ET-Break (Russisk Missilsystem hjælper ikke på asteroide-nedslag) - News 2023-01-20

ET-Break (Russisk Missilsystem hjælper ikke på asteroide-nedslag)

USA sender støttepakke til Ukraine

File 24.911
Galactic neighbor help, (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/24-xxx/24-9xx/24-911

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: 100 pansrede kampkøretøjer kan være på vej til Ukraine fra USA
- News 2023-01-18
Date: Thu, 19 Jan 2023 09:22:39 +0100
24908 <tqaukg$1bgg$1...@gioia.aioe.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/W0VBYsLHz7I/m/Ybn7u1g6CgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> [...]
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf
[ ... ]
> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Komet kan snart ses på himlen igen efter 50.000 år
https://videnskab.dk/naturvidenskab/komet-kan-snart-ses-paa-himlen-igen-efter-50000-aar

Fra slutningen af januar skal du rette øjnene mod himlen, hvor du,
hvis vejret tillader det, vil kunne spotte kometen med det blotte
øje.

... navn C/2022 E3 (ZTF) ...

Kommentar:

C/2022 E3 (ZTF)
https://en.wikipedia.org/wiki/C/2022_E3_(ZTF)

Orbital period ≈50000 yr (inbound)[2]

+

50.000 år gammel komet spottet fra Svendborg – og du kan snart se med
I dag kl. 05.40
https://vejr.tv2.dk/2023-01-19-50000-aar-gammel-komet-spottet-fra-svendborg-og-du-kan-snart-se-med

I går kl. 20:15
'En falliterklæring': De næste to år ser der ikke ud til at blive sat
eneste vindmølle op på land
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/en-falliterklaering-de-naeste-aar-ser-der-ikke-ud-til-blive-sat-eneste

Kommentar:

Jeg har tidligere foreslået, at vi borgere kunne benytte en bank,
som er ejet af det danske samfund.

Fordi der er visse fordele:

Banken går ikke så let konkurs (som private).

Samfundet kan råde over store pengesummer og investere dem i
samfundsnyttige ting såsom fx. vindmøller (fremfor olie, kul og
gas)!

Så ...

HVORFOR gør vi ikke det ?

-

Dagens overblik: Danmark sender stor våbendonation til Ukraine
I går kl. 20.48
https://nyheder.tv2.dk/2023-01-19-dagens-overblik-danmark-sender-stor-vaabendonation-til-ukraine

-

I går kl. 21:14
Svenske brødre dømt for russisk spionage: 'Rusland udgør den største
trussel mod Sveriges sikkerhed'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/svenske-broedre-doemt-russisk-spionage-rusland-udgoer-den-stoerste-trussel-mod

-

Stor splittelse før vigtigt møde om Ukraine - lande truer med at gå enegang
I går kl. 22.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-19-stor-splittelse-foer-vigtigt-moede-om-ukraine-lande-truer-med-at-gaa-enegang

Subject: Kald det bare *Galaktisk nabohjælp* -
[ Found maybe internal ET-order: Fire at will ]
Re: Dommedag måske aflyst: Polen lover kampvogne til Ukraine -
Re: ... News 2023-01-11
Date: Wed, 11 Jan 2023 20:03:06 +0100
24894 <tpn15a$1067f$1...@news.eternal-september.org>
Galactic neighbor help
(Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/24-xxx/24-8xx/24-894
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VYa6CGxa5iU/m/_Z99eCzFAAAJ

Der var engang en *kylling*, der lod sig skræmme af ingenting!

Fjenden havde opdaget dette og benyttede sig flittigt af denne
viden ved at sige 'Bøh' i tide og utide. Den truede med atomkrig
und so weiter!

Og dum som kyllingen var, hoppede den på *manipulationen*!

Next 2304

-

DR S166 fre 20 jan 08:17:17
20.januar dr.dk/nyheder 05:31

USA SENDER STØTTEPAKKE TIL UKRAINE

I dag kl. 05:31
USA sender støttepakke med pansrede køretøjer til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-sender-stoettepakke-med-pansrede-koeretoejer-til-ukraine

-

Missilsystemer vækker opsigt på toppen af bygninger i det centrale Moskva
I dag kl. 05.59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-19-missilsystemer-vaekker-opsigt-paa-toppen-af-bygninger-i-det-centrale-moskva

Date: Wed, 11 Jan 2023 20:03:06 +0100
[...]

