News 2022-04-06, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1396 days to global Nuclearwar+suicide

Indien fordømmer drab i Butja

India condemns killings in Butja

Индия осуждает убийства в Будже

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

33 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

21 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

BibelLæserRingen

https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

___ quote begin ___

John 16,12-24
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+16.12-24&version=BPH

(Jesus siger:)

13
Men når sandhedens Ånd kommer, vil han vejlede jer til hele sandheden.
Han vil ikke fremføre sine egne meninger, men det, han hører mig sige,
vil han give videre til jer, og han vil åbenbare for jer, hvad fremtiden
bringer. ...

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

John 16,12-24
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+16.12-24&version=ERV

(Jesus says :)

13
But when the Spirit of truth comes, he will guide you to the whole
truth. He will not express his own opinions, but what he hears me say he
will pass on to you, and he will reveal to you what the future holds. ...

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Иоанна 16,12-24
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+16.12-24&version=ERV-RU

(Иисус говорит :)

13
Но когда придет Дух истины, он наставит вас на всю истину. Он не будет
высказывать своего собственного мнения, но то, что он услышит от меня,
он передаст вам, и он откроет вам, что готовит будущее. ...

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Івана 16,12-24
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+16.12-24&version=ERV-UK

(Ісус каже :)

13
Але коли прийде Дух істини, він направить вас до всієї істини. Він не
буде висловлювати власну думку, але те, що він чує від мене, він
передасть вам, і він відкриє вам, що чекає в майбутньому. ...

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 05:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3676345
Nicolai Styrishave
Morgenoverblikket

i dag kl. 06:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3676430
Nicolai Styrishave
Det Hvide Hus forventer grusomheder flere steder i Ukraine

i dag kl. 06:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3676448
Nicolai Styrishave
Horisont: Bryllup under bombardement

i dag kl. 06:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3676455
Nicolai Styrishave
Storbritannien: Op mod 160.000 er uden vand, varme, el og medicin i Mairupol

i dag kl. 07:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3676508
Nicolai Styrishave
4,468 tilfælde af mulige krigsforbrydelser er ved at blive undersøgt

48 min. siden (Time now CET 08.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3676645
Nicolai Styrishave
En person død efter at være kørt ind i den russiske ambassade i Rumænien

27 min. siden (Time now CET 08.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3676728
Nicolai Styrishave
DR besøger Butja, hvor alt er ødelagt

(Time now CET 08.43)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
4. apr. 2022, 05:29
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-04-seneste-nyt-om-ukraine

Kl. 02.38
Zelenskij: Enighed om Krim og Donbass er umulig

New Link ...

Seneste nyt om Ukraine
6. apr. 2022, 05:10
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-06-seneste-nyt-om-ukraine

Kl. 05.12
USA sender yderligere 100 millioner dollar til Ukraine

Kl. 05.19
Det Hvide Hus: Butja er nok kun toppen af isbjerget

Kl. 05.45
Sådan forløb natten til onsdag i Ukraine-konflikten

Zelenskij: Enighed om Krim og Donbas er umulig.

Medie: Nye amerikanske sanktioner rammer bank.

Twitter begrænser Ruslands regeringsprofiler.

Kl. 05.52
Nye sanktioner kan ramme Putins døtre

Kl. 06.56
Voldsomme kampe og luftangreb i Mariupol, oplyser britisk
efterretningstjeneste

Kl. 07.13
Knap 4.500 mulige russiske krigsforbrydelser er under efterforskning

Kl. 07.21
Indien fordømmer drab i Butja

India condemns killings in Butja

Индия осуждает убийства в Будже

Kl. 07.32
Russisk sodavandsproducent interesseret i Carlsberg

30 min siden (Time now CET 08.39)
Ukrainsk ambassadør kaldt til møde i Ungarn

7 min siden (Time now CET 08.39)
Hospitaler bombet i Mykolaiv

Ifølge chefen for organisationen Læger Uden Grænsers mission i Ukraine
er tre hospitaler i byen Mykolaiv blevet ramt af bomber de sidste to
dage. Det skriver BBC.

