News 2022-06-06, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1335 days to global Nuclearwar+suicide

Briter sender missiler til Ukraine

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

102 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

94 days after Sodom-warning-to-Russia

82 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-8xx/22-852
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.
)

44
- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ... :-)

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Own devotiontext:

___ quote begin ___

Esajas 60
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+60&version=BPH

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

Isaiah 60
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+60&version=ERV

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Isaiah 60
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+60&version=ERV-RU

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Isaiah 60
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+60&version=ERV-UK

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Briter sender langtrækkende raketsystemer til Ukraine
6. jun. 2022, 06:19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-06-briter-sender-langtraekkende-raketsystemer-til-ukraine

+

DR S136 man 06 jun 08:47:37
6.juni dr.dk/nyheder 06:27

BRITER SENDER MISSILER TIL UKRAINE
Storbritannien vil gøre som USA og
sende langtrækkende missilsystemer til
Ukraine, oplyser det britiske
forsvarsministerium.

Dermed trodser Storbritannien advarsler
fra den russiske præsident Vladimir
Putin mod at forsyne Ukraine med
avancerede våben.

Forsvarsministeriet oplyser, at
beslutningen om at sende raketkastere
af typen MLRS til Ukraine er truffet i
tæt koordinering med USA.

M270 MLRS-raketkasterne kan ramme mål
op til 80 kilometer væk med
præcisionsstyrede missiler.

I dag kl. 06:27
Briterne sender langt-rækkende missiler til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/briterne-sender-langt-traekkende-missiler-til-ukraine

Kommentar:

Ukraine har ret til at forsvare sig selv. Og vi bliver IKKE en
part i krigen, så længe våbnene IKKE bruges til mål i selve
Rusland.

Fra Vest til Øst i Ukraine er der ca. 1.320 km (820 miles), så
det må være kriteriet med hensyn til missilernes rækkevidde.

Men da korteste afstand fra Ukraine til Moskva er på ca. 450 km
(280 miles), BØR dette nok være max. rækkevidde (i første omgang).

Men bevares!

Boede jeg i Ukraine, da har jeg ret til som ukrainsk statsborger
at affyre hjemmelavede raketter og ramme mål i Moskva!

Fordi ...

(
Har du sagt A, så må du også sige B:
)

HVORFOR skal det KUN være de dumme svin, der får lov til at bombe
Ukraines hovedstad Kyiv?

Hvis der skal være bare en lille bitte smule retfærdighed i
*galskaben* Putin-666-s, så må denne *terrorbombning* OGSÅ komme
RETUR til afsender!

Men ...

Tillad mig at komme med et godt forslag:

HVORFOR ikke standse denne Putin-666-s *vanvittige* krig?

Den tjener jo INGEN formål (ud over at fjerne freden fra vor
planet og true os alle med total undergang)?

Rejs hjem til russisk territorium!

Med hensyn til *krigsskadeerstatningen* ... (nej, den diskussion
venter vi lidt med) ...

Lige nu handler det primært om at redde menneskeliv, apropos ...

Subject: Endnu en russisk general dræbt -
Re: News 2022-06-05, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1336 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 6 Jun 2022 00:28:56 +0200
24272 <629d2e2a$0$699$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Bba9TSz_nKE/m/je7UngRvAAAJ

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-05-rusland-angriber-kyiv-for-foerste-gang-i-lang-tid-det-er-svaert-at-finde-en-god

> [...]
>
> Matthæus 7:12, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Den gyldne regel
>
> 12
> Sådan som I ønsker, at andre skal gøre mod jer, sådan skal I gøre
> mod dem. Det er Toraen og Profeterne i en nøddeskal.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+7.12&version=ERV-RU
>
> От Матфея 7:12, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Самое главное правило
>
> 12
> «Поступайте с другими людьми так, как хотите, чтобы они
> поступали с вами. В этом и заключаются Закон Моисея и учения

-

Zelenskyj besøger frontlinje og kommer med budskab til sine landsmænd
6. jun. 2022, 06:54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-06-zelenskyj-besoeger-frontlinje-og-kommer-med-budskab-til-sine-landsmaend

-

I dag kl. 07:44
Ukraine hævder at kontrollere halvdelen af vigtig by igen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-haevder-kontrollere-halvdelen-af-vigtig-igen

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
6. jun. 2022, 05:15
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-06-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.21
Zelenskyj ved fronten

Kl. 05.36
Ukraine hævder at kontrollere halvdelen af Sjevjerodonetsk

Kl. 05.42
Briterne sender missilsystemer til Ukraine

Kl. 07.43
Jernbaneinfrastruktur i Kyiv ramt af missiler

Kommentar:

Så må raketterne kunne flyve herfra og ud til fronten i
Østukraine.

Afstanden er da på ca. 744 km.

