Sørg for at Wagner-manden IKKE får fat i atomvåben, fordi det kan udløse 3. Verdenskrig - News 2023-06-24

Sørg for at manden IKKE får fat i atomvåben, fordi det kan udløse 3.
Verdenskrig
(
Убедитесь, что этот человек НЕ завладеет ядерным оружием, потому что
это может спровоцировать Третью мировую войну
)

Wagner-chef: Ruslands krig i Ukraine er baseret på løgne

Russisk efterretningstjeneste åbner kriminalsag mod Wagner-leder

Voldsom uro i Rusland - Wagner-gruppens leder indleder oprør mod Moskva

Russisk efterretningstjeneste opfordrer Wagner-soldater til at pågribe
Prigozjin

Russiske generaler beder Wagner-leder Jevgenij Prigozjin om at stoppe:
'Kun præsidenten har ret til at udpege toppen'

Militærkonvoj på motorvej mellem Moskva og sydlige regioner

Wagner-leder om situationen i Rusland: Det er ikke et militærkup

Wagner-gruppen har krydset grænsen til Rusland

Subject: FN: Rusland har brugt 91 børn som menneskelige skjolde i
2022 - News 2023-06-23
Date: Fri, 23 Jun 2023 08:53:48 +0200
25324 <u73fht$3liui$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/kzlHzI8Xg08/m/7kNBc6koAgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I dag kl. 13:19
Kode rød: Beijing rammer højeste juni-temperatur nogensinde målt
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kode-roed-beijing-rammer-hoejeste-juni-temperatur-nogensinde-maalt

-

I dag kl. 13:45
Carlsberg sælger sin russiske forretning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/carlsberg-saelger-sin-russiske-forretning

-

I dag kl. 19:13
Wagner-chef: Ruslands krig i Ukraine er baseret på løgne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-chef-ruslands-krig-i-ukraine-er-baseret-paa-loegne

... forsøger at bedrage samfundet ... og fortælle os en historie om,
at der var en vanvittig aggression fra Ukraine, og at de havde planer
om at angribe os sammen med hele Nato, siger han i videoen ifølge
Reuters.

-

I dag kl. 20:55
Våbennedkastning, juridisk tovtrækkeri og diplomati på is: Forstå
sagen om Niels Holck
https://www.dr.dk/nyheder/indland/vaabennedkastning-juridisk-tovtraekkeri-og-diplomati-paa-forstaa-sagen-om-niels

Kommentar:

Manden SKAL *retsforfølges*. Hvis det ikke kan ske i Indien, så må
det ske her i Danamrk eller ved en international domstol!

Hvorfor?

Fordi det skal IKKE kunne betale sig at begå forbrydelser (Crime does
NOT pay), HVERKEN ved at overfalde Ukraine eller bekrige Indien und
so weiter!

Manden må derfor høste, hvad han har sået (af *ondskab*)!

-

I dag kl. 21:15
Biden skålede med Modi i Det Hvide Hus: Vesten forsøger at få kløerne
i Indien
https://www.dr.dk/nyheder/udland/biden-skaalede-med-modi-i-det-hvide-hus-vesten-forsoeger-faa-kloeerne-i-indien

-

2023-06-23 kl 22.30
21 min. siden
Russisk efterretningstjeneste åbner kriminalsag mod Wagner-leder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-efterretningstjeneste-aabner-kriminalsag-mod-wagner-leder

-

I går kl. 23:01
Voldsom uro i Rusland - Wagner-gruppens leder indleder oprør mod Moskva
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

-

I går kl. 23:36
Russisk efterretningstjeneste opfordrer Wagner-soldater til at
pågribe Prigozjin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-efterretningstjeneste-opfordrer-wagner-soldater-til-paagribe-prigozjin

-

I dag kl. 01:55
Wagner-leder: Mine mænd har krydset grænsen til Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-leder-mine-maend-har-krydset-graensen-til-rusland

-

I dag kl. 06:08
Wagnergruppens leder vil vælte Ruslands militære ledelse
https://www.dr.dk/nyheder/udland/wagnergruppens-leder-vil-vaelte-ruslands-militaere-ledelse

-

I dag kl. 06:42
Russiske generaler beder Wagner-leder Jevgenij Prigozjin om at
stoppe: 'Kun præsidenten har ret til at udpege toppen'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-generaler-beder-wagner-leder-jevgenij-prigozjin-om-stoppe-kun-praesidenten

-

I dag kl. 06:52
Militærkonvoj på motorvej mellem Moskva og sydlige regioner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/militaerkonvoj-paa-motorvej-mellem-moskva-og-sydlige-regioner

-

I dag kl. 07:04
Wagner-leder om situationen i Rusland: Det er ikke et militærkup
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-leder-om-situationen-i-rusland-det-er-ikke-et-militaerkup

-

2023-06-24 kl 08.27
21 min. siden
Wagner-gruppen har krydset grænsen til Rusland - få overblikket her
https://www.dr.dk/nyheder/udland/wagner-gruppen-har-krydset-graensen-til-rusland-faa-overblikket-her

-

2023-06-24 kl 08.27
13 min. siden
Wagner-chef truer Ruslands militære ledelse:
Kræver møde med forsvarsminister og hærchef
https://www.dr.dk/nyheder/udland/wagner-chef-truer-ruslands-militaere-ledelse-kraever-moede-med-forsvarsminister-og

Kommentar:

Sørg for at manden IKKE får fat i atomvåben, fordi ...

Det kan udløse 3. Verdenskrig, hvis Ukraine eller vi andre her i
Vesten bliver angrebet!

KUN en *selvmordskandidat* gambler med sådanne ting!

(
Google-auto-translation:

Комментарий:

Убедитесь, что этот человек НЕ достанет ядерное оружие, потому что...

Это может спровоцировать Третью мировую войну, если Украина или
остальные из нас здесь, на Западе, подвергнуться нападению!

ТОЛЬКО *кандидат на самоубийство* играет с такими вещами!

Sorry for the bad translation, but still better than nothing, I guess!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

7. juni 2023 kl. 13:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6020247
Katrine Bang Ramsbæk
Hvordan er situationen nu?

