Gør klar klar til *atomvinteren* | Blinken: USA vil gengælde angreb på amerikanske soldater | Amerikansk senator advarer Iran: 'Vi holder øje med jer' - News 2023-10-23

Gør klar klar til *atomvinteren*

Blinken: USA vil gengælde angreb på amerikanske soldater

Amerikansk senator advarer Iran: 'Vi holder øje med jer'

Israel: Hamas opstiller affyringsramper ved børnehave og skoler

Subject: Canada: Israel bombede ikke hospital i Gaza |
IDF-chef: Vi vil gå ind i Gaza |
Blinken sender advarsel til Israels nabo Libanon -
News 2023-10-22
Date: Sun, 22 Oct 2023 09:45:42 +0200
25705 <6534d327$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3BUxelG26xo/m/zPHzJiPbAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s

Stor støttedemonstration for palæstinensere er i gang i
København
I dag kl. 16:16
https://www.dr.dk/nyheder/indland/stor-stoettedemonstration-palaestinensere-er-i-gang-i-koebenhavn

2.500 personer har trykket 'deltager' til begivenheden på
Facebook.

-

‘Danny, det er slut, det er slut’ råbte han i telefonen. DR
har talt med broren til den kidnappede dansk-israeler
I dag kl. 16:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/danny-det-er-slut-det-er-slut-raabte-han-i-telefonen-dr-har-talt-med-broren-til-den

Daniel Elgarats bror er et af de gidsler, som Hamas har taget
med til Gaza.

-

DR S163 søn 22 okt 18:04:37
22.oktober dr.dk/nyheder 17:50

MERE BESKYTTELSE TIL TYSKE JØDER

2023-10-22 kl 18.49
59 min. siden
Tyske jøder vil have mere beskyttelse og hårdere straffe for
hadforbrydelser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyske-joeder-vil-have-mere-beskyttelse-og-haardere-straffe-hadforbrydelser

-

DR S164 søn 22 okt 18:04:37
22.oktober dr.dk/nyheder 18:02

200 DUKKET TIL MINDEHØJTIDELIGHED

2023-10-22 kl 18.49
47 min. siden
I Herning er 200 dukket op til mindehøjtidelighed for ofrene
i Israel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/i-herning-er-200-dukket-op-til-mindehoejtidelighed-ofrene-i-israel

-

Sygdomme rammer civilbefolkningen i Gaza: 'Der er et kæmpe
behov. Der er mangel på alt'
I går kl. 19:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sygdomme-rammer-civilbefolkningen-i-gaza-der-er-et-kaempe-behov-der-er-mangel-paa-alt

Flere organisationer melder om, at befolkningen i Gaza rammes
af sygdomme.

-

Israels forsvarsminister venter krig i flere måneder
I går kl. 20.02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-22-israels-forsvarsminister-venter-krig-i-flere-maaneder

-

Israelsk kampvogn sårer egyptiske grænsevagter
I går kl. 20.05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-22-israelsk-kampvogn-saarer-egyptiske-graensevagter

Under Israels bombardement af Gaza har kampvogn ved en fejl
ramt en egyptisk post og såret flere grænsevagter.

-

Bror til formodet dansk gidsel: Send soldaterne ind i Gaza
I går kl. 20.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-22-bror-til-formodet-dansk-gidsel-send-soldaterne-ind-i-gaza

-

Et opsigtsvækkende protestbrev har endnu engang vist, at
krigen mellem Israel og Hamas splitter EU
I går kl. 20:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/et-opsigtsvaekkende-protestbrev-har-endnu-engang-vist-krigen-mellem-israel-og

EU-landene forsøger nu at holde fast i en fælles linje i
krigen mellem Israel og Hamas.

-

Puk Damsgård har mødt israelske soldater på grænsen ved Gaza:
'Jeg ved, at mange opfatter det, vi gør, som barbarisk'
I går kl. 21:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/puk-damsgaard-har-moedt-israelske-soldater-paa-graensen-ved-gaza-jeg-ved-mange

DR's mellemøstkorrespondent har mødt nogle af de soldater,
der kan blive sat ind i næste fase af Israels krig mod Hamas.

-

Verden venter på Israels næste træk i Gaza, men en anden
storkonflikt presser på
I går kl. 21.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-22-verden-venter-paa-israels-naeste-traek-i-gaza-men-en-anden-storkonflikt-presser-paa

Israel har flere andre fjender end Hamas. Og journalist
forudser, at "det hele kan eskalere samtidig".

