Mystik om Navalnyjs lig; de lyver åbenlyst, siger talskvinde - News 2024-02-18

Feb 18, 2024, 2:27:10 AMFeb 18
Mystik om Navalnyjs lig; de lyver åbenlyst, siger talskvinde

Biden: Manglende politisk handling i USA var årsag til Avdijivkas fald

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Over 100 Navalnyj-støtter anholdt - Der MÅ jo være en
grund til, at Putin er bange for en flue på væggen! -
News 2024-02-17
Date: Sat, 17 Feb 2024 09:20:36 +0100
26177 <65d06c56$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/coijOC39hVw/m/yBELG90fAQAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)
> https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> [...]

[ ... ]

> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/
> https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
> https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

[ ... ]

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

+

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ

> Ord til overvejelse:
>
> Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
> egne jordbesiddelser)!

I dag kl. 11:17
Navalnyjs mor og advokat er på vej til fængsel, hvor han blev meldt
død
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/navalnyjs-mor-og-advokat-er-paa-vej-til-faengsel-hvor-han-blev-meldt-doed

-

Russisk sejr kommer på kritisk tidspunkt, siger militæranalytiker
I dag kl. 11.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-17-russisk-sejr-kommer-paa-kritisk-tidspunkt-siger-militaeranalytiker

-

Navalnyjs talsperson: Han er død
I dag kl. 11:39
opdateret I dag kl. 12:14
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/navalnyjs-talsperson-bekraefter-han-er-doed

Staben kræver, at Putin-kritikerens lig bliver udleveret til familien
med det samme.

-

I dag kl. 13:26
Navalnyjs talsperson: Hans lig er ikke på lighuset
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/navalnyjs-talsperson-hans-lig-er-ikke-paa-lighuset

-

I dag kl. 14:11
Mellemøst-korrespondent: Derfor er det vigtigt for Israel at deltage
ved Eurovision
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mellemoest-korrespondent-derfor-er-det-vigtigt-israel-deltage-ved-eurovision

-

Hele den vestlige verden mindes Navalnyj: 'Han repræsenterede håb'
I dag kl. 14:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hele-den-vestlige-verden-mindes-navalnyj-han-repraesenterede-haab

Den russiske aktivist og oppositionspolitiker Aleksej Navalnyj meldes
nu også død af hans talsperson.

-

Forstå situationen i Rafah: Derfor er alles øjne rettet mod den lille
grænseby i Gaza
I dag kl. 14:57
https://www.dr.dk/stories/1288510966/explainer-derfor-holder-alle-je-med-rafah-i-gaza/

-

I dag kl. 15:28
Talsperson: Navalnyjs lig vil ikke blive frigivet til pårørende, før
undersøgelse er afsluttet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/talsperson-navalnyjs-lig-vil-ikke-blive-frigivet-til-paaroerende-foer-undersoegelse

-

I dag kl. 15:55
Orbán: Ungarn kan ratificere svensk Nato-medlemskab senere på måneden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/orban-ungarn-kan-ratificere-svensk-nato-medlemskab-senere-paa-maaneden

-

I dag kl. 16:17
USA: Houthierne er en terroristorganisation
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-houthierne-er-en-terroristorganisation

-

I går kl. 17:29
Mindst 340 anholdt for at mindes Navalnyj i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-340-anholdt-mindes-navalnyj-i-rusland

-

Dansk ambassadør oppasset af russisk politi
I går kl. 17.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-17-dansk-ambassadoer-oppasset-af-russisk-politi

-

Ny analyse kaster lys over Putins næste skridt
I går kl. 19.20
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-02-16-ny-analyse-kaster-lys-over-putins-naeste-skridt

-

I går kl. 19:23
Oppositionen i Senegal på gaden: Kræver hurtigt præsidentvalg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oppositionen-i-senegal-paa-gaden-kraever-hurtigt-praesidentvalg

-

Kampe ved Gaza-hospital vækker bekymring for patienter
I går kl. 19.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-17-kampe-ved-gaza-hospital-vaekker-bekymring-for-patienter