_________________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.18
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-23-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

4 min siden (Time now CET 08.40)
En person dræbt i angreb på Zaporizjzja

_______________________________

(Time now CET 08.40)

2023-06-24 kl 08.27
13 min. siden
Wagner-chef truer Ruslands militære ledelse:
Kræver møde med forsvarsminister og hærchef

DR-missing-News between 2023-06-23 CET 08.25-11.08, *idiots*! ...
https://sites.google.com/view/idiotistan/

TV2:
2023-06-23 kl 08.33
"En stinkende skamplet": Forhadt fugl overskider københavnsk ø
6 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25325

Jeg vælter styret i Moskva [på grund af dets] ondskab
(Я свергаю режим в Москве [из-за его] нечестия)

Rigsadvokaten indstiller Niels Holck til udlevering til Indien

Wagner-chef: Rusland havde ikke brug for krigen

Strid mellem Wagner-chef og Putin kan fodre russisk opstand, siger ekspert

Subject: Sørg for at Wagner-manden IKKE får fat i atomvåben, fordi
det kan udløse 3. Verdenskrig - News 2023-06-24
Date: Sat, 24 Jun 2023 08:43:57 +0200
25325 <u763bd$1r1h$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Sx-6yvlbCV8/m/VkQmZbR2AgAJ
Nøglen til Ukraines offensiv er tålmodighed – offensiven er ikke på
pause
Jacob Kaarsbo
Senioranalytiker i Tænketanken Europa og tidligere chefanalytiker i FE
I går kl. 09.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-23-noeglen-til-ukraines-offensiv-er-taalmodighed-offensiven-er-ikke-paa-pause

-

Rigsadvokaten: Niels Holck kan udleveres til Indien i sag om
våbensmugling
I går kl. 10:13
opdateret I går kl. 10:31
https://www.dr.dk/nyheder/indland/rigsadvokaten-krav-udlevering-af-niels-holck-til-indien-er-opfyldt

Indien har siden 2002 krævet Niels Holck udleveret til
strafforfølgning.

-

Rigsadvokaten indstiller Niels Holck til udlevering
I går kl. 10.13
Opd. I går kl. 12.52
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-06-23-rigsadvokaten-indstiller-niels-holck-til-udlevering

-

Niels Holcks advokat: Livsfarligt for ham at komme til Indien
I går kl. 12.08
Opd. I går kl. 14.00
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-06-23-niels-holcks-advokat-livsfarligt-for-ham-at-komme-til-indien

-

Carlsberg sælger russisk milliardforretning - dog venter ét trin fortsat
I går kl. 13.39
https://nyheder.tv2.dk/business/2023-06-23-carlsberg-saelger-russisk-milliardforretning-dog-venter-et-trin-fortsat

-

Politikere i venteposition efter Holck-nyhed - kun et parti har
allerede armene i vejret
I går kl. 18.13
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-06-23-politikere-i-venteposition-efter-holck-nyhed-kun-et-parti-har-allerede-armene-i-vejret

... Dansk Folkeparti ...

-

Wagner-chef: Rusland havde ikke brug for krigen
I går kl. 18.59
Opd. I går kl. 23.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-23-wagner-chef-rusland-havde-ikke-brug-for-krigen

-

Ung Putin solgte bryggeriet, der endte som et mareridt for Carlsberg
I går kl. 20.14
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-06-23-ung-putin-solgte-bryggeriet-der-endte-som-et-mareridt-for-carlsberg

-

Forholdet mellem Danmark og Indien kører igen på skinner, men én
knast har længe stået i vejen
I går kl. 21.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-23-forholdet-mellem-danmark-og-indien-koerer-igen-paa-skinner-men-en-knast-har-laenge-staaet-i-vejen

-

Wagner-leder: Russisk angreb har dræbt mange af vores styrker
I går kl. 21.49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-23-wagner-leder-russisk-angreb-har-draebt-mange-af-vores-styrker

-

Wagner-leder anklages for at opfordre til væbnet oprør i Rusland
I går kl. 21.59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-23-wagner-leder-anklages-for-at-opfordre-til-vaebnet-oproer-i-rusland

-

Strid mellem Wagner-chef og Putin kan fodre russisk opstand, siger
ekspert
I går kl. 23.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-23-strid-mellem-wagner-chef-og-putin-kan-fodre-russisk-opstand-siger-ekspert

-

Russisk tv afbryder udsendelse og udsender meddelelse
I går kl. 23.20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-23-russisk-tv-afbryder-udsendelse-og-udsender-meddelelse

-

Moskva højner sikkerheden under strid med Wagner-chef
I dag kl. 00.32
Opd. I dag kl. 01.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-23-moskva-hoejner-sikkerheden-under-strid-med-wagner-chef

-

General kalder det et "militærkup" - Prigozjin opfordrer Nationalgarden
til at støtte ham
I dag kl. 00.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-23-general-kalder-det-et-militaerkup-prigozjin-opfordrer-nationalgarden-til-at-stoette-ham

-

Militærkonvoj er på motorvej mellem Moskva og sydlige regioner
I dag kl. 05.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-militaerkonvoj-er-paa-motorvej-mellem-moskva-og-sydlige-regioner

-

Wagner-leder: Mine mænd har krydset grænsen til Rusland
I dag kl. 06.06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-wagner-leder-mine-maend-har-krydset-graensen-til-rusland

-

2023-06-24 kl 08.54
Det ved vi, og det mangler vi svar på om mytteriet i Rusland
I dag kl. 06.46
Opd. 42 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-det-ved-vi-og-det-mangler-vi-svar-paa-om-mytteriet-i-rusland

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 06:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091575
Anders Frigaard
Stor uro i Rusland over natten

i dag kl. 06:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091581
Anders Frigaard
Sikkerheden øges i Moskva

i dag kl. 06:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091582
Anders Frigaard
Putin er blevet briefet om situationen

i dag kl. 06:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091589
Anders Frigaard
Borgere i Rostov opfordres til at blive indendøre

i dag kl. 06:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091600
Anders Frigaard
Russisk general opfordrer til fredelig løsning

i dag kl. 07:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091624
Anders Frigaard
Prigozjin: Det er ikke et militærkup

i dag kl. 07:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091645
Anders Frigaard
Prigozjin hævder, at den russiske hær slutter sig til Wagner

i dag kl. 07:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091673
Anders Frigaard
Prigozjin: Rostov er under Wagners kontrol

i dag kl. 07:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091726
Anders Frigaard
Prigozjin: Wagner har kontrol over flyvepladsen i Rostov

Kommentar:

Map (det østligste af Sortehavet):
https://goo.gl/maps/xdUKzmWQCYfGi8hK6

i dag kl. 07:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091747
Anders Frigaard
Anbefalinger

i dag kl. 07:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091762
Anders Frigaard
Billeder viser angiveligt Wagner-soldater i Rostov

i dag kl. 07:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091771
Anders Frigaard
Putins talsmand: Præsidenten kommer snart med udtalelse

i dag kl. 08:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091798
Anders Frigaard

Vi sender nu også en udvidet nyhedsudsendelse om hele situationen.

i dag kl. 08:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091804
Anders Frigaard
Ruslands forsvarsministerium sender besked til Wagner-soldater

49 min. siden (Time now CET 09.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091853
Anders Frigaard
Wagner-ekspert: Prigozjin er blevet presset

42 min. siden (Time now CET 09.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091874
Anders Frigaard
Zelenskyjs rådgiver: Det er kun lige begyndt i Rusland

14 min. siden (Time now CET 09.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091963
Selin Türker
Hvad er der sket, og hvad ved vi?

