Stealth-teknologi er (måske lidt for) effektiv: USA efterlyser forsvundet F-35-fly => Search 33.244, -80.266 - News 2023-09-18

Stealth-teknologi er (måske lidt for) effektiv: USA efterlyser
forsvundet F-35-fly => Search 33.244, -80.266

Zelenskyj sender en særlig tak til soldater, der har befriet
landsby nær Bakhmut

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Sydpolens havis skrumper i rekordfart - News 2023-09-17
Date: Sun, 17 Sep 2023 08:30:22 +0200
25583 <ue66du$91n7$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/STKp39Owrc4/m/y34yBe_zAgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

[ ... ]

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Forecast (Vejrudsigt):

Jerusalem

2023-09-18, Monday, 30° / 17°
2023-09-19, Tuesday, 29° / 18°
2023-09-20, Wednesday, 29° / 17°
2023-09-21, Thursday, 29° / 18°
2023-09-22, Friday, 29° / 18°
2023-09-23, Saturday, 30° / 18°
2023-09-24, Sunday, 30° / 18°
2023-09-25, Monday, 30° / 18°

=>

Abraham-code
https://sites.google.com/view/abraham-c

Desired Tourist Attractions (GPS Survey):
Ønskede Turistseværdigheder (GPS-opmåling):

(Atlit Yam)
Shiloh
Jericho
Temple, Jerusalem
Hebron
Sodom

Other places (Andre steder):
Giza (Sphinx, P1, P2, P3)

DR S167 man 18 sep 09:13:41
17.september dr.dk/nyheder 22:39

FLERE END 260 ANHOLDT I IRAN

I går kl. 22:39
Flere end 260 anholdt i Iran på årsdagen for Mahsa Aminis død
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-end-260-anholdt-i-iran-paa-aarsdagen-mahsa-aminis-doed

-

DR S169 man 18 sep 09:13:42
17.september dr.dk/nyheder 23:47

KIM JONG-UN ER PÅ VEJ HJEM

I går kl. 23:47
Kim Jong-un vender snuden hjemad efter besøg i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kim-jong-un-vender-snuden-hjemad-efter-besoeg-i-rusland

-

DR S170 man 18 sep 09:13:42
18.september dr.dk/nyheder 01:46

ZELENSKY ROSER SOLDATER NÆR BAKHMUT

I dag kl. 01:46
Zelenskyj sender en særlig tak til soldater, der har befriet
landsby nær Bakhmut
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelensky-sender-en-saerlig-tak-til-soldater-der-har-befriet-landsby-naer-bakhmut

-

I dag kl. 02:27
Kina sender minister til sikkerhedsstrategiske møder i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-sender-minister-til-sikkerhedsstrategiske-moeder-i-rusland

Kommentar:

Kina truer Taiwan militært.

Indenfor det seneste døgn har 103 kinesiske fly og flådefartøjer
truet det *demokratiske* land, ifølge TV2-Nyhederne.

Så ...

Jævn landet med jorden (som *straf*), ET, apropos Sodoma!

-

DR S176 man 18 sep 09:13:42
18.september dr.dk/nyheder 07:42

USA EFTERLYSER FORSVUNDET F-35-FLY

[ ... ]

Flyets pilot måtte skyde sig ud med
katapultsæde under en flyvning i går,

Stealth-teknologi er (måske lidt for) effektiv: USA efterlyser
forsvundet F-35-fly
I dag kl. 07:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/stealth-teknologi-er-maaske-lidt-effektiv-usa-efterlyser-forsvundet-f-35-fly

Stealth-teknologien skal gøre det nærmest umuligt for fjenden at
finde flyets nøjagtige position. Nu må det amerikanske militær
bede om offentlighedens hjælp.

[ ... ]

Flyets pilot måtte skyde sig ud med katapultsæde under en
flyvning i delstaten South Carolina tidligere søndag.

