Ukraine: Over 500 russiske soldater dræbt eller såret i løbet af et døgn ved Bakhmut - News 2023-03-12

Ukraine: Over 500 russiske soldater dræbt eller såret i løbet af et døgn
ved Bakhmut

File 25.034 ...
Joh 8-9: Shiloa + 50
https://sites.google.com/view/kall-shiloh/files/25-xxx/25-0xx/25-034

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Første Leopard 1-kampvogne klar til Ukraine i maj -
News 2023-03-11
Date: Sat, 11 Mar 2023 08:39:06 +0100
25032 <tuhb6k$2crmb$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VW8RsSXa7nM/m/7ExPaYspBAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+8.57&version=BPH

Johannes 8:57, Bibelen på hverdagsdansk

57
„Du er ikke engang 50 år, ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+9.7%2C11&version=BPH

Johannes 9:7 + 11, Bibelen på hverdagsdansk

7
og sagde til ham: „Gå hen og vask dig i den dam, der kaldes
Shiloa.” (Shiloa betyder „udsendt”). ...

11
„En mand ved navn Jesus lavede noget mudder og smurte det
på mine øjne,” svarede han. „Og så sagde han, at jeg skulle
gå hen og vaske det af i Shiloa-dammen. ...

Compare with ...

Shiloh (Israel), version 041.002.006
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/shiloh

35,28981158 32,05579584455
32.055795844553, 35.28981158
https://goo.gl/maps/DaQqPGUh8RpdhJuJA
1,2 Global-600-units to Atlit-Yam-zero
80,00000000 km to Atlit-Yam-zero (40.000-system))

Kanske ordene 'Shiloa' og 'Shilo' er i familie med hinanden.

I så fald kunne en mulighed være:

80 * 360/600 = 48

Compare with ...

Target (Homestar of ET)
Distance to us (Afstand til os):
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance

[ ... ]

I disse filer angives distancen til at være på:

48 * 50 (78-Platin-193, ½-life 50 år)
=
2400 lysår (lightyears)

Prigozjin siger, at han stiller op som præsident i 2024 – i Ukraine
I går kl. 22.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-11-prigozjin-siger-at-han-stiller-op-som-praesident-i-2024-i-ukraine

-

I går kl. 22:16
10. lørdag i træk: Israelerne protesterer igen mod Netanyahus reformplaner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/10-loerdag-i-traek-israelerne-protesterer-igen-mod-netanyahus-reformplaner

-

DR S129 søn 12 mar 07:11:00
11.marts dr.dk/nyheder 22:39

OVER 500 RUSSERE DRÆBT ELLER SÅRET

I går kl. 22:39
Ukraine: Over 500 russiske soldater dræbt eller såret i løbet af et døgn
ved Bakhmut
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-over-500-russiske-soldater-draebt-eller-saaret-i-loebet-af-et-doegn-ved

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

9. mar. 2023 kl. 21:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5592784
Camilla Markvardsen
Omfattende angreb: Rusland brugte hypersoniske missiler

__________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.53
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.37
Ukraine er blevet bombarderet over 40.000 gange på et år, siger
indenrigsminister

Kl. 21.25
Rusland sætter naturorganisation på agentliste

Kl. 21.46
Rusland har kun ét mål og det er at ødelægge liv, siger Zelenskyj efter
civile tab

Kl. 22.34
Prigozjin siger, at han stiller op som præsident i 2024 – i Ukraine

Kl. 23.02
Russere nærmer sig bymidte, men det er en "drabszone", siger
efterretningstjeneste

(Time now CET 08.34)

Deadline:

DR text-TV:
134

DR:
2023-03-12 kl 08.15
4 min. siden
Dagens vejr: Søndag lægger fra land med sol

TV2:
2023-03-12 kl 08.19
Iværksættere slår alarm over lukning af Silicon Valley Bank
12 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25034

Wagner-gruppen er fastlåst i Bakhmut, vurderer tænketank

-

Subject: [ ET-Bible, Joh 8-9: Shiloa + 50 ]
Date: Sun, 12 Mar 2023 08:34:56 +0100
25034 <tujvaq$2vkgc$1...@news.eternal-september.org>
ET-Bible, Joh 8-9: Shiloa + 50
https://sites.google.com/view/kall-shiloh/files/25-xxx/25-0xx/25-034
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YpwBmWjWGns/m/KgFSpeV3BAAJ
DR S136 søn 12 mar 17:39:05
12.marts dr.dk/nyheder 08:47

