Jesus-break - Was: USA sender nyt kampkøretøj til krigen – »den vil ødelægge al russisk panser i Ukraine« - News 2023-01-0

Jesus-break - Was: USA sender nyt kampkøretøj til krigen
– »den vil ødelægge al russisk panser i Ukraine« -

Ny corona-variant spreder sig med lynets hast

File 24.882 ...
Jesu Kristi genkomst (The second coming of Jesus Christ)
https://sites.google.com/view/2-coming/files/24-xxx/24-8xx/24-882

Subject: Studie: Halvdelen af verdens gletsjere kan forsvinde
inden 2100 - News 2023-01-06
Date: Fri, 6 Jan 2023 08:47:12 +0100
24880 <tp8jm0$340gl$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/GwQlVxupXyE/m/Qb1itUM3BwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

> [...]
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

- Muligheden for fred ligger hos én mand, siger Ellemann om
"såkaldt våbenhvile"
I går kl. 16.45
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-01-06-muligheden-for-fred-ligger-hos-en-mand-siger-ellemann-om-saakaldt-vaabenhvile

Hvis Putin var reel omkring en våbenhvile, trak han styrkerne
tilbage til russisk territorium, siger den danske forsvarsminister.

-

I går kl. 18:54
Fransk ambassadør smidt på porten: Russiske lejesoldater frygtes at have
sat kløerne i endnu en afrikansk stat
https://www.dr.dk/nyheder/indland/fransk-ambassadoer-smidt-paa-porten-russiske-lejesoldater-frygtes-have-sat-kloeerne

Nu ligner det, at et næsten identisk scenarie er ved at udspille
sig i Malis naboland, Burkina Faso, der har været igennem flere
militærkup sidste år.

-

- Det er skridtet lige før kampvogne: Her er Vestens nye køretøjer til
Ukraine
I går kl. 18.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-06-det-er-skridtet-lige-foer-kampvogne-her-er-vestens-nye-koeretoejer-til-ukraine

-

DR S115 fre 06 jan 23:38:08
6.januar dr.dk/nyheder 21:04

NY MILITÆRHJÆLP TIL UKRAINE

I går kl. 21:04
Ny amerikansk militærpakke til Ukraine for 26 milliarder kroner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-amerikansk-militaerpakke-til-ukraine-26-milliarder-kroner

-

I går kl. 21:22
Ukraine nedskyder hovedparten af de russiske droner og missiler
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-nedskyder-hovedparten-af-de-russiske-droner-og-missiler

-

DR S117 fre 06 jan 23:38:08
6.januar dr.dk/nyheder 22:16

EUS UDENRIGSCHEF KRITISERER RUSLAND

I går kl. 22:16
EU's udenrigschef: Putins våbenhvile er ikke troværdig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eus-udenrigschef-putins-vaabenhvile-er-ikke-trovaerdig

-

Coronavirus:

Ny variant spreder sig med lynets hast – den smitter bedre, undviger
bedre og binder bedre
I dag kl. 06.42
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-01-07-ny-variant-spreder-sig-med-lynets-hast-den-smitter-bedre-undviger-bedre-og-binder

Kommentar:

Her i Danmark valgte vores statsminister at ihjelslå alle mink for
et par år siden med det formål at *forhindre* worst case, fordi ...

Når mange millioner individer på en gang er inficeret da kan
farlige varianter opstå.

Og på tilsvarende vis her, skønner jeg:

Vi kan risikere, at 98% af hjordens befolkning omkommer!

-

DR S124 lør 07 jan 11:21:03
7.januar dr.dk/nyheder 07:46

TO YNGRE MÆND HÆNGT I IRAN

I dag kl. 07:46
To unge mænd er blevet hængt i Iran som straf for drab i forbindelse med
demonstrationer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/unge-maend-er-blevet-haengt-i-iran-som-straf-drab-i-forbindelse-med-demonstrationer

+

Iran henretter to mænd efter landsdækkende demonstrationer
I dag kl. 10.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-07-iran-henretter-to-maend-efter-landsdaekkende-demonstrationer

-

DR S127 lør 07 jan 11:21:03
7.januar dr.dk/nyheder 08:20

BIDEN MARKEREDE TO-ÅRSDAG

I dag kl. 08:20
Biden uddelte hæder ved to-årsdagen for stormen på kongressen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-uddelte-haeder-ved-aarsdagen-stormen-paa-kongressen

