News 2022-07-26, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1285 days to global Nuclearwar+suicide

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

152 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

144 days after Sodom-warning-to-Russia

132 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-8xx/22-852
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ

[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar

> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

Hvordan kan jeg hjælpe?
How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller
Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or
Red Cross Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или
Красный Крест Украины

Notat tirsdag den 7. juni

Forleden dag spurgte en af mine naboer om hjælp med at klippe
hendes hæk, og det færdiggjorde jeg så i dag og aftalte med
hende, at hun sender et beløb enten til Læger uden Grænser
eller Den danske Ukraine komite (apropos Operations Dagværk,
hvor skoleelever arbejder gratis en dag og belønningen for
arbejdet så sker i form af en pengeindsamlingen, som går til
et godt formål).

Så det er også en måde at samle penge ind!

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ...

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

UCB ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

___ quote begin ___

Ordet for 2022-07-26

Luk skuffen!

"... ved at gå omkring i husene... men også at være
snakkesalige, blande sig i ting, som ikke kommer dem ved..."
1.Tim 5,13

Biblen siger, at sladder helt enkelt er at "blande sig i andre folks
ting." Jon Zens siger: "Jeg har været vidne til, at både venner og ...
familier har oplevet ubærlig smerte på grund af sladder... de
informationer folk læsser af på dig, uden dit samtykke og uden de
involveredes samtykke. De kan være sande, delvis sande eller fuldstændig
forkerte og falske. De kan være motiveret af gode intentioner, men de
indeholder altid negative ... informationer ... og de farver fejlagtigt
folks opfattelse (af et andet menneske). Det menneske, der bliver pillet
ned, er sat ud af spil, fordi dem, der sladrer, som regel undgår at tale
direkte med den person, de nedgør.

En kristen leder har sagt det på denne måde: "Den kristne hær er den
eneste, der skyder sine sårede." Så sæt en standard i dit eget liv, og
evalu�r folk ud fra din egen oplevelse med dem, ikke ud fra, hvad andre
mennesker siger. Andenhånds-information er kendt for at være upålidelig
og vildledende, og den forbryder sig mod Kristus' befaling, "alt, hvad I
vil, at mennesker skal gøre mod jer, det skal I også gøre mod dem." (Mat
7,12)

Når du er blevet såret over sladderagtige ord, kan du relatere til
visdommen i disse Ord. Rygter og hentydninger synes måske uskyldige og
kommer måske til dig helt ubevidst, men selvom om en person ikke handler
ud af direkte ondskab, så er deres motiv irrelevant. Når man spreder
sladder, bryder man med det at vandre i kærlighed og "at se efter det
bedste i andre." (Se 1. Kor 13,7 MSG)

A. W. Tozer sagde: "Bring aldrig noget videre... der vil såre (nogen).
'Kærlighed skjuler mange synder" (1. Pet 4,8), og den sladderagtige
oplever ikke Guds yndest. Hvis du ved noget, der ville såre et af Guds
børn... så riv det i stykker... begrav det og sig: 'Her ligger historien
om min bror og hviler i fred.' Gud vil selv tage sig af det."

___ quote END ___

Own devotiontext:

___ quote begin ___

Jeremias 44
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jer+44&version=BPH

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

The word for 2022-07-26

Close the drawer!

"... by walking around the houses... but also being
talkative, meddling in things that don't concern them..."

1 Timothy 5:13

The Bible says that gossip is simply "meddling in other people's
affairs." Jon Zens says, "I've witnessed both friends and ... families
experience excruciating pain because of gossip ... the information
people unload on you, without your consent and without the consent of
those involved. They can be true, partially true, or completely wrong
and false. They may be motivated by good intentions, but they always
contain negative ... information ... and they falsely color people's
perception (of another human being). The person who is being pilloried ,
is put out of action because those who gossip usually avoid talking
directly to the person they are denigrating.