-

DR S165 man 23 okt 07:53:22
22.oktober dr.dk/nyheder 22:25

USA FRARÅDER REJSER TIL IRAK

I går kl. 22:25
USA fraråder rejser til Irak og sender nogle ansatte på
ambassader hjem
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-fraraader-rejser-til-irak-og-sender-nogle-ansatte-paa-ambassader-hjem

-

Mette Frederiksen "græmmes over opbakningen" til Hamas i
Danmark
I dag kl. 00.09
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-10-22-mette-frederiksen-graemmes-over-opbakningen-til-hamas-i-danmark

-

DR S167 man 23 okt 07:53:22
23.oktober dr.dk/nyheder 00:44

METTE FREDERIKSEN: JEG GRÆMMES

I dag kl. 00:44
Mette Frederiksen: Jeg græmmes over opbakning til Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-jeg-graemmes-over-opbakning-til-hamas

-

DR S168 man 23 okt 07:53:22
23.oktober dr.dk/nyheder 01:51

VESTEN: ISRAEL SKAL BESKYTTE CIVILE

Lederne i USA, Canada, Frankrig,
Tyskland, Italien og Storbritannien
understreger i nat dansk tid, at de
støtter Israel og landets ret til at
forsvare selv.

I dag kl. 01:51
Vestlige ledere opfordrer Israel til at beskytte de civile
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vestlige-ledere-i-faelles-erklaering-israel-skal-beskytte-de-civile

-

Vestlige ledere kommer med direkte opfordring til Israel
I dag kl. 05.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-23-vestlige-ledere-kommer-med-direkte-opfordring-til-israel

-

DR S169 man 23 okt 07:53:22
23.oktober dr.dk/nyheder 05:58

SADDAM HUSSEINS DATTER I FÆNGSEL

I dag kl. 05:58
Irak idømmer Saddam Husseins datter syv års fængsel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/irak-idoemmer-saddam-husseins-datter-syv-aars-faengsel

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 15:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6646287
Birgitte Skovlund Asmussen
’Det er dræb eller bliv dræbt’, siger Netanyahu til israelske
tropper

i går kl. 15:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6646364
Birgitte Skovlund Asmussen
Dødstal opjusteret: Seks personer dræbt på Vestbredden i nat

i går kl. 16:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6646561
Birgitte Skovlund Asmussen
Lastbiler med nødhjælp på vej ind i Gaza

i går kl. 17:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6647160
Birgitte Skovlund Asmussen
Israel: Vi har ramt en egyptisk militærpost ved en fejl

i går kl. 17:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6647285
Birgitte Skovlund Asmussen
Tyske jøder vil have mere beskyttelse og hårdere straffe for
hadforbrydelser

i går kl. 18:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6647438
Birgitte Skovlund Asmussen
Stor demonstration i København til støtte for palæstinenserne

i går kl. 18:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6647547
Birgitte Skovlund Asmussen
Amerikansk senator advarer Iran: 'Vi holder øje med jer'

i går kl. 18:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6647600
Birgitte Skovlund Asmussen
Luftalarm i flere israelske byer

i går kl. 18:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6647727
Birgitte Skovlund Asmussen
I Herning er 200 dukket op til mindehøjtidelighed for ofrene
i Israel

i går kl. 19:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6648041
Birgitte Skovlund Asmussen
Israels forsvarsminister om kommende offensiv: 'Til sidst vil
der ikke være nogen Hamas'

i går kl. 20:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6648276
Birgitte Skovlund Asmussen
Israelsk luftangreb i nat har dræbt 55 personer ifølge myndigheder

i går kl. 20:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6648357
Birgitte Skovlund Asmussen
Fransk præsident og hollandsk premierminister skal til Israel

i går kl. 20:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6648400
Birgitte Skovlund Asmussen
Israelsk soldat dræbt under razzia i Gazastriben

i går kl. 21:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6648490
Birgitte Skovlund Asmussen
DR har talt med bror til dansk-israeler, som Hamas har taget
som gidsel

i går kl. 21:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6648624
Birgitte Skovlund Asmussen
Joe Biden har talt i telefon med vestlige allierede om krigen

i går kl. 21:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6648710
Birgitte Skovlund Asmussen
Holland bekræfter: Mark Rutte skal til Israel på mandag