(
Hospitals bombed in Mykolaiv

According to the head of the organization Médecins Sans Frontières
mission in Ukraine, three hospitals in the city of Mykolaiv have been
hit by bombs in the last two days. It writes the BBC.
В Николаеве разбомбили больницы

По словам главы миссии организации «Врачи без границ» в Украине, за
последние двое суток взорвались три больницы в Николаеве. Об этом пишет
Би-би-си.
)

(Time now CET 08.39)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-05 kl. 23.11
8 min. siden
Næsten 4.000 civile er evakueret fra ukrainske byer det seneste døgn

TV2:
Professor kalder udsmidning af russiske diplomater "uklogt"
5. apr. 2022, 22:48

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24012

Problemet med *løgn* er, Moder Rusland, at den (i modsætning til
sandhed) ender med at modsige en anden *løgn*!

The problem with *lies* is, Mother Russia, that it (as opposed to truth)
ends up contradicting another *lie*!

Проблема с *ложью* в том, Мать Россия, что она (в отличие от правды) в
конечном итоге противоречит другой *ложи*!

File 24.013 ...
Why is ET hiding? (Hvorfor gemmer ET sig?)
(Was: Hvorfor træder ET ikke offentlig frem?)
https://sites.google.com/view/et-footsteps/topic/why-is-et-hiding/24-xxx/24-0xx/24-013

[...]

21 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 06-04-2022 kl. 08:44 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-04-06, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1396 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 6 Apr 2022 08:44:46 +0200
24012 <624d36df$0$698$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Xrj-p0VOpcY/m/cPaC8nrvHAAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
Ruslands rigeste taber svimlende summer på papiret – men virkeligheden
ser anderledes ud
5. apr. 2022, 23:27
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-04-05-ruslands-rigeste-taber-svimlende-summer-paa-papiret-men-virkeligheden-ser

I går kl. 23:36
Russiske kosmonauter fik opmærksomhed for gule og blå dragter - men det
var ikke for Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-kosmonauter-fik-opmaerksomhed-gule-og-blaa-dragter-men-det-var-ikke-ukraine

-

Det Hvide Hus: Butja er nok kun toppen af isbjerget
6. apr. 2022, 05:24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-06-det-hvide-hus-butja-er-nok-kun-toppen-af-isbjerget

-

Efter Butja: Tragedien i Mariupol vil gå over i historien som Sarajevo
og Grozny, siger militæranalytiker
6. apr. 2022, 05:34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-05-efter-butja-tragedien-i-mariupol-vil-gaa-ned-i-historien-som-sarajevo-og-grozny

-

https://www.dr.dk/stories/1288510966/bomber-og-bryllup/
I dag kl. 05:45
Kærligheden lever i krigshærgede Kharkiv: Kom med til Anastasija og
Antons bryllup

-

I dag kl. 06:26
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/organisation-malis-militaer-har-henrettet-300-civile

-

I dag kl. 07:35
Det Hvide Hus forventer grusomheder flere steder i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/det-hvide-hus-forventer-grusomheder-flere-steder-i-ukraine

-

I dag kl. 08:04
Bil kører ind i den russiske ambassade i Rumænien - chaufføren omkommet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/bil-koerer-ind-i-den-russiske-ambassade-i-rumaenien-chauffoeren-omkommet

-

Danmark har en hemmelig liste klar, hvis der lukkes for russisk gas
6. apr. 2022, 09:02
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-04-05-danmark-har-en-hemmelig-liste-klar-hvis-der-lukkes-for-russisk-gas

Kommentar:

Gør som jeg:

(Jeg gider ikke tage højde for global atomkrig. Jeg er blevet for gammel
og blot tager kostbar plads op for andre med bedre gener og
overlevelsesevne! Men mht. besparelse af energi ...)

1.
Køb termo-plexi-glas-ruder og sæt dem op på indersiden og ydersiden af
hjemmets ruder, således at varmetabet nedsættes!