A Christian leader has put it this way: "The Christian army is the only
one that shoots its wounded." So set a standard in your own life and
evaluate people based on your own experience with them, not based on
what other people say. Second-hand information is known to be unreliable
and misleading, and it violates Christ's command, "All things whatsoever
ye would that men should do unto you, do ye even so unto them." (Matthew
7:12)

When you have been hurt by gossipy words, you can relate to the wisdom
of these Words. Rumors and innuendos may seem innocent and may come to
you completely unconsciously, but even if a person is not acting out of
outright malice, their motive is irrelevant. When you spread gossip, you
break with walking in love and "looking for the best in others." (See 1
Corinthians 13:7 MSG)

A. W. Tozer said, "Never pass on anything... that will hurt (someone).
'Love covers a multitude of sins'" (1 Peter 4:8), and the gossiper does
not experience God's favor. If you know anything that would hurt one of
God's children... tear it to pieces... bury it and say, 'Here lies the
story of my brother and rest in peace.' God himself will take care of it.”

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Слово на 2022-07-26

Закрой ящик!

"...ходя по домам... но и болтая, вмешиваясь в дела, которые
их не касаются..."
1 Тимофею 5:13

Библия говорит, что сплетни — это просто «вмешательство в дела других
людей». Джон Зенс говорит: «Я был свидетелем того, как друзья и… члены
семьи испытывали мучительную боль из-за сплетен… информации, которую
люди вываливали на вас без вашего согласия и без согласия тех, кто
причастен к этому. Они могут быть правдой, частично правдой. , или
совершенно неверные и ложные.Они могут быть мотивированы добрыми
намерениями, но всегда содержат негативную... информацию... и ложно
окрашивают восприятие людей (другого человека). удар, потому что те, кто
сплетничает, обычно избегают говорить напрямую с человеком, которого они
очерняют.

Один христианский лидер выразился так: «Христианская армия —
единственная, которая стреляет в своих раненых». Поэтому установите
стандарт в своей жизни и оценивайте людей, основываясь на собственном
опыте общения с ними, а не на том, что говорят другие люди. Известно,
что информация из вторых рук ненадежна и вводит в заблуждение, и она
нарушает заповедь Христа: «Все, как хотите, чтобы с вами поступали люди,
так и вы поступайте с ними». (Матфея 7:12)

Когда вас обидели сплетни, вы можете относиться к мудрости этих Слов.
Слухи и инсинуации могут казаться невинными и приходить к вам совершенно
бессознательно, но даже если человек действует не из откровенного злого
умысла, их мотив не имеет значения. Когда вы распространяете сплетни, вы
отказываетесь от хождения в любви и «искания лучшего в других». (См. 1
Коринфянам 13:7 MSG)

А. В. Тозер сказал: «Никогда не передавайте ничего... что причинит боль
(кому-то). Любовь покрывает множество грехов» (1 Петра 4:8), и сплетник
не испытывает благосклонности Божией. Если вы знаете что-нибудь, что
может причинить боль одному из Божьих детей... разорвите это на куски...
закопайте и скажите: "Здесь лежит история моего брата и покойся с
миром". Сам Бог позаботится об этом».

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Слово за 2022-07-26

Закрийте шухляду!

«... ходити по домівках... але також бути балакучими,
втручаючись у речі, які їх не стосуються...»
1 Тимофію 5:13

У Біблії сказано, що плітки — це просто «втручання в чужі справи». Джон
Зенс каже: «Я був свідком того, як друзі та ... сім'ї відчували
нестерпний біль через плітки ... інформацію, яку люди звантажували на
вас без вашої згоди та згоди тих, хто причетний. Вони можуть бути
правдивими, частково правдивими , або абсолютно неправильні та фальшиві.
Вони можуть бути мотивовані добрими намірами, але вони завжди містять
негативну ... інформацію ... і вони хибно забарвлюють сприйняття людей
(іншої людини). вдарити, тому що ті, хто пліткує, зазвичай уникають
прямої розмови з особою, яку вони зневажають.