14 min. siden (Time now CET 09.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091965
Selin Türker
Nu taler Putin

3 min. siden (Time now CET 09.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091994
Selin Türker
Putin: Russiske styrker har fået de "nødvendige ordrer"

56 sek. siden (Time now CET 09.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092025
Selin Türker
Putin nævner ikke Prigozjin ved navn

(Time now CET 09.26)

[...]

24/6, CET 09:19, GMT 07:19
[...]

Gymnasiums særlige metode giver højere karakterer, hvis du har
eksamensangst, siger behandler
27 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25326

ET-Break

Was:
09.06 Senatorer:
Et atomangreb mod Ukraine bør sidestilles med et angreb på NATO

File 25.327 ...
Nuclearwar + nuclearwinter
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/25-xxx/25-3xx/25-327

"Other" news:

15.02 Chef for Wagner-gruppen: Russiske soldater bader i blod

18.59 Polens præsident: Hvis Rusland vinder, vil det angribe andre lande

06.20 Store konsekvenser for Rusland, hvis Wagner-gruppen angriber,
siger tænketank

det kan udløse 3. Verdenskrig - News 2023-06-24
Date: Sat, 24 Jun 2023 08:43:57 +0200
[...]

40 min. siden (Time now CET 09.42)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6091965
Selin Türker
Putin taler til nationen: Der er tale om højforræderi

2 min. siden (Time now CET 09.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092072
Selin Türker
Britisk forsvarsministerium: Wagner-gruppen bevæger sig mod Moskva

(Time now CET 09.42)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I går kl. 06.18
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-23-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 09.06
Senatorer: Et atomangreb mod Ukraine bør sidestilles med et angreb på NATO

De to amerikanske senatorer Lindsey Graham (republikaner) og Richard
Blumenthal (demokrat) ...

Kommentar:

Ja!

Kl. 09.35
Efterretninger: Rusland bruger delfiner til at beskytte flådebase

Kl. 10.42
Ukraine afværger nye russiske angreb – har nedskudt 13 krydsermissiler

Kl. 12.25
To dræbte i Kherson

Kl. 13.01
Ukraine om modoffensiv – hovedangreb venter forude

Kl. 15.02
Chef for Wagner-gruppen: Russiske soldater bader i blod

Kl. 15.20
Rusland udvider rejseforbud som reaktion på nye EU-sanktioner

Kl. 15.41
Mindst tre døde i russiske angreb i det sydlige Ukraine

Kl. 16.04
Zelenskyj: Ukraine vil stille embedsmænd for retten over dødsfald i
bombeskjul

Kl. 16.31
Luftshow i Moskva "sandsynligvis" aflyst grundet sanktioner

Kl. 16.55
Wagner-chef: Krigen var for forsvarsministerens skyld – ikke Ruslands

Kommentar:

Ævl! Det var/er Putin himself, der har al skylden! Forsvarsministeren
er blot en "skakbrik" i Putin-666s hænder; en skakbrik, der kan ofres
(ligesom dig)!

(
Google-auto-translation:

Босс Вагнера: Война была ради министра обороны, а не ради России

Комментарий:

Ой! Виноват сам Путин! Министр обороны — просто «шахматная фигура»
в руках Путина-666; шахматная фигура, которой можно пожертвовать
(как и тобой)!

Sorry for the bad translation, but still better than nothing, I guess!
)

Kl. 17.20
Ukraine forventer klare vilkår for optagelse ved NATO-topmøde i juli

Kl. 17.40
Tjonhar-broen vil være lukket i over to uger efter missilangreb

Kl. 18.46
USA sanktionerer to russiske efterretningsofficerer for indblanding i valg

Kl. 18.59
Polens præsident: Hvis Rusland vinder, vil det angribe andre lande

Kl. 19.18
Ukraine hævder at have slået russiske styrker i øst "tydeligt" tilbage

Kl. 19.39
Zelenskyj beordrer revision af ledere af militære værnepligtskontorer

Kl. 19.58
Ukraine advarer mod panik efter påstået atomtrussel

Kl. 20.29
Det Hvide Hus overvåger Zaporizjzja-atomkraftværket

Kl. 21.01
Prigozjin beskylder det russiske militær for at angribe Wagner-gruppen

Kl. 21.15
Prigozjin beder Rusland om ikke at yde modstand

Kl. 21.31
Prigozjin lover at stoppe den russiske forsvarsminister efter angreb
på Wagner-gruppen

Kl. 21.38
Prigozjin: Ikke et militærkup, men en march for retfærdighed

Kl. 21.56
Kreml: Alle nødvendige foranstaltninger bliver taget

Kl. 21.58
Russisk sikkerhedstjeneste åbner straffesag mod Prigozjin

Kl. 22.49
Lyn-analyse
Claus Borg Reinholdt
Korrespondent, TV 2

Kl. 23.06
Sparsomt med informationer

Kl. 23.12
Russisk statskanal afbryder udsendelse for at læse udtalelse om
Prigozjin op

Kl. 23.21
Stilhed fra Kreml - deler video af Putin, der ønsker "glædelig
ungdomsdag"

Kl. 23.24
Prigozjin kan få op mod 20 års fængsel, siger Ruslands generalanklager

Kl. 23.30
FSB til Wagner-soldater: Hjælp os med at pågribe Prigozjin

Kommentar:

I kan være fuld forvisset om, at I alle bliver henrettet - No matter
what. Putin-666 viser nemlig INGEN nåde; *hævngerrig* som han jo er!

(
Google-auto-translation:

ФСБ — вагнеровцам: Помогите поймать Пригожина

Комментарий:

Вы можете быть уверены, что вы все будете казнены - несмотря ни на
что. Путин-666 НЕ проявляет милосердия; *мстительный* как он есть!

Sorry for the bad translation, but still better than nothing, I guess!
)

Kl. 23.42
Russisk general beordrer Wagner-soldater at vende tilbage til baserne

Kl. 23.57
Sikkerheden er blevet styrket i Moskva, skriver Tass

Kl. 00.07
Prigozjin opfordrer Nationalgarden til at støtte ham

Kl. 00.13
Rostov, hvor forsvarsminister befinder sig, har skærpet sikkerheden

Kl. 00.13
Medie: Militærkøretøjer i Moskvas gader

Kl. 00.26
Rusland: Ukraine udnytter situationen med Prigozjin til at forberede
offensiv

Kl. 01.14
Wagner-leder: Vi har krydset grænsen til Rusland

Kl. 01.24
USA følger situationen nøje

Kl. 01.30
Kreml: Straffesag mod Prigozjin

Kl. 02.12
Putin bliver opdateret konstant

Kl. 02.50
Meldinger om eksplosioner i flere ukrainske byer

Kl. 03.00
Rostov-guvernør opfordrer borgere til at forholde sig i ro

Kl. 03.10
Wagner-gruppen: Russisk helikopter åbnede ild mod os

Kl. 03.30
Rostov-guvernør: Situationen kræver sikkerhedsstyrkers fulde koncentration