[ ... ]

Myndighederne søger særligt efter flyet omkring to søer nord for
byen Charleston.

https://sites.google.com/view/hacker-attack/topic

2023-09-07, CET 08:26, GMT 06:26
2023-09-14, CET 21:59, GMT 19:59
=>
__2023-09-17

Delta = 10 and 3

Man må gå ud fra, at der er tale om søerne Lake Marion og Lake
Moultrie

Map (area between 2 lakes, Trojan Rd (45)):

33.384263512479414, -80.13886078632842
https://maps.app.goo.gl/c7GksZ5S13PtsxtLA
1.620,78 km (1.007,11 mi) to Crater
14,57600196 Global-360-units to Crater
24,29333661 Global-600-units to Crater

(
Crater-18km-385,256363004
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater
-89,5167646926700 21,4000956747233
21.4000956747233, -89.51676469267
https://goo.gl/maps/g4tsoLJfNkCVcJ7U9
26,58 Global-600-units to northern South Carolina
24,45 Global-600-units to Columbia, South Carolina
21,76 Global-600-units to Savannah, South Carolina (southern)
24,17
1.773,40 km (1.101,94 mi) to northern South Carolina
1.631,25 km (1.013,61 mi) to Columbia, South Carolina
1.451,86 km (902,14 mi) to Savannah, South Carolina (southern)
1612,63
)

Crater-18km-385,256363004
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater
-89,5167646926700 21,4000956747233
21.4000956747233, -89.51676469267
https://goo.gl/maps/g4tsoLJfNkCVcJ7U9
24,0000 Global-600-units to target
1601,2094 km to target

=>

Birdline between Crater and (area between 2 lakes, Trojan Rd (45)):
33.24379288374287, -80.26573191960946
https://maps.app.goo.gl/6HKULeiNQLKKcchh7
24,0000 Global-600-units to Crater
1601,2094 km to Crater

Hmm ...

14,57600196 Global-360-units to Crater

15/360 * 40.030,2361 = 1667,9265 km
25/600 * 40.030,2361 = 1667,9265 km

=>

... (area TOO far away ?)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 13:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6448203
Birgitte Skovlund Asmussen
Canada donerer over 170 millioner kroner til ukrainsk luftforsvar

____________________________

(Time now CET 18.14)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.45
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

18 min siden (Time now CET 18.19)
Mand dræbt i russisk angreb i Sumy-regionen

_________________________

(Time now CET 18.19)

Deadline:

DR text-TV:
116

DR:
2023-09-18 kl 09.23
11 min. siden
Ødelagte gader i Libyen gasses af frygt for sygdomsudbrud

TV2:
2023-09-17 kl 18.11
- Hvis der er noget at komme efter, vil det vise sig, siger politiformand
9 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25585

Til NATO: Indfør *flertalsafgørelser*, fordi så kan BÅDE Ungarns
og Tyrkiets *egoist-trip* elimineres!
(
To NATO: Introduce *majority decisions* because then BOTH Hungary's
and Turkey's *selfish trip* can be eliminated!

NATO (Majority decisions)
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-5xx/25-586

Other news:

FN-rapport fælder hård dom over situationen i Rusland

Bulgarien undersøger fund af drone i turistby

-

Subject: Stealth-teknologi er (måske lidt for) effektiv: USA
Date: Mon, 18 Sep 2023 10:19:37 +0200
25585 <ue916p$1m39j$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Yg4bhFzSPIw/m/VbaLb3lIAwAJ
- Det er jo nærmest et færdselsuheld på motorvejen, siger udskældt
krigsfotograf
I går kl. 18.57
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-09-17-det-er-jo-naermest-et-faerdselsuheld-paa-motorvejen-siger-udskaeldt-krigsfotograf

-

Bodycam-optagelser viser generobret ukrainsk landsby forvandlet til
murbrokker
I går kl. 23.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-17-bodycam-optagelser-viser-generobret-ukrainsk-landsby-forvandlet-til-murbrokker

-

DR S118 man 18 sep 10:16:09
18.september dr.dk/nyheder 09:46

ANTYDER UDSÆTTELSE AF MEDLEMSKAB

I dag kl. 09:46
Ungarns parlamentsformand antyder mulig udsættelse af svensk
Nato-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ungarns-parlamentsformand-antyder-mulig-udsaettelse-af-svensk-nato-medlemskab

Subject: Forslag til *forbedring* af NATO -
Re: Sydkorea med opråb til Vesten. Nato: Sæt jeres
pensionsopsparinger i våben og kampvogne - News 2023-07-10
Date: Mon, 10 Jul 2023 09:36:47 +0200
25379 <u8gced$2fnh7$1...@news.eternal-september.org>
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-3xx/25-379
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/FZnTZocLvV0/m/gE2MaPWnBAAJ

> Vedr. NATO og UDN:
>
> Det siger sig selv, at med en så stor organisation (bestående af
> på længere sigt knap 200 medlemslande - prognotisk set ) kan vi
> IKKE have, at alle lande absolut skal være enige, førend
> beslutninger træffes. Organisationen vil blive *handlingslammet*,
> apropos NATOs nuværende problem!
>
> Flertals-afgørelser (fx. 90%) er løsningen!