Subject: Authorities-2 break -
Re: Jesus-break - Was: USA sender nyt kampkøretøj til krigen –
»den vil ødelægge al russisk panser i Ukraine« - News 2023-01-0
Date: Thu, 12 Jan 2023 08:27:27 +0100
24895 <tpocou$179mc$1...@news.eternal-september.org>
Self defense (Selvforsvar)
https://sites.google.com/view/kall-selfdefense/files/24-xxx/24-8xx/24-895
Authorities-2
https://sites.google.com/view/kall-p/courts/authorities-2/24-895
ET not evil (ET ikke ond)
https://sites.google.com/view/et-not-evil/files/24-xxx/24-8xx/24-895
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/c05pCvYJw1c/m/1TAnVh7kDQAJ

https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/LVHeqvNAC50/m/5hs0VIDZCgAJ
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/c05pCvYJw1c/m/VoG6-g6VBwAJ

> )
>

> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps ET) sige:
> (2023-01-12, Thursday, day no 12 (353 left), CET 08:08, GMT 07:08)
> - "Amen!"

Missilsystemet hjælper altså ikke på asteroide-nedslag...

And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
(2023-01-20, Friday, day no 20, CET 09:15, GMT 08:15)
- "Skulle jeg hilse og sige"

16
- "fra besætningen"

16
- "om bord"

16
- "på skibet"

-

I dag kl. 06:23
Ellemann til stormøde med kollegaer på tysk militærbase
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ellemann-til-stormoede-med-kollegaer-paa-tysk-militaerbase

-

2023-01-20 kl 09.00
47 min. siden
Dagens møde på en base i Tyskland kan blive et vendepunkt for Ukraine.
Her er grundene til hvorfor
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dagens-moede-paa-en-base-i-tyskland-kan-blive-et-vendepunkt-ukraine-her-er-grundene

-

2023-01-20 kl 09.06
- Der er lagt op til en skelsættende dag, siger forsvarskorrespondent om
stort anlagt våbenmøde
39 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-20-der-er-lagt-op-til-en-skelsaettende-dag-siger-forsvarskorrespondent-om-stort

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 15:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5251403
Lasse Berg Sørensen
Overblik: Hvad ved vi?

________________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.09
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-19-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

4 min siden (Time now CET 20.20)
FN-chef advarer om atomkatastrofe på Zaporizjzja-værket

_________________________________

... [ ET-Breaking News on ] ...

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.47
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

... [ ET-Breaking News on ] ...

(Time now CET 20.20)

Deadline:

DR text-TV:
172

DR:
2023-01-20 kl 09.00
5 min. siden
Han skal beskytte vores krone og 66,5 ton guld: Her er Danmarks nye
nationalbankdirektør

TV2:

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24911

*ANTI-kujon-agtig* adfærd EFTERLYSES

-

Subject: ET-Break (Russisk Missilsystem hjælper ikke på asteroide-nedslag)
- News 2023-01-20
Date: Fri, 20 Jan 2023 09:29:36 +0100
24911 <tqdjdh$1vn1i$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/PVh8vVSbmD4/m/EA56Fk6JCgAJ
Podcast: Vinder Ukraine krigen?
I dag kl. 07.12
https://nyheder.tv2.dk/2023-01-19-podcast-vinder-ukraine-krigen

[...]

Kl. 20.41
Rusland kommer med skarp advarsel - men Danmark lytter ikke

- News 2023-01-20
Date: Fri, 20 Jan 2023 09:29:36 +0100
> [...]
> und so weiter!
>
> Og dum som kyllingen var, hoppede den på *manipulationen*!

Nej! HVORFOR i al verden skulle vi dog det ?

Kl. 21.26
Berygtet Wagner-leder sender kok på hospitalet

Kl. 22.19
Tyskland vil ikke være alene om kampvognsforsyninger, siger forsvarsminister

Kopmmentar:

Gørt det^*samtidig*! Gerne helst allerede i dag!

Danmark KUNNE fx. yde et bidrag med én Leoparrtd-kampvogn, apropos
en for alle; alle for én!

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.47
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.34
USA sender stor pakke af pansrede køretøjer til Ukraine

Kl. 06.01
CIA-direktør har holdt hemmeligt møde med Zelenskyj

Kl. 06.07
Ellemann skal drøfte våben til Ukraine i Tyskland

Kl. 07.04
Zelenskyj forventer "stærke beslutninger" ved topmøde

Kl. 07.43
Polen: Vi er klar til handlinger ud over det sædvanlige

Kl. 08.33
Briterne: Wagner-gruppen er nu en nøglekomponent i krigen

Kommentar:

Send arrestordre ud via ICJ/ICC (idet gruppen er *ulovlig*)! Den
fører jo krig mod et selvstændigt land (Ukraine), som har ret til
at eksistere bag sikre og anerkendte grænser! ERgo er Wagnergruppens
aktiviteter *ulovlige* (og måske ligefrem en forbrydelse mod
Menneskeheden pga. alle deres *massemord* på uskyldige)!

