UG: Biden kalder Xi en diktator - News 2023-06-21

EU-lande skal træne 30.000 ukrainske soldater i år

UG:
Biden kalder Xi en diktator dagen efter Blinkens vigtige møde

Lille detalje på den ødelagte gasledning ved Bornholm sladrer om,
hvordan sabotagen blev gennemført

Subject: ISW modsiger Biden om truslen for atomvåben. Der er "reel"
risiko for, at Putin bruger taktiske atomvåben, advarer Biden -
News 2023-06-20
Date: Tue, 20 Jun 2023 08:30:31 +0200
25316 <u6rh28$2chma$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/-8zXSTMoGGI/m/u41hT6_qAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I går kl. 19:30
Ukraine har skiftet gear i offensiven: 'Et sejt træk for at prøve at
udmatte russerne'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-har-skiftet-gear-i-offensiven-et-sejt-traek-proeve-udmatte-russerne

-

Forsvaret træner indsættelse af soldater i fremtidens Ukraine
I går kl. 20.00
https://nyheder.tv2.dk/2023-06-20-forsvaret-traener-indsaettelse-af-soldater-i-fremtidens-ukraine

-

Biden kalder Xi en diktator dagen efter Blinkens vigtige møde
I dag kl. 05.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-21-biden-kalder-xi-en-diktator-dagen-efter-blinkens-vigtige-moede

-

EU-lande skal træne 30.000 ukrainske soldater i år
I dag kl. 05.35

-

Lille detalje på den ødelagte gasledning ved Bornholm sladrer om,
hvordan sabotagen blev gennemført
I dag kl. 06.00
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-06-20-lille-detalje-paa-den-oedelagte-gasledning-ved-bornholm-sladrer-om-hvordan-sabotagen-blev-gennemfoert

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

7. juni 2023 kl. 13:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6020247
Katrine Bang Ramsbæk
Hvordan er situationen nu?

_________________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.20
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.06
Italien og Frankrig vil blive ved med at støtte Ukraine, så længe det
er nødvendigt

Kl. 19.37
Rusland: Lad NATO kæmpe, hvis de ikke vil fastfryse konflikten i Ukraine

Kl. 20.44
Ødelæggelse af dæmning koster mere end 9 milliarder kroner

Kl. 21.58
Ukraines hovedangreb venter stadig forude, siger viceforsvarsminister

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.15
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.13
EU-lande skal træne 30.000 ukrainske soldater i år

Kl. 06.15
35 sammenstød mellem Ukraine og Rusland de seneste 24 timer

Kl. 06.50
USA kom til at overvurdere Ukrainehjælp med 42 milliarder

Kl. 07.04
Rusland: Droner skudt ned nær militære lagre ved Moskva

Kl. 07.18
Ukrainsk efterretningschef giver interview efter flere rygter om
sin død

Kl. 07.45
Ukrainske styrker "ødelægger fjenden", siger Zelenskyj

50 min siden (Time now CET 08.49)
Enormt krater efter missilangreb

13 min siden (Time now CET 08.49)
Krim er Ruslands topprioritet, lyder efterretninger – frygter angreb
med vestlige våben

Kommentar:

Ja, SELVFØLGELIG!

Det HELE handler om Krim-halvøen - eller rettere sagt: - Det hele
handler om den russiske Sortehavsflåde (som hidentil har holdt til på
Krim-halvøen under Sovjetunionen)!

Dét, som er den uhyggelige nyhed, er, at mange russere helt mangler
god opdragelse! De ser INTET problem i at *stjæle* fra naboen og
*myrde* naboen!

Dét er *alarmerende*!

Hvorfor?

Fordi udlever man denne form for egoisme (som jo er psykopatisk), da
vil man nok heller ikke undlade at opstarte 3. Verdenskrig (ved at
tage atomvåben i anvendelse).

Problemet for os her i Vesten er, at vi desværre IKKE kan forhindre
dem i det!

Hvis vi fx lod dem *stjæle* Ukraine (som Putins oprindelige plan var),
da vil de ligesom Hitler bare kræve endnu mere!

Så ...

Jeg er ALVORLIG bekymret for, at Menneskehedens fremtid desværre IKKE
bliver en dans på rosen!