Omkostningerne er IKKE særlig store:
70 kr. for 100 x 70 cm ...
https://www.jemogfix.dk/termoplade-riatherm-4-mm-1000-x-700-mm/4139/9040069/

2.
Køb fleece-tæpper og hæng dem op foran vinduerne om natten. Dette
nedsætter varmetabet yderligere!
Pris 25 kr. pr. tæppe (ca. 170 * 130 cm)

Herefter målte jeg så varmetabet ved at slukke helt for mit gasfyr fra
klokken 21:00 til 06:00

Temperaturen i mit lille rækkehus faldt fra 20°C til 17°C (selvom det
udenfor var frostvejr).

3.
Hold op med at køre bil (ved mindre det er livsnødvendigt)!

Indfør *obligatoriske* bilfrie weekender!

Og ...

Er dette *luksus*-problem IKKE værd at ofre (i solidaritet med det
Ukrainske folk)?

AL handel med Rusland er jo - reelt set - at støtte deres
*Auschwitz-vanvid*!

Dette *massemord* må standses for enhver pris - OGSÅ SELV OM DET GØR
ONDT PÅ OS!!!

Det er en *afgud*, du tilbeder, når du bøjer knæ for Money-god og
bekvemmelighedsgudinden!

Og det er usmageligt!

Jeg SKAMMER mig (på Menneskehedens vegne)!

Og MÅSKE er det forklaringen på, at vi ikke hører noget fra dem (ude fra
Rummet)!

"KANSKE" de opfatter os som *hyklere*!!!

Det er jo til at BRÆKKE sig over, vores *egoisme* (næsten på grænse til
kannibalisme)!

Har du lyst til at dele tilværelsen med en kannibal?

Eller ...

Vil det ikke trække dig ned i hykleriets afgrund (og du selv blive
forvandlet til et *dumt svin*)?

(
Denmark has a secret list ready if Russian gas is shut down

Comment:

Do as I do:

(I do not bother to take into account global nuclear war. I have become
too old and just take up precious space for others with better genes and
survivability! But in terms of saving energy ...)

1.
Buy thermo-plexi glass windows and set them up on the inside and outside
of the home windows so that heat loss is reduced!

The costs are NOT very large:
DKK 70 for 100 x 70 cm ...
https://www.jemogfix.dk/termoplade-riatherm-4-mm-1000-x-700-mm/4139/9040069/

2.
Buy fleece blankets and hang them up in front of the windows at night.
This further reduces heat loss!
Price DKK 25 per rug (approx. 170 * 130 cm)

Then I measured the heat loss by turning off my gas boiler completely
from 21:00 to 06:00

The temperature in my small townhouse dropped from 20 ° C to 17 ° C
(even though it was freezing outside).

3.
Stop driving (unless it's vital)!

Introduce * mandatory * car-free weekends!

And ...

Is this * luxury * problem NOT worth sacrificing (in solidarity with the
Ukrainian people)?

ALL trade with Russia is - in fact - to support their * Auschwitz madness *!

This * mass murder * must be stopped at all costs - EVEN IF IT HURTS US !!!

It's an * idol * you worship when you bend the knee for the Money-god
and the goddess of convenience!

And it's tasteless!

I AM ASHAMED (On behalf of Mankind)!

And MAYBE that's the explanation why we do not hear anything from them
(out of space)!

"MAYBE" they perceive us as * hypocrites * !!!

It is to BREAK, our * egoism * (almost on the verge of cannibalism)!

Do you want to share life with a cannibal?

Or ...

Will it not drag you into the abyss of hypocrisy (and you yourself will
be turned into a * stupid pig *)?

... (Sorry! Bad translation!) ...
Dänemark hat eine geheime Liste bereit, wenn russisches Gas abgeschaltet
wird

Kommentar:

Mache es, wie ich es mache:

(Ich mache mir nicht die Mühe, den globalen Atomkrieg zu
berücksichtigen. Ich bin zu alt geworden und nehme nur wertvollen Platz
für andere mit besseren Genen und Überlebensfähigkeiten ein! Aber in
Bezug auf das Energiesparen ...)

