ET-break (Authorities-2) - Was: Tjetjenien: Ramazan Kadyrov i kritisk tilstand, siger sikkerhedstjeneste - News 2023-09-16

ET-break (Authorities-2)

Was:
Tjetjenien:
Ramazan Kadyrov i kritisk tilstand, siger sikkerhedstjeneste

Putin roste sin mægtige flåde – men nu taler admiralerne om et
skrækscenarie fra 1906

File 25.581 ...
Authorities-2
Courts
Authorities-1, Øvrigheden-1
ICC, International Criminal Court
http://www.icc-cpi.int/Menus/ICC?lan=en-GB
ICJ, International Court of Justice
http://www.icj-cij.org/homepage/
Authorities-2, Øvrigheden-2
https://sites.google.com/view/kall-p/courts/authorities-2/25-581
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-5xx/25-581
Nuclear-strike-force *razed to the ground*
(Atomangrebsstyrke *jævnet med jorden*)
https://sites.google.com/view/nuclearweapons-razed-to-ground/files/25-xxx/25-5xx/25-581

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Udlandsredaktør: Fire lande udgør den nye 'ondskabens
akse' - News 2023-09-15
Date: Fri, 15 Sep 2023 09:27:25 +0200
25579 <ue110u$34tik$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/51RUSU8mP1w/m/q92VNGsQDQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

[ ... ]

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Forecast (Vejrudsigt):

Jerusalem

2023-09-16, Saturday, 29° / 17°
2023-09-17, Sunday, 29° / 17°
2023-09-18, Monday, 30° / 18°
2023-09-19, Tuesday, 30° / 18°
2023-09-20, Wednesday, 29° / 17°
2023-09-21, Thursday, 29° / 18°
2023-09-22, Friday, 29° / 18°
2023-09-23, Saturday, 29° / 17°

=>

Abraham-code
https://sites.google.com/view/abraham-c

Desired Tourist Attractions (GPS Survey):
Ønskede Turistseværdigheder (GPS-opmåling):

(Atlit Yam)
Shiloh
Jericho
Temple, Jerusalem
Hebron
Sodom

Other places (Andre steder):
Giza (Sphinx, P1, P2, P3)

Putin roste sin mægtige flåde – men nu taler admiralerne om et
skrækscenarie fra 1906
I dag kl. 05.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-15-putin-roste-sin-maegtige-flaade-men-nu-taler-admiralerne-om-et-skraekscenarie-fra-1906

Kommentar:

Kom nu til *fornuft*:

Vi ønsker IKKE at *vanære* Rusland!

Men ...

HVORFOR kan I ikke bare leve som os andre i et *demokrati*, hvor
man *respekterer* andre nabolande und so weiter?

I har jo ALLEREDE rigeligt af land, så HVORFOR også *stjæle*
naboens?

Du bliver jo IKKE mere lykkelig af at *vanære* dine medmennesker
og stjæle dennes ejendom!

Det er en *blindgyde* og endestationen på denne blindgyde er
global atomkrig, hvor ALLE omkommer!

Så ...

HVORFOR dyrke denne *afgud*?

Det er jo i virkeligheden djævelen, der står bag!

HVORFOR ofre ALT til denne *afgud*?

Gak-gak hedder det på dansk; altså dét at være knald-i-låget!

(
Google-auto-translation:

Путин похвалил свой могучий флот – но теперь адмиралы говорят об
ужасающем сценарии 1906 года

Комментарий:

Теперь приди к *смыслу*:

Мы НЕ хотим *позорить* Россию!

Но...

ПОЧЕМУ вы не можете просто жить, как все мы, в *демократии*,
где вы *уважаете* другие соседние страны и так далее?

У вас УЖЕ есть много земли, так ЗАЧЕМ еще и *воровать* у соседа?

В конце концов, вы НЕ будете более счастливы, если *опозорите*
своих собратьев и украдите их собственность!

Это *тупик*, и конечная точка этого тупика — глобальная ядерная
война, в которой умирают ВСЕ!

Так...