Християнський лідер сказав це так: «Християнська армія — єдина, яка
стріляє у своїх поранених». Тому встановіть стандарт у своєму житті та
оцінюйте людей на основі власного досвіду спілкування з ними, а не на
основі того, що говорять інші люди. Відомо, що інформація з інших рук є
ненадійною та вводить в оману, і вона порушує заповідь Христа: «Усе,
чого бажаєте, щоб чинили вам люди, так робіть їм і ви». (Матвія 7:12)

Коли вас образили пліткарські слова, ви можете звіритися з мудрістю цих
слів. Чутки та натяки можуть здаватися невинними і прийти до вас
абсолютно несвідомо, але навіть якщо людина діє не з відвертої злоби, її
мотиви не мають значення. Коли ви поширюєте плітки, ви розриваєтеся із
закоханістю та «шукаєте кращого в інших». (Див. 1 Коринтян 13:7 MSG)

А. В. Тозер сказав: «Ніколи не передавайте нічого... що заподіє (комусь)
біль. Любов покриває безліч гріхів» (1 Петра 4:8), і пліткар не відчуває
Божої ласки. Якщо ви знаєте щось таке, що може завдати шкоди одному з
Божих дітей... розірвіть це на шматки... поховайте це і скажіть: «Ось

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

I går kl. 19:58
Pave Frans undskylder for overgreb på oprindelige folk i Canada
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pave-frans-undskylder-overgreb-paa-oprindelige-folk-i-canada

-

Professor: Vi skal forvente fuldt gasstop - EU bør handle nu
25. jul. 2022, 20:28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-25-professor-vi-skal-forvente-fuldt-gasstop-eu-bor-handle-nu

-

I går kl. 20:48
Paven undskylder til de oprindelige folk i Canada: 'Jeg beder ydmygt om
tilgivelse'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/paven-undskylder-til-de-oprindelige-folk-i-canada-jeg-beder-ydmygt-om-tilgivelse

-

I går kl. 20:55
Gazprom strammer ifølge Tyskland skruen "uden grund"
https://www.dr.dk/nyheder/udland/gazprom-strammer-ifoelge-tyskland-skruen-uden-grund

-

Nyt våbensystem giver Ukraine medvind i syd: Havde vi bare haft de våben
i februar
25. jul. 2022, 21:51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-25-nyt-vaabensystem-giver-ukraine-medvind-i-syd-havde-vi-bare-haft-de-vaaben-i

-

Biden meldes klar til at indføre klima-nødretstilstand
25. jul. 2022, 21:57
https://nyheder.tv2.dk/2022-07-25-biden-meldes-klar-til-at-indfoere-klima-noedretstilstand

Kommentar:

Problemet er, at vi ALLEREDE har udledt for store mængder CO2 i
atmosfæren!

Løsningen bliver derfor, at vi må *fjerne* vores forurening.

Først da kan vi - prognotisk set - forvente en bedring!

Så det har - med andre ord - laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange
udsigter (pga. menneskets *egoisme*), desværre!

-

DR S148 tir 26 jul 06:49:05
25.juli dr.dk/nyheder 22:30

PROFESSOR: FORVENT FULDT GASSTOP
Endnu en gang sætter Rusland en lille
prop i forsyningen af naturgas til
Europa, fordi der skal ske vedligehold
på gasrørledningen Nord Stream 1.

- Det her handler jo om, at Putin og
Rusland er interesseret i at skabe
usikkerhed, siger professor i
energiplanlægning Brian Vad Mathiesen
fra Aalborg Universitet. Han mener, at
EU skal handle.

- Tiden er inde til at hårde
beslutninger bliver truffet strategisk
og velovervejet. Hvor man prioriteter
mellem de forskellige landes forbrug og
kompenserer virksomheder og el-
producenter i forhold til det her.

I går kl. 22:30
Professor: Vi skal forvente fuldt gasstop - EU bør handle nu
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/professor-vi-skal-forvente-fuldt-gasstop-eu-boer-handle-nu

Kommentar:

I klima-debatten BØR vi også inddrage uhensigstmæssige
samfundsskadelige processer, hvor energi-resourcer frådses bort!