30 * 0,9 = 27 medlemslande

Ergo kan BÅDE Ungarns og Tyrkiets *egoist-trip* undværes!

[...]

2023-09-18 kl 10.57
USA efterlyser forsvundet F-35-kampfly
33 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-18-usa-efterlyser-forsvundet-f-35-kampfly

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 02:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6452345
Mette Koue
Zelensky: Vi gør fremskridt

i dag kl. 03:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6452346
Mette Koue
Kina sender minister til sikkerhedsstrategiske møder i Rusland

i dag kl. 04:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6452396
Mette Koue
Høring om krigsforbrydelser i Ukraine

18 min. siden (Time now CET 11.01)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6453213
Frederik Brund Flintegaard
Russiske luftangreb dræber to personer i Ukraine

(Time now CET 11.01)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.45
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.36
Canada lover 170 millioner kroner til system til luftforsvar i Ukraine

Kl. 19.44
Russisk guvernør: Ukraine har angrebet to landsbyer

Kl. 20.14
Ukraine: By i Donetsk befriet

Kl. 20.49
Zelenskyj takker soldater efter befrielse af by

Kl. 21.25
Meldinger om eksplosioner i Sevastopol - Rusland hævder at have
skudt droner ned

Kl. 21.58
CNN: Zelenskyj taler i amerikansk senat under besøg i USA

Kl. 22.33
Ukrainsk ambassadør i Mexico kritiserer præsident

Hun kritiserer tilstedeværelsen af russiske militærfolk ved en
parade på den mexicanske uafhængighedsdag, samtidig med, der er
krig i Ukraine.

Kommentar:

Shame on You, Mexico!

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.50
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.49
Ukraine binder russiske styrker ved Bakhmut

Kl. 07.26
Advarsel om russiske bombefly på vingerne

Kl. 07.39
17 missiler affyret mod Ukraine

Kl. 08.13
Storbritannien: Russiske eliteenheder agerer bolværk ved
frontlinjen

Kl. 08.32
Rusland hævder at modstå angreb ved Bakhmut

Kl. 08.57
Bulgarien undersøger fund af drone i turistby

Kl. 09.27
Ukraine: Har tilbageerobret to kvadratkilometer ved Bakhmut

Kl. 09.57
Her er de russiske gaver til Kim Jong-un

21 min siden (Time now CET 10.57)
FN-rapport fælder hård dom over situationen i Rusland

6 min siden (Time now CET 11.06)
Ukraine fyrer seks viceministre i forsvarsministeriet

(Time now CET 11.06)

Deadline:

DR text-TV:
121

DR:
2023-09-18 kl 10.47
9 min. siden
Ankesagen om drabet på Mia Skadhauge Stevn begynder i maj næste år

TV2:
2023-09-18 kl 10.53
25-årig gravid blev afvist til job: - Ulovligt, siger ligebehandlingschef
18 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25586

Den Internationale Domstol skal skrotte sag anlagt af Ukraine,
mener Rusland.

Svar:
Nej, fordi du er *skyldig*!
Ligesom tilfældet var, da du overfald Georgien i 2008!