Kl. 03.36
Panservogne i Rostov

Kl. 03.38
Guvernør advarer beboere om at rejse mod syd

Kl. 04.03
Militærkonvoj på motorvej

Kl. 04.37
Wagner-gruppen vil vælte Ruslands militære ledelse

Kl. 05.31
Moskva indfører anti-terror-tiltag

Kl. 05.50
Central motorvej spærret, siger russisk guvernør

Kl. 06.20
Store konsekvenser for Rusland, hvis Wagner-gruppen angriber, siger
tænketank

Kl. 06.28
Guvernør i Rostov advarer borgere om at forlade hjemmet

Kl. 06.31
Korrespondent: Mytteriet er en realitet
Lyn-analyse
Claus Borg Reinholdt
Korrespondent, TV 2

Kl. 06.40
Video viser kampvogne og militært personel i Rostov

Kl. 06.50
Wagner-gruppen vil sætte kurs mod Moskva, siger Prigozjin

Kl. 07.04
Alle militære lokationer i Rostov er under Wagners kontrol, siger
Prigozjin

Kl. 07.11
Video viser Prigozjin tale med russiske topfolk

Kl. 07.28
- Det er en voldsom eskalering, siger analytiker

Kl. 07.30
Wagner-soldater poserer i Rostov

Kl. 07.32
Wagner-soldat poserer nær det russiske militærs hovedkvarter i Rostov

Kl. 07.34
Bliv klogere på Prigozjin

Kl. 07.52
Putin taler til nationen snart

Kl. 08.00
Kokken, der gik i krig

Kl. 08.02
Lyn-analyse
Claus Borg Reinholdt
Korrespondent, TV 2

Kl. 08.13
Ruslands forsvarsministerium reagerer: I er blevet ført bag lyset

Kl. 08.24
Rusland tager mytteriet "hammeralvorligt", siger ekspert

Kl. 08.34
Hvad er op og ned? Få overblikket her

Kl. 08.40
Mytteriet er "kun begyndelsen", siger Ukraine

Kl. 09.04
Medarbejdere på den danske ambassade i Moskva bliver indenfor

Kl. 09.06
Nu taler Putin

Kl. 09.09
Situationen i Rostov er "svær", siger Putin

Kl. 09.11
Oprørere vil blive straffet

43 min siden (Time now CET 10.17)
Britiske efterretninger: Wagner-gruppen bevæger sig mod Moskva

20 min siden (Time now CET 10.17)
Europa følger situationen nøje

15 min siden (Time now CET 10.17)
Meldinger om kampe i Rostov, siger britisk udenrigsministerium

8 min siden (Time now CET 10.17)
Wagner-gruppen påstår at have indtaget to byer - og har kurs mod Moskva

(Time now CET 10.17)

___

Opdatering:

Nå!

Og HVOR står du så henne i al det her, ET?

Skal planete vores gå under (pga. russiske *galninge*) oder was?...

Hmm ... (memory on from) ...

23/6, CET 09.06 Senatorer:
Et atomangreb mod Ukraine bør sidestilles med et angreb på NATO

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (kanske ETs
røst):
(2023-06-24, Saturday, day no 175 (190 left), CET 10:07, GMT 08:07)
- "Focus [on that, *1]"

(
*1:
Ordene var ej 100% sikre

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25327

NATO: Vi holder øje med situationen i Rusland

det kan udløse 3. Verdenskrig - News 2023-06-24
Date: Sat, 24 Jun 2023 08:43:57 +0200
25325 <u763bd$1r1h$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Sx-6yvlbCV8/m/VkQmZbR2AgAJ
DR S143 lør 24 jun 10:45:29
24.juni dr.dk/nyheder 09:03

KYIV FØLGER TÆT MED I SITUATIONEN

I dag kl. 09:03
DR's journalist i Kyiv om situation i Rusland:
'Det er svært ikke at godte sig over det i Ukraine'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/drs-journalist-i-kyiv-om-situation-i-rusland-det-er-svaert-ikke-godte-sig-over-det-i

-

Stålsat Putin i tv-tale: - Det er en kniv i ryggen
I dag kl. 09.11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-staalsat-putin-i-tv-tale-det-er-en-kniv-i-ryggen

-

Video og billeder viser glade Wagner-soldater i russisk storby
I dag kl. 09.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-video-og-billeder-viser-glade-wagner-soldater-i-russisk-storby

-

I dag kl. 09:54
Putin i tale til nationen: Det er en kniv i ryggen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-i-tale-til-nationen-det-er-en-kniv-i-ryggen-0

-

DR S145 lør 24 jun 10:45:29
24.juni dr.dk/nyheder 10:10

LABORATORIE I WUHAN UDELUKKET
Amerikanske efterretningstjenester har
ikke fundet direkte beviser på, at
coronapandemien stammer fra en hændelse
på Wuhans Institut for Virologi (WIV).

I dag kl. 10:10
Efterretningstjenester finder ingen direkte forbindelse mellem
corona og laboratorie i Wuhan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/efterretningstjenester-finder-ingen-direkte-forbindelse-mellem-corona-og-laboratorie

-

DR S146 lør 24 jun 10:45:29
24.juni dr.dk/nyheder 10:09

BRITER: STØRSTE UDFORDRING

I dag kl. 10:09
Britisk forsvarsministerium om situationen i Rusland: Den
største sikkerhedsudfordring i nyere tid
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britisk-forsvarsministerium-om-situationen-i-rusland-den-stoerste

-

I dag kl. 10:28
Wagner-soldater har angiveligt taget kontrollen over flere
militære anlæg 500 kilometer fra Moskva
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-soldater-har-angiveligt-taget-kontrollen-over-flere-militaere-anlaeg-500

-

Prigozjin kræver to hoveder serveret for at stoppe sin march mod Moskva
I dag kl. 10.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-prigozjin-kraever-to-hoveder-serveret-for-at-stoppe-sin-march-mod-moskva

-

I dag kl. 10:30
Hvem er Wagner-gruppen?
https://www.dr.dk/stories/1288510966/hvem-er-wagner-group/

-

DR S148 lør 24 jun 10:45:29
24.juni dr.dk/nyheder 10:43

MACRON OG ANDRE HOLDER NØJE ØJE

2023-06-24 kl 11.39
56 min. siden
Macron og andre verdensledere holder nøje øje med den
dramatiske situation i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/macron-og-andre-verdensledere-holder-noeje-oeje-med-den-dramatiske-situation-i

-

2023-06-24 kl 11.39
37 min. siden
Sikkerheden er skærpet i Moskva: Byen er lukket ned, og alle
bliver tjekket
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sikkerheden-er-skaerpet-i-moskva-byen-er-lukket-ned-og-alle-bliver-tjekket