1.
Kaufen Sie Thermo-Plexi-Glasfenster und bringen Sie sie an der Innen-
und Außenseite der Fenster des Hauses an, damit der Wärmeverlust
reduziert wird!

Die Kosten sind nicht sehr groß:
DKK 70 für 100 x 70 cm ...
https://www.jemogfix.dk/termoplade-riatherm-4-mm-1000-x-700-mm/4139/9040069/

2.
Kaufen Sie Fleecedecken und hängen Sie sie nachts vor die Fenster.
Dadurch wird der Wärmeverlust weiter reduziert!
Preis DKK 25,- pro Person Teppich (ca. 170 * 130 cm)

Dann habe ich den Wärmeverlust gemessen, indem ich meinen Gaskessel von
21:00 bis 06:00 Uhr komplett abgeschaltet habe

Die Temperatur in meinem kleinen Stadthaus sank von 20 °C auf 17 °C
(obwohl es draußen eiskalt war).

3.
Hören Sie auf zu fahren (es sei denn, es ist lebenswichtig)!

Führen Sie * obligatorische * autofreie Wochenenden ein!

Und ...

Ist dieses *Luxus*-Problem NICHT wert, geopfert zu werden (aus
Solidarität mit dem ukrainischen Volk)?

ALLER Handel mit Russland dient - in der Tat - dazu, ihren *
Auschwitz-Wahnsinn * zu unterstützen!

Dieser *Massenmord* muss um jeden Preis gestoppt werden - AUCH WENN ES
UNS WEHT!!!

Es ist ein *Idol*, das du anbetest, wenn du das Knie für den Geldgott
und die Göttin der Bequemlichkeit beugst!

Und es ist geschmacksneutral!

Ich schäme mich (im Namen der Menschheit)!

Und VIELLEICHT ist das die Erklärung, warum wir nichts von ihnen hören
(außerhalb des Weltraums)!

"VIELLEICHT" nehmen sie uns als *Heuchler* wahr!!!

Es ist BREAK, unser *Egoismus* (fast am Rande des Kannibalismus)!

Möchten Sie das Leben mit einem Kannibalen teilen?

Oder ...

Wird es Sie nicht in den Abgrund der Heuchelei ziehen (und Sie selbst in
ein * dummes Schwein * verwandeln)?

... (Sorry! Bad translation!) ...
La Danimarca ha una lista segreta pronta se il gas russo viene chiuso

Commento:

Fai come me:

(Non mi preoccupo di prendere in considerazione la guerra nucleare
globale. Sono diventato troppo vecchio e prendo solo spazio prezioso per
altri con geni migliori e capacità di sopravvivenza! Ma in termini di
risparmio energetico ...)

1.
Acquista le finestre in vetro termo-plexi e montale all'interno e
all'esterno delle finestre di casa in modo da ridurre le dispersioni di
calore!

I costi NON sono molto elevati:
70 DKK per 100 x 70 cm ...
https://www.jemogfix.dk/termoplade-riatherm-4-mm-1000-x-700-mm/4139/9040069/

2.
Compra coperte di pile e appendile davanti alle finestre di notte.
Questo riduce ulteriormente la perdita di calore!
Prezzo 25 DKK per tappeto (circa 170 * 130 cm)

Poi ho misurato la perdita di calore spegnendo completamente la mia
caldaia a gas dalle 21:00 alle 06:00

La temperatura nella mia piccola casa di città è scesa da 20 ° C a 17 °
C (anche se fuori faceva gelo).

3.
Smetti di guidare (a meno che non sia vitale)!

Introduci *obbligatori * weekend senza auto!

E ...

Questo problema del * lusso * NON vale la pena sacrificare (in
solidarietà con il popolo ucraino)?

TUTTI gli scambi con la Russia servono - infatti - a sostenere la loro
*follia di Auschwitz*!

Questo *omicidio di massa* deve essere fermato a tutti i costi - ANCHE
SE CI FA MALE!!!

È un *idolo* che adori quando pieghi le ginocchia per il dio denaro e la
dea della convenienza!