-

DR S128 lør 07 jan 11:21:03
7.januar dr.dk/nyheder 08:25

JOURNALISTER ANHOLDT FOR OPTAGELSER
Seks journalister i Sydsudan er ifølge
The Guardian blevet anholdt af landets
sikkerhedsstyrker, fordi de har filmet
præsidenten i en situation, hvor han
tilsyneladende tisser i bukserne.
Optagelserne viser den 71-årige
præsident Salva Kiir stå op under
afspilningen af nationalhymnen til en
officiel begivenhed, og pludselig ser
man, at hans bukser bliver våde,
ligesom der bliver vådt nede ved hans
fødder. Det hele blev sendt i direkte
tv, og kameraet fjernede hurtigt fokus,
men optagelserne er på én eller anden
måde sluppet ud til offentligheden og
delt på sociale medier, hvilket
selvsagt ikke er en god sag for
præsidenten.

I dag kl. 08:25
Journalister anholdt for at have filmet præsident, der tisser i bukserne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/journalister-anholdt-have-filmet-praesident-der-tisser-i-bukserne

-

USA sender kampkøretøjer til Ukraine med kriseparagraf
I dag kl. 05.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-07-usa-sender-kampkoretojer-til-ukraine-med-kriseparagraf

USA's hær har tusindvis af Bradley-kampkøretøjer. Landet planlægger
nu at sende omkring 50 til Ukraine.

[
50,00596167
]

+

USA sender nyt kampkøretøj til krigen – »den vil ødelægge al
russisk panser i Ukraine«
Lørdag d. 07. januar 2023, kl. 09.44
https://www.berlingske.dk/globalt/usa-sender-nyt-kampkoeretoej-til-krigen-den-vil-oedelaegge-al-russisk

Det amerikanske Bradley-kampkøretøj vil forvandle de ukrainske
overleve et hit,« siger en veteran. En ny våbenpakke til Ukraine er
for alvor udtryk for, at de vestlige allierede tror på ukrainsk
sejr.

Kommentar:

Jeg skal lige - for en god ordens skyld - gøre opmærksom på, at vi
UDELUKKENDE hjælper et demokrati (der er blevet overfaldet af
voldsmænd) med at overleve og altså på INGEN MÅDE fører krig mod
Rusland!

Det er KUN i voldmændenes hoveder at disse *vrangforestillinger* er
opstået og hedder på dansk: Paranoya (forfølgelsesvanvid)!

ALT kan således normaliseres (landene imellem), dersom Rusland
trækker alle sine angrebsstyrker ud af Ukraine (INKLUSIV
Krim-halvøen)!

Men vi er TVUNGET til indtil da at støtte demokratiet overalt på
kloden (INKLUSIV Taiwan und so weiter) mod voldsmænd, fordi ...

HVIS dette onde fortsætter, så ender det med worst case, at vi alle
omkommer i et globalt ragnarok!

Og ...

Mens vi lige er ved emnet:

Input memory from ...

Subject: Re: ½-life of 78-Platin-193: 50,0059645 years ? -
Re: ... Found target-DATA ... -
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Thu, 5 Jan 2023 12:30:32 +0100
24878 <tp6ccn$2q83j$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-8xx/24-87x/24-878
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/zY3DWaOPDgAJ

Ønsker ET os det ondt ?

Nej!

Hypotesen må være *forkert*, fordi ...

I modsætning til andre UFOefterforskninger bygger denne på indicier,
der er flere årtusinder år gamle, apropos ...

Subject: Heaven-break to Taliban (HVORFOR leve på en *livsløgn*?) -
Re: ... News 2023-01-06
Date: Fri, 6 Jan 2023 17:26:01 +0100
24881 <tp9i2p$374pf$1...@news.eternal-september.org>
Terror (abuse of power), Taliban
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/topic/taliban
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/files/24-xxx/24-8xx/24-881
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/GwQlVxupXyE/m/z6naiZNTBwAJ

> HVEM kunne fx. *forudsige* (for ca. 3000 år siden, dengang det 1.
> jødiske tempel blev bygget i Jerusalem), at meter-systemet vil
> blive nutidsmenneskets foretrukne måleenhed ?
>
> [
> Se evt. indicierne herfor ...
> https://sites.google.com/view/abraham-c/found/meter
> https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang
>
> ... 440,037 km ...
> ]

Og dermed må man *inkludere* den KENDSGERNING, at de endnu IKKE har
stjålet vores planet (endskønt de havde chancen)!