-

2023-06-24 kl 11.39
4 min. siden
Udenrigsministeriet til danskere i Rusland: 'Bliv inden døre'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsministeriet-til-danskere-i-rusland-bliv-inden-doere

-

2023-06-24 kl 11.39
3 min. siden
Fra Putins kok til brutal hærleder - Wagner-leder Prigozjin viser tænder
mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fra-putins-kok-til-brutal-haerleder-wagner-leder-prigozjin-viser-taender-mod-rusland

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 09:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092126
Selin Türker
Reaktioner fra flere lande

i dag kl. 10:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092166
Selin Türker
Hovedpunkter fra Putins tale

i dag kl. 10:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092205
Selin Türker
Putin har talt med Lukashenko

i dag kl. 10:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092225
Anders Frigaard
Dansk ambassadør i Moskva: Vi holder os inden døre

49 min. siden (Time now CET 11.48-9)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092262
Selin Türker
Tjetjeniens leder er klar til at hjælpe Putin

33 min. siden (Time now CET 11.48-9)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092319
Selin Türker
Forsker: Prigozjin bliver fremstillet som løgneren

28 min. siden (Time now CET 11.48-9)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092335
Selin Türker
NATO: Vi holder øje med situationen

24 min. siden (Time now CET 11.48-9)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092341
Selin Türker
Udenrigsministeriet fraråder rejser i hele Rusland

21 min. siden (Time now CET 11.48-9)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092346
Selin Türker
Prigozjin svarer Putin igen: "Vi har ikke tænkt os at overgive os"

13 min. siden (Time now CET 11.48-9)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092367
Selin Türker
Prigozjin kalder Wagner-gruppen for russiske patrioter

11 min. siden (Time now CET 11.48-9)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092373
Selin Türker
Tidligere russisk præsident: Opfordrer russerne til at samle sig om Putin

(Time now CET 11.48-9)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 10.28
Lyn-analyse
Claus Borg Reinholdt
Korrespondent, TV 2

Kl. 10.37
Putin har informeret Hviderusland om situationen

46 min siden (Time now CET 11.52-5)
Wagner-kolonne angrebet: - Borgerkrigen er officielt begyndt, skriver Wagner

41 min siden (Time now CET 11.52-5)
- Groft sagt håber vi jo, russerne slår hinanden ihjel, siger Venstes
udenrigsordfører

Kommentar:

Det er helt og holdent *selvforskyldt*: De høster, hvad de har
sået! Og ALT, hvad der kan være til Ukraines fordel, beder vi om
- i Jesu navn!

34 min siden (Time now CET 11.52-5)
Udenrigsministeriet til danskere i Rusland: Bliv inden døre

27 min siden (Time now CET 11.52-5)
Tjetjensk leder klar til at sende soldater til Rusland

23 min siden (Time now CET 11.52-5)
Wagner-leder svarer igen: - Ingen vil følge Putins ordre

(Time now CET 11.52-5)

2023-06-24 kl 11.39
3 min. siden
Fra Putins kok til brutal hærleder - Wagner-leder Prigozjin viser tænder
mod Rusland

TV2:
2023-06-24 kl 11.45
Republikansk kamp skydes i gang i Washington: Trump stadig favorit
42 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25328

Det kan ende med Putins afgang, siger analytiker

Zelenskyj revser Putin

Ukraines udenrigsminister til Vesten: "Opgiv den falske neutralitet"

det kan udløse 3. Verdenskrig - News 2023-06-24
Date: Sat, 24 Jun 2023 08:43:57 +0200
25325 <u763bd$1r1h$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Sx-6yvlbCV8/m/VkQmZbR2AgAJ
Meteor observation i Danmark

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-06-24-02-07-03/

Dato: 2023-06-24
Klokken: 02:07:03 Dansk sommertid, UTC+2

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne Værdi Kommentar
Kurs 256 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 15 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

Kommentar:

360 - 256 = 104

Compare with ...

104 (43 + 61)
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/104

See also ...

Det Periodiske Systems "fingeraftryk" = 43,61 ...
https://sites.google.com/view/et-background/atomic-physics

43 and 61 ...
https://sites.google.com/view/markpointer/4x/43
https://sites.google.com/view/markpointer/6x/61

Man kan *kryptere* sit kendskab (til tallene 61 og 43) ved
at lægge dem sammen:

+43
+61
=
104

2*60 + 7 + 03/60 = 127,05

Compare with ...

127
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/127

> Tallet 127 benyttes til forståelsen af Stjernekortet (inside the Bible)!
>
> Det angiver således den galaktiske længdegrad på et meget støjende
> objekt (i radiobølgeområdet) kaldet Cygnys-A (i stjernekort 1)
>
> Dernæst angiver det også (i stjernekort 2, der dækker intervallet
> 150-300) den galaktiske længdegrad på 7-stjernen.

Tidligere var ruten mod Moskva fri – nu viser kort en sværm af
afspærringer
I dag kl. 11.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-tidligere-var-ruten-mod-moskva-fri-nu-viser-kort-en-svaerm-af-afspaerringer

-

I dag kl. 12:43
Nedskudt drone i Kyiv dræber mindst to og kvæster flere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nedskudt-drone-i-kyiv-draeber-mindst-og-kvaester-flere

-

Vi kan ikke afvise, at det her er begyndelsen på en revolution,
siger militæranalytiker
I dag kl. 12.46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-vi-kan-ikke-afvise-at-det-her-er-begyndelsen-paa-en-revolution-siger-militaeranalytiker

-

I dag kl. 12:54
LÆS SVARENE om Wagner-gruppens oprør: Det kræver, at de russiske
styrker i stort antal nægter at kæmpe mod dem
https://www.dr.dk/engagement/taet-paa/stil-spoergsmaal-hvilken-betydning-faar-wagner-gruppens-oproer

-

DR S151 lør 24 jun 12:55:56
24.juni dr.dk/nyheder 12:54

ZELENSKYJ REVSER PUTIN
Nu kommenterer Ukraines præsident
Zelenskyj udviklingen i Rusland. I et
længere skriv på Twitter retter han -
uden at bruge Putins navn - en skarp
kritik af den russiske præsident.

- Enhver, der vælger ondskabens vej,
ødelægger sig selv. Dem, som sender
kolonner af tropper for at ødelægge
livet i andre lande, kan ikke forhindre
dem i at flygte eller forråde, når
livet gør modstand, skriver han blandt
andet.

- Som kaster hundredetusindvis af
mennesker ind i krigen, for i sidste
ende at måtte barrikere sig selv i
Moskva mod dem, han selv har givet
våben, skriver Zelenskyj.

