Varmeste sommer nogensinde målt skyldes med al sandsynlighed menneskeskabt global opvarmning - News 2023-09-10

Varmeste sommer nogensinde målt skyldes med al sandsynlighed
menneskeskabt global opvarmning

Tænketank: Ukraine vinder frem i flere regioner

Erkendelse fra Zelenskyj kan være dårligt nyt for Ukraine, siger
ekspert

Nyt, stort studie afliver kærlighedsmyte - parterapeut er enig:
Lige børn leger bedst

File 25.569 ...
Sexuality (Seksualitet)
https://sites.google.com/view/kall-sexuality/files/25-xxx/25-5xx/25-569

Subject: Veråb (Fire from the sky) - News 2023-09-09
Date: Sat, 9 Sep 2023 09:17:37 +0200
25567 <udh66h$3vfvl$1...@news.eternal-september.org>
Fire from the sky
https://sites.google.com/view/fire-from-the-sky/files/25-xxx/25-5xx/25-567
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/-rrGvMbxdm8/m/V_qx3NdLCgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

8. sep. 2023
Varmeste sommer nogensinde målt skyldes med al sandsynlighed
menneskeskabt global opvarmning
https://videnskab.dk/naturvidenskab/varmeste-sommer-nogensinde-maalt-skyldes-med-al-sandsynlighed-menneskeskabt-global-opvarmning/

Skoleleder truet med halshugning: Elever iklædt abaya nægtes
adgang til franske klasselokaler
I dag kl. 17:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/skoleleder-truet-med-halshugning-elever-iklaedt-abaya-naegtes-adgang-til-franske

Det skaber vrede, at den kjolelignende abaya siden starten af
september har været forbudt på franske skoler.

-

I den hemmelige sovjetiske dommedagsbunker i Ukraine gik man
med både livrem og seler
I dag kl. 20.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-08-i-den-hemmelige-sovjetiske-dommedagsbunker-i-ukraine-gik-man-med-baade-livrem-og-seler

-

I dag kl. 02:36
Russisk droneangreb sårer en person i Kiev
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-droneangreb-saarer-en-person-i-kiev

-

I dag kl. 03:11
Russisk lokalvalg afsluttes søndag: Flere besatte områder i
Ukraine på stemmesedlen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-lokalvalg-afsluttes-soendag-flere-besatte-omraader-i-ukraine-paa-stemmesedlen

-

Nyt, stort studie afliver kærlighedsmyte - parterapeut er enig
I dag kl. 06.09
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-09-08-nyt-stort-studie-afliver-kaerlighedsmyte-parterapeut-er-enig

Nederst i artiklen kan du teste din personlighed, og hvordan du
passer med din partner, hvis du har en. Ifølge nyt studie skal
I helst være ret ens.

Forskere fra University of Boulder Colorado har nu aflivet en
myte, der ellers ofte får frit løb i film, venneflokke og
popsange:

- Modsætninger tiltrækker faktisk ikke hinanden, skriver de i
en pressemeddelelse på baggrund af offentliggørense af en ny,
stor undersøgelse af parforhold.

Lige børn leger bedst

-

DR S142 søn 10 sep 06:54:17
10.september dr.dk/nyheder 06:38

RUSLAND: VI HAR ØDELAGT OTTE DRONER

I dag kl. 06:38
Rusland: Vi har ødelagt otte ukrainske droner og tre speedbåde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vi-har-oedelagt-otte-ukrainske-droner-og-tre-speedbaade

-

2023-09-10 kl 08.05
Erkendelse fra Zelenskyj kan være dårligt nyt for Ukraine, siger
ekspert
9 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-09-erkendelse-fra-zelenskyj-kan-vaere-daarligt-nyt-for-ukraine-siger-ekspert

- Krigen begynder at gå langsommere. Det erkender vi, lød det
fra Zelenskyj på et sikkerhedsforum i Kyiv.

[ ... ]

Det er ikke engang sikkert, at vi er halvvejs i den her krig
Anders Puck Nielsen, Militæranalytiker

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

8. sep. 2023 kl. 21:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6406071
Nanna Nørby Hansen
Zelenskyj: Putin stod bag Wagner-leders død

_________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.29
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-09-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 15.02
G20-lande udelader fordømmelse af Ruslands krig i Ukraine,
viser erklæring

Kl. 15.52
G20's fælles erklæring om krig er "intet at være stolt af",
siger Ukraine

Kommentar:

They are money-god-worshippers!

Kl. 16.41
NATO-land finder fragmenter af russisk drone på sit territorium

For anden gang på en uge har Rumænien fundet dele af en drone
på rumænsk jord. ...

Kl. 17.42
Stoltenberg om fund af dronedele: - Ingen intention om at ramme
NATO

Kommentar:

Nej, men ... !