Dernæst ...

7 dage FØR Tsunami-katastrofen i 2004 gav de os (Menneskeheden) en
advarsel (SELVFØLGELIG med det formål - om mulig - at redde
menneskeliv)!

Begge ting peger i den modsatte retning, at de IKKE vil os det ondt!

Men ...

De kan med god grund FRYGTE, at vi il dem det ondt en dag, når vi
bliver store nok.

Hvorfor ?

Se blot på voldsmænd som Putin-666 og hans mænd

I morgendagens verden vil andre (med de selvsamme gener) begå lige
så store forbrydelser som dem, skønner jeg!

Hvad det så får at konsekvenser mht. deres adfærd overfor os, er
svært at svare på.

Dog ved vi med sikkerhed, at det var dem, der smed meteoret, der
eksploderede over Rusland den 15. februar 2013 (på dag nr 46 i
året).
Vi ved det, fordi gerningsstedet (epicentret) *afslørede*
kendskab til Abraham-koden
(hele Sphinx-Jerusalem-galakse-skive-opmålingen)

Derimod ve vi endnu IKKE, HVEM der lavede Nord Stream sabotagen!

Dog bør vi hæfte os ved, at INGEN mennesker omkom i den forbindelse!

Og det KUNNE derfor godt tyde på, at gerningsmanden har *fredelige*
hensigter over Ruslands befolkning, SELVOM uslingen i Kreml BURDE
straffes!

Det klogeste er derfor fortsat at *retsforfølge* forbryderen in
absentia, så det må stå skingrende klart for enhver beboer på
planeten vores, hvor grænsen går mellem normal hensynsfuld adfærd
overfor andre og så forbudt adfærd, fordi det er ondt!
Det vil i hvert fald kunne hjælpe mange russere til at skelne
mellem godt og ondt (på trods af Putin-666s propaganda)!

12:45
- "Mig om det!"

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. dec. 2022 kl. 19:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5135546
Tim Tørnqvist
Aftenoverblik: Det ved vi om dagens missilangreb i Ukraine

_____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.01
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 13.32
Ukraine hilser nye vestlige våbenleverancer velkommen

Kl. 13.52
Rusland anklager Ukraine for at bryde våbenhvile, de allerede havde afvist

Kl. 15.11
Danmark donerer mobile fyr til Ukraine

Kl. 15.33
Ukraine advarer borgere mod at gå i kirke: Rusland planlægger angreb

47 min siden (Time now CET 17.36)
Tyskland sender kampkøretøjer til Ukraine

2 min siden (Time now CET 17.36)
Zelenskyj takker Tyskland

Kl. 19.06
Ukrainske soldater fejrer højtid

Kl. 19.17
Ukraine: Rusland brød våbenhvile 14 gange på de første 3 timer

Kl. 19.26
USA donerer hidtil største hjælpepakke til Ukraine

Kl. 20.32
Rusland vil sende 500.000 værnepligtige ind i krigen, hævder Ukraine

Kl. 21.23
EU's udenrigschef: Putins våbenhvile er ikke troværdig

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.14
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-07-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.21
USA sender kampkøretøjer til Ukraine med kriseparagraf

Kl. 07.09
Putin deltager alene i den ortodokse kirkes julegudstjeneste

Kommentar:

Uslingen er (med god grund) bange for at blive myrdet (endog af
hans egne)!

Og dette er opskriften på *paranoya*!

Og HVORFOR har du, ET, endnu ikke smidt en sten ned i knolden på
ndette onde menneske!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (måske ET) sige:
(2023-01-07, Saturday, day no 7 (358 left), CET 12:45, GMT 11:45)
- "Mig om den!"

Nå da da!

Jamen så fik vi da endelig dig i tale.

Og ...