Det er - for mig at se - IKKE protektionisme, dersom vi i EU
indfører KÆMPEHØJE skatter på importerede varer produkseret UDEN
hensyn til klimaet og miljøet!

Herved undgås at lande udenfor EU benytter sig af vores boykot af
russisk kul, olie og gas (og EL, herunder atomkraft)!

-

Stor uenighed om nødplan for gasforbrug i EU
26. jul. 2022, 05:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-25-stor-uenighed-om-noedplan-for-gasforbrug-i-eu-foer-energimoede

Kommentar:

Byg udestuer, fordi det holder på varmen.

Og i stedet for udluftning; overfør den varme *overskydende* luft
til varmepumper, så overskudsenergien opfanges (fremfor at lukke
den ud til atmosfæren).

KUNNE vi bygge underjordiske opsamlingsanlæg med varmt vand, vi så
sidenhen (½ år senere) kan bruge til opvarmning af vores huse?

-

Biden: Trump støttede ikke politiet i stormløb mod Kongressen
26. jul. 2022, 06:14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-26-biden-trump-stottede-ikke-politiet-i-stormlob-mod-kongressen

-

DR S152 tir 26 jul 06:49:06
26.juli dr.dk/nyheder 06:18

BIDEN: TRUMP STØTTEDE IKKE POLITIET
Donald Trump gjorde ikke nok for at
stoppe stormløbet mod Kongressen den 6.
januar sidste år. Sådan lyder kritikken
nu fra den demokratiske præsident Joe
Biden.

- Politiet var helte den dag. Donald
Trump havde ikke modet til at handle,
siger Biden ifølge Ritzau.

Udtalelsen kommer i forbindelse med en
konference for politifolk med
afroamerikansk baggrund.

Mindst fem mennesker mistede livet i
forbindelse med stormløbet på
Kongressen, og flere end 140
politibetjente kom til skade.

I dag kl. 06:18
Biden: Trump støttede ikke politiet i stormløb mod Kongressen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-trump-stoettede-ikke-politiet-i-stormloeb-mod-kongressen

ubject: [ ET-Break -
Was: Myanmar henretter demokratiaktivist og tidligere politiker ]
News 2022-07-25, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1286 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 25 Jul 2022 09:41:39 +0200
24387 <62de4925$0$691$1472...@news.sunsite.dk>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-3xx/24-381
Punishment (Straf)
https://sites.google.com/view/kall-punishment/files/24-xxx/24-3xx/24-381
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/simhE1wvo-g/m/7ybrpJCRCwAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YBTQXIiTHao/m/m_-NLtmTAAAJ

https://nyheder.tv2.dk/live/2022-07-25-naesten-en-halv-million-ukrainske-boern-gaar-i-europaeiske-skoler

[ ... ]
> Kl. 05.42
> Rusland anklager 92 ukrainere for forbrydelser mod menneskeheden
>
> Lederen af den russiske efterretningstjeneste, Alexander
> Bastrykin, vil have lande som Syrien og Iran til at afgøre, om
> Rusland har begået krigsforbrydelser i Ukraine.
>
> Kommentar:
>
> Jura er IKKE noget, man kan forhandle om, og da slet ikke fra
> *udemokratiske* lande (der jo netop skider højt og flot på jura)!

I skal straffe i den slags sager. Ellers vil det fortsætte og
blive mere og mere ekstremt, indtil I til sidst IKKE kan stoppe
det (apropos Putin-666's *magtmisbrug* i Rusland, som han endog
forsøger at eksportere til resten af verden)!

Om det så KUN er 10% af Kongressen, der synes, at en ex-præsident
skal kræves til regnskab ved en rigsretsag, så SKAL denne retsag
finde sted, fordi - please remember: Noboby is ABOVE the Law!

-

DR S155 tir 26 jul 06:49:06
26.juli dr.dk/nyheder 06:40

PAVES UNDSKYLDNING VAR LÆNGE VENTET
- Ord kan ikke beskrive, hvor vigtig i
dag er for den helende rejse.