i går kl. 22:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6648927
Birgitte Skovlund Asmussen
Yderligere 14 lastbiler med nødhjælp har krydset grænsen til
Gaza

i går kl. 23:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649189
Louise Lønsmann
Biden: Israel har tilladt et "fortsat flow" af nødhjælp til
Gaza

i dag kl. 00:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649205
Mette Koue
Hamas: Vi taler med Iran om midlerne til at stoppe Israel

i dag kl. 00:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649234
Louise Lønsmann
Mette Frederiksen: Jeg græmmes og tager afstand

i dag kl. 00:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649249
Mette Koue
Meldinger om nye israelske bombardementer ind i Libanon

i dag kl. 01:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649279
Mette Koue
Blinken: USA vil gengælde angreb på amerikanske soldater

i dag kl. 01:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649285
Mette Koue
Flere israelske angreb på Gaza søndag aften

i dag kl. 01:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649286
Mette Koue
Vestlige ledere i fælles erklæring: Israel opfordres til at
beskytte de civile

i dag kl. 05:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649408
Mette Koue
Hvad er status lige nu?

i dag kl. 06:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649477
Rasmus Christiansen
Palæstinensisk journalist dræbt efter israelsk luftangreb

i dag kl. 07:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649553
Rasmus Christiansen
Israel: Vi har ødelagt terrorcelle i libanesisk territorie

51 min. siden (Time now CET 08.14)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649572
Rasmus Christiansen
Unicef: 120 babyer i Gaza risikerer at dø på grund af mangel på brændstof

20 min. siden (Time now CET 08.14)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649627
Rasmus Christiansen
Korrespondent: Israels bombardementer intensiveres

14 min. siden (Time now CET 08.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649698
Rasmus Christiansen
Myndigheder i Gaza: Over 50 mennesker omkommet i nattens
bombardementer

(Time now CET 08.50)

Krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.25
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-22-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 15.38
Flere tusinde deltager i demo, anslår politiet

Kl. 15.45
Demonstration rammer Borgen klokken 17

Kl. 15.49
Kilometerlang menneskeslange

Kl. 16.03
Demonstrationen er lovligt anmeldt, fortæller politiet

Kl. 16.11
Demonstranter råber "bye bye Israel"

Kl. 16.54
Demonstration i Herning gået i gang

Kl. 17.33
Israelsk kampvogn rammer forkert mål

Kl. 18.30
Kontramelding: Lastbiler er alligevel ikke nået frem

Kl. 18.56
29 FN-ansatte dræbt

Kl. 19.15
Forsvarsminister: Landoffensiv kan vare flere måneder

Kl. 19.24
Egyptiske grænsevagter blev skadet af raketangreb

Kl. 19.27
Eksplosioner ryster Gaza

Kl. 20.46
Hizbollah-krigere får heltebegravelser i Libanon

Kl. 21.06
Joe Biden diskuterede konflikten i Mellemøsten med pave Frans

Kl. 21.20
Biden holder møde med vestlige allierede

Kl. 21.37
Yderligere 14 lastbiler med nødhjælp er kørt ind i Gaza

Kl. 22.56
Sundhedsmyndighederne i Gaza melder om 4.651 dræbte

Kl. 23.53
Mette Frederiksen "græmmes over opbakningen" til Hamas i
Danmark

Kl. 00.03
Israelske kampfly angriber det sydlige Libanon ifølge
statsmedier

Kl. 00.04
Det er sket i dag

New Link ...

Krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.24
Opd. 12 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-23-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.23
Humanitær folkeret skal overholdes, slår flere lande fast

Kl. 05.26
Luftangreb skal have ramt områder tæt på tre hospitaler

Kl. 05.30
McConnell bakker op om israelsk hjælpepakke

Kl. 05.58
Rutte og Macron besøger Israel

Kl. 06.03
Hospital er løbet tør for bandage, siger læge

Kl. 06.31
Opskrift på kemiske våben fundet på lig, hævder israelsk præsident

Kl. 06.43
FN: For tidligt fødte i alvorlig risiko i Gazastriben

Kl. 06.50
Irans udenrigsminister advarer USA

Date: søn. 22. okt. 2023 kl. CET 09.59, GMT 07:59
Subject: Vedrørende det iranske atomvåbenprogram
To: Fanatistan (Iran), Embassy of <...