I dag kl. 12:54
Zelenskyj revser Putin: 'Enhver, der vælger ondskabens vej,
ødelægger sig selv'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-revser-putin-enhver-der-vaelger-ondskabens-vej-oedelaegger-sig-selv

-

2023-06-24 kl 14.05
51 min. siden
Militæranalytiker om situation i russisk storby: 'Det kan blive
enormt svært for russerne at få kontrol over igen'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/militaeranalytiker-om-situation-i-russisk-storby-det-kan-blive-enormt-svaert-russerne

-

2023-06-24 kl 14.05
14 min. siden
Borgere i russisk region bedes blive inden døre
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/borgere-i-russisk-region-bedes-blive-inden-doere

-

2023-06-24 kl 14.12
Prigozjin svarer igen på Putins tale: - Ingen vil følge Putins ordre
33 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-prigozjin-svarer-igen-paa-putins-tale-ingen-vil-foelge-putins-ordre

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 11:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092420
Selin Türker
Den ortodokse kirke i Rusland støtter Putin

Kommentar:

Ledelsen i kirken er *falsk*, fordi den jo legitimerer *tyveri*
af anden mands ejendom (i dette tilfælde Georien og nu også
Ukraine)!

i dag kl. 12:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092438
Selin Türker
Zelenskyj: Ruslands svaghed er åbenlys

i dag kl. 12:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092475
Selin Türker
Guvernør i Voronesj bekræfter brand ved brændstofsdepot

i dag kl. 12:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092570
Selin Türker
Putin har talt i telefon med Usbekistans præsident

i dag kl. 12:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092594
Selin Türker
Transport over Moskva-flod er lukket

i dag kl. 13:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092657
Selin Türker
Vidne til Reuters: Russisk hær har åbnet ild mod Wagner-gruppen

i dag kl. 13:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092681
Selin Türker
Ukraines udenrigsminister til Vesten: "Opgiv den falske neutralitet"

57 min. siden (Time now CET 14.15-6)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092706
Selin Türker
Russisk region beder beboere om at blive hjemme

37 min. siden (Time now CET 14.15-6)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092787
Selin Türker
Putin befinder sig i Kreml

31 min. siden (Time now CET 14.15-6)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092812
Selin Türker
Russiske nationalister vil offentliggøre en handlingsplan

12 min. siden (Time now CET 14.15-6)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6092902
Selin Türker
Prigozijn siger, at hans mænd har overtaget hovedkvarter i Rostov "uden
at affyre et eneste skud"

(Time now CET 14.15-6)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 12.01
Det kan ende med Putins afgang, siger analytiker

Kl. 12.10
Se hele Putins tale her

Kl. 12.21
Zelenskyj reagerer: - Ruslands svaghed er åbenlys

Kl. 12.37
Stor brand i oliedepot i Voronezj

Kl. 12.47
Transport over Moskva-floden er lukket

Kl. 12.50
Rishi Sunak vil tale med allierede

57 min siden (Time now CET 14.22-4)
Wagner-gruppen når ny by – rykker tættere på Moskva

48 min siden (Time now CET 14.22-4)
Lars Løkke reagerer på situationen i Rusland

43 min siden (Time now CET 14.22-4)
Meldinger om stor eksplosion i Rostov – video viser folk på flugt

41 min siden (Time now CET 14.22-4)
Ruslands nabolande opruster ved grænsen

38 min siden (Time now CET 14.22-4)
Gruppe af tidligere agenter vil lancere plan for "russiske patrioter"

28 min siden (Time now CET 14.22-4)
Rusland står bag os, siger Prigozjin

9 min siden (Time now CET 14.22-4)
Russisk præsidentfly har forladt Moskva, viser flydata

(Time now CET 14.22-4)

2023-06-24 kl 14.05
9 min. siden
Marie Watson fik dømt den mand, der delte falske nøgenbilleder af hende
- men hendes kamp er ikke slut

TV2:
2023-06-24 kl 14.12
Prigozjin svarer igen på Putins tale: - Ingen vil følge Putins ordre
33 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25329

The new *democratic* constitution of Russia

Was:
Putin stukket af fra Moskva

det kan udløse 3. Verdenskrig - News 2023-06-24
Date: Sat, 24 Jun 2023 08:43:57 +0200
25325 <u763bd$1r1h$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Sx-6yvlbCV8/m/VkQmZbR2AgAJ
DR S152 lør 24 jun 14:29:48
24.juni dr.dk/nyheder 14:07

LARS LØKKE: VI FØLGER SITUATIONEN

2023-06-24 kl 14.35
28 min. siden
Lars Løkke om Rusland: Regeringen er i tæt kontakt med vores allierede
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lars-loekke-om-rusland-regeringen-er-i-taet-kontakt-med-vores-allierede

-

2023-06-24 kl 14.35
21 min. siden
Militæranalytikere: Prigozjin har spillet sit sidste kort
https://www.dr.dk/nyheder/udland/militaeranalytikere-prigozjin-har-spillet-sit-sidste-kort

-

2023-06-24 kl 14.38
Rusland vil skille sig af med Wagner-leder og "æde" hans hær, mener ekspert
18 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-rusland-vil-skille-sig-af-med-wagner-leder-og-aede-hans-haer-mener-ekspert

-

DR S153 lør 24 jun 14:29:48
24.juni dr.dk/nyheder 14:27

ESTLAND OG LETLAND ØGER SIKKERHED
Estland og Letland, der begge grænser
mod Rusland, har øget sikkerheden ved
deres grænseovergange, skriver Reuters.
Letland vil desuden ikke tillade
russere at rejse ind, mens
urolighederne i Rusland pågår. Det
skriver landets udenrigsminister,
Edgards Rinkevics, på Twitter.

Estlands premierminister, Kaja Kallas,
opfordrer desuden borgere til at undgå
rejser ind i Rusland.

- Jeg kan forsikre om, at der ikke er
nogen direkte trussel mod vores land,
siger hun.

Meldingerne kommer, mens Wagner-gruppen
i nat gik ind i Rusland.

2023-06-24 kl 14.35
8 min. siden
Estland og Letland øger sikkerheden ved grænser til Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/estland-og-letland-oeger-sikkerheden-ved-graenser-til-rusland

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

10 min. siden (Time now CET 14.39-40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093010
Selin Türker
Russisk sikkerhedstjeneste: "Wagner-gruppens forsøg er mislykkedes"

4 min. siden (Time now CET 14.39-40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093036
Selin Türker
Wagner-leder bekræfter store mængder kontanter på kontor

(Time now CET 14.39-40)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
3 min siden (Time now CET 14.41)
Statsmedie afviser, at Putin er fløjet til Sankt Petersborg

(Time now CET 14.41)

The new *democratic* constitution of Russia

Input memory from ...

Subject: *Psykiatrisk* patient fra Kreml stukker af fra den lukkede -
Re: ... News 2023-06-21
Date: Wed, 21 Jun 2023 16:18:39 +0200
25320 <u6v0rv$2tgt8$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0xmsmOMh-Sk/m/Dlzih89SAgAJ

> "Kanske" det vil være klogt af os (Menneskeheden), hvis vi altså
> overlever denne galning-i-Kreml's vanvid, at *forbyde* *sindssyge*
> mennesker ved magten, netop fordi de jo IKKE tjener folkets ve og vel
> men blot søger deres egen *sygelige* trang til at bestemme over andre
> (dyrisk dominansbehov) men fører dem i afgrunden!