Sådan lyder det fra Vernon Saddleback,
der er et af overhovederne i Maskwacis-
reservatet, som pave Frans har besøgt i
forbindelse med sit besøg i Canada.

Her har han givet en undskyldning til
de indfødte folk i Canada, der i årtier
har været ofre for overgreb begået på
flere canadiske kostskoler drevet af
den katolske kirke.

I talen opfordrede paven til en seriøs
undersøgelse af skolerne og mere hjælp
til de overlevende og deres
efterkommere.

I dag kl. 06:40
Indfødte canadiere har ventet længe på en undskyldning fra paven
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/indfoedte-canadiere-har-ventet-laenge-paa-en-undskyldning-fra-paven

-

I dag kl. 06:48
Zelenskyj: 'Det er en åben gaskrig, Rusland fører mod et forenet Europa'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-det-er-en-aaben-gaskrig-rusland-foerer-mod-et-forenet-europa

-

2022-07-25, kl 08.02
8 min. siden
Odesa angiveligt ramt af endnu et angreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/odesa-angiveligt-ramt-af-endnu-et-angreb

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 19:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4211121
Malthe Sommerand
Tysk myndighed: gassen halveres fra 27. juli

i går kl. 19:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4211246
Malthe Sommerand
Professor: Nu skal Europa gøre sig fri af russisk gas

i går kl. 21:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4211724
Malthe Sommerand
Gassen er usikker, så tyskerne køber kul istedet

i går kl. 21:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4211813
Malthe Sommerand
Vi lukker denne liveblog for i aften

i dag kl. 05:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212342
Katrine Bang Ramsbæk
Godmorgen og velkommen til livebloggen

i dag kl. 05:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212354
Katrine Bang Ramsbæk
FN: Mindst 5.237 civile dræbt

i dag kl. 06:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212398
Katrine Bang Ramsbæk
Se billederne: Nationaldragter reddes ud efter angreb på kulturhus

i dag kl. 06:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212409
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj anklager Rusland for at føre gaskrig mod Europa

i dag kl. 06:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212416
Katrine Bang Ramsbæk
Meldinger om angreb i Kharkiv

i dag kl. 07:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212451
Katrine Bang Ramsbæk
Odesa angiveligt ramt af endnu et angreb

55 min. siden (Time now CET 08.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212476
Katrine Bang Ramsbæk
Meldinger om angreb i endnu en havneby

37 min. siden (Time now CET 08.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212519
Katrine Bang Ramsbæk
Efterretning: Ukraines sømålsmissiler har undermineret Ruslands
invasionsplaner

11 min. siden (Time now CET 08.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212578
Katrine Bang Ramsbæk
Den russiske udenrigsminister på charmeoffensiv i Afrika

(Time now CET 08.17)

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. jul. 2022, 05:12
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-07-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.27
Russerne skruer ned for gasleverancen

Kommentar:

Lad os gribe det konstruktivt an og anskue det som en mulighed for
at ændre kurs nu (med hensyn til at hæmme klimaforandringerne)
UDEN at vi ligefrem får kniven på struben (og er eksistenstruet)!

51 min siden (Time now CET 07.53)
Unge ukrainere laver "oprydnings-raves"

55 min siden (Time now CET 08.21)
Britiske efterretninger skyder hul i russisk påstand

37 min siden (Time now CET 08.21)
Borgmester: Rusland har angrebet havneområde

14 min siden (Time now CET 08.21)
Indkøbscenter i Kyiv beslaglagt - var ejet af "Putins personlige bankmand"

(Time now CET 08.21)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
154

DR:
2022-07-25, kl 08.02
8 min. siden
Odesa angiveligt ramt af endnu et angreb

TV2:
Nabostrid over græsslåning endte med knivstik i tå og underben
26. jul. 2022, 07:23

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24389

Gletsjere i Alperne smelter hurtigt

Was:

152 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

144 days after Sodom-warning-to-Russia

132 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 26-07-2022 kl. 08:22 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-07-26, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1285 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Tue, 26 Jul 2022 08:22:45 +0200
24389 <62df8822$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/R0aTtjbIsSs/m/gDjgJFdmAQAJ