> [...]
> atomvåbenprogram blive jævnet med jorden - koste, hvad det
> koste må, apropos Dresden!
>
> Og så vil Iran stå langt dårligere (også i fremtiden) -
> militært set!
>
> Men bevares!
>
> Nu er det jo ikke ligefrem forstanden, der styrer
> beslutningerne hos præstestyret, men derimod antisemitisk
> *hjernevask* und so weiter!
> )
>
> (Time now CET 09.44)
>

> [ ... cut 01 ... ]

> Vi bringer en genudsendelse:
>
> ET-message to the planet Earth 2011-10-07, a warning

Det var Iran, der forsynede Hamas med våbene (og dermed den
egentlige *bagmand* for denne krig mellem Hamas og Israel),
så ...

(Iranerne er desværre IKKE til at tale til fornuft!)

=>

Gør klar til *atomvinter* (gem Jer bag bjerge og klipper)!

(
Prognose:

Forventet antal overlevende på planeten (efter 50 år):
ca. 1000 individer
)

Kl. 07.00
Optagelser skal vise angreb i Libanon

Kl. 07.12
Udsigterne er bekymrende, siger særlig udsending fra Kina

56 min siden (Time now CET 08.25)
Luftangreb reducerer risikoen for vores tropper, siger
israelsk talsmand

43 min siden (Time now CET 08.25)
Israel: Hamas opstiller affyringsramper ved børnehave og
skoler

31 min siden (Time now CET 08.25)
Israelsk støttedemonstration i flere byer

2 min siden (Time now CET 08.25)
Israel har ramt 320 mål det seneste døgn

15 min siden (Time now CET 08.42)
Ødelæggelser i Khan Younis

3 min siden (Time now CET 08.50)
Hamas efterlod skoletaske med syv kilo stor bombe, siger IDF

(Time now CET 08.50)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 15:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6646388
Frederik Brund Flintegaard
Rusland: Vi har forhindret ukrainske forsøg på at krydse
Dnepr-floden i Kherson-regionen

i går kl. 16:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6646849
Frederik Brund Flintegaard
Russisk olieselskab vil levere ekstra gas til Ungarn

i går kl. 17:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6647192
Frederik Brund Flintegaard
Kharkivs guvernør: De seks dræbte i missilangreb på
postcentral var ansatte

i går kl. 20:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6648251
Frederik Brund Flintegaard
Zelenskyj takker Qatars emir for at redde ukrainske børn

i går kl. 21:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6648593
Frederik Brund Flintegaard
Storbritannien har trænet ukrainske ingeniører til at
forsvare kritisk infrastruktur

i går kl. 21:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6648746
Frederik Brund Flintegaard
Senatsleder bakker op om Bidens milliardstore hjælpepakke til Ukraine

Kommentar:

Tak

19 min. siden (Time now CET 08.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6649675
Veronika Skov Snedker
Ukraine: Vi har afværget alle russiske luftangreb i nat

(Time now CET 08.43)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
50 min siden
Opd. 25 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 15.41
Antal af sårede stiger i Kharkiv

Kl. 15.57
Mere end 100 russiske angreb på Kherson det seneste døgn

Kl. 17.18
- Lægerne kæmper for deres liv

Kl. 19.59
To dræbt og tre sårede i nye russiske angreb

Kl. 20.19
Soldater fra Nepal kæmper på begge sider

Kl. 21.31
Ukrainske flygtninge har startet omkring 30.000 virksomheder
i Polen

Kl. 23.24
Det er sket i dag

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
6 min siden
Opd. 6 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-23-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

40 min siden (Time now CET 08.46)
McConnell bakker op om Bidens milliardstore hjælp til Ukraine

6 min siden (Time now CET 08.46)
Efterretninger: Rusland vil bruge seks procent af BNP på
krigen i Ukraine

(Time now CET 08.46)

2023-10-23 kl 08.48
4 min. siden
Venstre holder pressemøde om partiets 'situation' klokken 10

TV2:
2023-10-23 kl 08.49
Venstre indkalder til pressemøde om "situationen i Venstre"
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25708

Øgede spændinger mellem Filippinerne og Kina efter
skibskollisioner i Det Sydkinesiske Hav

Subject: Gør klar klar til *atomvinteren* |
Date: Mon, 23 Oct 2023 08:52:24 +0200
25708 <65361828$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Pv-RC_VMaII/m/wld_qc0mAQAJ
Jakob Ellemann-Jensen er færdig i politik
I dag kl. 09:48
opdateret I dag kl. 10:04
https://www.dr.dk/nyheder/politik/jakob-ellemann-jensen-er-faerdig-i-politik