26 min siden (Time now CET 09.31)
Situationen er en smule forværret i Sjevjerodonetsk

(Time now CET 09.31)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
139

DR:
2022-06-06, kl 09.23
4 min. siden
Boris Johnson skal i aften ud i en mistillidsafstemning

TV2:
Sundhedsstyrelsen har udeladt eget navn fra annonce på Grindr – meget
underligt, siger ekspert
6. jun. 2022, 09:01

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24273

ALARM
https://sites.google.com/view/kall-alarm/files/24-xxx/24-2xx/24-274

-

Subject: News 2022-06-06, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Date: Mon, 6 Jun 2022 09:34:34 +0200
24273 <629dae0d$0$698$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_OHgc5cMzgs/m/f1SM8sqMAAAJ
Firealarm went on AGAIN at ...

(
My watch:
2022-06-06, Monday, CET 10:02:02 - 10 sec.

Real time now
2022-06-06, Monday, CET 10:15:00
2022-06-06, Monday, CET 10:15:36, my watch
)

2022-06-06, Monday, CET 10:02:02 - 46 sec.
2022-06-06, Monday, CET 10:01:16, GMT 08:01:16

24274

Endnu en russisk general dræbt i Ukraine

Was:

102 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

94 days after Sodom-warning-to-Russia

82 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Date: Mon, 6 Jun 2022 09:34:34 +0200
24273 <629dae0d$0$698$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_OHgc5cMzgs/m/f1SM8sqMAAAJ

[ ... ]
[ ... ]

I dag kl. 10:11
Fagforening og partier vil kunne straffe arbejdsgivere, der underbetaler
ukrainere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fagforening-og-partier-vil-kunne-straffe-arbejdsgivere-der-underbetaler-ukrainere

-

DR S140 man 06 jun 11:41:27
6.juni dr.dk/nyheder 10:23

SYDKOREA OG USA AFFYRER MISSILER
USA og Sydkorea har sammen testet otte
jord-til-jord-missiler.

Det sker som modsvar på gårsdagens
missil-affyring fra Nordkorea, hvor
otte kortrækkende, ballistiske missiler
blev affyret mod havet fra den
nordkoreanske østkyst. I forgårs
afsluttede Sydkorea og USA deres første
fælles militærøvelser med deltagelse af
et amerikansk hangarskib i mere end
fire år, og det fik Nordkorea til at
svare igen, skriver Ritzau.

I forgårs afsluttede Sydkorea og USA
deres første fælles militærøvelser med
deltagelse af et amerikansk hangarskib
i mere end fire år, og det fik
Nordkorea til at svare igen.

I dag kl. 10:23
Sydkorea og USA affyrer missiler som svar på Nordkoreas test
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sydkorea-og-usa-affyrer-missiler-som-svar-paa-nordkoreas-test

-

Russisk gas finansierer både den ukrainske og den russiske hær
6. jun. 2022, 12:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-05-russisk-gas-finansierer-baade-den-ukrainske-og-den-russiske-haer

Siden Rusland invaderede Ukraine for 103 dage siden, har russerne
betalt Ukraine 2,4 milliarder kroner for at sende gas til Europa
gennem Ukraine.

-

Iran crossing nuke uranium enrichment threshold 'cannot be
avoided' - IAEA

The nuclear agency vote could lead to a UN Security Council vote
and snap back global sanctions against Iran, which could impact
even Russia and China.

By YONAH JEREMY BOB
Published: JUNE 6, 2022 13:00
Updated: JUNE 6, 2022 16:16
https://www.jpost.com/breaking-news/article-708655

-

USA’s rolle ændrer sig: Israel må stå på egne ben
Steffen Jensen
Korrespondent
6. jun. 2022, 14:27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-04-usas-rolle-aendrer-sig-israel-maa-staa-paa-egne-ben

-

Snu ukrainere har lokket russerne i en fælde i nøgleby, siger militærekspert
6. jun. 2022, 15:26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-06-snu-ukrainere-har-lokket-russerne-i-en-faelde-i-noegleby-siger-militaerekspert

-

2022-06-06, kl 16.13
29 min. siden
Ruslands udenrigsminister kalder lukket luftrum for 'uhørt'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-udenrigsminister-kalder-lukket-luftrum-uhoert

-

I dag kl. 15:45
Ruslands udenrigsminister kalder lukket luftrum for 'uhørt'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-udenrigsminister-kalder-lukket-luftrum-uhoert

Kommentar:

Psykopater fatter bare ikke, at de har gjort noget forkert (og
derfor *strafskyldige*)!