Ed è insapore!

MI VERGOGNO (a nome dell'umanità)!

E FORSE questa è la spiegazione del perché non sentiamo nulla da loro
(fuori dallo spazio)!

"FORSE" ci percepiscono come *ipocriti*!!!

È quello di BREAK, il nostro *egoismo* (quasi sull'orlo del cannibalismo)!

Vuoi condividere la vita con un cannibale?

O ...

Non ti trascinerà nell'abisso dell'ipocrisia (e tu stesso ti
trasformerai in uno *stupido maiale*)?

... (Sorry! Bad translation!) ...

2022-04-06 kl. 09.04
26 min. siden
Organisationer melder om etnisk udrensning i Etiopien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/organisationer-melder-om-etnisk-udrensning-i-etiopien

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

6 min. siden (Time now CET 08.52)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3676778
Nicolai Styrishave
Russiske vagter beskudt ved den ukrainske grænse

4 min. siden (Time now CET 09.03)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3676806
Nicolai Styrishave
Ungarn indkalder ukrainsk ambassadør til samtale

34 min. siden (Time now CET 09.42)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3676817
Nicolai Styrishave
Læger Uden Grænser: Hospitaler i Mykolajiv er blevet bombet

(Time now CET 09.42)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
9 min siden (Time now CET 08.54)
Russisk FN-ambassadør: Døde i Butja er skudt et andet sted

Kommentar:

Problemet med *løgn* er, at den (i modsætning til sandhed) ender med at
modsige en anden *løgn*!

(
Russian UN Ambassador: Dead in Butja are shot elsewhere

Comment:

The problem with *lies* is, that it (as opposed to truth) ends up
contradicting another *lie*!
Посол России в ООН: убитых в Будже расстреляли в другом месте

Комментарий:

Проблема с *ложью* в том, что она (в отличие от правды) в конечном итоге
противоречит другой *ложи*!
)

Under 1 min siden (Time now CET 08.54)
Rusland: Ukraine har beskudt russiske grænsevagter

5 min siden (Time now CET 09.02)
14 russiske yachts må ikke forlade Holland

8 min siden (Time now CET 09.32)
Drab i Butja presser kineserne, siger korrespondent

5 min siden (Time now CET 09.42)
Danmark har en hemmelig gasliste klar

2 min siden (Time now CET 09.42)
Ukrainsk minister: Enighed om 11 humanitære korridorer

(Time now CET 09.42)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-06 kl. 09.04
11 min. siden
Antallet af passagerer mere end tidoblet hos Norwegian det seneste år

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24013

Date: Wed, 6 Apr 2022 08:44:46 +0200
24012 <624d36df$0$698$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Xrj-p0VOpcY/m/cPaC8nrvHAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 09:47
Sri Lankas præsident ophæver undtagelsestilstand, men nægter at gå af
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sri-lankas-praesident-ophaever-undtagelsestilstand-men-naegter-gaa-af

-

Ukrainske nazister skal likvideres eller i tvangsarbejde, lyder det i
indflydelsesrigt statsmedie
6. apr. 2022, 10:48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-05-ukrainske-nazister-skal-likvideres-eller-i-tvangsarbejde-lyder-det-i

-

I dag kl. 10:55
Mediechefer kalder Butja-billeder forfærdelige, men nødvendige at vise
https://www.dr.dk/nyheder/udland/mediechefer-kalder-butja-billeder-forfaerdelige-men-noedvendige

-

2022-04-06 kl. 12.21
52 min. siden
Slut med russisk kul på Nordjyllandsværket
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/slut-med-russisk-kul-paa-nordjyllandsvaerket

-

2022-04-06 kl. 12.21
36 min. siden
Paven kysser flag fra Butja og giver ukrainske børn påskeæg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/paven-kysser-flag-fra-bucha-og-gentager-boen-om-stoppe-krigen

-

I dag kl. 13:14
Partier vil stoppe nedrivning af boligblokke i Gellerup for at huse
ukrainere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/partier-vil-stoppe-nedrivning-af-boligblokke-i-gellerup-huse-ukrainere