-

Jakob Ellemann trækker sig fra dansk politik
I dag kl. 09.31
Opd. I dag kl. 10.36
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-10-23-jakob-ellemann-traekker-sig-fra-dansk-politik

-

I dag kl. 12:11
'Jeg var nødt til at skylle en patients sår med cola':
Hospitaler i Gaza er ved at løbe tør for alt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/jeg-var-noedt-til-skylle-en-patients-saar-med-cola-hospitaler-i-gaza-er-ved-loebe

-

2023-10-23 kl 13.14
41 min. siden
Rusland varetægtsfængsler amerikansk-russisk journalist frem
til december
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-varetaegtsfaengsler-amerikansk-russisk-journalist-frem-til-december

-

Tropisk orkan har kurs mod tætbefolket område i Yemen
I dag kl. 13:23
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/tropisk-orkan-har-kurs-mod-taetbefolket-omraade-i-yemen

Risikoen for oversvømmelser fra både stormflod og regn er
stor.

-

DR S127 man 23 okt 15:36:09
23.oktober dr.dk/nyheder 13:31

MYNDIGHEDER: MINDST 5.087 DRÆBT

I dag kl. 13:31
Palæstinensiske myndigheder: Mindst 5.087 dræbt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/palaestinensiske-myndigheder-mindst-5087-draebt

-

I dag kl. 14:41
Øgede spændinger mellem Filippinerne og Kina efter
skibskollisioner i Det Sydkinesiske Hav
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oegede-spaendinger-mellem-filippinerne-og-kina-efter-skibskollisioner-i-det

-

Er Israel på vej ind i en ny krig med Hizbollah? Her er
argumenterne for og imod
I dag kl. 14:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/er-israel-paa-vej-ind-i-en-ny-krig-med-hizbollah-her-er-argumenterne-og-imod

Spændingerne stiger langs Israels nordlige grænse til
Libanon, hvor en ny front risikerer at blusse op.

-

DR S129 man 23 okt 15:36:09
23.oktober dr.dk/nyheder 15:19

NORSKE STATSBORGERE ER SÅRET I GAZA

2023-10-23 kl 15.41
22 min. siden
Norske statsborgere er såret i Gazastriben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norske-statsborgere-er-saaret-i-gazastriben

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 09:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649853
Rasmus Christiansen
FN: Flere indbyggere i Gaza trodser israelske advarsler

i dag kl. 09:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649914
Rasmus Christiansen
USA: Vi er bekymrede for optrapning af konflikten i regionen

i dag kl. 09:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6649940
Rasmus Christiansen
Israel: 222 personer bliver holdt som gidsel af Hamas

i dag kl. 11:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6650243
Rasmus Christiansen
Israels militær bekræfter: Har udført angreb inde i Gaza

i dag kl. 11:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6650396
Rasmus Christiansen
EU-chef: Ventende lastbiler med nødhjælp er nødt til at komme
ind til Gaza

i dag kl. 11:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6650438
Rasmus Christiansen
Mange sårede i Gaza efter intense luftangreb fra Israel

i dag kl. 12:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6650482
Rasmus Christiansen
'Jeg var nødt til at skylle en patients sår med cola':
Hospitaler i Gaza er ved at løbe tør for alt

i dag kl. 12:30 (Time now CET 13.31)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6650576
Rasmus Christiansen
Middagsoverblik

24 min. siden (Time now CET 13.31)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6650736
Mads Vestergaard
Israel: 800 palæstinensere anholdt på Vestbredden

19 min. siden (Time now CET 13.31)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6650750
Mads Vestergaard
Luftalarm langs grænsen

10 min. siden (Time now CET 13.31)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6650779
Mads Vestergaard
Palæstinensiske myndigheder: Mindst 5.087 dræbt

i dag kl. 14:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6650918
Mads Vestergaard
Knap 450 palæstinensere dræbt i løbet af natten

i dag kl. 14:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651044
Mads Vestergaard
Flere hospitaler og behandlingscentre i gazastriben er 'ude
af funktion'

53 min. siden (Time now CET 15.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651080
Mads Vestergaard
Norske statsborgere er såret i Gazastriben

45 min. siden (Time now CET 15.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651106
Mads Vestergaard
Løkke: 'Det er vigtigt, at det ikke eskalerer'