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
6. juni 2022, 15:55
Opdateret 6. juni, 15:55
https://nyheder.tv2.dk/2022-06-06-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

Lavrov stærkt utilfreds med aflyst besøg
6. jun. 2022, 17:07
https://nyheder.tv2.dk/2022-06-06-lavrov-staerkt-utilfreds-med-aflyst-besoeg

-

Endnu en russisk general dræbt i Ukraine
6. jun. 2022, 19:10
https://nyheder.tv2.dk/2022-06-06-endnu-en-russisk-general-draebt-i-ukraine

Endnu en død russisk general er bevis på, at det russiske militær
begår fejl på fejl, siger ekspert.

-

2022-06-06, kl 16.13
12 min. siden
Putin lover halv million kroner til familier til faldne soldater
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-lover-halv-million-kroner-til-familier-til-faldne-soldater

... fem millioner rubler ...

Beløbet svarer til 81.500 dollar eller 570.000 kroner.

Kommentar:

INGEN med forstanden i behold vil ofre et *elsket* familiemedlem
for Putin-666-s Judas-blod-penge!

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
6. jun. 2022, 05:15
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-06-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.55
Eksplosioner i Mykolajiv

Kl. 11.33
Johnson: Vi kan ikke bare se passivt til

Kl. 13.19
Lavrov utilfreds med lukning af luftrum

Kl. 14.05
Rusland vil presse ukrainere længere tilbage, siger Lavrov

Kl. 14.26
Russisk avis: Rusland vil tillade korntransport fra Odesa

55 min siden (Time now CET 16.07)
Ukraines præsident: Mindst 22 millioner ton korn strandet i Ukraine

6 min siden (Time now CET 16.07)
508 ukrainere har søgt asyl i Norge den seneste uge

Kl. 16.55
Telefonsamtale mellem Johnson og Zelenskyj

Kl. 17.41
Russisk medies konti lukket i flere lande

Kl. 17.59
Rusland opfordrer alle ukrainske soldater til at overgive sig

Kl. 18.22
Rusland udleverer døde soldater til Ukraine

51 min siden (Time now CET 19.26)
Putin lover 570.000 kroner til familier til dræbte soldater

11 min siden (Time now CET 19.27)
Rusland truer med at smide amerikanske journalister ud

(Time now CET 19.27)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Internal message to 2304:

Found 78:
129,99950435 77,99970261
130,00110826 78,00066496

Tara-130 (Abraham-0) => 78

delta = 1209 (78 * 15,5)

?

DATA-udskrift fra "Logbog":

2022-05-11

(
Plate tectonics (Pladetektonik)
https://sites.google.com/view/abraham-c/topic/plate-tectonics

0,001151433622 / 3447 = 3,340393449376269219611256164781e-7

0,0000003340393449376269219611256164781
0,000000365635812575482137466
________36604484087997890736614623591365e-7

0,040702392791031279 / 0,03714353846 * 0,000000334039344937626921961 =
3,6604484087997890736614623591365e-7

0,040702397766089353 (found little error)
0,040702392791031279
___12345678
__________5
)

=>

New MW1-3447
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/mw/sph-jer/-3447

(
Moved at 3447 years longitude degrees 0,0012603468°
0,0012603468
)

Sphinx body version 37,-3447

31,1376683424940 - 0,0012603468 = 31,136407995694

31,136407995694 29,9752719383631
29.9752719383631, 31.136407995694
https://goo.gl/maps/Bt9kknjPZmKMU55Q6
121,01 meter directly west from Sphinx (Google-system)

071,5112 - Africa southcoast (Ivory Coast, Elfenbenskysten)

-5,90510741 - 0,0012603468 =

-5,9063677568 5,01668653
5.01668653, -5.9063677568
https://goo.gl/maps/jWrFkhK4UCrvYY1r5

__________________________________________________________________________________________________

146,5117 - SouthAmerica Eastcoast

-41,974050354 - 0,0012603468 =

-41,9753107008 -22,99003478
-22.99003478, -41.9753107008
https://goo.gl/maps/jWrFkhK4UCrvYY1r5

=>

Coastline was for 3447 years ago around:

-41,974342305681596 -22,989436486676816
-22.989436486676816, -41.974342305681596
https://goo.gl/maps/cTc4mtAABU68dspp8

196,31509386 SouthAmerica Westcoast

-72,91004162 - 0,0012603468 =

-72,9113019668 -36,50159231
-36.50159231, -72.9113019668
https://goo.gl/maps/NnCHgTABDng3EP4y8

=>

Coastline was for 3447 years ago around:

-72,90984284301032 -36,50121091421286
-36.50121091421286, -72.90984284301032
https://goo.gl/maps/wjD8GEiLHbUz7nkp8

__________________________________________________________________________________________________

201,95720333 Sph-M31-Lat-0

-76,9638037846 - 0,0012603468 =

-76,9650641314 -37,4915959
-37.4915959, -76.9650641314
https://goo.gl/maps/gBSeHaUWVPGRXG477