Modoffensiv er en succes, siger Zelenskyjs toprådgiver

Analytiker: Ukraine trækker ressourcer ud af russerne ved Bakhmut

Bulgarien sprænger formodet krigsdrone i luften

-

Date: Mon, 18 Sep 2023 10:19:37 +0200
25585 <ue916p$1m39j$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Yg4bhFzSPIw/m/VbaLb3lIAwAJ
DR S122 man 18 sep 18:13:01
18.september dr.dk/nyheder 10:48

LUFTANGREB DRÆBER TO I UKRAINE

I dag kl. 10:48
Russiske luftangreb dræber to personer i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-luftangreb-draeber-personer-i-ukraine

-

Ungarsk toppolitiker antyder mulig svensk Nato-udsættelse
I dag kl. 11.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-18-ungarsk-toppolitiker-antyder-mulig-svensk-nato-udsaettelse

-

DR S124 man 18 sep 18:13:01
18.september dr.dk/nyheder 11:44

VICEFORSVARSMINISTRE AFSÆTTES

I dag kl. 11:44
Ukraine siger farvel til seks viceforsvarsministre
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-siger-farvel-til-seks-viceforsvarsministre

-

Mystikken breder sig om Putins vasal – hvor er han?
I dag kl. 12.04
Opd. I dag kl. 13.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-18-mystikken-breder-sig-om-putins-vasal-hvor-er-han

-

2023-09-18 kl 15.49
52 min. siden
Den Internationale Domstol skal skrotte sag anlagt af Ukraine,
mener Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/den-internationale-domstol-skal-skrotte-sag-anlagt-af-ukraine-mener-rusland

Kommentar:

Nej, fordi du er *skyldig*!

Ligesom tilfældet var, da du overfald Georgien i 2008!

-

Fem amerikanere er fløjet ud af Iran i fangeudveksling
I dag kl. 16.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-18-fem-amerikanere-er-floejet-ud-af-iran-i-fangeudveksling

-

DR S136 man 18 sep 18:13:02
18.september dr.dk/nyheder 17:30

RUSLAND TRÆKKER SIG FRA BARENTSRÅD

2023-09-18 kl 18.24
53 min. siden
Rusland trækker sig fra råd, hvor Danmark også er medlem
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-traekker-sig-fra-raad-hvor-danmark-ogsaa-er-medlem

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 11:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6453490
Line Gjerlev
Ukraine afsætter seks viceforsvarsministre

i dag kl. 14:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6454042
Rasmus Jungersen
Den Internationale Domstol skal skrotte sag anlagt af Ukraine,
mener Rusland

40 min. siden (Time now CET 18.32)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6454516
Rasmus Jungersen
Rusland trækker sig fra råd, hvor Danmark også er medlem

(Time now CET 18.32)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.50
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 11.25
Moskva har "ingen information" om Kadyrovs helbred

Kl. 12.29
Modoffensiv er en succes, siger Zelenskyjs toprådgiver

Kl. 13.32
10.000 mand deltager i russisk flådeøvelse

Kl. 13.50
Tantholdt: - Det er voldsomt, hvad der foregår omkring Bakhmut

Kl. 14.21
Analytiker: Ukraine trækker ressourcer ud af russerne ved Bakhmut

Kl. 14.32
Prorussisk hovedkvarter ramt af eksplosion i Donetsk

Kl. 15.06
Rusland melder om nul døde og sårede efter angreb

Kl. 15.47
Gravid russer får seks års fængsel for at blive væk fra
militærtjeneste

Kl. 16.08
Bulgarien sprænger formodet krigsdrone i luften

Kl. 16.36
Ukraine melder om flere døde og sårede civile

Kl. 17.03
Russisk sikkerhedstjeneste hævder at have afværget angreb

Kl. 17.19
Ukraine planlægger at sagsøge flere lande i kornstrid

Ukraine har tænkt sig at sagsøge Polen, Ungarn og Slovakiet for
at fastholde sanktioner mod ukrainske landbrugsprodukter.

Kommentar:

Det er også MEGET *egoistisk* gjort af dem!

Vi BØR (som EU) løfte den økonomiske byrde i fællesskab (så
Ukraine kan overleve)!

Kl. 17.28
Rusland trækker sig fra nordisk råd

53 min siden (Time now CET 18.37)
Ukraine hævder at være brudt gennem forsvarslinje nær Bakhmut

(Time now CET 18.37)

Deadline:

DR text-TV:
135

DR:
2023-09-18 kl 18.23
4 min. siden
Kommunalpolitiker risikerer at blive smidt ud af Enhedslisten

TV2:
2023-09-18 kl 18.25
21-årig kommer med opråb efter bytur: - Træd til, hvis I ser det ske
6 min siden

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25587