18 min. siden (Time now CET 15.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651169
Mads Vestergaard
Studerende fra Gaza: 'Natten til i dag kan ikke beskrives'

(Time now CET 15.53)

Krigen mellem Israel og Hamas
Kl. 08.58
Razziaer på Vestbredden fortsætter, skriver medie

Kl. 09.02
Hamas varsler løsladelse af gidsler

Kl. 09.04
Lynanalyse: Gidsler kan være årsag til, at landinvasion er
udsat

Kl. 09.33
EU-chef opfordrer til humanitær pause

Kl. 09.57
222 personer bliver holdt som gidsler, siger militær talsmand

Kl. 10.11
Forældre skriver børnenes navne på deres kroppe med sort tusch

Kl. 10.21
Mere tyrkisk nødhjælp på vej til Gaza

Kl. 10.34
Græsk premierminister er landet i Israel

Kl. 10.58
Hollandsk statsborger dræbt i Gazastriben

Kl. 11.20
Iran kan uden tøven sende missil til Haifa, siger iransk
leder

Kl. 11.26
Tredje nødhjælpskonvoj er kørt ind i Gazastriben, oplyser
hjælpeorganisation

Kl. 11.42
Civile bliver opereret uden smertestillende, siger
nødhjælpsarbejdere

Kl. 11.58
Vi skal have brændstof ind i Gaza nu, siger FN-talskvinde

49 min siden (Time now CET 13.33)
Israelsk forsvarssystem i aktion mod luftmål fra Libanon

39 min siden (Time now CET 13.33)
Klar skelnen mellem Hamas og det palæstinensiske folk, siger
græsk leder

36 min siden (Time now CET 13.33)
Israel har anholdt 37 mistænkte Hamas-terrorister

33 min siden (Time now CET 13.33)
436 dræbt det seneste døgn, oplyser Gaza-ministerium

12 min siden (Time now CET 13.33)
Qatar har sendt 100 tons nødhjælp

1 min siden (Time now CET 13.33)
På hvert et sæde på universitet er billeder af ofre

Kl. 13.38
200.000 evakueret internt i Israel

Kl. 13.58
Normalt ville 455 lastbiler med nødhjælp ankomme til
Gazaområdet

Kl. 14.02
Akut blodmangel i Gazaområdet

55 min siden (Time now CET 15.55)
Hamas sender droner mod det sydlige Israel

34 min siden (Time now CET 15.55)
Nordmænd sårede i Gazastriben

7 min siden (Time now CET 15.55)
Israel angriber terrorcelle i Libanon

(Time now CET 15.55)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 14:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6651058
Frederik Brund Flintegaard
Litauisk udenrigsminister: Israel-konflikt må ikke svække
støtte til Ukraine

(Time now CET 15.56)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 09.43
Ukraine hævder at have afværget alle russiske angreb natten
til mandag

Kl. 10.31
Høje militærudgifter vil presse den russiske økonomi, siger
efterretninger

1 min siden (Time now CET 13.21)
Rusland frasiger sig alt ansvar over skader på rørledning

Rusland har intet at gøre med skader påført en gasrørledning
mellem Finland og Estland kendt som Balticconnector.

Kl. 13.46
Borgere anholdt for at hjælpe Rusland med at målrette angreb

Kl. 14.39
Fængsling af amerikansk-russisk journalist i Kazan forlænget

51 min siden
Handel mellem Rusland og Indien mere end fordoblet

16 min siden
Lavrov i Iran til samtaler med Tyrkiet, Armenien og
Aserbajdsjan

(Time now CET 15.57)

2023-10-23 kl 15.41
6 min. siden
Politiet forlænger opholdsforbud i to rockerklubhuse på Vestegnen

TV2:
2023-10-23 kl 15.49
Centrale dele af ny Britney-bog er afsløret før tid
I dag kl. 14.17

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25709

Sverige: Telekabel til Estland blev beskadiget af 'ydre
påvirkning'

Britisk premierminister: Eksplosion på hospital sandsynligvis
forårsaget af missil affyret fra Gaza

Ukraines udenrigsminister kalder Putins Rusland det ’mest
afskyelige onde siden Anden Verdenskrig’

Date: Mon, 23 Oct 2023 08:52:24 +0200
25708 <65361828$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Pv-RC_VMaII/m/wld_qc0mAQAJ
I dag kl. 16:12
Palæstinensisk læge: 'Vi går enormt tit ind på vores kontor
for at græde'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/palaestinensisk-laege-vi-gaar-enormt-tit-ind-paa-vores-kontor-graede

-

Erdogan blåstempler, at det tyrkiske parlament kan påbegynde
godkendelse af svensk Nato-medlemsskab
I dag kl. 16:22
opdateret I dag kl. 18:23
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/erdogan-blaastempler-det-tyrkiske-parlament-kan-paabegynde-godkendelse-af-svensk

Sveriges statsminister 'ser frem til at blive medlem af Nato'.