-

I går kl. 21:33
Rusland: Vi har nu fuld kontrol over Avdijivka
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vi-har-nu-fuld-kontrol-over-avdijivka

-

Vigtig frontlinjeby er faldet: Vesten har for sent indset, hvilken
slags krig det ville blive, siger analytiker
I går kl. 21:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vigtig-frontlinjeby-er-faldet-vesten-har-sent-indset-hvilken-slags-krig-det-ville

De ukrainske styrker mangler ammunition, og det vil russerne udnytte,
siger forsvarsanalytiker.

-

I dag kl. 00:24
Israelske luftangreb dræber og sårer flere end 100 mennesker i det
centrale Gaza lørdag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israelske-luftangreb-draeber-og-saarer-flere-end-100-mennesker-i-det-centrale-gaza

-

I dag kl. 01:01
Tysk våbenproducent vil bygge fabrik i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tysk-vaabenproducent-vil-bygge-fabrik-i-ukraine

-

Rusland indleder ny retssag mod kendt krigsmodstander
I dag kl. 05.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-18-rusland-indleder-ny-retssag-mod-kendt-krigsmodstander

-

I dag kl. 06:24
Netanyahu ignorerer advarsler og holder fast i plan om Rafah-offensiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/netanyahu-ignorerer-advarsler-og-holder-fast-i-plan-om-rafah-offensiv

-

2024-02-18 kl 08.08
Mystik om Navalnyjs lig – de lyver åbenlyst, siger talskvinde
55 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-18-mystik-om-navalnyjs-lig-de-lyver-aabenlyst-siger-talskvinde

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 19:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7246939
Laura Kirkebæk-Johansson
Israel har anholdt 100 personer ved hospital i Gaza

i går kl. 19:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7246987
Laura Kirkebæk-Johansson
Qatar: Forhandlinger om Gaza er ikke lovende

i går kl. 23:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7248482
Louise Lønsmann
Israelske luftangreb dræber og sårer over 100 mennesker i Gaza lørdag

i dag kl. 00:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7248526
Louise Lønsmann
Lørdag var der - igen - demonstrationer flere steder i verden

i dag kl. 06:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7248871
Ida Meesenburg
Netanyahu ignorerer advarsler og holder fast i plan om Rafah-offensiv

(Time now CET 08.22)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 15:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7244319
Laura Kirkebæk-Johansson
Kamala Harris: USA må ikke forhale støtte til Ukraine

i går kl. 16:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7244937
Laura Kirkebæk-Johansson
Mette Frederiksen: Flere våben bør doneres til Ukraine på årsdag for
krig

i går kl. 20:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7247517
Laura Kirkebæk-Johansson
Zelenskyj har talt i telefon med Biden

i går kl. 21:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7248005
Laura Kirkebæk-Johansson
Rusland: Vi har nu fuld kontrol med Avdijivka

i dag kl. 01:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7248580
Louise Lønsmann
Biden: Manglende politisk handling i USA var årsag til Avdijivkas fald

i dag kl. 05:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7248776
Louise Lønsmann
Mindst tre personer dræbt i russiske angreb i det østlige Ukraine

i dag kl. 06:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7248865
Ida Meesenburg
Tre dræbt af russiske angreb i Østukraine nær frontlinje

i dag kl. 07:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7248942
Nanna Nørby Hansen
Ukraine har ødelagt 12 russiske droner i nat

(Time now CET 08.24)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.16
Opd. 4 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

14 min siden (Time now CET 11.01)
Frederiksen varsler nye donationer i møde med Zelenskyj

