i Barcelona spare på vandet.

-

Milliarder til grænsen, Ukraine og Israel: Senatet i USA løfter
sløret for lovforslag, der roses af Joe Biden
I dag kl. 06:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/milliarder-til-graensen-ukraine-og-israel-senatet-i-usa-loefter-sloeret-lovforslag

Ifølge USA's præsident kan det medføre den strengeste reform på
migrationsområdet i årtier.

Kommentar:

Et landområde skal ikke have en større befolkning end området kan
brødføde.

I Gaza kan der eksempelvis slet ikke bo 2 millioner mennesker!

Og derfor er det hul-i-hovedet, at FN importerer fødevarer hertil,
fordi det eneste, der opnås, er, at befolkningen vokser sig endnu
større og dermed medvirker til at umuliggøre en løsning i
morgendagens verden!

Familieplanlægning er den eneste måde, hvorpå vi kan stoppe en
*eskalering* af problemerne, der er knyttet til overbefolkning,
herunder klimaforandringer!

Det er *NU*, der skal trækkes i nødbremsen!

Befolkningerne (i u-landene) bliver nødt til at indse, at de ikke
bare kan "ekspotere" problemerne deres til vores lande (her i USA
og EU)!

Vi kan tilbyde hjælp i form af *sterilisering* af mennesker, der
allerede har sat fx. 2 børn i verden!

Så skulle en kedelig overbefolkningstendens - teoretisk set - kunne
standses eller i hvert fald bremses!

Gør det - om ikke af andre grunde - så da i det mindste for klimaets
skyld!

Jeg vil gerne skyd fx. 1000 dask i kassen. Hvis 1 milliard gør det
samme, da har vi 1000 milliarder kr., som vi kan tilbyde disse
fattige mennesker, så de ikke sættere flere børn i verden!

-

DR S156 man 05 feb 06:58:50
5.februar dr.dk/nyheder 06:54

BLOGGER FÅR 'UDSAT DØDSDOM' I KINA

Den australske forfatter og skribent
Yang Hengjun er blevet idømt en 'udsat
dødsdom' i Kina, skriver BBC.

Hengjun, der bloggede og skrev om
kinesisk politik med en ofte indirekte
kritisk pen, blev for fem år siden
anholdt og anklaget for spionage.

Den australske regering har udtalt, at
man er "forfærdet" over dommen.

Dommen om udsat dødsstraf er hyppigt
anvendt i Kina og betyder, at man i
princippet er dømt til døden, men at
henrettelsen er udsat. Typisk omstødes
dommen på et senere tidspunkt til
livstidsfængsel.

2024-02-05 kl 07.40
46 min. siden
Australsk forfatter får 'udsat dødsdom' i Kina
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/australsk-forfatter-faar-udsat-doedsdom-i-kina

Kommentar:

Kina er og bliver desværre et *diktatur* og skal derfor bekæmpes,
så det eksempelvis IKKE kan støtte andre diktaturstater såsom
Psykopatistan (Rusland) og deres ækle, modbydelige krig i Ukraine!

-

DR S159 man 05 feb 06:58:50
5.februar dr.dk/nyheder 06:30

MINDST TI BETJENTE DRÆBT I PAKISTAN

[ ... ]

Området ligger tæt på grænsen til
Afghanistan, som i årevis har været et
arnested for terrorgrupper som
pakistansk Taliban og Islamisk Stat.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 16:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7181593
Anna Danielsen Gille
USA varsler flere angreb i Mellemøsten

__________________________

(Time now CET 21.23)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 13:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7179721
Rosa Uldall
Zelenskyj besøger frontlinjen i Zaporizjzja

___________________________

(Time now CET 21.23)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 10.30
Opd. 33 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 20.07
Rusland anklager Ukraine for angreb i Belgorod

___________________________________

(Time now CET 21.23)

2024-02-05 kl 07.40
46 min. siden
Australsk forfatter får 'udsat dødsdom' i Kina

TV2:
2024-02-04 kl 21.21
Apples nye briller er fremtiden – men de er både "fascinerende" og
"skræmmende", mener ekspert
24 min siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26088
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text

Feb 5, 2024, 2:22:49 AMFeb 5
Ergo ønsker ET os IKKE uddøde!