-

Løkke: Når følelserne har lagt sig, skal EU arbejde for en
palæstinensisk stat
I dag kl. 16:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/loekke-naar-foelelserne-har-lagt-sig-skal-eu-arbejde-en-palaestinensisk-stat

Udenrigsministeren mener, at en tostatsløsning er nødvendig,
hvis striden mellem israelerne og palæstinenserne skal stoppe.

-

Tyrkiet gør klar til at godkende svensk NATO-ansøgning
I dag kl. 16.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-23-tyrkiet-goer-klar-til-at-godkende-svensk-nato-ansoegning

-

Skoler og børnehaver i Gaza bliver brugt til at affyre raketter, siger
Israels militær
I dag kl. 16.25
Opd. I dag kl. 17.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-23-skoler-og-boernehaver-i-gaza-bliver-brugt-til-at-affyre-raketter-siger-israels-militaer

-

DR S132 man 23 okt 20:26:01
23.oktober dr.dk/nyheder 17:20

KABEL SKADET AF 'YDRE PÅVIRKNING'

I dag kl. 17:20
Sverige: Telekabel til Estland blev beskadiget af 'ydre
påvirkning'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-telekabel-til-estland-blev-beskadiget-af-ydre-paavirkning

-

I dag kl. 18:40
Senioranalytiker: Medmindre der sker noget voldsomt, vil
Tyrkiet snart godkende Sverige i Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/senioranalytiker-medmindre-der-sker-noget-voldsomt-vil-tyrkiet-snart-godkende

-

Nyfødte i livsfare på hospitaler i Gaza på grund af mangel på
brændstof
I dag kl. 19:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nyfoedte-i-livsfare-paa-hospitaler-i-gaza-paa-grund-af-mangel-paa-braendstof

Selvom der i weekenden blev kørt nødhjælp ind i Gaza, så har
hospitalerne 'kæmpe, kæmpe mangel' på brændstof. Det kan
koste mindst 120 babyer livet, siger Unicef.

-

DR S134 man 23 okt 20:26:01
23.oktober dr.dk/nyheder 19:59

NØDHJÆLP ER KOMMET IND I GAZA

I dag kl. 19:59
34 lastbiler med nødhjælp er kommet ind i Gazastriben i dag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/34-lastbiler-med-noedhjaelp-er-kommet-ind-i-gazastriben-i-dag

-

DR S136 man 23 okt 20:26:01
23.oktober dr.dk/nyheder 20:25

UNGARNS ORBAN STIKKER TIL EU

2023-10-23 kl 21.10
45 min. siden
Ungarns præsident Orbán stikker til EU: Sammenlignes med
Sovjetunionen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ungarns-praesident-orban-stikker-til-eu-sammenlignes-med-sovjetunionen

-

2023-10-23 kl 21.25
Ukrainere i gummibåde er ved at skabe en ny aktiv front i
krigen
46 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-23-ukrainere-i-gummibaade-er-ved-at-skabe-en-ny-aktiv-front-i-krigen

-

2023-10-23 kl 21.10
32 min. siden
Hamas hævder at have løsladt to gidsler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hamas-haevder-have-loesladt-gidsler

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 15:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651225
Sean Coogan
Palæstinensisk læge: "Vi går enormt tit ind på vores kontor
for at græde"

i dag kl. 16:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651356
Mads Vestergaard
FN: Mere end halvdelen af Gazastribens befolkning er fordrevet

i dag kl. 17:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651415
Mads Vestergaard
Folkekirkens Nødhjælp: 14 lastbiler med nødhjælp er kommet
ind i dag

i dag kl. 17:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651488
Mads Vestergaard
Indbyggere i Gaza By inspicerer skader efter angreb

i dag kl. 18:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651626
Mads Vestergaard
'Total og gensidig tillid': Netanyahu understreger samarbejde

i dag kl. 18:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651677
Mads Vestergaard
Storbritannien vil sende over 170 millioner kroner til Gazastriben

i dag kl. 19:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651690
Mads Vestergaard
Yderligere 20 lastbiler med nødhjælp er kommet til Gazastriben

i dag kl. 19:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651843
Sean Coogan
Hospitalsdirektør: Tidligt fødte babyer er i alvorlig fare

i dag kl. 20:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6651963
Mads Vestergaard
EU's udenrigschef: Israels ret til at forsvare sig har
grænser