I dag kl. 11.08
Zelenskyj takker Danmark

I dag kl. 11.16
Mulig sikkerhedsaftale mellem Ukraine og Danmark

I dag kl. 11.35
Talskvinde bekræfter Nalvalnyjs død

I dag kl. 12.03
Syv dræbte russere for hver dræbt ukrainer, siger Zelenskyj

I dag kl. 12.16
Ukraine hævder at have skudt tre kampfly ned

I dag kl. 12.46
Tilbagetrækning fulgte planen trods tilfangetagelser

I dag kl. 13.38
Ingen konkrete aftaler mellem Danmark og Ukraine

I dag kl. 14.04
Politi slår hårdt ned på sympatitilkendegivelser

I dag kl. 15.20
USA sender russiske dollars til Estland for at hjælpe Ukraine

I dag kl. 15.57
Sverige bliver snart optaget i NATO, siger Orban

53 min siden (Time now CET 17.39)
Mette Frederiksen giver opsang

35 min siden (Time now CET 17.39)
49-årig dræbt ved russisk angreb i Kherson

12 min siden (Time now CET 17.39)
Ukraine har skudt tre russiske kampfly ned

I går kl. 17.04
49-årig dræbt ved russisk angreb i Kherson

I går kl. 17.39
Etageejendom i Kupiansk ødelagt ved angreb - personer kan være fanget
i ruiner

I går kl. 18.06
- Vi skal bruge langt flere penge på afskrækkelse og forsvar, siger
Mette Frederiksen

I går kl. 18.22
Én dræbt ved russisk angreb i Sumy-regionen

I går kl. 19.17
Lyn-analyse

I går kl. 19.45
Det har vi lært af tab af Avdijivka, siger forsvarsminister

I går kl. 20.06
Det er Kongressens skyld, at Rusland tog Avdijivka, mener Det Hvide
Hus

I går kl. 20.12
Det bliver tredje verdenskrig, hvis Ukraine optages i NATO nu, siger
udenrigsminister

Ukraine skal nok blive optaget i både EU og NATO, men det kan ikke
ske, mens landet stadig ligger i krig med Rusland.

Kommentar:

Korrekt.

I går kl. 20.24
Biden og Zelenskyj har talt i telefon

I går kl. 20.55
Rusland hævder nu at have fuld kontrol med Avdijivka

I går kl. 21.28
Russernes indtog i Avdijivka er "en milepæl", siger militæranalytiker

I går kl. 21.31
Sejr gør det sværere for Ukraine at angribe hovedby, skriver russisk
forsvarsministerium

I går kl. 21.37
Putin lykønsker det russiske militær med "vigtig sejr"

I går kl. 22.13
Nobelprisvinder risikerer tre års fængsel i Rusland

I går kl. 23.01
Tysk våbenproducent vil bygge ny fabrik i Ukraine

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.04
Opd. 8 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-02-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

I dag kl. 06.06
Tre dræbt af russiske angreb i Østukraine nær frontlinje

49 min siden (Time now CET 08.14)
Ukrainske flygtninge får forlænget visum

42 min siden (Time now CET 08.14)
1 fly og 12 russiske droner skudt ned, siger Ukraine

9 min siden (Time now CET 08.14)
Ukraine har ikke fået det i München, de ønsker sig allermest, siger
korrespondent

(Time now CET 08.14)

Den russiske oppositionspolitiker Aleksej Navalnyj meldes død
https://www.dr.dk/nyheder/udland/den-russiske-oppositionspolitiker-aleksej-navalnyj-meldes-doed

16. feb. 2024 kl. 21:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/den-russiske-oppositionspolitiker-aleksej-navalnyj-meldes-doed?focusId=7240830
Mads Vestergaard
Lars Løkke fordømmer Ruslands behandling af Navalnyj

_____________________________

(Time now CET 08.21)

Navalnyj er død ifølge russisk fængsel
I dag kl. 05.35
Opd. 22 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-17-navalnyj-er-doed-ifoelge-russisk-faengsel

