Forslag vedr. Regeringsdannelse I Danmark - News 2022-11-05

Forslag vedr. Regeringsdannelse I Danmark

File 24.651 ...
snUFO-partiet
https://sites.google.com/view/snufo/files/24-xxx/24-6xx/24-651

Was:
Frimærke hylder Krim-bro-sprængning

G7-lande vil hjælpe Ukraine

Subject: Atomvagthunden IAEA finder ingen tegn på beskidte bomber
i Ukraine - News 2022-11-04
Date: Fri, 4 Nov 2022 09:14:13 +0100
24649 <tk2hkl$1ni6d$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/97aulEebsWk/m/YPk_w2XvAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

> [...]
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2022-11-05-02-47-01/
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2022-11-05-04-06-09/

BREAKING News on (Forslag vedr. Regeringsdannelse)

Vedr. Regeringsdannelse:

Tillad mig at *udfordre* Jer (uanset hvilket parti I tilhører)!

1.
Anders Samuelsen (og dermed Liberal Alliance) har ret i, at det
vil hjælpe utrolig meget, hvis alle betalte samme skat uanset
hvad; altså at reglerne blev forenklet til fx. 40% (UDEN fradrag
overhovedet; uanset om man har privat bolig eller ej)!

(
I USA siger man (om Danmark), at det IKKE nytter noget, hvis alle
hjælper alle.

Derfor ...
)

Hvis vi som *socialt* samfund dernæst viser hensyn og hjælper
alle dem, som så (ved det nye system) IKKE kan få pengene til at
række (fremfor bundfradrag).

Man KUNNE gøre ordningen *fleksibel*, så vi har en *glidende*
overgang fra 0% til 100% hjælp (fremfor at tildele hjælp KUN til
dem, der har en samlet indkomst lavere end fx. 180.00)

Man KUNNE lave en overgangsperiode, liugesom Moderaternes forslag
(se under punkt 2).

2.
TVUNGEN opsparing for ALLE borgere. Emnet er blevet drøftet
tidligere. Se herunder.

3.
Så godt som al økonomi AFHÆNGER af tilrådighed stående
energi-kilder.

Når disse IKKE havde, så opstår der problemer!
(Ihukom fx. energikrisen efter Yom Yippur-krigen i 1973)

Hvis vi derfor satser MEGET mere på vedvarende energi (ved at
udnytte Sol- og vindkraft), KUNNE vi på længere sigt bedre det
danske samfunds økonomi - teoretisk set.

Gennem EU KUNNE vi fx. satse på Solkraftværker i Sahara/Australien.

Enerigen lagres ved at binde Brint-atomerne fra vand vha.
elektrolyse.

Brint er en gasart, og kan umiddelbart anvendes i hele vores
naturgas-system, men ...

På længere sigt ville det være hensigstmæssigtat binde
brintatomerne til CO2-atomer (udvundet fra atmosfæren) og danne
fx. ethanol, som jo er en væske, der kan opbevares meget snildt
igennem flere århundreder!

Dernæst ...

Ørkenspredningen på globalt plan kan måske bekæmpes (eller i
hvert fald hæmmes) ved at "dumpe" plantemateriale i kunstige søer
(hvor forrådnelsen mindskes), apropos moser!

Herved KUNNE vi bidrage til at bekæmpe kilmaforandringerne!

-

Jamen ...

HVOR skal pengene komme fra, kan jeg høre en indvende.

1.
Vi opretter et firma, som staten ejer 100%

Dette firma produkserer energi.

Hertil sætter vi folk i arbejde (for den løn, som de ALLEREDE
modtager i form af bistandshjælp eller
arbejdsløshedsunderstøttelse)

Men, men, men ...

Det må IKKE være en *slavehandel*!

Hvis fx. et menneske modtager 80% af en normal løn, da skal
vedkommende IKKE arbejde mere end svarende til dette beløb!

(
37 timer * 80% = 29,6 timer
)

HVOR skal materialerne komme fra?

*Genbrug*!

Alle de offentlige genbrugspladser modtager daglig kasserede
termovinduer osv.

Og dem (og MEGET andet) kan vi *genanvende* i vores
solkraftværker.

Det kan godt være, at solkraftværkerne i starten IKKE er så
effektive, men ...

Betragt det som et firma, hvor vi har 100% underskud!

Nedbringes dette underskud til fx. 90%; ja så er 10% sparet!