55 min siden (Time now CET 09.42)
Ellemann på vej til vigtigt topmøde

12 min siden (Time now CET 09.42)
Ellemann håber på "et gearskifte" i donationerne

(Time now CET 09.43)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24912

Briterne støtter plan for retsopgør mod russiske ledere

Tysk tøven over kampvogne udløser protest i Berlin

Briterne støtter plan for retsopgør mod russiske ledere

-

Kall, Mogens skrev:

- News 2023-01-20
Date: Fri, 20 Jan 2023 09:29:36 +0100
24911 <tqdjdh$1vn1i$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/PVh8vVSbmD4/m/EA56Fk6JCgAJ
DR S174 fre 20 jan 17:48:19
20.januar dr.dk/nyheder 09:48

FINLAND SENDER STØTTE TIL UKRAINE

... 3 milliarder kroner, ...

I dag kl. 09:48
Finland sender militær støtte til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/finland-sender-militaer-stoette-til-ukraine

-

DR S176 fre 20 jan 18:21:29
20.januar dr.dk/nyheder 10:47

UKRAINE: ZELENSKYJ TAKKER USA

... 17,2 milliarder kroner ...

I dag kl. 10:47
Zelenskyj takker USA for støttepakke - og USA er villig til at give mere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-takker-usa-stoettepakke

-

Ellemann afviser at sende danske kampvogne til Ukraine
I dag kl. 12.21
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-01-20-ellemann-afviser-at-sende-danske-kampvogne-til-ukraine

-

DR S117 fre 20 jan 18:21:25
20.januar dr.dk/nyheder 13:53

POLITIKER MED 'WAGNER'-HAMMER

I dag kl. 13:53
Russisk politiker poserer med ’Wagner’-hammer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-politiker-poserer-med-wagner-hammer

-

Tyskland: Kampvogne er en ny kapacitet for Ukraine, så vi skal være
forsigtige
I dag kl. 15.00
Opd. I dag kl. 15.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-20-tyskland-kampvogne-er-en-ny-kapacitet-for-ukraine-sa-vi-skal-vaere-forsigtige

+

DR S121 fre 20 jan 18:21:26
20.januar dr.dk/nyheder 15:20

INGEN AFGØRELSE OM LEOPARD-KAMPVOGN

I dag kl. 15:20
Tysk forsvarsminister: Ingen afgørelse om Leopard-kampvogne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tysk-forsvarsminister-ingen-afgoerelse-om-leopard-kampvogne

Subject: *ANTI-kujon-agtig* adfærd EFTERLYSES -
Re: ET-Break (Russisk Missilsystem hjælper ikke på asteroide-nedslag)
- News 2023-01-20
Date: Fri, 20 Jan 2023 09:44:09 +0100
24912 <tqdk8p$1vn1i$2...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/PVh8vVSbmD4/m/VXHrTRmKCgAJ

Man kan ikke andet end få det indtryk, at Tyskland har en hemmelig
aftale med Antikrist (Putin-666)!

-

Tysk forsvarsministers ekskæreste får alarmerne til at ringe i Polen og
Ukraine
I dag kl. 15.50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-20-tysk-forsvarsministers-ekskaereste-faar-alarmerne-til-at-ringe-i-polen-og-ukraine

-

Talsmand for Putin: Vesten lider af "dramatisk vrangforestilling" - og I
kommer til at fortryde
I dag kl. 16.04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-20-talsmand-for-putin-vesten-lider-af-dramatisk-vrangforestilling-og-i-kommer-til-at

-

DR S123 fre 20 jan 18:21:26
20.januar dr.dk/nyheder 16:08

DANSK UDSTYR I UKRAINE

I dag kl. 16:08
Dansk udstyr er ankommet til Ukraine - skal bidrage til varme og rent vand
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-udstyr-er-ankommet-til-ukraine-skal-bidrage-til-varme-og-rent-vand

-

DR S124 fre 20 jan 18:21:26
20.januar dr.dk/nyheder 16:11

MINISTER HÅBER STADIG PÅ KAMPVOGNE

I dag kl. 16:11
Efter tysk tøven: Jakob Ellemann-Jensen håber stadig, at der kommer
Leopard 2-kampvogne til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/efter-tysk-toeven-jakob-ellemann-jensen-haaber-stadig-der-kommer-leopard-2-kampvogne