Subject: Stop overbefolkningen og red måske vores klima -
News 2024-02-05
Date: Mon, 5 Feb 2024 08:02:48 +0100
26088 <65c0881a$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_m-i445QBjc/m/_hROLaS4AQAJ
USA udfører ny runde angreb i Yemen og kalder det selvforsvar
I dag kl. 05.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-05-usa-udfoerer-ny-runde-angreb-i-yemen-og-kalder-det-selvforsvar

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 00:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7184177
Emma Amalie Oxenbøll
Korrespondent: Det svar, Israel regnede med at få fra Hamas her
til aften, er ikke kommet

i dag kl. 00:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7184209
Emma Amalie Oxenbøll
Demonstranter i Tel Aviv vil ikke længere vente på gidselaftale

i dag kl. 04:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7184315
Rasmus Christiansen
USA har angrebet flere houthi-mål i Yemen

(Time now CET 08.08)

[...]

Kl. 22.02
NATO-land bekræfter, at Putin kommer på besøg

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.15
Opd. 37 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-05-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.14
Senatet i USA fremlægger stor milliardpakke

Kl. 05.31
Zelenskyj varsler store ændringer i landets ledelse

Kl. 05.49
Zelenskyj erkender dødvande

Kommentar:

Alting er relativt.

Vi starter med worst case, at tyven Putin er ved at invadere hele
landet og stjæle det.

Nu er tyvens domæne begrænset til blot en mindre del af landet.

Og det på trods af ulige odds.

Russerne har jo en fordel, mens I ikke kan benytte vores missiler
til at gengælde inde på russisk territorium.

Så ...

Alt i alt har I klaret det godt.

Og HVIS det lykkes for os at få ET til at indse, at når man har
sagt A så må man også sige B, apropos deres løftede pegefinger den
15. februar 2013 ...
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

Fordi ...

ET må jo nødvendigvis have haft et formål med at bygge hele dette
stjernekort op (ved Sphinxen og Templet i Jerusalem osv.)!

Ergo ønsker de os IKKE uddøde!

Selvfølgelig bryder de sig ikke om at blive misbrugt, og nogle KUNNE
anklage os for hævnmotiver, men når hele denne diskussion er færdig,
da står det stadig tilbage, at vi allesammen - reelt set - ér i
*livsfare* (pga. denne *galning* i Kreml og hans krigsliderlighed)!

38 min siden (Time now CET 08.13)
Flere meldinger om missilangreb

(Time now CET 08.13)

2024-02-05 kl 07.40
46 min. siden
Australsk forfatter får 'udsat dødsdom' i Kina

TV2:
2024-02-05 kl 08.08
Storebælt tager nyt våben i brug mod fartsyndere
6 min siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26089

Feb 5, 2024, 11:43:42 AMFeb 5
Holland lover Ukraine flere F-16

Svenskerne varsler nyt i efterforskningen af Nord Stream-sabotagen

News 2024-02-05
Date: Mon, 5 Feb 2024 08:02:48 +0100
26088 <65c0881a$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_m-i445QBjc/m/_hROLaS4AQAJ
Norge og Sverige: Kvinder gør militæret stærkere
I dag kl. 08:43
opdateret I dag kl. 10:24
https://www.dr.dk/nyheder/indland/norge-og-sverige-noeglen-til-et-bedre-forsvar-hedder-vaernepligt-begge-koen

Mens den danske regering tøver med at sige, hvad den mener om
kvindelig værnepligt, er der ingen tvivl hos vores nordiske fæller.

-

DR S165 man 05 feb 11:41:51
5.februar dr.dk/nyheder 10:47

ZELENSKYJ VARSLER ÆNDRINGER

Zelenskyj har planer om at udskifte dele af den ukrainske ledelse:
'Det er nødvendigt med en nulstilling'
I dag kl. 10:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-har-planer-om-udskifte-dele-af-den-ukrainske-ledelse-det-er-noedvendigt-med

Zelenskyj erkender, at der for tiden er "dødvande" på slagmarken.

-

2024-02-05 kl 12.02
51 min. siden
Norge vil bruge flere penge på forsvar og ammunition
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norge-vil-bruge-flere-penge-paa-forsvar-og-ammunition

-

2024-02-05 kl 12.29
Kinesisk domstol idømmer australsk forfatter dødsstraf for spionage
46 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-05-kinesisk-domstol-idoemmer-australsk-forfatter-doedsstraf-for-spionage

-

Historisk stor indvandring presser Biden: Nu lægger han op til
store stramninger
I dag kl. 13:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/historisk-stor-indvandring-presser-biden-nu-laegger-han-op-til-store-stramninger

Situationen ved USA's sydlige grænse kan blive et problem for Joe
Biden ved præsidentvalget. Imens beskyldes Donald Trump for at
stå i vejen for en løsning.