Cygnus A
https://en.wikipedia.org/wiki/Cygnus_A

J2000
Right ascension 19h 59m 28.3566s
Declination +40° 44′ 02.096″

=>

Galactic

360°:
076,18987449
+05,75538747

600:
126,98312415
+09,59231245

____________________________

Find 126,98312415

126,98312415 * 40.030,2361 / 600 = 8.471,9407 km

-74,46448045136218 -36,90028342766179
-36.90028342766179, -74.46448045136218
=>
-74,46448044594 -36,90028342
-36.90028342, -74.46448044594
https://goo.gl/maps/uk8RR5SwefkMwjTc9
100,00881845 Global-600-units to Crater-18km-385,256363004
6.672,2944 km to Crater-18km-385,256363004 (40.030,2361-system)
6.672,2944 km to Crater-18km-385,256363004 (Google-system)

=>

Find 100

Search distance:
100 / 100,00881845 * 6.672,2944 = 6671,7061 km
Delta________________________________0,5883

=>

-74,0981684597589 -36,80844420510512
-36.80844420510512, -74.0981684597589
https://goo.gl/maps/BesTAzCBjSt1uN4a6
126,47119080 Global-600-units to MW1-A S-coast-3447

126,98312415 - 126,47119080 = 0,51193335
50 - 0,51193335 = 49,48806665

2022-05-12

Distance
from
367-Xcambo-230 km
Yellowstone
51,00042137 Global-600-units

and ...

Distance
from
Yellowstone
North Pole
76,00000000 Global-600-units

51,00042137 + 76,00000000 = 127,00042137¨

Yellowstone hotspot
https://en.wikipedia.org/wiki/Yellowstone_hotspot
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/other/usa/yellowstone-hotspot

-110,67 44,43
44.43°N 110.67°W
https://goo.gl/maps/jDUPxbnoB8Dczc8a9
360°:
28,99972736 Global-360-units to Calakmul-X-367,256363004
600:
51,01396174 Global-600-units to 367-Xcambo-230 km
75,95000000 Global-600-units to North Pole
224,05000000 Global-600-units to South Pole

(29 - 28,99972736) * 40.030,2361 / 600 = 0,0182 km

Blot sølle 18 meters unøjagtighed!

Del-konklusion:

Vi har her muligvis fået en *bekræftelse* på punktets
Calakmul-X-367,256363004's eksistens

Y-230
18 to BB-80,4-18-230km
51 to Yellowstone Hotspot
69 all-in-one

Compare with ...

(
Keep in mind:
67 from Nazca-50 to Columnas
)

51 + 29 = 80

Sorry! Time out!

2022-05-14

Found perhaps connection between 185 and 115 at Isa 37-38 - Re: ... -
Re: Abraham-koden

Den 01-10-2020 kl. 13:32 skrev Kall, Mogens:

Subject: Re: INT 45 -
Re: Found from Calakmul-(2*Stonehenge) 360 km
in distance to 127-(280+150) -
Re: 285-searchstring: 78 -
Re: ... -
Re: Abraham-koden
Date: Thu, 1 Oct 2020 13:32:59 +0200
22538 news:5f74fb52$0$713$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-5xx/22-53x/22-538
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/J5vLg962edQ/m/UxKX4kC6AAAJ

> 185-115=300

Krateret befinder sig i nærheden af 115 Global-600-units fra
Nordpolen, idet ...

(90 - 21,4000956746952) * 600/360 = 114,333173875508

Og mistanken er derfor nærliggende, at Bibelens beretning om
tallet 185 KAN dække over dette (idet der fra Sydpolen så er
185,7 op til krateret)

Tallet 185 nævnes 2 steder (og omhandler samme begivenhed):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+37.36%2C+38.1-8&version=BPH

Esajas 37:36, Bibelen på hverdagsdansk

36
Så gik Herrens engel gennem assyrernes lejr og slog 185.000
krigere ihjel. Næste morgen lå der døde kroppe overalt.

Esajas 38:1-8, Bibelen på hverdagsdansk

5
... Jeg vil give dig endnu 15 år at leve i,

6
og jeg vil frelse både dig og Jerusalem fra assyrerkongen!”

7
„Tegnet på, at Herren vil gøre, som han har sagt,

8
er, at han vil lade skyggen på Ahaz’ solur gå ti streger
tilbage!” lød svaret. Og sådan skete det. Skyggen gik ti
streger tilbage på soluret.

Betragter vi UDELUKKENDE bibelteksten som *fragmenter* (endskønt
der så nok er tale om en art vranglære, trosmæssig set), da
KUNNE koden være følgende:

185.000 ... 15 ... 10 ... 10

HVORDAN tallene så skal sættes sammen bliver et gæt, og/men en af
mulighederne rammer plet:

15 + (10 * 10) = 115

Hmm ...