-

Video viser russisk kampvogn skyde mod cyklist i Ukraine
6. apr. 2022, 13:07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-06-video-viser-russisk-kampvogn-skyde-mod-cyklist-i-ukraine

-

I dag kl. 14:02
Russisk ambassadør truer med at lukke for Ørsteds gas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-ambassadoer-truer-med-lukke-oersteds-gas

-

I dag kl. 14:07
Læger kritiserer, at kun få ukrainske flygtninge i Danmark har ret til
lægehjælp
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/laeger-kritiserer-kun-faa-ukrainske-flygtninge-i-danmark-har-ret-til-laegehjaelp

-

I dag kl. 14:42
Al strøm i Tyskland skal være grønt i 2035
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/al-stroem-i-tyskland-skal-vaere-groent-i-2035

-

I dag kl. 14:57
Jernbanestationer i Donbas er proppet med flygtninge: Vil ud af regionen
før ventet russisk offensiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/jernbanestationer-i-donbas-er-proppet-med-flygtninge-vil-ud-af-regionen-foer-ventet

-

2022-04-06 kl. 16.22
57 min. siden
Tre store møllevinger er styrtet i havet ved Anholt havmøllepark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tre-store-moellevinger-er-styrtet-i-havet-ved-anholt-havmoellepark

-

Nu brænder Rusland de døde civile i Mariupol, siger byens borgmester
6. apr. 2022, 15:54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-06-nu-braender-rusland-de-doede-civile-i-mariupol-siger-byens-borgmester

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
3. april 2022, 11:05
Opdateret 6. april, 15:58
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-03-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

2022-04-06 kl. 16.22
47 min. siden
Orban vil ikke presses til EU-sanktioner mod russisk gas og olie
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/orban-vil-ikke-presses-til-eu-sanktioner-mod-russisk-gas-og-olie

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 10:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3677096
Nicolai Styrishave
EU forventer sanktioner mod russisk olie og gas

i dag kl. 10:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3677199
Nicolai Styrishave
Grækenland udviser 12 russiske diplomater

24 min. siden (Time now CET 12.19)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3677412
Nicolai Styrishave
Middagsoverblikket

i dag kl. 13:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3677843
Jakob Busk Olsen
Brandbare væsker i bil, der smadrede ind i russisk ambassade

i dag kl. 14:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3678088
Jakob Busk Olsen
Tusinder på flugt fra Donbas før ventet russisk offensiv

54 min. siden (Time now CET 16.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3678294
Jakob Busk Olsen
Orban vil ikke presses til EU-sanktioner mod russisk gas og olie

11 min. siden (Time now CET 16.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3678451
Jakob Busk Olsen
Stoltenberg: Krigen kan vare i 'mange måneder. Endda år'

(Time now CET 16.22)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
10 min siden (Time now CET 09.54)
Tyrkiet flytter sin ambassade tilbage til Kyiv

3 min siden (Time now CET 10.05)
Butja-politichef: Dødstal vil fortsætte med at stige

Under 1 min siden (Time now CET 10.14)
Sanktioner vil ikke være de sidste

Kl. 10.19
Pave Fordømmer "massakren i Butja"

Kl. 10.22
Britiske ambulancer til Ukraine

Kl. 10.32
Israelsk minister: Rusland har begået krigsforbrydelser

Kl. 10.39
Grækenland udviser russiske diplomater

Kl. 10.51
Hundredvis savnet i Butjas naboby, siger ukrainsk embedsmand

Kl. 11.03
Ruslands største medie skruer op for retorikken

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-05-ukrainske-nazister-skal-likvideres-eller-i-tvangsarbejde-lyder-det-i

40 min siden (Time now CET 12.17)
I en anden forstad er ligene også begyndt at dukke op

16 min siden (Time now CET 12.17)
EU-præsident: Lande bør overveje asyl til soldater

... give asyl til russiske soldater, der deserterer ...