Kl. 18.35
Ukraine beskyder Donetsk fire gange over 30 minutter, hævder
Rusland

Kl. 18.38
Rusland skyder drone ned på Krim, siger russisk leder

Kl. 19.29
Danske krigsskibe deltager i stor NATO-øvelse mod russiske
angreb i Østersøen

Kl. 20.32
Rusland hævder at ramme 110 luftmål med særligt missilsystem

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.35
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-10-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.26
Russisk dronesværm angriber Kyiv

Kl. 05.30
420.000 russiske soldater i besatte områder, siger efterretninger

Kl. 05.38
Rusland hævder at have spoleret ukrainsk droneangreb nær Krim

Kl. 07.03
32 droneangreb mod Kyiv natten til søndag

27 min siden (Time now CET 08.16)
Tænketank: Ukraine vinder frem i flere regioner

(Time now CET 08.16)

2023-09-10 kl 08.03
42 min. siden
Kulturelt 'coinoffer' til alle unge i næste uge

TV2:
2023-09-10 kl 08.05
Erkendelse fra Zelenskyj kan være dårligt nyt for Ukraine, siger ekspert
9 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25569

Rumænien kalder Rusland til samtale efter fund af dronefragmenter

General: Ukrainsk modoffensiv har 30 dage tilbage

Verdensledere fordømmer valg i besatte regioner

Subject: Varmeste sommer nogensinde målt skyldes med al
Date: Sun, 10 Sep 2023 08:34:52 +0200
25569 <udjo2c$fs00$1...@news.eternal-september.org>
Sexuality (Seksualitet)
https://sites.google.com/view/kall-sexuality/files/25-xxx/25-5xx/25-569
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ToW4Wh7aZEk/m/knUtLReYCgAJ
NASA indsamler asteroidestykke, som har været på rumrejse i
over to år
I dag kl. 08.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-09-nasa-indsamler-asteroidestykke-som-har-vaeret-paa-rumrejse-i-over-to-aar

-

DR S146 søn 10 sep 16:22:00
10.september dr.dk/nyheder 08:24

RUSLAND SENDER KAMPFLY TIL MYANMAR

... I forvejen
havde russiske kampfly og -helikoptere
været med til at sønderbombe landsbyer
i mange provinser i Myanmar.

I dag kl. 08:24
Rusland sender kampfly til Myanmar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-sender-kampfly-til-myanmar

-

Den varmeste sommer nogensinde målt: Sådan så klimaforandringer
ud i 2023
I dag kl. 12:04
https://www.dr.dk/nyheder/webfeature/sommer-med-klimaforandringer

Klimaforandringerne har haft store konsekvenser over hele
verden denne sommer.

-

DR S152 søn 10 sep 16:22:01
10.september dr.dk/nyheder 12:18

NØDHJÆLPSARBEJDER DRÆBT I UKRAINE

I dag kl. 12:18
Spansk nødhjælpsarbejder meldes dræbt af russisk angreb i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/spansk-noedhjaelpsarbejder-meldes-draebt-af-russisk-angreb-i-ukraine

-

To nødhjælpsarbejdere døde under angreb i Ukraine
I dag kl. 15.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-10-to-noedhjaelpsarbejdere-doede-under-angreb-i-ukraine

-

DR S155 søn 10 sep 18:48:22
10.september dr.dk/nyheder 16:21

MINDST 40 DRÆBT I FLYANGREB

I dag kl. 16:21
Flyangreb mod et marked har kostet mindst 40 personer livet i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flyangreb-mod-et-marked-har-kostet-mindst-40-personer-livet-i-sudan

-

Sidste valgdag i besatte områder af Ukraine: 'Jeg bliver ked af
det, når folk tror på dem'
I dag kl. 16:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sidste-valgdag-i-besatte-omraader-af-ukraine-jeg-bliver-ked-af-det-naar-folk-tror-paa

Der er tale om falske valg uden betydning, lyder det fra Vesten.

[...]

Kl. 08.39
Putin bliver ikke anholdt, hvis han deltager i G20-topmøde,
siger Brasiliens præsident

Kl. 08.51
Russerne stemmer ved lokalvalg

Kl. 09.10
Ukraine afviser russiske valg som fup og fidus, siger korrespondent

Kl. 09.17
Rumænien kalder Rusland til samtale efter fund af dronefragmenter

Kl. 09.47
Stil spørgsmål om de russiske valg til vores ekspert

Kl. 10.19
Russisk militær mobiliserer vælgere i besatte områder

Kl. 10.59
General: Ukrainsk modoffensiv har 30 dage tilbage

Det siger den amerikanske topgeneral Mark Milley ...

Kl. 11.03
Lavrov kalder G20-topmøde en succes

Kl. 11.21
Krig i Ukraine fylder ingenting under russiske valg, siger
analytiker

Kl. 11.35
Korrespondent: Derfor holder Rusland valg i besatte områder
Lyn-analyse

Kl. 11.54
Flere hjælpearbejdere dræbt i Ukraine

Kl. 12.02
Stil spørgsmål om dagens russiske valg til vores ekspert

Kl. 12.57
Ukrainere saboterer valg i besatte områder

Kl. 13.37
Verdensledere fordømmer valg i besatte regioner

Kl. 13.53
Indbygger i Luhansk: - Det er stort at nærme sig Rusland

Kl. 14.30
Ukraine frygter mobilisering af borgere efter valg

Kl. 14.51
Ukraine hævder at have vundet yderligere terræn ved vigtig front

Kl. 15.35
To nødhjælpsarbejdere døde under angreb i Ukraine

Kl. 16.16
Norges udenrigsministerium fordømmer russiske "fupvalg"

Kl. 17.04
Rusland hævder at have ødelagt tre ukrainske speedbåde på vej
mod Krim

Kl. 17.47
Rusland udvider militærbaser nær grænsen til Finland

(Time now CET 19.10)

2023-09-10 kl 18.49
3 min. siden
Bent Warburg er død 83 år - kendt for Nissebanden og Morten Korch-film

TV2:
2023-09-10 kl 18.58
Ekspert: Afkriminalisering kan være den bedste løsning for Danmark
28 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25570