Nineveh DATA:

Distance from BB-80,4-18-230km to Nin-13,7718
191,00290739 Global-600-units
114,60174443 Global-360-units

191 - 47 = 144

13,7718

47 + 13,7718 = 60,7718

Hmm ...

114,60174443 Global-360-units

Compare with ...

(90 - 21,4) * 600/360 = 114,3...

Nineveh-13 lines (Age of Universe):
196,35050128 117,81030077 Global-600-units to Nineveh
191,44950961 114,86970577 Global-600-units to Jericho
191,44808231 114,86884939 Global-600-units to Jericho
191,11018128 114,66610877 Global-600-units to Shiloh
191,35215889 114,81129533 Global-600-units to Haran-191,35
191,01923758 114,61154255 Global-600-units to Nin-13,7441
191,00290739 114,60174443 Global-600-units to Nin-13,7718
190,99155967 114,59493580 Global-600-units to Nin-13,7909
190,98622238 114,59173343 Global-600-units to Nin-13,80
190,98004029 114,58802417 Global-600-units to Nin-13,8105

Homework:

Find position 114,333173875508

2022-05-17

Distance from M. Everest-3447
217,48366574 Global-600-units to Sph-SGP-50_Crater-line
217,48661987 Global-600-units to Crater-18km-385,256363004
217,50283406 Global-600-units to Calakmul-X-367,256363004
218,99906533 Global-600-units to 367-Xcambo-100 km
222,99745327 Global-600-units to Calakmul

Distance from M. Everest
113,01539655 Global-600-units to Stonehenge
61,50063096 Global-600-units to M.Ararat
43
217,51602751 all-in-one

1.
Delta at Crater
217,51602751
217,48661987
0,02940764

2.
Delta at Calakmul-X-367,256363004
217,51602751
217,50283406
0,01319345

Delta 1-2
0,02940764
0,01319345
0,01319345
0,00302074

0,02940764 * 40.030,2361 / 600 = 1,96199 km
0,01319345 * 40.030,2361 / 600 = 0,88023 km
(219 - 218,99906533) * 40.030,2361 / 600 = 0,06236 km
(223 - 222,99745327) * 40.030,2361 / 600 = 0,16991 km

Delta
1,96199
0,06236
1,89963

2022-05-18

3.224,6279 km to Yellowstone hotspot

29
3.224,6279 * 29 / 28,99972736 = 3.224,6582 km

(
-110,67026554102607 44,43019917850899
44.43019917850899, -110.67026554102607
)

Yellowstone-hotspot-29
-110,6702660026 44,430195572
44.430195572, -110.6702660026
https://goo.gl/maps/4ndHxsgSJm5PseWo6
29,00000000 Global-360-units to Calakmul-X-367,256363004
3.224,6580 km to Calakmul-X-367,256363004 (Google-system)

Find 14 and 15

14
3.224,6580 * 14 / 29 = 1.556,7314 km
-98,22845269636578 32,95142181852082
32.95142181852082, -98.22845269636578
https://goo.gl/maps/ZW96iwvJsjEDnyi89
360:
105,00255012 Global-360-units to Luxor T.
600:
27,99348718 Global-600-units to 367-Xcambo-385,256363004 km
28,00287363 Global-600-units to 367-Xcambo-386 (193*2)
165,99472802 Global-600-units to Haran (Turkey)
175,00425020 Global-600-units to Luxor T.

15
3.224,6580 * 15 / 29 = 1.667,9266 km
-98,94338985829793 33,753530705126124
33.753530705126124, -98.94338985829793
https://goo.gl/maps/WFXBXte6kZBZ5E9p6
360:
68,99637556 Global-360-units to MW2-Cygnus A
118,00811161 Global-360-units to M. Everest
118,00820951 Global-360-units to M. Everest-3447
118,00523855 Global-360-units to ME+92.151,6
101,99424164 Global-360-units to Ur-18-18
600:
35,99887121 Global-600-units to Mount St. Helens
113,98101058 Global-600-units to Stonehenge
114,01038424 Global-600-units to Woodhenge
114,99395926 Global-600-units to MW2-Cygnus A
169,99040274 Global-600-units to Ur-18-18
177,99632649 Global-600-units to Abu Simbel

1335 ?

1335 * 29 / 3.224,6580 = 12,00592435
-96,84074205360483 31,34020993258883
31.34020993258883, -96.84074205360483

=>

12
3.224,6580 * 12 / 29 = 1.334,3412 km

17
3.224,6580 * (29 - 12) / 29 = 1.890,3168 km

16,99407565
16,9940755026 found
3.224,6580 * (29 - 12,00592435) / 29 = 1.889,6580
-100,40982809582948 35,34025306552337
35.34025306552337, -100.40982809582948
https://goo.gl/maps/jbUmQ53otFNV87qZ7

(
Hmm ... (memory on from) ...