4 min siden (Time now CET 12.51)
Lange køer efter nødhjælp i Mariupol

Kl. 13.09
500 mennesker evakueret fra Mariupol

Kl. 13.14
Norge udviser russiske diplomater

Kl. 13.20
Video viser russisk kampvogn skyde mod cyklist

Kl. 13.25
Tysk kansler: Vi støvsuger vores militærlagre

Kl. 13.33
Folk flygter fra Donbas-regionen

Kl. 13.49
Rusland beskød dominicansk handelsskib i Mariupol

Kl. 13.55
Nyhedsbureau: FN skal stemme om Rusland i morgen

Kl. 14.01
EU har betalt 260 milliarder kroner for russisk energi

Kommentar:

Vanvid! Regulær *vanvid*!

Penge KUNNE da i det mindste gå til Ukraine (som midlertidig
*krigsskadeerstatning*)!

Kl. 14.04
Ti højhuse i flammer i Luhansk-regionen, siger guvernør

Kl. 14.35
Mariupol-borgmester: Russiske, mobile krematorier er i byen

- Mordere dækker deres spor. ...

Kl. 14.38
Ungarn vil betale Rusland i rubler

Kl. 15.14
NATO: Vi er i kritisk fase af krigen

29 min siden (Time now CET 16.20)
Krigen kan vare måneder - tilmed år

19 min siden (Time now CET 16.20)
Forlad østlige regioner med det samme

14 min siden (Time now CET 16.20)
Kyiv kommer med tal for tab

(Time now CET 16.20)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-06 kl. 16.22
18 min. siden
Familien til dræbt skolelærer lægger sag an mod den franske stat

TV2:
EU-regler spænder ben for regeringens ønske om nikotinforbud
6. apr. 2022, 13:16
Opd. 6. apr. 2022, 16:24

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24014

Date: Wed, 6 Apr 2022 08:44:46 +0200
24012 <624d36df$0$698$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Xrj-p0VOpcY/m/cPaC8nrvHAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 16:28
Malingproducent trækker sig fra Rusland efter mere end 25 år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-firma-dropper-rusland-efter-mere-end-25-aar

-

EU klar med nye sanktioner mod Rusland, og de indeholder "stor nyhed"
6. apr. 2022, 16:42
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-04-06-eu-klar-med-nye-sanktioner-mod-rusland-og-de-indeholder-stor-nyhed

-

I dag kl. 16:45
Ørsted svarer på russisk trussel: 'Ambassadørens udtalelser ændrer ikke
noget'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oersted-svarer-paa-russisk-trussel-ambassadoerens-udtalelser-aendrer-ikke-noget

-

I dag kl. 17:07
Stoltenberg: Krigen kan vare i 'mange måneder. Endda år'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-krigen-kan-vare-i-mange-maaneder-endda-aar

-

I dag kl. 17:16
USA lægger sanktioner på Putins døtre og russisk storbank
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-laegger-sanktioner-paa-putins-doetre-og-russisk-storbank

-

Russisk FN-ambassadør lavede svipser, da han benægtede drab i Butja
6. apr. 2022, 17:31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-06-russisk-fn-ambassadoer-lavede-svipser-da-han-benaegtede-drab-i-butja

-

USA rammer Putins børn med nye sanktioner mod Rusland
6. apr. 2022, 17:04
Opd. 6. apr. 2022, 17:52
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-06-usa-rammer-putins-born-med-nye-sanktioner-mod-rusland

-

I dag kl. 17:47
STIL SPØRGSMÅL Hvordan efterforsker man krigsforbrydelser?
https://www.dr.dk/engagement/taet-paa/stil-spoergsmaal-hvordan-efterforsker-man-krigsforbrydelser

-

Rusland intensiverer angreb i øst - ukrainsk hovedkvarter under angreb
6. apr. 2022, 18:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-06-rusland-intensiverer-angreb-i-oest-ukrainsk-hovedkvarter-under-angreb

-

Rusland har skiftet fokus, og nu opfordres ukrainere til at flygte
6. apr. 2022, 18:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-06-rusland-har-skiftet-fokus-og-nu-opfordres-ukrainere-til-at-flygte