PENCE KRITISERER TRUMP

I dag kl. 08:47
Trumps tidligere vicepræsident om stormløb på Kongressen: 'Historien vil
holde Trump ansvarlig'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/trumps-tidligere-vicepraesident-om-stormloeb-paa-kongressen-historien-vil-holde

-

Ukrainsk kvinde har fået et helt nyt liv: - Danmark har hjulpet
mig, og nu prøver jeg at hjælpe danskerne
I dag kl. 09.56
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2023-03-12-ukrainsk-kvinde-har-faaet-et-helt-nyt-liv-danmark-har-hjulpet-mig-og-nu-proever

-

DR S141 søn 12 mar 17:39:05
12.marts dr.dk/nyheder 11:31

IRAN ARRESTERER MERE END 100

... i
forbindelse med giftangrebene. ...

I dag kl. 11:31
Iran hævder at have arresteret mere end 100 personer efter giftangreb på
skoler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-haevder-have-arresteret-mere-end-100-personer-efter-giftangreb-paa-skoler

-

DR S143 søn 12 mar 17:39:05
12.marts dr.dk/nyheder 13:08

SVENSK-IRANER DØMT TIL DØDEN I IRAN

I dag kl. 13:08
Svensk-iraner får dødsdom stadfæstet i Iran
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-iraner-faar-doedsdom-stadfaestet-i-iran

-

DR S144 søn 12 mar 17:38:35
12.marts dr.dk/nyheder 14:38

IRAN OG USA HAR INDGÅET AFTALE

... om at
udveksle fanger. ...

I dag kl. 14:38
Iran og USA har indgået indledende aftale om fangeudveksling
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-og-usa-har-indgaaet-indledende-aftale-om-fangeudveksling

-

I dag kl. 15:15
I nat indtager to 'superstjerner fra Ukraine' Oscar-showet – og de
hepper på en dansk film
https://www.dr.dk/nyheder/kultur/i-nat-indtager-superstjerner-fra-ukraine-oscar-showet-og-de-hepper-paa-en-dansk-film

-

DR S145 søn 12 mar 17:38:35
12.marts dr.dk/nyheder 16:01

USA AFVISER IRANSK PÅSTAND
Tidligere i dag hævdede Irans
udenrigsminister Hossein
Amirabdollahian ifølge Reuters, at der
skulle være indgået en aftale om en
fangeudveksling med USA.

I dag kl. 16:01
Det Hvide Hus afviser: Ingen aftale med Iran om fangeudveksling
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/det-hvide-hus-afviser-ingen-aftale-med-iran-om-fangeudveksling

-

2023-03-12 kl 18.51
9 min. siden
Mette Frederiksen på besøg i Egypten: 'Vi må forstå, at andre ser
anderledes på Europa, end vi gør'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-paa-besoeg-i-egypten-vi-maa-forstaa-andre-ser-anderledes-paa

[...]

I dag kl. 09.04
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 08.51
Ukraine gør klar til russisk offensiv

Kl. 08.54
Sårede og døde evakueres fra "de hårdeste kampe i Ukraine", siger TV 2s
korrespondent

Kl. 12.36
Mediedækningen af Nord Stream er "koordineret", anklager ukrainsk minister

Kl. 14.33
Wagner-gruppen er fastlåst i Bakhmut, vurderer tænketank

Kl. 15.22
220 ukrainske soldater er dræbt det seneste døgn, påstår Rusland

23 min siden (Time now CET 19.06)
Moldovas politi forpurrer plan om at destabilisere landet, siger politichef

(Time now CET 19.06)

Deadline:

DR text-TV:
146

DR:
2023-03-12 kl 18.51
9 min. siden
Mette Frederiksen på besøg i Egypten: 'Vi må forstå, at andre ser
anderledes på Europa, end vi gør'

TV2:
2023-03-12 kl 18.59
Årsopgørelsen er blevet tjekket over 2,5 millioner gange
9 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25035