ЗАЧЕМ поклоняться этому *идолу*?

На самом деле за этим стоит дьявол!

ЗАЧЕМ жертвовать ВСЕМ ради этого *идола*?

По-датски это называется Гак-гак; то есть быть настойчивым!

Sorry for the bad translation, but it is still better than
nothing, I guess.

”De er stadig bange for Yalda”: I Iran bliver dræbte
demonstranters familier presset til tavshed
I dag kl. 07:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/de-er-stadig-bange-yalda-i-iran-bliver-draebte-demonstranters-familier-presset-til

Anholdelser, intimidering og afhøringer: Det iranske regime
prøver med alle midler at forhindre årsdagen for Jina Mahsa
Aminis død i at antænde nye protester.

-

DR S177 lør 16 sep 08:38:48
16.september dr.dk/nyheder 07:56

NORDKOREANSK LEDER VISES MISSILER

I dag kl. 07:56
Kim Jong-un bliver præsenteret for russiske missiler og
bombefly: 'De kan flyve fra Moskva til Japan og tilbage igen'

-

I dag kl. 08:02
Dagen starter tåget men ender i klart vejr og mulighed for at
spotte ISS
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dagen-starter-taaget-men-ender-i-klart-vejr-og-mulighed-spotte-iss

Kommentar:

Et udsagn (dansk for begyndere):

Jeg synes, at folk skal holde op med at spotte!

:-)

-

2023-09-16 kl 09.55
Iran holder vejret - årsdag for ung kvindes død kan udløse nye
protester
54 min siden

Årsdagen for Mahsa Aminis død
I dag kl. 08.31
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-16-aarsdagen-for-mahsa-aminis-doed

Hvad sker der? I dag er det præcis et år siden, at den 22-årige
iranske kvinde Mahsa Amini døde i politiets varetægt, hvilket
udløste historiske protester i Iran og resten af verden.
Årsdagen ventes på forhånd at udløse nye protester mod styret i
Iran.

Kommentar:

Down to hell with this *evil* regime!

-

2023-09-16 kl 09.27
Et løst tørklæde fik hende anholdt – tre dage senere antændte hendes død
en hel verdens vrede
42 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-14-et-lost-torklaede-fik-hende-anholdt-tre-dage-senere-antaendte-hendes-dod-en-hel-verdens-vrede

-

DR S116 lør 16 sep 08:38:44
16.september dr.dk/nyheder 08:31

KINESISK MINISTER FORSVUNDET

2023-09-16 kl 09.21
50 min. siden
Endnu en kinesisk minister er forsvundet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/endnu-en-kinesisk-minister-er-forsvundet

-

DR S117 lør 16 sep 08:38:44
16.september dr.dk/nyheder 08:35

RUSLAND HAR NEDSKUDT TO DRONER

2023-09-16 kl 09.21
46 min. siden
Rusland: Vi har nedskudt to droner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vi-har-nedskudt-droner

-

2023-09-16 kl 09.27
Ung kvindes død førte til hundredvis af nye drab – i et år har
myndighederne forsøgt at slette alle spor
3 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-13-ung-kvindes-doed-foerte-til-hundredvis-af-nye-drab-i-et-aar-har-myndighederne-forsoegt-at-slette-alle-spor

... Iran ...

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 20:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6439956
Laura Kirkebæk-Johansson
Det Hvide Hus bekræfter: Zelenskyj besøger Biden i Washington på torsdag

i går kl. 23:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6440820
Laura Kirkebæk-Johansson
Aftenoverblik

_____________________________

(Time now CET 09.58)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.42
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-16-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.43
Tidligere hærfører med forbindelse til Wagner er tilbage i arbejde

Kl. 06.17
To ukrainske droner skudt ned i Rusland

Kl. 06.32
Kim Jong-un mødes med russisk forsvarsminister

Kl. 07.43
Ramazan Kadyrov i kritisk tilstand, siger sikkerhedstjeneste

Kommentar:

Faldt lige over denne historiske *kendsgerning*:

Republikken Tjetjenien
https://da.wikipedia.org/wiki/Republikken_Tjetjenien

Rusland invaderede området i 1780-erne.