Og det er den løsning, som på længere sigt vil kunne gavne
klimaet; SAMTIDIG med at vi bliver MERE *uafhængige* at energi
fra diktatur-stater!

Tillad mig OGSÅ lige at anføre, at ... (ALLE skal i arbejde) ...!

Jeg selv er således førtidspensionist (pga. sindslidelse), men ...

(
Samfundsudgifterne er temmelig høje for at forsørge et menneske
som jeg, og jeg er dybt taknemmelig, men ...
)

Jeg er IKKE 100% uarbejdsdygtig!

Jeg er uddannet laborant og kan sagtens lave noget. Opstår der så
problemer, der fremprovokerer sygdom, da kan man jo bare melde
sig syg!

Tillad mig at komme med en historie fra det virkelige liv:

Subject: DE: Svage elever ... (break) psykisk syge kan også være
med + ET-break (The Escape from Hell on Earth) -

Date: Sat, 5 Nov 2022 10:04:12 +0100
24651 <tk58ud$2c4g0$1...@news.eternal-september.org>
snUFO-partiet
https://sites.google.com/view/snufo/files/24-xxx/24-6xx/24-651
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/SQEa6gUTK2E/m/AAnGfLRAAgAJ
I går kl. 19:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/de-voldsomme-protester-i-iran-fortsaetter-men-kan-de-iranske-kvinder-vaelte

-

DR S129 lør 05 nov 00:02:52
4.november dr.dk/nyheder 20:09

FRIMÆRKE HYLDER KRIM-BRO-SPRÆNGNING

I går kl. 20:09
I Kyiv lanceres nyt frimærke, der hylder sprængningen af Krim-broen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/i-kyiv-lanceres-nyt-frimaerke-der-hylder-spraengningen-af-krim-broen

-

DR S130 lør 05 nov 00:02:52
4.november dr.dk/nyheder 20:29

G7-LANDE VIL HJÆLPE UKRAINE

I går kl. 20:29
G7-lande sender hjælp til Ukraine for at genoprette el- og vandforsyninger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/g7-lande-sender-hjaelp-til-ukraine-genoprette-el-og-vandforsyninger-0

-

DR S135 lør 05 nov 00:02:53
4.november dr.dk/nyheder 23:46

ZELENSKYJ: HAR NEDSKUDT OTTE DRONER

I går kl. 23:46
Zelenskyj: Vi har nedskudt otte iranske droner fredag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-vi-har-nedskudt-otte-iranske-droner-fredag

-

I dag kl. 06:45
Russiske torsk skaber splid på Færøerne: Fiskeriaftale er politisk betændt
https://www.dr.dk/nyheder/indland/russiske-torsk-skaber-splid-paa-faeroeerne-fiskeriaftale-er-politisk-betaendt

-

I dag kl. 06:47
Amerikansk våbenkontor i Tyskland styrer militær hjælp til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-vaabenkontor-i-tyskland-styrer-militaer-hjaelp-til-ukraine

-

I dag kl. 07:19
FN's sikkerhedsråd kan ikke blive enige om at fordømme Nordkorea
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-sikkerhedsraad-kan-ikke-blive-enige-om-fordoemme-nordkorea

Kommentar:

Det er desværre en *lovløs* planet, vi bor på!

Fordi ...

"Sikkerhedsrådet" består af bl.a. Psykopatistan og Cannibalistan!

Vi er - med andre ord - medvirkende til at konsolidere deres magt
(endskønt vi ikke ønsker det)!

Og det er MEGET uklogt gjort!

Løsningen bliver SELVFØLGELIG, at de demokratiske nationer samler
sig i UDN (United Democratic Nations) og *boykotter* alle andre
(så de TVINGES i knæ til at indføre demokrati)!

Men ...

Mennesker ELSKER desværre penge MERE end retfærdighed, og så kan
det jo ikke andet end gå galt!

Spørgsmålet er derfor:

HAR vi (Menneskeheden) råd til at lære lektien (i Livets skole)
gennem tragiske erfaringer (apropos 1. Verdenskrig, 2. Verdenskrig
og - hypotetisk set - 3. Verdenskrig med atomvinter und so weiter)?

Nej! Vi *omkommer*!

KUN en *selvmordskandidat* (eller en tåbe) opfører sig sådan!

Hmm ...