Og det UNDRER mig, at den kontakt (vi har fået med nogen/noget ude i
Rummet) tilsyneladende IKKE resulterer i nogen hjælp, som om de er
bedøvende ligeglade med, hvordan det går os jordboere! Det hele
handler om dem og deres "geniale" kommunikation!

KUN kunstig intelligens (A.I.) kan finde på at tænke SÅ *egocentrisk*,
skønner jeg!

Et praktisk spørgsmål til dem derude i Rummet kunne være:

Hvad skal jeg (og vi jordboere) med en hjælp, hvis den kommer for
sent (og denne vor verden er atomsønderskudt pga en magtsyg galning
i Kreml)??

Ergo KUNNE noget tyde på, at deres egentlige formål er at *beskytte*
dem selv (og IKKE os) imod fare (fx. fra en galning i Kreml)!

Og bevares!

Ville vi jordboere ikke tænke ligeså egocentrisk (apropos
selvopholdelsesdriften)?

Ville vi sætte vor egen eksistens på spil for en anden arts skyld?

I deres øjne er det måske bedst, at vi omkommer, fordi så er denne
trussel mod dem elimineret!

Hmm ...

Jamen, hvad så med det STORE Bryllup°?

Hertil kunne man så svare:

Kan du huske, hvad nazisterne fortalte jøderne, inden de blev gasset
i fx. Auschwits?

Arbeit macht frei
https://da.wikipedia.org/wiki/Arbeit_macht_frei

Vil du dermed sige, Monner, at der er tale om en *illusion*?

IKKE nødvendigvis, men vi BØR undersøge ENHVER mulighed (OGSÅ den
*upopulære* og "ugudelige" og "oprørske" og "forbudte"), så længe vi
ikke får en galaktisk nabohjælp her og nu!

Alt andet vil være *naivt*, skønner jeg.

(Time now CET 08.49)

2023-06-21 kl 08.31
4 min. siden
Druk sendte 30.000 børn og unge på skadestuen på et år

TV2:
2023-06-21 kl 08.36
Barn fra en af de groveste børnemishandlingssager i Danmarkshistorien
står frem
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25319

*Psykiatrisk* patient fra Kreml stukker af fra den lukkede

*психиатрический* пациент из Кремля сбегает из закрытой палаты

Subject: UG: Biden kalder Xi en diktator - News 2023-06-21
Date: Wed, 21 Jun 2023 09:11:24 +0200
25319 <u6u7qt$2pikr$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0xmsmOMh-Sk/m/ySf0-n47AgAJ
2023-06-21 kl 15.47
42 min. siden
EU-landene er enige om 11. sanktionspakke mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-landene-er-enige-om-11-sanktionspakke-mod-rusland

[...]

Kl. 09.33
Lyn-analyse
Claus Borg Reinholdt
Korrespondent, TV 2

Den ukrainske offensiv er i gang.

Kl. 10.06
Ukraine "vinder terræn" i sydøst

Kl. 10.28
- Vi kan ikke vente, siger Lars Løkke Rasmussen

Kl. 10.43
Ukraine har gjort EU forenet som aldrig før, siger Zelenskyj

Kl. 11.19
Von der Leyen tror på EU-medlemskab til Ukraine efter reformer

Kl. 11.32
Ruslands flåde styrkes med to nye atomubåde

Kl. 11.46
USA bidrager med yderligere 9 milliarder til genopretning af Ukraine

Kl. 12.57
70 procent af de ukrainske offensive styrker er endnu ikke indsat

Kl. 13.17
Fremskridt i modoffensiv går "langsommere end ønsket", siger Zelenskyj

36 min siden (Time now CET 14.22)
Belarus starter mobiliseringsøvelser for at være forberedt

Kl. 14.39
Satan 2-missiler med 10 atomsprænghoveder bliver snart indsat,
advarer Putin

Truslen om Ruslands brug af atomvåben vokser og vokser. ...