[ ... ]
[ ... ]

I dag kl. 09:18
Energikommissær: Det er politisk, når Rusland skruer ned for gassen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/energikommissaer-det-er-politisk-naar-rusland-skruer-ned-gassen

-

Canadas oprindelige folk har ventet længe på pavens undskyldning
26. jul. 2022, 10:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-26-canadas-oprindelige-folk-har-ventet-laenge-pa-pavens-undskyldning

-

DR S165 tir 26 jul 11:23:04
26.juli dr.dk/nyheder 11:18

GLETSJERE I ALPERNE SMELTER HURTIGT
Temperaturerne har taget et ordentlig
nøk opad de seneste uger, hvor flere
hedebølger er skyllet indover især de
sydeuropæiske lande, og her er Alperne
ikke gået fri.

Faktisk er bjergkædens gletsjere på vej
mod det største massetab i 60 år, det
viser data indhentet af nyhedsbureauet
Reuters.

- Det er virkelig indlysende, at det
her er en ekstrem sæson, siger
gletschermåler Andreas Linsbauer til
Reuters.

Temperaturen i Alperne stiger med 0,3
grader hvert tiende år.

I dag kl. 11:18
Gletsjere i Alperne smelter med rekordfart
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/gletsjere-i-alperne-smelter-med-rekordfart

-

I dag kl. 12:21
EU-lande indgår aftale om at skrue ned for gassen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-lande-indgaar-aftale-om-skrue-ned-gassen

-

Nu er EU-lande enige om at spare på gassen over vinteren
26. jul. 2022, 12:35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-26-nu-er-eu-lande-enige-om-at-spare-paa-gassen-over-vinteren

-

I dag kl. 12:56
EU-lande er enige om frivilligt at spare på gassen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-lande-er-enige-om-frivilligt-spare-paa-gassen

-

I dag kl. 13:15
Dan Jørgensen glæder sig over gasaftale
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dan-joergensen-glaeder-sig-over-gasaftale

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
22. juli 2022, 13:31
Opdateret 26. juli, 13:25
https://nyheder.tv2.dk/2022-07-22-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

I dag kl. 14:46
Rusland vil forlade rumstationen ISS efter 2024
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-forlade-rumstationen-iss-efter-2024

-

Rusland vil bygge sin egen rumstation
26. jul. 2022, 15:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-26-rusland-vil-bygge-sin-egen-rumstation

-

HIMARS smadrer de russiske ammunitionsdepoter – ukrainske offensiver i vente
Jacob Kaarsbo
Senioranalytiker i Tænketanken Europa og tidligere chefanalytiker i FE
26. jul. 2022, 15:2
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-26-himars-smadrer-de-russiske-ammunitionsdepoter-ukrainske-offensiver-i-vente

-

Høje energipriser giver rygstød til russisk økonomi
26. jul. 2022, 16:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-26-hoje-energipriser-giver-rygstod-til-russisk-okonomi

-

2022-07-25, kl 19.12
45 min. siden
EU-lande har aftalt at bruge 15 procent mindre gas: Men de er ikke
pisket til det
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu-lande-har-aftalt-bruge-15-procent-mindre-gas-men-de-er-ikke-pisket-til-det

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 08:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212618
Katrine Bang Ramsbæk
Få et overblik over krigen på jorden

i dag kl. 08:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212645
Katrine Bang Ramsbæk
Guvernør: Ingen angreb trods luftalarmer i Lviv

i dag kl. 09:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212672
Katrine Bang Ramsbæk
Meldinger om angreb på havneinfrastruktur

i dag kl. 09:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212701
Katrine Bang Ramsbæk
Kuleba: Putins gaskrig er en direkte forlængelse af hans krig i Ukraine

i dag kl. 09:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212818
Katrine Bang Ramsbæk
EU-kommissær: Reduktion af gasleverancer er 'politisk motiveret'

i dag kl. 10:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4212903
Katrine Bang Ramsbæk
Trods uenighed om gasforslag tror Dan Jørgensen på en fælles løsning

i dag kl. 10:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213004
Katrine Bang Ramsbæk
Guvernør: Tre dræbte i Donetsk-regionen det seneste døgn

i dag kl. 11:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213097
Katrine Bang Ramsbæk
Gasreduktion skaber splid i EU