Rusland har det med desværre at *stjæle* fra dets nabolande!

Og det må høre op nu og *straffes*...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET)
(2023-10-16, Saturday, Day no 259 (106 left), CET 10:04, GMT 08:04)
- "Guilty!"

Nå da da!

Så er der øretæver i luften (skulle jeg hilse og sige)!

Kl. 09.03
Kim Jong-un og Sergej Sjojgu inspicerer atombombefly

Kommentar:

Så dumme er militæret i Rusland nok heller ikke, at de vil
udlevere militære hemmeligheder, så Nordkorea kan starte en
atomkrig op med atombombefly!

For sæt nu en *galning* i Nordkorea (i morgendagens verden) går
til angreb på Rusland med atombombefly!

Så ...

Dét, de laver, er nok bare et spil for galleriet for at
*skræmme* folk til at forholde sig passive, mens rovdyret
indtager sit bytte (Georgien og nu også Ukraine)!

Kl. 09.18
Rusland: Det er rygraden i den russiske atomangrebsstyrke

Kommentar:

Ikke hvis styrken er *jævnet med jorden*...

Og IGEN hørte jeg en røst fra Himlen sige:
CET 10:20
- "Skulle jeg hilse og sige!"

Nå da da!

ET! Du må hellere end gerne udrydde ALLE russiske atombomber.

Disse våben kan *galningen* i Kreml jo finde på at bruge, når
han opdager, at slaget er tabt mht. den vanvittige erobringskrig
i Ukraine!

Manden kan jo ikke tåle at tabe!

38 min siden (Time now CET 10.24)
Lyn-analyse

(Time now CET 10.24)

Deadline:

DR text-TV:
117

DR:
2023-09-16 kl 09.21
46 min. siden
Rusland: Vi har nedskudt to droner

TV2:
2023-09-16 kl 09.27
Ung kvindes død førte til hundredvis af nye drab – i et år har
myndighederne forsøgt at slette alle spor
3 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25581

Nordkoreansk støtte vil ikke gøre den store forskel, siger amerikansk
general

Ukraine: Ruslands tabstal nærmer sig 300.000

-

Subject: ET-break (Authorities-2) - Was: Tjetjenien: Ramazan
Date: Sat, 16 Sep 2023 10:39:09 +0200
25581 <ue3pjf$3oevj$1...@news.eternal-september.org>
[...]
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/WPbKpklLfdU/m/jvmTuWGsAgAJ
DR S119 lør 16 sep 14:14:26
16.september dr.dk/nyheder 09:48

RUSLAND VIL SÆLGE UKRAINSK EJENDOM

I dag kl. 09:48
Russiske myndigheder på Krim-halvøen vil sælge Zelenskyjs
ejendom
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-myndigheder-paa-krim-halvoeen-vil-saelge-zelenskyjs-ejendom

Kommentar:

Da der er tale om *hælervarer*, bliver ejendommene *konfiskerede*
UDEN nogen form for erstatning/kompensation!

Og ...

Man gør sig *medskyldig* i Putins forbrydelser og dermed også
*strafskyldig*!

Så ...

KUN en *idiot* indgår den slags røverhandler!

-

Blod, bank og brændte tørklæder: I dag er det et år siden, iranske
kvinder fik nok
I dag kl. 10:00
https://www.dr.dk/stories/1288510966/saadan-saa-det-ud-da-iranske-kvinder-fik-nok/

-

DR S120 lør 16 sep 14:14:26
16.september dr.dk/nyheder 10:19

18 ANSATTE I NGO TILBAGEHOLDT

... af de Taliban-styrede afghanske
myndigheder.

I dag kl. 10:19
18 ansatte i schweizisk NGO er tilbageholdt i Afghanistan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/18-ansatte-i-schweizisk-ngo-er-tilbageholdt-i-afghanistan

-

DR S122 lør 16 sep 14:14:26
16.september dr.dk/nyheder 10:56

MAHSA AMINIS FAR TILBAGEHOLDT
Iranske myndigheder har tilbageholdt
Jina Mahsa Aminis far, Amjad Amini, på
årsdagen for datterens død.