Som den danske forfatter Piet Hein skrev (i et digt om den "lille
kat på vejen, der sgu var sin egen", og som var og er et billede på
danskerne under den tyske besættelse):

Du har ret til at være din egen, og at INGEN skal bestemme over dig,
OGSÅ selvom religiøse *galninge* påstår, at du fører krig mod Gud
(endskønt det forholdet sig omvendt)!

Så fred være med det, ET.

Men ...

Lov mig blot en ting:

Vær IKKE en fej kujon, der svigter dione medskabninger (herunder os
på planeten Jorden), når ondskaben hærger som pest!

CET 12:55
- "Jeg ..."

55
- "kommer"

55
- "snart"

(
Gad vide om det nu er *Jesus*, der taler ?

I have a question, my Lord°...

CET 13:00
- "Må Jeg høre?"

13:01
- "Hvad har du på hjerte?"

Herre!

Der står skrevet i Bibelen at Din Genkomst kan *fremskønnes*:

(
Se evt. ...

Subject: Messias - News 2022-12-14
Date: Wed, 14 Dec 2022 08:54:05 +0100
24813 <tnbvet$2ol6o$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OcMKU4UG8A8/m/SI1n8naHAwAJ

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Pet+3.12&version=DN1933
>
> 2 Peter 3:12, Dette er Biblen på dansk
>
> idet I forvente og fremskynde Guds Dags Tilkommelse, ...
)

Mit spørgsmål er derfor:

KAN vi (Menneskeheden) *fremskønne* Din Genkomst så meget, at den
globale atomkrig helt kan undgås?

(Det er mit spørgsmål i en nøddeskal.)

Herre!

Når jeg ser ud i Verdensrummet, da *konstaterer* jeg, at der er
FORBAVSENDE *tavst* derude, OGSÅ selvom jeg/vi/Menneskeheden lytter
til galakser langt borte.

Og spørgsmålet melder sig jo:

Er vi alene (Are we alone)?

HVIS det vrimlede med liv alle vegne, da ville jeg til nød måske
kunne forstå Dig, dersom Du som Skaber tillod en civilisation i et
solsystem at uddø (fx. på grund af en kosmisk katastrofe)!

Men ...

Når nu Livet° (som Du har skabt) er så *sjældent* et fænomen i
Universet, da begriber jeg ikke, at Du bare TILSYNELADENDE kan være
så ligeglad med vores eksistens her på planen vores, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+44&version=BPH

Salme 44, Bibelen på hverdagsdansk

22
.... Du kender jo vore inderste tanker.

23
Men på trods af, at vi tilhører dig,
    er vi i livsfare hver eneste dag.
        Vi er som får, der er på vej til slagtning.

24
Vågn op, Herre, hvorfor sover du?
    Rejs dig, forkast os ikke længere!

25
Hvorfor ser du den anden vej
    og ignorerer vores nød og sorg?

26
Vi ligger med ansigtet i støvet,
    vore kroppe klæber til jorden.

27
Grib ind, Herre, kom os til hjælp!
    Red os i din trofasthed og nåde.

Glædelig Jul - Merry Christmas - С Рождеством - щасливого Різдва - عيد
ميلاد مجيد

Og igen hørte jeg en røst fra Himlæen sige:

CET 13:15
- "Stå op, ..."

16
- "o Gud"

16
- "og døm (al jorden, 1*)!"

(
*1
NB! De indklamrede ord (al jorden) er IKKE 100% sikker, fordi jeg
måske kom til med min egen ånd at "forstyre" signalet udefra.
)

Kl. 08.50
Flere døde efter russisk angreb på brandstation

Kl. 09.22
Kampe er uændret trods russisk våbenhvile, lyder efterretninger

Kl. 09.41
Drone skudt ned over Krim, hævder Rusland

... Krim-byen Sevastopol, hvor Ruslands Sortehavsflåde er baseret. ...

45 min siden (Time now CET 12.44)
Mindst tre dræbt i angreb under såkaldt våbenhvile

32 min siden (Time now CET 12.44)
Tusindvis af ansatte ved atomkraftværk tvunget til at få russisk pas

(Time now CET 12.44)

2023-01-07 kl 11.58
37 min. siden
Frankrig forlænger med landstræner Deschamps

TV2:
2023-01-07 kl 12.28
Radikale Venstre holder nytårsstævne i weekenden, men "de har intet at
fejre", siger politisk analytiker
45 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24882