Psykisk syge personer, herunder psykopater, FORBYDES adgang til
magtens tinde!

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25330

Moskva benægter, at Putin er en fej psykopat, der stikker af, men men
men ...

det kan udløse 3. Verdenskrig - News 2023-06-24
Date: Sat, 24 Jun 2023 08:43:57 +0200
25325 <u763bd$1r1h$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Sx-6yvlbCV8/m/VkQmZbR2AgAJ
DR S152 lør 24 jun 15:40:07
24.juni dr.dk/nyheder 14:07

LARS LØKKE: VI FØLGER SITUATIONEN

-

DR S153 lør 24 jun 15:40:07
24.juni dr.dk/nyheder 14:27

ESTLAND OG LETLAND ØGER SIKKERHED

-

DR S154 lør 24 jun 15:40:07
24.juni dr.dk/nyheder 15:26

LANDE MELDER DERES STØTTE TIL PUTIN
Den russiske præsident Vladimir Putin
kan regne med støtte fra både Tyrkiet
og Belarus, mens urolighederne står på
i Rusland.

Ifølge Kreml har Putin i dag talt i
telefon med Tyrkiets præsident, Recep,
Tayyip Erdogan. Det skriver det
russiske nyhedsbureau Interfax.

Her skulle Erdogan have udtrykt sin
støtte til Putin som Ruslands leder.

Ligeledes har Belarus været ude og
annoncere sin støtte og fortsatte
alliance med Rusland i en officiel
melding fra landets sikkerhedsråd.

2023-06-24 kl 15.54
28 min. siden
Tyrkiet og Belarus melder deres støtte til Putin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiet-og-belarus-melder-deres-stoette-til-putin

Kommentar:

Belarus er et *diktatur* og vil også snart kollapse!

-

2023-06-24 kl 14.58
Regeringen følger situation tæt: Det tegner sig dramatisk, siger minister
21 min siden
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-06-24-regeringen-foelger-situation-taet-det-tegner-sig-dramatisk-siger-minister

-

DR S157 lør 24 jun 15:40:08
24.juni dr.dk/nyheder 15:39

TROELS LUND POULSEN OM KONFLIKT

2023-06-24 kl 15.54
15 min. siden
Troels Lund Poulsen om konflikt i Rusland: 'Regeringen følger
situationen meget tæt'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/troels-lund-poulsen-om-konflikt-i-rusland-regeringen-foelger-situationen-meget-taet

-

2023-06-24 kl 14.57
Billeder viser Wagner-gruppens køretøjer på motorvej
16 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-billeder-viser-wagner-gruppens-koeretoejer-paa-motorvej

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 14:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093076
Selin Türker
Belarus støtter fortsat op om Putin

i dag kl. 14:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093084
Selin Türker
Putin har talt i telefon med Erdogan

47 min. siden (Time now CET 15.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093145
Selin Türker
Udsolgte flybilletter fra Moskva

39 min. siden (Time now CET 15.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093182
Selin Türker
Putin underskriver ny lov: Tillader 30-dages frihedsberøvelse

15 min. siden (Time now CET 15.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093296
Selin Türker
Troels Lund Poulsen: Regeringen følger situationen tæt

(Time now CET 15.50)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
58 min siden (Time now CET 15.48)
Avis: Tungt bevæbnede betjente tager opstilling i Moskva

35 min siden (Time now CET 15.48)
Putin underskriver ny lov om undtagelsestilstand

19 min siden (Time now CET 15.48)
Troels Lund: Regeringen følger udviklingen meget tæt

38 sek siden (Time now CET 15.56)
Guvernør bekræfter Wagner-gruppens tilstedeværelse

(Time now CET 15.56)

2023-06-24 kl 15.54
3 min. siden
Stærk australier sender Holger Rune ud af græsturnering i London

TV2:
2023-06-24 kl 14.57
Billeder viser Wagner-gruppens køretøjer på motorvej
16 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25331

At lokke børn med slik (Увлекаем детей конфетами)

det kan udløse 3. Verdenskrig - News 2023-06-24
Date: Sat, 24 Jun 2023 08:43:57 +0200
[...]

8 min. siden (Time now CET 16.09)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093424
Selin Türker
Russisk guvernør bekræfter: Wagner-styrker er til stede

4 min. siden (Time now CET 16.20)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093476
Selin Türker
Wagner-soldater tilbydes amnesti, hvis de overgiver sig

Kommentar:

Den *hævngerrige* Putin vil næppe dette, så ...

(Hvor dum kan et menneske være:)

At lokke børn med slik!

(
4 минуты с (Время сейчас CET 16.20)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093476
Селин Тюркер
Солдатам Вагнера предлагается амнистия, если они сдадутся

Комментарий:

*мстительный* Путин вряд ли захочет этого, так что…

(Каким глупым может быть человек :)

Увлекаем детей конфетами!
)

(Time now CET 16.20)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
1 min siden (Time now CET 16.25)
Putin har drøftet situationen Erdogan

(Time now CET 16.25)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25332

*Kujonen* er stukket af (*трус* убежал)

det kan udløse 3. Verdenskrig - News 2023-06-24
Date: Sat, 24 Jun 2023 08:43:57 +0200
25325 <u763bd$1r1h$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Sx-6yvlbCV8/m/VkQmZbR2AgAJ
DR S156 lør 24 jun 17:04:12
24.juni dr.dk/nyheder 16:39

GUVERNØR: WAGNER ER TIL STEDE

Guvernøren i den russiske region
Lipetsk ..

2023-06-24 kl 17.07
28 min. siden
Russisk guvernør bekræfter: Wagner-styrker er til stede
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-guvernoer-bekraefter-wagner-styrker-er-til-stede

-

DR S159 lør 24 jun 17:04:12
24.juni dr.dk/nyheder 17:03

OMKRING 70 DANSKERE I RUSLAND

2023-06-24 kl 17.07
4 min. siden
Udenrigsministeriet: 'Omkring 70 danskere i Rusland'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsministeriet-omkring-70-danskere-i-rusland

-

2023-06-24 kl 17.17
Russisk præsidentfly har forladt Moskva, viser flydata
39 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-russisk-praesidentfly-har-forladt-moskva-viser-flydata

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

18 min. siden (Time now CET 17.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093595
Selin Türker
Russisk udenrigsministerium advarer Vesten

(Time now CET 17.10)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
32 min siden (Time now CET 17.13)
Wagner-soldater loves amnesti

21 min siden (Time now CET 17.13)
Skraldebiler blokerer motorvej ved Moskva

16 min siden (Time now CET 17.13)
Omkring 70 danskere i Rusland

(Time now CET 17.13)