44 min. siden (Time now CET 12.25)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213210
Katrine Bang Ramsbæk
Middagsoverblik

39 min. siden (Time now CET 12.25)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213224
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: Mindst 358 børn er blevet dræbt i krigen

35 min. siden (Time now CET 12.25)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213237
Katrine Bang Ramsbæk
Billeder fra angreb i Odesa

28 min. siden (Time now CET 12.25)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213267
Katrine Bang Ramsbæk
Administration hævder at have udstedt mere end 8.000 russiske pas i
Zaporizjzja

15 min. siden (Time now CET 12.25)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213301
Katrine Bang Ramsbæk
EU-landene indgår aftale om nedskæring i gasforbrug

i dag kl. 12:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213355
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland hævder at have ramt otte missil- og artilleridepoter

i dag kl. 13:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213557
Hanan El Rrami
Dan Jørgensen om gasaftale: EU står sammen mod Putins aggressioner

i dag kl. 13:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213662
Hanan El Rrami
EU-kommissionsformand om gasaftale: Det er et afgørende skridt

i dag kl. 13:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213725
Hanan El Rrami
EU forlænger sanktioner mod Rusland

i dag kl. 14:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213793
Hanan El Rrami
Nevøer til russisk oligark ryger på Storbritanniens sanktionsliste

i dag kl. 15:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4213939
Hanan El Rrami
EU-kommissær: EU arbejder på at finde alternativer til russisk gas

i dag kl. 15:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4214116
Hanan El Rrami
Dan Jørgensen om gasaftale: Europa står meget bedre end før

i dag kl. 15:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4214195
Hanan El Rrami
Rusland vil forlade Den Internationale Rumstation

i dag kl. 16:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4214317
Hanan El Rrami
Erdogan og Putin skal mødes i Sotji

i dag kl. 17:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4214402
Hanan El Rrami
Gasaftale har mange undtagelser

i dag kl. 17:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4214458
Hanan El Rrami
Flere våben fra Tyskland er leveret til Ukraine

i dag kl. 18:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4214579
Hanan El Rrami
Ruslands udenrigsminister opfordrer til FN-reformer, der giver Afrika en
større stemme

39 min. siden (Time now CET 19.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4214651
Hanan El Rrami
Billeder fra den russiske udenrigsministers besøg i Uganda

(Time now CET 19.15)

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. jul. 2022, 05:12
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-07-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 09.21
EU-kommissær skyder russisk gasforklaring ned

Kl. 10.17
Zelenskyj deler video af ødelæggelser

Kl. 11.18
Anklagemyndighed: Mindst 358 ukrainske børn har mistet livet

15 min siden (Time now CET 12.24)
EU-lande enige om at spare på gassen over vinteren

Kl. 12.47
EU forlænger økonomiske sanktioner

Kl. 13.00
Rusland: Vi har stadig ikke modtaget gasturbine

Kl. 14.05
Rusland vil omdøbe Mariupol efter Stalins kronprins, siger bystyre

Kl. 14.40
EU-aftale om gas er en "kompromisaftale"

Kl. 15.08
Følg udviklingen i invasionen

Kl. 15.09
Nyt overvågningscenter åbner onsdag – Rusland og Ukraine skal sidde side
om side

Kl. 15.37
Ruslands økonomi klarer sig bedre end ventet

Kl. 17.52
Ukraine får 20 ekstra kampvogne med hjælp fra Tyskland

(Time now CET 19.13)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
176

DR:
2022-07-25, kl 19.05
I dag kl. 17:54
Dansker sigtet for uagtsomt manddrab efter bådulykke i Italien

TV2:
Støttepartier: Drop nu “fjollet” grænsekontrol
26. jul. 2022, 18:50

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24390