I dag kl. 11.34
Redaktør: Navalnyj havde det ikke bare i munden

I dag kl. 11.35
Talskvinde bekæfter Aleksej Navalnyjs død

I dag kl. 11.41
Kræver hans lig overdraget

I dag kl. 12.18
Mindst 177 anholdt for støtte til Navalnyj

I dag kl. 12.29
Timing er ikke tilfældig, siger tidligere konsul

I dag kl. 12.42
Lig er ikke indleveret til lighuset, siger talskvinde

I dag kl. 13.25
Talskvinde: Dødsårsag ikke kendt

I dag kl. 13.41
Navalnyj døde af pludselig død-syndrom

I dag kl. 14.02
Lig frigives ikke før alle undersøgelser er færdige, oplyser talsmand

I dag kl. 14.33
Storbritannien lover "handling" efter Navalnyjs død

I dag kl. 14.40
Dansk ambassadør blev bedt om ikke at tage billeder

I dag kl. 15.29
Navalnyjs stab vil videreføre hans vision

46 min siden (Time now CET 17.35)
Over 340 anholdt for støtte til Navalnyj

29 min siden (Time now CET 17.35)
Putin nævner ikke Navalnyj i seneste videooptræden

I går kl. 18.39
Opsummering

(Time now CET 08.21)

Deadline:

DR text-TV:
161

DR:
2024-02-18 kl 07.57
43 min. siden
15-årig dansk pige faldt onsdag 12 meter ud af skilift i Østrig

TV2:
2024-02-18 kl 08.03
Hjelm skal lindre hovedpine – fik investering i tv-program
6 min siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
- -
Last OUTPUT: 26179 <65d07fb5$0$715$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Nxrzu_KOAAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26181
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text

Feb 18, 2024, 1:18:33 PMFeb 18
Opsigtsvækkende video kan give Israel ret i anklager

Over 400 anholdt efter Navalnyjs død

Video viser sortklædte mænd fjerne blomster til ære for Navalnyj

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Mystik om Navalnyjs lig; de lyver åbenlyst, siger
talskvinde - News 2024-02-18
Date: Sun, 18 Feb 2024 08:27:08 +0100
26181 <8ea3a319-347c-40f1...@googlegroups.com>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/WUojDfoX_3k/m/hAZj9IVrAQAJ
Læge har mistet tre døtre og over 20 slægtninge i Gaza, men tror
fortsat på fred: Israelere og palæstinensere er 'som siamesiske
tvillinger'
I dag kl. 10:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/laege-har-mistet-tre-doetre-og-over-20-slaegtninge-i-gaza-men-tror-fortsat-paa-fred

Konflikten i Mellemøsten har været skyld i store tragedier for
Izzeldin Abuelaish. Men han insisterer på ikke at lade sig
"smitte" af had.

-

DR S166 søn 18 feb 12:23:16
18.februar dr.dk/nyheder 11:06

PALÆSTINENSISKE GRUPPER MØDES

26. februar skal palæstinensiske
grupper mødes i Moskva.

I dag kl. 11:06
Palæstinensiske grupper mødes i Moskva ultimo februar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/palaestinensiske-grupper-moedes-i-moskva-ultimo-februar

-

Navalnyj-støtter trodser anholdelser: 'Hvis vi ikke går på gaden
nu, hvornår så?'
I dag kl. 12:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/navalnyj-stoetter-trodser-anholdelser-hvis-vi-ikke-gaar-paa-gaden-nu-hvornaar-saa

Myndighederne kan holde på liget af Putin-kritikeren i 30 dage,
fortæller advokat.

-

2024-02-18 kl 15.03
Dansk samarbejdsby ligner en zombiedystopi, siger læge
52 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-18-dansk-samarbejdsby-ligner-en-zombiedystopi-siger-laege

-

Rusland har mål om at storme frem langs Ukraines frontlinje,
vurderer militæranalytiker
I dag kl. 15.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-18-rusland-har-maal-om-at-storme-frem-langs-ukraines-frontlinje-vurderer-militaeranalytiker

-

I dag kl. 16:33
British Museums Instagram oversvømmes med opfordringer til at
sende statue tilbage til Påskeøen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/british-museums-instagram-oversvoemmes-med-opfordringer-til-sende-statue-tilbage-til

Museet har to statuer, som blev taget fra Påskeøen af britiske
landmålere i 1868, og Påskeøen har i lang tid krævet, at
statuerne bliver leveret tilbage til øerne, som er chilensk
territorium.