-

2022-04-06 kl. 19.00
37 min. siden
Sø foran Ruslands ambassade i Vilnius farvet rød
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/soe-foran-ruslands-ambassade-i-vilnius-farvet-roed

-

I dag kl. 19:27
Tusinder af ukrainere flygter til Mexico for at komme ind i USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tusinder-af-ukrainere-flygter-til-mexico-komme-ind-i-usa

-

Putin kan ende for krigsforbryderdomstol, mener organisation
6. apr. 2022, 19:37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-06-putin-kan-ende-for-krigsforbryderdomstol-mener-organisation

Øverste chef for Human Rights Watch vurderer, at den russiske præsident
kan ende med at blive holdt ansvarlig for forbrydelserne i Butja.

(
Putin could end up in war crimes tribunal, organization believes

The supreme head of Human Rights Watch estimates that the Russian
president may end up being held responsible for the crimes in Butja.
Путин может оказаться под трибуналом по военным преступлениям, считают в
организации

По оценке верховного главы Хьюман Райтс Вотч, в конечном итоге
ответственность за преступления в Будже может быть возложена на
российского президента.

Kan Kina blive nøglen til fred i Ukraine?
6. apr. 2022, 20:34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-06-kan-kina-blive-noeglen-til-fred-i-ukraine

-

Usædvanligt syn, da 300 amerikanske kampvogne landede i Esbjerg
6. apr. 2022, 20:41
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-06-usaedvanligt-syn-da-300-amerikanske-kampvogne-landede-i-esbjerg

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 16:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3678589
Jakob Busk Olsen
Putins døtre ramt af amerikanske sanktioner

i dag kl. 17:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3678674
Jakob Busk Olsen
Sø foran Ruslands ambassade i Vilnius farvet rød

23 min. siden (Time now CET 18.59)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3678981
Jakob Busk Olsen
USA har tiltalt russisk oligark for brud på sanktioner

8 min. siden (Time now CET 18.59)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3679021
Jakob Busk Olsen
Paven kysser ukrainsk flag fra Butja

i dag kl. 19:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3679602
Jakob Busk Olsen
Hvem er Putins døtre, som nu er på sanktionslisten?

7 min. siden (Time now CET 21.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3680199
Jakob Busk Olsen
Godaften - her er et overblik

28 min. siden (Time now CET 21.56)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3680503
Jakob Busk Olsen
Borgmester: Over 5.000 civile er blevet dræbt i Mariupol

(Time now CET 21.56)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
Under 1 min siden (Time now CET 16.34)
Rusland: Billeder fra Butja skal retfærdiggøre flere sanktioner

Under 1 min siden (Time now CET 16.36)
Røde Kors nåede ikke frem til udsat by onsdag

Kl. 16.51
USA strammer sanktioner over for Rusland – og Putin selv

Kl. 17.18
Ukrainsk parlamentsmedlem fortæller om skrækkelige scener

Kl. 17.36
Storbritannien vil udfase import af russisk kul

Under 1 min siden (Time now CET 19.00)
25 anklager om voldtægt

Under 1 min siden (Time now CET 19.13)
Tyskland udleverer mand mistænkt for spionage

Under 1 min siden (Time now CET 19.14)
Dansk producent trækker sig fra Rusland

Kl. 19.32
Polen udgiver pamflet om krigsforberedelse

Kl. 19.40
Russere rammer ukrainsk brændstoflager

36 min siden (Time now CET 21.06)
Hærværk overfor russisk tv-vært

16 min siden (Time now CET 21.06)
Russiske angreb i det østlige Ukraine

17 min siden (Time now CET 21.55)
Røde Kors konvoj evakuerede 1000

Under 1 min siden (Time now CET 21.55)
Borgmester: 5000 døde i Mariupol

(Time now CET 21.55)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-06 kl. 21.09
21 min. siden
Boris Johnson: Transkvinder bør ikke kunne deltage i kvindesport

TV2:
Dagens overblik: Regeringen kan ikke gennemføre nikotinforbud
6. apr. 2022, 20:48

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24015