Subject: SETI: Mass-definitions + ...
Date: Tue, 13 Feb 2018 12:28:26 +0100, GMT 11:28
https://sites.google.com/site/setiv103/home/definitions-definitioner/mass/20-392-seti-mass-definitions-found-perhaps-connection-144-sunmass-3139-markpointer-1140-62
Was (before the Google-vandalismus):
https://sites.google.com/site/setiv103/home/def/mass/20-392

> Elektron:
>
> 1
>
> Proton:
> 1836,152674
>
> Neutron:
> 1838,683661

)

111,1951 / 2 = 55,59755

30.93387467845398, -96.50029466694667

2022-05-19

(115 - 114,99395926) * 40.030,2361 / 600 = 0,4030 km

Old (before 2022-04-21)
Africa-75 (M.Cam-75)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/africa-75
8,617464 4,10381676
4.10381676, 8.617464
https://goo.gl/maps/w32jfKWu4P8aHPxm8
33,49966953 Global-360-units to Sphinx
33,49897733 Global-360-units to MW1-Sph-3447

New
Africa-75 (M.Cam-75)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/africa-75
8,570723542859518 4,161149131264402
4.161149131264402, 8.570723542859518
https://goo.gl/maps/cqic2WNQvyqYP9176
600:
440,03499758 Global-600-units to Crater (long way)
62,42166438 Global-600-units to Jericho
80,42166667 Big-Bang-DATA
18,00000229 delta
360:
33,48194131 Global-360-units to Sphinx
33,48124750 Global-360-units to MW1-Sph-3447

I denne beregning er der vist nok IKKE taget højde for, at de
tektoniske plader forskubber sig gennem de 3450 forgange år!

(
Men ...

24.058

50,00210907
-74,0742154482275 -16,2180281152660
-16.2180281152660, -74.0742154482275
https://goo.gl/maps/Sm8qAE9Dd32nET5f8
Distance:
67,00771040 Global-600-units to Columnas
65,90657170 Global-600-units to Templo de las Columnas

=>

67,00771040 / 2 = 33,5038552
)

33,0758217 47,54195469
33,0758217 47,54195469

Distance Jerusalem-Sodoma
64,8037 km

2022-05-20, Friday

Find - if possible - Yellowstone hotspot Yucatán line:

Distance
from
Yellowstone hotspot
Calakmul-X-367,25636300
28,99974902 Global-360-system
3.224,63 km (Google-system)

3.224,63 / 80,42166667 = 40,096533

3.224,63 / 40 = 80,61575

Find MW2-Cygnus-A_Yellowstone-hotspot_line

MW2-Cygnus A
-166,3763617260510 4,1477923440879
4.1477923440879, -166.3763617260510

(
7,25227347 3,21302318
3.2130231762613257, 7.252273467459476
=>
7,150577 3,21302318
3.21302318, 7.150577
)

5,069750699784083 5,564263832355215
5.564263832355215, 5.069750699784083
https://goo.gl/maps/Xi4vM85NrFM8Fn9t8
10.254,3139 km to Crater
153,69852740 Global-600-units to Crater

Compare with ...

156,62840722 Global-600-units between GC and BB

_______________

Yellowstone-hotspot_Calakmul-X-367,25636300_line
18.846787307053436, -87.65357387698974

Yellowstone-hotspot_Crater_line
18.68630753349114, -87.71761814232332

Yellowstone-hotspot_Calakmul_line
9.616203745637877, -85.07638478189891

Undersøg:
18.364574764317897, -89.89280401019889

17.795829829605562, -89.72929749239059

Xunantunich Mayan Ruins (Borderline Guatemala-Belize)
17.090086144285305, -89.14183168979443

Crossing Xcambo-Calakmul-line at ...
-89,79549904494668 18,21232396231748
18.21232396231748, -89.79549904494668
https://goo.gl/maps/w5JaZ6gbqe9hAvjY8
12,0491 km to Calakmul
277,7897 km to Columnas

Yellowstone-hotspot_Mellem-Amerika-80,4_line ...
-70,55999 -36,25439399
-36.25439399, -70.55999

Crossing MW1 at ...
-35.91424151753071, -70.77758812500088
https://goo.gl/maps/j1F1fViVrdtn4cKo8
12.895,4059 km Sphinx
193,28498390 Global-600-units to Sphinx

2022-06-02, Thursday

(
Elim
89,00045919 - 44,01604634 = 44,98441285

44,98441285 * 600/360 = 74,97402142
)

Tyrkey

Çatalhöyük-MW1-Lat-0
32.15611781495887, 36.155771586851
https://goo.gl/maps/p4Qf892NUe1M6uRr6
535,8684 km to Sphinx

535,8684 * 600 / 40.030,2361 = 8,03195463

Compare with ...