Kommentar:

Jeg beklager, men ... Du må IKKE *stjæle*!

Og det står IKKE til forhandling!

-

Regeringsledere har diskuteret krig og fred i verden hele
weekenden: Her er de seks vigtigste øjeblikke
I dag kl. 16:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/regeringsledere-har-diskuteret-krig-og-fred-i-verden-hele-weekenden-her-er-de-seks

Politikere og embedsfolk har brugt weekenden i München på at
diskutere, hvordan man håndterer sikkerhedssituationen i verden.

-

Opsigtsvækkende video kan give Israel ret i anklager
I dag kl. 17.05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-18-opsigtsvaekkende-video-kan-give-israel-ret-i-anklager

-

Video viser sortklædte mænd fjerne blomster til ære for Navalnyj
I dag kl. 17.31
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-02-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 09:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7249281
Nanna Nørby Hansen
Talsperson: Stort hospital i Gaza er sat 'fuldstændigt ud af drift'

i dag kl. 11:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7249565
Ida Meesenburg
Palæstinensiske grupper mødes i Moskva ultimo februar

23 sek. siden (Time now CET 15.13)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7250856
Laura Kirkebæk-Johansson
Brasiliens præsident beskylder Israel for folkedrab

i dag kl. 15:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7250990
Laura Kirkebæk-Johansson
WHO: Nasser-hospitalet fungerer ikke efter israelsk razzia

(Time now CET 19.17)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

6 min. siden (Time now CET 15.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7250788
Laura Kirkebæk-Johansson
Læge: Modløsheden breder sig i Ukraine

(Time now CET 19.17)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 08.54
De samme klip går igen blandt russiske militærbloggere

I dag kl. 10.20
Over 400 anholdt efter Navalnyjs død

I dag kl. 10.28
Putin giver sin egen forklaring på Tucker Carlson-interview

I dag kl. 11.20
Situationen omkring Adijivka meldes "i nogen grad stabiliseret"

I dag kl. 11.28
Kontroversielt interview har givet tv-direktør lys idé

I dag kl. 13.13
Danmark kan regne med USA, siger Trump-loyalist

I dag kl. 13.40
Ukrainsk succes kostede flådechef jobbet ifølge efterretninger

59 min siden (Time now CET 15.07)
Dansk samarbejdsby ligner en zombiedystopi, siger læge

35 min siden (Time now CET 15.07)
USA's tøven er en ”kæmpe bekymring”, siger korrespondent

17 min siden (Time now CET 15.07)
Julija Navalnaja mindes sin mand

I dag kl. 15.40
Medvedev skitserer rædselsscenarie, hvis Rusland taber

En tilbagevenden til 1991-grænserne vil ifølge Medvedev
uundgåeligt føre til en voldelig borgerkrig, nationens ophør og
endelig en verdenskrig, der vil føre til altings kollaps, når
Rusland udløser hele sit atomarsenal mod byer som Kyiv, Berlin,
London og Washington.

Kommentar:

Skal en *møgunge* have sin vilje, bare fordi han skaber sig som
et pattebarn i supermarkedet!

Spær *massemorderen* inde!

Hvorfor ?

Fordi forbrydelse skal IKKE kunne betale sig!

I dag kl. 15.49
Her kan de næste nøgleslag stå

I dag kl. 16.48
Nyt ukrainsk våben har bestået test

I dag kl. 17.05
Nye blomster dukker op, så snart de gamle er fjernet

I dag kl. 17.31
Julija Navalnaja vil deltage ved EU-rådsmøde

(Time now CET 19.12)

Deadline:

DR text-TV:
171

DR:
2024-02-18 kl 18.37
18 min. siden
EM-guld til Danmarks badmintonherrer

TV2:
2024-02-18 kl 19.07
Flere har henvendt sig om forsvundet teenager
I dag kl. 17.57

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26182