Let's take a break!
2022-11-05 kl 07:19
I dag kl. 07:19

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24652

Iran: Vi har givet Rusland droner

Sydkorea: Nordkorea affyrer igen

Sverige tager afstand fra YPG, PYD

Priserne på el falder markant

Date: Sat, 5 Nov 2022 10:04:12 +0100
Rusland advarede om "terrorangreb" i Kherson – kort efter blev melding
trukket tilbage
4. nov. 2022, 23:22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-04-rusland-advarede-om-terrorangreb-i-kherson-kort-efter-blev-melding-trukket-tilbage

-

USA sender ny våbenpakke til Ukraine på 2,9 milliarder
5. nov. 2022, 05:46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-05-usa-sender-ny-vabenpakke-til-ukraine-pa-29-milliarder

-

I dag kl. 09:57
Brand på natklub i Rusland koster flere livet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/brand-paa-natklub-i-rusland-koster-flere-livet

-

Her er spionchefen, som Putin er begyndt at tage alvorligt – han siger,
vi får fred til sommer
5. nov. 2022, 10:46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-05-her-er-spionchefen-som-putin-er-begyndt-at-tage-alvorligt-han-siger-vi-faar-fred

-

DR S145 lør 05 nov 16:16:13
5.november dr.dk/nyheder 11:34

IRAN: VI HAR GIVET RUSLAND DRONER

[ ... ]

- Vi gav et begrænset antal droner til
Rusland inden krigen i Ukraine, siger
han.

I dag kl. 11:34
Irans udenrigsminister: Vi har forsynet Rusland med droner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/irans-udenrigsminister-vi-har-forsynet-rusland-med-droner

-

Iran indrømmer at have solgt kamikazedroner til Rusland
5. nov. 2022, 12:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-05-iran-indroemmer-at-have-solgt-kamikazedroner-til-rusland

-

Nordkorea affyrer igen ballistiske missiler
5. nov. 2022, 13:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-05-nordkorea-affyrer-igen-ballistiske-missiler

-

DR S149 lør 05 nov 16:16:13
5.november dr.dk/nyheder 14:27

SYDKOREA: NORDKOREA AFFYRER IGEN

I dag kl. 14:27
Sydkorea: Fire ballistiske missiler affyret fra Nordkorea lørdag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sydkorea-fire-ballistiske-missiler-affyret-fra-nordkorea-loerdag

-

DR S152 lør 05 nov 16:16:13
5.november dr.dk/nyheder 15:38

SVERIGE TAGER AFSTAND FRA YPG, PYD

I dag kl. 15:38
Få dage før møde med Erdogan: Sverige tager afstand fra to kurdiske
organisationer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/faa-dage-foer-moede-med-erdogan-sverige-tager-afstand-fra-kurdiske-organisationer

-

DR S155 lør 05 nov 16:16:13
5.november dr.dk/nyheder 16:14

PRISERNE PÅ EL FALDER MARKANT

2022-11-05 kl 16.38
24 min. siden
Priserne på el falder markant: Nærmer sig sidste efterårs niveau
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/priserne-paa-el-falder-markant-naermer-sig-sidste-efteraars-niveau

[...]

_____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
4. nov. 2022, 05:43
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-11-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.20
Ukrainsk kommandør advarer om muligt baghold i Kherson

Kl. 20.50
Strømsvigt rammer 450.000 i Kyiv

Kl. 22.22
Rusland ønsker lempede sanktioner mod at sikre kornkorridor

Kl. 23.24
Ukraine nedskyder flere iransk-fremstillede droner

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
5. nov. 2022, 05:12
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-11-05-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.14
USA sender ny våbenpakke til Ukraine på 2,9 milliarder

Kl. 05.54
Zelenskyj ser ingen vilje til forhandling fra Ruslands side

Kl. 09.29
Økonomisk boom i Georgien efter at 100.000 russere flygter over grænsen

Kl. 11.26
Iran indrømmer at have solgt kamikazedroner til Rusland

Kl. 12.31
500 elgeneratorer sendt til Ukraine

Kl. 12.48
Ruslands opgave er at "stoppe Satan", siger Putin-allieret

Dmitry Medvedev ...

Kl. 14.06
Nymobiliserede russere har sandsynligvis "slet ingen træning", lyder
efterretninger

Kl. 15.40
Korrespondent: Våbenhjælp er afgørende for Ukraines mulige generobring
af Kherson

(Time now CET 16.49)

[...]

Aktivister limede hænderne fast til Goya-malerier
5. nov. 2022, 16:26

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24653