2023-06-24 kl 17.07
1 min. siden
Legetøjsfabrikant tilbagekalder millionvis af ’Baby Shark’ badelegetøj

TV2:
2023-06-24 kl 17.16
Students tilstand uafklaret – gymnasium vil se på sikkerhed
9 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25333

Zelenskyj taler om Putin: Han er tydeligvis meget bange

det kan udløse 3. Verdenskrig - News 2023-06-24
Date: Sat, 24 Jun 2023 08:43:57 +0200
25325 <u763bd$1r1h$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Sx-6yvlbCV8/m/VkQmZbR2AgAJ
I dag kl. 17:31
Forsvarskorrespondent om russisk kaos midt i Ukraine-krigen:
Potentielt kan det her få stor betydning
https://www.dr.dk/nyheder/udland/forsvarskorrespondent-om-russisk-kaos-midt-i-ukraine-krigen-potentielt-kan-det-her

-

DR S161 lør 24 jun 19:57:33
24.juni dr.dk/nyheder 17:44

BORGMESTER: 'BLIVE HJEMME'

I dag kl. 17:44
Moskvas borgmester opfordrer indbyggere til at blive hjemme
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/moskvas-borgmester-opfordrer-indbyggere-til-blive-hjemme

-

Moskvas borgmester opfordrer borgerne til at holde sig fra
gaderne: - De bør tage situationen meget alvorligt, siger
korrespondent
I dag kl. 18.46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-moskvas-borgmester-opfordrer-borgerne-til-at-holde-sig-fra-gaderne-de-boer-tage-situationen-meget-alvorligt-siger-korrespondent

-

DR S162 lør 24 jun 19:57:34
24.juni dr.dk/nyheder 19:39

PRIGOZJIN STOPPER FREMMARCH
Lederen af Wagner-gruppen, Jevgenij
Prigozjin, bekræfter i en ny
talebesked, at hans soldater vender
tilbage til baserne for at undgå
blodsudgydelse.

Det oplyser Reuters.

Beskeden fra Wagner-lederen kom
minutter efter, at præsidentkontoret i
Belarus oplyste, at landets præsident,
Aleksandr Lukasjenko, havde indgået en
aftale med Prigozjin om at stoppe
fremrykningen.

I dag kl. 19:39
Prigozjin: Vi vender tilbage til baserne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/prigozhin-vi-vender-tilbage-til-baserne

-

2023-06-24 kl 20.54
Wagner-gruppen vender om, siger Prigozjin
I dag kl. 19.40
Opd. 25 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-24-wagner-gruppen-vender-om-siger-prigozjin

-

DR S163 lør 24 jun 19:57:34
24.juni dr.dk/nyheder 19:55

STYRKER HAR INDLEDT OFFENSIVER

2023-06-24 kl 20.47
52 min. siden
Ukrainske styrker har indledt offensiver
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainske-styrker-har-indledt-offensiver

-

2023-06-24 kl 20.47
6 min. siden
Udenrigskommentator: Prigozjin er en død mand, medmindre han får
et forlig med Putin
https://www.dr.dk/nyheder/udland/udenrigskommentator-prigozjin-er-en-doed-mand-medmindre-han-faar-et-forlig-med-putin

Kommentar:

Fuldstændig *urealistisk*, fordi Putin kan ikke tåle en dolk i
ryggen, så *hævngerrighed* er hans eneste måde at overleve på
mentalt!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 17:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093726
Jakob Busk Olsen
Erdogan opfordrer Putin til at udvise "sund fornuft"

i dag kl. 17:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093800
Jakob Busk Olsen
Udenrigsministeriet: Omkring 70 danskere i Rusland skal passe på

i dag kl. 18:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093898
Jakob Busk Olsen
Veje mod Moskva bliver blokeret og gravet op

i dag kl. 18:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6093955
Jakob Busk Olsen
Flere tiltag i Moskva: Udendørsarrangementer aflyst

i dag kl. 18:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6094013
Jakob Busk Olsen
Nabolande øger sikkerheden langs grænser til Rusland

i dag kl. 19:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6094088
Jakob Busk Olsen
Kilde: 5.000 Wagner-soldater på vej mod Moskva

i dag kl. 19:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6094188
Jakob Busk Olsen
Belarus: Prigozjin er gået med til at standse fremrykning

i dag kl. 19:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6094196
Jakob Busk Olsen
Prigozjin: Vi vender tilbage til baserne

49 min. siden (Time now CET 20.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6094310
Jakob Busk Olsen
Her er hele talebeskeden fra Prigozjin

44 min. siden (Time now CET 20.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6094323
Jakob Busk Olsen
Ukraine: Offensiver i gang flere steder.

28 min. siden (Time now CET 20.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6094364
Jakob Busk Olsen
Udenrigskommentator: Prigozjin er en død mand, hvis han ikke får
forlig

(Time now CET 20.57)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 17.23
Moskvas borgmester erklærer mandag for arbejdsfri

Kl. 17.28
Rusland advarer Vesten

Kl. 17.35
Wagner-gruppen kræver to mænd fyret

Kl. 17.57
Medvedev: Rusland vil ikke tillade et kup

Kl. 18.24
Moskva forbyder store arrangementer

Kl. 18.33
Russisk statsmedie melder om skyderi i Rostov

Kl. 18.39
Biden har drøftet situationen med europæiske lande

Kl. 18.44
Dansker i Moskva: - Folk ryster lidt på hovedet

Kl. 18.59
Russere ødelægger egne veje med gravemaskiner

Kl. 19.17
Zelenskyj taler om Putin: Han er tydeligvis meget bange

Kommentar:

Psykopaten lider af mindreværdskomplekser, så ja!

Kl. 19.23
Balarus hævder at indgået aftale med Prigozjin

Kl. 19.30
Wagner-gruppen vender om, siger Prigozjin

Kl. 19.47
Ekspert: Det ville have været selvmord at køre mod Moskva

Kl. 19.55
Korrespondenter: Næppe plads til både Putin og Prigozjin

48 min siden (Time now CET 21.07)
Prigozjin: Vi var under 200 kilometer fra Moskva

22 min siden (Time now CET 21.07)
Russisk medie: Putin har takket Lukasjenko

34 sek siden (Time now CET 21.07)
Det har været en vanskelig dag, siger guvernør

(Time now CET 21.07)

Opdatering:

Indse *idioter*, at ...

Det russiske forsvarsministerium IKKE har fået grønt lys til at
bombe Jer (Wagner-soldater) UDEN Putin-666's godkendelse!

Ergo ønsker Putin-666 Jer ryddet af vejen og har ønsket det i
lang tid!

(
Обновлять:

Поймите *идиоты*, что…

Минобороны России НЕ дано добро бомбить Вас (солдат Вагнера) БЕЗ
одобрения Путина-666!

Следовательно, Путин-666 хочет убрать вас с дороги и давно хотел!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25334