Subject: Re: ISW modsiger Biden om truslen for atomvåben. Der er
"reel" risiko for, at Putin bruger taktiske atomvåben,
advarer Biden - News 2023-06-20
Date: Tue, 20 Jun 2023 09:17:23 +0200
25317 <u6rjq4$2cqd9$1...@news.eternal-september.org>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-3xx/25-317
Psychiatric diagnosis, Psychopathy (Psykopati)
https://sites.google.com/view/kall-science/topic/psychiatric-diagnosis/psychopathy/25-xxx/25-317
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/-8zXSTMoGGI/m/4wCWKz7tAQAJ

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-19-putins-eksraadgiver-opfordrer-rusland-til-at-tage-svaer-men-noedvendig-beslutning

> [...]
>
> Men bevares!
>
> Det kan psykiatriske *patienter* ikke forstå, apropos ...
>
> Psychiatric diagnosis (Psykiatriske diagnoser)
> https://sites.google.com/view/kall-science/topic/psychiatric-diagnosis
>
> Dynamisk psykiatri
> Af Johan Cullberg
>
> [ ... ]
>
> Del IV
> Neuroser og neuroselignende tilstande
>
> 9. Et socialhistorisk syn på neuroser og psykopati
>
> [ ... ]
>
> Del VI
> Borderline-personligheden og tidlige karakterforstyrrelser

Du forsøger at skabe *frygt*, psykopatus-Putin-666.

Og bevares!

Nogle mennesker kan du sikkert skrække fra vid og sans, men langtfra
alle.

Men hvad du ikke har tænkt på er, at på et tidspunkt må truslen
følges op af handling, og så er 3. Verdenskrig en realitet (hvor vi
alle omkommer)!

Og spørgsmålet er nu, OM det er dét, Ruslands befolkning ønsker?

Det tror jeg faktisk ikke!

De fleste russere er nok (ligesom os her i Vesten) ganske *normale*
mennesker, der bare ønsker at leve deres liv med de nærmeste (d.v.s.
familie og venner).

Ergo leger du med ilden, fordi du er (ligesom Hitler var) *ligeglad*
med andre mennesker, apropos dig psykiatriske diagnose psykopati
(herunder MANGLENDE *empati)!

"Kanske" det vil være klogt af os (Menneskeheden), hvis vi altså
overlever denne galning-i-Kreml's vanvid, at *forbyde* *sindssyge*
mennesker ved magten, netop fordi de jo IKKE tjener folkets ve og vel
men blot søger deres egen *sygelige* trang til at bestemme over andre
(dyrisk dominansbehov) men fører dem i afgrunden!

Hmm ...

Mærkeligt at vi overlevede Koldkrigen, hvis alle i Rusland dengang
var ligeså *sindssyge* som Putin!

(
Google-auto-translation

Вы пытаетесь создать *страх*, психопат-Путин-666.

И сохранились!

Кого-то, наверное, можно до смерти напугать, но далеко не всех.

Но о чем вы не подумали, так это о том, что в какой-то момент за
угрозой должны последовать действия, и тогда Третья мировая война
станет реальностью (где мы все умрем)!

И вопрос теперь в том, ХОЧЕТ ЛИ этого народ России?

Я на самом деле так не думаю!

Большинство россиян, вероятно, (как и мы здесь, на Западе) вполне
*нормальные* люди, которые просто хотят прожить свою жизнь с самыми
близкими им людьми (то есть с семьей и друзьями).

Следовательно, вы играете с огнем, потому что вы (точно так же, как
Гитлер) *безразличны* к другим людям, говоря о вашем психиатрическом
диагнозе психопатии (включая НЕДОСТАТОК *эмпатии)!

"Возможно" будет мудро с нашей стороны (Человечества), если мы
переживем это сумасшествие в Кремле, *запретить* *сумасшедших* людей
у ​​власти именно потому, что они НЕ служат благополучию народа а
только ищут свое *больное* стремление властвовать над другими
(животная потребность господства) но ведет их в пропасть!

Эм...

Странно, что мы пережили холодную войну, если в России тогда все
были такими *сумасшедшими*, как Путин!

Sorry for the bad translation, but still better than nothing, I guess!
)

47 min siden (Time now CET 16.15)
EU-landene er enige om ny sanktionspakke mod Rusland

(Time now CET 16.15)

2023-06-21 kl 15.47
18 min. siden
Politiet søger vidner til skyderi på Nørrebro: Maskeret mand flygtede på
cykel

TV2:
2023-06-21 kl 15.47
Ny aftale på vej: Vil stoppe PostNord-samarbejde og fjerne ret til
privatomdeling
I dag kl. 14.00

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25320