-

DR S172 man 05 feb 16:15:40
5.februar dr.dk/nyheder 14:07

SENDER EKSTRA PENGE TIL UNRWA

I dag kl. 14:07
Spanien går mod strømmen: Skruer op for støtten til UNRWA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/spanien-gaar-mod-stroemmen-skruer-op-stoetten-til-unrwa

-

DR S173 man 05 feb 16:15:40
5.februar dr.dk/nyheder 14:06

VARSLER NYT OM NORD STREAM-SABOTAGE

I dag kl. 14:06
Svenskerne varsler nyt i efterforskningen af Nord Stream-sabotagen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svenskerne-varsler-nyt-i-efterforskningen-af-nordstream-sabotagen

-

Zelenskyj har tidligere undgået ét ord, men i nyt interview bruger
han det
I dag kl. 14.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-05-zelenskyj-har-tidligere-undgaaet-et-ord-men-i-nyt-interview-bruger-han-det

-

DR S115 man 05 feb 16:15:37
5.februar dr.dk/nyheder 15:41

HOLLAND LOVER UKRAINE FLERE F-16
Holland vil sende yderligere seks F-16-
fly til Ukraine, udover de 18 Ukraine
allerede har fået lovning på. Det
fremgår af et opslag på det sociale
medie X fra Kajsa Ollongren, som er
Hollands forsvarsminister.

- Overlegenhed i luften er afgørende
for at imødegå den russisk aggression,
skriver hun.

Også Belgien, Norge og Danmark har
lovet Ukraine F-16-fly og ukrainske
piloter er i gang med at lære flyene at
kende på Flyvestation Skrydstrup og i
luften.

I dag kl. 15:41
Holland vil sende flere F-16-fly til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/holland-vil-sende-flere-f-16-fly-til-ukraine

Input Mister "Rain-Man"
)

Er der nogen til stede, der har lyst til at donere et
hangarskib?

:-)

-

Norske Ane er klar til krig: Det fremmer ligestilling at 'tvinge begge
køn ind' i værnepligten
I dag kl. 15:51
https://www.dr.dk/stories/1288510966/norske-ane-fra-norge-mener-at-vaernepligt-for-kvinder-fremmer-ligestillingen/

-

Er FN blevet en svag aktør? Nej, tværtimod, lyder svaret fra
ekspert
I dag kl. 16:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/er-fn-blevet-en-svag-aktoer-nej-tvaertimod-lyder-svaret-fra-ekspert

Krigen mellem Israel og Hamas kan være et vendepunkt for FN’s
betydning, mener Ole Wæver.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 15:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7186266
Line Gjerlev
Spanien går mod strømmen: Skruer op for støtten til UNRWA

2 min. siden (Time now CET 17.42)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7186713
Carsten Thomsen
Dansk menneskerettighedsinstitut bliver del af undersøgelse af
FN-organ

(Time now CET 17.42)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 15:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7186392
Karen Nielsen
Holland vil sende flere F-16-fly til Ukraine

(Time now CET 17.41)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
38 min siden (Time now CET 08.13)
Flere meldinger om missilangreb

Kl. 09.10
"Endnu en hvileløs nat" i Kherson

Kl. 09.35
Ambassadør skal stå skoleret efter "ekstrem mislykket start"

Kl. 10.36
Rusland beskylder Ukraine for "afskyeligt terrorangreb"

Kl. 11.07
Putin-modstanders kandidatur i fare

Kl. 11.34
Kreml spurgt til spekulationer om amerikansk tv-vært

Kl. 12.46
Sprængstoffer på vej til Rusland beslaglagt i Georgien

Kl. 13.26
Ny udvikling på vej i Nord Stream-sagen

Kl. 14.04
Kyiv-borgmester blander sig i rygter om forsvarschef

Kl. 14.21
Prorussisk minister meldes dræbt i angreb på bageri

Kl. 15.07
Holland vil sende yderligere seks kampfly til Ukraine

Kl. 16.34
EU-talsmand håber, at aftale om særlig fond snart er på plads

51 min siden (Time now CET 17.38)
Trump beder republikanerne blokere for hjælpepakke til Ukraine

Kommentar:

Er du gået fra forstanden, oder was?

Ønsker du, vi alle skal omkomme?

11 min siden (Time now CET 17.41)
Ukrainsk minister går af

(Time now CET 17.41)

2024-02-05 kl 17.27
44 min. siden
Parisere har fået nok af store biler i byen: Nu stiger parkeringsprisen
markant

TV2:
2024-02-05 kl 17.34
Du skal spare på tøjvasken og toiletbesøg – ekstreme vandmasser giver
overfyldte kloakker
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26090