-

DR S127 fre 20 jan 18:21:26
20.januar dr.dk/nyheder 18:19

ERDOGAN VIL MÆGLE

2023-01-20 kl 18.30
11 min. siden
Erdogan gentager tilbud for Zelenskyj: Vil mægle mellem Rusland og Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/erdogan-gentager-tilbud-zelenskyj-vil-maegle-mellem-rusland-og-ukraine

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 13:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5266177
Morten Top
Velkommen

i dag kl. 13:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5266241
Morten Top
Hvorfor tøver Tyskland med Leopard-leverancer?

i dag kl. 13:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5266284
Morten Top
Zelenskyj: 'Tak' er ikke 'tanks'

i dag kl. 13:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5266322
Morten Top
EU's udenrigschef håber på enighed om kampvogne

i dag kl. 14:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5266532
Morten Top
Tysk forsvarsminister: Ingen afgørelse om Leopard-kampvogne

i dag kl. 15:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5266890
Morten Top
DR-korrespondent: Alle havde forventet en tysk beslutning

i dag kl. 15:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5267129
Morten Top
Estlands forsvarsminister: Tyskland vil ikke bremse kampvognsdonationer
til Ukraine

i dag kl. 16:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5267208
Morten Top
Ellemann håber på løsning om Leopard-kampvogne

i dag kl. 16:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5267351
Morten Top
Forsvarskorrespondent i Ramstein: 'Et nærmest vantro pressekorps'

i dag kl. 16:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5267470
Morten Top
Polen vil samle koalition bag kampvogne til Ukraine

i dag kl. 17:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5267669
Morten Top
USA’s forsvarsminister: Intet at meddele om Abrams-kampvogne

52 min. siden (Time now CET 18.47)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5267759
Morten Top
Dagens overblik

(Time now CET 18.47)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.47
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 09.49
Finland sender udstyr for milliarder til Ukraine

Kl. 09.57
Ellemann ser fordele i, at "andre lande" donerer kampvogne til Ukraine

Kl. 10.32
USA beder lande om at "grave dybere" i støtten til Ukraine

Kl. 10.35
Zelenskyj opfordrer Vesten til at skynde sig: - Tiden er lige nu et
russisk våben

Kl. 11.09
Russiske styrker hævder kontrol over by nær Bakhmut

Kl. 11.19
Rusland: Vestlige kampvogne til Ukraine ændrer intet

Kl. 12.35
Briterne støtter plan for retsopgør mod russiske ledere

Kl. 13.18
Russisk missil lander tæt på børnehave – mindst én meldes dræbt

Kl. 13.43
NATO vil ikke presse Danmark til at sende kampvogne

Kl. 13.58
Tysk minister: Der er ikke truffet beslutning om kampvogne

Kl. 14.52
Rusland gør klar til præsidentvalg i 2024

Kl. 15.34
Jacob Ellemann-Jensen: - Vi er en massiv støtte til Ukraines frihedskamp

Kl. 15.37
Jacob Ellemann-Jensen håber at se tyske kampvogne i Ukraine

Kl. 15.55
Norge vil bidrage med mineryddere til Ukraine

Kl. 16.04
FN-hjælp ankommer til Donetsk for første gang siden krigen begyndte

Kl. 16.18
Erdogan gentager tilbud om at mægle mellem Rusland og Ukraine

Kl. 16.31
Møde endte uden beslutning om tyske kampvogne, siger Polens
forsvarsminister

Kl. 17.10
USA: Et "afgørende årti" for verden og et "afgørende øjeblik" for Ukraine

Kl. 17.15
- Det handler om europæisk sikkerhed, siger USA's forsvarsminister

Kl. 17.22
NATO er "mere forenet, end jeg nogensinde har set det", siger amerikansk
topgeneral

Kl. 17.29
"Meget, meget svært" at smide russiske styrker ud af hele Ukraine i år,
siger amerikansk general

54 min siden (Time now CET 18.59)
Ukrainsk blod er "prisen for tøven" over levering af tyske kampvogne,
siger Polens udenrigsminister

25 min siden (Time now CET 18.59)
Ukrainsk embedsmand udtrykker tillid til, at Ukraine vil modtage mere
militærhjælp

4 min siden (Time now CET 18.59)
Tysk tøven over kampvogne udløser protest i Berlin

(Time now CET 18.59)

Deadline:

DR text-TV:
127

DR:
2023-01-20 kl 18.30
11 min. siden
Erdogan gentager tilbud for Zelenskyj: Vil mægle mellem Rusland og Ukraine

TV2:
2023-01-20 kl 18.37
Mand i kritisk tilstand efter påkørsel af lade i Albertslund
1 min siden

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24913