Target
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/

Galactic

600-tal-system:
longitude 195,6518082
latitude + 8,049132769

Create:

Sphinx_Crater-3447_line
Position:
Egypt 172, lat 50/600
31,09632888544638 30
30, 31.09632888544638
https://goo.gl/maps/2Us4HokXh8QEY3Mt6
12,99996752 Global-600-units to Çatalhöyük
171,98060564 Global-600-units to Crater-18km-385,256363004-3447
867,3196 km to Çatalhöyük
11.474,0405 km to Crater-18km-385,256363004-3447

Find 172:
172 / 171,98060564 * 11.474,0405 = 11.475,3344 km
29.993385126417934, 31.107383994471892

Find 13:
13 / 12,99996752 * 867,3196 = 867,3218 km
31,096185705481926 30
30, 31.096185705481926
https://goo.gl/maps/WyhCHpBhZj6D1cb29
13,00000395 Global-600-units to Çatalhöyük
4,8504 km to Sphinx

2022-06-04, Saturday

Input Spreadsheet/Regneark from ...
Pedigree, Stamtavlen 003, 039.sxc
https://drive.google.com/file/d/12hbIjhegDSMm9SLome_UPPAOrxdJleGL/view
Server:
https://drive.google.com/drive/folders/124DK_Iqun4Vxi7_1_MSQijvprQGPU8U4

Year____Markpointers____________________Note
-3301___Metusalem(8)+187___Set(2)+744___Abraham(20)-1134
-2092___Tera(19)____+205________________Abraham(20)-75
+1209

1209 / 18 = 67,17...
1209 / 43 = 28,12...
1209 / 61 = 19,82...
1209 / 144 = 8,396...
1209 / 187 = 6,465...
1209 / 600 = 2,015
1209 / 744 = 1,625

Delta:
1209 / 600 = 2,015
1209 / 744 = 1,625
______________0,39

=>

0,39 * 600 = 234

______205 + 187 = 392
744 + 205 + 187 = 1136

1209 - (744 + 205 + 187) = 73
1209 - ( 205 + 187) = 817 (or 817 - 600 = 217)

Compare with ...

Mount Everest
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/mount-everest
217,48674864 Global-600-units to Crater (Mexico)

=>

217,48674864 + 600 + 205 + 187 = 1.209,48674864

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/view/abraham-c

> +43
> +61,50097996 Distance from Mount Everest to Mount Ararat found 18)
> +113,01576752 Distance from Mount Everest to Stonehenge
> =
> +217,51674748
>
> Compare with ...
>
> +217,48739899 Distance from Mount Everest to Chicxulub crater

=>

(
61,5 - 0,5 = 61
)

43 + 61 + 113 = 217

Hmm ...

+0000, 217,48674864 - 43 - 61,50063096 = 112,98611768
-3447, 217,48661987 - 43 - 61,50063096 = 112,98598891

Compare with ...

Cygnus A
https://sites.google.com/view/cygnus-a/

126,98312415

126,98312415 - 112,98611768 = 13,99700647
126,98312415 - 112,98598891 = 13,99713524

14 ?

Hmm ... (memory on from) ...

Carbon-14
Isotope evidence (Isotop indicier)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/6-c-14

and ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Exo+12&version=BPH

2 Mosebog 12, Bibelen på hverdagsdansk

Den første påske

1
Mens de stadig var i Egypten, sagde Herren til Moses og Aron:

2
„Fra nu af skal denne måned være den første måned i jeres
kalender.

Counter Reset
=>
Counter = 0

3
Bekendtgør for hele folket, at på den 10. dag i denne første
måned skal hvert familieoverhoved udvælge et lam eller et
gedekid til ofring.

Counter = 10

[ ... ]

6
Pas godt på det indtil om aftenen på den 14. dag i samme måned.
Da skal hver familie slagte deres offerdyr.

Counter = 14

2022-06-06, Monday

205:
40.030,2361 * 205 / 600 = 13.676,9973 km

(
72,6206918236222 40,09013616644146
40.09013616644146, 72.6206918236222
)

205:
72,620687518644 40,090198
40.090198, 72.620687518644
https://goo.gl/maps/aD18PFTGFw862NPUA
13.676,9969 km (Google-system)
77,99970261 Global-360-units to MW1-A S-coast
78,00066496 Global-360-units to MW1-A S-coast-3447

205 * 360 / 600 = 123
130 * 360 / 600 = 78

1209 / 78 = 15,5

Find 214:
13.676,9969 * (205 + 9) / 205 = 14.277,4504 km

79,68558240454212 40,21094396286393
40.21094396286393, 79.68558240454212
https://goo.gl/maps/nBEBsR9m5sAcusns9
54,98899488 Global-360-units to Callanish S.
54,99421096 Global-360-units to Stonehenge
54,99500825 Global-360-units to Stonehenge-3447