50 min. siden (Time now CET 21.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6652000
Mads Vestergaard
Hamas hævder, at de har løsladt to gidsler

10 sek. siden (Time now CET 21.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6652151
Mads Vestergaard
International Røde Kors bekræfter gidselsløsladelse

(Time now CET 21.26)

Krigen mellem Israel og Hamas
Kl. 16.54
Hvad er der sket i dag?

Kl. 17.03
FN: Mere end halvdelen af ​​Gazas befolkning er fordrevet

Kl. 17.21
Hvor stor er Gazastriben?

Kl. 17.29
Amerikanske tropper mål for droneangreb i Syrien

Kl. 17.58
Britisk premierminister: Eksplosion på hospital sandsynligvis
forårsaget af missil affyret fra Gaza

Kl. 18.35
Røde Halvmåne: 20 lastbiler med nødhjælp er kørt ind i Rafah

Kl. 19.01
Storbritannien vil støtte Gaza med 20 millioner pund

Kl. 19.05
Israelske soldater træner til landoffensiv, viser ny video

Kl. 19.32
Journalister søger dækning i Israel, viser nye billeder

Kl. 19.51
Biden-administrationen ønsker sikker passage ud af Gaza, især
for amerikanske borgere

Kl. 20.06
Israel dræber Hamas-leder

Kl. 20.23
To gidsler løsladt, hævder Hamas

54 min siden (Time now CET 21.29)
Hamas-skilt til Palæstina-demonstration i Aarhus

34 min siden (Time now CET 21.29)
Italiensk statsborger erklæres død efter Hamas-angreb

22 min siden (Time now CET 21.29)
Løsladte gidsler navngivet

6 min siden (Time now CET 21.29)
Gidsler ankommet til grænseovergang til Egypten

(Time now CET 21.29)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 16:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6651250
Frederik Brund Flintegaard
Ukraines udenrigsminister kalder Putins Rusland det ’mest
afskyelige onde siden Anden Verdenskrig’

i dag kl. 17:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6651504
Frederik Brund Flintegaard
Erdogan sender Sverige et skridt nærmere Nato-medlemskab

i dag kl. 19:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6651818
Frederik Brund Flintegaard
Nato-chef håber på hurtig afstemning om Sveriges
Nato-medlemskab

(Time now CET 21.34)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 16.01
Irland vil stramme forhold for ukrainske flygtninge

Kl. 16.24
Ukrainsk løvinde og tre løveunger tæt på nyt hjem i Doncaster

Kl. 16.36
Tyrkiet klar til at godkende svensk NATO-ansøgning

Kl. 16.59
Svensk regering: "Ydre påvirkning" skyld i skade på telekabel

Kl. 17.22
Svensk NATO-medlemskab er tættere på, siger Zølck

Lyn-analyse

Kl. 17.31
Spansk politi beslaglægger guld stjålet fra Ukraine for 448
millioner kroner

Kl. 18.00
Finland leverer ni redningskøretøjer til Ukraine

Kl. 18.38
Militært ansatte i Ukraine mistænkes for ulovligt at have
skaffet værdier for 49 millioner kroner

Kl. 19.27
Voldsomme russiske angreb i det østlige Ukraine

Kl. 19.56
Russisk oppositionsleder nægtede at forlade fængselscelle

... protest mod, at fængselsmyndighederne har frataget ham
hans skriveredskaber, ...

Kl. 20.13
Anklagere i New York vil beslaglægge oligarks yacht til
2,1 milliarder

30 min siden (Time now CET 21.35)
Russisk militærpoliti leder efter forsvundne russiske
soldater i Dzhankoi

20 min siden (Time now CET 21.35)
Over 800 børn evakueres i Kherson

(Time now CET 21.35)

2023-10-23 kl 21.10
32 min. siden
Hamas hævder at have løsladt to gidsler

TV2:
2023-10-23 kl 21.22
Venstre skal have ny formand – her er dagens overblik
28 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25710