I dag kl. 10:56
NGO: Far er blevet truet af sikkerhedsmyndighederne på årsdagen
for datters død
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ngo-far-er-blevet-truet-af-sikkerhedsmyndighederne-paa-aarsdagen-datters-doed

Kommentar:

Det iranske præstestyre er som et korthus: Det kan brase sammen
når som helst!

-

ANALYSE Irans unge glemmer ikke, uanset hvor meget regimet
forsøger at få dem til det
I dag kl. 11:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/analyse-irans-unge-glemmer-ikke-uanset-hvor-meget-regimet-forsoeger-faa-dem-til-det

Først troede demonstranter, at det ville tage nogle måneder at
presse det iranske præstestyre til forandring. Nu taler unge
iranere om forandring over år. Men modet har de stadig.

-

DR S126 lør 16 sep 14:14:26
16.september dr.dk/nyheder 14:12

POLEN RUSSISKE BILER ADGANG

2023-09-16 kl 14.38
26 min. siden
Polen nægter adgang til russisk-registrerede biler fra søndag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polen-naegter-adgang-til-russisk-registrerede-biler-fra-soendag

-

DR S127 lør 16 sep 19:21:08
16.september dr.dk/nyheder 14:53

RUSLAND: UKRAINE HAR FÅET LANDSBY

I dag kl. 14:53
Rusland: Ukraine har ikke generobret landsby i Donetsk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-ukraine-har-ikke-generobret-landsby-i-donetsk

-

Polen og nabolande trodser EU: Forbyder ukrainske fødevarer igen
I dag kl. 17:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/polen-og-nabolande-trodser-eu-forbyder-ukrainske-foedevarer-igen

Uenigheden om, hvad der skal blive af ukrainsk korn, er nu
blusset op igen.

-

Opfinder mener at have knækket koden til uudtømmelig energikilde
I dag kl. 17.42
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2023-09-16-opfinder-mener-at-have-knaekket-koden-til-uudtoemmelig-energikilde

Bølgekraft - en uudtømmelig energikilde

-

2023-09-16 kl 20.23
Sidste vinter var voldsomt hård for ukrainerne. I år er borgerne
allerede i gang at forberede sig
56 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sidste-vinter-var-voldsomt-haard-ukrainerne-i-aar-er-borgerne-allerede-i-gang

Odesa og Ukraines hovedstad Kyiv er de to mest sårbare områder
over for russiske angreb på forsyningsnettet.

[...]

(Time now CET 20.34)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.42
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-16-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.38
Rusland vil muligvis genoptage missilangreb mod ukrainsk
infrastruktur, siger det britiske forsvarsministerium.

Kl. 10.46
Luftalarm over Kyiv

Kl. 11.09
Rusland vil sælge bolig ejet af Zelenskyj

Kl. 12.55
Ukraine: Ruslands tabstal nærmer sig 300.000

31 min siden (Time now CET 14.52)
Polen nægter adgang til russisk-registrerede biler

Kl. 15.05
Rusland: Ukraine har ikke generobret landsby nær Bakhmut

Kl. 15.48
Nordkoreansk støtte vil ikke gøre den store forskel, siger
amerikansk general

Kl. 17.26
Fragtskibe på vej til Ukraine for første gang siden mislykket
kornaftale

Kl. 18.30
NATO holder hemmeligt møde om kritisk mangel på ammunition

Kl. 19.21
Russisk angreb dræber to civile, siger guvernør

(Time now CET 20.34)

Deadline:

DR text-TV:
130

DR:
2023-09-16 kl 20.23
Sidste vinter var voldsomt hård for ukrainerne. I år er borgerne
allerede i gang at forberede sig
56 min. siden

TV2:
2023-09-16 kl 20.27
Mystisk mobil hæveautomat tæt på Pusher Street: - Det er et slag i ansigtet
39 min siden

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25582