Year____Markpointers____________________Note

-4319
-4175
-3301___Metusalem(8)+187___Set(2)+744___Abraham(20)-1134
-2092___Tera(19)____+205________________Abraham(20)+75
+1209

-4319 + 3301 = -1018
-4175 + 3301 = -874
-3301 + 3301 = 0
-2092 + 3301 = +1209

-1018 / 78 = -13,051...
-874 / 78 = -11,205...
+1209 / 78 = 15,5

-1018 / 15,5 = -65,677...
-874 / 15,5 = -56,387...
+1209 / 15,5 = 78

-3301 Out Year
-3301 1017 -4319 -144
-3301 873 -4175 Adam
-3301 -783 -2519 Sinflood
-3301 -1234 -2068 Sodom
-3301 -1855 -1447 Exodus
-3301 -2335 -967 1. Temple begun
-3301 -2342 -960 1. Temple completed
-3301 -2716 -586 1. Temple END
-3301 -2786 -516 2. Temlpe completed
-3301 -3298 -4 Born of Jesus
-3301 -3331 30 Jesus died
-3301 -3371 70 2. Temple END
-3301 -5209 1908 Tunguska
-3301 -5287 1986 Chernobyl
-3301 -5299 1998 Marree Man
-3301 -5314 2013 2013-02-15 Russia

-2092 Out Year
-2092 2226 -4319 -144
-2092 2082 -4175 Adam
-2092 426 -2519 Sinflood
-2092 -25 -2068 Sodom
-2092 -646 -1447 Exodus
-2092 -1126 -967 1. Temple begun
-2092 -1133 -960 1. Temple completed
-2092 -1507 -586 1. Temple END
-2092 -1577 -516 2. Temlpe completed
-2092 -2089 -4 Born of Jesus
-2092 -2122 30 Jesus died
-2092 -2162 70 2. Temple END
-2092 -4000 1908 Tunguska ........................ 4000 ?
-2092 -4078 1986 Chernobyl
-2092 -4090 1998 Marree Man
-2092 -4105 2013 2013-02-15 Russia

Deadline:

DR text-TV:
144

DR:
2022-06-06, kl 16.13
30 min. siden
Måtte vende om: Se Royal Run fra prins Christians synsvinkel

TV2:
Endnu en russisk general dræbt i Ukraine
6. jun. 2022, 19:10

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24275

Den 06-06-2022 kl. 19:48 skrev Kall, Mogens:

Subject: Endnu en russisk general dræbt i Ukraine -
Re: News 2022-06-06, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Date: Mon, 6 Jun 2022 19:48:06 +0200
24275 <629e3dd8$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-2xx/24-27x/24-275
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_OHgc5cMzgs/m/JCXetkWuAAAJ

> Internal message to 2304:
>
> Found 78:
> 129,99950435    77,99970261
> 130,00110826    78,00066496
>
> Tara-130 (Abraham-0) => 78
>
> delta = 1209 (78 * 15,5)
>
> ?

[ ... ]

> [...]
>

> Year____Markpointers____________________Note
> -3301___Metusalem(8)+187___Set(2)+744___Abraham(20)-1134

[ ... ]
70-130
_______________
29
30
32
30
_______________
30
35
100

=>

Search Yellowstone-Hotspot-29

Found:

MW1-Sphinx_Jerusalem_line (Milky Way Disk):
154,49298252 92,69578951 target
155,88703681 93,53222209 Tunguska-lat-0

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24276

Date: Mon, 6 Jun 2022 09:34:34 +0200
24273 <629dae0d$0$698$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_OHgc5cMzgs/m/f1SM8sqMAAAJ

[ ... ]
[ ... ]

2022-06-06, kl 20.01
36 min. siden
[...]

16 min siden (Time now CET 20.02)
Zelenskyj: Situationen i det sydlige Donbas er "truende"

Kl. 20.15
Rusland indfører sanktioner mod 61 amerikanere

21 min siden (Time now CET 21.19)
Russisk FN-rådgiver hopper af

Den russiske FN-rådgiver Boris Bondarev hopper af og stopper efter 20 år
på posten.

Den ryske FN-rådgivare Boris Bondarev avgår efter 20 år.

- Aldrig har jeg skammet mig så meget over mit land som den 24. februar,
siger Bondarev ifølge nyhedsbureauet Associated Press (AP) 24. februar
var den dag, Rusland invaderede Ukraine.

I et afskedsbrev skriver han, at dem som har startet krigen, ønsker af
"beholde magten for evigt".

Kommentar:

Godt gået ... :-)

14 min siden (Time now CET 21.19)
Mariupol spærret af - frygt for kolera-udbrud

(Time now CET 21.19)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24277